منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-18-2018, 01:43 PM
قديم 08-18-2018, 01:43 PM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

Post مارفل خمسون جزءا من صفحة 1-4

القصه دي نفس فكره سلسله افلام مارفل كل قصه لوحدها زي افلام السوبر هيروز بس مرتبطين ببعض وبيكملو بعض اللي شاف سلسله افلام مارفل هيفهم انا قصدي ايه واللي مشفهاش يتابع القصه هيفهمها قصه واقعيه من حياتنا اليوميه وفيها التاتش الخيالي البسيط

محتوي القصه هيكون كل انواع السكس اللي في الدنيا هنرضي كل الاذواق ( محارم /لواط/ شيميل / رومانسيه / ساديه / حيوانات/ خولنه / اقدام / اطفال ) ايه دا لا اطفال ايه ايه المرض دا لا مفيهاش اطفال
كل قصه هكتب قبليها الشخصيات اللي فيه علشان متتلغبطوش



الجزء الاول
( بيت مايكل )


الشخصيات النهارده

البطل : مايكل 24 سنه ( لسا بدرس جسمي متقسم شويه وطويل. طبعا علشان البطل هنخلي زبره بينيك للصبح مبيتعبش وطوله 200 متر وبيخرم الحيطان )
ياعم متتعبناش بقي قلنا كسم قصه واقعيه خلاص اهدي طيب ياانا زوبره طبيعي مقستوش بس هو طويل ورفيع و بيتعب
ارتحت كدا
اختي : مريم 22 سنه ( طالبه جامعه جسمها ابيض بزازها متوسطه طيازها مدوره وصغنونه وحلوه كدا اقصر مني
بحاجات بسيطه وبنت ناس في كلامها ولبسها شبه منه فضالي بس علي انضف )
امي : مني 48 سنه ( موظفه حكومه بزازها كبار وطيزها متوسه وقصيره ومدملكه وشبه كتير من امهاتنا )
ابويا : مجدي 50 سنه ( ابويا موجود في القصه لا هو مات وانا صغير ولا هو مسافر الخليج يشتغل هناك ولا هو زبره
مبيقفش وامي بتشتكي منه ولا الهبد دا )
اميره : صاحبتي 21 سنه ( مليانه شويه وبزازها صغيره وطيزها كبيره شبه انجي وجدان الممثله بس علي قمحاويه )


وراحت ضرباني بالقلم . ايه دا !! لحظه واحده!!! انا ايه اللي جابني هنا دا مش اول القصه ياعم طب ارجع ارجع ارجع ايوااااااااااااااااااااااااااااا هنا ابدا بقي من الاول خالص وبهدوء وبالراحه علشان منسرحش منك
يوم من ايام الاسبوع الساعه 10 بليل انا : ايوا يابابا جاي اهوه
بابا: اقعد يابني عايزك
انا :طب انجز ياحج والنبي علشان الحق انزل علي القهوه
بابا: قهوه ايه انت بقالك كام سنه في الجامعه مش ناوي تخلص
انا :حاضر يابابا احنا لسا في اول الترم يسخن بس كدا وهظبط نفسي وانجح حاضر
بابا: طب اعمل حسابك لو سقطت السنه دي مش هدفعلك مصاريف تاني وتنزل تشوفلك شغل انا مش هصرف عليك طول عمري
( انجز بقي كفايه حرق )
انا :حاضر يابابا عايز مني حاجه
بابا: غور في داهيه
انا :سلام ياحج
انا :ماما حبيبتي المصروف وفي الانجاز بقي علشان متاخر فانجزي حالك
ماما : مش عيب لما تبقي شحط كدا وبتاخد مني مصروف
انا :انتي عسليه انتي ياعسليه انجزي بقي متاحرقيش زي ابو شنب اللي برا دا
ماما : ياواد اتلم دا ابوك
انا :ايه دا ايه دا ايه دا نفسي اعرف بتحطي الفلوس ازاي هنا
ماما : امك قرعه ياض ههههههه
انا :يخليكي لينا ياقلبي
وخت المصروف وضربتها علي طيزها ايوا عادي انا امي بهزر معاها كدا وبقرصها في فخدتها من جوا كمان وبديها علي قفاها بس كله بالهزار خت الفلوس ونزلت رحت علي القهوه


مشهد القهوه

انا : كل واحد ماسك موبايله وكسم الباقي ياجدعان بلاش بضان بقي احنا نازلين مع بعض انت يابضان انت وهو طب حد هيلعب بلاي ستيشن احا دلوقتي كلكو رديتو
معتز : حد شاف فيلم السكس بتاع البت اللي بتقوله امي نازله ياوليد اخلص اللي كان في السوبر ماركت كلنا في نفس واحد دا قديم نييييييييييك
انا : طب انت شوفت الفيلم بتاع البت اللي بتقولو رجب انت جوزي رجب بحبك يارجب اركبني ونيكني
اندرو : طب ابعتهولي وحياه امك
انا : كسمك خد دا مش هبعتهولك
اندرو : انجز ياعم
انا : خلاص لما اروح هبعتهولك دا انت مطلاب يالا
خلصنا يومنا الجميل وروحنا واستنوني في الجزء التاني ....


احا خلصت ايه يعني انت بكسمك مكدرنا بقالك ساعه تهري وترزع في ايفيهات ببضانك الكبيره دي ومورتناش حتي اااااه احححححح اووووووف وفي الاخر تقولنا انتظروني اقعد يالا كمل واخلص ومتردش عليا كمل علطول
روحت بيتنا دخلت اوضتي انا ليا اوضه واختي اوضه وفتحت اللاب وقفلت الباب وخدت لينك الفيلم بعتهوله وبتاعي وقف قلت اضرب عشرايه علي السريع وبعدين لقيت مسدج جاتلي علي الموبايل من اتصالات مبروك كسبت عشر دقايق هديه قلت قشطه اكلم اي شرموطه اهس معاها المهم لقيت اميره اللي ردت بعد متصلت بزبين واحده عامله ايه وبتاع وعاش من شافك طب بتعملي ايه
اميره : شاكلك هيجان
انا : بصراحه اووووي ومعيش غير 10 دقايق باقي منهم 5 ومش هنلحق متعدي عليا بكره ابويا وامي يكونو نزلو واختي راحت الجامعه
اميره : لا ياعم انت كل مره تجيبني الصبح بدري وبروح تعبانه انام اليوم كله
انا : ياعبيطه دا احلي حاجه النيك الصبح والجسم نشيط هاااا انجزي ولا اضربها وعشره في اليد ولا الحوجه لحد
اميره : متمثلش انت هتموت واجيلك
انا : ماشي ياجامده هااااا
اميره : بص انا هق.... تيت تيت تيت
يابنت البضان قعدتي تهري لحد مفصل اضرب ولا انا اضرب ولا انام والتليفون بيرن
انا :ايه ياكس
اميره : ايه يازب
انا : هتيجي ولا لا
اميره : خلاص هجيلك علي 8 الصبح اكون عندك
انا : قشطه اشوفك بكره رني عليا اول متنزلي من البيت
الصبح استحميت وحلقت وزبط والخ وهي جات ودخلتها اوضتي وقفلنا الباب
اميره: هو واقف كدا ليه
انا : محتاج حنان
اميره : وانا بقي الصدر الحنين
انا : دا انتي الحب كله ياقلبي
اميره : كل بعقلي حلاوه
انا : ايه البتاعه اللي وراكي دي وهي بتلف وشها كنت انا قبلت عليها ومسكت شفايفها بشفايفي ودوبنا في احلي بوسه وادخل لساني جوا بقهاا وامصلها لسانها وهي بتتنهد ودايبه مني وايدي بتمشي علي ضهرها وبضمها في حضني وازوقها من طيزها عليا وانزل امصص رقبتها وابوسها في حلمه ودنها وهي نفسها ابتدي يعلي وبتتاوه براحه ااااه بلاش الحته دي اااااه رحت لاففها ومخلي وشها للحيطه وواقف وراها زبري زي العمود بيزوق في طيزها وحاضنها من ورا ببوسها في رقبتها وايد بتدعك في بزازها والتانيه علي كسها كل دا من فوق الهدوم وانفاسنا ابتديت تعلي انا وهي وراحت لافه مره واحده وخدت شفتي في بقها زي المحرومه وتمصمص في شفايفي وتضمني عليها جامد وايديها حوالين رقبتي فرحت انا بعدت سنه علشان اقعدها علي السرير راحت قالتلي لا لالالالالا خليك خليك شويه شفايفك وحشتني بوسني تاني تاني رحت هاجم علي شفايفها ورفعت ايديها الاتنين لفوق ومسكتهم بايدي الشمال وايدي اليمين بدعك بزازها وشفايفي بتعصر شفايفها وكل دا وهي ضاهرها للحيطه لحد مبقتش قادره تقف وعنيها مقفوله نص قفله وبتقولي قعدني رجلي مش شايلاني سحبتها وانا ببوسها ونزلت بيها علي السرير وهي علي ضهرها وانا فوقيها وابوس في كل حته في وشها والحسلها رقبتها وابوسها في راسها وهي مبتعملش حاجه غير انها بتتاوه وبتتنهد وعنيها بتقفل وبايديها بتضمني عليها رحت بالراحه نازل علي بزازها من فوق الهدوم عصرتهم مره واحده جامد مسمعتش منها غير احلي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه براحه وبتبصلي بعنيها باستعطاف رحت ضاربها علي بزها ااااااااااااااااه ومسكت البزتين اعصرهم جامد في ايدي وهي بتبصلي وبتتاوه وبتبلع ريقها برااااااااحه علشان خاطري بتوجعني اووووي وانا مبردش عليها رفعتلها التيشرت سنه والبادي اللي تحتيه وبانت قدامي احلي بطن واحلي سوه في الدنيا قعدت الحسلها شويه وهي بتطنها تطلع وتنزل وايديها ماسكاني من عند خدودي وبتشدني عليها علشان ابوسها رحت نفضتلها ونزلت علي كسها من فوق البنطلون ببقي قعدت احرك بقي عليه لقيت في بلل في الكلوت وريحه وحشه حاولت اني اتاقلم معاها معرفتش وبرضو علشان محرجهاش رحت لعبت بدقني علي كسها من فوق البنطلون وطلعت بوستها في بوقها ورحت قالع التيشيرت والشورت والبوكسر ورحت مقلعها هدومها كلها ونايم فوقيها اول مجسمها لمس جسمي علي اللحم يالهوووووووووووووووي علي دا احساس لقيت نفسي بحضنها جامد وابوس فيها وانزل علي بزازها اعصرهم بسرعه زي المجنون وزبي عمال يفرشلها علي كسها من فوق الكلوت وهو مبلول ومش قادر رحت نازل بسرعه قلعتها الكلوت ووانا بقلعه شفت كس مشعر متخلقش من حرب 73 قلت كسمها في طيزها انا هيجان كسم اي حاجه ورحت واقف رافع لها رجليها وهي علي طرف السرير وتفيت علي زبي ورحت بليت صباعي وبالراحه بعبصتها في طيزها قعدت تقولي لا بلاش والنبي بلاش طيزي بتوجعني وانت زبك طويل وبتدخله كله قلتلها متخافيش ياحبيبتي هدخله بالراحه خالص اهوووه مش هيوجعك قالتلي طب استني وطلعت من شنطتها كريم رحت ضاحك وقلتلها منتي عامله حسابك اهوه قالتللي دا كريم مخدر وعلشان الالتهابات وبعدين منا عارفاك مش هتعتقني دهنت الكريم علي زبي وعلي صباعي وبعبصتها في طيزها باول صباع هي نطت لفوق لالالالالاا انت بتعمل جامد فين دا اللي جامد انا لسا اول عقله اهدي بلاش منيكه اااااااااااااااااااااااااااه براحه براحه خلاص اهدي اهوه خلاص دخلت اول صباع اهوه اااااااااااه بتوجعني طب طلعه طيب انتي بتتمنيكي هي دي اول مره يعني وبعدين دا صباع اااااااااااااه ياحبيبي مانت بتدخله جامد وبتتكلم بعلوقيه رحت قلتلها طب خلاص هطلعه ورحت مدخل زبي مره واحده ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااي يابن المجنونه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااه ااااها اهااههاه اااااااااااااااااه يامتخلف اااااااااااااااااااااااه طلعه طلعه بسرعه طلعه وجعتني انا اتعورت طلعه وانا ولا معبرها وعمال ادخل واطلعه بالراحه وهي تصوت وتتاوهااااااااااااااااااااااااه ها لسا بيوجع اااه اوووووووووووي انت دخلته جاااااااااااااااااامد لللللللللليه براحه طب طيب علشان خاطري متدخلوش كله طب استني اااااااااااااااااااااااه طب لالالاالالاالالااللاالاالالا مش كله مش كله علشان خاطري مش كله طب طلعه اخد نفسي وانا مستمر ادخله واطلعه وماسك رجليها الشمال رافعها في حضني وهي بتبوصلي لفوق وعنيها كلها استعطاف ووجع وبتبلع ريقها بالعافيه وترفع نفسها سنه كل لما ادخله جامد لحد مابتدت تهدي وتاخد عليه رحت باصص لها قالتلي اييييه انت هتعمل ايه لا اهدي وغلاوتك لسا واجعنيييييييييييييييييييييييييييييي يييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااه ليه كدا ليييييييه لييييييييييه طب ااااااااااااااااااااااااااااه براحه براااااااااااااحه لاااااااااااااااا جامد جامد دخله اووووووووووووي اااااااااه ايوووووووا كدا ااااااااااااااااه كمان كمان كمان كمان جوا اوووووووووووووووي اححححححححححححححححح هجيب يابطتي خلاص لاااااا لا لا متجيبش دلوقتي علشان خاطري كمل كمل مش قادر استحمل خلاص طب طلعه امصهولك شوبه واول مطلعته من طيزها قالتلي هرتني يامفتري مش هجيلك تاني دا انت ايه دا حمااااار انا : دا بيتمنوه ياهبله الحمار دا وملحقتش اكمل الجمله لقيتها واخداه في بقها وبتمص فيه كانت ولا اجدع شرموطه في المص واخده من فوق لتحت وتلخس بضاني وتطلع وتنزل وتخرك صوباعها الكبير علي الراس الحركه دي هيجتني نيييييييييك حسيت اني هجيب رحت ساحبه وقلتلها قومي لفي وهي بتلف سمعت صوت باب الشقه ببص في الساعه احا دي لسا الساعه 10 وامي بتيجي علي 2او 3 العصر قومي يالا البسي بسرعه وانا لبست وقلتلها استني هنا في الاوضه متطلعيش طلعت لقيت امي بتغير هدومها
انا : ايه اللي جابك بدري ياوزه
ماما : انا مرحتش اصلا الشغل كنت عند صاحبتي
انا : طب تقومي تيجي بدري كدا اماما افرضي معايا نسوان جوا
ماما : طيب منا عارفاك صايع وقليل الادب
رحت معلي صوتي وقايل خليكي جوا ياحبيبتي متطلعيش امي جات طبعا انا بعمل كدا لان هو دا الحل الامثل مفيهاش غير كدا وامي بصتلي وبتقولي متخلف انا مخلفا متخلف
انا : طب اقعدي بقي في اي حته علشان اخلص مع صاحبتي بسرعه
راحت ضاحكه وقالتلي والنبي لاتتوكس منتش فالح في حاجه رحت بايسها وقلتلها اعمليلنا فطار بقي ورجعت اوضتي قلت لاميره انا هخرج افتح باب الشقه بالراحه واروح اشغل امي باي حاجه اول ماقولها لا انا هاكل بيض تطلعي تمشي وتسيبي الباب مفتوح ومشيت تمام والبت مشيت وانا رجعت قفلت الباب ودخلت استحميت رجعت لقيت امي واقفه في اوضتي
انا : ايه ياوزه جايبه الاكل بنفسك
ماما: مين كان معاك هنا ؟؟؟
انا وانا داخل الاوضه شميت ريحه برفان اميره ونسيت خالص افتح الشباك قبل ماستحمي او ارش من برفاني وطبعا ريحه البرفان حريمي
انا : دي كانت بنت معايا وخلصت قوام قوام
ماما : متستهبلش وتعمل اكنك بتهزر لانه كان في فعلا بنت هنا وريحتها اهي شامم
انا : مش شامم حاجه تلاقيه برفانك انتي
ماما : طب والكريم دا بتاعي برضو
انا : ( يابضااااااااااااني علي القرف اتقفش بسبب حته انبوبه ) ايه دا كريم ايه دا جبتيه منين دا تلا..... ولسا بكمل لقيتها ضرباني بالقلم وبتقولي انا هقول لابوك لما يرجع ياوسخ انا كان اول مره امي تضربني وانا كبير كدا
انا : طب اطلعي برا كدا وزقتها برا الاوضه وعمال افكر هخلع من الحوار دا ازاي .............. انتهي الجزء الاول


طبعا اللي هيقولي الجزء اللي جاي متوقع واالي هيحصل فيه استنتجناه احب اقوله اهدي كدا علي حالك ووغلاوتك عندي لهفاجاك


تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء التاني
(بيت مايكل 2 )


الشخصيات الجديده

مرنا 21 سنه ( وصفها وملامحها في القصه تحت )


والجزء دا مفيهوش سكس او حوارات جنسيه بس مهم علشان تسلسل الاحداث وعلشان تفهم الدنيا ماشيه ازاي

انا : طب اطلعي برا كدا وزقتها برا الاوضه وعمال افكر هخلع من الحوار دا ازاي .............. وبعدين بقي في القرف دا ابويا لو عرف هينيكني اقل واجب هيطردني من البيت واصحابي مش هينفع ابات عندهم طب وشقتنا القديمه احااااااااااااا دا خد مني المفتاح وقرايبي كلهم ابضن من بعض مفيش غير خالتي قاعده لوحدها بس دي بضان ولا تطاق بتقفل باب الشقه من الساعه 10 وانا بحب اسهر و كسم القرف اللي في حياتي باااااس لقيتها انا البس واروح الجامعه في الانجاز ولسا الساعه بتاع 11 اهيه قمت لبست وطبعا امي مبتبصش في وشي رحت دخلت علي شنطتها خدت فلوس ونزلت ركبت مترو ورايح علي الجامعه واقف في المترو في امان **** رايح محطه منشيه الصدر (جامعه عين شمس ) ولقيت راجل مليان شويه وابيض ومرجع شعره لورا وناعم تحسه خول شبه الفراخ وماسك في ايده جرنار والمترو زحمه يعني واقفين ملزقين في بعض مع ان الساعه 11 او 12 الضهر والمفروض يكون رايق حبه المهم لقيت حاجه كل شويه تخبط في بتاعي بصيت تحت لقيت ايده وماسك الجرنار والجرنار بيخبط في بتاعي شويه ونفس الكلام وكل لما ابص تحت الاقي الجرنار بيخبط طب وبعدين دا قصده ولا لا وانا اصلا نازل من البيت هيجان لاني مجبتهمش مع اميره وزبي ابتدي يقف قلت لا احااااا مش هينفع انا في مترو وشغل الحككان دا مش هينفع و اتفتح باب المترو والناس بتزق تطلع وتنزل وببص تحت لقيت صباعه الكبير بيحركه علي زبي انا اتفاجئت اول مره اشوف كدا حقيقي فمش عارف اعمل ايه لقتني ببصله ومستغرب هو غالبا خاف او معرفش في ايه لقيته نزل قلت انزل وراه طب وبعد منزل انا ماليش في الخشن ولا اروح وخلاص ووانا بفكر كان باب المترو قفل قلت خلاص كسمه كملت وصلت الجامعه طبعا كسم الزحمه بسبب بتوع تجاره والسن اه نسيت اقولكم انا في صيدله يعني اخر مبني في الجامعه ومريم اختي برضو صيدله بس انا سقطت سنتين فانا وهي في نفس الدفعه . كلمتها مبتردش قلت تبقي في محاضره كلمت الشله الوسخه ولا واحد نزل ماهو محدش فيهم بينزل في الايام الاولي فضلت قاعد احرق في سجاير وشاي لحد ماقبلت جهاد واقفه مع صحابها
انا : ازيك يابنتي عامله ايه
جهاد : تمام الحمد لله غريبه يعني نزلت اهوه
انا : ظروف بقي اهندسه مشفتيش مريم
جهاد : محاضرتها قربت تخلص
انا : طب مشقتيش اي كلب اعرفه انا خللت من الوقفه
جهاد : لا محدش من الفشله نزل ههههههه
انا : (تقل دم امك ) حبيبتي ياجهاد طب اسيبك انا مع صحابك
وبلف عيني علي صحابها بنت زي القمر بيضه بياض اجنبي مش بياض الفلاحين لا اجنبي وشعرها اصفر عاملاه ضفيره واحده ديل حصان طويله نسبيا ورفيعه عنيها لونها اخضر ووشها مدور وخدودها تتاكل اكل شبه اليكساندريا دادريو مع اختلاف لون العينين وطيزها واخده كيرف كدا اكنها بتلعب سكوات حاجه كدا عود فرنساوي اصيييل وبزازها علي اد كف ايدك حاجه مش عارف اوصفها من فجرها ولابسه تشيرتايه بيضه وبنطلون جينس ازرق وتحسها ملاك علي الارض انا تنحت شويه باصصلها وكل اللي واقف متهييالي خد باله وانا رحت لامم نفسي وقلتلها انتي معانا هنا في الكليه قالتلي اه في سنه تانيه قلتلها اصل اول مره اشوفك قالتلي عادي يعني رحت هازز دماغي بابتسامه بلهاء وقلت لجهاد طب هطير انا بقي وفضلت ارن علي اختي اخيرا ردت
انا : انتي فين
اختي : لسا مخلصه ليه
انا : اصل انا في الكليه
اختي : بجد فين
انا : هتلاقيني عند الملعب جنب المبني
اختي : طب انا جيالك سلام
اول ماجات اختي : غريبه ايه اللي جابك
انا : بص بقي ياستي موضوعين ركزي معايا فيهم انتي عندك محاضرات تاني
اختي : اه بس الدكتور مجاش
انا : طب بصي بقي اول موضوع مين اللي هناك دي
اختي : فين دي
انا : اللي واقفه مع جهاد اللي لابسه تيشرتايه بيضه
اختي : انهي
انا : اللي هناك دي متشاوريش بقي متبقيش متخلفه اللي عامله ضفيره
اختي : اااااااااااه دي مرنا
انا : لا والنبي عرفتها انا كدا انجزي قصه حياتها ايه
اختي : اشمعنا يعني
انا : عجباني هاااا
اختي : بص ياسيدي دي محدش يعرف عنها حاجه دي زي العسكري في الكليه والاولي علي دفعتها بتنزل تحضر وتروح واللي يعاكسها بتشبشبله واسلوبها وحش اصلا مع البنات والولاد يعني ملهاش غير الشله اللي واقفه معاها دي ومصاحبينها علشان هي شاطره وانسي ياروح قلب اختك انك حتي تقعد معاها في كافتيريا الجامعه
انا : طب خلاص دا انتي بومه الموضوع التاني بقي امك الصبح قفشتني كنت جايب بنت في البيت انتي لسا هتبرقي اسمعي بس هي مشافتهاش هي شمت البرفان بتاعها بعد منزلت ولقت انبوبه مرهم مخدر موضعي وحالفه لتقول لبابا وانتي عارفه بقي الباقي
اختي : طب انت عايزني اعملك ايه ادي اخره النجاسه
انا : طب ياستنا الشيخه بصي بقي احنا هنروح سوا مع بعض ولو ابويا كلمني هقوله ايه العبط دا انا في الجامعه من الصبح معاكي وحضرنا المحاضرات سوا وانا هنقل منك اي حاجه وانتي وحياه امك متقلقيش وتخليكي واثقه من نفسك وهو بيكلمك وتعالي نتصور كام صوره كدا يبقي اثبات ان انا جيت
اختي : لا والنبي دا علي اساس ان ابوك هيصدق وامك هتسكت
انا : طب اعمل ايه طيب ماهو مفيش غير كدا
اختي : يعني انا دا بس المطلوب مني
انا : ااااه دا بس
اختي : ماشي بس انا ليا شرط
انا : هااااا
اختي : تنزل معايا الكليه كل يوم وتحضر
انا : متخافيش انا شكلي هنزل كل يوم
اختي : طب يافالح هتروح ولا هتعمل ايه
انا : مستعجله ليه بس كدا استني بس انتي ليكي كلام مع مرنا دي
اختي : اه بس علي خفيف
انا : طب متقومي ترغي في اي هري معاها وانا اخش ابرشوت زي الافلام
اختي : متحرجنيش مع حد عارفه لسانك طويل هتقولك كلمه مش هتعجبك هتقوم متعصب عليها هتتخانقو وانا اللي بشيل وراك
انا : بتشيلي ايه يابت دا انتي في الجامعه علي حسي هو في كلب يعرف يكلمك ولا حتي يبصلك بصه متعجبكيش
اختي : انت فرحان بايه فرحان بانك فاشل وصايع وملموم علي شله شبهك
انا : شله شبهي مش الشله دي اللي عملالك تمام في الجامعه لولاها كان زمانك بتتعاكسي ليل ونهار
اختي : ياعم اتنيل انت وهما
انا : طب انجزي بطلي حرق قومي اهري في اي حاجه معاها
اختي : مصمم برضو
انا : اه وانجزي
وقامت اختي راحت لها قعدو يرغو بتاع خمس دقايق وانا مش علي بعضي رحت قايم رايح لهم دخلت عليهم
انا : ازيك
مرنا : تاني منتا لسا مسلم عليا من شويه
انا : هو السلام بفلوس يعني
مرنا : ااااه لذيذ وكدا
انا : يا جاااااامد
مرنا : لا دا انا اعجبك اوووي
انا : في مواهب تانيه ولا محفظينك الكلمتين دول
وراحت اختي شدتني من كوعي علشان اهدي شويه رحت باصص لها وقلتلها لا عادي دا كلمتين بتقولهم هي بس علشان محدش يعاكسها ويفتكروها بنت جامده وناشفه لكن هي اضعف من الجوافه
مرنا : وانت ايش عرفك بقي بتقري الافكار
انا : فضلت متنح شويه في عنيها وبعدين قلت لاختي يالا يالا دي طلعت هبله
مرنا : هي مين دي اللي هبله
انا : قشطه قشطه
مرنا : خد هنا انا بكلمك مين دي اللي هبله علي فكره انا ممكن اسمعك احلي كلام
انا : ياسلام وكمان بتكتبي شعر وايه تاني يافنانه لقيتها ضحكت وقالت انا مشفتش في برودك قبل كدا
انا : وايه كمان
مرنا : انت مستفز بجد
انا : في حاجه تانيه ولا خلاص كدا
مرنا : مش عارفه اقولك ايه و****
انا : وطالما مش عارفه ومش طايقاني ايه اللي مخليكي واقفه لحد دلوقتي معايا مسبتنيش ومشيتي ليه انتي لسا هتبسبسي يالا يامريم مش قلتلك هبله وسبناها ومشينا ومفكرتش حتي ابص ورايا واختي بتقولي ايه اللي عملته دا قلتلها فكك منها انا اصلا دماغي مشغوله بحوار امك دا ومعرفش اهي جات كدا يالا نتصور ونروح

وروحنا اول مدخلنا البيت
انا: ماما العسليه وحياه امك اي اكل مش قادر مفرهد ماما انتي ياوليه مبترديش عليا ليه طب انتي كويسه طيب يامريم تعالي شوفي امك مالها
بابا: انت يازفت بصوت زعيق يرج البيت
انا : ايوا يابابا ايوا خير في ايه
بابا : ايه اللي امك بتقوله دا
انا : بتقول ايه هي عايزه تتكلم اصلا بقالي ساعه بقولها عايز اكل
بابا: كنت جايب بنت معاك في الاوضه صح ؟ عايز تنجسلي البيت ياوسخ مش كفايه مستحمل فشلك مش خايف علي نفسك خاف علي اختك
انا : اييييييييييييييييه هي اي هيصه براحه بس كدا وحده وحده افهم بس ايه اللي حصل بنت ايه ونجاسه ايه
بابا: تعالي ياماما وقوليله اللي بيلف ويدور دا علشان انا ماسك نفسي عليه بالعافيه
ماما: البيه ابنك كان جايب بنت في الشقه
انا : هههههههههههه ياماما متهزريش بقي بتعملو حوار عليا اه يارايقين طب خلصوا كدا وانا هخش انام ولما نصحي نكمل هزار
بابا : خد يالا ياخول اقعد هنا ( ابويا طالما شتم بالالفاظ دي يبقي جاب اخره ) انت هتستهبل ياروح امك
انا : لحظه واحده بس كدا في سوء تفاهم انا كنت في الجامعه انا ومريم بنات ايه بقي ونجاسه ايه
بابا : وايه اللي يثبت انك كنت في الجامعه
انا : يعني ايه ايه اللي يثبت انا رايح الجامعه هجيب اثبات ليه اصلا وبعدين لو طلعتلك اثبات معني كدا اني عامل حسابي واني عامل مصيبه
بابا : بتتذاكي يعني علينا وعايز تطلع امك بيتهيالها حاجات
انا : ياعم انا اغبي من كدا وبعدين فلنفرض اني جبت بنت مش اللي هتيجي دي هتاخد فلوس ولا جايه لسواد عيوني وانا معيش فلوس اصلا هجيبها ازاي
مريم : و**** يابا مايكل كان معايا في الجامعه وحضرنا سوا ااااه استني احنا متصورين في المدرج اهوه
حسيت ان ابويا هدي شويه لانه بيثق في اختي وامي واقفه هتتجنن فجاه لقيناها صوتت لااااا اصل انا مش عاميه منتا مش هتستعماني راح ابويا مهديها وقالها خلاص هشوف انا الحوار دا وطبعا وش ابويا مصدقش الكلام دا بس قشطه كويس اني خلعت .. دخلت اوضتي شويتين ولقيت اختي جايالي وميته من الضحك بتقولي ايه الجبروت دا امك صعبت عليا هتتجنن علي ايدك حرام عليك قلتلها يعني اعمل ايه يعني سيبك بقي حوار وخلص
اختي : عجبك كدا اللي انت عملته الصبح مع مرنا دا مشردينلها علي الجروب
انا : وهما عرفو منين
اختي : هو انا مقلتلكش اصل انا بصراحه حكيت الحوار لصحابي بسلامه نيه وهما مصدقو وقالو لبعض لحد مالكليه كلها عرفت
انا : احسن علشان تتعلم الادب
اختي : حرام عليك ماهي كانت في حالها دا انت مؤذي
انا : وحياه امك منتي السبب انتي اللي مشردلها مش انا وامشي اطلعي برا عايز انام
صحيت بليل كان كله نايم وماعيش فلوس اجيب سجاير رحت داخل عند اختي اوضتها لقيتها نايمه مريم مريم انتي يابنتي لقيتها مقتوله رحت فاتح شنطتها وخت فلوس ووانا طالع لمحت نص بزها طالع من الكات اللي لابساه ومش لابسا تحتيه سنتيانه قلت احا ايه القرف دا دي اختك ياخول اتلم بس منظر بزازها جامدين نيييييك قلت المسهم هي نايمه مش واخده بالها اكني بغطيها وبعدين فوقت وقلت لا احا ملقتش غير الغلبانه دي انت للدرجه دي متناك وسبتها ونزلت جبت سجاير ولقيت اندرو بيرن عليا الو ايه يابضاني
اندرو : الحقني يامايكل ........................ انتهي الجزء الثاني




تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء الثالث
(بيت اندرو)



الشخصيات

اندرو 23 سنه ( بيشتغل في بنك قصير مش تخين ولا رفيع وقمحاوي دقنه كامله وشكله عادي زي اي شاب )
اميره ( اخت اندرو) 19 سنه ( قصيره و مليانه شويه من طيزها وبزازها اكبر من سنها قمحاويه برضو وبتدرس في جامعه خاصه )
طنط منال (ام اندرو) ( اواخر اربعينات ست بيت طيزها وبزازها كبيره بيضه وشعرها صبغاه احمر بطايه من الاخر وبتمشي تشخلل من كتر الدهب )



