منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-28-2017, 11:54 PM
قديم 08-28-2017, 11:54 PM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : البحر الاحمر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 349

نسـوانجي خـبير

الإقامة : البحر الاحمر
المشاركات : 349
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
زبي الحايح غير متصل

افتراضي شيزوفرينا .....ثمانية أجزاء كاملة

شيزوفرينا
الجزء الأول

عمري 45 سنه وسيم جدا تزوجت 3 زوجات الاولي طلقتها منذ 23 سنه وانجبت منها بنت والثانيه انجبت منها 3 بنات و ولدين و الثالثه انجبت منها ولد نبتدي الحكايه من اول ما سمعت صوت بنتي الكبيره في الموبايل بعد ما امها اخدتها مني و سافرت بيها خارج مصر ولم اراها منذ 19 سنه لم اتمالك نفسي من الفرح وهي بتقولي انا بركب الاتوببس من القاهره وفي الطريق اليك انا وماما وانا عايش بشرم الشيخ منذ عام 90 وبنتي الكبيرة اتولدت هنا وسالتها عرفتي رقمي منين قالت لي من عند تيتا تقصد امي وانتظرت قدومهم بفارغ الصبر ‘قد بلغت اولادي وزوجتي بقدومهم علما اني متشدد جدا ‘الكل يعلم اني جاد جدا ومحترم في حياتي ولا اهتم سوا بيبتي وشغلي فقط نبهت علي زوجتي حسن استقبالهم و رغم الخوف الذي شعرت به ز‘جتي من مقابلتي مع زوجتي السابقه لانها تعلم تماما مدي حبي لها وزكراها التي لم تمحيها الايام . وصلوا بالسلامه ولم اري سوي تلك الفتاه الجميله التي تشبه حبيبتي لاقصي درجه اقصد طليقتي الاولي ولم اتعرف علي المراة التي معها سوا من صوتها بل ولم اشعر بوجودها اساسا احتضنت ابنتي وشعرت باحساس غريب اني احضن حبيبتي معشوقتي فانتبهت الي صوت امها ايه احنا في الشارع وانا مش حتسلم عليا بصيت لها وتذكرت انها موجوده اصلا فقولتلها اسف يلا بينا انا عندي شقة تانية فوق مكتبي ولا تحبوا تنزلوا في فندق قالتلي اي حاجه فركبنا عربيتي فقالتلي دي عربيتك قولتلها ايوة فسمنت وهي تتفحصني باستغراب شديد كانها تراني شخص اخر وصلنا الشقة وعيني منزلتش من علي بنتي فرحة قلبي بيها ولقانا بعد السنين دي كلها سبتهم وخرجت استلم اكلة السمك والجمبري اللي كنت موصي عليهم بالموبايل وبعد ما رجعت لقيت طليقتي لابسه بيبي دول و البنت لابسه هوت شورت و بدي حمالات اتكسفت ودخلت اشرب سيجاره في البلكونه وقولت لهم في برانيس في الدولاب في الرف بتاعي ردت امها وقالت لي هي دي بقا الغواصة بتاعتك اللي بتظبط نفسك فيها بعيد عن ولادك قولتلها ما اعتقدتش انك تعرفي كده عني فترة الاربع سنين اللي عيشتيهم معايا انا معرفش غير شغلي وبس وللحديث بقيه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ

الجزء الثاني
حسيت ان اميرة طليقتي اتكسفت من ردي وتذكرت سبب طلاقنا الحقيقي وبصيت لعلياء بنتي وقولتلها انا رايح البيت الكبير تعالي عشان تشوفي اخواتك وتتعرفي عليهم قالت لي ثواني واكون جاهزة نزلت تحت في مكتب المقاولات الخاص بي اسفل العماره وانشغلت مع بعض العمال في حساباتهم شويه ولقيت بنتي وامها نازلين ملابس رياضيه بصيت لهم قوي واتكسفت قدام العمال من لبسهم فانا معروف عني اني متدين و زوجتي منقبه واولادي بمعهد ازهري ناديت ع الفراش يفتح لهم العربيه و قولتله خد الهوانم ركبهم وجهز العربيه عشان طالع قالي حاضر يا حاج طبعا كل ده و اميرة طلقتي فصلتت المكان حته حته بنظراتها وانبهرت بديكور المكتب وشخصيتي القوة بين عمالي فلم تكن تتوقع هذا بعد مرور كل السنين دي المهم ركبت العربيه وقولتلها اميره بنتي وحتشوف اخواتها لكن انتي نزلتي معاها ليه اتكسفت وقالتلي لو عايزني انزل انزل ولو حابب ترجعني ع الموقف ارجع القاهرة براحتك قولتلها انا مقصدتش عموما انتي ضيفتي وصلنا البيت وولادي فرحم جدا بوصول اختهم الكبيره اللي يا ما سمعم عنها وشافوا صورها وهي لسه صغيره زوجتي استقبلتهم استقبال حافل واميرة تبوصلها من فوق لتحت وتنظر لي كما انها تقول هي دي ؟؟!! انا اجمل منها بكتير وانا كمان بصيت لها كما لو اني برد عليها دي اللي صبرت معايا واستحملت شقا السنين حتي لما تعبت واستاصلت الرحم هي نفسها اللي خليتني اتجوز عليها السكرتيره بتاعتي اثناء حديثنا الصامت المتبادل سالتني علياء ايه ده يا حاج خلفتهم امتي قولتلها عشان متبقيش وحيده في الدنيا زي ابوكي وابتديت اعرفها علي اخوتها ده هشام الكبير15 سنه وده باسم 14 سنه ودي نجوي 13 سنه ودي نورا 10 سنين ودي جيهان اخر العنقود 9 سنين و بصيت لي قوي بغل وابتسامه صفرا متصنعه طليقتي اميره ايه يا عم انت عامل فريق كوره قولتلها قولي ما شاء **** وشويه دخلت ام نادر زوجتي التانيه و كانت منقبه ومعاها نادر قولتلها دي ام نادر زوجتي التانيه شهقت من الخضه ااااايه ؟؟ وبصت لام هشام وقالتلها وانتي عادي كده قالت لها وانا وحياتك اللي مجوزهاله وعايشين زي العسل مع بعض وشتغل بقا شغل الحريم ام هشام رغم طيبتها لكن صعيديه لما بتقفل بتبقا صعبه ارتبكت اميره وقالتلي انا عايزه انزل اشم هوا واتفرج علي شرم الشيخ ولما اجي اروح حتصل بيك قولتلها ده الكارت بتاعي فيه عنوان المكتب اديه لاي سواق تاكسي حيوصلك للعماره واتفضلي نسخه من مفتاح الشقه خليها معاكي استغربت ان محدش مسك فيها تقعد معايا ولا حتي قولت لها حجي اخدك ونزلت بعصبيه من غير حتي ما تسلم ع الولاد ولا زوجاتي كنت مش عايز اعمل اي قلق لزوجاتي ولا لبنتي علياء و ضحكنا وسهرنا سوا في اليوم ده وانا مش مصدق ان بنتي خلاص رجعت لي و نبهت علي ام نادر ان علياء حتنام في شقتها اللي قصاد شقة ام هشام لاني محتاج اني اكون مع بنتي اليومين دول لوحدنا ونزلت بالليل روحت اشتريت عشا و طلبات للتلاجه عشان اوديه لام علياء في الشقه خبطت ع الباب محدش فتح فتحت الباب وناديت عليها مردتش دخلت المطبخ وانا بتحاشي اني ابص علي الصاله او غرفة النوم فتحت التلاجه لقيت ازايز كتير ID و كانزات بيرة ماليه التلاجه استغفرت وبنا ورجعت الصاله انده عليها مردتش خبطت علي باب غرفة النوم باستحياء فتحت وكانت المفاجاءة وللحديث بقيه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ

