منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 
 
أدوات الموضوع
قديم 11-06-2016, 08:08 PM
قديم 11-06-2016, 08:08 PM
 
الصورة الرمزية لـ manal big booty
نسوانجي مميز
الجنس : شيميل
مشاركات : 294

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ manal big booty

المشاركات : 294
الجنس : شيميل
manal big booty غير متصل

افتراضي اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) ج2

الجزء الثاني
وبعدين هو اتاخر شويه بره وجه قالي: انا اسف ياماهرعلى اللي حصل وكمان انت لازم تعذرني لانك انت حلو اوي وانا مش قادر اقاوم جمالك وانوثتك دي وكمان شكلك مثير اوي وانت حاطط مناكير في ضوافر رجلك وايدك وكمان شفايفك وانت حاطط روج احمر قولتله: انت فاكرني ايه انا محدش لمسني قبل كده ولا عمل معايا كده بصلي عم سامي باستغراب وقالي: بجد انت محدش لمسك قبل كده يا ماهر قولتله: ايوه طبعا وحسيت انه فرحان اوي وقالي: ده من حسن حظي سكتت وبصيت في الارض وقالي: تتجوزني يا ماهر قولتله: ايه اللي انت بتقوله ده ياعم سامي قالي: انا بكلمك بجد انا عايز اتجوزك قولتله بصوت مايص ودلوع: انت شايفني ايه علشان تقولي كده قالي: شايفك بنوته زي القمر ومزه ولو لفيت الدنيا مش هلاقي في جمالك ولا في انوثتك قولتله: طيب ياعم سامي ما تتجوز بنت او ست انا معنديش... روحت سكت واتكسفت اكمل وبصيت في الارض من الكسوف وهو فهم وضحك وقالي: انا مش عايز بنات ولا ستات انا عايزك انتي يا منال ثم انتي عندك اللي احلى من اللي موجود عند الستات قولتله: وايه ده اللي عندي احلى من اللي موجود عند الستات راح قالي: ومن غير كسوف طيزك الكبيره روحت قولتله بسرعه: خلاص بس مش عاوزه اعرف قالي: طيب قولتي ايه؟ قولتله بدلع ومياصه وكسوف: انت فأجئتني بالموضوع ده ياعم سامي قالي: اسمعي يا منال انا شايفك بنت جامده ومزه صاروخ روحت ضحكت وقولتله: كمل انا (اسفه) وكانت اول مره اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث قدام عم سامي لان كلامه الحلو السبب في انه خلاني اتكلم على نفسي بصيغة المؤنث وقالي: وانتي كمان اهو شايفه نفسك بنت وزي القمر كمان بصراحه كنت طايره من الفرح من جوايا لانه حس بيا وبانوثتي وانه كمان مشتهيني وعايزني على طول مش ليله واحده بس قولتله وانا عامله نفسي مستهبله: طيب ما احنا عايشين مع بعض في حكم المتجوزين ياعم سامي راح قالي: انتي بتستهبلي يا منال صح روحت حطيت ايدي على بوقي وضحكت وقولتله وانا هستهبل ليه يا سامي هو احنا مش عايشين مع بعض في حكم المتجوزين يعني لما امسحلك الشقه واروقهالك واغسلك هدومك واطبقلك هدومك واشيلهم لك في دولابك واطبخلك واحضرلك الاكل لما تيجي من الشغل هيا مين اللي هتعملك كل ده غير مراتك قالي: ما انتي علشان بتعملي كل ده فانتي فعلاً مراتي بس كاتبين كتابنا ولسه مدخلناش روحت اتكسفت وعضيت على شفايفي قالي: قولتلك خمسين مره متعضيش على شفايفك خليهوملي انا هقطعهوملك لما نتجوز قولتله: حاضر يا عم سامي بس متتنرفزش اصلي انا بتكسف وغصب عني بعض على شفايفي غصب عني قالي: موافقه ولا مش موافقه يامنال قولتله: طيب سيبني افكر ياعم سامي قالي: مش محتاجه تفكير يا منال انا بحبك وعايزك تكوني نصي الحلو قولتله: سيبني يومين افكر قالي لا هو يوم واحد قولتله: طيب ولغاية ما اقولك رأيي مش هينفع انام جمبك قالي: ليه بس يا منال قولتله بدلع البنات: من بعد ما طلبت ايدي مش هينفع انام جمبك ياعم سامي قالي: امرك ياجامده ضحكت وقولتله: طيب انا هدخل اظبط الاوضه التانيه علشان انام فيها قالي: مينفعش الجسم الناعم الطري ده ينام على الارض اللحم الطري ده مينامش إلا على حاجه طريه زأيه قولتله بدلع: اتلم وبلاش سفاله وبعدين اؤمال عايزني انام فين ياغلس قالي: انتي هتنامي في الاوضه على السرير زي ما انتي وانا هنام في الصاله على الكنبه قولتله بصوتي البنوتي والناعم اوي واللي كله انوثه: لا مينفعش علشان انت بتتعب في الشغل قالي: انا مش قادر استحمل بمجرد ما بتتكلمي واسمع صوتك الناعم اللي زي البنات ده بتاعي بيوقف لكن انا هستحمل اني انام في اي مكان لكن انتي طريه مش هتستحملي ابتسمت بكسوف وقولتله بدلع ومياصه: انت سافل ورخم وانا عاوزه انام علشان تعبانه قالي: لا يا منال اقعدي معايا شويه قولتله: انا مهدوده من شغل البيت وتعبانه قالي: إياكي بعد ما نتجوز تقوليلي الكلمتين دول ضحكت بصوت بنوتي عالي وقولتله: مش يمكن موافقش على الجواز قالي: لا حرام