انا: الو ايه يابضاني
اندرو : الحقني يامايكل ...
انا : ايه في ايه حصل ايه
اندرو: انا في مصيبه كبيره يامايكل
انا: ياعم اهدي بس وقولي مالك
اندرو: مش هينفع تليفون عدي عليا في البيت او اجيلك
انا: طب منتقابل علي اي قهوه
اندرو: مش هينفع وحياه امك ياعم
انا: خلاص خلاص اهدي هعدي عليك وصلت تحت العماره واتصلت بيه ينزل يفتحلي باب العماره خير ياعم بصاني مالك
اندرو: اطلع بس نتكلم فوق
انا: امك لو صحيت ولقتني عندك الساعه 2 بليل كدا هتنيكنا
اندرو: ياعم وانت اول مره تيجي
انا: ماشي بس مش جايلك الفجر ياابو نيكه
اندرو: خش بس خش علي الاوضه ومتعملش صوت
انا: متعملنا اي حاجه نشربها امك معلمتكش تضايف الناس
اندرو: ياعم انا في ايه ولا في ايه
انا: لحظه واحده كدا انت في مصيبه صح
اندرو: اه
انا: يعني المصيبه حصلت صح
اندرو: اه
انا: هتفرق بقي بكسمك كوبايه الشاي اللي هتجيبهالي دي هي دي اللي هتعطل حل المشكله
اندرو: ياعم انت رايق وانا محتاس حوسه نيله
انا: ياعم اعمل شاي وتعالي بس وروق كدا
اندرو: ماشي بس متبعبصش في حاجه
وانا قاعد مستنيه امه دخلت عليا
ام اندرو : مش تقول انه مايكل عمال تقولي صاحبي صاحبي وطلع الموكوس دا اهلا ياعم
انا: ازيك ياطنط عامله ايه
ام اندرو : كويسه ياحبيبي بس في حاجه شغلاني كدا
انا: خير ياطنط
ام اندرو : يعني امك معلمتكش انه مينفعش تزور حد الساعه 2 بليل
انا: لا بصراحه ياطنط معلمتنيش انتي عارفه اني البكري وهي كانت عروسه جديده وبتفرح مع جوزها فمكنتش فاضيه تربي بصراحه
ام اندرو : هههههههههههههه ماشي يابولسان طويل
انا: وبعدين ياطنط دا انا واكل شارب نايم شاخخ هنا فعادي بقي صباحك فل
ام اندرو : ايوا بس دلوقتي في بنت علي وش جواز ميصحش
انا: مين ميرو دي لسا بشخه جواز ايه ونيله ايه
ام اندرو : ياواد اتلم دي ست البنات
انا: علي حق ياطنط يالا تصبحي علي خير
ام اندرو : شوف الواد وقله ادبه
انا: ياطنط بقي كفايه حرق تعبتيني وانت ياعم بتاع ايه بتعمل شاي علي الفحم متنجز
اندرو: اهووه جيت اهوه
انا: حط ياعم الشاي ونيم امك بقي كلت دماغي
ام اندرو : راحت ضرباني في كتفي بقي كدا انا شوف مين بقي اللي هاااا......اقول
انا: لا خلاص والنبي هتلم اهوه يالا تصبحي علي خير
اندرو: ادي ام الشاي اهو محتاج حاجه مني تاني
انا: لا ياعم تسلم انت وامك خير بقي
اندرو: بص ياسيدي انا هقولك علي حاجه معرفش رد فعلك ايه بس انا ورحمه ابويا ماليا غيرك انت عارف علطول بجيلك في اي مشكله وكنت فاكر اني هحلها لوحدي بس وسعت مني اوووي
انا: انجز يابن الممله يااوفر
اندرو: لا منتا تهدي كدا وتسمع علشان الحوار طويل نيييييك
انا: اولع عادي في الاوضه ولا اطلع البلكونه
اندرو: لا عادي ولع وهات سيجاره بس استني اقفل الباب بالمفتاح
انا: هاااااااا ياعم قوول
اندرو: مايكل انا متناك
انا: ما طبعا متناك علشان جايبني في نص الليالي عمال تح.......
اندرو: لا انا اتناكت بجد.......... مالك متنحلي ليه
انا: كمل يااندرو سامعك
اندرو: مش مصدقني طبعا
انا: فلنفرض ان انت خول ياعم واتناكت بتحكيلي ليه بقي عايزني انيكك يعني ولا ايه مش فاهم ؟
اندرو: ياعم وانت بتعتق انت اي خرم بترزع فيه
انا: طب بص ياعلق كلمتين ابرك من جرنار علشان انت شكل الخيال نايكك اسمعني بس كدا انت خول وبتتناك ميفرقش معايا انت كبير مش صغير دي كسم حياتك هنصحك من هنا لبكره هتكسمني وتكمل عادي حوار اني انيكك دا صعب لسببين اسمع بس وسيبني اخلص علشان نقطم الخرا دا اول سبب اني ماليش في الخشن وتاني سبب انك هتبقي حساس من ناحيتي نيك يعني لو بنهزر مع بعض عادي زي اي شباب وبعبصتك مثلا قدام العيال اصحابنا هتاخدها علي صدرك وتحس اني بستخولك لو جينا اتخانقنا في يوم هتخاف مني وتحس اني كاسر عينك وبدل منا صاحبك اللي بتلجاله هبقي انا اللي بتخاف منه ومتخافش سرك في بير ولا اكنك قلتلي حاجه والمعامله عادي زي ماهي ولا الدموع حلو الكلام يالا انطر انا بقي
اندرو: ياعم اهدي علي ميتين امي ايييييييييييييه هو فرح واي رغي مش دي المصيبه لسا اتقل
انا: احا هو في اتقل من كدا
اندرو: اه واسمع ومتقاطعنيش ......... انت عارف اني بتفرج علي سكس كتير نيك من اعدادي كنت طبيعي نيك وعادي بضرب عشرات كتير علي افلام عاديه لحد محصلي حاله تشبع منها ولقتني بنجذب لفيلم شوفته لواد بيتناك من بنت لابسه زبر صناعي يعني هي اللي بتنيكه وسرحت شويه وبقيت اتفرج علي افلام شيميل اللي هما بنات عندهم بزاز عادي بس بدل كسهم زبر
انا : عارفهم ياعم كمل
اندرو : اتسحلت فيهم بدايه ثانوي وكنت مبهور بيهم نيييييك وكان نفسي في واحده منهم بعدين حصلي زي حاله تشبع شويه لاني خلاص معظم افلامهم وطريقتهم في النيك حفظتها ابتديت اخش علي افلام البعبصه يعني بنات تبعبص ولاد تبعبصو بقي وهو بينيكها او وهي بتمصله او فيلم كامل بتبعبص فيه لحد مينزلهم في الفتره دي ابتديت اتخيل اني مكان البطل اللي بيتبعبص وخصوصا ان دا سهل وممكن يتحقق لان الشيميل مش هلاقيها والازبار الصناعيه صعب تلاقيها في مصر والبعبصه دي اي بنت عاديه ممكن تعملهالك وقريت ان البروستاتا عند الراجل في طيزه وانها هي اللي بتهيجه اكتر وكدا مالك بتبصلي كدا ليه قرفان مني
انا : ياعم قرفان ايه بس اصل انت بتحرق في تفاصيل ونسيت اني كسم دكتور وعارف الهري دا
اندرو: طيب وطبعا عارف اني في البنات ابيض خاام نييك اخري عشرات وبتكسف حتي اشتم بنت ابتديت ابعبص نفسي في الاول اتوجعت كتير ومكنتش مستمتع خااااااالص وقلت ايه الهبل دا انا كدا هقلب خول لا ياعم فاكس لحد ماقلت طب منا طالما علي الحقيقه جبان اجرب علي الفيس اعمل اكونت واشوف الدنيا علشان مطولش عليك ابتديت استمتع باني اقول لواحده اني خول وبتناك ونفسي تبعبصيني والهري دا رغم اني متناكتش اصلا بس بحس بمتعه طبعا اللي تشتم وتقفل واللي يطلع ولد ويبعتلي زبره واللي يطلع ولد برضو وعايزني اتكلم عن امي واخواتي لحد برضو محصلي حاله تشبع منها وبقيت نفسي اقول الكلام دا لناس انا اعرفهم اشوف رد فعلهم بس خايف طبعا من الفضيحه وبتمني ان واحده منهم تطلع بتحب دا ساعتها كنت هواجها في الحقيقه وبنفس الاكونت المزور دا وبعت اضافات للبنات اللي اعرفهم وكلهم بلا استثنا حتي اللي عارف انهم شراميط عملولي بلوك من غير حتي ميردو
انا : انت عبيط يالا يعني الاكونت بتاعها وهترد عليك حتي لو ليها في كدا هي اللي هتخاف علي نفسها انك تاخدلها سكرين شوت
اندرو: منا معرفش بقي وبعدين انا كان كل املي انها تشتمني بس كنت بهيج نييك لما بنت تشتمني وتقولي يالا ياخول او اشكال وسخه حتي لو عملت بعديها بلوك عادي الكلام دا
انا : والاكونت دا بقاله قد ايه
اندرو: تقريبا من حوالي سنتين
انا : ووصلت بيه لحاجه
اندرو: بصراحه لا
انا : طب فين المصيبه
اندرو: يابني اتقل لازم تعرف الحوار بدا ازاي
انا : ماشي كمل
اندرو: في حاجه نسيت اقولهالك انا من كتر ضرب العشره زبري لما بيهيج مبيقفش لازم انا اللي اوقفه بايدي لكن لوحده استحاله يقف بيقف في الاخر بس لما اقعد العب فيه غير كدا لا
انا : طبعا منتا هريت كسمه عشاري
اندرو: اكملك اول علاقه حقيقيه ليا كانت شبه متخلفه كنت راكب عربيتي وعلي الدائري لقيت واحده شكلها بيئه نييك لابسه عبايه سودا وشبشب ومطلعه شعرها من الطرحه ومش حاطه ميكاب وشكلها شقيان نيك وواقفه غالبا مستنيه ميكروباص
انا : لا هو مش غالبا هو اكيد
اندرو: المهم يابضاني قربت ناحيتها وقلتلها تحبي اوصلك في حته طبعا انا شكلي ابن ناس نيك والعربيه نضيفه فهي افتكرتني بشقطها فمردتش عليا قلتلها لا انا مش بعاكس حضرتك انا بوفرلك تمن الميكروباص وبدل ماتتحرقي في الشمس لقيتها قربت وبتقولي انا رايحه ناحيه شبرا الخيمه يابيه قلتلها طريقي ولا هو طريقي ولا نيله بس لو كانت قالتلي رايحه حلايب كنت قلتلها طريقي برضو المهم ركبت ومعاها كيس اسود معرفش فيه ايه
المتسوله: اول مركبت يخليك يابيه و**** ماعايز اتعبك
اندرو: ياستي الناس لبعضيها وحطي الكيس اللي معاكي علي الكنبه اللي ورا وطبعا انا مكسوف مش عارف اقول ايه وشويه
قلتلها بتشربي سجاير
المتسوله: شكرا يابيه مينفعش وكدا علشان الناس شاكلك من منطقه نضيفه يابيه
اندرو: ياستي كلنا واحد وفجاه لقتني ببص علي رجليها وهي متوسخه وعرقانه ومعرفش لقيتني هيجت ليه وبقيت بببلع ريقي بالعافيه وايدي اللي ماسك بيها السيجاره بتترعش و لقيتني بقولها هو انتي بتشتغلي ايه قالتلي انا بشتغل في اي حاجه فيها رزق
اندرو: ايوا زي ايه يعني
المتسوله: كنت شغاله عند كوافير ومره وقفت بعلب سجاير في الشارع ودلوقتي بخدم في البيوت
اندرو: خدمه بس ولا حاجه تانيه هههههههه
المتسوله: قصدك ايه يابيه لا انت شكلك ابن ناس متخلنيش اعملها معاك وافرج عليك اللي يسوا واالي ميسواش
اندرو: ياستي اهدي انا بهزر
المتسوله: وانت تعرفني علشان تهزر معايا نزلني بدل ماصوت واعملك فضيحه
قلت طالما كدا كدا نازله اجرب اتشرمط وابقي عملت اللي نفسي فيه ورحت قعدت اهدي في السرعه و قايلها خلاص اهدي هنزلك متخافيش مني انا اصلا خول قالتلي منا عارفه انك راجل خول وابن وسخه قلتلها طب ماتبعبصيني قبل متنزلي قالتلي يخيبك راجل ابن متناكه صحيح وانا كل لما هي تشتم انا اهيج ولقيت زبي بيقف لوحده من غير مالمسه قلتلها وانا بترعش انا متناك وامي متناكه اديني بعبوص علي السريع بقي وصدقني يامايكل انا كنت في حاله هيجان كامله مش مدرك انا بقول ايه وقلبي بينبض جامد وببلع ريقي بالعافيه قالتلي اقف يابن المتناكه اقف وبتصوت والناس ابتدت تلاحظ رحت معرفش ايه اللي خلاني احط ايدي علي فخدها قلت ماهي خربانه خربانه لقيتها لفت ورزعتني بتاع 50 قلم علي وشي واحلي الشتايم اللي ممكن تسمعها وانا معرفش ايه اللي خلاني مبسوط اني بتهان كدا ووسط الشارع وبتاعي مش عايز ينام طبعا انا كنت وقفت ووهي بتضرب انا بفتح لها باب العربيه وبزوقها برا عايز الحق اجري بدل ماتمسك وهتناااااااااك حرفيا وهي تشتم وتصوت وتضرب لحد معرفت ازقها برا ورحت دايس بنزين قبل محد يلحقني وجاري والباب مفتوح رحت قافله بسرعه ولقيت ان في عربيات من اللي علي الدائري بتزنق عليا عايزه توقفني والحمد لله لقيت اول نزله عربيات مافيش بيني وبينها بتاع 50 متر ورحت هربان عليها وعايز اجري باي طريقه قعدت احور بالعربيه كتير لحد مفلسعت ورحت ركنتها في حته بعيده عن البيت شويه علشان لو حد قاطرني ومش واخد بالي منه ونزلت جري علي البيت كنت مرعوووووووووب بمعني الكلمه تاني يوم قلت انزل اروح الشغل وخايف يكون حد عند العربيه المهم نزلت وركبت وطلعت علطول ببصص لقيت الكيس بتاع اليت المتسوله رحت فاتحه وباصص لقيت فيه قميص نوم وكيس في اكل طبعا عفن من الركنه والبوك بتاعها في بتاع 30 جنيه وبطافتها وصورتها وموبايل سامسونج صغير وشويه ورق مكتوب فيهم عناوين محتلفه مسكت الموبايل لقيت زبين رنه رحت واخد كل حاجه وطلعت علي بيتنا ومسكت قميص النوم قعدت اشم فيه معرفش ليه واضرب عشره
انا : طب مرمتش الحاجه ليه يابن الجزمه انت غاوي بهدله
اندرو: انا قلت استمتع شويه وارميها ووانا بشم في القميص لقيت الموبايل بيرن الو ايوا مين
المتسوله: انا صاحبه الموبايل دا
قلتلها انا لقيته في الشارع مرمي في بوك فيه بطاقه و 30 جنيه قالتلي اه دي حاجتي قلتلها طب اسمك ايه علشان اتاكد انه انتي قالتي دينا السيد قلتلها طيب اسيبهولك فين مع الحاجه تيجي تاخديهم قالتلي انا هقابلك يابيه في اي حته لحسن انا شغلي كله علي الموبايل وحالي واقف قلتلها لا مش هينفع اقابلك علشان انا عايز اعمل خير في السر قالتلي يابيه **** يباركلك ويزيدك انا هاخده وهمشي علي طول قلتلها مش هينفع هو كدا هسيبهولك في حته مش هينفع تشوفيني يااما انا هرجعهم مكانهم وحد غيري يلاقيهم بقي وانتي وحظك
المتسوله: انت لقيتهم فين يابيه
اندرو: لقيتهم في في في فشبرا الخيمه
المتسوله: انت اللي وصلتني صح
اندرو: وصلتك فين
المتسوله: يابيه متخافش مش هاذيك ولا هعمل حاجه انا بس هاخد الموبايل وامشي من سكات والمسامح كريم
اندرو: لا اخاف بصراحه وانتي ايدك طويله زي لسانك
المتسوله: هههههههههههههههههه متسترجل يابيه مالك خايف من بنت مش عيب علي شنبك علي العموم شوف المكان اللي يريحك وانا اجيلك

اندرو: طب النهارده علي الساعه 7 المغرب كدا هقابلك في بنزينه كدا بعد العاشر السلام عارفاها
المتسوله : ايوا اللي في مدينه نصر
اندرو : لا مش هي بقول العاشر السلام مش الحي العاشر
المتسوله : اللي بعد الموقف
اندرو : ايوااااااا هي دي
المتسوله: اللي اكنك رايح علي المطار
اندرو: ايواااااااااا بالظبط هستناكي هناك
انا : انت يابني غاوي فرهده وقرف ووجع قلب
اندرو: انا قلت اروح اوديهولها وبعدين صعبت عليا يعني تلاقي دا الموبايل اللي حيلتها ولا حاجه
انا : طب ياابو قلب خسايه كمل
اندرو: رحت هناك كدا كدا الطريق دا صحرا انا عارفه مفيهوش غير البنزيه دي بس قريب من الموقف يعني تتمشي من الموقف 10 دقايق تبقي عندي قاعد في العربيه مستنيها ومرعوب فشخ قلت لو عملت حاجه هقول انها متسوله وبترمي بلاها وبعد ساعتين لقيت اللي بيخبط علي الازاز فتحتلها الباب بصيت ورايا اشوف حد معاها او مستنيها قالتلي متخافش افتح ياخول انا لوحدي انت مش مستاهل اجيبلك حد ركبت وقالتلي فين الحاجه قلتلها اهيه خدتها واطمنت عليها قالتلي معلش متاخذنيش انت لو راجل مكنتش عديت وراك لكن ههههههههههههه قلتلها مش عدتيها واطمنتي يالا بقي اتكلي علي **** قالتلي احا والمواصلات اللي دفعتها طلعت 50 جنيه وادتهالها قالتلي 50 بس يالا مش هتفرق وبعدين ايه الابيض اللي علي القميص
اندرو: دا تلاقيه وساخه ولا حاجه
المتسوله: وساخه اااااه دا انت خلصان خالص طب مش عايز حاجه مني قبل مانزل
اندرو: حاجه زي ايه يعني
المتسوله: ابعبصك بصوابعي الحلوه دي ارزعك كام قلم علي وشك امسح بكرامه كسمك الارض هههههههههههههههه انت بتعرق دا انا لسا بتكلم معملتش حاجه
اندرو: طب انا ملكك اعملي اللي عايزاه فيا
المتسوله: طب اطلع قدام شويه في الدرا كدا
اندرو: حاضر هنا كويس
المتسوله: انا قلتلك اقف ياخول كمل قدام شويه
اندرو: حاضر حاااضر
المتسوله: ههههههههههههههههه احا علي الشنبات بس اقف هنا كويس ها هتدفع كام
اندرو: هدفع فلوس
المتسوله: اومال هتدفع بيض ياكسمك
اندرو: طب انا مش معايا غير بتاع 220 جنيه
المتسوله: حلوين يامتناك يالا نزل البنطلون شويه وارفع نفسك لفوق ....
اندرو: مايكل انا مش قادر اكمل حاسس اني شكل بقي وحش اووي قدامك
انا : ياعم يعني انت حكيت دا كله وجات علي دي وبعدين انت عايز تجكي انت مستمتع بانك بتحكي خولنتك لحد وكنت هتتبسط اكتر لو بتحكي لبنت مش بتحكيلي صح متجاوبش ولا تبص في الارض كل واحد يستمتع بطريقته كمل متخافش
اندرو: بعد منزلت بنطلوني رفعت نفسي وخلاص حلمي بيتحقق اني هتبعبص من بنت لقيتها بتمد ايديها وتشيلها وتضحك وتمدها وترجعها وانا ببصلها بنظره استعطاف وهي بتضحك وتقولي لامش عايزه اعمل كدا لقيتني بقولها ابوس ايدك هعملك اللي انتي عايزاه بس بعبوص واحد بس انشاله من برا
المتسوله: عايزني ابعبصك
اندرو: اه اوووووي
المتسوله: مش سامعه
اندرو: عايزك تبعبصيني اوووووووي
المتسوله: عايزني ابعبصك ليه
اندرو: علشان انا خول ومتناك ومعرص والبنات بتركبني
المتسوله: ههههههههههه يالهووووووووي دا انت ولا المره الشرقانه يخربيتك دا انت خلصان خالص
اندرو: طب ابوس رجلك يالا بقي
المتسوله: خلاص صعبت عليا ارفع ايوا كدااااا حاسس بصباعي بلعبلك علي خرمك من برا مبسوط وانا بحننلك علي خرمك زي الشرموطه
اندرو: دخليه بقي ابوس رجلك
المتسوله: علي الناشف كدا خد مصه مص الصباع اللي هتتبعبص بيه يامنيوك يالا ارفع نفسك شويه
اندرو: مش قادر ارفع نفسي ايدي وجعتني
المتسوله: خلاص البس هدومك
اندرو: لا البس ايه تعالي نقف تحت
المتسوله: انت اتجننت
اندرو: هننزل عادي كدا كدا احنا مستخبيين ورا تله مش علي الطريق يعني هنزل اقف اسند علي العربيه وانتي تقفي ورايا تبعبصيني
المتسوله: طب اهدي اهدي بتنهج كدا ليه يخربيتك دا انا اللي اسمي مره ومببقاش هيجانه علي البعبوص كدا نزلنا وقفنا علي العربيه من الجنب ناحيه بابها وجيبت زيت العربيه وقلتلها حطي صباعك في الزيت علشان بخش بسرعه
المتسوله: لالالا لا يمكن تكون راجل ابدا انتي شرموطه وشرموطه عايزاه في عنيها
ونزلت النطلون شويه وفلقستلها وهي راحت دافسه صباعها في طيزي براحه اااااه براحه دي اول مره يعني لسا بنت بنوت يابيضه متخافيش هفتحك براحه اهووووه ها ايه رايك حاسه بحاجه بيوجعني طب وكدا وكدا وكدا ايوا كمان كمان متقمطش طيزك يالا متقمطش سيبها ايوا ريحها خالص علشان تستمتع انا هكيفك يابت هخليكي متتناكيش من حد غيري اااه كيفيني انا شرموطتك ولبوتك ومتناكتك وطيزي بتاعتك انتي بس يادينا انا متناك دينا ااااااه كمان يا دودي كماااااان دخليه اووووي ايه دا بتعملي ايه بدخل التاني لا بلاش خليه واحد بس بس ياخول واحد ايه واحد اهوه شايف بيجري يتزفلط في طيزك بص بقي الصباعين في طيزك هاااا ايه رايك اااااااه بيوجعوني اووووووي لا مش قادر طلعيه لا استحمل بس وهتاخده زي مخدت الاولاني اهوه الوجع بيخف اهوه حرك طيزك معايا مش هتحس بحاجه ايوااا كدا كمان مالك ياض بتترعش ليه كدا اااه بتلعب في زبرك لا سيبه متلمسوش مش قادر عايز اضربها لو لمسته هشيل صباعي خلاص خلاص انا هخليك تجيبهم علي نفسك دلوقتي ابوس رجلك خليني المس زبي يابن الخول انت بتلعب فيه لا خلاص سيبته اهوووه بس دخلي صباعك والنبي لا يامتناك مش هدخله ورحت نازل علي رجلها قعدت ابوس في شبشبها ورجليها والحس فيهم زي الكلب الهيجان
خلاص قوم قوم خلينا نخلص اااااااااااه كمان كمان دخليهم اوووووي اياك تلمسه حاضر حاضر انا هجيبهم عايز المسه لا اياك خليك كدا جيبهم علي نفسك يالا ياشرموطه ااااااااااااااااااااه غرقت نفسك ياشرموطه مش حرام اللبن دا كله علي الارض امسك نفسك مش عارف تقف هههههههه اسندي عليا يابيضه اسندي يالا اعدل هدومك علشان نروح هات مناديل ولا اي حاجه امسح صوباعي هروح ازاي كدا وركبنا وروحتها قرب بيتها وانا روحت علي بيتي اول مروحت.....
ام اندرو : انتو لسا صاحيين من امبارح
انا: اه ياطنط معلش بقي
ام اندرو : طب فطرتو
اندرو : لا ياماما شويه وهنفطر
انا : لا ياطنط انا مفطرتش وجعان ايه مالك نريح شويه نفطر وارجع كمل انا مش هطير
اندرو : تفتكر امي سمعتني
انا : معرفش هنشوف واحنا بنفطر ....... انتهي الجزء الثالث



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الرابع
(بيت معتز)

الشخصيات

معتز 25 سنه ( عاشق التصوير بيشتغل فوتوجرافر بالكاميرا بتاعته وشغال في شركه مصمم اعلانات طويل وبيلعب جيم جسمه معضل واملس )
سلوي (ام معتز ) ( اواخر اربعينات ست متسلطه جدها كان باشا ووارثه فلوس كتير نيييك ست ارستقراطيه يعني مهتمه بجسمها شعرها اسود طيزها وبزازها مظبوطين فشششخ ست ملفايه حاجه كدا هانم من هوانم جاردن سيتي )
احمد (اخو معتز ) ( 22 سنه في كليه طب بيطري جسمه رفيع ومشعر وبيلبس نضاره وشعره تقيل )
وهبه ( ابو معتز ) ( 55 سنه عقيد جيش متقاعد فقد رجله الشمال اثناء الخدمه ومركب رجل صناعيه حياته عسكريه حتي في البيت يحب الانضباط اكتر من عنيه )


###ملحوظه ##

**الاجزاء اللي جايه من القصه بما فيهم الجزء دا لحد جزء ( بيت اندرو 2 ) كلها حصلت قبل مقابل اندرو ويحكيلي علي اللي حصله علشان بس محدش يتلخبط او يسرح
**كل بيت بيكمل بعضه بمعني وقفت الجزء الثالث عند ( بيت اندرو )...... الجزء الرابع (بيت معتز ) هيبقي مختلف تماما .... وتكمله اللي حصل في اندرو هيبقي في ( بيت اندرو 2 ) وهكذا في كل بيت من بيوت القصه


(اوضه احمد)
الشغاله : اصحي ياسي احمد ياسي احمد اصحي هتتاخر علي الجامعه
احمد : طب اطلعي برا خلاص فوقت
الشغاله : ياسي احمد ب**** عليك اصحي لو منزلتش دلوقتي ستي هتموتني
احمد : خلاص فوقت دا انتي صداع .......بتضحكي
الشغاله : اصل شاكلك حلو وانت متعصب
احمد : انت هتصاحبيني ولا ايه يابت اوعي تخيبي
الشغاله : اسفه ياسيدي العين متعلاش عن الحاجب
احمد : طب يالا امشي اطلعي برا
الشغاله : امرك ياسيدي
احمد : خدي هنا تعالي هههههههههههههه ضحكت عليكي تاني كل يوم اثبتك ياهبله يابنت الاهبل
الشغاله : ما انا بفتكرك بتتكلم جد ياسي احمد
احمد : سي احمد يحرق كسم دا طربوش علي بقك سي ايه وخرا ايه مش قلنا احمد عادي يابنتي
الشغاله : دي اوامر ستي الكبيره
احمد : طب ياختي يالا انزلي قوليلها اني صحيت
الشغاله : ماشي يااحمد
احمد : احمد كدا حاف انتي اتجننتي
الشغاله : ياعم غور بقي انت جننتني تعبتوني في البيت دا كلوكو جاتكو القرف ...... وطلعت تجري برا الاوضه
احمد : ههههههههههه البت لسعت خلاص بركاتك ياماما جننتي البت



( اوضه معتز )
الشغاله : اصحي ياسي معتز ياسي معتز اصحي هتتاخر علي الشغل يادي النيله كل يوم اصحي فيه في ساعه وايه كل الكراكيب دي هقعد انضف دا كله دا ايه الهم دا ياسي معتز اصحي بقي
معتز : ايه يابهيمه انتي حد يصحي حد كدا شششش اخرسي انتي لسا هتردي عليا وايه اللي ماسكاه دا مش قلتلك مليون مره ملكيش دعوه بحاجتي
الشغاله : يابيه انا بروقهم
معتز : لا سيبيهم وامشي غوري اطلعي برا اياكي تخشي تاني
الشغاله : اسفه يابيه حقك عليا ....... خرجت برا
احمد : مش عارف بيجبوهم من انهي زريبه كسم البضان اللي علي الصبح دا
(بيمسك موبايله بيلاقي مايكل اتصل بيه وخطيبته رنت عليه كذا مره بيفاكس لخطيبته ويتصل بمايكل)
معتز : الو ايه ياصاحبي عامل ايه
انا (مايكل) : تمام ياحجيجه لسا صاحي
معتز : اه لسا حالا
انا : طب فوق وكلمني عايزك
معتز : خير في حاجه مهمه ولا ايه
انا : فوق بس وابقي كلمني متقلقش حوار اهبل
معتز : خلاص هفوق واكلمك فل عليك


مشهد السفره

احمد : صباح الخير يابابا صباح الخير ياماما
وهبه : صباح الخير يابني
سلوي : صباح الخير ياحبيبي اومال فين اخوك
احمد : تلاقيه نازل ورايا
الشغاله : سي معتز نازل ياهانم
سلوي : انا قلتلك تتكلمي امشي غوري هاتي بقيه الاكل يالا
الشغاله : حاضر ياستي
احمد : براحه عليها ياماما دي بني ادمه برضو مش كلبه
سلوي : وانت مال اهلك انت بتدخل ليه هي الاشكال دي لازم تتعامل كدا
وهبه : انتي بتكلمي الواد كدا ليه الواد مقالش حاجه غلط
سلوي : انت مالك ابني وبربيه
وهبه : لا اصطبحي وقولي ياصبح علشان مخليهوش يوم اسود عليكي
معتز : خلاااااااااااااااااااااااص ياجماعه حصل خير كل يوم خناق خناق ايه مبتتعبوش
سلوي : صباح الخير ياحبيبي
معتز صباح الخير ياماما وبوسه هنا وبوسه هنا
معتز : صباح الخير يابابا
وهبه : اهلا ياسي خرا
سلوي : انت بتكلم الواد ليه كدا دا ياقلب امه بيصبح عليك
وهبه : ننوس عين امه دلعي فيه ياختي دلعي لما يبقي راجل ابقي اكلمه عدل
معتز : وانا مش عاجبك في ايه بقي انش****
وهبه : انت هترد عليا ولا ايه يالا ياخول انت...... وراح حدفه بالطبق في وشه
معتز : ****م طولك ياروح علي دي ام اصطباحه
احمد : اهدي اهدي خلاص يابابا حقك عليا انا
معتز : حقه عليك هو انا كمان اللي غلطان
احمد : *بيغمزله* خلاص ياعم بقي ابوك ويعمل اللي هو عايزه قوم قوم معايا
وهبه : محدش يقوم غير لما انا اخلص اكل الاكل ليه احترامه
سلوي : انتي يازفته هاتي مناديل بسرعه
احمد : خلاص بقي ياعم هدي الدنيا
وهبه : هتستكبر نفسك عليا اياك
سلوي : ماخلاص الواد سكت انت عايز تتخانق وخلاص
وهبه : كلمه تانيه وهتلاقي الطبق في وشك انتي كمان
الشغاله : المناديل ياستي
سلوي : اديها لسيدك معتز
معتز : بيمسح بالمناديل وشه وقاعد ماسك نفسه مبضون من ابوه نييك
وهبه : جاتكم القرف عيله هم سديتو نفسي انتي يازفته هاتيلي القهوه في البلكونه
سلوي : خلاص بقي يازيزو متزعلش حقك عليا منتا عارف ابوك وغباوته خلاص ياحبيبي بقي امسحها فيا انا وانت يااحمد الكلب كله بسببك انت
معتز : خلاص ياماما محصلش حاجه وانت ياعم نازل معايا ولا قاعد في النكد دا
احمد : لا ياعم جاي يالا سلام ياماما

(نزلو هما الاتنين ركبو عربيه معتز علشان معتز بيوصل اخوه ناحيه الجامعه وبيطلع علي شغله )
احمد : ياعم خلاص بقي فكها منتا عارف ابوك وبضانه
معتز : يعني هو بكسمه مفيش غيره دخل الجيش يعني ولا عمل انجازاته هو اللي صح واحنا ولاد متناكه
احمد : منتا عارف انه شايف حوار التصوير دا حوار خولنه وهو دماغه كدا هو الجيل دا كدا خده علي قد دماغه عندك انا اهو علشان بس كسم اسمي دكتور طالع بيا السما وبعدين منتا امك مدلعاك نيك اتكلمت انا يعني فكك بقي وشوفلي معاك 100 جنيه ولا حاجه
معتز: مصلحجي ابن وسخه خلاص ياعم مش هيقفلنا كسم اليوم خد هي 50 جنيه كويسه
احمد : ياعم متبضناش بقي و**** مقشفر وبعدين احتمال اخرج مع اصحابي بليل وهات سيجاره كمان
معتز : دا انت بجح يالا يانهار اسود فكرتني دا مايكل كلمني كان عايزني
احمد : الواد دا انا بتبضن منه نيييك
معتز : بس يالا ياخول متتكلمش علي حد من صحابي كدا
احمد : ياعم كسمك علي كسمه دا عيل بضان كل لما يشوفني يقولي اخبار الجامعه ايه والبنات عامله ايه مفيش في دماغه غير النيك عيل تافهه ابن متناكه
معتز : دا علي اساس انك رائد فضاء بكسمك خد ياعم الفلوس اهيه وغور انزل يالا سلام
احمد : سلام
معتز : الو ايه ياكيمو
انا (مايكل ) : كل دا بتقوم من النوم
معتز : ياعم اتخانقت مع ابويا وحوار بضان كدا
انا : مش مستغرب خلاص اتعودت علي كدا المهم بص انا ابويا برضو باضن عليا في البيت والجامعه بدات وعايزني انزل الجامعه وانا بتبضن منها فشوفلي اي شغل عندك في الشركه اي حاجه وحياه امك الجامده
معتز : ههههههههه ماشي ياخول هشوف ولو لقيت هكلمك ..



مشهد الجامعه ( المحاضره )

اجمد : هي الساعه كام انا زهقت وصدعت
نيفين : داخله علي 4 اهيه خلاص دي اخر محاضره
احمد : متيجي نطلع نشرب او ناكل اي حاجه انا فصلت
نيفين : اتقل كلها نص ساعه ونخلص
الدكتور : البيه اللي ورا اللي مش عاجبه شرحي يقوم يقف
احمد : ( كسم حياتي ) ايوا يادكتور
الدكتور : كنت بقول ايه انا يااحمد باشا
احمد : كنت بتشرح القضيب عند الكلاب ولو حصله ورم او نزيف بنعالجه ازاي يادكتور
الدكنور : برافو شكلك مركز يااحمد برافو طب والعضو دا عضلي ولا غضروفي
نيفين : قله عضلي عضلي
احمد : عضلي يادكتور
الدكتور : برافو يااحمد هو واضح اللي مسكهوهلك مسكهولك وهو واقف
(الطلاب كلها انفجرت ضحك ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه)
الدكتور : اقعد ياابني وركز في الشرح
احمد : بعد مبقي شكله كلوت بيبص لنيفين عجبك كدا ونيفين ميته علي روحها من الضحك
(خلصت المحاضره وراح احمد ونيفين يقعدو يشربوا اي حاجه)
نيفين : مخلاص بقي فك كدا مكانش ايفيه اتقال
احمد : ياستي انا مش مبضون من كدا انا مبضون من البيت
نيفين : لسا ابوك وامك مش بيدوك فلوس
احمد : حاجه زي كدا وكنت عايز اشتري كلب موافقوش ومخنوق اوووي
نيفين : ولا تضايق نفسك خد دول خليهم معاك
احمد : لا انا خدت منك كتير مش هينفع اتقل عليكي اكتر من كدا
نيفين : انت بتعمل تكاليف بينا مش انا هبقي مراتك في حد يتكسف من مراته برضو امسك بقي متبقاش رخم
احمد : يانونا دا كتير و**** مش كفايه اللاب اللي جايباهولي و الساعه الروليكس و ال......
نيفين : يابيبي مفيش حاجه تغلي عليك دا كفايه اشوفك فرحان
احمد : يخليكي ليا ياقلبي


(لسا معتز مخلص شغل وداخل بيتهم اشتحمي وغير هدومه وموبايله بيرن شاف نمره مايكل)
معتز : ( يالهووووي علي الغباوه ) ايه ياكيمو وربنا نسيت اكلمك
انا : ولا يهمك ها في شغل ولا لا
معتز : في شغل ابعتلي السي في بتاعك علي الواتس اب وانا هبعتهولهم
انا : معنديش سي في ومبعرفش اعمله هنزلك علي القهوه باللاب اعملي واحد
معتز : انا لسا جاي من الشغل وتعبان مش قادر خليها بكره
انا : خلاص ماشي ولا يهمك بكره نتقابل
معتز : ولا اقولك عدي عليا مش هتفرق هعملهولك في الانجاز
(وصلت لحد بيت معتز برن الجرس فتحتلي الشغاله )
انا : انتي مين
الشغاله : انت اللي مين وعايز مين
انا: انا عايز معتز انا صاحبه
الشغاله : طب اتفضل هندهلك سي معتز
انا : سي معتز احا ههههههههه
انا : ايه يابني مين دي؟ وفين الشغاله القديمه ؟جيتوها امتي دي ؟وبتتكلم كدا ليه ؟هي عيانه ؟
معتز : بقالها اسبوع تقريبا وبعدين انت هتتجوزها خش وانت ساكت
سلوي : مين يازيزو
معتز : دا مايكل ياماما
سلوي : كيمو حبيبي عامل ايه ومامتك عامله ايه واختك وابوك كلوكو كويسين شربت حاجه ولا لسا
انا : يا ست اهدددددددددي استني اجاوب علي سؤال سؤال اييييه لسا متعلمه الكلام جديد
سلوي : بتقولي ياست اخس عليك عيل واطي مش متربي
انا : اللي فرقت معاكي اني قلتلك ياست والباقي عادي وبعدين ياعم في الانفصام اللي عند امك دا
معتز : اتلم يالا دي امي
سلوي : طب يالا ياحبايبي اطلعو فوق اقعدو وانا هبعتلكو العصير فوق وافتح الشباك هوي الاوضه شويه
انا : يعني انا بقالي كتير مشفتكيش ومفيش ولا بوسه ولا حضن
سلوي : ياحبيبي ودي تيجي برضو خد اهوه موااااااااااااااااه
انا : باسلام ياض يامعتز امك حضنها يجنن
معتز : جرا ايه ياخول متعدل دي امي
انا : ماهي امي هي كمان وبعدين منتا بتحضن امي كلمتك انا
معتز : طب يالا يالذيذ علي فوق
سلوي : هههههههههههههه ياواد كلكو ولادي يالا غورو من وشي
انا : ياعم دي طلعت مريضه عالجوها
( في اوضع معتز )
الشغاله : العصير يابيه
معتز :حطيه واطلعي
الشغاله : تامرني باي حاجه تانيه يابيه
انا : معلش انا اسف لو فيها قله ذوق مني ممكن كوبايه فيها تلج
الشغاله : (مستغربه اول حد يكلمها باحترام ) حاضر حاضر يابيه من عنيا انت تؤمرني
معتز : ايه ياعم النحنوح
انا : دي جامده نييييييييييك انا لو عندي زي دي انيكها كل يوم
معتز : طب مش ناوي تنزله بقي
انا : هو ايه دا
معتز : زبرك اللي شايله علي كتفك
انا : هههههههههههههههههه طب انجز اعملي السي في يالا علشان مش عايز اطول وابوك يطلع يهزقنا
الشغاله : الكوبايه يابيه
انا : شكرا تسلميلي كتر خيرك
الشغاله : تؤمرني بحاجه تانيه ياسيدي
انا : اولا انا انا مش سيدك انا مايكل ثانيا لو احتجت حاجه هناديلك انتي اسمك ايه
الشغاله : دينا يابيه
انا : دينا
الشغاله : يابيه
انا : دينا يامايكل مش دينا يابيه نقول تاني دينا يا ايه....
معتز : مخلاص ياعم خرا هنبات في امها وانتي امشي اطلعي برا
انا : متبصليش مش شايفه جسمه عامل ازاي دا يقوم ياكلنا
الشغاله : هههههههههه امرك يابيه
معتز : بص ياعم هبعتلك السي في وهوصي عليك هتشتغل كول سنتر هترد علي العملا
انا : ياعم اي ابن متناكه بس يكون بليل علشان جامعتي الصبح
معتز : وانت بتروح الجامعه اصلا
انا : ابويا باضن عليا وعايز اخلص من كسمها
معتز : طب خلاص مش هينفع كول سنتر هتشتغل معايا مساعد
انا : يعني هاعمل ايه
معتز : ولا اي ابن متناكه انا معايا مساعد اصلا وهيسبنا كمان يومين علشان داخل الجيش فانت مكانه كمان يومين
انا : ايوا برضو يعني هعمل ايه
معتز : اليوم اللي اكلمك فيه تيجي وخلاص انت مش ليك انك تقبض مترغيش بقي بس لازم تعمل المقابله الاول كمان يومين تلاته كدا اصلي
انا : اصلي طب والسي في
معتز : خلاص فاكس بقي
انا : امين هطير انا بقي يالا سلام
معتز: سلام
(ووانا طالع من اوضه معتز ومعدي من جنب اوضه الشغاله الباب كان مفتوح سمعت صوت سلوي بتكلم حد في التليفون وبتقوله : بعد بكره يابن الخول الاقيك واقف مستني ستك لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل ولما لحظت اني برا وشابفها راحت قالتله يالا سلام دلوقتي )
سلوي : رايح فين يا كيمو
انا : خلاص ياطنط خلصنا
سلوي : طب اقعد اتعشي معانا
انا : تسلميلي يوم تاني علشان لسا هطلع علي القهوه
سلوي : طب ياحبيبي سلم علي ماما ومريم موااااه مواااااه
انا : حاضر ياطنط يالا سلام
(عمال اكلم نفسي طب هي بتكلم مين كدا وبعدين ايه اللي دخلها اوضه الشغاله وازاي اصلا بتتكلم كدا قدام الشغاله دي فاكره نفسها ست الهوانم في حاجه غريبه وبعدين انا مال امي ميولعو انا هشغل دماغي ليه)
( الموبايل بيرن )
انا : الو ايه يابضاني
اندرو : ايه يازبي فينك
انا : هترتاح يعني لما اقولك في طيزك
اندرو : جااااااااامد
انا : اخلص يابيضه قاعدين فين
اندرو : هترتاح يعني لما اقولك في طيزك ههههههههههههه
انا : نفسي اعرف الجمدان عايز منك ايه
اندرو : طب انجز احنا علي القهوه
انا : مين معاك
اندرو : معايا معالي وزير البيئه والمتحدث الرسمي لوزاره الداخليه واتنين متعرفهمش واااه نسيت كرستيانو رونالدو هيجيلنا كمان شويه
انا : كسم الجمدان اللي انت فيه احا انت ازاي جامد كدا
اندرو : طب انجز وعاملك مفاجاه واحد حبيبك عايز يشوفك
انا : كسمه يالا يالا غور في داهيه جايلك .......
(الموبايل بيرن تاني ) ياديني انتي لسا عايشه
انا : الو ايه ياست الكل عامله ايه
ام علي : ست الكل ياشرموط ياوسخ متسالش عليا ولا حتي رنه
انا : منتي عارفه الدنيا مشاغل سيبك انتي واحشاني اوووي
ام علي : هتعملهم عليا ياخول وانت فاكرني عيله بشخه زي اللي تعرفهم
انا : عيله ايه وشخه ايه دا انتي الحب كله افتحي قلبي كدا
ام علي : هلاقي كسمك فيه هههههههههههههههههه
انا : طب علشان طوله لسان كسمك دي يؤسفني اني اقولك اني قفلت في وشك
ام علي : بتقفل في وشي ياخول
انا : شتيمه كمان وهقفل تاني
ام علي : طب ابقي اعملها يامعرص
ام علي : ايه دا منتا طلعت راجل اهوه
انا : دي حاجه اكيده من غير متقولي
ام علي : شكلك اتبضنت صح
انا : انجزي عايزه ايه
ام علي : خلاص ياعم حقك عليا انا بنكوشك بس دا انت الغالي وتاج راسي
انا : ههههههههه عملتها قبلك ياكس هااا اللي بعده
ام علي : طيب تعدي عليا النهارده نقعد مع بعض شويه
انا :وابو علي فين
ام علي : مسافر بقاله يومين
انا : وعلي فين
ام علي : تلاقيه بيتسرمح في اي حته
انا : قشطه ساعتين واكون عندك
ام علي : لا انجز علشان نلحق وتروح
انا : خلاص قشطه سلام........................ انتهي الجزء الرابع