الجزء الثالث

دخلت لقيت اميره نايمه علي وشها وعريانه و المخدة تحتها و حاطه خياره في طيزها الكبيره وبتتفرج علي سكس ع اللاب والسماعه في ودنها و تتأوه بصوت اشبه بالهمس اااااااااأااه اأاأاااااااح تعبانه عايزة اتناك وصوتها غير طبيعي بصيت جنب السرير لقيت 4 كانزات بيره و ازازة ID حسيت ان جسمي اتنفض وحرارتي عليت وافتكرت شريط حياتي مر قصادي وانا لسه عيل ابن 18 سنه وجه يشتغل في شرم بعد دبلوم الصنايع افتكرت البنت اللي شوفتها النهارده في صورة بنتي كانت بتشتغل هاوس كيبنج بفندق مارينا شارم افتكرت كل حاجه وانا مجرد ولد باص بوي في الروم سيرفيس افتكرت اول بوسه منها افتكرت الجبل و البحر افتكرت الرمله اللي شهدت قصة حبنا افتكرت اهلي لما رفضوا جوازي منها لانها اكبر مني ب 3 سنين افتكرت لما قررنا نهرب من اهلينا ونتجوز في السيده زينب وهربنا علي الاقصر واسوان نتفسح سوا افتكرت لما باعت غويشتها عشان نكمل حق الماذون و هي بتقوله انا لو شحت في الشارع او نمت ع الرصيف مش حتجوز غيروا انا وكيلة نفسي انا مش قاصر افتكرت لما لفيت علي عيلتي اخد منهم فلوس عشان مصاريفنا افتكرت لما اخدت هدوم من ملابس امي في شنتطي وانا بقول لامي انتي عايزة مني ايهانتي اتجوزتي بعد طلاقك من ابويا وانا عندي سنتين وابويا اتجوز وخلف 7 عيال ومش عايزني ولا جوزك عاايزني سيبوني بقا يبقا لي بيت ليا لوحدي زيكم انا وهي افتكرت لما روحنا نشتغل في دهب افتكرت ليلة دخلتنا اللي كانت في عماره قديمه في ميدان التحرير بفندق الاسماعليه افتكرت لما اتقفشنا من مخبر في القطر واحنا رايحين الاقصر بعد ما استلمنا القسبمه لمجرد انها نامت علي صدري افتكرت وانا بصرخ وبقول للظابط دي مراااااااتي وبعيط محدش يلمسها دي مراتي عمري ما انسي لما صعبت ع الظابط واداني فلوس وقالي انت راجل وانا مصدقك من غير قسيمة جواز لان اللي يعمل كده يبقا راجل بيدافع عن عرضه وشرفه يااااااااااه سنين عمري مرت قصادي وهي تقولي يا انا يا الجيش عمري ما اصدق ان دي اميره جريت ع السرير وشدتها من شعرها وقولتلها خياره يا وسخه هي دي احلامك وطموحك اللي سيبتيني عشانهم يا اميرة انتي شرموطه ايوة شرموطه وروحت ضاربها بالقلم اترميت من قوته من ع السرير للارض وهي مذهوله انا عمري ما مديت ايدي عليها حتي يوم ما طلبت الطلاق عشان تتجوز عيل خول شغال انيمشن في الفندق مسكتها من شعرها خياره يا مومس انت النقطة السوده اللي في حياتي ردت بصعوبه وبلسان تقيل لانها سكرانه طينه وانت انضف حاجه في حياتي لقيت جسمي اتنفض تاني وسيبتها قولتلها انزلي شرم واسالي الاسفلت والرمله والبحر حيقولك عمري ما حبيت حد غيرك دلوقتي بكرهك بهكرهك وبكره جسمي اللي لمسك في يوم من الايام قالتلي وانا بعشقك وبعشقك كل حته فيك ووطت تبوس في رجلي وللحديث بقيه..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