عليكي انا مش قادر استحمل انا مولع نار روحت قولتله وانا بتقصع بطيازي وماشيه علشان اهوسو بطيزي الكبيره الطريه اكتر ما هو مهووس بيهم وقولتله وانا هسيبك بنارك كده قالي: من حقك تدلعي يا مزه ما انتي حلوه قولتله: طبعا ادلع براحتي وكنت بغيظو وقولتله: يلا بقى اطلع بره الاوضه علشان عاوزه انام قالي:امرك ياطريه ضحكت بدلع وقولتله: اتم يا عم سامي ياقليل الادب وطلع وانا قفلت الباب عليا من جوه وقعدت ابص في المرايا واتفرج على جسمي وشكلي اللي بقى بنوتي بجد وكإني في حلم جميل وكان ناقصني بزاز كبيره وكس مع العلم اني بزازي متوسطين الحجم ويتمسكو بكف الايد وقررت اني اطول فترة التفكير في موضوع الجواز علشان اشوف مدى حبه ليا أد ايه واليوم بقى اسبوع وهو كل يوم وكل ساعه بل كل ثانيه يزن عليا وانا اقوله سيبني براحتي افكر الموضوع صعب عليا ياعم سامي وكنت لسه بقوله عم سامي لاني لسه شايفه اكبر مني بـ21سنه حتى بعد ما طلب مني يتجوزني وان الحواجز اللي ما بينا ابتديت تتشال واحده واحده بالمواقف اللي كان بيعملها معايا عم سامي إلا اني لسه شايفه عم سامي الراجل اللي اكبر مني بـ21سنه وبصراحه بيني وبين نفسي فكرة الجواز دي انا كنت بتمناها من زمان إنه يكون لي بيت وراجل اخدمه واخد بالي منه ويأخد باله مني واحبه ويحبني بس انا كنت بدلع عليه في التأخير لغاية ما جه اليوم اللي قالي: لو موافقتيش على الجواز مني انا هجيب واحده من الشارع تريحني اول ما قالي الكلام ده افتكرته مجرد تهديد علشان اوفق على جوازي منه لكن تاني يوم جه بالليل من الشغل بدري ومعاه واحده ست حوالي 27 سنه وكانت حاطه ميكاب اوفر ومطلعه خصل شعر من طرحتها تدل على انها قحبه ودخل بيها وحاطط ايده حولين وسطها واول ما شوفتهم قولتله: مين دي ياعم سامي قالي: دي بنت جايبها تريحني قولتله: يا سلام قالي: انا قولتلك انك لو موافقتيش انا هجيب الست اللي تريحني قولتله: بقى كده تجاهلني وقالها: يلا علشان (اركب الحنطور) وهو بيحضنها وكان بيغظني واللي جنني اكتر لما قالتله بمياصه ودلع: وهيا بتهز في بزازها وطيازها (واتحنطر) روحت قولتله: لوعملت كده انا هعمل زأيك واجيب الراجل اللي هيريحني انا كمان تجاهلني راح دخل الاوضه هو وهيا وقفلوعلى نفسهم الباب وروحت انا خبطت رجليا في الارض من الغيظ وجريت على اوضة النوم التانيه بتاعتي وقعدت وانا بأكل وبهري في نفسي من الغيظ وفكرت في اللي عملتو في نفسي لما أتأخرت عليه في موضوع الجواز وكنت بكلم في نفسي يعني مش لو كنت وافقت من تاني يوم مكنش حصل وجاب الزفته دي وسمعت صوتها وهيا بتضحك واهاتها عاليه وكنت هتشل وقتها من الغيظ وعرفت وإتاكدت وقتها اني بحبه وغيرانه عليه وخوفت من الزفته دي تلف عليه وتخطفه مني ومقدرتش استحمل صوتها الوسخ وروحت على الاوضه اللي هما موجودين فيها وكانوا سايبين الباب مفتوح بس موارب الباب ودخلت عليهم ولاقيتهم عريانين ملط ونايمين على مرتبه موجوده على الارض وهو نايم على ظهرو وهيا قاعده على زبه جبتها من شعرها وجرجرتها بره الاوضه راح جه سامي ورانا مسكني من شعري وزقني وقالي: لو قربتيلها تاني هبهدلك اتصدمت من عم سامي لما زقني علشان الزفته اللي جايبها وهو راح شالها ودخلو الاوضه تاني دخلت جوه اوضتي وقفلت على نفسي وقعدت اعيط قعدت في الاوضه لغاية تاني يوم مصدمه وزعلان من اللي حصل ولاقيت سامي تاني يوم بالليل بيخبط عليا وبيقولي عايز اتكلم معاكي شويه يامنال قولتله: انت مالكش كلام معايا من بعد اللي حصل وقعد يزن عليا كتير علشان افتحلو الباب روحت فتحت الباب وطلعتلوا قعدنا في الصاله على الكنبه وقعد يصالح فيا وانا كنت متغاظه ومفروسه من اللي حصل وقعد يقولي انا غصب عني انا بقالي كتير ملمستش واحده ست وكمان انا طلبت ايدك وانتي تقلانه عليا قولتله: لا براحتك انت تعمل اللي يريحك وكل واحد مننا يعمل اللي يريحو وزأيي ما حضرتك جبت الست اللي تريحك انا كمان هجيب الراجل اللي يريحني اتنرفز عليا وقالي: وحياة امك لوعملتي كده هموتك واموتو قولتله: ياسلام اشمعنا انت تجيب اللي يريحك ومش عايزني انا اجيب اللي يدلعني وكنت بحاول اغيظو زي ما فرسني اتنرفز عليا وقالي: علشان انا راجل انما انتي بنت ضحكت وقتها وعرفت وإتاكدت انه هو كمان بيحبني وغيران عليا وبصراحه قلبي رق وحنيتلو لكن مش عاوزه اجي معاه بسهوله علشان مش يكرر اللي حصل تاني وقولتله: الخيانه خيانه مفيش فرق ما بين راجل وست راح قالي: خلاص يا منال اتجوزيني وانا وهريحك وانتي تريحيني