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الخامس
(بيت علي )



الشخصيات

علي 24 سنه ( في كليه تجاره هو حاليا بيشتغل في مصنع ادوات صحيه طويل واسمر جسمه علي قده وباين عليه الشقا شعره اكرت شبه محمد رمضان في اول حياته )
ام علي 43 سنه (جسم فلاحي اصيل بزاز كبيره نييك بتمشي تتهز زي الجيلي وطياز كبيره بترج الاسفلت بتلبس جلابيه من غير سنتيانه وبزازها متقسمه من تحت الجلبيه)
ابو علي 52 سنه ( سواق علي عربيه نص نقل شغال عليها )



ام علي ساكنه في منطقه عشوائيه نييك عايشين في شقه في الدور الارضي يادوب مصاريفهم يوم بيومه وهي بتفرش بجرجير وفجل وجبنه قريش والكلام دا اتعرفت عليها كنت في تانيه جامعه ونزلت اشتغل في صيدليه تدريب وكدا بس الصيدليه كانت كبيره ومعروفه فمتاقلمتش هناك وواحد من الدليفريه اللي هناك قالي عندنا صيدليه في المنطقه محتاجين حد وهناك الناس غلابه واخرهم الويز وجيل وادويه خفيفه مش زي اللي هنا ادويه وكوزموتكس ( ادوات تجميل) وحاجات اطفال .....الخ قلتله امين ياعم رحت هناك وقابلت صاحب الصيدليه وقلتله انا لسا بدرس ونازل اتعلم وكدا قالي مش مهم هنا هتتعلم وانا هقف معاك الاول بليل وانت بعد كدا تقف لوحدك بليل علشان جامعتك وانا الصبح قلتله اتفقنا يادكتور واستلمت الشغل وتمام ابتديت افهم واحفظ الادويه والدنيا حلوه وبقيت بنزل لوحدي باليل واتعلمت ضرب الحقن بس مكنتش بدي حقن لاطفال كنت بخاف بصراحه وطبعا 90% من الطياز اول متشوفها تبقي عايز ترجع سواء رجاله او ستات لحد اما جات في يوم دخلت عليا ام علي
ام علي : السلام عليكم يادكتور
انا : وعليكم السلام اؤمريني ياحجه
ام علي : كنت عايزه حاجه للاستفراغ وكدا
انا : ايه الاستفغار دا
ام علي : هههههههه استفراغ يادكتوور يعني ترجيع برجع الاكل اللي باكله
انا : اااااااااه ترجيع لا مواخذه معلش ..... طب دي حقنه هتاخديها دلوقتي وخلال ساعه مش هتلاقي ترجيع
ام علي : طب مافيش حاجه غير الحقن
انا: بصي ياحجه انتي اي حاجه بتخش معدتك بترجعيها صح يعني لو خدنا اي برشامه هترجعيها برضو فانتي عندك حلين ياحقنه يالبوس واكيد الحقنه اهون من اللبوس
ام علي : لا يادكتور الحقنه ارحم
انا : اتفضلي تمنها 7 جنيه
ام علي : طب مين هيديهالي
انا : ( كسم القرف بقي انا ايه اللي دخلني الكليه بنت المتناكه دي اذا كان ريحتها انا شاممها وانا هنا اومال لما تقلع هلاقي ايه ) اي حد عندك يديهالك ياحجه في البيت
ام علي : بنبره انكسار وهي عارفه وحست اني قرفان منها متشكره يادكتور تعبتك معايا
انا : ( كسم قلبي الطيب ابن الاحبه دا ) لو مفيش حد عندك في البيت انا ممكن اديهالك انا
ام علي : يكرم اصلك يادكتور مش عايزه اتعبك انا هشوف اي حد يديهاني
انا : ياست الكل قولي بقي انك مكسوفه مني دا انا قد عيالك ولو اني بكبرك كدا بس مش مهم خليها عليكي وكمان ضرب الحقنه ببلاش مش هاخد منك فلوس
ام علي : تسلم يادكتور
انا : اتفضلي ورا الستاره تاخدي الحقنه ايوا هنااا .... استاذنك تنزلي بس الهدوم سنه كمان لامواخذه بس ياحجه سنه كمان معلش ممكن سنه كمان
ام علي : ايه يادكتور سنه كمان سنه كمان انت هتديني الحقنه ولا بتركني العربيه
انا: هههههههههههههههههه ضحكت فعلا من قلبي قلتلها لامواخذه و**** ياحجه بس علشان اعرف اديهالك صح ( مكسوف اقولها طيزك كبيره )
هي بصراحه تعتبر تاني انضف طيز شفتها من ساعه مابتديت ادي حقن طيز فلاحي اصيل والغريبه انها نضيفه مفيهاش شعره بغض النظر عن ريحه كلوتها وهدومها اللي عايزين الحرق
ام علي : ايه يادكتور دا كله انت مبتدنيش الحقنه ليه
انا : (كنت برمي الحقنه في الزباله وببص عل طيزها ) انا اديتهالك من ساعه ياحجه
ام علي : طب مش تقول يادكتور بدل منا واقفه كدا تسلم ايدك خفيفه ولا حسيت بحاجه
انا : اي خدمه لو احتاجتي حاجه تحت امرك في اي وقت
(بعديها بيومين جات ام علي علي الساعه 2 بليل كنت بقفل وكان شكلها لسا مستحمي ووشها منور كدا ونضيفه )
ام علي : كويس اني لحقتك يادكتور
انا : اهلا ياحجه ازيك خير في حاجه
ام علي : جوزي تعبان شويه عنده مغص هيقطع مصارينه
انا : طب هجيبلك حقنه استني وشويه مسكنات
ام علي : انش**** يخليك يادكتور بس معلش هتعبك معايا تيجي تديهاله والنبي علشان معنديش حد يديهاله
انا: من عنيا حاضر هقفل واجي معاكي
(وقفلت رحت معاها علي بيتها زي موصفتلكو فوق اول مدخلت شاورتلي علي الاوضه )
ام علي : لامواخذه يادكتور علي الكركبه مش قد المقام
انا : عادي ولا يهمك جوزك في الاوضه دي صح ......
( دخلت الاوضه لقيت الراجل نايم علي بطنه وماسك بطنه بيصوت ويتقطع من الوجع وعرقان )
انا : قلتلها هو كل ايه طيب لحسن يكون تسمم
ام علي : لا يادكتور دا مكلش غير ملوخيه ويادوب خد حنه من الزفر راح ماسك باطنه بعديها
انا : طب بصي هعمله حقنه شرجيه اجيب اللي في بطنه لو مفاقش هنديله واحده كمان 3 ساعات لو مافاقش برضو منفعش هناخده علي المستشفي
ام علي : اللي تشوفيه يادكتور المهم يبقي كويس
(رحت راجع علي الصيدليه جبت حقنه شرجيه ولبوس وجوانتي ورجعتلها )
انا : ارفعيله الجلابيه وقلعيه هدومه خالص (وانا من جوايا كسم اليوم اللي قدمت فيه علي دي كليه علقت الحقنه ورايح احطهاله )
ام علي: هتعمل ايه يادكتور
انا : هدخله الحقنه دي فيها سائل هيخش جوا هينضف بطنه
ام علي : لا يادكتور انا جوزي راجل ميصحش
انا : خلاص ماشي خديه واطلعي علي المستشفي وهيعملوله غسيل معده اللي هو برضو هيدوله نفس الحقنه وادفعي دم قلبك هناك
ام علي : انت بتتخنق عليه ليه يادكتور منا مش فاهمه حاجه
انا : ياستي لا بتخنق ولا حاجه حقك عليا وانت ياحج سامعني هااا سامعني بص اول متحس انك عايز تخش الحمام قوم بسرعه هتقدر تقوم هاااا ايه طب صوت ساعتها ولا اعمل اي حاجه واحنا ندخلك الحمام
(مسكت الحقنه ودهنتها جيل وبدخلها بالراحه علشان متوجعوش لقيتها دخلت عادي لحد اخرها بصيت لام علي لقيتها عامله من الارجنتين وبتقولي اقوم اعملك حاجه تشربها يادكتور هي قامت وانا رحت بسرعه مباعد بين فلقه طيزه بالراحه اكني بظبط الحقنه لقيت خرم طيزه مهري قلت احا علشان كدا مكنتش راضيه اه ياخول شويه ودخلت ام علي بالشاي وجوزها لقيناه بيتمتم كدا رحنا ساندينه بسرعه علي الحمام واول مادخلنا رحت شادد الحقنه جاب كل اللي في بطنه وابتدي يفوق شويه )
ابو علي : ش**** يخليك يادكتور دا انا كنت بموت سنديني ياام علي اروح علي السرير مش قادر
انا : طب استاذن انا بقي ياام علي خلاص ابو علي بقي تمام وزي الفل اهوه هينام هيصحي زي الحصان باذن ****
ام علي : والنبي مينفع لازم تكمل الشاي
(وبتطلع كيس من صدرها مفيهوش غير جنيهات فضه وخمسه جنيه وخمسين جنيه وبتديني ال 50 جنيه )
انا : عليا الطلاق منا واخد حاجه
ام علي : يادكنور دا تعبك وعرقك مينفعش
انا : ياستي الايام جايه كتير
ام علي : طب ممكن اطلب منك خدمه
انا : متخافيش محدش هيعرف سرك انتي وجوزك في بير
ام علي : *بصوت منكسر* لو احتجت اي حاجه يادكتور قولي وانا تحت امرك
انا : من عنيا حاضر يالا استاذن انا
(تاني يوم واقف في الصيدليه لقيت شاب داخل عليا بيقولي انا علي اللي ابويا تعب امبارح بليل وانت عالجته)
انا : اهلا وسهلا خير ابوك الحمد لله كويس ولا في حاجه
علي : لا ابويا تمام الحمد لله انا امي باعتاني بس علشان نسيت تديك الفلوس امبارح
انا : ( ايه العبط دا انا مش فاهم حاجه ماهي امبارح قالتلي وقلتلها لا ) ازاي ماهي محسباني امبارح قبل مامشي استني كدا انت قعدت قبل كدا كذا مره علي قهوه اسمها الحمصيه
علي: الحمصيه الحمصيه اه اشمعنا !!!! انا حاسس اني شفتك قبل كدا
انا : تعرف حد اسمه مينا معتز ابراهيم اندرو فادي
علي : ااااااه اندرو القصير دا ابو دقن تقيله
انا : ايوااااااااااا هو دا وانا اقول شفتك فين قبل كدا ياعم ادينا طلعنا اصحاب اهوه
علي : دي الدنيا ضيقه فعلا وانت عامل ايه وبتشتغل هنا من امتي وبتشوف اندرو
انا : شد كرسي بس الاول واقعد تشرب ايه ياعم انجز بيبسي ولا سيفن دي كلها ب 3 جنيه ماهو مفيش تكليف اخلص متتعبنيش ياعم ههههههههه
علي : تسلم ايدك انت هنا من امتي وبتخلص الساعه كام والدنيا عامله ايه
انا : بقالي بتاع شهر هنا قلت انزل تدريب مع الجامعه مش مصدق اقسم ب**** كسم الصدف احا دي ضيقه نيييك
علي: مخلاص ياعم محسسني انك قابلت صاحب عمرك دا احنا قعدنا كام مره علي القهوه
انا : دا انت عيل فصيل ورزل ياعم انا مصدقت لقيت اي حد بقالي كتير مشفتش العيال ولا حتي اندرو واديك في المنطقه اهوه اهو تونسني
علي :هههههههههههههه ياعم بفك معاك بس انا حاليا بشتغل في النقاشه مع الجامعه اديك شفت البيت عامل ازاي والدنيا بتغلي فقلت اهو اي حاجه تساعد
انا : ياعم **** يعينك طب بقولك ايه انت مش في الكمبيوتر حلو بتعرف تستخدم الاكسيل والهري دا
علي : اه ياعني علي خفيف كدا
انا : طب كسم النقاشه دي بقي و بص في مصنع ادوات صحيه بتاع واحد حبيبي محتاج حد بيفهم في الكمبيوتر يدخله حسابات يعمل جرد الهري بتاع جامعتكو دا ها اكلمو
علي: محدش هيقول للشغل لا
انا : امين هكلمو وكلمت الراجل وتمام وكله فل هتروحلو بكره علي العنوان دا وقله انا علي بس وهو هيظبط الكلام
علي : و**** مش عارف اقولك ايه انت هتقفل امتي
انا : يعني كمان ساعتين كدا ايه عايز ترضهالي وتعزمني علي العشا
علي : عليا الطلاق ممرجعلك كلمتك
انا : ياعم اقعد بقي متتناكلهاش ابقي اعزمني لما نتقابل علي القهوه
علي : وحياه امي لانتا متعشي في بيتنا النهارده
انا : دا انت زنان يالا
علي: هههههههه ساعه كدا واعدي عليك
انا : بس بص هتعمل عشا يعني فول وبيض وجين والهري دا هتعملو فراخ بقي وطبيخ وجو انت اول مره تزورني وحياه امك مهاكل اديني قلتلك محدش بيتعشي طبيخ متخليش العشم ياكلك
علي : هههههههههه ياعم حاضر
(بعديها بساعه )
علي : هااااا يالا بينا
انا : يالا خلاص قفلت اهوه
انا : سلامو عليكو ازيك ياحاجه
ام علي: مصدقتش لما قالي انكو اصحاب متعرفش فرحت قد ايه
(ام علي لابسه الجلابيه اللي علي الحبل ومستحميه ومتزوقه ولما شعرها لورا وطبعا بزازها متقسمه من تحت الجلابيه كانت صاروخ الفاجره )
انا : **** يخليكي ياحجه دا انا اعرفه من زمان والحج عامل ايه صحته كويسه
ام علي : اه الحمد لله قام كويس الصبح راح نزل وراح الشغل زمانه جاي شويه وتلاقيه داخل علينا
انا : طب كويس هتاكلينا ايه بقي
علي : ياعم حد يقول لحد كدا
انا : خلاص بقينا اهل بقي شلنا التكاليف من بدري
ام علي : هههههههههه ثواني وتلاقي الاكل جاهز
انا : ايه دا ياست الكل ايه يابني دا انا مش قايلك فول وبيض
علي : انت عايز امي تقتلني فول وبيض ايه دي كانت تدبحني
انا : ياعم محدش بيتعشي طبيخ عليا الطلاق
علي : متطفح وانت ساكت متعملكش دوشه بقي
ام علي : واحنا عندنا اعز منك دا كفايه واقفتك معانا امبارح
انا : يدوم ياست الكل تسلم ايدك اكلك لا يعلي عليه
ام علي : ديهديه انت لحقت تاكل دا الطبق زي ماهو والنبي ماتقوم غير لما تخلص الورك دا
انا: ياوليه لو اقدر اكل هاكل مش قادر بطني هتنفجر وندور علي حد يديني حقنه بقي
ام علي : هههههههههههههههه طب علشان اول مره مش هكلمك.......... انت بتعمل ايه
انا: بشيل الاطباق
ام علي : متشوف صاحبك دا يابني هو مصمم يحرجنا
علي : انت غاوي فرهده يعني متسكت بقي
ام علي : ارتاحو انتو عقبال معملكو الشاي ................. ياعلي ياعلي بسرعه روح هات حاجه ساقعه من غير مياخد باله
علي : هجيب حاجه واجي خليك ثواني وجاي
انا : طب اجي معاك
علي: هي دقيقه وجاي مش هتاخر
ولقيت ام علي داخله عليا وماسكه موبايل صغير بتقولي اكتبلي رقمك هنا علشان لو احتاجت حاجه اكلمك وجت لزقت فيا فخادها لازقين في فخدي وبتتكلم بعلوقيه شويه
انا : اديني كتبته اسجله باسم ايه
ام علي: لا انا مبعرفش اقرا اعمل الشكل دا بتاع الواد الصغير
انا : بقي انا واد صغير برضو
ام علي : صغير ايه دا انت سيد الناس كلها
انا : يخليكي ياام علي دا من زوقك
ام علي : طب لما اكلمك متفتحش عليا علشان معيش رصيد
انا : ههههههههههههه حاضر ياستي
علي :هااااا اتاخرت
انا : ( شويه كمان وكنت هنط علي امك ) ليه ياعم التعب دا
علي : ششششش اهدي كدا علي حالك واشرب وانت ساكت
انا : يالا استاذن انا ومتنساش تروح للراجل بكره يالا سلام وتسلم ايدك ياام علي علي الاكل وابقي سلميلي علي الحاج
(ونزلت وروحت البيت وعمال افكر وبعدين بقي في الست دي وجوزها وكمان طلعت ام صاحبي دا انا بعد معرفت حوار جوزها كنت ناوي اشبط السن طلعلي منين علي دا بس وبعدين انا متضايق ليه مالست شكلها بيتمنيك ويجي منها بص انا احسن حاجه اشوف اخرها ايه يمكن تكون بتتكلم بسلامه نيه وانا اللي ابن متناكه هيجان)

(مشهد في اوضتي)

مريم (اختي ) : يااااااااااااااابني سرحان في ايه ساعه بنادي عليك
انا : ايه ياقلبي عايزه ايه
اختي : مالك سرحان في ايه الشغل وحش ولا حاجه
انا : لا ابدا بفكر بس في حاجه كدا وبعدين انتي مش ثانويه عامه يالا قومي ذاكري
اختي : منا طول النهار بذاكر لحد متعبت وانت طول النهار في الجامعه وبليل في الشغل مبقتش بتقعد معايا زي الاول
انا : (بوستها في راسها ) طب ياستي انا معاكي اهوه احكيلي ايه اللي مضايقك
اختي : ايواااااااا زي كل مره واول مابدا احكي ودني تصفر من صوت شخيرك
انا : ههههههه تصدقي ان انا ابن جزمه اني بكلمك امشي اطلعي برا
اختي : خلاص خلاص ممكن اطلب منك طلب
انا : لسا مقبضتش ومعايا بتاع 40 جنيه بس
اختي: *بتخبطني علي صدري* لا يارخم مش دا انا عارفه لما تقبض هيبان عليك وانت بنفسك هتجيبلي هديه اول قبض
انا : اللاب لااااااااااااااا انسي
اختي : وحياه امك اتفرج علي فيلم واحد زهقت و**** من المذاكره
انا : برضو لا
اختي : ياعم انا ماليش دعوه باللي علي اللاب بتاعك انا بس هتفرج وبعدين منتا قاعد جنبي نتفرج سوا
انا : لا ابوكي اخر مره شافك نايمه جنبي قلب الدنيا وحسسني اني كنت بغتصبك
اختي : متخافش لو حسيت اني هنام هروح علي اوضتي علطول
انا : دا انتي زنانه زي امك عايزه فيلم ايه
اختي : هيييييييييييح يخليك ليا يامكموكتي ياحياتشي انت مواااااااااااااه
انا : اخلصي دا فيلم مش مطلعك اسبوع الساحل
اختي : عيل بايخ عايزه اتفرج علي فيلم drive angry اصحابي بيقولو حلو
انا : لا انسي دا عند امك الفيلم +25 وفي مناظر ملط مش هينفع تشوفيه وبعدين انا شفته
اختي : بس انا مشفتوش وبعدين منتا شفته اشمعنا انا
انا : اللاب بتاعي عندك اعتراض بصي هشغلك شركه المرعبين المحدوده تتفرجي عليه ايه رايك
اختي : خلاص مش عايزه حاجه انا هقوم اتخمد
انا : ( وبعدين بقا في قلبي العلق دا رحت قايم وراها ودخلت اوضتها ) اكيد ملحقتيش تنامي يعني
اختي : عايز ايه
انا : انتي بتعيطي اه يابنت الاهبل طب قومي خلاص هفرجك عليه
اختي : لا مش عايزه
انا : طب خلاص بقي متزعليش قومي تعالي هتقومي بالزوق ولا هاااااااااا
اختي : مش عايزه خلاص سديت نفسي
انا : طب ماشي ( وهوب رحت شايلها من وسطها علي كتفي زي الانبوبه ) انتي الزوق مينفعش مع امثالك
اختي : ههههههههه اه بطني بطني ههههههههه خلاص نزلني نزلني
انا : يالا اترزعي اتفرجي عقبال مقفل النور
اختي : (جريت عليا مره واحده وراحت حضناني حضن مطارات جميل وممتع كدا تحس فيه ان الدنيا جميله وباستنيي في خدي) ميحرمنيش منك ابدا ويخليك ليا يااحلي مكموكتي في الدنيا
نامت جانبي علي السرير وانا واخد اللاب علي حجري وهي قاعده جنبي ومن ناحيتها تيجي تبص تلاقي الشاشه غامقه شويه الف الشاشه ناحيتها يبان عندي غامقه قلتلها تعالي كدا خدتها في حضني
انا: هاا شايفه كدا
اختي: وحياه امك وهو انا مراتك
انا : انتي تطولي اصلا ياام شخه انتي
اختي : ولما ابوك يخش علينا ويلاقيني فحضنك يبقي ايه العمل
انا : قوليله حسيت بزلزال رحت جيت استخبي هنا
اختي : هههههههههه انت ناوي تموتنا
انا : يعني انتي بزمتك مش بتحبي تنامي في حضني كام مره اصحي الصبح الاقيكي نايمه جنبي
اختي : منا ببقي خايفه يازفت انت و مبعرفش انام لوحدي وقلت كذا مره لامك قالتلي عيب انتو كبرتو
انا : نشغل الفيلم بقي ولا نقعد نرغي
بعد مرور شويه حلوين من الفيلم وطبعا كل لما تيجي حته سكس اقوم مقدم
اختي : بتقدم ليه
انا: وحياه امك دا ملط خالص سلبوته
اختي: طب وفيها ايه احنا كبار مش صغيرين
انا : بت انتي انا ابتديت اشك فيكي انا عارف سن المراهقه ابن الوسخه بتاعك دا هيتعبنا وبلغتي ياختي وفرحانه ببلوغك دا هيجي علي دماعنا انا عارف
اختي : اتلم يازفت ايه اللي بتقوله دا في حد يقول لبنت كدا وبعدين فلنفرض مينفعش تكسفني كدا
انا : تتكسفي مني انا ياهبله اومال مين اللي مديكي الحقنه من يومين وشاف كل حاجه
اختي: *بتخبطني علي صدري* اتلم واسكت بقي بتكسف **** وبعدين يعني اروح لحد غريب يشوفني ياراجل هاا يارااااجل
انا : لا طبعا جحا اولي بلحم توره
اختي : ما هقول ايه تربيه زباله نكمل بقي الفيلم ولا هتصدعني
انا : اسفين ياباشا
طبعا انا واخدها في حضني وكل شويه اشم في شعرها وابوسها في راسها وامشي ايدي علي شعرها وعلي كتفها وهي ايديها علي صدري وبتتفرج علي الفيلم وسبتها تتفرج وانا طبعا مفيش في دماغي اي سكس دي اختي ولقيت نفسها ابتدي يعلي شويه وهي علي صدري وانا العب في شعرها اجمد وزبي ابتدي يقف وكدا مش هينفع ولقيتها مره واحده راحت موقفه الفيلم وبصالي وبتقولي انا بحبك اوووي ياميكو انت احن واحد عليا في البيت دا وشفايفها بتترعش سنه بسيطه اياك تبعد عني حتي لما تتجوز خدني اعيش معاك وانا مش هعمل صوت
انا : ( انا عارف ان كسم دا كله سن مراهقه وهرمونات بتتغير مينفعش اجاريها ) ياحبيتي مش هبعد عنك دا انتي اختي في حد يقدر يعيش من غير اخته متخافيش ورحت بايس راسها لقيتها راحت طالعه بسرعه علي شفايفي بشفايفها وبتبوسني حته بوسه وانا بقاومها بالراحه بس مستمتع بيها وببص عليها لقيتها مغمصه عنيها ودايبه في عالم تاني كملت معاها البوسه وبعدين لقيتها بتبتسم وبتبصلي وعنيها بتدمع معرفش شهوه ولا ندم وبتقولي انا اسفه انا عارفه ان دا غلط بس كنت عايزه اوريك انا بحبك قد ايه متزعلش مني مش هعمل كدا تاني رحت بايس راسها وقلتلها منتي عارفه اني عمري مازعل منك متعمليهاش تاني قالتلي مش بقولك احن واحد عليا في الدنيا دي ونمنا والفيلم شغال صحينا علي صوت رزل انا عارفه
بابا : قوم يابيه مش عندك جامعه
انا : حاضر هقوم اهوه
بابا: وانتي ياهانم مش عندك اوضه
اختي : كنا بنتفرج علي فيلم ونمت غصب عني
بابا : *طرررراخ علي وشها* انا مش قلت ميت مره تنامي في اوضتك
انا : (انا اتبضنت من كسمه وانه بيضربها وهي في السن دا ) انت بتضربها ليه بتفتري عليها متفتري عليا انا وريني عامل دكر عليها هي
بابا: *راح رازعني حته قلم* يالا ياخول برا البيت مش عاملي راجل وبترد عليا يالا انا معنديش عيال وسخه تقعد في البيت برااااااا (وطبعا كل كلمه بيرزع معاها قلم ابن متناكه يلوح )
انا : راجل انت كدا يعني علشان عارف اني مش هعرف امد ايدي عليك امين انا سايبلك كسم البيت وغاير في ستين داهيه
بابا : براااااا ياخول براااااااا
انا : طب اوعي طيب البس هدومي واغور في داهيه
بابا: لا هتنزل كدا (وبيزقني في كتفي)
انا : ياعم اوعي متطلعش ميتين امي هلبس قلت واغور في داهيه
بابا : 5 دقايق ومشوفش وشك هنا تاني
اختي : حقك عليا كل دا بسببي انا اسفه
انا : ملكيش دعوه انتي بحاجه هو اللي ابن وسخه مش طايقني
بابا : هتسكتي انتي كمان ولا انزلك ورا ابنك
(لبست ونزلت رحت علي الجامعه وبعديها طلعت علي الشغل ودماغي مسحوله هبات فين انا اختي طبعا بتكلمني طول اليوم تطمن عليا وتطمن امي خلص اليوم وقلت اروح واللي يحصل يحصل بقي منا مش هبات في الشارع وبقفل ولقيت علي في وشي )
علي : ايه يافنان مالك وشك اصفر ليه كدا
انا : لا عادي ارهاق بس قولي رحت للراجل بتاع الشغل
علي : اه ياعم تمام وزي الفل وهنزل بكره اول يوم والمرتب حاجه تفرح ماشاء ****
انا : طب ياعم **** يسهلك ويفتحها في وشك
علي: شكلك مش عاجبني متنطق ياعم في ايه
انا : اتخانقت مع ابويا وسبت البيت وبدور علي حته ابات فيها
علي : احا وبيت اخوك موجود وبعدين اهو تبقي جنب الصيدليه كمان
انا : ياعم اتنيل عليك وعلي امك دي الشقه مكفياكو بالعافيه
علي : ماهو علشان كدا بقولك تعالي هي كدا كدا مش هتفرق يعني
انا : طب بص انا هروح البيت لقيت الدنيا هديت كان بها لقيتها بضان هكلمك
علي : ياعم وليه بات النهارده وروح بكره
انا: حبيبي ياعيلوه سيبني بس كدا خدني علي قد عقلي معلش ريحني
علي : طب ابقي كلمني لو ابوك مدخلكش
انا : حبيبي يالا امشي انا بقي سلام
علي : سلام
علي : خد يالا مااااااااااااااااااايكل انت يابني
انا : ايه في ايه
علي : انت معكش رقمي اصلا
انا : اه صحيح
علي : طب خد الرقم اهوه يالا سلام
(روحت البيت بفتح الباب مقفول من جوا بالترباس كلمت اختي)
انا : الو انتو قافلين من جوا
اختي : اه بابا اللي قافله وقال اللي هيفتحله هيمشي معاه
انا : طب قشطه انا هبات في اي حته
اختي : طب كلت" انت كويس" معاك فلوس "طيب استني هبصلك من الشباك
انا : طيب ....... ايه دا ايه اللي حدفتيه دا
اختي : خلي دول معاك هتحتاجهم
انا : طيب ماشي سلام
اختي : كلمني بكره طمني عليك متنساش
انا : ماشي سلام
انا : الو ايه يااندرو عامل ايه بص انجز انا اتطردت من البيت هينفع ابات عندك
اندرو : منتا عارف ابويا ياعم وبعدين...... تيت تيت تيت
انا : انت لسا هتحرق وتتهته
انا : الو ايه يامعتز بقولك ابويا طردني ينفع ابات عندك
معتز : احا انت عبيط طبعا تعالي مستنيك انجز
(طبعا كلوكو مستنيني ابات عند علي صح ؟ هتبقي القصه مبتزله و محفوظه نيك يعني وانا وعدتكو القصه مش هتعرفو تتوقعوها اطلاقا )
انا : الو ايه ياعلي بقولك انا هبات عند واحد صاحبي كدا وخلاص اتحلت
علي : هو انا خول ياعم مش انا صاحبك برضو
انا : خلاص بكسم شهامتك اتحلت وخلاص
علي : ياعم اللي تشوفه
انا : حبيبي ياعيلوه شايلك للتقيله ياصاحبي يالا تصبح علي خير
(تاني يوم فاكست الجامعه وفضلت قاعد عند معتز لحد ميعاد الشغل ورحت رايح علي الصيدليه شويه ولقيت ام علي جايه )
ام علي : جرا ايه يادكتور احنا مش قد المقام ولا ايه
انا : ليه كدا بس ياست الكل وبعدين دكتور ايه بقي مانا زي ابنك
ام علي : ولما انت زي ابني مجتش امبارح ليه
انا : ياستي مش عايز اتعبكو وبعدين انتو الخير والبركه كفايه بس عزومتكو
ام علي : طب يمين تلاته لهتبات عندنا النهارده ولو مجتش لهتبقي خصيمه ليوم الدين
انا : معلش في سؤال مجنني هو انتي كل شويه تيجي وبالنسبه لفرشه الجرجير دي ايه نظامها مبتتسرقش
ام علي : ياحسره ومين هيسرق شويه فجل وجرجير
انا : قد الدنيا ياست الناس
ام علي : بليل الاقيك جايب الواد علي في ايدك وجاي اديني قلت يالا سلام
انا : ياست اسمعي ياوليه كسم القرف علي التخلف
(شويه ودخلت زبونه شابه عندها يجي 15 سنه تحسها عايزه تتناك في بقها )
زبونه : لو سمحت كنت عايزه حد يجي يدي حقنه لماما
انا : اسمها ايه
زبونه : اسمها سميره
انا : هين مين دي اللي سميره اسم الحقنه ايه حضرتك
زبونه : اه معلش انا اسفه اسمها اهو كاتباه وبتداري ضحكتها
انا : ثانيه واحده ....... الحقنه اهيه المكان فين بقي
زبونه : في العضل
انا : عضل ايه ياستي المكان فين العنوان العنوان فين
زبونه : طب معلش انا اسفه اتكسفت وراحت شده الورقه ومشيت
انا : يحرق كسم اللي عايز يتقاله يادكتور تاني
(علي بليل لقيت علي داخل عليا الصيدليه )
علي : ايه مش هتقفل بقي ويالا
انا : ياعم متفاكس و**** اتحلت ملوش لازمه
علي : امي حالفه وابويا لما عرف حلف هو التاني فانجز حالك
انا : جتكو القرف عيله دماغها انشف من الخرا
علي : هو الخرا ناشف؟
انا : ياعم ملكش فيه انا بشخه ناشف
علي : خلاص ياعم ياكش تشخو سامبوكسات انا مالي


(مشهد بيت علي)