الجزء الرابع
صعبت عليا بعد ما باست رجلي وحسيت ان الزمان هدها وملامحها اتغيرت قومتها من ع الارض و سترت جسمها بملايه راحت حضناني جامد قوي وقالتلي وحشتني يا حبيبي لقيت نفسها كله ريحته بيره قولت لها مس حينفع يا اميرة صدقيني مش حينفع انا مبقتش زي زمان تلميذك اللي اتفتح علي ايدك كبر يا اميره قالتي اعيش خدامة ليك انت وعيالك و زوجاتك الاتنين يا حاج متولي بصيت لها وضحكت غصب عني قولتلها ما هو القر ده اللي جايب لنا الكافيه واخده مستاصله الرحم والتانيه طلع عندها القلب ومش بتستحمل قالت لي يعني الزوج العازب النسوان هنجت منك يا راجل قولتلها طب استهدي وقولي هديت لان مش حينفع تعالي بقا كده معايا واخدتها الحمام و فتحت عليها الدوش في البانيو راخت شداني بهدومي قولتلها بتعملي ايه يا بنت المجانين ولسه مكملتش كلامي الا ولقيت لسانها جوه بؤقي وشفايفها مشبكاهم في شفايفي وايدها حوالين رقبتي وراحت مقطعه القميص بايديها واتمسحت في صدري ولحست لي حلمتي الشمال وغمزت لي بعنيها لسه بتحب الحركه دي انا بقا كنت عامل زي اللي متنوم مغناطيسي او في كابوس شايف كل حاجه ومش قادر اتكلم ولا اتحرك بقيت زي الصنم راحت نازله ع البنطلون نزلته وسحبته من الكولت وقالت لي اوبأااااااا ما هو واقف زي المسله الفرعونيه امال مالك يا راجل متحنط ليه روحت قايلها عشان خاطري بلاش يا اميره بصوت مبحوح كانه طالع من بير قالتلي بلاش انت وانا حسيبك ده لا شوفت قبلك ولا حشوف بعدك يا سبعي ارجع للبوتك بتاعت زمان وراحت قايلالي مهما جاني جاني حد تاني تاني مش حصدق غير عنيكي مش حوافق غير عليكي حسيت ساعتها بالدموع في عنيا اول ما سمعت الاغنيه دي لايهاب توفيق اغنية حبنا معرفش القوة دي جت لي منتين روخت وافع رجلها الاتنين مل رجل علي دراع زي زمان ومكمل الاغنيه وانا بعيط بحرقة عشت بحلم طول حياتي ليل نهار لما قلبي مل طول الانتظار انتي اول حب يجري في العروق انتي قلبي وانتي اغلي شوق اغلي شوق و عمال ارزع فيها بزبي جامد من تحت وهي كملت معايا وانا بنيك بهستريا وشوق وعظمه وكبرياء وكل الاحاسيس اللي في الدنيا كنت حاسس بيها مهما جاني جاني حد تاني تاني مش حصدق غير عنيكي مش حوافق غير عليكي وهي عماله تغني و هايجه ع الاخر و تهز راسها زي دراويش المولد اكنها في حلقة ذكر لغاية ما روحت منيمها في البانيو وفاشخ رجلها برجل مفتوح ونازل رزع في كوسها اللي بقيت اسمع ظراط مدافع شغال طالع منه وانا زي المجنون لغاية ما لقيتها بتجيبها من قلبها قبل حنجرتها ااااااااااااااااااااااااح شسي اااااااااااااااااح وبصوت عالي افشخني يا فاتحني يا حبيبي يا جوزي يا عمري اللي ضيعته من ايدي وراح كسها قابض من جوه علي زبي بيحلبه حلب واول ما نزلت لبني جواها قالت بصوت عالي عايزه احبل منك يا اسدي حبل لبوتك اتجوزت 3 خولات مش رجاله من بعدك مفيهم دكر كيف كسي خلوني اتعودت ع الخيار والكوسه ونسيت خالص اللي فتحني حبلني قولت لها طب اهدي صوتك طالع من الحمام كويس ان العماره معظمها عيادات وقافلين كان زمانهم جابولنا الاداب قالتلي اداب مين انا اللي لفيت معاك مصر كلها وعمري ما خوفت وانا في حضنك بعبدك بعبدك يا حبيب عمري وروحت بايسها في شفايفها وايدي تمسح علي شعرها وهي بتبص قوي في عنيا وتقولي بعشق لون عنيك العسلي كس امي انا مرة وسخه عشان سيبت راجل زيك .... وللحديث بقيه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

الجزء الخامس
بعد ما خلصنا في الحمام لقاء سنين الحرمان انا وطليقني اميرة دخلت اغير هدومي من الدولاب ولقيت الموبايل والمحفظة اتبهدلت من المايه قولت لاميرة لازم اروح البيت الكبير لاني متعودتش انام بره الي للضرورة والنهارده بالذات واتتي هنا اكيد ام هشام وام نادر عمالين يهروا في نفسهم بسبب وجودك بس ميقدروش يتكلموا معايا في الموضوع ده بس بردوا لازم اراعي شعورهم وانتي حذاري تنزلي المكتب بالمنظر اللي نزلتي بيه ده انا عايش هنا بقالي 27 سنه محدش قدر يكسر عيني او يلوي دراعي قالت لي يا متمكن انت قولتلها سمعتي مفيهاش هزار خط احمر دي راس مالي في السوق قالتلي ماشي طب وعلياء مش تشوف لها شغل معاك قولت لها هي معاها مؤهل