منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس المحارم

 
 
أدوات الموضوع
قديم 09-28-2018, 11:05 PM
قديم 09-28-2018, 11:05 PM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : الزقازيق
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 86

نسوانجي نشيط

الإقامة : الزقازيق
المشاركات : 86
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Gooda129 غير متصل

افتراضي رد : اولها نهاد في ليبيا...متسلسلة..حتى ج(9)

اعتذر عن عدم استكمال القصه لظروف خاصه
وانوه أن أحداث القصه كلها حقيقيه وحدث معي بالفعل ولم تكن من نسج الخيال كما رأيت هاهنا
ولكني اسررت أن ارويها لكم بكل تفاصيلها. الحقيقيه والأحداث كامله

كنا وقفنا عند.
قالت ان استطعت ان تقضي علي شهوتي هذه الليله لك مكافئه مني ب30الف $امريكي
اجبتها لاا اريد شئ الا ان اتلمس هذا الكوكب الذري الذي جننت ان امارس معه الحب والجنس من يوم ان رأيته
قضت حاجتها وتركت زبري الذي كان يشبه دانه المدفع وقالت هيا لنخرج الي تلك المعركه
...................
حملتها بين زراعي ووضعتها في غرفه نومها وكان في وجههاا الرغبه الشديده إلى إلى ولكني كنت مصمم ان اتركها حتى تبكي. امامي
واكسر فيها الغرور رغم انها كانت جميله وجدعه جدا معي
حملتها ووضعتها علي سريرها فقالت سامي ارفعني الي اعلا قليلا انحنيت واحتضنتها لكي ارفعها وما احسست بواقعي الا وشفتي في شفتيها وقبلات متبادله واصوات انفسها كات تسمع من نهايه طرابلس ولكني قبلها كنت نايك وفاء التونسيه
وبصراحه مكنتش قارد لان نجوي محتاجه تعامل خاص ونيكه ممتعه
اخدت نفسي وثولت نجوي مابيصير شي بينا حتي يكتمل علاجك وتشفي تماما
قالت سامي نبيك توه قولت نجوي لخاطري اني اليوم بلاش
قالت خيرك نهاد جاياك غدوه ولاشنو
رديت يابنتي ولاشي من داه اصلا بس فعلا مزاجي معكر ومابدي اليوم
تركتها ونزلت للحوش بتاعي وولعت سيجاره وقعدت افكر ايه الدوامه دي 4نساء عايزين يتناكوا في يوم واحد ومافيش وحده بدها ترحم
جلست افكر وكانت الساعه تشير الي الرابعه فجرا
دخلت نمت ومن تعبي في نيك وفاء اللي مصطلح فجره نيك داه شويه
تقريبا الساعه 10صباحا صحيت علي رن هاتفي وبصراحه مكنتش قادر اتكلم من التعب
رديت الو مين
توحشتك ياقلبي
مين انتي
خيرك يابلعوط حريم ليبيا هالبه عليك
قولت مينو انتي يالقحبه ولا بنسكر