انا : سلامو عليكو ياحج وياحجه
ابو علي : وعليكم السلام يابني اتفضل منتش غريب
ام علي : هحضرلكو العشا
انا : تسلميلي يابركه انا يادوب انام مش قادر وحياه امك مقادر اقاوح ومش ناقص فرهده لو جعان انا هقوم اكل لوحدي
ابو علي : خلاص ياستي سيبيه علي راحته
انا : تسلملي ياعم الناس
علي : انا وانت هنام هنا انا علي الكنبه وانت علي الارض
انا : احا ايه ياض قله الذوق دي المفروض تعزم عليا بالعكس
علي : مش عاجبك روح بات في الشارع
انا : شكرا يامحترم يامتربي اكمني يعني ابويا طاردني تقوم تعمل فيا كدا
علي : ولا اتاثرت خالص وادائك فاشل
انا : منتا ابن متناكتين في متناكه واحده هنقول ايه
علي : ماهي المتناكه دي اللي اوياك في بيتها
انا : ماهي برضو اللي مخلفه حته خول ميفهمش في الاصول
علي : نام يالا كفايه حرق عندي شغل الصبح
انا : ( بعد منمنا شويه حلويين ) احا علي القرف ايه دا دي لسا الساعه 4 الفجر كسم الناموس علي التقريص علي الحر همووووووت ولا ياعلي انت يالا ولااااا ينفع افتح الشباك انت يالا ايه قتيل نااااايم وبعدين في كسم المروحه اللي بتشفط الهوا دي يحرق كسم علي علي امه علي ابويا علي اختي علي اليوم اللي فرجتها علي فيلم فيه اما اقوم اشوف اي حاجه تتشرب ولا تتاكل في البيت دا انت ياعم زفت ياعم قوم ايه جاموسه نايمه ..... حتي التلاجه مفيهاش غير بيض
ام علي : ايه يابني اللي مصحيك كدا في نص الليالي
انا : لامواخذه قلقتك وانا عمال افرك في البيت انا بس الجو حر وكنت بفكر افتح الشباك والمروحه دي تعبتني
ام علي : شباك ايه اللي تفتحه لو فتحته تبقي نايم في الشارع بص خش نام جوا مع ابو علي المروحه اللي جوا حلوه وانا هبات هنا
انا : لا متجيش ياستي خلاص هنام انا هنا
ام علي : متخلص ياولا هتحايل عليك يعني
انا : ايه دا اومال فين يادكتور والحنين اللي كنتي واخداني عليه
ام علي : منتا بتدلع وشكلي هاخدك علي حاجه تانيه غير الحنين هههههههه
انا : مقبوله منك ياست الكل واضح انك بتاخدي كل اللي في البيت علي حاجه تانيه
ام علي : * بصوت واطي* اتلم لحسن علي يسمعك او ابوه يعرف انك عارف
انا : نعم هو ابو علي ميعرفش اني عارف
ام علي : لا طبعا وهو لو عارف هيعرف يرفع عينه فيك ولا يبيتك هنا
انا : ازاي مخدتش باله
ام علي : منا قلتله انك مشفتش كنت مغطياك علشان مينفعش وهو كان دايخ اصلا مش معانا
انا : معلمممممممممممممه
ام علي : متخش ياواد مالك خايف تنام جنبه ليه
انا : ياستي اخاف لحسن يحكها فيا ولا حاجه وانا ماليش في الكلام دا
ام علي : اااااااااااااااااااه قولتلي
انا : لااااا فهمتي ايه انا ماليش في الخشن بس في الناعم اسطوره
ام علي : طب خلاص نام هنا زي منتا وبكره نشوف الاسطوره واخلص علشان علي شاكله هيصحي علي رغينا دا
انا : تصبحي علي خير
(الصبح بدري )
علي : مااااااااااااااايكل انت يازفت قوم
انا : اييييييه سبني شويه وحياه امك خمسه واقوم
علي : طب انا نازل رايح الشغل وانتي ياما متنيسش تصحيه علشان جامعته
ابو علي : هو هيفضل نايم كدا اسيبك ازاي معاه واروح شغلي
ام علي : ياراجل انت بتقول ايه دا قد ابنك انت شكل الحشيش اكل دماغك
ابو علي: بس برضو مش ابنك ميصحش
ام علي : لا وانت راجل اووووي وبتخاف عليا بلا وكسه
ابو علي: جرا ايه يامره ياوسخه علي الصبح متتلمي
ام علي: جرا ايه ياكسمك هتسترجل عليا ولا ايه
ابو علي : وعلي عشره زيك ياشرموطه
ام علي: هيهيهيههيهي اومال علي السرير بتقلب اختي ليه
ابو علي : طب تعالي ياكسمك وانا اوريكي
ام علي : روح يادكررري علي شغلك مش ناقصه فرهده علي الفاضي
ابوعلي : طب وشرف كسمك لارزعك زب اخليكي تحلفي بيه طول حياتك
ام علي : بلا وكسه مش لما يقف الاول
ابو علي : طب قداميي يامره
ام علي: ياراجل طب اختشي بليل يكون الواد دا نزل هتفضحنا
ابو علي : كسمك مش نازل غير لما اوريكي الدكر اللي مجوزاه
ودخلو الاوضه طبعا انا صاحي وسامع الحوار كله رحت فتحت التلاجه ومطلع خيار قعدت اكل في خيار وسامع اللي بيحصل جوا الاوضه اكني معاهم لان الشقه صغيره نيك والحوار كالتالي :
ام علي : ياراجل انجز بقي يالا فرهدتني
ابو علي : مصيه شويه
ام علي : مممممممممممممم مش عايز يقف منتا عارف ان لازم ابعبصك علشان يقف
ابو علي: وحياه كسمك لانيكك من غير بعبصه
ام علي : طب دخله في كسي يقف جواه.......... احاااااااااا بقي مش عايز يقف ليه ابن الوسخه دا يحرق ميتين زبك دا اللي صباعي انشف منه
ابو علي : اتشرمطي بس واتدلعي عليا وهو هيقف اهوه
ام علي : يالا يادكرري يامكيفني احححح زبك جامد وكبير يالهوووووي اااااه من زبك بيقطعني يخربيت حلاوه زبك اااااه ايوا نيكني اوووي نيييك كمااااان ......
ابو علي : اهو ابتدي يقف اهوووه........ اه بتعملي ايه يامتناكه
ام علي: متكابرش ياخول زبك مش عايز يقف لازم تتكيف الاول اهوووه بص ابتدي يقف ازاي لما ابتديت ابعبصك اهوووووه ايووووا كمان كمان
ابو علي: بعبصيني اكتر كمان دخلي صباعك التاني بسرعه لاخره لاخره احححححححح ايوا كدا ياشرموطه
ام علي : نيك نيك نيك كمان ارزع اوووي خخخخخخخخخخخ انت جبتهم انت لحقت ياكسمك اوعي غور من وشي جتك القرف فعلا ورتني الدكر اللي مجوزاه
ابو علي : انا من بكره هروح اكشف
ام علي : تكشف ايه اتنيل دا حتي البرشام مش نافع معاك ولا اقولك روح اكشف يمكن الدكتور ينيكك يوقفلك زبك
ابو علي : متتلمي يامره يامتناكه بلسانك الزفر دا بدل ماطلع كسمك
ام علي : بس ياخول لما تبقي راجل اتكلم دي ايه العيشه اللي تطهق دي
ابو علي : متخلنيش امد ايدي عليكي علي الصبح
ام علي : تمد ايدك علي مين ياكسمك (وراحه رازعاه بالقلم علي وشه)
انا : (سمعت صوت القلم ولا قلم امين شرطه ومن صوته تفيت الخيار اللي في بقي ورحت سايب الخيار وعملت نفسي نايم )
ابو علي : بتمدي ايدك عليا طب وحياه كسمك لمعلمك الادب
ام علي : يالا يابن المتناكه ياخول *وترزعه علي وشه وتضربه بالشلاليت وعلي قفاه وطلعت بيه برا الاوضه وهي نازله ضرب فيه لحد مفتحت الباب وخرج وهي هاريه كسمه ضرب*...... وانت يابن الوسخه هتفضل نايم طول اليوم قوم ياخول انا عارفه انك صاحي الخيار دا طلع لوحده من التلاجه قوم يالا انت كمان
انا : صباحك فل ياام علي
ام علي : انت هتتناك عليا يالا منتا صاحي من بدري وسامع كل حاجه
انا : لا بكسمك انا مش جوزك الخول اظبطي الكلام بدل مكسر عضم كسمك
ام علي : لا راجل ياض
انا : اقسم ب**** تمامك بس علشان ابنك مش اكتر لكن كلمه كمان ووشرف امي لافلقك نصين
ام علي : طب برا ياخول انت كمان
انا : ( فكرت في لحظه احا انا لو اتشتمت وخرجت مش هينفع اشتغل في الصيدليه تاني ولا انزل المنطقه دي وبعدين هوري وشي لابنها ازاي انا كدا خول نييك ) كسمك بقي انتي ايه مفيش حد مالي عينك ورحت جايبها من شعرها ومنزلها علي الارض وهي تشتم وتحاول تعض رجلي وانا اشد في شعرها اكتر واكتر
انا : قسما ب**** لو مسكتي لاقطعلك شعرك دا............. ايوااااااااااا اهدي كدا
ام علي : وحياه ام......
انا : (شديت شعرها اقوي ) هااااااااااا وحياه ايه متكملي انا قلت تكسم تخرسي يبقي مسمعش كلمه
ام علي : طب يابن المتن......
انا : (اشد شعرها اقوي وبغل ) طب يابنت المتناكه مش ناويه تتخرسي صح طب عليا الطلاق ماهسيب كسمك غير لما تبوسي رجلي وتقولي حقي برقبتي
ام علي : دا عند امك يابن اللبو.......
انا : (اشد في شعرها برضو ) معاكي للصبح انا مش خسران حاجه
ام علي : اااه اااه خلاص خلاص هبوسها هبوسها
انا : بوسييها عدل وقولي انا اسفه ياسيدي وتاج راسي
ام علي : دا عند امك المتن.......... خلاص خلاص اهوه انا اسفه ياسيدي وتاج راسي
انا : هسيب شعرك ووشرف كسمك لو صوتك علي تاني هنيكك النمله هااااا امين
ام علي : امين امين
انا : قومي يالا ياوسخه اعدلي نفسك
(اول مقامت وعنيها كلها غيظ وبتعدل نفسها ولسا هتتغابي عليا رحت رازعها حته قلم ابن متناكه يلوحها وبتلف رحت واخدها القلم التاني )
انا : ها ياكسمك نفسك تقولي حاجه
ام علي : *بتجز علي سنانها* لا ياسيدي
(رحت محرك ايدي بمسحلها الدم اللي علي شفايفها وباصصلها في عنيها لقيتها بتبصلي وبتبلع رييقها وبتمصلي صباعي اللي علي شفايفها وبتغمض عنيها وبتمص صباعي اوووي انا بصراحه كنت خايف تعضني ولا حاجه بس لقيتها منسجمه وتمص صباعي وتفتح عنيها تبصلي وتقفلها تاني وهي بتمص رحت مقبل عليها بشفايفي وماسك خدودها بايدي وبوستها بوسه بعنف وبقوه لقيت ايديها مسكت ايدي وبتضم نفسها عليا اووي رحت نازل بايدي علي كسها ماسكه من فوق الجلابيه راحت شهقت شهقه خفيفه رحت محرك ايدي علي كسها من برا براحه ورحت مبعبصها في كسها وهي بتتاوه وشفايفها لسا في شفايفي وفجاه بعزم ماعندي ضاربها علي كسها صوتت ورحت ساحب شفايفي من شفايفها بصتلي بعين كلها شوق وشرقانه علي الاخر رحت ضاربها بالقلم راحت قالتلي ليه كدا قلتلها خشي استحمي الاول يامتناكه ينفع سيدك ينيكك بوساختك كدا واغسلي بقك علشان ريحته شبه كسمك قالتلي حاضر حاضر خمس دقايق وهتلاقيني جاهزه والنبي متتحرك من مكانك خمس دقايق ولقيتها طالعه ملط يادوب منشفا نفسها بس وجايا بتجري وانا قاعد في الصاله
انا : ( منظرها وهي طالعه من الحمام ملط وبتجري عليا ووشها كله شغف واشتياق وبزازها بتترج يمين وشمال يهيج الخول تحس انك سلطان زمانك احساس جامد نييييك كسم النيك نفسه قدام المنظر دا ) اهدي بكسمك مستعجله علي ايه
ام علي : كنت خايفه سيدي يمشي
انا : احا دا انتي عجبك الدور بقي
ام علي : طبعا ياسيدي
انا : طب بوسي رجل سيدك ووريه اد ايه انتي بتحبيه
ام علي : (مكملتش الجمله وراحت نزلت علي رجلي) انا خدامتك انا شرموطتك انا متناكه زوبرك شرفي تحت رجلك دوسه انا ماليش شرف قدامك
انا : شاطره يالبوه قلعيني البنطلون ........ايه مال ايدك بتترعش كدا ليه اهدي هكيفك ياشرموطه انا قلتلك تلمسي زبي
ام علي : اسفه ياسيدي
انا : والخدامه اللي تغلط يحصل فيها ايه شاطره تتعاقب ارفعيلي وشك الجميل دا فوق كدا ايواااا طرررررراخ لا استني لسا التاني
ام علي : ابوس ايدك مش قادره هموت علي زبك
(وراحت واخده زبري في بقها وهاتك يامص من فوق لتحت وهيجانه لدرجه تخوف جسمها كله بيترعش وبتتنفس بسرعه نيييك وطالعه نازله علي زبري ببقها لحد ماغرقته مياه وطبعا زوبري متوصاش كان شادد حيله علي اخره لدرجه اني كنت هجيب من مصها وراحت قامت فجاه ولاديتني ضهرها وراحت مدخلاه فكسها اول مدخل فكسها سمعه اااااااه طويله بنت متناكه تدل علي حرماااان قعدت طالعه نازله علي زبي كله جوا كسها مفيش دقيقتين لقيت رجليها بتترعش وبتشخر وبتقولي هجيب هجيب وراحت نازله بتقلها كله علي رجلي طبعا جسمها تقيل نيك عليا استحملتها لحد ماهديت وقلتلها قومي رجلي وجعتني قومي اقعدي مكاني قعدتها علي طرف الكنبه وانا واقف وعمال ارزع زبي في كسها وهي مبتتكلمش بتوحوح وبتعصر في بزازها وعنيها مقفوله وكل شويه تشخر من الهيجان وانا قربت اجيب وهي لسا متكيفتش قلت مفيش غير اني اعملها وضع ابن متناكه يهدها رحت مطلع زبي احححححح طلعته ليه دخله تاني بسرعه بسرعه اعدلي نفسك ياكسمك نامي علي الارض وارفعي رجلك علي الكنبه خلي كسك ناحيه السقف في ثانيه لقيتها عملت الوضع وانا فوقيها هي ضهرها مسنود علي طرف الكنبه وراسها تحت ورجليها فوق وكسها لفوق وانا رحت نازل بكل تقل جسمي وبزبي في كسها واطلعه كله وانزل تاني عليها نازله في التانيه في التالته لقيتها بتصوت مش قادره مش قادره متقتريش لاااا مش قادره خلاص وانا ولا سائل فيها مع عاشر نازله في كسها كانت رجلي بتترعش من الوجع وهي كانت بتجيب وانا كنت خلاص بنزلهم رحت مطلعه من كسها ووانا واقف رحت جايبهم عليها وهي نايمه علي الارض منظرها وهي تحت رجلي كفيل انه يحسسني برجولتي وانها اقل من اي ابن متناكه )
(دخلت استحميت ولبست هدومي وخرجت لقيتها قاعده علي الكنبه مفشخه رجليها )
انا : ايه مالك مش كنتي عامله زبين راجل في بعض من شويه
ام علي: انت تسكت خالص انت فشختني دا انا متجوزه ارنب
انا : لا محبكيش وانتي كدا متبقيش مره ناقصه مش علشان الراجل زبه تعب تقومي مبهدلاه كدا وتزلي كسمه
ام علي : اتوكس انت مش فاهم حاجه
انا : ايا كان اصلك مش هتتجوزي فاندام ينيك فيكي لحد ميموت وزبه تمام وبعدين قومي يالا كلميه واعتذريله يالا وحسسيه برجولته شويه وبلاش لسانك الزفر دا
ام علي : لا احنا متعودين علي كدا هيرجع بليل عادي
انا : احااااااااااا عادي ازاي وصوتكو اللي جاب لاخر الشارع دا
ام علي : ياعم عادي كلها هنا ماشيه كدا اهلا بيك في العشوائيات
انا : طب انا هقوم اروح واحنا الصبح كدا وابويا في الشغل يمكن اعرف اخش البيت
ام علي : ( نامت علي صدري وهي لسا ملط ) هشوفك تاني
انا : متحسسنيش اني مسافر مبلاش اوفر بقي ياستي
ام علي: ستك ايه دا غريبه انا قلت هتشتمني
انا : لا ياختي النيك حاجه والواقع حاجه تانيه ورحت بايس راسها وقايم ماشي
(نزلت مسكت الموبايل قلت اكلم اختي اشوفها فين )
انا : الو ايه يامريم انتي فين
مريم ( اختي ) : متتصلش بيا ولا مره وقلقانه عليك كدا انت معندكش دم ليه
انا : بحبك
اختي : ولو برضو دا انا منمتش طول الليل حرام عليك اللي بتعمله فيا دا
انا : بحبك برضو........ بتضحكي
اختي : منا مش هخلص من لسانك دا انا عارفه
انا : طيب ياختي فينك انجزي
اختي : لسا طالعه من الدرس في بيت انجي
انا : طب هعدي عليكي اخدك
اختي : بجد طب احلف كدا انك جاي
انا : ياستي اخلصي هاجي اخدك سلام
انا : (وصلت بيت انجي ) الو انزلي انا تحت البيت
اختي : حاضر نازله سلام
انا : ساعه بتنزلي
اختي : مال وشك اصفر ليه كدا انت كلت شربت طب انت كويس
انا : اه ياستي كويس وزي الفل يالا اروحك
اختي : طب وشغلك مش هتروح
انا : لا مش هروح انا تعبان ونفسي انام وابوكي دا بقي زي ماتيجي معاه
اختي : طب وغلاوتي عندك استحمله ومتفتح بقك بكلمه ريحه وخلاص انا قلقانه عليك من امبارح ومش عارفه انام ودماغي رايحه جايه خايفه يكون حصلك حاجه
انا : فعلا الاخت الحنينه رزق
اختي : طب ياخفيف يالا
(وصلنا البيت واول مدخلت لقيت ابويا قاعد في الصاله)
بابا : انت ايه اللي جابك امشي اطلع برا براااااااا
انا : انا اسف يابابا مش هعمل كدا تاني
بابا : مش انا بعمل دكر عليك انا هوريك الرجوله بقي يالا براااااا اخرسي انتي مسمعش صوتك
اختي : يابابا وغلاوتي عندك تخليه يخش انا قلبي كان واجعني عليه خايفه يكون حصله حاجه
بابا : انا قلت لا هي لا برااااااااا يالا
ماما : يامجدي ورحمه امك خلاص الواد اتعلم الادب اهو وهيبوس دماغك اهوه ويعتذرلك
انا : حقك عليا يابابا وادي راسك اهيه
بابا : اوعي يالا انت فاكر انك هتاكلني بكلمتين انت وامك
اختي : وحياه اغلي حاجه عندك انا ماليش غيره طب اضربني انا مكانه طب اعمل فيا انا اللي انت عايزه بس سيبه يقعد في البيت
بابا : ( لقي اختي منهاره في العياط وبتتشحتف وهي بتتكلم اكنهم بيخطفو ابنها منها وقافشه في دراعي مش عايزه تسيبني ) خلاص علشان اختك الغلبانه دي ليحصلها حاجه بسببك ومن هنا ورايح لو عصيتلي امر تاني معنديش غير الشارع ارميك فيه
اختي : خلاص و**** يابابا مش هيعمل حاجه تاني وهيسمع الكلام ابوس ايدك سيبه بقي خلاص
بابا : خش اتلقح جوا جتك القرف وانتي خشي اعمليلي شاي ولا متعمليش انا نازل علي القهوه
(اول منزل ابويا راحت امي واخداني في حضنها وبتعيط)
ماما : ليه كدا يابني حرام عليك اللي بتعمله فينا دا يرضيك منظر اختك كدا ومنظري واحنا قلبنا موجوع عليك
انا : حقك عليا ياماما انا اسف ورحت بايس راسها يالا بقي خشي اعمليلنا اكل لحسن محسوبك جعان اوووي
ماما : محسوبك ايه الالفاظ اللي بتقولها دي ياصايع
اختي : سيبيه بقي ياماما والنبي وراحت حضناني حضن مطارات وتعيط علي كتفي وتخبط بايديها علي ضهري ومفيش في بوقها غير و**** حرام عليك اللي بتعمله فيا دا وانت عارف اني ماليش غيرك انت عيل جزمه مبتحسش وانا مش عارف اقولها ايه لقيت امي بتقولنا ربنا يخليكو لبعض وميحرمكوش من بعض ابدا وراحت اختي سابت حضني ومسحت دموعها في التيشرت بتاعي وبتقولي تعالي اقعد احكيلي حصلك ايه بقي
انا : لااااااااااا دا عند امك انا هموت وانام لما اصحي بقي
اختي : طب ياحبيبي خش ارتاح ونام ولما تصحي احكيلي
دخلت يادوب غيرت ورحت فارد جسمي علي السرير وابتديت انام لقيت اختي داخله عليا بالاكل وبتقولي طب كل حاجه قبل متنام قلتلها مش قادر لما اقوم
اختي : طب ياحبيبي نام وارتاح وراحت بايساني في راسي وقالتلي تصبح علي خير ................ انتهي الجزء الخامس



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء السادس
(بيت معتز 2)
(تكمله لبيت معتز 1 )


الشخصيات كما هي اضافه عليها

هايدي (29 سنه مطلقه ساكنه في التجمع العز باين عليها نيك النيك لبسها كله مقطع عامله شعرها كيرلي بزازها مدوره وحلوه كبيره نسبيا وطيزها مستفزه تشوفها تبقي عايز تضربها عليها ومن النوع اللي طول الوقت بيقوول *اووووي و seriously بجد ياجماعه* والعلوقيه في الكلام دي )



ام علي : طيب تعدي عليا النهارده نقعد مع بعض شويه
انا :وابو علي فين
ام علي : مسافر بقاله يومين
انا : وعلي فين
ام علي : تلاقيه بيتسرمح في اي حته
انا : قشطه ساعتين واكون عندك
ام علي : لا انجز علشان نلحق وتروح
انا : خلاص قشطه سلام.
(ورحت راكب ورايح لبيت ام علي وانا في الطريق موبايلي بيرن)
انا : الو ايه يازنان
اندرو : فينك كل دا بتيجي
انا : ياعم رايح مشوار كدا في الانجاز وهجيلك
اندرو : طب خد حد حبيبك عايز يسلم عليم
انا : هاتو مين............... ياااااااااه ازيك ياعيلوه عامل ايه
علي : واحشني ياسطي فينك مش جاي ولا ايه انا قاعد مستنيك
انا : خليك استناني متروحش هروح مشوار بسرعه واجيلك
علي : خلاص قضي انت مشوارك وانا هقوم اروح انا قاعد مستني علشانك و****
انا : ( وبعدين في القرف دا لو روحت المشوار شويه وهيطب عليا ولو مرحتش هتحرم من نيكه عنب ) خلاص ياعلي خمسايه وهتلاقيني عندك سلام ...... علي جنب يااسطه
انا : ايوا يابومه مش هينفع اجي ابنك مستنيني علي القهوه ولو جتلك هيروح ويطب علينا
ام علي : كسمه
انا : مالو كسمه
ام علي: تعبان اوووي مش لاقي اللي يريحه
انا : ياوليه بقولك ابنك هيطب علينا
ام علي : خلاص يوم تاني بس متنسنيش
انا : حاضر سلام


مشهد القهوه

انا : حبيب ميتين اهلي
علي: صاحبي العلق اللي مبيسالش عليا
انا : مشاغل و**** ياعيلوه منتا عارف
علي :ايوه البق الحمضان بتاع الشباب كلها دا
انا : منتا حلو وعارف اهوه فينك كدا مختفي فين
علي : لسا في المصنع زي منا بس خلصت جامعه دا الجديد بس وانت اتخرجت صح
انا : لا ياصاحبي انا سقطت سنتين في كسمها وغير الموضوع
علي : وشغال فين دلوقتي
انا : بدور علي شغل مش لاقي
علي : كسم الزمن اللي بيلف دا
انا : ياعم سقراط انت جاي تبضنا شوف ياعم هتشرب ايه وقوم غور في داهيه
علي : ههههههههههههههه بس انت اتغيرت ياصاحبي
انا : هاااا اطربني قسم وسمعني
علي : بتكلم بجد و**** اتغيرت
انا : ايه اللي اتغير فيا
علي : لسانك بقي اطول ههههههههههههههههههههههه
انا : دا انت بضانك كبرت نيييييك انا ابن وسخه اني نزلت اصلا
ابراهيم : مكفايه بضان ياعم انت وهو حد هيلعب بلاي ستيشن
علي : لا ياعم انا مليش في الهري دا انا بس جيت علشان اعزمكو علي خطوبتي في اجازه نص السنه
اندرو وهيما وانا : مبرووووووووووووك ياصاحبي
علي : **** يبارك فيكو عقبالكو
انا : هي مش اجازه نص السنه دي كمان 3 شهور باين
علي : اه يعني 3 شهور كدا
انا : اومال ياين الخول جاي تعزمنا من دلوقتي ولسا 3 شهور انت عبيط ياض
علي : انا ابن متناكه اني جيت اشوفكو اصلا انتو اصحاب عرر
انا : ياعم متقولش كدا احنا فضهرك في اي حاجه يالا هقوم العب بلاي ستيشن سلام ياعلي
علي : انا مشفتش اخول منك وشرف امي
انا : ههههههههههههههه اديك شفت يالا سلام
(وبعد يومين لقيت معتز بيكلمني بيقولي بكره عندك انترفيو ( مقابله ) تظبط حالك كدا وتقلبلي لسانك دا تخليه انجليزي بس هما بياخدو بالمظاهر امين يالا فل عليك تاني يوم صحيت بدري)
اختي : ايه الشياكه دي ياعم علي فين اوعي تقولي انك هتيجي معايا الجامعه بالبدله هههه
انا : لا ياختي رايح انترفيو شغل مع معتز في الشركه
اختي : طب ويابن الهبله دي عدله جرافته بذمتك استني اعدلهالك
انا : بقولك ايه ماتيجي معايا الحمام وانا بحلق دقني
اختي : اتلم يالا واصطبح بدل مادعي عليك وتترفض في الانترفيو
انا : احبك وانت شرس .....دا منظر دا عاملالي فيونكا
اختي : انت اراجوز اصلا ودي اكتر حاجه لايقه عليك
انا : طب وحياه امك منا عاتقك
اختي : ياماما يامااااااااااما الحقيني
ماما : يابني سيب اختك لحسن هدومك تتبهدل
اختي : هو دا اللي همك هدومه تتبهدل
ماما : طبعا متتكسري انتي ولا تتنيلي هنعالجك لكن هدومه لسا هغسل واكوي
اختي : شايفه بيطلعلي لسانه ازاي
ماما : اخوكي وبيدلع عليكي رايح فين ياقلب امك
انا : هقدم في وزاره الداخليه ويارب اتبسط معاهم
ماما : انا غلطانه اني بسالك ياكش تولع انت وهي انتو قرفتوني
انا : طب خدي طيب هاتي فلوس علشان نازل
اختي : خد دول كمان خليهم معاك
انا : يااااااااااااه ياقلبك الحنين ياختي
اختي : علشان تعرف اني بميه راجل
انا : (طراخ علي قفاها) متشكرين يارجوووووووله
اختي : تسلم ايدك ياسيد المعلمين

مشهد الشركه

معتز : ها عرفت هتهبب ايه ولا اعيد تاني مركز معايا ولا مع النسوان اللي بتعدي
انا : ياعم خلاص صدعتني مركز معاك مركز
معتز : صبرني يارب
انا : ياعم متقلقش بقي دا انت زنان
(بعد ساعه في الانترفيو طلعت اشرب سيجاره في جنينه الشركه ومعتز كان جوا مع ال HR ( الراجل اللي عملي الانترفيو ) لقيت معتز طالعلي وبيشخرلي احا ايه اللي انت هببته دا )
انا : ايه ياعم في ايه
معتز : بقي الراجل يقولك شايف نفسك فين بعد 5 سنين تقوله هتقلب قرد انت عبيط يامايكل
انا : ماهو سؤال ابن متناكه برضو هو في بني ادم يعرف الغيب يعني هنكفر علشان كسم سؤال
معتز : يامتخلف عايز يشوف طموحك واصل لفين
انا : اهو اللي حصل بقي المهم اتقبلت ولا اترفضت
معتز : اتقبلت ومتسالنيش ازاي والانقح انك هتمسك معايا قسم تصميم الاعلانات يعني مشرف حاجه كدا شبه مدير
انا : وربنا راجل بيفهم انا اصلا هيئتي مدير فشخ بص ياض الوقفه بص ماسكه السيجاره
معتز : احااااااا ياعم متعصبش كسمي......... هات سيجاره هات
انا : ياعم متافورلهاش انت بس خايف علشان انا جيت وهحط عليك في شركتك وهاخد مكانك
معتز : تعرف تتوكس ولا متعرفش
انا : ماوعدكش بس هحاول اتوكس
معتز : كسم برودك
انا : ياعم انت متعصب ليه كسم الشغل دلوقتي ايه اللي بضنك كدا
معتز : اقولك ايه اللي باضني تعرف يعني ايه motion graphics
انا : دا ايه دا حاجه في الويندوز ؟
معتز : حاجه في الويندوز اركب اركب خلينا نروح
انا : ياعم خلاص فكك بقي انت علمني وانا هبقي لهلوبه صدقني
معتز : يالا ياعم نغور نروح
انا : مش عندك شغل
معتز : لا اجازه انا جاي علشانك
انا : شوف انت من جواك طيب وقلبك عليا
معتز : لحد منروح مسمعش صوت امك دا نهائي
(خرجنا من الشركه ويادوب طلعنا علي الميدان واقفين في اشاره )
انا : ولا ولا بص هناك كدا مش امك دي اللي هناك في العربيه
معتز : اه هي ايه دا هي واقفه كدا ليه
انا : شكلها مستنيه حد امك شكلها بتقضي حشيش ياسطي
معتز : بتقضي الساعه 12 الضهر انت عبيط ياض... احا دي الشغاله بتاعتنا بتركب جنب امي ..غريبه بقي امي تستني حد لا والانقح تستني الشغاله
انا : طب روحلها كدا نشوف مالها
معتز : احا دي بتتحرك
انا : وراها ياسطي بسرعه
معتز : مالك سخنان ليه دي امي انا علي فكره عادي تلاقيها بتشتري حاجات
انا : ياعم انا غلطانلك فاكس يالا نروح
معتز : لا احا نروح ايه انت بايت معايا النهارده بكره اول يوم ليك وانا مش ضامن مواعيدك في الصحيان
انا : ياعم هصحالك بدري
معتز : ولو برضو بومين كدا تبات عندي جسمك يتظبط وبعدين اسيبك تروح احا انت جاي في وشي
انا : جسمي يتظبط انت ناوي تنيكني ولا ايه
معتز : هو انا مش قلتلك مسمعش صوت امك لحد منروح
انا : دا انت عيل بضان وامك جامده
معتز : وحياه امي الجامده انزلك بلبوص من العربيه
انا : هههههههههه خلاص ياعم اتخرست

مشهد في بيت معتز

انا : دا مفيش حد في البيت
معتز : وابويا اللي في البلكونه دا ايه هوا قنديل بحر شفاف مش باين
انا : طب انا في المطبخ هشوف اي حاجه تتاكل اعملك
معتز : خش اقعد في الاوضه وهعملك انا الاكل متبعبصش في حاجه
(ببص لقيت اوضه احمد مفتوحه وفيها كشاف منور قلت اخش اشوف ايه دا لقيت اوضه عاديه واللاب مفتوح مش مقفول علي الفيس بوك بتاعه انا الفضول اكلني بصراحه قلت ابعبص لقيته فاتح كذا صفحه سكس منهم واحده سكس حيوانات فانا استغربت اول مره اشوف كدا حتي في الافلام قلت يمكن علشان مجال دراسته قعدت اقلب شويه وبعدين لقيت في فولدر مفتوح مكتوب عليه ( games ) قلت مصلحه اخد اي لعبه من عنده اتسلي فيها رحت مطلع فلاشتي ولقيت هما لعبتين fifa 2014 و need for speed قلت فيفا بضان هاخد نيد فور سبيد بتقتل الوقت وحملتها وخدت وقت طويل نيك قلت تلاقي الجهاز تقيل ولا حاجه ولقيت معتز داخل عليا وانا بحملها )
معتز : بتبعبص في ايه ياعم احمد بيتبضن من اللي يلعب في حاجته سيب ياعم كسم اللاب دا
انا : انت بتعلي صوتك ليه وبعدين انا بنقل لعبه عادي
معتز : هديهالك انا من عندي
انا : خلاص قربت تخلص اهيه روح وانا جاي وراك
معتز : دقيقتين والاقيك عندي
( خلصت تحميل ورجعت اللاب زي مكان وقضيت اليوم في اوضه معتز مابين اكل ونوم ونزول القهوه ورجعنا بالليل معتز لف سيجاره حشيش وشربها ونام وصحينا تاني يوم علي الشغاله وهي بتصحينا )
الشغاله : سي معتز ياسي مايكل ياسي معتز ياسي مايكل
معتز : خلاص صحيت قوم ياسي زفت انت ياعم عندنا شغل انا عارف انك هتتعبني خليكي وراه لحد ميقوم
الشغاله : ياسي مايكل قوم سي مايكل ............. مالك اتفزعت ليه كدا
انا : معلش انا اسف عقبال مجمعت اني مش في بيتنا
الشغاله : طب يالا قوم علشان تلحق تفطر
انا : انتي اللي عامله الفطار دا
الشغاله : اومال ستي اللي عاملاه يعني
انا : انا هاكله علشان من ايدك الحلوه دي
الشغاله : يكرم اصلك ياسي مايكل يالا قوم بقي
انا : طب ادعكيلي ضهري يفك شويه
الشغاله : انا شغاله مش بتاعت مشاز
انا : ههههههههههههههههههه مش بتاعت ايه
الشغاله : يوووه متكسفنيش بقي مبعرفش انطفها
انا : طالعه من بقك عسل دا انا هبات هنا كل يوم
معتز : متخلص ياعم النحنوح قوم اتشطف والبس وانتي اطلعي برا حضريلنا الفطار

مشهد السفره

انا : صباح الفل عليكو جميعا
سلوي( ام معتز ) : صباح الفل ياحبيبي
انا : صباح الفل ياعموو ياعموو صباح الفل هو مبيردش عليا ليه ياعمووووووووووووووووووو
وهبه(ابو معتز) : سامعك يابني ومش عايز ارد عليك
انا : ليه ياعمو دا حتي السلام لله
وهبه : ماشي ياخويا
انا : ياعمو انت ياعسليه انت و**** لو انت ابويا دا انا طول اليوم اقعد معاك واستفيد منك وامشي كدا اتباهي بيك وسط الناس
وهبه : شايفين يابهايم العيال اللي بتفهم عيال تشرف مش زيكو
احمد : انت بياكل الكلام دا معاك ياحج
وهبه : حتي ولو كلام علي الاقل بيبسط الواحد
انا : كلام ايه ياعمو دا انا بتكلم بجد سيبك من العيال الهبله دي هما فاهمين حاجه جيل بايظ عيال فاشله
وهبه : قلهم ولاد الكلب دول
انا : افهمو ياولاد الكل......
وهبه : احترم نفسك ياخول انت
انا : بنكوشك ياعمو ياعسليه انت طب والنعمه لانا قايم بايسك ومتصور معاك سيلفي ومنزلها علي الفيس وكاتب عليها صوره مع عظماء التاريخ
سلوي : يالهوي عليك واد لساااااااااان مني مخلفالنا لسان وبس
انا : بقولك ايه ياعمو خدمه بسيطه بس منك انا عارف انك مسيطر
وهبه : عنيا ياحبيبي عايز ايه
انا : اطلع رخصه والنبي من غير ماعمل اختبارات سواقه
وهبه : حاصر من عنيا شوف هتروح امتي وكلمني ......... خد تعالي هنا انت معاك عربيه اصلا
انا : لا بس باعتبار في المستقبل وكدا
وهبه: ههههههههههه طب كل كل علشان ماجيش اطفحك بايدي
انا : ههههههههه و**** ابوكو دا عسليه
معتز : يالا علشان منتاخرش سلام

(رحنا الشغل دخلنا زي قاعه كدا جوا الشركه كلها مكاتب لازقه في بعض وانا طبعا ولا فاهم اي ابن متناكه ومبحلق في النسوان اللي رايحه واللي جايه لحد مالقيت حد بيخبط علي كتفي )
الشخص : انت قاعد كدا ليه
انا : معلش انا اسف انا اول يوم ليا ومش لاقي حاجه اعملها
الشخص: طب خد الملف دا شايف المكتب اللي هناك دا .....لا اللي جنبه عند الدولاب الاصفر اللي جنبه ايوا هو دا روح اديه لهايدي
انا : حاضر
(رايح ناحيه المكتب بدور علي هايدي المهم لقيت واحده ماسكه ساندوتش في ايديها وبتاكل بسرعه وايديها التانيه بتعمل حاجات علي اللاب توب وكل شويه تاخد بق شاي ومتلهوجه واكنها متاخره علي حاجه لسا بقولها انسه هايدي راحت سحبت مني الملف وبصت فيه وبعد كدا كتبت في حاجه وادتهوني تاني وقالتلي وديه مكان ماجبته )
انا : ( دا ايه شغل موظفين الحكومه دا ) معتز ولااااااا خد
معتز : ولا ايه يازفت انت انا مدير هنا وبعدين ايه اللي جابك الناحيه دي وايه الملف اللي في ايدك دا
انا : واحد اداهوني اوصله لواحده اسمها هايدي...............انت بتضحك علي ايه
معتز : هما اشتغلوك يااهبل ههههههههه تعالي تعالي اعرفك بيهم
انا : ايوا فين الاشتغاله يعني مش فاهم
معتز : افتح المف واقري اللي فيه
( مكتوب في الملف " انا الحمار الجديد ارجو تعييني عندكم نيها نيها نيها وهايدي مضت تحتيها تم قبول الحماااااااااار )
انا : *رحت ساحب حته شخره بنت متنااااااكه * احا ياولاد المتناكه ورحت رايح علي ابن المتناكه اللي اداني الملف ومعتز ماسكني بيهديني واوطي صوتي )
الشخص : (جاي من بعيد) انا اسف و**** احنا بنهزر معاك مش اكتر احنا هنا كلنا عيله واحده وكل واحد اول يوم جيه هنا اتعمل فيه كدا اهدي خلاص ياصاحبي معلش
انا : طب خلاص هديت اوعي يامعتز سبني هطلع اشرب سيجاره واجي
معتز : طب اخر الباب يمين هتلاقي طرقه هتطلعك علي الجنينه برا بتاعه الشركه
(طلعت قعدت في الجنينه ولعت سجاره وخمس دقايق ولقيت واحده بتفولي ممكن ولاعه )
انا : اتفض.... هو انتي
هايدي : ياراجل فك بنروش معاك اول يوم علي العموم انا هايدي *وبتسلم*
انا : اهلا هايدي انا مايكل
هايدي : متقفش كدا خليك كووول يامعلم اومال هتعمل ايه قدام شويه
انا : ( كوول ومعلم احاااا هي الكلمات دي لسا عايشه ) هتاقلم حاضر انتو بس خطفتوني في الاول وانا مكنتش مستعد
هايدي: ههههههههه بيس يامان قولي بقي انت ايه نظام دماغك
انا : ( كسم بقك اللي انقرض دا ) نظام دماغي في ايه مش فاهم
هايدي : يعني بتهاش(حشيش) بتسموك بس (سجاير) بتووييد (الويد ) بتفودو ( الفودو) بتستروكس ( الاستروكس) ولا انت مائي ( خمره )
انا : لا انا بسرتن بس
هايدي : يعني ايه
انا : هههههههههههه اومال عاملالي فيها صايعه وبتاع ومش عارفه السرتنه
هايدي : طب ايه هي
انا : حاجه اعظم من دول كلهم
هايدي : طب قولهالي بلييييز طب هي دماغها ايه
انا : دي دماغ هيجااااااااااان هههههه
هايدي: ااااااااااااااه بتمستربات يعني * بتضرب عشره بس بالانجليزي*
انا : ايوااااااااا بالظبط كدا
هايدي : ومكسوف ليه يامعلم كله هنا عادي خليك ايزي وفك كدا
انا : بقولك ايه ياهايدي هو انتي منين
هايدي : من التجمع
انا : قولتيلي علشان كدا
هايدي : اشمعنا علشان طريقه كلامي يعني لا انا عادي بشخر وبشتم بس علشان لسا اول مره اقعد معاك وكدا لما تاخد عليا هتحبني فحت
انا : لا انا خلاص خدت عليكي وحبيتك وهبات عندك النهارده في بيتكو
هايدي : وواااااااو بجد ياااااااي وكمان باد بوي
انا : ( وبعدين في اللي خارجه من فيلم كارتون دي بقي ) ههههههه اجيلك الساعه كام بقي
هايدي : ههههههههههههه مش هينفع هو معتز مقالكش ولا ايه
انا : ايه طلعتي صاحبته
هايدي: ههههه لا انا ليسبيان ( سحاقيه)
انا : اااااااااااااااااااااااااه علشان كدا ملناش نصيب بقي خلاص
هايدي : هههههههههه مانا اطلقت بسبب كدا مبحبش الرجاله علي السرير بحبهم في اي حاجه الا السرير
انا : هايدي انتي متعوده اي حد تتكلمي معاه كدا من اول مره تحكيله حياتك
هايدي : so what انا حره والشركه كلها عارفه كدا وصاحبتي شغاله هنا كمان طب منتا عندك عمر وماندو متجوزين وكلنا عارفين
انا : ششششششششش لحظه واحده عمر وماندو وانتو عارفين انا اعرف انه في مصر في الكلام دا بس في السر مش علني كدا
هايدي : ههههههههه هقولك بعد حفله مشروع ليلي لما رفعو علم الرينبو الدنيا بقيت بيس حبتين واحنا اصلا عارفين من قبلها وبعد الحفله دي لقينا عمر وماندو بيقولولنا انهم هيتجوزو واحتفلنا بيهم كمان
انا : احااااااااا انتي بتتكلمي بجد ولا بتشتغليني تاني انا حاسس اني في تايلاند مش في مصر
هايدي : ههههههههه و**** ابدا بجد بكره هتعرف وتتاكد بنفسك يامان ..... مالك مبلم كدا
انا : بستوعب بس اللي بيحصل
هايدي : ههههههههههه معلش بكره تتعود .... يالا نخش اعرفك علي بقيه الناس وتتعلملك كام حاجه جوا كدا