ومن غير ما نعاند في بعض قولتله: انت اللي ابتديت ياعم سامي قالي: خلاص حقك عليا وبعدين يا ماهر ما انت لو كنت وافقت على جوازنا مكنتش جبت البنت دي قولتله: لو سمحت متجيبش سيرة الزفته دي قدامي تاني ولا انت اهو بتنرفزني تاني راح ضحك وقالي: خلاص انا اسف وحياتك عندي انا بحبك انا كمان وبموت فيكي بس يلا بقى عايز افرح بيكي يا طريه ابتسمت بكسوف وقولتله: طيب لو الموضوع ده اتكرر تاني هعملك ايه قالي: اطرديني بره الشقه انا واي حد معايا قولتله: انا مش هطردك بس انا هموتك ياسامي وكانت اول مره اقوله سامي من غيرعم لاني حسيت اني لازم اشيل الالقاب ويبقى سامي من غير عم قالي: استني انتي اول مره تقوليلي سامي من غيرعم قولتله: لان مفيش واحده بتقول لجوزها ياعم فلان قالي: معنى كده انك موافقه على جوازك مني وكان فرحان اوي قولتله: مع انك ما تستاهلش حبي قالي: وهو بيمسك ايدي الناعمه الطريه وبيقفش فيها وانا كمان بحبك يا نور عيني فرحت اوي من الكلمه دي قالي: طيب يلا بقى قولتله: لا استنى مش دلوقتي انا مش جاهزه قالي: مش جاهزه في ايه ما انتي زيي القمر اهو وتتأكلي وتتمصمصي كمان قولتله: لم نفسك ياسامي وبلاش سفاله مش الحاجه اللي في بالك انا مش جاهزه بالنسبه لحاجات تانيه غير قلة الادب بتاعتك دي بكرا هنتجوز ومتستعجلش ودخلت اوضة النوم وطلعت الكريمات والمرطبات ومزيل الشعر ودخلت الحمام اعمل سويت لجسمي واشيل الشعر من جسمي مع العلم ان مفيش شعر اصلا في جسمي وانا مش وأخده بالي حسيت بحركه وراء شباك الحمام وطلع سامي كان بيتفرج عليا قليل الادب روحت زعقت فيه وقولتله بدلع: اتلم ياسامي بلاش قلة الادب بتاعتك دي متبصش عليا يا سافل رد عليا وقالي: انا كنت بقفلك الشباك علشان محدش يبص عليكي يامنال وطبعا كان بيستهبل كالعاده اخدت شاور ودهنت جسمي كله كريم تنعيم وترطيب وطلعت وانا لابسه عبايه ضيقه وبارزه تفاصيل جسمي علشان ميشوفش جسمي لغاية الدخله علشان اشوقه لجسمي بالمناسبه جسمي لونه خمري فاتح شويه مش فيه عضل ولا عروق بارزه في ايدي ولا رجليا خالص كله لحم ودهون طري جدا تخينه ومربربه بس مش مترهل ححتى ضوافر ايدي مطولاها علشان المناكير المهم طلعت من الحمام لاقيت سامي قاعد على الكننبه في الصاله وبيبصلي بيلعب في زبه من فوق البوكسر بصيتلو وهو بيلعب في زبه ضحكت بكسوف وحطيت ايدي على بوقي وقولتله بمياصه: انت قليل الادب انا داخله جوه قالي: مش هتحضريلي العشاءء قولتله: حضرو لنفسك النهارده اننا مش فاضيه لك ورايا حاجات كتير علشان بكرا قالي: من حقك يامزه خدي راحتك مش عارف الوقت بيعدي بطئ كده ليه امتى ويجي بكرا خدي هدية فرحنا يا منال وكانت كيس شكله جميل وفيه حاجه قولتله: ايه ده قالي:افتحيه وانتي هتعرفي فتحت الكيس لاقيته بيبي دول مسخره عباره عن شبكه ومخرم ومش هيستر حاجه خالص بالعكس ده هيعريني اكتر واندر فتله وقولتله: ايه ده ياسامي قالي: عايزك تلبسيه بكرا ضحكت بدلع وانا بهز وبتقصع بطيازي علشان اجننوا عليا اكتر ودخلت الاوضه وقفلت على نفسي وقلعت العبايه وبقيت عريانه ملط وعملت بروفا للبيبي دول اللي جابهولي سامي لبست الاندر الفتله وكإني مش لابسه حاجه خالص لددرجة ان الفتله اللي بتكون بين فلقاتي مش باينه خالص لان فلقاات طيازي تخينه وعريضه وكبيره ومدوره ومرفوعه لفوق بشكل ملفت المهم كملت ولبست البيبي دول كانن ضيق اوووي ولحمي طالع من كل خرم فيه لاقيتني لسه عريانه وقعدت افكر لما سامي هيشوفني باالشكل ده هييعملي ايه ييالهوووووي وضحكت وروحت قلعت وقعدت اعمل ماسكات لوجهي تاني يوم صحيت بدري روقت اوضة النوم وفرشت ملايه جديده وطلعت عملت أكل قبلها كتبت لسامي على شوية حاجات يجيبها من السوق فراخ ولحمه وحمام وحاجات تانيه كتير المهم دخلت المطبخ حمرت فراخ ولحمه والحمام بتاع سامي وجهزت الاكل وخليتو في الفرن دخلت اوضة النوم علشان اجهز نفسي علشان الليل قرب يجي صحي سامي وخبط عليا رديت عليه وقولتله: عايز حاجه يا سامي قالي: لا انا افتكرك نايمه قولتله: لا انا صاحيه قالي: طيب يلا بقى قولتله: حاضر انا بجهز نفسي لما اخلص هاجيلك وقعدت حاولي ساعتين بعمل ميكاب وحطيت كحله لعنيا الواسعه وبودره ومسكارا لرموشي واي شاد وحددت حواجبي بقلم الحواجب وحطيت روج احمر فاتح واسرح شعري وحطيت مناكير لرجليا وايدي بنفس لون الروج احمر فاتح وكنت لابسه بيبي دول لونه ابيض ضيق اوي لدرجة ان بزازي كانت مجسمه وبارزه لبره كإني بزاز بنت بجد شفاف وقصير لغاية اول طيزي وراكي