سامي حبيبي انا ساميه ونبي نشبحك اليوم لموضوع كبير
قوين انتي قاعد
اوك بعد ساعه قبليني في كافيه جلاكسي بالمدينه القديم اخدت شور وخرجت
قبلتها وجات قالت اركب معي
وين يالقحبه تبيني نروح
المهم ركبت معاها السياره وطلعت بينا وطول الطريق بفكر شنوا تبي ه القحبه
شويه قالت انزل
نزلت لقيت نفسي مقابل حوش سالت لمينوا اهواه
قالت شريته من خوي باش نحول هنايا من عين زاره
دخلت معاها الحوش وفي اقل من دقيقه لقيتها قلعت ملط
ونزلت فيها احضان وبوس وانا مش عايز انيك اصلا نفسي اتصدت من كترهم
بس دي كانت لبوه بجد فكت حزامي وشدت زبي في فهما بطريقه خلت شعر راسي وقف
وفي ثواني قلعت ملط ومسكت شفيفها مص وعض وحاجات مثيره بجد
ونزلت ارضع بزازها كالعاده لقيتها رسمه تاتوه شنوااهوايالقحبه
يلا بدي امشي مابدي نيك
حبيبي ليا كتير منتظره ه النيكه فضلت تعمل حركات اثاره نيمتها ع السجاده وبدون تفكير دفست زبري لاخره في كسها مره واحده صرخت ااااااه
شقتني
خيرك يالقحبه ليه جياني خلصت نيك فيها مرتين وبصراحه نيكه من غير مزاج اصلا
بس ريحتها وخلاص وسديت اشتيقها وعطشها للنيك
بس
قولت بدي امشي يلا ... مالك حبيبي ماعتش نعجبك ولانهاد احلا مني ف شي
قولت لاياكسمك لانتي ولاهي بس انا جاي نا اشتغل مش انيك قحاب
يلا خرجت قدام الحوش من غير حتي دش بعد شويه خرجت ربت معاها السياره وانطلقت بيا للحوش
وسط الطريق اخرجت ظرف من السياره قالت داه نصيبك من حوشي ايه داه قالت 5الف دولار
اوك يالقحبه
اخدتهم والاهم عندي اني اروح انام من الارف داه شويه ووقفت السياره قدام معرض سيارت مستخدمه شويه وسامي سامي شنو
تعال جاي
رحت لاساميه خيرك قالت هاي السياره ليك وهالكتيب
ومن وين جبتي البينات بتاعتي قالت نسيت جوازك كان عندي فتره
اخدت الكتيب وشوفت سعر الساره 10الف دينار بحوالي 5الف دولار تقريبا
في ذهني هقول لا نهاد ونجوي ايه وجبت من فين السياره دي اخدت الكتيب والسياره ومشيت وطول طريقي بكلم في ساميه ليه عملتي كده وفلوس وسياره
قالت انا ليا سنوات متزوجه ليا سنوات وماحسيت بالانوثه الا معك وماحد شق كسي وتينتي .طيزي . غيرك
وصلت الحوش وركنت السياره بعيد عن الحوش ودخلت وقفلت الهاتف ودخلت ع حوشي لقيت نهاد نايمه ع السرير
هو يوم اسود باين عليه
وين كنت يالبلعوت
نهاد سبيني انام تعبان جداااااااااااااااا
خيرك ماتبي كسي
زعقت نهاد تعبان جد ومافي حيل اتكلم
سامي اول مرره اشوفك هكي
قولت تعبان بجد
سبتها ع السرير ونمت ع الانتريه جات تلعب في زبي وانا مافيش اصلا اي شي
ولااحساس ولارغبه
لحين مازهقت وخرجت
قومت وراها قفلت حوشي عليا وقلعت كل ملابسي ونمت مقتوووووووووووول
حتي وفاء جات تخبط ع الباب ماردتش عليها
وفضلت نايم فوق 18ساعه وقايم مكسر
فتحت نقالي لقيت نجوي بعته فوق ال100رساله
قفلت الفون وخرجت علي المطعم اتغديت وشربت قهوه ودماغي بقت هتنفجر عديت ع صيدليه اخت شي للصداع ومشيت للحوش فتحت الباب لقيت نجوي عندي
خير نجوي شنوصار
قالت خير من امس قولت فعلا مريض ومافيني اتنفس حتي
سبتها ودخلت ع السرير نمت وحرارتي ارتفعت فضلت جنبي للفجر تعمل كمدات وحاجات لين استعدت نفسي
وفوقت علي احلا طبق خضار واجمل اكل من ايد نجوي

وفضلت يومين ع هذا المنوال اكل ونوم ومافيش نيك
100/100 كده
قديم 09-30-2018, 04:55 PM
قديم 09-30-2018, 04:55 PM
 
الصورة الرمزية لـ mrmido9
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : المنصورة
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 639

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ mrmido9

الإقامة : المنصورة
المشاركات : 639
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
mrmido9 غير متصل

افتراضي رد : اولها نهاد في ليبيا...متسلسلة..حتى ج(9)

تسلم الايادى لا تتاخر في باقي الاجزاء
قديم 10-01-2018, 10:46 AM
قديم 10-01-2018, 10:46 AM
 