(دخلنا وقعدنا نهري كلنا واتفرج عليهم وهما بيشتغلو ولسا مفوقتش من الصدمه اللي هو احا مش كدا مش للدرجه دي يعني لحد ماليوم خلص وروحت بيتنا اتغديت وشويه ولاقيت اختي داخله اوضتي)

اختي : عملت ايه في الشغل اتقبلت
انا : طبعا يابنتي اخوكي دا عفريت
اختي : طب مش تفرح ابوك طيب
انا : لا سيبيه شويه كدا لو عرف دلوقتي هيقولي طب وجامعتك ويصدعني وانا مش ناقصه
اختي : ماهو كدا كدا يومين تلاته وهيكلمك في الجامعه والشغل والقرف دا فرحه انت ولو مره في حياتك
انا : افرحه هو دا بيفرح دا انا جايب مجموع في ثانوي عالي وجاي فرحان ومزقطط لقيته بيقولي ياكش كنت فاكر ان هسيبك تسقطلي
اختي : شفت قالك ايه ياكش كنت فاكر اني هسيبك تسقط يعني هو جنبك ومش هيسيبك غير لما تنجح
انا : بت انتي بطلي العمق اللي انتي فيه دا
اختي : هو يمكن اسلوبه وحش بس بيحبك ونفسه يشوفك احسن واحد في الدنيا
انا : خلصتي هري وهبد
اختي : هتفضل زي منتا كدا غور في داهيه انا غلطانه اني بنصحك
انا : خدي تعالي هنا بس كدا ......... انا بقالي قد ايه جاي من برا
اختي : بتاع ساعتين تقريبا
انا : ولحد دلوقتي معملتليش كوبايه شاي تتشرب يعني اقوم اسكعك علي قفاكي دلوقتي
اختي : ياشيخ اتنيل وانا الخدامه اللي جابتهالك امك
انا : بت متقوليش علي نفسك كدا انت ملكه قلبي وروحي وحياتي وعيني وكل دنيتي
اختي : برضو مش هعملك شاي
انا : طب وكدا وكدا وكدا وبزغزغها في جنبها وهي بتضجك وتصوت يااماماااااااااااااااااااا خلاص خلاص سيبني وهعملك شاي خلاص
انا : طب فين بوسه مايكل
اختي : اهيه موااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااه
انا : شاطره يالا قومي اعملي الشاي
اختي : (اول مطلعت عند باب الاوضه) دا عند امك الشاي دا
انا : طب وحياه امي منا سايبك خدي تعالي هنا ........... قفشتك عند ام مين بقي
اختي : عند امي انا خلاص هعمله هعمله سبني .............. كام معلقه زفت
انا : معلقتين زفت ومعلقه سم هاري
اختي : بعد الشر عليك سم هاري بس من غير ميقطع مصارينك
انا : السم من ايدك شربات
اختي : انت عندك انفصام صح ماهو ياانفصام يامتخلف اصل انت مش طبيعي
انا : ششششششششش بس يابت اخرسي انتي هتصاحبيني دقيقتين والاقي الشاي جاهز

اختي : خد ياسي قرف الشاي اهو عايز حاجه تانيه من خدامتك
انا : استني خدي دي
اختي : ايه دا تشوكلت يابن القررررررده
انا : تشوكلت **** يرحم ابوكي اسمها شوكلاطه
اختي : مش هتفرق المهم انك جبتهالي يخليك ليا وميحرمني منك ابدا
انا : كل دا بسبب حته شوكلاته دا انتي تافهه
اختي : اه انا تافهه وبحبك وبموت فيك وكل شويه هعملك شاي وقهوه وبص اعتبرني الخدامه اللي جابتهالك امك كمان
انا : انا لو اعرف كدا من بدري كنت غرقتك شوكلاته
اختي : خد هنا استني انت جيبت فلوسها منين انت معكش فلوس اصلا
انا : انتي مش ادتيني فلوس امبارح الصبح انا مصرفتهاش فقلت مينفعش ارجعهالك زي ماهي رحت جبتلك شوكلاته علشان عارف انك بتحبيها
اختي : (راحت حضناني جامد وباستني في خدي ) ميحرمنيش منك ولا من حنيتك عليا ويفرحك زي مابتفرحني دايما كدا
انا : يالا بقي يابطتي اطلعي برااااااااااااا
اختي : بحبك برضو
انا : برا
اختي : ياواد انت ياعسليه انت ياقمر والنبي عسل
انا : ( طراخ علي قفاها ) لازم تاخدي الطريحه بتاعت كل يوم
اختي : مقبوله منك ياسيد المعلمين
انا : غوري بقي دا انتي صداع
(وقعدت علي اللاب وافتكرت الفلاشه اللي عليها اللعبه نقلتها علي الجهاز ايه دا غريبه برضو مساحتها كبيره ليه قعدت ابعبص في فولدر فولدر لحد مالاقيت فولدر مكتوب عليه ( اناااا) دخلت عليه لقيت 4 فيديوهات وصور بالعبيط قلبت الصور الاول كلها صور متصوره بموبايل للبت الشغاله دينا وصور لسلوي ام معتز بقمصان نوم بس قاعده عادي وصور بزازها باينه فيها من تحت الهدوم وصور ازبار بس كلها نفس الزبر لشخص واحد قلبت في الفيديوهات احاااااااااااااااااااااا ايه دا اول فيديو لاحمد اخو معتز ماسك كلبه منيمها علي ضهرها وعمال ينيك فيها لحد ماجابهم جواها مدته 4 دقايق وفيلم تاني مدته 3 دقايق احاااا دا احمد هو اللي بيتناك من كلب جيرمن والكلب نازل نيك فيه واحمد زبه بينزل من غير مايلمسه يانهار اسود يعني احمد مريض وكمان خول والفيديو التالت مدته 3 دقايق لاحمد برضو وهو بيمص زب الكلب وبيضربلو عشره والفيديو الرابع دا اللي تحفه مدته 12 دقيقه احمد بيتناك برضو من نفس الكلب الجيرمن بس مش هو اللي بيصور دا حد بيصوره وصوت بنت كمان وعماله تزق الكلب علي طيز احمد علشان ينيكو اكتر واكتر وشويه وتقوله طلعه من طيزك ومصه يالا حطه في بقك وشويه تقوله نام علي ضهرك وافتح طيزك وانا هدخلك زبره بايدي لحد مالكلب جابهم في طيز احمد في الاخر ومصوراه وهو بيفتح طيزه واللبن نازل من خرمه وبتقوله مبسوط يامتناك كلبي كيفك... كل الافلام احمد مثبت الكاميرا وبيصور نفسه ماعدا اخر فيلم البت هي اللي بتصوره احااااااااا طب اقول لمعتز طيب دا ممكن يتجنن علي اخوه ويقتله طب اكلم احمد عادي بيني وبينه ماهواش صجبي اووي وبعدين ممكن يتهور يعمل اي ابن متناكه علشان يداري فضيحته دي انا همسحهم وماليش فيه ولا خليني اتفرج عليهم بمزاج.........موبايلي رن )
انا : ايه يازيزو
معتز : ايه ياصاحبي فينك روحت
انا : اه علي السرير
معتز : ايه ياسطي متيجي ننزل شويه
انا : احا انت مش لما بتيجي من الشغل واكلمك بتقولي تعبان مش قادر اشمعنا النهارده
معتز : مفيش ياعم هايدي عازمانا علي خروجه
انا : هايدي مين ........اااااااااااااه احا هي هتصاحبني ولا ايه
معتز : كسمك انت تطول وبعدين ملهاش في الخشن
انا : اه منا عرفت قالتلي
معتز: منا عارف انها قالتلك ها هتنزل ولا هتطيزلها في البيت
انا : هتشيلني في الفلوس هنزل هاااا قلت ايه
معتز : ومن امتي وانا مبشيلكش دا انت ولا اكنك خاطبتي هههههه
انا : اه صحيح خطيبتك فين ياسطه هتيجي معانا ولا ايه
معتز : انت عبيط ياض اقعد خطيبتي مع هايدي دا كسم القذاره
انا : طب قشطه هلبس عقبال متعدي عليا
معتز : امين سلام
( عدي عليا معتز وروحنا علي كافيه في التجمع هو يعتبر بار ومش بار اوووي حاجه كدا زي ال rooftop اللي في الزمالك اكيد عارفينه المهم اول مدخلنا لقينا اصحاب معتز في الشغل وناس منعرفهاش طرابيزه بتاع 5 اشخاص )
معتز : اقدملكم مايكل شفتوه الصبح .... دي هايدي طبعا عارفها ودا ماندو اللي اشتغلك الصبح ودا عمر ودي شذي ودي راندا
انا : اهلا بيكم
هايدي : دي شذي صاحبتي اللي قلتلك عليها الصبح ودول عمر وماندو اللي قلتلك عليهم
ماندو : انتي قلتيله ايه يامجنونه انتي
هايدي :هههههههههههه قلتله انكو متجوزين انت وعمر
عمر: ميتبلش في بقك فوله ابدا
انا : عادي ياجدعان حريه شخصيه كل واحد يعمل اللي عايزه
ماندو : شكلك متعلم وبتفهم مش زي الغوغاء الجهله
انا : لا حيلك حيلك متسخنش كدا مش معني اني ماليش فيه يبقي انت صح او ان عن.........
معتز : *بيشدني من كتفي* انت مش ملكش فيه يبقي تخرس احنا جايين ننبسط ونفرفش
ماندو : سيبه يكمل يامعتز
معتز : مابلاش ياعم مش هتسلك معاه وهتتقلب نكد انا عارف
راندا : *بتنفخ الدخان في وشي * وانت بقي ستريت ولا فاجت ( يعني دكر ولا خول بالانجليزي )
انا : هيفرق معاكي في حاجه
راندا : مالك سخن علينا ليه كدا بنتعرف وندردش خد سيجاره خد
انا : مش ساخنان ولا حاج.........
ماندو : هو شكله لسا قافش من الاشتغاله اللي عملناه في الصبح حطي نفسك مكانه برضو ياراندا واحد ماسك ورقه مكتوب فيها انا حمار لازم يضايق طبعا
( كله بيضحك في صوت وااااااحد ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه )
انا : *بصيت لمعتز بابتسامه* ياعم انا هسكت
معتز : امسحها فيا وحياه امك .... ماخلاص ياعم اللذيذ الراجل جاي معايا
ماندو : في ايه ياصاحبي بنهزر ونفك معاه كدا
شذي : هو متنشن ليه كدا متفك يامان هنتحايل عليك ولا ايه منتا الصبح كنت ابتديت تفك
انا : حااااضر هفك اهوه ..... وانتو اتجوزتو ولا لسا تلبيس دبل بتكلم بجد و**** مش بروش
عمر : لا اتجوزنا خلاص
انا : يعني دخلته علي بعض يعني نكتو بعض
عمر : لا انا ابقي مراته هو اللي دخل عليا
انا : ااااااااااااااه قلتلي طب ايه مش تشدي حيلك كدا ياعروسه وتجيبلنا حته واد كدا قمر شبه ابوه
( كله بيضحك في صوت وااااااحد ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه )
ماندو : ايه يالذيذ مالك متشوف صاحبك يازيزو
انا : انا بهزر وبفك معاكو مش اكتر ......... دا ياعيني الواد اللي هتخلفوه هيطلع متخلف مش هيعرف مين ابوه من امه هيتصدم ولا اقولك كبري انتي بزازك يابت علشان يعرف يفرق ابوه من امه
( كله بيضحك في صوت وااااااحد ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه ومعتز عمال يزغدني اسكت)
عمر : * بيتكلم بعلوقيه * ماندو حبيبي هيكبرهملي ملكش فيه
ماندو : اتلم ياخول قلتلك متتمايصش قدام الناس
انا : يالهوووووووووووووووي راااااااااجل
شذي : ههههههههههههههه ايوا كدا فك معانا بقولكو ايه متيجو نقضي السهره عندنا في البيت لحسن انا تعبت اووووي
عمر : وانا كمان اصل انا تعبااااان خاااااااااالص *بعلوقيه*
انا : لا ياعم انا مش هاجي انا صاحي من بدري وتعبان وانتو لسا سهرتكو طويله
معتز : بس انا لسا قاعد هتروح ازاي لوحدك
راندا : انا كمان هروح هاخده في سكتي
هايدي : متقعدي يابنتي هنسهر شويه صغيرين بجد ونمشي كلنا
راندا : انتي بيتك هنا انا لسا قدامي مشوار يالا سلام ...
انا : سلام ياجدعان فرصه بنت وسخه ياريت متتكررش تاني
شذي : ههههههههههه احنا اوسخ ......تعرفه منين دا يامعتز
معتز : دا صديق عمري من واحنا في الحضانه
شذي : دا عكسك تماما شكله متخلف خالص وكلامه كدا في حاجه غلط
هايدي : بالعكس الواد دا في حاجه مش عارفه ايه هي
شذي : بجد فعلا ياكوكووووو
ماندو : دا شكل ايامنا اللي جايه في الشغل هتبقي طين

( في مشهد اخر )

راندا : ايه ساكت ليه
انا : لا عادي مش لاقي حاجه اقولها
راندا : طب انا هنزلك لحد اقرب حته تاخد منها مواصلات علشان الحق ارجع انا
انا : حبيبيتي
راندا : تسمع اغاني
انا :ايه دا غريبه بتسمعي ام كلثوم
راندا : دي عشق يابني .........مالك مستغربني ليه
انا : اصحابك عكس لبسك عكس تسريحه شعرك عكس ذوقك تحسي انك مش فاهمه انتي عايزه ايه
راندا : انت لسا مش صاحبي لما تبقي صاحبي هبقي اقولك
انا : دا انتي رزله وفصيله
راندا: ههههههههههه مش لوحدك اللي بتعرف تبضن
انا : ايوا يارااااااااااايق
راندا : ههههههههههه احا منتا فكيت اهوه اومال مالك جوا كنت شبه جدي ليه كدا
انا : هتصدقيني لو قلتلك مستغربهم مش اكتر
راندا : هتصدقيني هههههههه اكيد هصدقك ياامال ههههههههههههههه
انا : ايوا كدا احبك وانت علي الخط
راندا : اصلي ياشبح يالا انزل هنا كفايه عليك كدا
انا : احا ايه النداله دي
راندا : احتين في كيس والباقي بعابيص
انا : طب هاتيهم
راندا : هما ايه دول
انا : الباقي
راندا : ههههههههههههههه اهم خد( وبتعملي بعبوص في ايدي ) عايز تاني
انا : اتنين كمان والنبي لاصحابي
راندا : ههههههههههههههه يالا انزل سلام
انا : سلام
( دا ايه الدنيا دي دا احنا مش عايشين بقي وانا اللي كنت بعتبر نفسي من صفوه المجتمع احاااااا والنبي لاتوكس عليا وعلي امي )................. انتهي الجزء السادس



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء السابع
(بيت اندرو 2 )
(تكمله لبيت اندرو 1)



الشخصيات كما هي

##ملحوظه ##

*الاجزاء القادمه بمافيهم الجزء دا هتبقي متسلسله يعني مثلا (بيت مايكل ) اللي بعديه (بيت اندرو )بيكمل االي حصل في (بيت مايكل) ..... اللي بعديه( بيت معتز) بيكمل اللي حصل في( بيت اندرو) وهكذا هنمشي بتسلسل طبيعي في الاحداث



(وقفنا اخر مره من 4 اجزاء عند الحوار دا كان في جزء *بيت اندرو 1 * )
ام اندرو : طب فطرتو
اندرو : لا ياماما شويه وهنفطر
انا : لا ياطنط انا مفطرتش وجعان..... ايه مالك نريح شويه نفطر ونرجع نكمل انا مش هطير
اندرو : تفتكر امي سمعتني
انا : معرفش هنشوف واحنا بنفطر

مشهد السفره

ام اندرو : مالك يااندرو مبتاكلش ليه ياحبيبي
اندرو : مش جعان ياماما ماليش نفس
ام اندرو : خير ياحبيبي في حاجه مضايقاك
اندرو : لا ياماما عادي مفيش
انا (مايكل) : خلاص ياطنط بقي سيبك منه ناوليني طب الخيار اللي عندك دا
ام اندرو : دا انت مشمتش دقيقتين تربيه علي بعض
انا : هتاكلي البيضه اللي عندك دي
ام اندرو : يابني اتلم بلاش طفاسه هي مني مبتاكلش في البيت ولا ايه... هااا ياواد رد رد ردت المياه في زورك
انا : استبلغعوارضعلك
ام اندرو : ايه بتقول ايه
انا : بقولك استني ابلع وارد عليكي .... خير ياطنط مالك في ايه مين مضايقك اندرو مضايقك خلاص هو هياكل اهوه يالا ياحبيبي كل متزعلش ماما منك ارتاحتي اهدي بقي وسيبيني اكل
ام اندرو : والنعمه لكلم مني تتصرف معاك ياقليل الادب انت
انا : ياطنط انا باكل بطفاسه علشان انتي اكلك لا يعلي عليه نفسك في الطبيخ تحفه لايقاوم يجيب اطخن شنب علي ملي وشه
ام اندرو : ايوا ثبتني ياواد ثبتني وبعدين يااهبل يابن الهبله دا بيض وجبنه مش طبيخ عرفت انك عبيط ياواد
اميره ( اخت اندرو ) : ماخلاص بقي ياماما مش هنفعد نرغي علي الاكل ممكن نطفح في هدوء
انا : انتي بتعلي صوتك علي مين ياام شخه انتي
اميره : احترم نفسك ومتغلطش فيا انا مكلمتكش انت
انا : تغلطي في مين انتي عبيطه ولا هتخيب منك اتعدلي بدل ماقوم اكسر عضمك
ام اندرو : جرا ايه يازفت انت ماتتلم مش ماليه عينك انا ولا ايه وانتي اسكتي انتي كمان مسمعش صوتك
انا : ماهي اللي تربيه واطيه
ام اندرو : ماقلتلك اتلم واسكت بقي
اميره : ردي عليه بيقولك تربيه واطيه اتفضلي ردي اديني ساكته اهوه
ام اندرو : خلاص قلنا انا هردلك عليه وهضربهولك ياحبيبتي متزعليش
اميره : (والدموع بتنزل من عنيها ) ولا هتعمليلي حاجه ولا انا افرق معاكي اصلا انا عارفه انك عايزه تخلصي مني **** يرحمك يابابا هو الوحيد اللي كان بيحبني
(وراحت قامت داخلت علي اوضتها وقفلت علي نفسها )
ام اندرو : عجبك كدا ياسي زفت مبيجيش من وراك غير المصايب ......( وراحت قامت تخبط علي بنتها )
انا : انت ساكت ليه يابني انت كويس
اندرو : مفيش مبضون بس
انا : طب تعالي نشرب سيجاره في الاوضه

(وقومنا دخلنا الاوضه)
انا : هات ولاعه ...... ها مالك بقي مبضون من ايه
اندرو : يعني بعد كل اللي حكيتهولك ومش عايزني ابقي مبضون ولسا اللي جاي انقح وكمان معرفش اذا كان امي سمعتني ولا لا وخايف تكون سمعتني
انا : ياعم فكك و**** عادي وامك هيبان تصرفاتها مع الايام
اندرو : طب انا عايز اكملك الحوار علشان نلحق نشوف حل
انا : انتي مديني ولاعه فاضيه شفلنا ياعم ولاعه عدله
اندرو : سيب امها خد كبريت اهوه واقعد بقي علشان اتزفت احكي
انا : قول ياعم هتلر احكيلنا بطولاتك خلينا نستفيد من خبراتك
اندرو : هتبضن عليا هغور في داهيه
انا : كسمك غور انت اللي عايزني ههههههه
اندرو : طب يابضاني اسمع ......... اخر حاجه لما سبت البت المتسوله (دينا ) وروحت البيت بغير هدومي وافضي جيبوبي ملقتش المحفظه في جيبي دورت عليها في العربيه وقلبت الدنيا ملقتهاش قلت يبقي البت سرقتها مني بس ليه تسرقني انا اديتلها كل الفلوس اللي معايا قلقت فشخ وكنت حاسس ان في مصيبه هتحصل
انا : و المحفظه فيها ايه غير بطاقتك وكام فيزا
اندرو : ماهي فيها بطاقتي يعني هتجيلي علي البيت وتعملي فضيحه وفعلا دا اللي حصل تاني يوم راجع من الشغل بليل لقيتها واقفه عند المكوجي اللي تحت وشكلها بتسال عليا راح المكوجي مشاورلها عليا لقيتها جايه وبتقولي محفظتك اهيه وبتديهاني ووهي بتديهاني قالتلي اكني بديهالك علشان احنا بس في الشارع وخلي بالك المحفظه فيها ورقه مكتوب عليها رقم تليفون نص ساعه والاقيك بتتصل بالرقم دا ولو متصلتش متلومنيش علي اللي هيجرالك سلام يامتناكي طلعت البيت وقفت في البلكونه ووطيبت صوتي واتصلت علي الرقم بعد نص ساعه وسمعت صوت ست غريب غير صوت المتسوله بس الصوت كان غريب شويه والمكالمه كانت كالاتي
اندرو : الو ايوا مين
المتصل : اولا اسمها الو ياستي ثانيا لو صوتك علي ولا شتمت ولا قليت ادبك هقفل في وشك وهتندم علي اليوم دا
اندرو: امرك ياستي
المتصل : شاطر شكلك بتفهم ومش هتتعبني بص بقي صوره بطاقتك والكام فيزا اللي خدناهم من محفظتك دول ولا نعرف نعمل بيهم حاجه ولا يلزمونا بشلن شفت انا صريحه معاك ازاي بس انا معايا حاجه اذلك بيها عارف ايه هي هريحك واقولك فاكر لما كلمت دينا في التليفون وقلتلها اقابلك في اي حته اديكي البوك وقالتك متخافش يابيه مش هعملك حاجه واسترجل و.....الخ اهي المكالمه دي لو حد في البنك سمعها ولا في بيتك هيقولو ايه هيقولو انك خول وجبان ولا ايه ياشرموط رد
انا : لحظه واحده يااندرو هي عرفت منين ان انت شغال في بنك ؟
اندرو : تصدق صح عندك حق بس انا معرفش انا كنت مرعوب ساعتها ومش عارف افكر
انا : يبقي الست دي تعرفك يافنان .... كمل كمل
اندرو : صح ياستي طب وايه المطلوب مني
المتصل : اول حاجه بس عايزه اتاكد منها هي دينا لما بعبصتك في عربيتك ولعبتلك في طيزك وخليتك تجيبهم علي نفسك انت كنت مستمتع ولا كنت خايف منها اصل هيا بتقولي انك كنت مستمتع فانا عايزه اتاكد ؟
اندرو : وهيفرق في ايه يعني
المتصل : انا قلت ايه لو قفلت في وشك هتتفضح
اندرو : كنت مستمتع
المتصل : وانا كنت عارفه انك اهبل وعبيط
اندرو : يعني ايه
المتصل : يعني متشكره علي اعترافك الجميل اللي انا سجلتهولك دلوقتي اللي اقدر افضحك بيه ماهو انت لو عندك عقل وفكرت هتعرف ان المكالمه بينك وبين دينا عادي ملهاش لازمه ايه يعني لما راجل يخاف يقابل واحده ميعرفهاش هههههههههههههه متشكره يامتناك يالا غور وتخليك جنب موبايلك اول متصل بيك ترد ..... وقفلت السكه
انا : احا يابنت اللعيبه عااااااش فشخ ايه الدماغ بنت المتناكه دي ههههههههههههه بس بصراحه قرطسيتك نيييك اديتهولك مغري
اندرو : انت بتضحك
انا : بصراحه علي وضعها فششششخ عجبتني نيييك .... خلاص متضايقش هسكت خلاص اهو كمل
اندرو : بعديها بنص ساعه لقيتها بتكلمني رديت عليها طلعت دينا قالتلي علي عنوان اروحه بعد ساعه روحت العنوان وبعدين......
انا : ها متكمل
اندرو : بص مش هقدر احكي اللي جاي اتفرج عليه احسن
انا : احااااااااااااا اتفرج علي ايه ...يابن الخووووووووووووول هي صورتك انت اغبي بني ادم علي وجه الارض كل اللي حكيته دا وحتي المكالمه وانت بتقولها انك اتبعبصت كل دا كسمه ملوش لازمه عادي في ستات كتير بتبعص رجالتها انما تخليها تصورك دا انت ابن متناكه غبي نييييييييييك طبعا هي دي المصيبه صح
اندرو : اه هي
انا : وريني الفيديو وريني يابضاااااااااني علي التخلف كسمك فعلا كسمك ...... وكمان الصوت واضح نيك والصوره اتش دي اكيد طبعا وشها مش باين معمول عليه زي تشويش وانت زي الخروف بس اللي باين ولا يااندرو انت كنت عارف انها بتصورك
اندرو : طبعا لا
انا : يعني الكاميرات دي متسخبيه في الشقه طبعا وانها تطلع الصوت والصوره بالجوده العاليه دي احب اقولك دي مش زي كاميرات المراقبه العاديه الكاميرات دي غاليه نييك النيييك
اندرو : استفادنا ايه كدا
انا : استفادنا ان كسم الست اللي صورتك دي واللي كلمتك في التليفون مش عايزه منك فلوس لان بتمن الكاميرات دي تشتري عيلتك كلها هي عايزه حاجه تانيه بس مش عارف ايه هي ... طب و الست اللي معاك في الفيديو دي اللي كلمتك في التليفون ولا المتسوله
اندرو : ماقلتلك المتسوله
انا : سبني اتفرج علي الفيديو بهداوه كدا يمكن اطلع منه اي دليل .... والفيديو هلخصه في الحوار الاتي :
( طبعا كاميرات كتير والتصوير من كذا ناحيه جايبه اندرو من جميع الاتجاهات والمتسوله اللي معاه طبعا متشوش علي وشها في الفيديو والفيديو متقطع مشاهد اكنك بتتفرج علي فيلم كل لما اندرو يخش مكان او اوضه الكاميرا بتتنقل عليه يعني اللي عامل الفيديو دا حد بيفهم )

*بدايه الفيديو اندرو واقف زي التلميذ في الصاله بالبوكسر بس بيترعش طبعا خوف وقلق و اكيد هيجان والمتسوله قاعده علي كنبه حاطه رجل علي رجل لابسه زي جلابيه بيتي و شبشب ومانكير رجليها لونه احمر وفي زي جردل في الارض جنب اندرو *
المتسوله : ساعه بتقلع ياشرموط يلا علشان عندنا يوم طويل بلاش لكاعة ولو عجبتنى عندى ليك مفاجاة و رفعت رجليها قدام وشه و حركت صوابعها
اندرو : انا تحت امرك بس ارجوكى اى حاجة تفضل سر بينا
المتسوله : انت عبيط يعنى انا هروح افضح نفسى مع حتت عيل بشخة زيك وبتضحك.... بص بقي علشان تبقي عارف الدنيا هتمشي ازاي هعلمك تبقي ست بيت هتعمل اللي اقولك علية و لو عجبنى شغلك هبسطك فالاخر
اندرو : بس انا مليش فعلا فشغل البيت و على قدى
المتسوله : اية المشكلة اعلمك يلا نبدا ...بس فى حاجة عايزة اسالك عليها و تجاوبنى بصراحة انت لما كنا في العربيه كنت بتبص علي رجلى كتير و كانت مش نضيفة و تراب و طين كنت هايج عليها و هى كدة.. بس من غير كدب لانى هعرف
اندرو: بصراحة اة
المتسوله : دا انت حالتك صاعبة اوى بس حظك حلو يلا الشبشب اللي لابساة ده ورفعت رجليها قدامه بيعرق رجلى اوى ولا انت ليك فالتراب و الطينة بس وملكش فالعرق ههههههههه
اندرو : انا ليا في اى حاجة حضرتك عايزاها
المتسوله : طيب لما نشوف يلا عايزاك تلمع الصالة كلها الازاز و التماثيل و كل حاجة وانا هتفرج على التلفزيون لحد متخلص معاك 5 دقايق
اندرو : حاضر بس ممكن البس البنطلون
المتسوله : يووو و بعدين بقا متخلنيش اقلعك البوكسر ههههههههى و امشيك بلبوصة يلا اشتغل
(بدا اندرو تنضيف و هي فردت رجليها على الكنبة و شغلت التلفزيون وكان فى فازة على الترابيزه اللي جنب الكنبة مطرح ما هي فاردة رجليها راح اندرو مسكها يلمعها وهي حطط رجل على رجل و فضلت تلعب بالشبشب طبعا هو هاج عليها اوى و مش عارف يمسك نفسه فالفازة وقعت من ايده اتكسرت )
المتسوله : يخربيتك اية اللي نيلته دا و قامت بسرعة
اندرو : اسف واللة مكنش قصدى
المتسوله : متسترجل وامسك نفسك شوية فى اية كل دة علشان رجلى يا معفن فى حد يهيج على الرجلين يا عرة الرجالة لا ووسخة كمان زيك
اندرو : اسف بجد هجبلك غيرها معرفش وقعت من ايدى ازاى
المتسوله : لا بالمنظر دا انت هتكسرلى الشقة وانا مش مستغنية عنها استنى متعملش حاجة لحد مرجعلك
( دخلت جوة و رجعت لابسه شراب و جزمة مش مبينة رجليها خالص )
المتسوله : اظن كدة تمسك نفسك شوية لحد متخلص يلا على المطبخ علشان فى مواعين كتير
(دخلو المطبخ اديته مريلة لونها بينك فاتح و فىها ورد ابيض وقالتله البسها)
اندرو : عادى انا هشتغل كدة
المتسوله : لا انا قولت تلبسها يعنى تحط جزمة فبوقك و تلبسها طبعا انت نفسك تحطها فبقك هههههه و بعدين انا مش عايزاك تتغرق من المياه علشان اعرف لو غرقت من حاجة تانى يا بطه هههه يلا البس.... انت بتترعش ليه انت علطول هايج كدة طب منا رجلى مش قدامك اهو هايج من اية بقا يا منيل من صوابع ايدي مثلا دا انت حكاية يلا اشتغل و نشوف حكايتك لما تخلص
(خرجت برة و سابته يغسل المواعين كلها وهو خلص وقلع المريله وطلعلها لقاها نايمه على الكنبة بتلعب فالتليفون )
اندرو : انا خلصت
المتسوله : انت مين قالك تقلع المريلة شششش اخرس لا انا محبكش كدا متعملش حاجة من نفسك عايزاك زى الشبشب اللي في رجلى مطرح مقلعه يفضل مكانه فى شبشب بياخد قرار من نفسه يا شبشبى ؟؟
اندرو : لا ياستي و بتاعه واقف نيييك
المتسوله : يابنى ارحم نفسك دا انا بهزقك هايج على ايه رد عليا انا بسالك هايج على ايه
اندرو : مش عارف بس لما حضرتك بتكلمينى كدة بهيج غصب عنى
المتسوله : ههههههههه يعنى انت بتحب تتهزق يا مهزق ؟ رد يا حيوان بتحبنى لما اهزقك ؟
اندرو : وهو باصص في الارض اه بحب
المتسوله : ههههههههه طب لو قولتلك انك خول اوى تحب كدة ولا متحبش ؟ لو سالتك سؤال تانى وسكت همشيك و مش هتيجى تانى ولا هتطول رجلى ولا حتي بعبوص وهسيب طيزك تاكلك كدا
اندرو : اسف بحب كدة
المتسوله : بتحب ايه
اندرو : بحب لما حضرتك بتشتمينى
المتسوله : انهى شتيمة انا مش فاكرة
اندرو : لما حضرتك قولتيلى خول
المتسوله : اااااه نسيت طب بص يا خول مش انت خول
اندرو : اه
المتسوله : طيب بص بقى انا عايزاك زى الشاطر كده تقلع البوكسر و تفضل لابس المريلة يالا ..... مسمعتش اجى اسمعك
اندرو : لا سمعت بس ...
المتسوله : بس ايه (و لطشته حتت قلم رقابته اتلوحت) ...... لما اقولك على حاجة متبسبسش فاهم ياخول ولا لاء
اندرو : اسف فاهم فاهم حاضر
(وراح قلع البوكسر بسرعة وهي قعدت مكانها)
المتسوله : روح هات طبق ماية و تعالى
اندرو : حاضر ياستي ( وبيمشي بضهره علشان لو لف طيزه عريانة والمريله مغطيه من قدام بس )
المتسوله : و بعدين معاك انت هتقرفنى لية بقولك اية البس و امشى انا مش عايزه وجع دماغ انا جايباك اتسلى ولا تزهقنى
اندرو : اسف و**** ياستي لا خلاص هسمع الكلام
المتسوله : دا الموضوع عجبك بقي وانا اللي كنت فاكراك مجبر وخايف ....... يالا ياخول روح هات اللي قلتلك عليه
اندرو : بس اصل مش متعود
المتسوله : لا اتعود منتا خول ولازم تتعود عمرى مشوفت خول بيتكسف اخلص يالا
(راح لافف و ماشي ووهو ماشى هي صفرت اكنها بتعاكسه ايه الحلاوه دى يا بت دى طيزك ملبن طيز شرموطه بصحيح هههههه وراح جاب المياه وجيه )
المتسوله : بالبوكسر بتاعك امسح الصاله كلها ... استنى انا لسا مخلصتش عايزاك تمسحها بطيزك
اندرو : حاضر بس ازاى
المتسوله : تعجبنى وانت بتقول حاضر بص ياخول تجيب البوكسر تحطه في المياه و تحطه على الارض وتقعد عليه بطيزك و تمسح فهمت ولا اجى افهمك
اندرو : لا لا فهمت
المتسوله : لا انا ممكن اجى افهمك لتكون بتهيج من الاقلام كمان
اندرو : انا خدام اي حاجه تيجي من حضرتك
المتسوله : مش هريحك برضو هترتاح بمزاحي انا ويالا فرجنى جمال طيزك يا لبوة ..مش انت بتحبى تتهزقى يا لبوة
اندرو : ااااه بحب اووووووي
المتسوله : يلا ورينى
( بدا زى مقالتله و بقي يمسح بطيزه و احساس المياه على طيزه اكيد هيجه اوى وهي متوصتش في انها تهيجه اكتر بدات تقلع الجزمه و الشراب و لبست الشبشب تانى و راحت نحيته معاها الشراب في ايديها)
المتسوله : ايه رايك تحط دا في بوقك وانت بتمسح زى الشراميط كدا ولا بلاش
اندرو : ليه بس منا بمسح اهو (و فضل يحرك طيزه جامد)
المتسوله : هههههههههه طب اتحايل عليا شويه
اندرو : ارجوكى حطي الشراب في بوقى ارجوكى هعمل كل حاجة
المتسوله : ششششش متقرفنيش خلاص
( و حطتهوله في بوقه اول محطته يعيني الواد مستحملتش و جبهم علي نفسه و المريله قصيرة فاللبن نزل من بين رجله وهى اخدت بالها )
المتسوله : استنى استنى ايه ده يا قذر (و شاورت برجليها على الارض )
اندرو : غصب عني مقصدش
المتسوله : هههههه احيه انت جبتهم يا خول دا انا لسا ملمستكش كل دا علشان لمست شرابى العرقان بلسانك امال لو لمست دى (و طلعت رجليها من الشبشب و حطتها قدام وشه) هههههه اوعى تجبهم تانى
احييبببه انا مش مصدقة بجد ....انت جبتهم جبتهم يعنى نطرت ولا بتنقط بس هيجان لا بس نقط ايه دا انت غرقت نفسك....احاااااااااا ورينى المريله يا معفن لو عليها نقطه هلحسهالك ورييييينى
( ورفعت المريله و قلبتها علشان تشوف وزبره بان كان مخفوس خفسة سودا خصوصا انه لسا منزل )
المتسوله : احيييييه لا قوملى بقا كدا و اقلع المريله دى ورينى جمالك....... هههههههههههه يخربيتك اية دا يالا و هيجان وعامل قلق و عامل فيها دكر ههههههههه داانت خول وبرخصه و رخصتك اهيه (و حطيت رجليها بالشبشب على زبره ) ههههههه انا مش قادره بجد دة بتاع اخوك الصغير يا صغنن احا بجد دا صباع رجلى الصغير اكبر منه تيجى نقيس .... علشان كدا ياخول مخلتنيش اعرف اشوفه المره اللي فاتت
اندرو : حرام عليكى انا مش قادر
المتسوله : حرام عليا ايه منتا مبسوط اهو يا متناك فى ايه
اندرو : بصراحة انا هيجان مش قادر
المتسوله : يا حرام عايزه ايه يا بيضة عايزة تتناكى ههههههههه ماهو بالمنظر اللي انا شيفاه دا لما تقولى هايج يبقى عايز تتناك الزنبور دة يتناك مش ينيك ههههه يالهوى مش قادره ...بقولك ايه روح امسح قرفك اللي على الارض دا و تعالى ........ و بعدين انا علمتك تمسح كدا برضو امسح بطيزك
اندرو : حاضر اسف (و مسحها بطيزه)
المتسوله : يلا يا متناك شوف شغلك شبشبى عرقان بس وحياه امك لو نزلت لهلحسهوملك بلاش شغل الكلاب الهايجه على روحها دا
( بدا يلحس الشبشب و العرق اللي علي رجليها و يستطعم وكان واصح انه مبسوط ومندمج نيييييك و هايج فشخ وهي جت من وراه و حطت رجليها على طيزه و فضلت تحركها)
المتسوله : شطوورة ايييوه كده الحس كويس عجبك؟ هو احلا ولا شرابى
اندرو : رجل حضرتك احلا من كل حاجة
المتسوله : ههههه طب منا عارفه انت مش شايف منظرك ولا ايه ورينى الشبشب كدا...... الحته دي ناشفه ملحستهاش حتى فلحسك خول
(و داست على ضهره برجليها خليته مقرفس على الارض و طيزه لفوق و ضربته على طيزه بالشبشب وفضلت تضرب و تضحك)
اندرو : طيزى ولعت
المتسوله : طيزك شرموطة اوى و هى محمرة كدا وبتتهز قوم حطها في طبق المياه
(قام و قعد في طبق المياه وهي جاتله ورفعت رجليها قدام وشه )
المتسوله : عايز تنضفها
اندرو : ارجوكى نفسى اوى ارجوكى
المتسوله : طب تنضفها ولا تحك زنبورك فيها
اندرو : ارجوكى ارحمينى انا مش عارف اختار ايه
المتسوله : ضحكت ههههههه خلاص خلاص صعبت عليا
(راحت قعدت على الكنبة و قلعت الشبشب ونادت عليه وهو راحلها على ركبه)
المتسوله : بص انا هرفع رجلى الاتنين وانت تحك فيهم من فوق وحسك عينك تلمس رجلى بايدك وقبل متنزل قولي
اندرو : حاضر حاضر
(و رفعت رجليها قدام زبره و بدا اندرو يحك فصوابعها من فوق و كل شوية تبعد رجليها وهو يقرب بسرعه منها ويكمل حك و هي تضحك وهو واضخ انه في دنيا تانى و بحك بسرعه اوى )
اندرو : هجبهم هجبهم
(راحت حطت رجل من فوق زبره و رجل من تحت وقفلت جامد راح جايبهم في ثوانى ورجليها غرقت لبن وهو بيترعش قدامها وهي قعدت تحرك رجليها على بعض بلبنه
المتسوله : يالا علشان انا حلوه بس مش انت كنت محتار تنضف رجلى ولا تحك يالا هخليك تنضف كمان هههههههههههه
اندرو : بس انا....... (وراحت لطشانه بالقلم )
المتسوله : بس انت يا خول الحس يالا مش عايزه اشوف نقطه على رجلى اخلص و الحس بين صوابعي ايه رايك في العرق باللبن مش احلي يا متناك
اندرو : حلو طبعا ياستي اي حاجه منك حلوه بس ممكن بعد اذن حضرتك استفسر عن حاجه
المتسوله : اخلص
اندرو : حضرتك ياستي مبعبصتينيش ولا لعبتيلي في طيزي يعني وانا كنت فاكر انك هتنكيني يعني وكدا
المتسوله : مزاجي كدا هتناقشني يامتناك يابو زبر اطفال
اندرو : اسف حضرنك
المتسوله : صعبت عليا خلاص هقولك بص ياخول النيك نفسه مش ممتع زي الهيجان ليه لان طول منتا هيجان هتعمل اي حاجه تطلب منك زي الكلب لكن لو اتناكت هترتاح و هيجانك هيقل وانا مش عايزه اريحك عايزه كدا تفضل فاكرني طول عمرك وتحفي ورايا زي الكلب علشان اريحلك طيزك دي فهمت ياخول ( وراحت مدياله علي قفاه )
اندرو : فهمت ياستي
المتسوله : يالا البس وغور من هنا واستني مني تليفون
اندرو : منك ولا من الست اللي كلمتني من شويه
المتسوله : ست ههههههههههه ست مين دا انا اللي كلمتك ياخول يالاغور الدنيا ليلت
............ خلص الفيديو