عالي قالت لي طبعا دي تجارة انجلش جامعة بيروت قولتلها دي الحسنه الوحيده اللي عملتيها تعرفي اني كملت تعليمي في الجامعه المفتوحه قالت لي بجد قولتلها عشان ولادي ميستعروش مني في يوم من الايام الفلوس عمرها ما بتعمل بني ادمين واحنا مخدناش من اهلينا حاجه يبقا اللي اتحرمنا منه نعوضة لولادنا قالتلي بعشقك يا اجمل راجل في الدنيا وراحت بيساني من شفايفي بوسه طويله كل لما تقرب مني الاقي شعور متناقض نفسي احضنها قوي واخنقها في نفس الوقت المهم نزلت وروحت علي شقة ام نادر دخلت لقيت علياء في اوضة النوم ونايمه ومتعري جسمها قربت عليها وغطيتها وروحت قالع هدومي وعيني منزلتش من عليها كل ملامحها اميرة جسمها بشعرها الطويل عنيها عسلي زي انا طلعت انام جنبها وولعت سيجاره وانا مش مصدق نفسي معقوله دي علياء اللي اتولدت قصاد عيني حتة لحمة حمرا تبقا عروسه كده شكلك عجزت يا معلم وعيني راحت في النوم صحيت علي التلفون الارضي لقيت ام هشام بتقولي قافل موبايلك ليه يا ابو هشام قولت لها موبايلي وقع مني امبارح في المايه وانا في الحمام وسكت لما بتقولي حمام ايه روحت شاخط فيها مالك يا بت حيكون حمام ايه حمام الملاطيلي سيبيني انام بقا قالتلي احنا الظهر قولتلها بعصبيه سيبوا بقا الجبل يريح ارحموني بقا مستكترين عليا افرح ببنتي وروحت قافل السكه في وشها بس حسيت اني ذودتها وكنت اوفر معاها ودي بتفهمني من شوتي وعيني ونفسي دي تربيت ايدي وبنتي قبل ما تكون ام مراتي المهم ببص جنبي لقيت علياء بتشخر وهي نايمه ضحكت وقولت بنت ابوكي بجد اتصلت بالمكتب وقولت للسكرتيرة اني مش جاي النهارده ولو حاجه ضروري كلمي البيت الكبير او الحاجه ام هشام وقفلت ورجعت اكمل نوم معرفتش روحت مولع سيجاره ودخلت الحمام وانا بقوم لقيت الباب اتفتح عليا والبت علياء بتبص قوي علي زبي وكان واقف زي البرج زعقت لها مش تتزفتي تخبطي جريت وسابت الباب مفتوح قفلت الباب ومش عارف اخرج ازاي من الحمام واقابلها باي وش المهم اخدت دش ابرد المفضوح اللي طالبه معاه تحية العلم ده و نشفت ولبست البرنس خرجت لقيتها في المطبخ بتعمل قهوة قولتلها مين قالك اني بشرب قهوة ع الريق قالت لي انا متع دة اشرب قهوة ع الريق روحت ماسك راسها وحاطتها علي صدري وانا بضحك ماشي يا بنت ابوكي لقيتها بتحط ايدها الاتنين علي وسطي بلمسه سحريه لقيت جسمي اتقبض شميت فيها ريحة امينه وروحت سايبها وغيرت الموضوع قولتلها القهوة حتفور يا بنت اميرة قالت لي تعرف يا بابا مكنتش اعرف انك جميل كده بتفكرني برشدي اباظه قولتلها يلا يا بكاشه قالت لي كنت فكراك غير كده خالص بصيت لها وسكت قالت لي و**** بتكلم جد كنت فكراك عجوز طلعت چان يا حاج متولي وراحت ضاحكه ضحكه بمياصه ملهاش اي علاقه باب وبنته المهم هرجت اغير هدومي ونسيت اني لسه بالبرنص دخلت الاوضه وقفلت الباب من جوا معرفش ليه خوفت من جرائتها لتدخل عليا خلصت لبس وحطيت بريفيم هوجو مع اسكلابشر وكنت حاسس اني رجعت 20 سنه فاتت خرجت لقيتها بتضفر ايه الحلاوة دي يا حاج قولتها حضري نفسك عشان حفسحك فسحة العمر قالت لي بس ليا عندك طلب لا هما طلبين قولتلها قولي يا بنت اميرة شبيك لبيك قالت ‘هي بتحضني وتتمايص الطلب الاولاني يا سي بابا نخرج لوحدنا الطلب التاني نفسي انزل البحر والبس مايوه قولتلها وحيات ماما ؟؟ قالت لي يا بابي احنا في شرم قولتلها يبقا لسه متعرفيش ابوكي قالت انت خبره اكيد فيه مكان خاص محدش بيروحوا انا شوفت مناظر روعه ع البحر طريق نويبع وانا جايه عشان خاطري يا بابي سبتها وخرجت طلعت ع الشقه التانيه اول ما دخلت لقيت العيال والنبي يا بابا نقعد مع ابله علياء قولت لهم اهي عندكم في الشقه التانيه ولقيت ام هشام بتبص لي قوي وانا عارف بصيتها دي روحت مكلم ام عمر روحي لعلياء وفهميها تلبس حاجه حشمه لغاية ما انزل معاها اشتريلها هدوم جديده. قالت لي حاضر دخلت اوضة النوم لقيت ام هشام ورايا بتقولي هدوم امبارح فين عشان اغسلها وقولتلها سيبهم ام نادر حتغسلهم اهم عندها في الشقه التانيه بصيت لي وسكتت قولتلها لميها شويه يا امال هي مش ناقصاكي و للحديث بقيه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