ورجليا كلها عريانه لاني اتكسفت البس البيبي دول اللي جابهولي سامي لانه مفضوح اوي ولبست من تحت اندر فتله لونه ابيض ولبست فستان سواريه لونه ازرق ظهري كله عريان في الفستان ولبست جذمه كعب عالي بنفس لون الفستان بصيت في المرايا وكان شكلي حلو اوي بجد مزه زي ما بيقول سامي وهو كان كل شويه يخبط عليا ويقولي خلصي بقى يا منال وانا اقوله بصوت ناعم وكله انوثه استنى شويه ياحبيبي لما بصيت في المرايا اتخيلت سامي لما يشوفني وانا بالشكل ده هيقولي ايه المهم فتحت الباب وطلعت لسامي وكان قاعد على الكنبه واول ما شافني فتح بوقه ومكنش مصدق وكنت مكسوفه اوووي وباصه في الارض وقالي: ايه القمر ده يا عروسه يالهوووي على الجمال يخربيت حلاوتك ضحكت وقولتله بانوثه ودلع: أخص عليك ياعريس متكسفنيش بقى وبصيت بين رجليه لاقيت بروز واضح اوي بين رجليه وهو لابس البنطلون الجينز قولتله: انت لابس كده ورايح فين قالي: مش هروح في مكان انا نزلت جبت حاجه وجيت وراح قام وقلع البنطلون والقميص وبقى بالبوكسر فقط روحت غميت عنيا وانا مكسوفه وبضحك لاقيته قرب مني ومسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على زبه من فوق البوكسر وكان ناشف اووووي وكبير وتخين اووووي بصراحه اتخضيت واترعشت لما مسكت زبره لاني كنت اول مره ليا سامي قرب وجهه من وجهي وبدا يبوسني في شفايفي قبلات سريعه ومتقطعه وهو بيقولي انتي حلوه اوووي يا منال وانا بحبك وبموت فيكي قولتله وانا كمان بحبك اوووي يا سامي راح شالني ودخل بيا اوضة النوم وقتها انا كنت اسعد عروسه في الدنيا نزلني سامي قدام السرير وحضني جامد وبدأ يقبلني من شفايفي وخدودي وقبلني من رقبتي الناعمه خلاني كنت هقع على الارض من المحنه بس هو كان حاضني جامد ورجع قبلني من شفايفي وكان بياكلهم مش بيبوسني وقتها كنت في عالم تاني محستش غير وسامي بيقلعني الفستان من رجليا من تحت قلعني الفستان ازاي مش عارفه ازاي وامتى لان سامي دخلني في دنيا تاني ولما شاف قميص النوم اللي كنت لابساه اتهبل على لحم جسمي الطري وقعد يقفش ويدعك ويهري في جسمي كله حتى ظهري الناعم واذرعتي من الطريه وراح رفع البيبي دول عن طيزي وبدأ يقلعني الكيلوت بالراحه وشويه ويلبسهولي من عند طيازي وهو بيلعب في فلقاتي الطريه وكانت عجباه اوي لانها كبيره وطريه وناعمه اووووي وبعد ما لعب في طيازي بالكيلوت راح قلعهولي قبل البيبي دول وقالي امشي قدامي وانتي كده لغاية اوضة النوم جيت نزل البيبي دول علشان اغطي طيازي قالي لا خليها عريانه وانتي ماشيه قولتله برقه وصوت واطي ناعم مليان انوثه: حاضر وابتديت امشي قدامه وانا بتقصع وبتمايص زي البنات بالظبط وطيازي كانت بتترجرج وبتلعب وبتتهز زي الجيلي وانا ماشيه وهو كان بيضربني عليها وانا ماشيه وكان بيقولي تقيله اوي وقتها عرفت هو كان يقصد ايه بتقيله اوي لما كنت ماشيه قدامه وسألته بدلع :ايه هيا اللي تقيله اوي يا سامي ؟ قالي: طيازي يا حبيبة قلب سامي قولتله: تقيله ازاي يعني؟ قالي: يعني جامده وكبيره اوووي وتقيله عليا قولتله: متقولش كده يا سماسيمو انت قدها وهتدلعها كمان وكملت مشي قدامه على اوضة النوم وبصراحه انا كنت طايره من الفرح وما افتكرتش اني فرحت في يوم أد اليوم ده بعد ما دخلنا الاوضه قرب عريسي من شفايفي وقبل ما يلمسهم بشفايفه غمضت عيوني وانا مستسلمه ومنتظره شفايفه تلتقط شفايفي المتورمه الناعمه وخد شفايفي في بوسه طويله حسيت انه قطع شفايفي من قوة البوسه وابتديت اجيب على نفسي زي البنات وبقيت مستعده وجاهزه لاستتقباال الزائر الجديد ولاول مره في حياتي لكن سامي قعد حوالي ساعه ونص يلعب في جسمي قبل ما يفتحني وكان فرحان اوي بجسمي الطري وكان بيحط وجه بين فلقات طيازي وشويه يبوس فلقاتي ويشفطهم بفمه ومره يحاول يدخل لسانه في فتحتي وطول المده دي وانا كنت في عالم تاني عالم كله متعه وكنت فاكر ان متعتي عن ططريق زبي فقط لكن اكتشفت متعه احلى واجمل وامتع والذ وهيا من طيازي وقعد سامي مسيحني ومستمتعه باللي كان بيعملو في جسمي ولاول مره حد يلمسني ويعملي كده كنت بتفرج على افلام بورنو كتير وبصراحه كنت بقرف من الراجل لما كان بيدخل زبره في طيز البنت وكنت بقول ازاي الراجل يسسيب كسها الجميل ده ويدخلوه في طيزها وكمان ليه البنت هياا اللي بتطلب منه يدخله في طيزها وسايبه كسها فاضي هو نيك الطيز ممتع كده ومتخيلتش انه ممكن يجي اليوم اللي يحصلي فيه زي البنات اللي كنت بشوفهم وقتها عرفت أد ايه البنت بتكون معذوره وعندها حق