انا : احا يااندرو بجد دا تصوير فيلم سكس مش مجرد فيديو انا لو مكانها انزله علي اي موقع سكس واكسب فلوس زي الرز.... طب انت بتعيط ليه دلوقتي صعبانه عليك نفسك ولا مكسوف مني تبقي كداب لو صعبانه عليك نفسك فاكيد مكسوف مني متتكسفش ياعلق انت اخويا وستر وغطا علي بعض وبعدين ايه الزبر ابن المتناكه دا هههههههههه اومال فالح بس علي القهوه ابعتلي فيلم ابعتلي فيلم وعاملي فيها زبييير وضربت 3 عشرات و 5 عشرات ومش عارف ايه ياشيخ اتوكس بتشوفه ازاي اصلا ولا بتدور عليه بملقاط ههههههههههه
اندرو : مخلاص ياعم اللذيذ خلصنا
انا : ياعم ماشي والفيديو دا جالك ازاي
اندرو : كلمتني تاني يوم علي بليل كدا وقالتلي تيجي علي العنوان اللي قلتهولك دا كمان كام يوم الاقيك واقف مستنيني لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل وقفلت بسرعه
انا : لاااااا اتقل عليا كدا قولي قالتلك ايه بالظبط
اندرو : مش فاكر اوووي
انا : لا كسمك افتكر واخلص قالتلك ايه بالظبط
اندرو : تيجي علي العنوان اللي قلتهولك دا بكره يابن الخول الاقيك واقف مستني ستك لو مجتش فضيحتك هتبقي بجلاجل لالالالاا قالتلي بعد بكره
انا : كنت انت فين بالظبط لما كلمتك
اندرو : ليه ياعم الاسئله دي كلها هنسيب كسم المصيبه ون.....
انا : اخلص يابن العلق ورد كنت فين بالظبط
اندرو : كنت علي القهوه فاكر اليوم اللي علي جالنا فيه وكنا مستنينك هو اليوم دا
انا : احااااااااااااااااااااااااااااااااا حلو نيييييك
اندرو : في ايه مالك مبسوط ليه كدا
انا : قابلتها فين
اندرو : قابلتها في ميدان رمسيس علي 12 او 1 الضهر ادتني فلاشه وقالتلي استني تليفون مني ومتمشيش ورايا بدل ماازيك
انا : حلو نييييييييييييييك الكلام دا اديني رقمها وسبني امخمخلك بقي واشوف الدنيا هترسي علي ايه ومتكلمنيش في الموضوع ولا تزن علي كسمي انا اللي هكلمك وهات دقيقه اكلم معتز
اندرو : ليه
انا : علشان اعتذرله اني مروحتش الشغل النهارده
اندرو : انت نزلت شغل
انا : بقالي كام يوم واخلص يابن الزنانه هات بقي دا انت رزل
انا : الو ايوا يامعتز و**** ياحبي انا اسف فشخ راحت عليا نومه ولسا اندرو جايلي هو اللي مصحيني و**** لولاه كنت هفضل نايم لبليل
معتز : وامبارح برضو راحت عليك نومه
انا : لا بصراحه كان عندي طلعه كنت بنيك
معتز : انت بتحرق دمي يعني انا غلطان اني اتصدرت لخول زيك
انا : ياعم خلاص بقي و**** متزيطش اخر مره
معتز : بقولك ايه صحيح اتصلت بيك كتير فشخ موبايلك كان خارج الخدمه فكلمتك علي موبايل امك قلتلها تصحيك علشان عنده شغل قالتلي حاضر وشويه لقيتها بتقولي معلش ياابني اصل مايكل مش في اوضته شكله بايت برا ف يابن الخول لما تحب تحور متحورش علي كسمي ماشي مش عايز تيجي قولي مش هاجي لكن متقفلش موبايلك وتتناك تتسرمح برا وانا اللي بتهزق بسببك هنا
انا : خلصت خلاص سمعتني الكلام وهديت يالا اشوفك بكره في الشغل سلام
معتز : يابن المتناكه لو قفلت هطل............. تييت تيت تيت
اندرو : دا انت مستفز نييييييييييك
انا : بس يالا يابضان انت كمان ما كله بسبب ميتين امك ..هات ولاعه
اندرو : مش في جيبي هناك علي المكتب
(قمت علشان اجيب الولاعه لمحت خيال من تحت باب الاوضه في حد واقف بيتسنط علينا رحت معلي صوتي و قلت لاندرو هي امك مش ناويه تغدينا ولا ايه )
اندرو : انت بتزعق ليه
انا : لا عادي قلت اقولها اكني علي المسرح
اندرو : طب استني اقوم اشوفها
انا : (بصوت مسرحي ) طب يالا بسرعه ياصاحبي انا جعاااااااااااان
اندرو : كسم بضانك
( خرج اندرو وانا وراه طلعنا لقينا ام اندرو طالعه من المطبخ واميره خارجه من الحمام )
ام اندرو : انتي لحقتي تعملي حمام
اميره : لا انا نسيت موبايلي جوا بجيبه
ام اندرو : وانتو كل دا رغي ايه مزهقتوش
( وبعدين في الحيره بنت المتناكه دي واحده ملحقتش تخش الحمام يعني ممكن تكون بتتسنط علينا وبعدين عملت نفسها في الحمام والتانيه بتقولنا كل دا رغي طب عرفت منين ان انا بنرغي طب احااا بقي مين فيهم اللي كان بيسمعنا ايه اللغبطه بنت اللبوه دي هو مينفعش تبقي سهله وبسيطه )
انا : منتي عارفاني ياطنط بتاع مشاكل وابنك هو اللي بيشيل عني
ام اندرو : ااااه انت هتقولي علي مشاكلك منا عارفاها من وانتو في ابتدائي ياحبه عين امك
انا : بقولك ياميرو عايزك لحظه
اميره : نعم عايز ايه
ام اندرو : يعني يابنت الجزمه يازباله بقالي ساعه بخبط عليكي لما دراعي خدل مش عايزه تردي واول مينده عليكي تردي صحيح دلع ماسخ
اميره : لا دا انا لسا هشبشبله ياماما انا بس بشوف عايز ايه علشان يبقي عداني العيب
ام اندرو : شوفيه ياختي شوفيه وانت يااندرو خد عايزاك
انا : ايه يابطتي لسا زعلانه مني طب حقك عليا انا مكنتش اقصد و**** وبعدين منتي اللي عليتي صوتك عليا يعني ينفع بنت جميله قلبوظه زيك كدا تعلي صوتها علي شحط طويل زيي ينفع ؟ هااا ردي (وبضربها علي قفاها )
اميره : متضربش ومش هرد وعلي فكره انا ممكن امد ايدي انا كمان
انا : ( بقرصها من خدودها وانعكش لها شعرها ) عسل انتي عسسسسسل
اميره : اوعي ايدك دا انت رزل
انا : رزل بتقوليلي رزل دا انا اللي مربيكي علي ايدي وبتكبري قدامي كل يوم لحد مابقيتي بشنب وجايا دلوقتي تقوليلي رزل انا كنت حاسس ان اليوم دا هيجي بس متوقعتش ان الزمن يخليه يجي بسرعه كده اااااااه ياقلبي اااااااه ياقلبي ااااااااااااه ياقلبي
اميره : اداءك فاكس فششششخ
انا : فشخ انتي اتعلمتيها فين الكلمه دي يابت انطقي
اميره : ايه عادي ما كل الناس بتقولها جات عليا وبعدين انت مالك اصلا
انا : مالي ايه ياشخه انتي في بنت متربيه تقول كدا عيب كدا عيب كدا ايييييييه عيب ( وبسكعها علي قفاها تاني )
اميره : ماقلنا متمدش ايدك **** بقي
انا : طب لسا زعلانه مني
اميره : اه ومش طايقاك
انا : اتفلقي هههههههههههههههههه (وسبتها ودخلت المطبخ لاندرو )
انا : انا هخلع انا بقي علشان فرهدت وعايز اتغدي وامك بتتمرقع ومعملتش غدا لحد دلوقتي
ام اندرو : اخيرا افتكرت ان ليك بيت يلمك وحسيت علي دمك وهتروح
انا : شوف امك قرررده برضو مجابتش سيره الغدا وبعدين ياوليه دا انتي بتبقي مبسوطه لما بنطلك كل شويه بعملكو حس في البيت اللي محدش بيزوركو فيه دا
ام اندرو : ومين سمعك من ساعه ابو اندرو **** يرحمه ما مات ومحدش بقي بيجيلنا
انا : طب اسيبك انا مع امك علشان هتقلب علي عبله كامل
ام اندرو : يالا ياجزمه
(وبتحدفني بالطبق اللي في ايديها وانا بجري علي الصاله )
انا : سلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
(نزلت من بيت اندرو ومروح بيتنا لقيت رقم غريب بيتصل بيا)
انا : الو مين معايا
المتصل : الو مايكل معايا
انا : اه مين حضرتك
المتصل : انا مرنا
انا : ايوا مرنا مين برضو
المتصل : انا مرنا اللي معاك في الكليه اللي هزقتني وقلت عليا هبله وشردتني علي جروب الكليه
انا : اااااااااااه مرنا ازيك يامهزقه عامله ايه
مرنا : انت هتستهبل متحترم نفسك
انا : ايه مكفكيش التهزيق اللي هزقتهولك في الجامعه عايزاه كمان في التليفون
مرنا : شكرا يامحترم انا بس عايزه اسالك سؤال ليه انا عملتلك ايه علشان كل دا
انا : انا مش فاهم حاجه ايه اللي حصل انا كل اللي عملته جيت اتعرف عليكي حبيتي تروشي رحت مروش عليكي بس هو دا اللي اعرفه
مرنا : انت مدخلتش علي جروب الكليه وشوفت الصور اللي منزلنهالي وكميه بوستات التريقه والسف
انا : ايا كان اللي علي الجروب كلها يومين والموضوع هيتنسي وهيشبطو في حاجه غيرك متحسسنيش انك كيم كارديشان يعني
مرنا : علي العموم شكرا كتر خيرك
انا : عفوا سلام
(مسكت الموبايل فتحت الفيس بوك دخلت علي الجروب احااااااااااااااااااااااا ايه البضان دا وايه البوستات بنت المتناكه المكتوبه دي مش مضحكه اطلاقا ولا تخليك تبتسم حتي ايه المضحك في انهم منزلنلها صوره مكتوب عليها هاشتاج هبله صيدله ولا هاشتاج الهبله علي دفعتها بتقدير امتياز وبوست ابن لبوه مكتوب فيه ( علي طريقه اعلان موبينيل اللالي اللالي اللالي اللالي ) الهبله الهبله الهبله الهبله صيدله عملتلك نظام جديد اسمه الهبله تقدر تهزقها في اي وقت كسم القرف انا اتبضنتلها الصراحه.. المهم وصلت بيتنا واول مدخلت لقيتهم بيتغدو رحت قاعد واكل معاهم )
بابا: انت نزلت شغل
انا : اه يابابا
بابا : ومقلتليش ليه
انا : عادي يعني مجتش فرصه
بابا : طب وكليتك اللي مش ناوي تخلصها دي
انا : منا هحاول اكلم المدير انزل الشغل بليل بدل الصبح
بابا : وشغل ايه دا بقي انش**** اللي بيشتغلوه بليل دا
انا : مصمم اعلانات وتصوير وكدا
بابا : ودا ايه علاقته بكليتك اللي هيتعب في التصوير هتكتبلو علي دوا مثلا
انا : ( ايه الافيه الرخيص دا ) لا مش كدا بالظبط انا قلت اي شغل جنب الجامعه بدل منا باخد مصروف زي العيال
بابا : وهو حد اشتكالك من الفلوس ما انا بصرف عليك اكل وشرب ولبس وعمال اعلف فيك لحد مبقيت زي البغل اهوه جت علي مصروفك يعني
انا : ( وبعدين في الراجل المتخلف اللي هيجنن امي معاه دا ) ماهو المصروف مبيكفنيش بصراحه
بابا : خلاص ابقي زوديلي المصروف ياستي طالما بيتحجج لما نشوف اخرتها معاه ياكش بعد دا كله تسقطلي تاني ويكون في علمك لو سقطت السنه دي مش هدفعلك جنيه تاني لو اتطربقت السما علي الارض
انا : حاضر يابابا اوعدك اني هنجح السنه دي
مريم ( اختي ) : بابا ممكن انقل مع مايكل في اوضته اهو نشجع بعض نذاكر سوا وبعدين انا بخاف انام لوحدي واوضه مايكل قد اوضتي مرتين يعني هتكفي ونخلي اوضتي للكراكيب
بابا : ماشي اللي عايزين تعملوه اعملوه
(انا واختي بنبص لبعض باستغراب ايه دا عادي كدا من غير فرهده ولا زعيق وشتيمه وخناق )
بابا : مالكو مستغربين ليه وانتو فاكرني ايه بعبع بقول لاء وخلاص فاكرني قاسي مش حنين عليكو وبحبوكو زي امكو
انا : بصراحه يابابا اه
بابا : (وماسك دموعه بالعافيه ) ماهو علشان عيل مش متربي متفهمش يعني ايه ابوبه ولا اب بيخاف علي عياله من الدنيا وبلاويها اب بينحت في الصخر علشان عياله يبقو مبسوطين طبعا تلاقيك في سرك بتقول ايه الاوفر دا انت هتنكد علينا ليه مش كدا
انا : لا ابدا يابابا بس مستغرب علطول متعود منك علي لا وزعيق وشخط ونطر دا انت لسا من شويه بتقولي مش هصرف عليك جنيه لوسقطت
بابا : منتا علشان غبي منا كل سنه بقولك الكلمتين دول ولما سقطت دفعتلك برضو وانت فكرك اني هفرح لما اطلعك من الكليه بعد مطلع عينك مذاكره في ثانوي وكمان في الكليه بكره تكبر وتفهم انا كنت بقسي عليك ليه بس ساعتها هتقول **** يرحمك يابا كان عندك حق
انا : (اول مره احس اني بحب ابويا بجد ورحت قايم بايس راسه وحاضنه) ربنا يديك الصحه يابابا وميحرمناش من دخلتك علينا حقك عليا انا فعلا غبي
بابا : خد مفتاح العربيه اهوه مش كان نفسك تروح بيها الجامعه يالا ياعم زقطط
انا : علطلاق انت راجل عسليه مافيش منك اتنين مواااااااااااااااه متجيب مفتاح الشقه القديمه بالمره وادعيلك
بابا : اقعد بقي وخلص طفح صدعتني
انا : ابوكي دا يحصلو حاجه لو مهزقنيش متغمضلوش عين غير لما يهزقني
اختي : يالا بقي قوم انقل معايا حاجتي في اوضتك
انا : في الجنينه حاضر يالا يابت من هنا انا داخل انام تصبحي علي خير .....................انتهي الجزءالسابع


تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء التامن
(بيت مايكل 3 )



الشخصيات كما هي بالاضافه الي

بسنت (هي في جامعه معرفش سنها بس صارووووووخ بمعني الكلمه بزازها مدوره ومشدوده طيزها زي طيز سما المصري لبسها كله كات صيف او شتا شعرها لونه احمر ووشها ابيض عينيها واسعه وعندها نمش في وشها تحسها من اسكتلندا )


(صحيت بليل لقيت اختي في حضني ولازقه السريرين في بعض اكنهم سرير واحد رحت قايم داخل الحمام غسلت وشي وفوقت وبعبصت علي اي حاجه تتاكل في التلاجه طبعا مفيهاش غير علبه ايس كريم فيها زيتون مخلل ونص ليمونه في باب التلاجه وشويه طماطم وخيار وازايز مياه وكالعاده قعدت انقق في الخيار ورجعت الاوضه لقيت دولابي مش موجود مكانه دولاب اختي ومكتبها وتسريحتها وهدومي مرميه علي الكرسي طبعا والاوضه ريحتها حلوه من برفانتها اللي علي التسريحه تحس انك في نضافه مش الزريبه اللي كنت عايش فيها الاول قعدت ازق فيها تصحي علشان تقوم تعملي اي حاجه اكلها)
انا : يابنتي قوممممي انتي يانيله قووومي
اختي : ايه يابني سبني انام تعبانه اووي
انا : طب انا جعان قومي اعمليلي شويه مكرونه
اختي: طب حاضر حاضر خخخخخخخخخخخ
انا : انتي لسا هتشخري قومي اخلصي (ورحت شادد المخده من تحت راسها وقعدت اضربها بيها )
اختي : خلاص قومت قومت و**** انت معندك دم انا تعبانه وعايزه انام عندي كليه بكره بدري
انا : طب اعمليلي اكل وارجعي نامي
اختي : و**** ماعندك ريحه الدم بقي تصحيني من النوم علشان اعملك اكل روح ياشيخ الهي يرزقك بواحده تعكنن عليك عيشتك
انا : طب ياخالتي قومي يالا
اختي : انا استاهل ضرب الجزمه اني قلت لبابا انام معاك
انا : انجزي بقي بتحرقي كتير ليه يالا يالا يالا (وبزوقها من ضهرها لحد المطبخ)
اختي : طب استني البس الشبشب
انا : لا يالا يالا يالا برافوووووووووووو اسيبك انا في المطبخ تعملي اي اكل وتجبيهولي علي الاوضه زي الباشا
اختي : تربيه زباله
( بعد نص ساعه لقيتها داخله عليا الاوضه بصينيه عليها طبق مكرونه وبانيه وطبق مخلل )
اختي : اتفضل ياسي خرا سم هاري
انا : ايه دا انتي جبتي منين الاكل دا انا لسا فاتح التلاجه لقيتها فاضيه
اختي : وانت هتقارن نفسك بيا يابو شخه انت يابني احنا مبنغلبش
انا : قد الدنيا ياصاحبي يالا خشي كملي نوم بقي
اختي: وحياه امك هو انا هعرف انام تاني ليه بس تقومني دا انت مقرف ومتعب يكون في عونها اللي عندها اخوات ولاد
انا : اه صحيح مش مرنا كلمتني
اختي : منا عارفه منا اللي اديتها رقمك اتصلت بيا وقالتلي عايزاك اتاسفتلها وقلتلها ان انا اللي قلت لاصحابي مش انت بس هي افتكرت اني بداري عليك هي كلمتك قالتلك ايه
انا : جو صعبنيات بقي وليه بتعمل كدا قلتلها انا معملتلكيش حاجه وقالتلي بص علي الجروب بصيت عليه لقيته مقرف مش مضحك ويحرق الدم اتضايقتلها و**** وكلمت الواد مؤمن قلتله يخلي العيال تمسح الهبل دا احنا كبار مش صغيرين قالي كنا بنروش ياسطي عادي قلتله لا تخصني واتراهن معايا علي 100 جنيه اذا كنت هعرف اعلقها ولا لاء قلتله امين قالي قدامك شهر ياسطي لو معلقتهاش شيل ايدك من عليها وتدفع ال 100 جنيه
اختي : انتو ايه مشمتوش تربيه مفيش حد رباكو انت كدا راجل يعني اشحال عندك اخت بنت المفروض تحس علي دمك لان ممكن اكون مكانها
انا : انتي عبيطه ولا ايه هو حد يقدر يكلمك ولا يبصلك حتي وانا عايش
اختي : لا راجل ياااض وراجل اووووي مترضهاش لاختك لكن بنات الناس عادي ونعمه التربيه
انا : سيبك من الهبد اللي بتهبديه دا وقوليلي بقي ابوكي مالو قالب علي امينه رزق ليه كدا
اختي :ابوك اول امبارح بعد ماتخانقت معاه انت بسبب البت اللي كانت معاك يوميها صدره تعب ومقدرش ياخد نفسه روحنا بيه علي الدكتور قاله من كتر شرب السجاير ولو مبطلهاش هيموت قريب لازم يبطلها وبس ومن ساعه مارجع لحد دلوقتي وهو متغير زي مانتا شايف كدا
انا : احااااااااا ومصحتنيش ليه
اختي : متحترم نفسك ايه الالفاظ دي هو انت بتكلم واحد صاحبك
انا : جات عفويه و**** معلش مصحتنيش ليه برضو
اختي : دخلت اصحيك كنت نايم زي القتيل
انا : ايه النكد دا هو بقي خياله مصورله انه هيموت قريب فبيعمل لاخرته صح ايه التخلف والمرض دا هو اي حد يلعبله في دماغه يتوهم كدا هو في حد عارف هيموت امتي
اختي : ابوك كبر يامايكل وصحته مش زي زمان والمفروض انك راجل تشيل عنه وتريحه شويه لكن هنقول ايه ربنا رزقه بعيل تافه لا يعتمد عليه
انا : يعني انتي شايفه كدا
اختي : مش قصدي انا بس .......
انا : خلاص يامريم حصل خير
اختي : طب اقعد كمل اكلك طيب حقك عليا وال......
انا : شبعت خلاص انا نازل هتمشي شويه اشم هوا
اختي : طب استني طيب متنزلش وانت زعلان مني انا بس قصدي....
انا : قلت خلاص حصل خير سلام
( ونزلت اتمشي بفكر في كلام اختي وبكلم نفسي انا تافه ازاي منا في كليه صيدليه اهوه من كليات القمه ودكتور قد الدنيا اومال لو كنت فاشل بجد وفي معهد سنتين ولا كنت حبسجي ومتسول وحشاش دا انا بحل كل مشاكل اصحابي وكله بيحلف بخفه دمي ولساني الي بيخلص اي كلام ورجولتي معاهم....... لا يامايكل متكدبش علي نفسك انت فاشل اللي زيك شغالين ومعاهم فلوس وفي اللي خاطب ومتجوز وفي اللي بيكون مستقبله ومتتحججش بالبلد انت اللي خول همك علي زبرك وبتجري ورا النسوان زي الكلب حتي ابوك الغلبان مش قادر تفرحه دا حتي اختك اللي بتموت فيك نفسها تفتخر بيك ومش عارفه انا واثق انها بتضايق لما حد في الجامعه يعرف انها اختي وبيبعدو عنها مش علشان هي وحشه علشان انا اللي ابن متناكه فاشل ومش عايزين مشاكل طب ايه مش هتفوق ولا هتفضل كدا فوق وركز في جامعتك خلصها وبعديها هتلاقي الشغل بيجيلك ..... وقطع حبل افكاري اتصال من معتز )
انا : الو ايه ياصاحبي
معتز : ايه يارايق فينك كدا
انا : بتمشي في الشارع شويه مخنوق
معتز : في حاجه طب اجيلك انت كويس
انا : اه كويس بقولك ايه صحيح ابويا قالي مفيش شغل وركز في جامعتك ومتشيلش هم المصاريف
معتز : احا اخيرا هيطلع اللي تحت البلاطه علي العموم قشطه انا بكلمك علشان اقولك ان مديري قالي متجبش العلق دا تاني مع انه كان هينفعني وهستفاد منه بس شكله مش بتاع شغل فقلت ارسيك يعني
انا : ياعم كسمه
معتز : طب متعدي عليا نشرب سيجارتين مع بعض
انا : لا ياعم فاكس ماليش مزاج
معتز : ماهي دي اللي هتعدل مزاجك يافناااااااااااان
انا : طب انزلي انت نتقابل نشربها في اي حته ولا اقولك تعالي نروح شقتنا القديمه
معتز : احا هو اداك كمان المفتاح دا شكله حوار كبير لاء دا انا انزلك بقي
انا : امين هستناك هناك بقولك ايه اكلم اندرو وهيما ونتجمع ولا فاكس
معتز : اللي تشوفه عادي وانا هجيب اللاب والدراعات علشان شكلها هتبقي ليله فل
انا : ههههههههه اصلي ياصاحبي مستنيك سلام ....
( الخول هيفضل طول عمره خول دا انا لسا من دقيقتين بقول هتغير وهشوف مستقبلي ههههه احا علي الحماس ابن المتناكه اللي بينيك الواحد في افكاره دا )