الصورة الرمزية لـ Eng a7md
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 99

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ Eng a7md

الإقامة : القاهره
المشاركات : 99
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Eng a7md غير متصل

افتراضي رد : اولها نهاد في ليبيا...متسلسلة..حتى ج(9)

قصه جميله كمل يا برنس مش كل سنه جزء
قديم 10-04-2018, 11:22 PM
قديم 10-04-2018, 11:22 PM
 
الصورة الرمزية لـ Eng a7md
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 99

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ Eng a7md

الإقامة : القاهره
المشاركات : 99
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Eng a7md غير متصل

افتراضي رد : اولها نهاد في ليبيا...متسلسلة..حتى ج(9)

فين يا برنس ��
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
استاذ نسوانجى صور سكس عربي 13 07-16-2019 06:18 AM
نهر العطش صور سكس أجنبي 14 12-22-2018 12:30 AM
الزب الأحمر في ليبيا سوري مقيم في ليبيا الزب الأحمر المواضيع المخالفه والغير مطابقه 22 04-12-2018 02:46 PM
استاذ نسوانجى صورة قوية وتعليق أقوي 8 08-15-2013 06:08 AM
نهر العطش المواضيع المخالفه والغير مطابقه 25 06-12-2012 10:18 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
ليبيا, اولها, وهاج
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 04:09 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صوركس شرموطةمربربةسكس في ايام زمانقصص سكس محارم 2025الجزء الاخير من قصه سلاح مرات خالي الفتاكبنت سحاقيه ساديه من أسكندريهقصص نساء عاهرات من نسوانجيفيلاما و الشرطيقصص جنسيه متسلسله ديوث زوجتهعندما يتلزز الابن بجسد امهمتسلسلةأنا وميناقصص جنس الاخت تمارس الرياضه في الغرفه والاخ الصغير مايفكر باالجنس والاخت تغري وتشتهي زب رواية متسلسة نسونجيعشقت خطيب ابنتي فماذا افعل اسمي فاطمه سعوديه من جده وعمري 35 سنه تزوجت وعمري 17 سنه من رجل طيب يكبرني ب 12 سنه وعندي بنت حنان 18 سنه الان وولدين وايضا بنتي حنان .تعرفت بنتي على بنت في الجامعه وصارت صديقتها وزارتنا اكثر من مره بنتي ايضا زارتهم .وفي احدى زياراتها قالت اريدك ياخاله في موضوع اخذتها ودخلنا احد الغرف قالت ياخاله اهلي معجبين في حنان وودهم يخطبوها لاخي حمد وهويدرس في امريكا اخرسنه له وعمره 26 سنه وهم اسره متحضره وعندهم خيروطلعت صوره من شنطتها وقالت هذي صورته شاب وسيم جسمه رياضي .المهم قلت لها باعلم ابوها وارد لك والمساء علّمت والد حنان ورحب في الموضوع وثاني يوم اتصلت على البنت وعلمتها اننا مرحبين بهم قالت خلاص اخي راح يجي من السفربعد شهروناتيكم نخطبها رسمي قلت على خير .مرت الايام بسرعه وفي يوم اتصلت البنت وقالت يوم الخميس ياخاله بنزوركم قلت لها اهلا وسهلا واتوا هي واهلها واخوها يوم الخميس وخطبوا حنان رسمي وكان حمد شاب ابيض طويل وبهي الطلعه وكان ذو لسان عذب دخل قلوبنا من اول يوم وحددنا الزواج بعد سنه وبعدها صار حمد يزورنا يومين في الاسبوع وكان كريم لايأتي الا وبيده هديه مره لبنتي واخرى لي .