الجزء السادس
اخدت علياء بالعربية و طلعنا ع الممشي السياحي واشتريت لها ملابس كتير ومستحضرات تجميل و كل اللي نفسها فيه واشتريت لها ايباد APPLE واشتريت لي موبايل جديد ضد المياه بدل اللي باظ واتعشينا عند اكبر مطعم مشويات وهي كانت فرحانه قوي وحضناني من وسطي وكل لما اقابل حد يعرفني يسلم عليا اقوله بنتي الكبيره بس بصراحه مسكتها ليا مكنتش ماسكة بنت لابوها وهي حست وقالت لي انت نسيت الطلب التاني يا بابي قولتها ابوكي مبينساش حاجه ورحنا ع البيت وطبعا منسيتش اني اجيب برده عشا وحاجات لعيالي عشان ميزعلوش دخلت هي شقة ام نادر ولقيت موبايلي بيرن رديت لقيت اميره قولت لها ثواني واكلمك تاني اول مره احس ان بخاف و خصوصا ام هشام اللي متبعاني بكل دقه وحاسه اني بروح منها بس انا عملت من بنها زي ما بيقولوا المهم دخلت الشقة لقيت علياء بتحضوني قوي وبتقولي ذوقك روعه و فتحت البرنص لقيتها لابسه المايوة الجديد بصراحه البت احلي من امها بمراحل جسمها متقسم بالمازورة وصدرها بارز قوي والمصيبه وهي بتلف لقيت بترفع البورنص من ورا وتهز طيزها زي روبي قولتلها خلاص بقا يلا ادخلي غيري هدومك ودخلت اشرب سيجاره في البلكونه وكلي عرق و بكل صراحه مبقتش عارف مين عند مين ولا منين بيودي فين وعمال اكلم نفسي عيب علي دم امك دي بنتك يا راجل يا هايج وروحت مكلم امها بالموبايل قولت لها اعملي حسابك بكره جايه معانا دهب حفسحك انتي وعلياء بس بنتك جريئه قوي يا اميره ومتحرره زياده عن اللزوم قالتلي ده انا جايبالك بسكوته الكلمه رنت في وداني حسيت ان قواده اللي بتكلمني مش امها ابدا المهم رن الجرس فتحت لقيت ام نادر قولتلها مفتحتيش ليه بمفتاحك قالتلي عشان محرجكمش بصيت لها قوي وقولتلها ده مش كلامك ليه انا جايب رقاصه البيت هي ام هشام اللي بعتاكي قتلتلي انا جيت عشان لو محتاج قولت لها ادخلي نامي في اوضتك وانا بقطع الشك باليقين حتي مع نفسي ما البت دي مينفعش اقعد معاها لوحدي دي خطر انا كنت عامل حسابي اقعد معاها لوحدنا انصحها تفضفضلي لكن شكلها مش سكه عيالي خالص تربيت اميره المهم خرجت علياء تسلم علي ام نادر وتقولها علي فكره الفرق بينا مش كتير نقول 5 سنين ممكن اندهلك باسمك قولتلها بحزم ولو اصغر منك طالما مرات ابوكي يبقا تقوليلها يا ابله او يا ام نادر البت راحت قرصاتي من جنبي خلاوتك انت يا قمر يا حمش لقيت ام نادر بتضحك حسيت ان البت دي حتنزل من هيبتي خالص قدام مراتي روحت متصنع الشده اخترمي نفسك يا بتت اميره اتكسفت ودخلت الاوضه تاني ر‘حت قايلها لا نامي في الاوضه بتاعت نادر فيها سريرين واسعين وام نادر حتخرج لك كل هدومك من هنا ورايح دي اوضتك لوحدك ونادر حينام مع اخواته في الشقة التانيه دخلت الاوضه وطلبت من رانيا تدخل معاها تطيب خاطرها وتعودها علي طباعنا ودخلت اوضتي حاسس باحساس رهيب وحاجه كده قابضه قلبي من مجية اميرة وبتها المهم شويه و ام نادر جت واخدت شنطها وحاجاتها و دخلتهم في الاوضة بتاعة علياء اتصلت بالمهندس حازم اطمن علي فلوس المستخلص الاخير للمشروع قاللي يوم الاحد الجاي حتلاقيهم في حسابك شويه وجت ام نادر قولتلها اخدتي دوا القلب قالتي خلص من امبارح قولتلها وليه مقولتيش افرضي الازمه جت نعمل ايه قتلت لي فول يارب وراحت مغيره هدومها و جت تنام جنبي اخدتها علي دراعي وبوست راسها وقولتلها بكره تبقي زي الفل ما لو تسمعي كلامي ‘نعمل عملية توسيع الشرايين قالتلي لا يا حاج انا اموت ولا يسقوا ضدري من النص المهم بلعب في بزازها وبلحس في ودانها راحت قايمه تمضلي قولتلها الاول اقفلي الباب كويس قالتلي قافلتله وهو احنا معنا عيل حيدخل علينا قولت في سري معانا الاخطر من العيل دي بت جريئة وتعملها جت مصت لي البيوض ولحست لي في العروق وانا في دنيا تانيه بس لاقيت صوت حركه في البلكونه وخصوصا انها بلمونه طويله بينا وبين الاوضه التانيه اللي فيها علياء مش عارف حسيت انها بتبص علينا بس كل ما احس الاحساس ده الاقيني بهيج اكتر ومش قادر افهم ازاي بقيت افكر كده ملعون ابو الشيطان بس غصب عني احساس لا ارادي نزلت كلوت رانيا ‘نيمتها علي وشها وحطيت تحتها مخدتين والغريب اني ولعت نور الاباچورة وانا اساسا مش بحب النور حتي لو خافت وسالتني رانيا مش عوايدك قولتلها عايز اشوف ذيزك وانا بلحسها بس ا‘عي يطلعلك حس عشان االت دي لسه بنت بنتوت ونزلت علي خرم طيزها وشفرات كسها لحس بضمير وروحت فرشتلها براسه واهز قوي في زبي طالع نازل واضربها بيه علي طيزها كاني بستعرض porno المهم حسيت ان فيه عين بتراقبني من شيش البلكونه وحاسس بصهد النفس بتاعه طالع وسخونيه التنهيده سخنت اكتر روحت مركب زبي في كسها وحوحت وشخرت وهي بتقول براحه لا لا لا لا كده جامد بجد انا عيانه قلبي حيوقغ وانا اكني راكب حصان وعمال اخبطها علي طيزها اجري يا فرسه وحسيت اني فعلا راكب فرسه و عمال رايح جاي وانا حاطط ايدي في وسطي بكل شموخ و هاسس ان باب البلكونه بيتنفض الاحساس مزعلني ان بنتي بتشوف ابوها بالمنظر ده بس غصب عني وكل لما اسوف باب البلكونه بيتهز ازيد في النيك اكتر و رانيا خربت خالص وريحة افرازتها طلعت ع الاخر زي البيض الممشش ورانيا فلتت منها صرخه قويه غصب عنها وعماله تتاوووه اااااااااااه اااااااااح ااااااااااح مش قادره واول مره صوتها يطلع وانا مقولهاش وطي صوتك بالعكس كانت اول مره اقول كلام قبيح وانا بنيك ايه كسك بياكلك سكتت روحت رزعه للG Spot ايه مسمعتش قالت لي كسي ولع حرااااااااااااام قلبي حيوقف روحت قالبها الناحيه التانيه وفاشخ رجليها الاتنين بضهر السرير من رجل في اوله ورجل في اخره فتحت برجل كامل وعاملها شقلباظ قالتلي كفااااااايه جيب بقا طفي كسي مش قادرة اقولها انا عايز انيك مش عايز اجيب تقولي بصوت بشويش البت تسمع قولتلها ان شاله الشارع كله يسمع اسد وبينيك في حلاله وبقيت عامل زي التور الهايج روحت جايب الموبايل من ع الكومودينو وكاني بصورها ورحت رانن علي اميرة وسايب الموبايل تحت المخده ورانيا خلاص فرهديت ع الاخر مش قادره تاخد نفسها وانا الادرينالين علي معاي ع الاخر وصوت رانيا اول ما خرجته من كسها ومدخله نصه في طيزها وافرازتها مساعده معايه بدون ما ابله راحت رازعه صوت تتاااتااازاأالاللاللالل اااااااح اااااااااااي ااااااااااح شيييييي وخنفرت من مناخيرها مانها بطلع في الروح وانا انيك قوي يا بت قوي وهي حرااااااااااااام ارحم امي طيزي بهوقت ابوس ايدك مش جيالك تاني حنام عند ام هشام ااااه ياني يا اماه يا طيزي انت ايه غول ربنا ع المفتري ‘انا جسمي فرهد نفسي اجيب بيوضي حتفرقع ومش فاهم مالي انا عمري ما اخدت منشط ولا اي حاجه من دي اخري سيجارتين حشيش في الخباثه ع البحر وعمري ما شربت خمرا ولا مسكرات مالك يا معلم لغاية ما خطرت علي بالي فكره شيطانيه نزلت رجل رانيا وهي افتكوت اني عتقتها لكن انا ضميت رجلها ودخلته في كسها عشان احس انه ضيق وقولت لها ارضعي في حلمتي الشمال الحسي الاول ‘تخيلت ؟؟؟؟ علياء وبدون تفكير لا في حلال ولا حرام غمضت عيني ونيكت قوي ولقيت نفسي بقول ااااااااااااه وكميه لبن خرافية نازلة مني ونمت فوق رانيا اللي شكلها مات اساسا و للحديث بقية...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ

الجزء السابع
بعد ما خلصت مع رانيا قومت استحمي لقيت صوت زي حد بيجري واتكعبل في البلكونه كنت متاكد ان علياء كانت بتبوص علينا من جوايا كنت فرحان قوي وفي نفس الوقت مش عارف اخرتها ايه ؟ المهم دخلت الحمام واخدت دش محترم رجعت الاوضه بقول لرانيا مش حتقومي تستحمي ولا ردت عليا كانت راحت في سابع نومه لبست عبايه فضفاضه ومكنتش قادر البس كلوت بيوضي وجعني قوي و طلعت انام لقيت الموضوع ده مسيطر عليا قوي بطريقه جنونيه وصورة علياء مش عايزة تطلع من دماغي لقيت نفس قايم خارج الصاله اشرب سمعت صوت تاوهات خفيف جايه من اوضة علياء اتسحبت بشويس وبصيت من خرم الباب لقيت علياء فاتحه رجلها وبتلعب في كسها و تمصمص في حلمة بزها والشيطان شغال يوسوس لي لقيت جسمي سخن قوي وروحت مخبط ع الباب ونزلت بصيت تاني لقيتها دخلت تحت الملايه بسرعه وغطت وشها اكنها نايمه فتحت الباب و قفلته ورايا بالمفتاح وروحت عند سريرها وقاعد جنبها وانا بطبطب عليها وبقولها نورتي بيتك يا بنت اميرة ورفعت الغطا عن وشها وهي بتمثل وعامله نايمه بوستها في راسها وحسيت قوي بحرارة جسمها والصهد اللي خارج منها مديت رجلي جنبها نص نومه واخدتها في حضني وقولتلها وحشتيني قوووووووي لقيتها اتقلبت ناحيتي وحطه ايدها علي وسطي وضمتني لصدرها قوي وقلبها بيدق جامد لكنها متصنعه النوم حطيت دراعي تحت راسها وبمسح خدي في جبينها اشم نفسها وقربت ايدي قوي من وسطها وانا بمسح ايدي في ظهرها طالع نازل لاقيتها رفعت فخدها علي رجلي وزنقت عانتها في ركبتي وعماله تحك براحه وتزنق قوي لحد ما حسيت زنبورها بينبض قوي في ركبتي نزلت بمناخيري علي طرف ارنية مناخيزها استنشق كل نفس طالع منها ولسه حلمس شفايفها بشفايفي لقيت ايديها جت علي طرف زبي اللي واقف زي العامود والعبايه بتاعتي ناعمه زي الحرير مجرد ما ايدها لمست زبي حسيت انه اتنفض واتكهرب من الاحتكاك المغناطيسي اللي خرج من حك العبايه بطربوشة زبي مسكت شفتها اللي تحت باسناني من غير عض كاني بسحبهم سحب وعمال اشفط كل نفس سخن خارج منها وامصمص قوي شفايفها الفراوله ودخلت لساني جوا بؤقها لقيتها مسكت زبي جامد بكف ايديها وفضت تفرك وتدعكه قوي العبايه مساعداها كانه فزلين مقدرتش امسك نفسي لهط شفايفها وسخنت قوي ورحت رافع الغطا وداخل جنبها لقيتها نامت علي ضهرها وكلبشت رجلها الاتنين علي وسطي وضمنتي قوي علي كسها وايديها ماسكه زبي وبتحكه قوي في زنبورها وعبايتي الناعمه مهيجاها موت راحت تلحس في وداني والحركه دي بتموتني مووووت ومصت قوي لساني مص بمراج وتدخل لسانها من جوا و تهز لسنها هز في وداني زي الكلب اللولو وتنفخ فيها وراحت موشوشاني انت جبااااااااار راجل ملكش حل وراحت رافعه العبايه بتاعتي نصها لفوق باسرع طريقة شوفتها في حياتي ورجبها مكلبشاها كلبشه حوالين ضهري ازاي فتحتهم تعدي العبايه بسرعه وتقفش برجلها تاني وراحت مدخله راسها معايا تحت العبايه وهات يا لحس في صدري زبي عمال يفرش كسها لوحده من غير ما امسكه و عسلها غرق زبي وبطني وكان كسها مغناطيس شادد زبي وموجه بالريموت واقف وسط الشفرتين وعمال يحك ودي مسكاني من راسي وبوس في كل حته بزازي برقبتي بدقني بقيت حاسس اني عيل لسه بالغ ومش فاهم حاجه والبت شغاله زي المكوك مش زي البهيمتين اللي متجوزهم لازم انا اللي اقول اعملي امسكي الحسي دخلي اوووووف فرق الاوبشن عااااااالي فوق اقصي درجه ده الفرق بين الفيات 128 وال BMW 6 اشجاب لجاب والبت عماله بصوت اشبه بالهمس بعشقك جسمك جميل قوي اووووو so sexy ya man وبنفس خفيف ششساااااا ااااااووؤو هوووؤفففف5 yesssssssss ولقيت نفسي بقيت عامل زي الثور وزبي ولع من تحت انتي ايه يا بت ماكنه انتي ايه قالتلي انا لبنك شوفت لبنك حلووووو زيك ازاي امي قالتلتلي. عنك بلاووووي بس مكنتش اتوقع انك كده ايه الرجوله اللي طالعه منك دي انا جايه اتنااااااااااااااك doit يلاااااا نيك صناعة زبك يا اجمد راجل عايزه اطلع فوق بليزززز حموت يا بيبي واقعد عليه روحت نايم علي ضهري لقيتها بحركه بهلوانيه طلعت من طلعت م العبايه وحطتها ورا راسي في اقل من 3 ثواني بقيت ممتفاني ودرعاتي لفوق راحت نزلت علي باطاطي تلحسهم وتشم فيهم وكل ده وهي عماله تظفلط كسها قوي اللي راشق بين شفراتها بت بروفشنال بمعني الكلمه انا عشت حياتي كلها فاكر ان كس اميره احلي كس شوفته في حياتي ما انا اساسا اتفتحت مراهقتي عليه مشفتش قبله واللي شفتهم بعدهم جوز الارانب اللي في الشقه التانيه اللي اخرهم في الsex اح و اووف صباح الخير انا حامل مساء الخير ان ولدت لقيت علياء بتقولي روحت فين يا بيبي انت مش معايا خالص قولتلها روحت في داهيه قالتلي بعد الشر عليك يا قلبي وراحت قايمه عامله وضع 69 ورشقت زنبورها في مناخيري وهات يا لحس في بيوضي من تحت بطريقه لا شوفتها ولا حشوفها تاني في حياتي وطلعت علي زبي جابته من تحت لفوق وترعش لسانها في الخرم بتاع زبي وتنفخ فيه وتنزل لعابها عليه وتدخله كله في بؤقها ازاي معرفش وانا اللي كنت فاكر نفسي الجن العفريت طلعت تلميذ غلبان في ابد البت كله ده هي شغاله من تحت زي الموتور حك حك حك في مناخيري و وشي كله اللي اتغرق بلبنها ومره واحده لقيتها اتخشبت وقرفصت لفوق ولقيت شلال لبن نازل علي وشي غرقت عيني ودخل في مناخيري وبؤقي وانا مذهوووول بجد ده مش لبن ده تقيل زي المهلبيه حسيت اني جوا فيلم sex راحت متزحلقه علي بطني كاني ملعب جليد وراحت رافعه رجلي وعدلت نفسها اتخضيت البت تحس انها ملبوسه من جن وعافيه قويه قولتلها حتعملي ايه ضحكت وقالتلي متخفش مش حغتصبك بس تحب تدخلوا فين طيزي ولا كسي قولتلها كسك ازاي انت مش فيرچين قالتلي sure i am not قولتلها وحيات امك راحت حاطه صوباعها علي بؤقي علامه هشسششش مش وقته خالص متخرجناش من المود وعموما مش راجل اللي عملها by my self عشان تعرف بس انك اول زب راجل حيدخل فيا ها في طيزي الاول ولا كوكي ؟؟
قولتلها من ناحية كوكي فهو كوكي خالص ده حرام يتقال عليه كده كس ده سوبر لو كس قالتلي شربات انت يا بيبي وراحت ماسكه عبايتي قلعتهالي في غمضمة عين قولتلها عملتيها ازاي دي قالتلي وهي بطرقع صوابعها its like that قولتلها يا بتاع بره انت يا مدلع وراحت ماسحه كسها من اللبن المهول وراحت رمياها علي وشي وقلتلي بابي بليز هات موبايلي من جنبك ع الكومدينو قولتلها ليه حتصوريني قالتي اصبر بس وراحت قالت لي حط الموبايل علي ودنك استغربت حطيت الموبايل علي ودني وكانت اكبر مفاجاءة وللحديث بقيه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