مشهد في شقتنا القديمه

معتز : دي الشقه محتاجه تتنضف ايه الزريبه دي مش بعيد نلاقي فران وحشرات
انا : اه وديناصورات وتنانين وطائر الرخ بينيك جوا علي السرير
معتز : ابقي فكرني ابعتلك دينا تنضفهالك
انا: دينا مين
معتز : الشغاله اللي عندنا نسيتها طب انت تنساها لكن بتاعك ينساها ازاي
انا :اااااااااااه افتكرتها لا هاتها هاتها
معتز : بس ملكش دعوه بيها متخليش واحده متناكه زي دي ملهاش لازمه تفتكر نفسها حاجه وتفتكر ان ليها سعر والرجاله هتموت عليها
انا : كسم الارستقراطيه اللي نايكه عيلتكو دي دا انت مش هتولع لا دا اانت هيشعلقوك من بضانك علي اللي بتعمله في الناس دا ..... روح افتح الباب تلاقيه حد من العيال
اندرو : ايه ياعم ساعه بتفتح
معتز : ايه ياض ياخول مالك متظبط انت لحقت ترن حتي
اندرو : انا ابن لبوه اني جيتلكو وجايبلكو معايا حاجه حلوه
معتز : ايه جايبلنا امك ترقصلنا هههههههههه
اندرو : لا ياظريف جايبلك دي
انا : احا يابن اللعيبه دا احنا هنتدرمغ النهارده جبتها منين دي
اندرو : لقيتها في دولاب ابويا كان صاحبه جايبهاله هديه
معتز : احاااااا دي تركيزها 60% دا احنا هنتعمي مش هنعرف نروح
انا : كلمو هيما شوفوه فين وعرف يقضي حاجه ولا لاء
معتز : احا دا هيما ملك الحشيش دا لو معرفش يقضي يبقي نهايه العالم ...... اهوه بيخبط اهوه
هيما : ايه يارجااااااااااااله
معتز : ايه يارااااااااايق احنا قلقنا عليك
هيما : انتو متفتكروش كسمي غير لما تبقو هتصطبحوا
معتز : عيب ياصاحبي متقولش كدا دا انت ابو الرجوله كلها
هيما : استني استني متقفلش الباب معايا حد طالع بيجيب شيبسيهات وبيبسي وطالع
انا : احااا مين دا منتا عارف ياعم مبنحبش نشرب قدام حد منعرفهوش كسم البضان
هيما : اهدي علي حالك كدا لما تشوفه هتعرفه
معتز : ايوا مين يعني متخلص بكسمك هو سر
هيما : خليها مفاجاه هفاجئكو ياخولات .... اهو طالع اهوووه
انا : يادييييييييييييييين امي هو انت ..... عاش من شافك ياصاحبي عامل ايه خش خش
سهوكه : عامل ايه يا كيمووووو واحشني فششششخ احا ايه دا دا الشله كلها هناااااا.............. زيزوووووووو حبيب ميتين امي عامل ايه ياصاحبي وامك عامله ايه ههههههه............. ايه دا وكمان اندرو هنا لا ياجدعان انا مش مصدق نفسي اندرو ابن الناس الفرفور بقي بيصطبح وبيشرب دا زمن ابن متناكه
معتز : هههههههههههه جايبلنا الكلام علطول كدا يابن المتسلخه
انا : مخلاص ياجدعان كلوكو علي الواد ولا ايه
سهوكه : اه مانت كوفتس زيه وهتحاميله
انا : ياعم كسمك علي كسمه اهدو علي بعض لسا الليله طويله..... انت شارب ايه يا سهوكه
سهوكه : استروكس ياصاحبي بتاع ابن متناكه تشربه تلاقي نفسك بتتحاسب مش معانا
انا : ايوا دماغه ايه يعني بيطلب معاك بايه زعل حب ضحك نكد
سهوكه : لا دا دماغ وسخه مبتعملش حاجه بتفضل مبلم ربع ساعه مش فاهم حاجه وبعديها بتفوق
اندرو : معاك منه نجربه
سهوكه : لا انسي انت دا صعب عليك دا انت تموت فيها دا مش حشيش ياسطه بتقعد تشد تشد دا هو نفسين وشكرا ..... انسي و**** لو اتنطت
معتز : طب ايه هنقضيها رغي ولا ايه مش هننجز .... افرك الحشيش انت يااندرو واعمل كارتله وانت ياهيما خد منه ولف وانت ياكيمو هاتلنا كوبايات بقي وزبط القاعده كدا وانا هوصل اللاب بالشاشه واشغل pes اصلي يالا حركو نفسكو شويه
سهوكه : احا وانا هعمل ايه
معتز : لا انت تقعد بدماغك دي علي جنب كدا اللي تشوفه بيتلكع تسكعه علي قفاه
سهوكه : لا ياعم انا هقعد جنب دودي حبيبي فخاده وحشتني
اندرو : جر ايه ياعلق هي هتخيب منك ولا ايه وبعدين منا قايلك مبحبش دودي دي فوق كدا علشان معملهاش معاك
سهوكه : طب متيجي نخش جوا ونشوف مين هيعملها مع التاني
هيما : مخلاص يابضان انت وهو اهدو شويه متفصلوش كسمنا بقي ..... خد ولع خد
( بعد ربع ساعه وابتدينا نعمل دماغ )
انا : انا هلعب اول ماتش كسمكو انا صاحب البيت
معتز : وانا اول ماتش انا صاحب اللاب
هيما : وانا هلعب اول ماتش انا صاحب صاحبي ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه
سهوكه : وانا هلعب اول ماتش انا صاحب من بدري منمتش هههههههههههههههههههههههههههه
اندرو : وانا هلعب اول ماتش انا صاحبكو ههههههههههههههههههههههههههههههه
سهوكه : ايوا يادووووووووووودي ياعالمي ايوا كدا اصحي معانا
معتز : طب ايه هي هتفضل ناشفه كدا متكلمولنا اي شلاحفاه ياجدعان
هيما : احا انت بتقول ايه اهلا انت وصلت
معتز : لا ياصاحبي انا معاااك اهو حتي بص في عيني كدا شايفني ههههههخخخخخخخخخهههههههه
( بعديها بساعتين كانت الازازه خلصت والحشيش خلص ومحدش شايف قدامه وعنينا مسطره كلها دم وكله نايم فوق بعضه محدش شايف حاجه مفيش غير هيما اللي فايق شويه علشان متعود علي الشرب والدرمغه دي بيشرب كل يوم )
معتز : طب ايه انا مش هينفع اروح كدا ابويا هينيكني
اندرو : وانا كمان مش هينفع اروح كدا
سهوكه : عيال خولات بتوع بابي ومامي
هيما : طب قومو اغسلوا وشكو هتفوقو شويه
انا : اه والنبي يالا ياجدعان علشان الحق اروح الساعه داخله علي 4 الفجر يالا انجزو حالكو
( كله غسل وشه وفاقو سنه بسيطه نيييك ونزلنا تحت في الشارع )
اندرو : خدني في طريقك يامعتز
معتز : اركب حد تاني جاي
هيما وسهوكه : احنا هنركب مع مايكل
انا : طب انجزو يالا ياجدعان بدل ما كسم كمين يوقفنا ينيكنا ومش طالبه بهدله
( وصلت تحت البيت وركنت العربيه وطلعت وبتسحب وانا داخل علشان محدش يصحي ودخلت غسلت وشي تاني ودخلت علي اوضتي لقيت اختي نايمه علي بطنها ومفشخها رجليها الاتنين ولابساه تيشيرت بيتي بنص كم وبنطلون بجامه قماش الخفيف دا رحت يادوب قالع التيشيرت والكوتشي وروحت نايم جنبها يادوب زقيتها شويه ولميت رجليها وهي بقي ضهرها ليا والتيشرتايه مرفوعه وضهرها باين معرفش انا هجت ليه عليها ولقيت زوبري وقف رحت بكل غشوميه حاضنها من ورا وزبي لازق في طيزها ولافف دراعي عليها وعمال ادعك في بزازها فضلت احك فيها جامد وانيك فيها علي الهدوم اكني مدخله فيها وسامع صوت اكن حد بيعيط قلت انا بيتهيالي بس علشان سكران لحد ماجبتهم علي نفسي وادلقت نمت.... صحيت تاني يوم علي الساعه 3 العصر قمت دخلت الحمام وبعدين لاحظت اني لابس هدوم بيتي مع اني نايم بالبنطلون الجينز احا انا مش فاكر حاجه بس انا فاكر اني نمت بهدومي خلصت حمام وخرجت لقيتهم بيتغدو قعدت كلت معاهم ولقيت مريم بتاكل معاهم
انا : مروحتيش الكليه يعني
بابا : مش لما تروح انت الاول .... وبعدين قولي انت خدت العربيه امبارح بليل
انا : اه يابابا قلت افتكر السواقه واتمشي بيها شويه والدنيا فاضيه
بابا : وانت معاك رخصه اصلا
انا : لا منا هكلم ابو معتز يعملهالي
بابا : فضي نفسك يوم اخدك واعملهالك انا
انا : خلاص قشطه
(قعدنا ناكل ومريم مبتبصلييش وامي مضايقه مني من ساعه حوار البت اللي قفشتني معاها وكسم النكد اللي علي الصبح وانا مش عارف مريم مبتبصليش ليه ومش فاكر حاجه خلصنا اكل وقمت دخلت اوضتي مسكت الموبايل لقيت اندرو متصل بيا زبين مره ومرنا كمان اتصلت مرتين شويه ولقيت اختي داخله بتاخد الكتب بتاعتها وطالعه برا )
انا : مالك يامريم انتي زعلانه مني في حاجه المفروض انا اللي ازعل علي الكلام اللي انتي قولتيهولي قبل مانزل
اختي : *بصتلي بعصبيه* لسانك ميخاطبش لساني
انا : *مسكتها من كوعها* طب قوليلي في ايه طيب مش فاهم حاجه اخلصي بقي بلاش شغل الافلام الهندي دا
اختي : طب روح اقفل الباب وتعالي علشان محدش يسمعنا
انا : هاااااااااا ياكش نخلص
اختي : انت كنت فين امبارح
انا : كنت سكران هااااا اخلصي واخر حاجه فاكرها اني فتحت التلاجه ادور علي حته جبنه قديمه علشان افوق ملقتش ورحت نايم
اختي :وغيرت هدومك ولا نمت بيها كدا
انا : لا اهدي كدا علي حالك وقوليلي ايه اللي حصل
اختي : يعني انت مش فاكر حاجه
انا : وغلاوتك عندي مفاكر كلمه انجزي بقي يامريم انا حاسس اني عملت مصيبه صح
اختي : (راحت حضناني وبتعيط ) مفيش مصيبه ولا حاجه يامايكل انا بس اتضايقت لما صحيت من النوم لاقيتك سكران وريحه بوقك تقرف خفت بابا او ماما يشوفوك كدا رحت غيرتلك هدومك
انا : يعني انتي قالبه وشك عليا علشان رجعت سكران تصدقي انك تافهه
اختي : غلطانه انا يعني علشان خايفه عليك وعلي صحتك ليحصلك حاجه من المخدرات دي غلطانه علشان عايزه اشوفك احسن واحد في الدنيا
انا : لا ياستي مش غلطانه ولا حاجه حقك عليا وادي راسك اهيه مواااااااااااه...... مالك بتقشعري ليه كدا وانا اول مره المسك ولا ابوسك
اختي : مفيش بس افتكرت شكلك وانت نايم وريحه بوقك وحشه من الهباب اللي بتشربه فجسمي قشعر ...... اوعدني انك مش هتشربه تاني
انا : حاضر ياستي مش هشربه تاني
اختي : احلف بغلاوتي عندك ولو شربته تاني هعرف انك مبتحبنيش واني مفرقش معاك
انا : لا احنا مسيحين مبنحلفش ههههههه
اختي : اخلص مش وقت هزار احلف وواوعدني
انا : حاضر ياستي و**** وحياه غلاوتك عندي ماهشرب حاجه تاني غير السجاير حلو كدا
اختي : ماشي انا هخرج اقعد قدام التليفزيون شويه
انا : ماشي اقفلي الباب وراكي
(مسكت الموبايل اكلم اندرو اشوف في ايه وعمال اهرش في زبي وحاسس بتلزيق في البوكسر وفي حاجه بضناني رحت قايم داخل الحمام لقيت زبي ملزق وريحته بنت متناكه والبوكسر في بقع ناشفه احا ايه دا معقول انا جبتهم علي نفسي ولا انا شخيت علي روحي ولا ايه دا رحت قالع البوكسر وحطيته في جردل مياه علشان البقع متبانش ورجعت اوضتي لبست بوكسر غيره وعمال افكر اختي فيها حاجه والبقع الغريبه دي يكونش انا اتحرشت بيها وهي نايمه لا بس انا استحاله افكر فيها كدا كسم الخمره انا مش فاكر اي ابن متناكه ودماغي هتنفجر رحت ماسك الموبايل كلمت اندرو )
انا : ايه يااندرو امك قفشتك امبارح ولا ايه
اندرو : لا ياعم كلهم كانو نايمين
انا : اومال في ايه متصل زبين مره انا قلت في مصيبه
اندرو : لا مصيبه ولا حاجه الست كلمتني عايزاني اقابلها علي الساعه 7 بليل
انا : ست مين
اندرو : فوق ياعم الست الراجل اللي انت باعتهولي البنك علشان اشوفله شغل
انا : راجل مين اللي انا بعتهولك علي البنك انت في حد جنبك
اندرو : اه
انا : طب مبكسمك ابعد عنه واتكلم دا انت بضان اووووي
اندرو : طب استني ....... الست ياعم بتاعه الفيديو ياعم
انا : ااااااااااااه طب هفوق وانزل اقابلك علي القهوه نشوف هنعمل ايه
اندرو : وحياه امك متنساني
انا : خلاص يالا بطل زن دا انت عيل مطلاب وزنان يالا سلام
اندرو : استني امي عايزه تكلمك
انا : هاتها اسلم عليها
ام اندرو : ازيك ياكيمو عامل ايه ومني عامله ايه ومريم وبابا
انا : ايه الاوفر دا منا لسا كنت عندك امبارح
ام اندرو : ياواد اتلم واسمعني في برشام بتاع سكر اسمه دياميكرون مش لاقياه لوتعرف تجيبهولي استني لحظه قوم سك علي اللبن يااندرو لحسن يفور
انا : اه ياطنط اللي علبته خضرا ولا زرقا
ام اندرو : اخضر وازرق ايه اسمعني بس بسرعه خليك مع الواد اندرو ومتسبوش يروحلها لوحده ولو احتاجت فلوس او اي حاجه كلمني بس وغلاوتي عندك متسيبوه يضيع مستقبله
انا : احااااااااا انتي عارفاه علي العموم متخافيش انا معااااه مش هسيبه
ام اندرو : اتلم ياواد بلاش قله ادب ااااه الزرقا ياحبيبي هاتلي كام علبه كدا وانت جاي
انا : طب مابدل الاكشن وجو المخابرات دا متكلميني علي موبايلي بعد ما اندرو ينزل وريحي دماغك بدل منتي عملالي فيها رافت الهجان كدا هههههههههه
ام اندرو : لا ناصح ياواد حاضر المره اللي جايه ياحبيبي هبقي اعملك الفراخ اللي بتحبها
انا : برضو اكشن انا عرفت الواد طالع غبي لمين ههههههههه
ام اندرو : حاضر يامتربي لما اشوفك هوريك طالع لمين خد اندرو معاك اهوه
انا : ايه يابني خلاص اتفقنا علي 5 كدا نتقابل علي القهوه امين ولو اتصلت بيك عادي رد عليها طبيعي وانك جاي في ميعادك ولا اقولك انزل نتقابل دلوقتي انا مصدع من امبارح وعايز اشرب قهوه
اندرو : اصلي هنزلك يالا سلام
انا : ( وبعدين بقي هتصرف ازاي في الحوار دا انا لسا مش متاكد اذا كانت هي اللي في دماغي ولا لا بس كل الادله بتقول انها هي طب هي بتعمل معاه ليه كدا والموضوع مترتب ولا جيه كدا بس اندرو قالي ان هو اللي شقطها من علي الدائري يبقي اكيد مش مترتب طب ولو طلعت هي هواجها ازاي انا هجرب حاجه لو طلعت صح يبقي الحوار في السليم ولو طلعت غلط الواد دا راح في داهيه ورحت طالع برا في الصاله )
انا : بابا انا هاخد العربيه عايزها
بابا : لا كدا كدا اتفقت مع عمك احمد هيعدي عليا يوصلني الشغل الصبح ونرجع مع بعض
انا : قول وربنا يعني العربيه معايا طول اليوم
بابا : اه ياروح امك بس بنزينها من مصروفك
انا : بنزينها بس دا اكلها شربها حمومها حشيشها عليا حشيش ايه ايه اللي انا بقوله دا ...... سلام بقي يابابا قبل مااعك الدنيا
بابا : سلام يااخره صبري


مشهد القهوه

انا : والنبي ياعم ناصر كوبايه قهوه مظبوط لحسن مصدع فشخ وياسلام لو تعملها بايدك
عم ناصر : عنيا ياعم مايكل تشرب حاجه يااندرو
اندرو : شويه كدا ياعم ناصر
عم ناصر : وهتيجي كمان دقيقتين تقولي هات قهوه غاوي انت تتعبني وتمشورني
اندرو : هههههههههه خلاص ياعم ناصر مش هزعلك هات قهوه
عم ناصر : ماكان من الاول .....بقولك ايه يامايكل تعرف تجيبلي البرشام دا
انا : دا ترامادول ياعم ناصر
عم ناصر : منا عارف انه ترامادول هتعرف اصل انا سمعت انه في الصيدليه ارخص من برا بكتير فلو هتعرف تبقي عملت معايا الصح
انا : عنيا ياحج هشوف لو عرفت مش هتاخر عليك
عم ناصر : عليا الطلاق انت واد جدع
انا : حبيبي ياحج ......... ها ياعم زفت الست كلمتك تاني بعد مقفلت معايا
اندرو : لا لسا قولي بقي هتعمل ايه معاها
انا : لما تتصل بيك اديني انا ارد عليها وملكش فيه
اندرو : ايوا يعني هتعمل ايه بدل متعك في الكلام واشيل انا الليله
انا : متسترجل يالا وانا هاذيك يعني
اندرو : ياعم مش قصدي بس انا مبنامش من ساعتها وعايش في رعب
انا : هدي طيازك دي بس كدا وريحها وهتتحل وقوم نلعب ماتشين بلاي ستيشن نضيع وقت
اندرو : ياعم مش هينفع البلاي ستيشن مفيهوش شبكه ولو اتصلت ولقيته مقفول هتفشخني
انا : ياعم كسمك لسا بدري نيك وبعدين هي فرحانه باللي بتعمله فيك فلو لقيته مقفول هتتصل تاني وتالت قوم بس اخلص وهات القهوه معاك نشربها هناك
( علي الساعه 6 لقينا موبايل اندرو بيرن واحنا لسا في البلاي ستيشن )
اندرو : اهيه بتتصل خد رد بس وحياه امك متبوظ الدنيا
انا : طب هطلع ارد عليها برا وانت حاسب علي التايم واطلعلي
انا : ( طلعت برا البلايستيشن ) الو
المتصل : مبتردش بسرعه ليه ياخول
انا : لا انا مش الخول انا صاحب الخول
المتصل : انت مين
انا : يعني مش عارفه صوتي ياسلوي .......... تيت تيت تيت
اندرو : ها قالتلك ايه
انا : مفيش سمعت صوتي راحت قفلت
اندرو : يادينيييييييي علي القرف يبقي هتفضحني انا غلطان اني سمعت كلامك
انا : ماتهدي ياكسمك بقي كدا في ايه متخافش اهي بتتصل اهي تاني
اندرو : هات ارد انا هات
انا : اهدي يابضان واتعلم من عمك
انا : الو ايه قفلتي ليه
المتصل : معلش التليفون تاتش ودوست غلط
انا : هههههههههه هو في ملكه تقول معلش برضو ولا هو في متسوله بتخدم في البيوت تقول تاتش
المتصل : انت ازاي تكلمني كدا ياحيوان انت مش عارف انا مين انا ممكن اودي صاحبك في 60 داهيه
انا : وديه في داهيه وانا كمان معاه والنبي اصلي بحب الداهيه اوووي شششششش استني واسمعي خليكي معايا لحظه...... اندرو ابعد شويه بعد اذنك هقولها كلمتين مش هينفع تسمعهم .... بصي ياسلوي من غير لف ودوران انا مقولتش لاندرو انتي مين علشان لو اتعرف انه انتي اللي بتعملي كدا شكلك هيبقي وحش قدام جوزك وعيالك اللي واحد منهم صاحب ابنك من صغره فانجزي وعلي بلاطه عايزه منه ايه
المتصل : سلوي مين وعيال ايه وابن مين انت مش عامل دكر طب وحياه امك لافضح صاحبك ياخول علشان تعرف تكلمني كدا كويس
انا : انا مش عايز اغلط فيكي ياسلوي علشان انتي في مقام امي وانا بحبك وانتي عارفه كدا وابنك انتيمي وكلنا مع بعض عيش وملح فبلاش تمثيل وقولي عايزه ايه من الواد
المتصل : انت باين عليك اهبل وانا هاخدك علي قد عقلك ماشي ياسيدي عايزه 100 الف جنيه
انا : ولو قلتلك كسمك مفيش مفلوس واشربي من البحر
المتصل : بتشتمني انا يابن مني ياخول يا....
انا : هههههههههههههههههههههه عرفتي منين ان انا ابن مني مش قولتلك بلاش لف ودوران انا هعدي عليكي بكره بعد الجامعه نقعد مع بعض ونحل الحوار دا ........ مالك سكتي ليه قلتلك متخافيش انا بحبك وانتي عارفه كدا ومتخافيش مش هقوله انتي مين
المتصل : ماشي مستنياك
انا : ماشي والكلام بعد كدا معايا متتصليش بيه ولا ليكي دعوه بيه تاني لحد لما اجيلك
المتصل : ماقولنا ماشي خلاص خلصنا
انا : ماشي سلام .......... ولا اندرووو خد
اندرو : ها عملت ايه
انا : عايزه 100 الف جنيه وانا قلتلها هنحاول ندبر علي قد مانقدر من المبلغ واتفقت معاها انها مش هتكلمك تاني وابقي ارمي الشريحه دي وهاتلك رقم جديد
اندرو : طب ماشي ندفعلها
انا : انت اهبل ياض لو دفعت هتقعد تنطلك كل شويه ومش هتخلص لحد متفلسك خالص
اندرو : ياعم انا عايز اخلص
انا : ولا يابن الخول انت انا قلتلك الحوار خلص اقولك متفكرش خالص اللي اقولك عليه تسمعه وانت ساكت يااما هشيل ايدي وتولع بجاز وسخ
اندرو : خلاص خلاص ياعم هسكت .......
انا : تعالي بقي نلف بالعربيه شويه ونتسرمح في اي حته


مشهد العربيه

( ركبنا انا وهو وعمالين بنلف في وسط البلد ونطلع علي مصر الجديده وعمالين نرغي في اي ابن متناكه لحد مالقينا نفسنا في الزمالك )
اندرو : متيجي ننزل نقعد في اي قهوه هنا اهو تغيير ونشوف خلق نضيفه شويه
انا : انا معيش فلوس
اندرو : ياعم هشيلك انا اخلص
انا : ماشي ياعم تعالي نقعد علي دي كلها نسوان اهيه والقعده هتبقي طريه
اندرو : دا علي اساس ان احنا هنقعد معاهم
انا : كسم كأبتك علي النكد اللي في حياتك شد كرسي يالا واقعد وانت ساكت هروح اجيب سجاير من اي كشك واجيلك
اندرو : ماشي هاتلي معاك
انا : (رحت اجيب سجاير وانا واقف عند الكشك لقيت بنت صاروووخ واقفه عند الكشك وبتشتري سجابر متناكه كدا اللي هي بالشكولاته والفانيليا والهري دا ) .. ياانسه في بس بتاعه لازقه في الجيبه بتاعتك
الصاروخ : شكرا فين دي
انا : انا نفسي اشاورلك عليها بصراحه بس مش هينفع
الصاروخ : انت انسان قليل الادب وسافل
انا : انا غلطانلك امشي بيها كدا خلي الناس تضحك عليكي
الصاروخ : اشكال وسخه
انا : عالم بنت متناكه
الصاروخ : انت بتشتمني انا الشتيمه دي و**** لاحبسك
انا : يالا يابت من هنا بلاش نخع
صاحب الكشك : خلاص ياجماعه حصل خير خلاص ياست الناس خلاص يابيه
الصاروخ : *بتتكلم في الموبايل * ايوا انا واقفه عند الكشك تعلالي حالا
انا : (فتحت كيس شيبسي وقعدت اكل فيه وواقف باصصلها ) هااااااااااا فينه انا قربت اخلص الشيبسي
الصاروخ : انا هعلمك الادب ان مبيتك النهارده في الحبس مبقاش انا
انا : طب استني هفتح كيس شيبسي كمان علشان دا خلص ....انتي رايك ايه اجيبه بطعم الملح ولا الجبنه المتبله
الصاروخ : *بتبرقلي وبتتكلم في التليفون* الكشك اللي علي الشمال يااحمد اخلص
صاحب الكشك : يابيه اعتذرلها والموضوع يخلص بدل ميحصل مشاكل
انا : عندك هوهوز الكبير مش الصغير
صاحب الكشك : و**** انت رايج يابيه
انا : ياعمي ادينا بنضيع وقت لحد ماسي طرزان بتاعها دا يجي
الصاروخ : اهوه يااحمد هو دا يالا كلم ابوك يحبسه ويعلمه الادب السافل دا
انا : *بلف اشوف احمد دا * يعني انتي موقفاني ساعه وفي الاخر جايبالي احمد وهبه
احمد : يادين امممممممي انت ورايا ورايا يابني انت
الصاروخ : ايه يااحمد انت تعرف الاشكال الوسخه دي منين
انا : رد انت ياعم انا هاسكت لاجلك
احمد : استني اهدي انت يابسنت دا صاحب اخويا معتز هو حصل ايه اصلا
بسنت ( الصاروخ) : بيعاكسني وكان عايز يلمسني
انا : اه واعتصبتها مرتين ورا الشجره اللي هناك دي وجبت اربعه صحابي عملو عليها حفله واتجوزتها عرفي ومش راضي اعترف باللي في بطنها
بسنت : انت كمان ليك نفس تهزر يامتحرش
احمد : ايه اللي حصل يا مايكل
انا : بقولها في لازقه علي الجيبه من ورا افتكرتني بشتغلها
اندرو : ( دخل علينا ) ساعه بتحيب سجاير ايه دا في ايه ازيك يااحمد عامل ايه
احمد : تمام يااندرو وانت عامل ايه
اندرو : انا كويس طب واقفين ليه متيجو نقعد ولا وراكو حاجه
احمد : احنا لسا قايمين من علي القهوه اللي هناك دي
اندرو : طب اقعدو 5 وامشو انت واحشني فشخ بقالي كتير مشفتكش
احمد : طب يالا يابوسبوس نقعد خمسه بصراحه الواد دا واحشني فشخ
بسنت : والاخ دا هيقعد معانا
انا : لا انا اللي هنزلكو الشيشه
بسنت : ههههههههههه طب حاسب لتلسعك
انا : مش مضحكه خالص علي فكره
احمد : وبعدين معاك متتلم بقي
اندرو : في ايه بس اهدو كدا تعالو بس نقعد
( رحنا قعدنا علي القهوه كلنا مع بعض وانا اول مشفت احمد افتكرت حوار الفيديوهات بتاعته اللي بيتناك فيها من الكلب وقلت دا انت مرزق ياض يااندرو اتحلت من السما اهيه )
انا: استني قبل متقعدي مش هتشيلي اللازقه اللي في الجيبه
احمد : يابني بطل رخامه بقي هي بتحب اللازقه هي شاريه الجيبه علشان اللازقه ارتحت
اندرو : سينك منه وقولي عامل ايه يابوحميد و**** واحشني فشخ الجامعه واخداك مننا ولا بقينا نشوفك ولا بتنزل ومقضيها خروجات انت هاااا وطز فينا ههههههه
احمد : منتا عارف الكليه وقرفها ومذاكرتها و...... في ايه
انا : مفيش انا بشوف اللازقه بس بطمن لحسن تلزق في الكرسي ولا حاجه متعرفش تقوم
بسنت : ياخي يحرق ام اللزقه علي الجيبه تحب اقلعهالك علشان ترتاح
انا : انت لو قلعتيها كلنا هننبسط وهنفرح بيكي اوووي
احمد : متتلم يالا انت بقي وانا مش مالي عينك ولا ايه وانتي بتضجكي علي ايه
بسنت : اصل صاحبك دا رزل اوووي انا بضحك من رخامته مش اكتر
(دخل القهوجي تشربو ايه )
احمد : قهوه مانو
اندرو : بيبسي ولو في تلج يبقي كويس
بسنت : فربتشينو
انا : وانا زيها شربه فينو
القهوجي : ههههههههههههههههههههههههههههههههه قصد حضرتك فربتشينو
انا: هات اللي تجيبه مش هقولك لا
القهوجي : تحبو تطلبوا حاجه تانيه شيشه او اي حاجه
بسنت : في شيشه لبان
القهوجي : اه يافندم
انا : هاتلها واحده تشكلس
احمد : هههههههههههه يابني سيبها في حالها بقي متشكرين ياباشا بلاش شيشه خلاص
انا : ياعم وانا فتحت بقي ماهي اللي بتطلب طلبات غريبه
بسنت : تعرف ملكش دعوه بيا
انا : حاضر ياستي انا اسف
احمد : انا سمعت ان انتو امبارح سهرتو سهره حلوه
اندرو : كان بقالنا كتير معملنهاش كانت ناقصاك الصراحه
احمد : لا ياعم منتا عارف ماليش في المسخره دي انا اخري السجاير العاديه
اندرو: من امتي الكلام دا دا حت..........
انا : ناوليني يابوسبوس الشيشه دي اتشدغ شويه
بسنت : ايه بوسبوس دي انت هتصاحبني وبعدين انا بقرف اشرب مكان حد
انا : بزمتك دي شفايف حد يقرف منها
احمد : اقوم انا طيب واسيبك تلطف معاها لا لو عايزني اقوم هقوم و**** اقوم وخد راحتك
انا : لا ياعم خليك قاعد اديك مضايقنا
احمد : ماهو طول منتي بتضحكيله مش هيسكت
بسنت : انا ماشفتش في تناحه صاحبك دا
انا : ماتبدل يااحمد وتجيبني جنبها
اندرو : متتلم بقي ياعم زفت انت مترخمش عليها
انا : مش قادر الصراحه اصل عليها حته.........
احمد : ها حته ايه ها قول قول علشان اخبطك بالكوبايه علي دماغك
انا : عليها حته لازقه علي الجيبه مجنناني
بسنت : ههههههههههههههههه طب بالعند فيك مش شايلاها وهروح بيها كدا
انا : طب متديهاني تذكار
احمد : *وهو مبضون فشخ * طب نستاذن احنا بقي علشان بسنت تلحق تروح
بسنت : متخليك شويه يااحمد دي لسا الساعه 9
احمد : دا انتي عاجباكي القاعده بقي
بسنت : بصراحه صاحبك دا مضحكني اووووي رخامته مضحكاني
احمد : طب ايه رايك اسيبك معاه يمكن تاخدو علي بعض اكتر ومين عارف يمكن تحبيه
بسنت : ايه يااحمد مالك متقلبهاش نكد انت عايز تتخانق وخلاص وبعدين انت مالي عيني يابيبي
احمد : ماهو يابوسبوس ميصحش برضو اللي بيحصل دا
انا : ثبتتك يادغف
(بسنت راحت راقعه حته ضحكه من قلبها بصوت عالي فرجت القهوه كلها علينا واحمد اتبضن فشخ)
احمد : طب انا هقوم امشي
اندرو : خلاص يااحمد احنا اللي هنمشي حقك عليا انا انا عارف ان مايكل زودها
انا : وانا عملت ايه يعني انا بهزر عادي وهو عارف كدا
اندرو : طب خلاص قوم يالا نلحق نروح انت مش وراك جامعه بكره
بسنت: (وهي بتمسح دموعها من كتر الضحك ) انت في كليه ايه
انا : صيدله معاكي دكتور مايكل
احمد : *باستهزاء* بيبيع بامبرز يعني يابوسبوس
انا : بالظبط كدا ببيبع بامبرز مقاسك كام بقي
( وراحت بسنت راقعه نفس الضحكه الاولانيه بالظبط وعماله تخبط بايديها علي رجليها وهي بتضحك وعنيها بتدمع مش قادره )
اندرو : *وهو مبتسم* دا انت بضان فشخ
انا : خلاص ياعم انا غاير في داهيه اهووه
بسنت : لا والنبي خليك قاعد شويه
احمد : وحياه امك
بسنت : خلاص يااحمد قوم نمشي طالما هننكد علي بعض .... الحساب لو سمحت
انا : انتي بتعملي ايه انتي عبيطه
بسنت : لا متقولش يالهوي علي الرجوله وكمان هتدفعلي
انا : في الجنينه حاضر ..... ادفع يااندرو وحصلني علي العربيه
بسنت : رجوله رجوله مفيش كلام
( حاسبنا اندرو دفعلي انا ووهو ولقينا بسنت بتدفع حسابها هي واحمد .....اندرو راح قعد في العربيه ...... واحمد دخل الحمام..... وبسنت جات عليا )
بسنت : اكتبلي رقمك هنا
انا : الرقم بس ولا العنوان معاه
بسنت : ساااااااااافل
انا : طب متيجي اوصلك انا وخلي احمد يروح مشي
بسنت : بس انا بيتي بعيد
انا : علي رايك وانا كمان متحرش فللاسف مش هينفع
بسنت : ههههههه طب ياروش سجلت الرقم
انا : اه
بسنت : متروحش ساعه وهكلمك تجيلي
احمد : ايه بتحكو في ايه
بسنت : كان بيعتذرلي انه مكنش قصده يعاكس قدام الكشك ولما عرف اني صاحبتك قعد يعتذر اكتر
احمد : ااااااااه طب ياعم مقبوله منك وبعدين دي صاحبه صاحبه يعني متجوزش ولا ايه
انا : اه بالظبط كدا دا انا حتي بطلت اعاكس في الشارع كل واحده اعاكسها تطلع صاحبته تصدقي ب**** ياانسه كنت في اسوان بعاكس واحده هناك قالتلي دا انا صاحبه احمد يرضيكي كدا
بسنت : *بغضب مصطنع *معناه ايه الكلام دا يااحمد
احمد : *بيضحك بسماجه *ياستي دا بيهزر هو كدا هزاره عسل .... يالا سلام سلام يااندرو
( ومشينا وصلت اندرو ولسا هطلع البيت لقيتها بتتصل )
بسنت : اوعي تقولي انك روحت
انا : وانا كمان بحبك
بسنت : هههههههههههه طب تعالي نتقابل في اي كافيه كدا نقعد مع بعض شويه
انا : للدرجه دي مش قادره تستغني عني خلاص طبيتي في الحب
بسنت : طبيت !!!! اه يا نحنوح طبيت يالا انجز
انا : نفسي اسمعها منك واقول للدنيا كلها اني بحبببببببببببببببببببببببك
بسنت : ههههههههههههه ولا ياامتخلف انت هترد عدل ولا اقفل وانام
انا : خلاص خلاص دا انتي فصيله عنوانك ايه اجي اخدك
(بعد ساعه)
انا : ساعه بتنزلي
بسنت : منا استنيت لحد ما مامي تنام
انا : مامي!!!! طب هنروح فين
بسنت : مش عارفه
انا : عارفه يابوسبوس من زمان كان نفسي اشتري عربيه عارفه ليه قوليلي ليه
بسنت : ليه ؟
انا : علشان صاحبتي تعملي بلوجوب (تمص زبي)
بسنت : انت انسان سافل وقليل الادب انا غلطانه اني نزلت اقعد معاك
انا : * بمسك ايديها * مالك اهدي بس كدا اولا دا ايفيه ثانيا مضايقه مش عايزه تقعدي معايا احنا لسا تحت البيت متحركناش
بسنت : انا علي فكره نازله علشان انتي بتضحكني فقلت انزل اقابلك تاني علشان محتاجه اتبسط واضحك مش اكتر
انا : اراجوز انا بقي
بسنت : بصراحه اه هههههههههههه
انا : *مسكت ايدها بوستها وشديتها علي زبي * معايا واحد صاحبي هيضحكك برضو
بسنت : سيب ايدي ياحيوان انت ازاي تعمل كدا
انا : ازاي اعمل كدا بسيطه مسكت ايدك وحطيتها هنا سهله مش اختراع
بسنت : وكمان بتهزر انا غلط.......
(رحت بايسها بوسه طويله وهي بتتكلم وعنيها مبرقه وايديها ثابته اكنها اتشلت )
بسنت : *هديت شويه * ايه اللي عملته دا
انا : كل اللي عملته حطيت شفايفي علي شفايفك كدا (ورحت بايسها تاني )
بسنت : * هديت اكتر بتبلع ريقها وصدرها بيطلع وينزل بتتنفس بسرعه * طب ممكن متعملش كدا تاني علشان عيب
(رحت بايسها تاني لقتها هي اللي بتبوس وبتلف ايديها حوالين رقبتي وبتشفط شفايفي وراحت باصالي في عنيا لمده دقيقه قربت ابوسها تاني راحت بعدت وشها وفتحت باب العربيه ونزلت طلعت علي بيتها رنيت عليها في الموبايل مردتش وبعديها موبايلها اتقفل .......روحت بيتنا لقيت اختي قاعده بتذاكر )
انا : انتي لسا صاحيه مش عندك كليه بكره
اختي : شويه وهنام
انا : طب انا جاي معاكي بكره الجامعه وهاخدك معايا في العربيه بدل متتشحططي مواصلات
اختي : ماشي
انا : طب سيبك بقي من المذاكره وتعالي افرجك علي فيلم
اختي : شويه كدا اخلص اللي في ايدي واجيلك
انا : ( غيرت هدومي وفتحت اللاب شغلت فيلم وقمت قفلت النور ورحت قافلها الكتب بتاعتها وشاددها من علي المكتب ) يالا يالا يالا ميعاد الفيلم كله علي السرير
اختي : حاضر بالراحه اهوه
انا : انتي نايمه بعيد كدا ليه كدا مش هتشوفي حاجه
اختي : لا انا شايفه كويس
انا : انتي كويسه يامريم
اختي : اه كويسه
انا : اومال قاعده بعيد ليه كدا
اختي : عادي يعني علشان عيني بتوجعني لما بقرب من الشاشه
انا : انتي هتستهبلي .... في ايه يامريم ( ورحت مقرب ناحيتها حطيت ايدي علي كتفها )
اختي : لو سمحت متلمسنيش وشيل ايدك وبتعيط
انا : انا ضايقتك امبارح وانا سكران صح ..........كنت حاسس و**** طب حقك عليا ممكن تبطلي عياط طيب انا وغلاوتك عندي فعلا مش فاكر اي حاجه حصلت امبارح انا عارف ان انا لو قعدت اعتذرللك من هنا لبكره مش هتسامحيني بس انا ماليش غيرك وانتي عارفه كدا وشوفي ايه اللي يرضيكي وانا اعمله بس وغلاوتي عندك كفايه عياط انتي عارفه انا بتقطع قد ايه لما بشوفك بس زعلانه طب بلاش وغلاوتي عندك وغلاوه ابوكي وامك لتسامحيني وتبطلي عياط
( وروحت ماسك ايديها بوستها وقلتلها حقك عليا بقي وماسح دموعها بايدي وبايس راسها وضمتها في حضني وابوس في راسها واقولها حقك عليا مش هعمل كدا تاني متقطعيش قلبي عليكي بقي انا ماليش غيرك)
اختي : *بتتكلم وهي بتعيط* وانا كمان ماليش غيرك خلاص يامايكل مسامحالك
انا : وطالما مسامحاني يابنت الجزمه لازمته ايه الفيلم الهندي دا (ورحت ضاربها علي قفاها)
اختي : *بتضحك وهي بتمسح دموعها وبتخبطني علي صدري* جزمه معندكش دم
انا : بربري ياختي علينا واقرفينا بربري
اختي : ييييييييع مقرف
انا : طب يالا بقي نتفرج علي الفيلم وتيجي في حضني
اختي : لا انا عايزه انا اللي اخدك في حضني المره دي
انا : مش هتفرق المهم تبقي جنبي
( وخدتني في حضنها اكني ابنها وكل شويه تبوسني في راسي وتمسح بايديها علي اورتي وشعري واخر كلمه قالتهالي قبل ماادلق وانام كانت يارب يرزقك بواحده تحبك زي مانا بحبك كدا................................ ................................... ...انتهي الجزء التامن




تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء التاسع
(بيت اندرو 3 )



الشخصيات كما هي وللتذكير

مرنا ( كليه صيدله بنت زي القمر بيضه بياض اجنبي مش بياض الفلاحين لا اجنبي وشعرها اصفر طويله نسبيا ورفيعه عنيها لونها اخضر ووشها مدور وخدودها تتاكل اكل شبه اليكساندريا دادريو مع اختلاف لون العينين وطيزها واخده كيرف كدا اكنها بتلعب سكوات حاجه كدا عود فرنساوي اصيييل وبزازها علي اد كف ايدك حاجه مش عارف اوصفها من فجرها وحلاوتها بجد )

اختي : قوم اخلص علشان نلحق المحاضراااات قوووووم
انا : هي الساعه كام
اختي : الساعه 7 يالا قووووووووووم
انا : طب روحي وانا هحصلك
اختي : لا يالا هتيجي معايا قوم فوق كدا وصحصح
انا : *بعصبيه * قلتلك 100 مره متشديش المخده من تحتيا وانا نايم وغوري اقفلي النور واطلعي برا
ماما : ايه في ايه بتتخانقو ليه
اختي : عايزني اطلع برا وانا لسا عايزه البس هدومي وهتاخر علي الكليه
ماما : طب خدي هدومك وحاجتك وسيبيه يتخمد
اختي : مش هينفع ياماما لسا هظبط نفسي قدام المرايه
انا : اطلعوا براااااااااااااااااااا ارغو برا متصدعونيش واقفلو النور
بابا : يامننننننني كويتي القميص
ماما : ايوا حاضر جاىيه اهوووه ..... وانتي يامريم خدي حاجتك بالراحه متعمليش صوت مش ناقصه جعورته علي الصبح
اختي : اوووووووووووووووف بقي علي دا بيت
بابا : خير مريم بتزعق ليه يامني
ماما : الواد مش عايزها تخش الاوضه ولا تفتح النور وهي عايزه تلبس وتلحق جامعتها
بابا : تستاهل مش هي اللي عايزه تنام معاه في الاوضه ...... ناوليني المفاتيح والمحفظه .... انا هروحله
بابا : *بصوت زعيق *ولا ياماااايكل قوم اصحي
انا : (خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ يابضاني علي الصبح) ايوا يابابا صحيت اهوه
بابا : قدامي علي الحمام اتشطف والبس وانزل علي جامعتك
انا : حاضر خمسه واقوم
بابا : انا قلت قوم بدل ماقومك بمعرفتي
انا : خلاص قومت اهوه صباح الخير يابابا ميحرمناش من صوتك علي الصبح كرواااان بيصحينا
بابا: طب يالا ياخويا علي الحمام 5 دقايق والاقيك لبست
اختي : ماكان من الاول وقمت بكرامتك ههههههه
انا : اصطبحي بدل مبلعك سنانك ..... صباح الخير ياماما ( وطبعا مردتش عليا )
( لبست واختي لبست ونزلنا وخدت العربيه وروحنا علي الجامعه ووانا في الطريق كلمت العيال اشوف اللي نازلين وطبعا محدش صاحي ولا حد بيرد علي امي )