لما كانت بتطلب من الراجل يدخل ل زبه في طيزها واتاريها كانت متعه بمجرد ما سامي بس حاول يدخل لسانه فيي خرمي حسيت بلذه ومتعه بالشكل ده اؤمال لماا هيدخله هتبقى المتعه ازاي يالهووووووي وكانت اصوات جوايا بتاخد وتدي مع بعض عن المتعه واللذه وخوفي من لحظة دخول زبه في طيزي الضيقه ولكن سامي سيحني وهيجني وهيئاني للنيك علشان مش احس بألم لان زبه كبير بجد حوالي 20 سم وتخين اوي وزب بالشكل ده هيدخل في طيز اول مره ليها ازاي لكن سامي بخبرته وصلني لاقصى درجات النشوه والاستمتاع وقبل ما سامي يدخل زبه بصق على خرمي كتير ومن حسن حظي كنت داهنه جسمي كله وفلقات طيزي كريم وده اللي ساعد زب سامي انه يدخل جوايا ولما سامي قرب زبه من خرمي اتنفضت وشديت طيازي خوفا من زبه الضخم سامي قالي: حبيبتي متخافيش انا مستحيل اذيكي يا منال انتي مراتي حبيبتي وكمان انا مش هدخلو غير لما انتي تقوليلي دخلو وكان بيحاول يطمني وقولتله: حبيبي وحياتي عندك بالراحه عليا علشان دي اول مره ليا وانا خايفه من زبك الضخم ده قالي: حبيبتي اطمني ده انا اموت ولا اني اذيكي وبصراحه طريقته معايا ورقته وحنيته خلاني سبتلو نفسي وانا مطمنه وقتها سامي نايمني على ظهري ورفع رجليا على كتافه وقبل ما يدخل زبه وهو على فتحة طيزي كان بيلحس ويبوس في كعب رجليا الطريه الناعمه وقتها حسسيت اني طايره في السماء من احتكاك زبه لفتحة طيازي ولحس ومص رجليا ومكنتش قادره استحمل كل اللي بيعملو فيا سامي لاقيتني بقوله بصوت مبحوح وكله شهوه وانوثه : حرام عليك كفايه بقى دخلو وريحني انت تعبتني ووابتدا سامي يدخل رأس زبه في فتحتي وبصراحه مش حسيت بألم خالص من شدة الهيجان اللي كنت فيه في الوقت ده بالتحديد حسيت بجد اني بنت فعلا اولاً الوضع اللي انا فيه وهو ان انا نايمه على ظهري وفاتحه رجليا راجل علشان يغرس رمز رجوولته في البنت اللي مستنيه الزب اللي يحطم عذريتها ويشبع انوثتها ويحولها الي إمراه وثانياً افعال ولمسات سامي لمناطق معينه في جسمي زي انه يبوس ويلحس رجليا وانه يلحس ويمص جسمي ككله دي افعال وولمساتت راجل لانثى مش لراجل زأيه ولكن جسمي الطري المربرب الغير المترهل ونظافته ونعومته هي اللي جعلت سامي يمص ويلحس حتى صوابع رجلي كنت حاسه بمتعه ولذه ومن متعتي قولت: إإإمممممم حلو ياحبيبي وقتها حس سامي اني مش متألمه من زبه وبدأ يدخل زبه أكتر وهو بيدخله كانت ايديه بتلعب في زبي وشفايفه بتتجول ما بين صوابع رجليا الي ركبتي من لحس ومص ولمسات شفايفه وايديه خليتني مش حاسه بالم لغاية لما زبه دخل اكتر من نصفه صرخت وقولت لسامي وانا بصرخ بصوت انثوي ناعم زي البنت ليلة دخلتها ومكنتش بتصنع صوتي هو صوتي كده زي البنات : اااااااااااه ااااااااي يا طيازي كفايه بقى يا حبيبي علشان زوبرك بيوجعلي طيازي اااااي ، وهو بيقولي يخربيت طيازك يامنال خرمك سخن ومولع اوووي قولتله: وانا بتألم طيب ياحبيبي طالما عجباك وبتحبها اوي كده على مهلك عليها قالي: وحياتك عندي ياحبيبة عمري انا بدخلو فيكي بالراحه اهو بس انتي اللي طريه ومش مستحمله اجمدي يابت شويه لغاية ما طيزك وخرمك يتعودو على زبري قولتله: مش قادره يا حبيبي صدقني وكنت هعيط من شدة الالم اللي في طيازي وبدا تاني يلعبلي في زبي وجسمي لغاية الالم خف شويه ولما شاف ملامح وجهي اتغيرت من الم لمتعه ابتدأ يدخل زبه واحده واحده لغاية ما دخلو كله جوايا وبيضانه لزقت في فلقات طيزي لما حس بيا اني هصرخ بصوت عالي حط كف ايده على بوقي وكتم صوتي جامد بايده مقدرتش استحمل الالم اللي جوه طيازي روحت عيطت والكحل نزل مع دموعي والميكاب باظ وسامي قعد يلعب في زبي وبزازي علشان الالم يخف شويه ولما الالم خف شويه اكتشفت كمان متعه اكبر من ما كنت اتخيل وهيا في طيازي وخرمي وبزازي ولكن حسيت بحرقان في طيزي من دخول زبه الضخم توقف سامي علشان طيازي تتعود وتتأقلم على الزائر الجديد واستمر في لحس ومص رجليا وتدليك زبي وجسمي ليخفف من الم طيازي وكان سامي ذو خبره كبيره ولما هيجني اكتر من افعاله ولمسته لرجلي وزبي وايديه التانيه كانت بتقفش في طيازي مره وفي بزازي مره قولتله من شدة هيجاني: يلا بقى ياسامي ، استهبل وقالي: يلا ايه يامنال قولتله: حركوا جوايا بالراحه بقى قالي: احرك ايه وجواكي فين وكان عايز يسمع مني كلام قليل الادب وادلع واتمايص علشان يسخن عليا قولتله بدلع ومياصه بصوت انثوي يحرك الحجر: حرك زبرك جوه طيازي بقى ونيكني ياجوزي ومكنتش اتخيل اني ممكن يطلع مني كلام زي كده