الجزء الثامن و الأخير

سمعت ع الموبايل صوت اميرة بتقولي مش قولتلك جايبالك بسكوته ها ايه رايئك فيها يلا اتمتع بيها براحتك ودلع نفسك بدل ريا وسكينه اللي متجوزهم وعاملي فيها الحاج متولي سلام يا حاج بصيت قوي لعلياء بذهول قولتلها انتي متفقه مع امك انك تنامي معايا قالتلي بابا انا تعبانه وهايجه ع الاخر بجد لا مش وقت استفسار عن اي شئ قولتلها بكل غضب اقومي البسي هدومك بسرعه وجهزي شنطك انا استحاله اخليكي في وسط عيالي يلا بسرعه وقومت فتحت باب الاوضه لقيت ام هشام في وشي هي وام نادر المفاجاءة هزتني مش مستوعب اللي بيحصل وانا خارج عريان ملط من اوضة بنتي لقيت ام هشام بتقولي كيفتك بنتك يا حاج اروح اصحي عيالك يجي يشوفوا قدوتهم الرجل الصالح وهو بيزني في بنته الكبيره وراحت داخله الاوضه علي علياء وكانت بتترجف و هي مغطيه نفسها بالملايه قومي يا شرموطة يا وسخه جايه تهدي بيتي وتخربيه انتي وامك الوسخه عايزة ايه مننا يا متناكه ولسه حتشد من عليها الملايه روحت صارخ فيها امااااااااااال كلمه تانيه وحتطلق بالتلاته وارميكي في الشارع انتي و عيالك والهبله درتك اللي خليتها ماشيه وراكي زي الكلب اللي بيطيع سيده قالت لي طب استر نفسك الاول يا حاج للعيال تصحي تشوف ابوهم بلبوص يا راجل ده انا شاكه فيهم من ساعة ما شوفتهم دول شمال يا حاج قولتلها عشان العشرة والسنين كفايه يا امال خليكي اصيله لاخر لحظة زي ما كنتي اصيله معايا طول ال 17 سنه قالتله ما انا لو مش اصيله كنت اتصلت لك بالاداب اول نا رانيا جت تجري تصحيني وبتلطم علي وشها يا حاج ودي بقا مينفعش تتجوزها عشان متتحبسش لانها المفروض بنتك وعرضك يا حاج روحت علي عبايتي لبسها وقولتلها ممكن تسيبيها تخرج دلوقتي وانتي مش حتشوفيها تاني لا هي ولا امها سيبها تغير هدومها وتعالي نشوف انتي طلباتك ايه في شقتنا قالتلي عشان العشرة وعشان مشفتش منك الا كل خير من يوم ما اتجوزتك حسيبها يا حاج بس اللي بعمله ده لله عشان ربنا يرده لي في بناتي وراحت خارجه مشيت وراها ام نادر من غير حتي ما تبص لي لقيت علياء بتقولي مشيني والنبي يا بابا من هنا قولتلها بابا انتي خليتي فيها بابا انتي دمرتيني انتي واميرة وضيعتوني وسط عيالي انا اللي غلطان لما افتكرت الافعي ممكن تجيب عسل ... تمت


ارجوا ان تكون حازت اعجباكم و تشاركوني بمشاركتكم برجاء دون اسفاف او سخريه حيث ان وقعة هذه القصة حدثت بالفعل .......... تحياتي


قام بآخر تعديل عصر يوم يوم 09-02-2017 في 11:26 PM. السبب: دمج و تجميع الأجزاء
قديم 08-29-2017, 12:12 AM
قديم 08-29-2017, 12:12 AM
 
الصورة الرمزية لـ محب العشق
نسوانجي متميز
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 3,271

نسوانجي متميز
 
الصورة الرمزية لـ محب العشق

المشاركات : 3,271
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
محب العشق متصل الآن

افتراضي رد : شيزوفرينا الجزء الأول

حلوه جدا كمل يا باشا
قديم 08-29-2017, 12:41 AM
قديم 08-29-2017, 12:41 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : البحر الاحمر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 349

نسـوانجي خـبير

الإقامة : البحر الاحمر
المشاركات : 349
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
زبي الحايح غير متصل

افتراضي رد : شيزوفرينا الجزء الأول

شكرا لمرورك الجميل و حكمل القصه بس لما اعرف الادمن حيحطها في اي قسم
قديم 08-29-2017, 06:03 AM
قديم 08-29-2017, 06:03 AM
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي
انــا بــابــا يــالا
الجنس : ذكر
الإقامه : فى عالمى الخاص
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 27,496

انــا بــابــا يــالا
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي

الإقامة : فى عالمى الخاص
المشاركات : 27,496
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
قيصــر نسـوانجي غير متصل

افتراضي رد : شيزوفرينا الجزء الأول

اقتباس:
الكاتب : زبي الحايح عرض المشاركة
شكرا لمرورك الجميل و حكمل القصه بس لما اعرف الادمن حيحطها في اي قسم

عموما انت موضحتش اى ملامح جنسيه لقصتك حتى الان

بس انا من خلال خبرتى حاسس ان ملامحها هتكون قصة محارم

تنقل لقسم المحارم

__________________

قديم 08-29-2017, 01:58 PM
قديم 08-29-2017, 01:58 PM
 
الصورة الرمزية لـ فشنيخي
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : iraq
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 917