واصبح حمد من اصحاب البيت ومره ورى اخرى كان حمد يمدح في جمال حنان ولبسها واناقتها ولاينسى ان يمدح جمالي وذوقي في اللبس من ما يدخل السرورفي نفسي .ارتحت لحمد كثيروصرت اترقب زياراته لنا لاجل اسمع كلامه وغزله لبنتي ولي بشكل واضح وكنت اتركه يجلس مع حنان من وقت لاخروا وما ان ادخل عليهم يبدأ في كلامه عني ومغازلته لي امام بنتي وحقيقة كنت انبسط من كلامه .وفي مره أتى وكان أخرالاسبوع ودخل المجلس ودخلت عليه انا قبل حنان وكنت في كامل زينتي وقف وقال وااااو ومد يده لي ومديت يدي رفع يدي لفمه يقبلها وهو يقول اقسم لك اني لو مانا عارف انك ام حنان لقلت انك اختها سرت قشعريره فيمصري قمر وكسها المشعرقصص سكس نسوانجي محارم الصفحه9صور كس مراتىعشقت خطيب بنتي الجزء مابعد العاشرالكس المبطرخقصة شرموطة من نار متسلسلهقصة منال واخو زوجهاقصة نيك اح ياشرموطه اتفشخى متسلسلهقصص نيك شباب مثلي طيزه نسوانجيneswngy.netقصص نسوانجى تسع اجزاءافجر البوم لعيون النسوانجيةقصص نيك حريم تخينه سمره فلاحهعاي. تنيك اختكقصص سكس مين يقدر على ماماكسي لعيونكم نسوانجيقصص سكس عربي محارم نسوانجي الصفحة23نسوانجى..سكس.الارشيف.اعضاءقصص سكس اه ياخولقصص سكس محارم الراهبقصص نيك شرموطة متناكة اتفشخ كسىxnxxفلم كامل30دقيقهقصص سكس عربي متسلسله اخته الجميلهمابشبع لحس كسقصص سكس اﻻم الشبقه ساديه مع ابنهافصص سكس لواط ناكني الاستاذ بعنف وهو بيضربني امدقصص نيك حارة ناكوني عندما هربت من بيت اهليصورسكس إلونا ستالرحميدة ومايكل قصص سكسواحد قصص سكس متسلسله انثي من نار نسوانجيصورنيك منقدرقصص سوالب ناكني ولد خالتيتمتع وتلذذ الام والابن نسوانجي ديوث اخواتهصورنيك اجنبي الدالة نسوانجيسكس في ايام زماناه افشخنيزبك كبير ياجدوقصص سكس مكتملة الاجزاء بالتفصيل قصص مدبلجه ومصوره سكس نيك سندس قصص محارم متسلسله الجزء العاشر site:detki-52.ruقصص سكس مصورة نسوانجي فييناقصص لواط أحب أنتاك بطيزي نسونجيمزه ممحونه بترقده على الكنبه وتمسك زبره تاكله وتتناك منهقصص velomma لمسة علاجية صورسكس اخرفرفشةقصص سكس خالتي انجيشاب شرقان يدخل على امه الارملة و هى ادام التسريحة يلعب فى بزازها وينيكها ويصورها بكل الاوضاعصاحبة العمارة قصة سكسشابين ﻳﺴﺘﻤﺘﻌﺎﻥ مع اختي امامي شوف اختك تنتاك ياخولنسونجي الأم الحاضنة الجزء السابعcache:jpLyTfB1K3kJ:https://lk-auto.ru/tags.php?tag=%D8%E4%D8%C7 قصص نسوانجى عشرون جزءقصص سكس شابين يتنايكوباقة ذهبية عملاقه منايك الباقه العشرونقصص سكس نسوانجي النفق المظلمكيف فتحت كس زوجتك في اول ليلهقصص ست تنيك جوزها قصص سكس متسلسلة محارم مينا و امه الجزء الاخيرسكس اه اي اه طيز بنات عمتي وزوجتي نسوانجي في حضني قصص سكس حبيبي بيحسس على جسمياتنكت بكلوت امي نسوانجيمتسلسلة نيك تجاويف الطيزقصص نيك وتكبير الطيزwww.‎متزوجة فلاحةصور نجمات البورنو نسوانجي مواقع تحتوي الدالهقصص بنتى جعلتنى عبدا وكلب لهاقصص سكس الام تحول ابنها لمتناك الحتهاه عليه كس يهبلقصص سكس نسوانجي تحوي الداله متسلسلهصور نسوانجي مفبركه