ولكن من شدة الهيجان والمتعه وحبيبي سامي علشان امتعه زي ما هو متعني ومريحني يخليني اعمل اكتر من كده علشان خاطر عيون سمسم لما قولتله كده: راح ضربني على فلقتي الكبيره واترجرجت وانا روحت ضحكت وقولت بدلع ااااااااااه اخص عليك يا سامي ايدك تقيله وبدأ سامي يطلع في زبه ويدخله بالراحه اووووي لكن كان فيه حرقان جوايا وحسيت بحاجه سخنه بتخرج مع خروج زب سامي مني وكانت بتنزل من طيزي في الاول افتكرت سامي جاب شهوته ولبنه السخن جوايا تجاهلت الموضوع وانا بحاول استمتع وبس لكن كنت بحس بحرقان جوه خرمي من حركة زب سامي خروج ودخول وابتدت اهات تخرج مني بمياصه مختلطه ما بين الالم واللذه وكل ما يسرع في النيك لطيزي اصرخ واصوت بصوت عالي لغاية حسيت انه بيبص في عيوني ويبص للكحل اللي نزل منها مع دموعي وبهدلت الميكاب ويسرع ويضرب زبه في طيازي اوي وانا بحاول احط ايدي على فخده علشان ما يضربش طيازي جامد لكن هو كان اقوي من ايدي الناعمه الطريه البنوتي ونام على صدري بجسمه كله وهو بيصرخ وانا بصرخ معاه وزبه راشق كله في بطني وحسيت بحاجه سخنه بتنزل جوه بطني عن طريق فتحة طيزي وحسيت انه عايز يحبلني لما رشق زبه في طيزي جامد لغاية ما وصل لبطني نام عليا شويه لغاية ما زبه ينزل اخر نقطه من عسله جوه بطني وكمان لغاية ما يسترد قوته ويقوم من عليا بعد ما جوزي طلع زبه مني وقام من عليا ونام جمبي لغاية ما ننسترد قوتنا وانفاسنا لمدة عشر دقايق وقتها كان عندي فضول احط ايدي عند فتحة طيزي واشوفها وسعت اد ايه وفعلا حطيت ايدي على خرمي شهقت وقولت يالهوووووي ولاقيت فتحتي وسعت اوي وعلى صوابع ايدي بقعة دم مختلطه بلبن جوزي وكانت طيزي هيا اللي نازل منها دم عذريتي تجاهلت الموضوع لانها حاجه طبيعيه ولما اتحركت بجسمي على السرير لاقيت بركة دم تحت طيازي صرخت وشهقت من الخضه فاق على صوتي سامي وقالي ايه مالك يا منال قولتله وانا بزعق فيه: عاجبك كده اللي عملتو ده قالي ايه في ايه؟ قولتله: شوف انت بنفسك وشاورت على بقعة الدم الكبيره اللي كانت على الملايه ولما شاف بقعة الدم قالي: انا اسف ياحبيبتي حقك عليا وبيحاول يطمن عليا ويقولي طيب هيا طيزك بتجيب دم لغاية دلوقتي قولتله: مش هيا دي المشكله ! قالي: اؤمال المشكله في ايه؟؟ قولتله: وانا بزعق ومتنرفزه المشكله في الملايه اللي باظت دلوقت قالي: وهو مندهش انتي زعلانه علشان الملايه يا منال قولتله: ايوه يا سامي حرام عليك دي سعرها غالي اوي راح ضحك واخدني في حضنه وبيقفش وبيرجرج في فلقات طيازي وقالي: يا نور عنيا انتي اغلى، فداكي مليون ملايه فداه طيزك الملبن دي الدنيا بحالها انا هجيبلك اللي اغلى منها وكان فرحان اوي بعروسته وبصراحه انا كمان كنت فرحانه اوي بعريسي واني هكون بنت قصدي ست انا اتفتحت خلاص وهكون ست لراجل بمعنى الكلمه جوزي حبيبي حطيت راسي على صدره وحضنته بإيديا وقولتله: بجد يا سامي هتجيبلي ملايه اغلى من اللي باظت دي قالي: انا هجييبلك الدنيا كلها ده انتي عطتيني اغلى حاجه فيكي ، ابتسمت بدلع وانا مكسوفه وعضيت على شفتي اللي تحت من خجلي وقالي: يخربيت كسوفك اللي بيهيجني عليكي يا منال ضحكت وقولتله: لا انسى انك تعملي حاجه تاني الليله دي انا مجروحه من جوايا وملتهبه عليا اوي وكنت مكسوفه أذكر ايه هو اللي مجروح جوايا بس هو فهم واستهبل كالعاده وقالي: هيا ايه اللي مجروحه يا منال؟ قولتله: انت فاهم كل حاجه بس بتستهبل قالي وهو بيضحك: بس انا عايز اسمعها منك ايه هيا اللي مجروحه يا حبيبتي قولتله بمياصه وكنت دلوعه اوي : اتلم بقى يا قليل الادب وقولتله: انا هقوم اخد شاور قالي: يلا بينا قولتله: لا انا اتكسف قالي تكسفي مني بعد اللي عملتو فيكي من شويه ابتمست وقولتله: طيب بس بشرط انسى انك تعملي حاجه علشان انا تعبانه ومش مستحمله قالي: موافق وقومت من على السرير وأخدت من الدولاب بيجامه ستان بناتي لونها احمر بتاعت العروسه ومش اخدت كيلوت لان طيازي كانت بتوجعني ومش مستحمله البس كيلوت وبعدين ما اللي انا قاعده معاه ده دلوقتي بقى جوزي خلاص وشافني وانا عريانه ملط ومش بس كده ده كمان فتحني وخلاني امراه يعني مش هتفرق لو ملبستش كيلوت ومشيت قدامه كالعاده لانه بيحب يتفرج على طيازي وهيا بترجرج وبتتهز وتلعب قدامه وهو مش كان ماشي ساكت كان بيضرب على فلقات طيازي بحنيه واحنا ماشيين وانا بتقصع وبترقص في مشيتي وبضحك على سامي واللي بيعملو في طيازي وانا ماشيه دخلنا الحمام وهو كان عريان ملط وزبه واقف على طيازي وقلعت