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ فشنيخي

الإقامة : iraq
المشاركات : 917
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
فشنيخي غير متصل

افتراضي رد : شيزوفرينا الجزء الأول

شكرا لك بدايه حلوه وننتظر التكمله
__________________

التيلجرام
اوالمراسله خاص
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
فقر الحال .....كاملة 3 أجزاء Blue snake قصص سكس المحارم 48 06-09-2019 01:07 AM
أختي ذليلتي...قصة كاملة من (3)أجزاء SEVERE DESIRE قصص سكس المحارم 21 12-28-2018 02:38 PM
أمير و مها ...كاملة في 7 أجزاء Mimoo1985 قصص سكس عربي 8 12-28-2018 02:37 PM
قصة المحروسة 5 أجزاء كاملة master قصص سكس عربي 22 10-14-2018 08:05 AM
مكتملة أمواااج الياسمين ...(4)أجزاء أفندينا قصص السحاق المثيرة 5 11-12-2017 01:26 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الأول, الجزء, شيزوفرينا
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 10:03 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


شرموطةمصريه بتعرض جسمهاعلى الكامهقصةنيك ام دلال بقية الاجزاءنيكني اة نيك اي افشخني نيكني شرمطنيقصصطويله متسلسله نسوانجي فيالبيتنفسى اتناك وخايف طيزى تتعورملثمين ينيكوا بناتالف ليلة وليلة نسوانجيسكس عمرو ورده نيك منتديات نسوانجياشتي زب يرهزنيصورنيك اجنبي الدالة نسوانجيقصص نيك سكس تحوي الداله زوجه العمقصص سكس اه اف ايقصص سكس عمي يتحرش بيفيلاما وساميه الجزاء الثانيقصص عربيه محارم اف اف لف اه اه خخخخ اح طيزي صور نسوان مجوزه بززها جمدهااااه بديت الحس كسهاقصص.نيك.مديرة.المدرسةمنتدى نسوانجى خالد يوسفجميع حلقات سافيتاقصة نيييييك مع شرموطة نااااار احححح زبك يافحلعوزا سالب فى القاهرة ١٧ بنوتىولد ينيك اخته في المنزل وامه تفضحهم قصص سكس مصورحابب اتنيك اختيقصص سكس زوجة ابي بعبصتنيمسكوها ناكوهاقصص سكس ياسلام ياخويا محارمقصه نيك جواهرسكسي شوشو وفوفاسكس فرسه بتفحر طيزها وبعدين تمسك الزبر تمص فيه لحد مايجيب جو بقوها وتبلعه هيجانه صوره طيزحموديقصتي نكت اختي 10 مراتقصص نيك هتتناكي برضاكيقصتي متسلسله مكوتي منيوكه نارمنتديات نسونجي البوم صور الشرموطه قصص لواط احس بانفاسهمتزوجة فلاحةضربت طيزها لحد مااحمرتصور بنات تمص بوظة جنسيةمواضيع الداله نسونجي قمصان نوم نسوانزوجتى الشرموطة عالكام ﻣﺼﺼﻢ ﻳﻨﻜﻬﺎ ﺍﻟﺨﺎﻟﺔ ﺍﻟﺜﺮﻳﻪ ﻭﺍﺑﻦ ﺍﺧﺘﻬﺎ ﻭﺍﺧﺘﻪ ‏( ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻋﺮﺑﻰ ﻣﻨﺘﺨﻰ ﺍﻟﻠﺬﺓ ‏) !!!!!!!!!!!قصص نيك شباب مثلي طيزه نسوانجيقصة جعلوني عاهره الجزء 29اخوي بينيكني على المرجيحاينيك طيزا وهي نايمه على بطنها محارم عربفيلم سكس كويس طويل ربع ساعهقصص سكس ساديه زوجتي والتحرر في شهر العسلالجزء الاخير من قصه سلاح مرات خالي الفتاكشرموطة شنبارةردالواطنيك فلاحة في الغيطالبوم مربربه تصور سيلفي في الحمام منتدا نسوانجيقصص اعيورهافلام بوس شفيافيقدف‏ ‏علي‏ ‏عشيقتهاطول.مده.يصبر.الكس.عن.النيكالبوم بنوته سكسيه منتدا نسوانجيصور طيز راجل مع ٢نسوانسكس العتبه قصص نسونجيولد ينيك اخته في المنزل وامه تفضحهم قصص سكس مصورﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺮﺍﺑﻊ - 28 ﺻﻮﺭﺓ ﻳﺤﺮﻛﻮﺍ ﺷﻬﻮﺗﻜﻢ ﺍﻟﻠﺬﻳﺬﺓقصتي السكسي ماما تتناك من ابنها وكل جزء كاملين خياطة كس ابيض تتناك اول مره وتمزق والدم يسيلقصص امي والمحلل واليله السكسيهقصة كيف تحول سمير الي لوطيقصص سكس متسلسلة مع مدام مهاقصص عربيه محارم اف اف لف اه اه خخخخ اح طيزي سكس مثلاثات عم وام وبنتصورسكس بلاك باتكولالبوم مربربه تصور سيلفي في الحمام منتدا نسوانجيصور سكس مدم عفاف في المطبخ انتصاب امي هديت عيد ميلاديقصص نسوانجى عائلة حيحانة جدا الجزء الأولسكس تبادل زوجات ومتحررين ودياثةوضعو لي المنوم واغتصبونيقصتي مع من اعتبرته اخي سكسقصص لحارم مراتي المنقبة الشرموطةقصص سكس لا تخرجي زبي من فمك يما مص اشربي حليبي كل شويهقصص جنسيه تبادل زوجات تعريصقصص امي طيزه عريضه اويقصض سكس نبنيط على كيلوت اميقصص.جنس.صامت.في.الزحمهقصةمحارم بزازكبارقصص جنس مجانين الشوارع ‏pornoﺍﺧﺘﻲ ﻣﺘﺠﻮﺯﺓ ﻟﻜﻦ ﺷﺮﻣﻮﻃﺔ سكسي جدا وشفاف ومبين الكيلوتصور قنص على المحارمحكاية سلوى مع أربعة رجالقصص سكس تبادل زوجات متسلسلة نسوانجيقصص سكس متسلسله اخت صحبي شرموطه تعرض جسمها للنسوانجيه منتدا نسوانجيقصص اه يا طيزي اه ياكسيقصص اماني وهي تتناكنيك كس ام هانى عالكنبةالفوطة الي خلت صاحبي ينيك