البيبي دول الشفاف ولما شافني وانا عريانه شهق وقالي: اووووف اموت انا في اللحم الملبن ده وكنت مكسوفه وانا قالعه قدامه وقولتله: اتفرج وانت ساكت علشان انا بتكسف من تعليقاتك وكلامك ، بس بصراحه انا كنت فرحانه اوي من كلامه ده ليا وفتحت المايه عليا انا وهو ومسك الشامبو وصب على طيزي وبزازي وقعد يدعك ويدلك ويقفش في بزازي وطيازي ووراكي وانا مبسوطه اوووي من ايديه اللي بتهري في لحمي الطري وابتدا يحضني من وراء وزبه بيتجول ما بين وراكي وفلقات طيازي ولما زبه لمس طيازي وراكي سخنت ولعت وادت فيا الشهوه وكنت مغمضه عيوني وبهز طيازي يمين وشمال واحك طيازي جامد في زبه وهو شافني بعمل كده قالي: شكلك عاوزه وطالما انتي بتحكيها في زبي كده يبقى انتي عاوزه تتناكي فيها ؟ ابتسمت وانا ساكته والسكوت علامة الرضا وكنت عاوزه اتناك من زبه تاني لانه سيحني وخلاني عاوزاه اووووي ونسيت الالم اللي في طيازي ولما شافني ساكته حسيت بإيده ماسكه زبه وبيوجهه ناحية الهدف وبيحاول يدخله في خرمي وكنت فرحانه اوي وهو بيدخله وكان صعب عليه يدخله في خرمي وانا في الوضع ده لان خرمي مدفون بين فلقات طيازي الكبيره المدوره البارزه لورا روحت مسكت زبه بدخله لنفسي جوه طيازي بعد ما انحنيت لقدام شويه علشان يقرب خرمي لزب جوزي وحسيت ان زبه اتزحلق جوه طيازي بسرعه من فعل الشامبو وكمان لان خرمي وسع من النيكه الاولى ولما دخل كله جوايا صرخت بصوت عالي من المفأجاه لاني افتكرته هيدخله واحده واحده وبالراحه لكن بصراحه هو كان غصب عنه اتزفلط جواايا من فعل الشامبو وكمان دخوله جوايا بقوه بيهيجني ويولعني اوي، المهم ابتدا سامي يدخل زبه ويطلعوا مني بحنيه ولما بيطلعوا مني بشهق وبحس ان روحي بتتسحب مني وكمان طيزي كانت بتعمل صوت اللي هو كإني بعمل حمام وصوت كان بيخليني مكسوفه اووي وكنت بضضحك على نفسي من الصوت ده بس هو كان غصب عني لان زبه كبير وبيخلي طيزي تطلع اصوات غصب عني وكنت مبسوطه اوي وفرحانه وهو حاضني وهو واقف ورايا وزبه طالع داخل جوايا وكانت اهاتي كلها انوثه ومياصه وانا بصرخ من رمز رجولته اللي بيدخل في رمز انوثتي وبمجرد مازبه يتزفلط جوه طيازي كنت بجيب شهوتي على نفسي من غير ما المس زبي اااااااااه وكنت بتلوى زي الثعبان او زي البنات اللي بتترعش لما شهوتها تيجي والزب يكون جواها في افلام السكس وكنت بترعش وبتلوى ااااااااااااي ااااااااااااااه وزب سامي جوايا وكنت هقع وانا بتلوى على الارض من رعشتي وشهوتي لما جتلي يالهووووي ااااااااااااااااااه لكن كان زب سامي جوايا وساندني بإيديه اللي كانت بتهري في بزازي مره بيضرب بحنيه فلقة طيازي الكبيره الطريه وتترجرج زي الجيلي وبقيت من شدة الهيجان والنار اللي انا حاسس بيها رجعت براسي لورا ولفيت وجهي علشان يبوسني من شفايفي وهو بيرزعو في طيزي ومسك شفايفي في بوسه حسيت ان شفايفي اتقطعت وورمت من البوسه وراح مطلع لسانه وانا بدأت امص في لسانه كإنه زب بمص والحس في لسانه وشفايفه كل ده وهو مبطلش دق في طيازي ولاقيته بيحضني اوووي وبيعصر لحمي الطري بإيديه وانا بصرخ واصوت من ايديه اللي قفشت في لحمي اوووي ااااااااااااه اااااااااي وحسيت بزبره بيترعش جوه خرمي ولبنه السخن بيغذي طيازي اااااااااااح ااااووووووف وفضل زبه جوه طيازي لغاية ما نزل اخر نقطه جوايا وكانت طيازي من جوه بتوجعني وفيها حرقان جامد وانا بقول لسامي وانا دلوعه: يخربيتك يا سامي كنت هتموتني اااااااااااااااااه قالي: سلامتك من الاااااه يامنال ثم مفيش بنت بتموت من كتر النيك ضحكت بشرمطه وقولتله: طيب طلع زبك بقى من طيازي ده زبرك كبير اووووووووي وبيوجعني اوووي، طلع زبه من طيازي وقتها حسيت ان خرمي بقى نفق تمشي فيه العربيات لكن كنت مبسوطه اوي ان خرمي بقى واسع بالشكل ده وعلى اد ما كانت طيازي بتوجعني من جوه من النيك فيها على اد ما كنت فرحانه اوي ولما سامي طلع زبه من جوايا كانت عندي رغبه شديده في اني القي نظره على زب جوزي حبيبي بعد ما طلعو من طيزي وكان عليه نقط دم من طيازي لانها كانت تاني نيكه ليها بعد جوازي ومكنش الجرح الاولاني اللي كان جوه طيزي لسه اداوى لكن كنت مبسوطه وكان فداه جوزي عمري كله مش بس طيازي لانه متعني كيفني وكيف طيازي الكبيره اوي لان طيزي الطريه البارزه اووي دي مكنتش مالي عينيها اي راجل ولا اي زب لغاية ما لقيت اللي ملأ عينها وفتحتها... عاوزه اسمع تعليقاتكم علشان اكتب الجزء الثالث ولو مسمعتش تعليقاتكم هيكون اخر جزء ليا اكتبه باااااي بقى

قديم 11-07-2016, 04:23 PM
قديم 11-07-2016, 04:23 PM
 
الصورة الرمزية لـ mrla1000
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : العراق - بغداد
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 2,278

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ mrla1000

الإقامة : العراق - بغداد
المشاركات : 2,278
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
mrla1000 غير متصل

افتراضي رد : الجزء الثاني من اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال)

روعه روعه روعه بس ازايا وافقتي تزوجين دون ان تخبرين اختك؟
قديم 11-09-2016, 09:24 AM
قديم 11-09-2016, 09:24 AM
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم
مبدع القصص بنسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر القاهرة
مشاركات : 6,490

مبدع القصص بنسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ عصر يوم

الإقامة : مصر القاهرة
المشاركات : 6,490
الجنس : ذكر
عصر يوم غير متصل

افتراضي رد : الجزء الثاني من اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال)

تم غلق الموضوع للتكرار
__________________
المبدعون دائما نجمهم ساطع
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء العاشــــــر"تم قفله" manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 22 12-14-2016 08:26 PM
اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء التاسع"تم قفله" manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 16 12-12-2016 01:29 AM
اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء الثامن"تم قفله" manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 30 12-06-2016 07:09 PM
اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء السابع"تم قفله" manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 27 11-24-2016 03:12 PM
اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء السادس"تم قفله" manal big booty قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 17 11-23-2016 10:33 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
(يوميات, منال), الثاني, الجزء, اخوها, اصله, تجعل, بنوتى
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:22 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص جنس محارم العايلة السعيدةقنص ملابس محارم نسوانجيقصة نيك اح ياشرموطه اتفشخى متسلسلهذكريات.خول.متناك.مع.اول.زبر.فشخ.طيذه.علي.نسيجيقصص مراتى نكتنى وانا نايمقصص سكس زوجتي والرجال 3قصص سكس الولد وبنت خالتهقصص السكس كلب الاسكندريةقصص سكس ناك اخته مصدومهعندما يتلزز الابن بجسد امهاخوي بينيكني على المرجيحامحارم اسيوط انا واختيقصص سكس نيك اخته اخلاصفاتنات نسوانجي ينيك زوجة جاره في الحمامسكس صورفحول جسجيقصص سكس مع الكوافيرة ياسمينقصه سكس شفتها بتتناك فنكتها قصص سكسقصص محارم انثي من نار جديدقصية بنات ينتاكين طيز محارم الرشيفcache:xKUY933bM2UJ:https://lk-auto.ru/tags.php?tag=%CA%DA%C8%C7%E4&page=2 نسوانجي متميزقصص محارم خليت امي شرموطتيقصص محارم مدام سارهكانت مكوتها ترتج اختيskype funtimesemsemقصص نيك حارة ناكوني عندما هربت من بيت اهليصور سكس في شقة درعارة نسوانجيخليت سلفي ينيك كسيقصص سكس ساديه زوجتي والتحرر في شهر العسلتعالي اركبني ونيكنيقصص سكس ام يغتصب امه ليتاكد من رجولتهمتسلسة انا وميناقصص نسوانجي عائلة حيحانة جداقصص سكس محارم متسلسله مجنونه site:detki-52.ruقصه عمو ناكني وبعبصنيقصص سكس مصنع الهدومافلام العرض الاول مصرية تصور نفسها_وهي بتدعك في بزازها وكسها تصوير خاص لعيون النسونجيهالواد وابوه نازلين في امه نيكنيكني ياديوثقصة نيك وانتاك من رفاقي سلاح مرات خالي الفتاك جزء 27ثمص زبه وتقوله متنزلشقصص بنوتي البس كيلوت اختيحصرى 2012 سوسو طالبة مصرية شرموطة زميلها هاريها نيك جامد جدا فى طيزها وينزل على طيزهاقصص سكس هو وأخته في السينماكيف امص قضيبيكانت مكوتها ترتج اختيانا وزوجتي وجارتنا سكس نسونجيقصص حبلت الممحونات من الحراماليمن قصص محارم متسلسله مواضيعقصص نيك تبادل شراميط اليمنية منتدى نسوانجيقصة نيكني انا شرموطك وقحبتك ولبوتك افشخني اه اكترنيك مدام عفافزوجتى الشرموطة عالكاماظبار خوﻻت سوالب عربي تخينcache:IpjXC3eEFHwJ:https://detki-52.ru/showthread.php?t=266625&page=5 سكس سكس انا بشكرك من تاني شاركس حلو مش هاجي على البيتمحارم صغار نار سكس مولع خالوبديش اتناكالبومات نودز لشراميط كامله صورنيك مقرباصور خليجيات نسونجيسكس مصرى خالتى خدتنى فى الاوضهقصص سكس سادي عذابقصص سكس عربي اه اف اي اح نيكني اه افشخني دخله طيزي اح نيكني حياتي أحبك دخله اه اف أحبك دخلهمسلسل اﻻم الحاضنه الحلقه الرابعه نسوانجي قصص مدبلجهصور سكس المجموعه رقم(3)من صور مش هتقدر تغمض عنيك او تمسك نفسكقسس نيك بنات مطلقه معا اخي فوازصور قنص نسوانجيتحس اتبس زحم سكسادخال قفل الباب في الطيزقصص نيك ناروتو مصورقصص سكس السادية كلب اسكندريةقصص جنسيه مكتمله مع عوائل منايكجايب نسوان ينكها في البيتAna Fox, Jayden Cole, Jenna Foxxx, Sammie Six, Zoey Monroe, Skyla Novea,سمح لي زوجي اتشرمط وتناك براحتي قصصالحقني يا هشام منتديات نسوانجيقصص سكس مع بنت خالته من نسوانجي مواضيع تحتوي الدالهقصص نيك آه آه آه آه آه حبيبي نكني جواطيزيقصص السكس كلب الاسكندريةقصة نيك كس مدام امال من الحارسزب غير متوقع صور هنتاي توم.وجيريقصص سكس انا وصديقتي ام بزاز منتديات نسوانجيسكس فون سالب المنصورةاخت زوجي شرموطه وينيكني ويشتمنيصور سكس عربيات رانيا يوسف بالكيني قصص نسوانجي عائلة حيحانة جدااتعمد التلبيق بمكوتهاطيزاسمرانيواحد قصص سكس متسلسله نساء علي صفيح ساخن نسوانجيقصص سكس مدام فى شقتى طيزقصص سكس مدام مريمقصه جنسيه سرايا الباشا الجزء التاتيرقم سالب من شبين الكوم فقط 20 25 سنهالصفحه الثانية سلاح مرات خالي الفتاك