مشهد الجامعه

الدكتور : جاي متاخر ليه محدش بيخش بعد منا اخش
انا : طب مافي بنت لسا داخله قدامي اهيه ( اللي هيا اختي )
الدكتور : وانت مالك ادخل اللي انا عايزه هتحاسبني ولا ايه
انا : لا طالما دخلت انا كمان اخش ولا هي خيار وفاقوس يعني
الدكتور : انت اسمك ايه
انا : مايكل مجدي
الدكتور : متحضرليش لاخر السنه واعمل حسابك انت شايل الماده دي
انا : يعني ايه يعني علشان هي بنت دخلت وانا علشان ولد ماخشش
الدكتور: مزاجي كدا واطلع برا متعطلش زملاءك بدل مندهلك الامن
(ووانا بتكلم واحده تانيه جايه بعدي ودخلها عادي وكسمي انا اتبضنت نيك وهبت مني وقلت كسمها في طيزها )
انا : ياعم امين خلصانه اصلها اوضه وصاله
الدكتور : انت بتكلمني انا كدا انا هفصلك من الجامعه نهائي يامنصور يامنصووووور طلع الحيوان دا برا
عم منصور ( بتاع الامن) : حاضر يادكتور تعالي معايا يامايكل
انا : اوعي ايدك يااعم منصور متمسكنيش كدا
عم منصور : يامايكل متاذنيش ب**** عليك تعالي اطلع معايا
( طلعت انا وعم منصور برا المدرج ومتنرفز نيييك )
عم منصور : اهدي ياعم مايكل الدكتور دا هو رزل كدا والجامعه كلها عارفه انه معرص بتاع بنات
انا : كسمه علي نفسه علي **** اختي تشتكيلي منه ولا يروش عليها هنيك كسمه ابن المتناكه دا انا يهزقني ويطردني قدام العيال كدا احااااااااااا هو راكن عربيته فين
عم منصور : يامايكل اهدي مش عايزين مشاكل الدكتور دا تقيل وواصل اهدي بس وخد ولع
انا : وديني لنيك كسمه هي كدا كدا خربانه
عم منصور : يابني اهدي و بعد المحاضره روحله مكتبه اعتذرله وخلص الحوار دا مؤذي يابني وهيفصلك بجد
انا : كسمه عليا الحرام من ديني لانيكه .....
( وسبت عم منصور ومشيت وانا مبضون نيييييك رحت قاعد في كافتيريا صيدله اشرب اي ابن متناكه ومبضون نيييك من كسم الدكتور دا وقاعد افكر هعمل ايه فضلت قاعد هناك لحد الساعه 1 الضهر وماليش نفس احضر تاني اي محاضره ومستني ابن المتناكه دا يطلع من المبني اشوفه راكن عربيته فين علشان اكسرهاله وطبعا بتصل بالعيال مفيش حد بيرد علي كسمي ووانا قاعد ببعبص في الموبايل لقيت مرنا داخله عليا )
مرنا : صباح الخير
انا : صباح النور
مرنا : انا كنت جايه اقولك شكرا علي اللي عملته معايا
انا : شكرا علي ايه مش فاهم
مرنا : علشان خليتهم يمسحو اللي كان مكتوب علي الجروب
انا : اااااااااه ياستي عادي حاجه بسيطه
مرنا : علي العموم متشكره جدا
انا : العفو *وبرد عليها ببضان*
مرنا : هو دا ايفون 6 ولا 7
انا : *ببصلها ببضان * 6
مرنا : اصل انا نفسي اجيب واحد ومش عار.......
انا : انتي فاضيه موراكيش حاجه عايزه ترغي وخلاص
مرنا : انا اسفه ان قلت اد.....
(طرابيزه جنبنا شابين قاعدين يبصو علي طيزها ويروشوا مع بعض وشكلهم في سنه اولي والحماس واخد كسمهم واحد بنضاره وشكله محترم والتاني جسمه معضل علي خفيف فاتح التيشيرت ومبين شعر صدره ولابس نضاره شمس وسلسله وفاكر نفسه تامر حسني وجاي يشقط بنات وضارب شعره استشوار ومضيق النطلون وفرحان بنفسه )
انا : بتبص علي ايه ياكابتن في حاجه
الكابتن : وانت مالك ياعم ابص في الحته اللي انا عايزها
انا : عممممممم طب اصطبح يانجم وبص قدامك
الكابتن : نجم النجم بينور في السما
انا : منا ممكن اخليه ينور علي وش ميتين امك
الكابتن : خخخخخخخخخ ميتين امي دا انا هطلع ميتين امك
(رحت قايم ودبينا في بعض شلفطله كسم وشه لحد ماجاب دم وانا كمان حاجبي اتفتح منا مش كسم عنتر برضو وقعدنا ندب في بعض لحد مابتوع الكافتيريا فصلونا عن بعض وطبعا شتيمه وسب دين والهري دا وهو مبضون اكتر علشان وشه بقي كل دم والساعه والنضاره اتكسرو وهدومه اتقطعت وواقف عمال يهلل ويشتم مع دخله مؤمن وكان معاه عيلين معرفهمش وطبعا مؤمن كمل عليه وقام بالواجب وانا عدلت هدومي وكانت مرنا واقفه علي جنب لقيتها بتطلع وايبس ( مناديل معطره) من شنطتها وبتديهالي امسح الدم ووشي وقعدت خلاص هديت ومؤمن جالي بعد مضرب الواد ولقي مرنا جنبي قعد هو واصحابه معانا )
مؤمن : اهدي ياصاحبي خلاص قمنا بالواجب
انا : ياعم مش مستاهل عيل خول
مؤمن : ايه ياصاحبي في بنات قاعده .... اهدي بس هو ايه اللي حصل
انا : ياعم خلاص سيبك منه ... انت مبتردش علي الموبايل ليه
مؤمن : كنت في حوار كدا هلاغيك فيه بعدين المهم خلص كدا وهتلاقيني قاعد في الحته بتاعتنا ومبروك ياعم (قصده علي الرهان اللي بيني وبينه علي مرنا )
انا : ابويا اخيرا وافق يدهاني بعد مقرفني هتلاقيها مركونه هناك اهيه
مؤمن : هههههههه ماشي ياعم طب ايه مش هتركبنا معاك
انا : لما اعجز ومعرفش اسوق ابقي اخليك تركب
مؤمن : هههههههههههه ماشي ياعم هنطر انا سلام
مرنا : انا اسفه و**** كل دا بسببي وبعدين مكنش ليه لازمه دا كله انا متعوده علي الاشكال المش محترمه دي
انا : لما تبقي قاعده مع سوسن ابقي قولي عادي ....وبعدين انتي قاعده لحد دلوقتي مقومتيش ليه
مرنا : يعني انت بتتخانق بسببي واسيبك وامشي
انا : متمشي عادي هو انتي علي زمتي
مرنا : طب خلاص انا اسفه هقوم امشي امسك موبايلك وخلي المناديل دي معاك
انا : معندكيش دم بقي تسبيني وتمشي وانا لسا متخانق علشانك
مرنا : *وهي بتضحك * حيرتني معاك طب اعمل ايه .... موبايلك بيرن
انا : ايه ياحبي فينك
اختي : لسا مخلصه انت روحت
انا : لا قاعد في الكافتيريا
اختي : طب انا جايالك
اختي: ( اول ماجت) يانهار ابيض ايه اللي عمل فيك كدا وريني وريني ايه الدم دا طب قوم نخش العياده
انا : ياستي اقعدي جات سليمه قشطه خناقه هبله يعني
اختي : علطول خناقات كدا انت مبتتهدش..... ازيك يامرنا معلش انا اسفه اتخضيت عليه ومسلمتش عليه
مرنا : ولا يهمك عادي دا اخوكي برضو
اختي : *وهي بتبصلي * ايه اللي لم الشامي علي المغربي
انا : امك اللي لمتهم
اختي : *بتخبطني في كتفي* اتلم بدل مافتحلك حاجبك التاني
انا : لا شبح ياض
مرنا : طب استاذن انا واسيبكو مع بعض
انا : *مسكت ايديها عفويه * طب متخليكي شويه
مرنا : *بتبص علي ايدي اللي علي ايدها* دا اللي هو ازاي يعني
انا : عادي انا ماسك ايدك مش حاضنك اهو حتي بصي اهو ماسك ايد اختي عادي اهوه مكلمتش
مرنا : بس دي اختك انا مش اختك
انا : اعتبريني اخوكي ولا تزعلي نفسك وبعدين انا لسا متخانقلك يعني المفروض تروحي معايا البيت وتمسحيلي الدم وانا فارد جسمي علي السرير بالفانله الحملات وتغيريلي علي الجرح وابص في عنيكي وانتي تتكسفي وبعد كدا ابوسك وانتي تتوتري وتقوليلي انا لازم امشي ونبدا قصه حب جميله ونتجوز ونعيش في تبات ونبات ونخلف صبيان وبنات
اختي : *بتصقف* برااااااااااااااااااااااااافو هايل يافنان هاااااااااااااااايل يالا المشهد اللي بعده
مرنا : هههههههههههههههههه اخوكي دا متخلف صح
اختي : هو يبان محترم بس هي رايحه منه خالص اراجوز في البيت معرفش ازاي دا دخل صيدله اصلا
انا : دا بدل متشكري فيا علشان البت تعجب بيا وخصوصا اني لسا عامل فيها شهم ومتخانقلها وكدا دا انتي تربيه زباله
مرنا : ههههههههههه و**** انتو الاتنين عسل ممكن يعني لو مش هيضايقكو ابقي صاحبتكو وكدا
اختي : طبعا ياحبيبتي من غير متقولي انتي بقيتي صاحبتي وهكلمك كل لما انزل الجامعه نتقابل
انا : قولي بقي انك حبتيني وعايزه تتعرفي عليا وتقربي مني اكتر ونتقابل ونخرج مع بعض ... طب ايه هنبوس امتي
مرنا : هههههه بس يالا احترم نفسك
انا : طالما بس يالا احترم نفسك يبقي القلب داب يالا نقرا الفاتحه
مرنا : طب انا هقوم اروح علشان اتاخرت
انا : ايوااااااا توتر ولازم اخلع مش بقولك حبتيني
اختي : يابني اتلم متحرجهاش
انا : احرج مين دي جبلا واحده غيرها كانت قالتلي انا بحبك وبموت فيك ايييه خلاص النسوان اتعمت
مرنا : متخلف .... بس انا فعلا لازم امشي
انا : طب ماحنا هنمشي تعالي اوصلك في طريقي
مرنا : لا معلش خليها مره تانيه سلام
اختي : سلام ...... انت ايه اللي بتعمله دا مش كل البنات هتقبل طريقتك دي
انا : اخرسي انتي ايش فاهمك يابقره يالا علشان نروح
اختي : يالا قبل ماللي ضربوك يجو يضربوك تاني
انا : طب يالا ياروح امك يالا
( وصلنا تحت البيت )
اختي : ايه مركنتش ليه مش هتتطلع معايا
انا : لا هعدي علي معتز وبعدين اجي بليل
اختي : ماشي متتاخرش سلام
انا : سلام
انا : الو ايه يازيزو عامل ايه
معتز : تمام ياصاحبي فينك
انا : جايلك علي البيت
معتز : انا في الشغل تعلالي الشغل
انا : لا خلص انت وتعالي انا عايز ابوك اصلا علشان حوار الرخصه خلص وتعالي هتلاقيني مستنيك في بيتكو
معتز : قشطه سلام

مشهد بيت معتز

الشغاله : اهلا وسهلا ياسي مايكل اتفضل
انا : ازيك يادينا مش قلنا مايكل بس عمو وهبه فين
الشغاله : اتفضل هتلاقيه في البلكونه
سلوي (ام معتز ) : اهلا ياكيمو ياحبيبي اتفضل
انا : ازيك ياطنط ياست الكل ياعسليه وحشتيني
سلوي : ايه عسليه وكلام الشارع دا ياولد انت انت المفروض متربي
انا : المفروض بقي عمو وهبه فين
سلوي : في البلكونه خشله
انا : صباح الفل علي باشا مصر
وهبه : اهلا بكاش افندي
انا : ههههههههههه ياعمو دا انت الخير والبركه بتاعتنا
وهبه : طالما دخلتلي البلكونه تبقي عايز حاجه هااااا عايز ايه
انا : الرخصه وحياه امك ياعمو
وهبه : ايه وحياه امك دي ياوسخ
انا : هههههههه طب وحياه مايكل عندك
وهبه : وانت معاك عربيه يالا
انا : اه ماابويا ادهاني اخيرا وعايز الرخصه علشان اصيع براحتي
وهبه : مجدي ادالك العربيه غريبه دي
انا : شفت بقي هاااا هتطلعلي الرخصه ولا خلاص راحت عليك
وهبه : طب وحياه امك لطلعهالك وانت في البيت كمان
انا : ياسلاااااااااااااااااااام عليك علطلاق انت راجل عسليه يالا همشي انا بقي علشان مبحبش قعدتك الصراحه
وهبه : يا خول ياوسخ
انا : حبيبي ياعمو ياعسليه موااااااااااااه هطلع ارخم انا بقي علي جلنار هانم اللي برا دي عقبال مامعتز يجي
وهبه : ههههههههه يقطعها ويقطع سيرت
ها ماشي اطلعلها

مشهد الصاله

انا : و**** وحشاني ياطنط
سلوي : طنط ايه بقي خليت فيها طنط بعد مشتمتني امبارح وقليت ادبك عليا
انا : انا اقدر برضو ياست الكل دا انتي الخير والبركه
سلوي : انت عرفت منين انه انا ؟
انا : هو انا هاتوه عن صوتك برضو وبعدين كذا موقف كدا عرفت انه انتي
سلوي : مواقف ايه بقي
انا : مش هتفرق المهم بتعملي ليه كدا وملقتيش غير الغلبان دا والمصيبه انه صاحب ابنك من صغره وانتي وامه اصحاب
سلوي : اسكت انت متعرفش حاجه
انا : طب مش خلاص نحلها بقي ولا ايه واظن انك مش محتاجه فلوس انتي اكيد كان في حاجه في دماغك عايزه توصليلها ووصيلتلها ومش عايز اعرف ايه هي نقفل بقي علي كدا ونسيب الواد في حاله
سلوي : اطلع منها يامايكل ملكش دعوه
انا : يعني ايه ياسلوي مش فاهم انتي لسا هتكملي
سلوي : لحد ما ناري تهدا وهسيبه
انا : ولو قلتلك علشان خاطري انا خلاص كفايه الواد مرعوب وخايف
سلوي : قلتلك ملكش دعوه يامايكل متخلنيش اقلب عليك انت كمان
انا : حاضر ياسلوي اللي تشوفيه ولعلمك اندرو لحد دلوقتي ميعرفش ان انتي اللي ورا الحوار دا وانا لو حصل ايه برضو مش هقدر اقوله ... سلام ياسلوي
سلوي : مايكل طلع نفسك اديني حذرتك
انا : حاضر
( خرجت كلمت اندرو قلتله خلص شغل وتعالي هتلاقيني مستنيك في بيتكو وقفلت موبايلي )

( في مشهد اخر كانت سلوي بتتكلم مع دينا الشغاله )

الشغاله : خير ياستي في ايه انا سمعت كل حاجه هو مايكل عرف
سلوي : اه عرف وحط نفسه في الموضوع
الشغاله : طب وفيها ايه ياستي طب منعمل فيه زي ماعملنا في صاحبه
سلوي : لا مش هينفع الواد دا انا بحبه وبعدين انا مقلقه
الشغاله : مقلقه من ايه ياستي
سلوي : الواد كان هادي وهو بيتكلم واول مره يقولي حاضر اللي تشوفيه ويمشي من سكات سيبك من الهزار اللي بيهزره دا دا قرد ودماغه شغاله انا خايفه
الشفاله : طب وبعدين ياستي هنعمل ايه
سلوي : نهدي شويه في الحوار لحد منعرف ميته ايه ......... ليه بس يامايكل دخلت نفسك في الموضوع ليه
(دخل معتز من البيت لقي امه والشغاله بيتكلمو )
الشغاله : احضرلك تاكل ياسي معتز
معتز : لا اعمليلي عصير
الشغاله : من عنيا
معتز : هو مايكل فين قالي انه هيستناني هنا وبكلمه موبايله مقفول
سلوي : اه ياحبيبي معرفش كان عايز ابوك في ايه وبعديها جيه قعد يهزر شويه معايا وجاله تليفون ومشي
معتز : دا عيل متخلف وربنا بقولك صحيح كنت عايز تودي الشغاله كدا في يوم تنضف شقه مايكل القديمه علشان متربه وزي الزفت ومصدقنا انها موجوده بنتلم فيها تاني
سلوي : علشان تقلو ادبكم فيها ياجزم علي العموم حاضر ياحبيبي هخليها تروح تنضفها يوم اجازتها
معتز : تسلميلي ياقمر خلاص يعني اقوله الجمعه اللي جايه انها هتجيله يعمل حسابه
سلوي : مش عارفه انت مستعجل ليه علي العموم قله الجمعه اللي جايه وانا عندي اغلي منك
معتز : فعلا الام الحنينه رزق
سلوي :ههههههههههههه ياواد يابكاش ...... بت يادينا خدي
الشغاله : ايوا ياستي
سلوي : اعملي حسابك الجمعه اللي جايه هتروحي لسيدك مايكل تنضفيله الشقه سيدك معتز هيوصلك عايزاها بتبرق
الشغاله : بس ياستي دا يوم اجازتي
سلوي : انتي هتناقشيني ولا ايه اللي اقولك عليه تسمعيه يالا غوري في داهيه
الشغاله : امرك ياستي
معتز : هقوم اريح انا في اوضتي بقي عقبال مالغدا يخلص
سلوي : ماشي ياحبيبي
( طلع معتز علي اوضته وسلوي راحت المطبخ لدينا )
سلوي : انتي يازفته هتروحي لمايكل تنضفيله الشقه وتظبطيها وت........
الشغاله : عارفه ياستي واحاول انيكه واصوره
سلوي : تنيكي مين يامتخلفه انتي قاكراه خول زي صاحبه ياكش بس انتي متضعفيش قدامه المهم الكاميرات دي تحطيها واحده في الصاله والتانيه في اوضته فاهمه
الشغاله : ياستي انا خايفه الحوار بيكبر وانا مش عايزه اعمل كدا
سلوي : خلاص ياكسمك غوري في داهيه ومتلوميش الا نفسك
الشغاله : امرك ياستي حاضر

(في مشهد اخر انا في بيت اندرو مفيش غير امه في البيت )

ام اندرو : ازيك يامايكل خش خش هااااا عملت اي انا قلقانه من امبارح وانت مبتردش علي موبايلك
انا : طب اخد نفسي طيب واشرب حاجه ايه متعلمتوش تضايفو الناس
ام اندرو : شوف الواد وبروده متنطق ياواد
انا : ياوليه اصبري السلم بتاعكو تعب نفسي
ام اندرو : ياواد انطق قبل ماحد مالعيال يجي
انا : دا انتي زنانه زي ابنك
ام اندرو : شوفي ياختي الواد وقله ادبه ماهنقول ايه تربيه زباله ياواد اخلص هتجنن
انا : هههههههههههههه وحياه ابنك مهفتح بقي غير لما اخد بوسه
ام اندرو : اااااااااه منك انت ااااااااه بس طالما رايق كدا يبقي حليت الموضوع صح
انا : برضو مش هريحك اخد بوسه الاول
ام اندرو : قوم ياض امشي مش عايزه اعرف
انا : ههههههههههه خلاص خلاص هقول دا انتو عيله عايزه علقه بصي ياستي رحت قابلتها وشبه خلصت معاها الحوار هي عايزه 100 الف جنيه بس كدا وولا اكنها شافته ولا تعرفه
ام اندرو : طب مامسكتهاش وبلغت عليها البوليس ليه
انا : وابنك يتفضح عادي
ام اندرو : ماحنا لو دفعنا نضمن منين انها مش هتطلب فلوس تاني
انا : انا اه منكو انتو يانسوان ودماغكو اللي مبتعطلش دي
ام اندرو : هههههههههه ياواد دا احنا علي قديمه مش زي جيلكو العبيط دا
انا : قد الدنيا ياستي الا صحيح قوليلي كدا انتي عرفتي ازاي
ام اندرو : سمعتكو وانتو بتتكلمو
انا : وهتعملي ايه مع ابنك
ام اندرو : بعد اللي سمعته دا وان ابني الوحيد اللي بترجاه من الدنيا يطلع كدا قلبي اتقهر عليه بس برضو مينفعش يعرف اني عارفه علشان مكسرش بخاطره
انا : ونعم الامومه ماهو انتي لو كنتي فاضيه تربي عدل مكنش طلع كدا
ام اندرو : كانت مني نفعت نفسها وربتك انت الاول
انا : انا عارف مش هخلص من طوله لسانك دي المهم هنعمل ايه فكري معايا ياجهبزه
ام اندرو : والنبي منا عارفه المصايب دي بتتحدف علينا منين
انا : تلاقيكي كنتي بتتشاقي وانتي صغيره هاااااا ياوزه يامدملكه انتي
ام اندرو : اختشي ياواد عيب دا انا كنت بوقفهم في المنطقه علي رجل
انا : اهو دا النخع بقي بتاع النسوان كنت موقفاهم علي رجل وهيموتو عليا وكان متقدملي طيار وظابط بحريه و5 مهندسين و4 ميسي و2 كرستيانو رونالدو وزودلي السلطات مكفايه نخع ياوليه ياعجوزه
ام اندرو : هههههههههههه يخيبك واد طب مش ناوي تتجوز انت وتتلم شويه
انا : ايوااااااا انا عارف البق دا شكلك بترسمي علي بنتك صح
ام اندرو : ياواد منتا عارف انها بتحبك
انا : لا انا بصراحه عيني منك انتي يابطه
ام اندرو : ههههههههههههههه ياواد بتكلم بجد
انا : وانا بتكلم بجد برضو
ام اندرو : طب ياخويا ها ايه رايك اجوزك اميره وانت عارفها ومربيها علي ايدك
انا : دا علي اساس اني هدوق عمايل ايديا يعني لا انسي بنتك نكديه وممحونه كدا في نفسها وانتو بصراحه عيله زباله متتناسبش
ام اندرو : طب امشي اطلع برا ياواد انت و**** ممغدياك وقوم افتح شوف مين عقبال مخلص الغدا
انا : ههههههههههه اهدي ياحج مش كدا .......ايوا ياللي بتخبط مستعجل علي ايه .... اهلا ياريتنا افتكرنا حاجه عدله
ام اندرو : مين ياوااااااااااد
انا : النحنوحه بنتك
اميره : انت ايه اللي مقعدك عندنا انت ملكش بيت
انا : بس ياماما يالا خشي اعملي الواجب بدل ما الابله تمدك علي رجلك
اميره : هيهيهييه خفه
انا : طب ياحيلتها (ضاربها علي طيزها )
اميره : انت قليل الادب
انا : طريه اووووووووي
اميره : *بتبرقلي * لو مديت ايدك عليا تاني انا هت......
انا : (ورحت بايسها في بوقها وضميتها عليا جامد والغريبه انها مقاومتش خالص وبعدين بصتلها في عنيها ) لو مديت ايدي هت.. ايه
اميره : *بتبلع ريقها* هـــ هــــــ هقول لماما
انا : طب خشي قوليلها في المطبخ اهيه
(سابتني وجريت علي اوضتها وانا بعديها قلت احا ايه اللي هببته دا يكنش انا عملت كدا علشان مستخول اخوها وان حسيت اني كاسر عين العيله دي وبعدين بقي في كسم زبك اللي هيخسرك الناس دا اهدي كدا بكسمك وبلاش علوقيه ناشفه ...ايوا ياطنط جاي )
ام اندرو : خد حط دي علي السفره
انا : خدام اللي خلفوكو انا
ام اندرو : اومال هاكلك ببلاش يعني
انا : طب هاتي
ام اندرو : استني وخد الطبق التاني دا معاك
انا : طب عديني بدل منتي واخده المطبخ كله كدا
ام اندرو : عدي من ورايا
انا : لا بلاش انا قليل الادب ومهصدق
ام اندرو : ههههههههه طب ابقي اعملها وانا اربيك من اول وجديد
انا : خلاص مش معدي هاتيه انتي
ام اندرو : ياواد اخلص علشان الحق احط الغدا
(رحت معدي من وراها هو ممكن اعدي عادي بس انا قصدت اعدي واحك في طيزها من ورا وزبري كان نايم عادي )
ام اندرو : ههههههههه قال قليل الادب قال طلع طري زي صاحبه هههههههه
انا : * حسيت ان كرامتي اتهانت * هو لو لقي حاجه عدله كان وقف عليها
ام اندرو : طب عدي ياختي عدي وروحي حضري الاكل
( رحت انا اتغاظت الصراحه وهبت مني روحت بعزم ماعندي وضاربها علي طيزها راحت هيا صوتت واميره جات علي الصويت فامها لفيت وشها ناحيه باب المطبخ وضهرها ليا انا وراها هي بتكلم بنتها وانا ببعبصها وبحسس علي طيزها وهي مش قادره تتكلم وزبي طبعا وقف نييييك علي المنظر واميره شايفه ايدي ورا امها بس مش عارفه انا بعمل ايه وانا لسا ببعبص امها وام اندرو مش هينفع تمد ايديها حتي تشيل ايدي علشان هيبان ومش عارفه تلف جسمها وكل لما تطلع قدام سنه انا وراها مش عاتق طيزها راحت مقربه اميره علينا عايزه تشوف ايه اللي مخلي ايدي ورا طيز امها وامها خايفه نيك تتفضح قدام بنتها ونشفت في مكانها صنم قربت اميره وبصيت لقيتني ماسك طبق رز )
اميره : عنك هات اودي انا دا وهات انت الباقي *وخرجت*
ام اندرو : انت ايه اللي هببته دا انا يعتبر امك ياخول يابن الوسخه
انا : طالما مضربتنيش بالقلم ولا عليتي صوتك يبقي انتي متكيفه
(رحت بايسها في خدها وضربتها علي طيزها وطلعت برا الصاله لقيت اندرو بيفتح باب الشقه وبيخش)
اندرو : ايه دا ياماما انتو جبتو شغااله جديده
انا : اه ياسيدي انا الشغاله الجديده تحب امسحلك اوضتك وتتفرج علي طيزي وانا بمسح
اندرو : ياريت و**** يابت يالوزه دا انا هستتك يابت
الشغاله : بلاش ياثي اندرو حد يثوفنا هيهيهيهي
اندرو : جتك نيله في تقل دمك
انا : طب اخلص ياكس علشان نلحق نتكلم وانزل اروح
( كلنا وخلصنا ودخلنا اوضه اندرو )
انا : بص ياسيدي انا قابلتها النهارده واتفقت معاها علي ان الفلوس حجيبهالها بس هي طلبت طلب غريب شويه
اندرو : طلبت ايه تاني ماهي هتاخد فلوس
انا : طلبها ياسيدي انك تتجوز
اندرو : احا وهي مالها اتجوز ولا متجوزش
انا : معرفش هي قالتلي الفلوس مقابل انها متعملكش مشاكل وعلشان تمسح الفيديو لازم تتجوز اليوم اللي هتتجوز فيه هتمسح الفيديو
اندرو : وهي هتعرف منين اني هتجوز
انا : اومال انا بعمل ايه بكسمي يعني هتعرف عن طريقي طبعا
اندرو : مش عايز اتجوز انا
انا : ياخول افهم اتجوز واعمل اللي نفسك فيه مع مراتك تنيكك تنيكها هيبقي بينك وبينها ومش هتفضحك ويبقي من ناحيه ريحت امك اللي نفسها تشوفك عريس ومن ناحيه تانيه ريحت طيزك فكر كدا وحاول تنجز في الحوار وشوف هتجيب الفلوس ازاي انا قلتلها اول منكمل المبلغ هكلمها ماشي اتفقنا يالا اطير انا بقي
اندرو : ماشي سلام
(وانا خارج من الشقه ام اندرو بتندهلي )
ام اندرو : *بصوت عالي * خد يالا انت مجبتليش الدوا معاك ليه
انا : دوا ايه
ام اندرو : مش قايلالك امبارح في التليفون دوا السكر
انا : ااااااااااه نسيت و**** هبقي اشوفهولك
ام اندرو : *بصوت واطي *اما انت تطلعت حته واد بوريه منك بوريييييييييه
انا : انتي اتسنطي علينا صح
ام اندرو : ناصح زي امك ياض وطبعا الست مقلتلكش يتجوز ولا نيله
انا : مانتي حلوه اهوه وبتفهمي مش زي ابنك
ام اندرو : *بابتسامه بسيطه* جميلك دا مش هنساه
انا : لا انسيه ومتعرفونيش تاني ياعيله زباله هههههههه
ام اندرو : *بتضربني علي كتفي * ياواد ياوسخ طب ايه مش هتيجي تاخد مني طبق الرز
انا : دا انتي عجبك بقي الحوار ومتكيفه
ام اندرو : طب تعالي بس معايا المطبخ مش هنرغي كتير
(شدتني من ايدي دخلنا المطبخ وطلعت طبق حطت فيه دقيق ومياه وحطيته علي الرخامه وراحت جابت قماشه وطلعت وشها من المطبخ واكنها بتمسح حاجه في الحيطه بس جسمها جوا المطبخ كله)
ام : اندرو العبلي تاني زي ماكنت بتلعب ولما اطلع قدام بجسمي يبقي في حد جاي وانت ادعك في الدقيق اكنك بتعمل عجينه فهمت
انا : عايزاني العبلك فين
ام اندرو : *بصوت هادي * مش هقول ويالا اخلص ومتعملش صوت
(رحت انا مبعبصها في طيزها زي ماقالت كل دا فوق الجلبيه بس طيزها كبيره وصباعي بيصارع علشان يوصللها رحت رافع الجلبيه وعلي كلوتها من برا عمال ابعبص ورحت نازل بايس طيزها وانا مستحملتش لما شفت طيزها هي طيز عاديه بس الهيجان في ان دي طيز ام صاحبك قدامك بتبعبص فيها ومستعرص صاحبك ام صاحبك اللي ضربت عليها عشرات وانت صغير وكنت ممكن تجيبهم علي روحك لو حضنتك بس... دلوقتي طيزها قدامك وبتبعبصها انا مستحملتش وزبي سخن نيييك وابتديت ادوخ سنه من الهيجان رحت منزلها الكلوت هي لفت وشها بصت عليا لاقت عيني نصها مقفول واكني متخدر وراحت بصت قدامها تاني وانا رحت علطول مدخل زبي في كسها مش قادر هيجان وهو كان مبلول وسخن ومع سخونيه كسها وهيجاني مكملتش 3 دقايق وكنت بجيبهم ومقدرتش اطلعه من كسها وجبتهم جواها حسيت اني فقت بعد مجبتهم وهديت شويه وهي لسا موطيه زي ماهي متحركتش حسيت انها عايزه تاني رحت مدخل زبي فيها تاني وبرضو 5 دقايق وكنت جايب في كسها تاني مطولتش من هيجاني وتخيلي انه احاااا بنيك ام صاحبي مش اي نيكه وخلاص دي ام صاحبي هي لما لقيتني جبت تاني راحت عدلت جسمها ومفتحتش بقها وكانت عرقانه وبتنهج وولا بصتلي انا دخلت علي الحمام غسلت زبي ورجعتلها )
انا : انا كن....
ام اندرو : روح يامايكل وانسي اللي حصل دا
انا : انتي زعلانه طيب ولا مبسوطه مش فاهم
ام اندرو : مش هينفع نعمله تاني خلاص لحظه شيطان وخلصت
انا : انا اسف و**** اني جب...
ام اندرو : خلاص يامايكل قولنا
انا : ياولييه اهدي انا مش بعتذر علشان اللي عملته انا بعتذر علشان جبت بسرعه اصلك هيجتيني فشخ
ام اندرو : ههههههههه وانا اللي فاكراك بتقولي مش هعملها تاني وبعدين مش مهم جبت بسرعه المهم انك عصب واسكت بقي ياواد انا مش طايقه نفسي
انا : هههههههههه المره اللي جايه هتبقي عصب ومش هجيب بسرعه
ام اندرو : لا تانيه ولا تالته خلاص شطبنا
انا : هههههههه ماشي اللي تشوفيه ..يالا انا همشي بقي *وبوستها في راسها *
ام اندرو : ابقي سلملي علي امك
انا : ماشي سلام
(نزلت وروحت البيت دخلت لقيت كلهم نايمين واختي بتتكلم في التليفون وشدتني كلمه سمعتها رحت متنسنط عليها وسمعت الحوار دا :
اختي : طب هشوف وهكلمك لا مش هينفع في الجامعه علشان مايكل بينزل معايا ممكن اقابلك في اي حته برا
انا : بتكلمي مين
اختي : خضتني
انا : *بعصبيه * بقولك بتكلمي مين انطقي
اختي : بكلم صاحبتي
انا : *بالقلم علي وشها * بتستعميني وريني الزفت اللي في ايدك دا هاااااااااااتي
اختي : طب وطي صوتك طيب مفيش حاجه لدا كله
انا : اوطي صوتي دا انا هطلع ميتين اهلك
اختي: وغلاوتي عندك لتوطي صوتك مفيش حاجه لدا كله
انا : ( بقفل الباب ) بتكلمي مين ولو كدبتي قسما ب**** ماهخلي الدكتور يعرف يخيط فيكي حته
اختي : حاضر حاضر خد اقرا الشات دا وانت هتعرف
انا : مش عايز اقرا احكي واخلصي
اختي : حاضر حاضر بس اهدي عليا
انا : اديني ساكت اهوه
اختي : دا احمد
انا : احمد مين
اختي : احمد اخو معتز صاحبك
انا : يابنت الشرموطه *وبالقلم علي وشها * بتستغفليني ياوسخه وبتتشرمطي من ورايا
اختي : و**** العظيم ابدا محصلش حاجه ابوس ايدك وطي صوتك واسمعني بس واهدي
انا : انجزي انطقي حصل ايه بدل ماطلع ميتين اهلك
اختي : حاضر حاضر الحوار بدا من يومين بعتلي علي الفيس بوك وقبلته عادي لقيته بيقولي عايزك في موضوع مهم بس متقوليش لمايكل فانا قلقت فبقوله خير قالي لا عادي هو موضوع اهبل بخصوص مايكل فانا عايزك اكلمك علشان تنصحيه وكدا بس متقوليلوش وخلاص وكان عايز يقابلني امبارح في الجامعه بس انا منزلتش والنهارده انت كنت معايا في الجامعه فلقيته بيكلمني من شويه وبيقولي لو ينفع اشوفك بكره علشان الحوار مهم بس هو دا كل الحوار و**** العظيم محصل حاجه تاني
انا : (يابنت الوسخه ياسلوي) وانتي اي حد يقولك اي حاجه كدا تصدقيه مش في ام عقل نفكر ولا تتنيلي علي ميتين امك تيجي تقوليلي
اختي : و**** انا كنت هقابله اشوف في ايه وبس متخافش عليا انا لا يمكن اعمل حاجه من وراك *وعماله تعيط*
انا : (رحت واخدها في حضني وبايس راسها ) لا طبعا اخاف عليكي حقك عليا متزعليش انا اسف اني ضربتك بس انا اتجننت خفت عليكي
اختي : عارفه ياحبيبي ومتاكده كمان بس وحياه غلاوتي عندك متزعل مني وخد بنفسك اقرا الشات اهو هتتاكد من كلامي
انا : ( رحت بايس راسها ) مصدقك ياحبيبتي اعمليله بلوك دلوقتي ولو كلمك مترديش وانا هتصرف
اختي : وحياه امك متعمل مشاكل
انا : مشاكل ايه انا هكلمه اشوف كان عايز يقولك ايه ويبقي زي الرجاله يجي يكلمني ميعملش شغل النسوان دا ...... خلاص بقي بطلي عياط
اختي : حاضر اهوه
انا :*بضمها في حضني اكتر * خلاص بقي حقك عليا يابت المفروض تفرحي اني خايف عليكي كلتي ولا لسا
اختي :اه كلتي
انا : اه كلتي !!!!!! يامحني
اختي : *بتضحك وبتشن وتمسح دموعها * ايدك تقيله علي فكره
انا : (رحت بايسها في خدها بوستين ورحت ماسك ايديها وبضرب بيها علي وشي ) اهوه ياستي علشان تاخدي حقك
اختي : *بتسحب ايديها * تتقطع قبل ماتتمد عليك *وراحت ساحبه ايدي وبايساها *
انا : *ضمتها في حضني اكتر وبست راسها بوسه طويله *ربنا يخليكي ليا
اختي : ممكن اطلب منك طلب
انا : انتي تؤمري ياست البنات كلهم قشري كدا بس وهتلاقيني فوريره
اختي : لا ياحبيبي هو طلب صغنن * بتضربني علي قفايا * روح اعملي نسكافيه باللبن وفي الماج مش كوبايه يالا بسرررعه
انا : حااااااااااااضر
(ورحت بالمخدات وعلي دمغها وقعدنا نضرب في بعض لحد ماتعبنا وقامت تعمل شاي ونسكافيه وانا بفكر *طيب ياسلوي المتناكه انتي انا هعلم كسمك الادب انتي وابنك الخول دا *)
................................... ................................... ................................... ...................... انتهي الجزء التاسع



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء العاشر
اللقاء ( النهايه الاولي )


الجزء دا هيبقي نهايه للاجزاء اللي فاتت بس مش نهايه القصه بل بالعكس بدايه لمواقف جديده ودخول شخصيات جديده مع ثبات بعض الشخصيات الاساسيه في القصه وبنفس الاسلوب والواقعيه في الكتابه

بيت مايكل

اختي : صاحي بدري يعني دي الساعه لسا 8
انا : انا منمتش مطبق
اختي : ماشي مش ناوي تصالح امك بقي
انا : حاضر لما ارجع من برا دماغي مسحوله بس في كذا حاجه
اختي : ماشي اللي تشوفه وبعدين خارج فين النهارده الجمعه
انا : مشوار كدا وجاي .... ابوكي صحي
اختي : معرفش روح شوفه
انا : طب عايزه حاجه مني قبل منزل
اختي : رايح فين بدري كدا
انا : مشوار صغير وهاجي علي بليل
اختي : تيجي بالسلامه معرفش قلقانه عليك ليه
انا : خير خير هشوف ابوكي وبعد كدا انزل يالا سلام
انا : صباح الخير يابابا كنت محتاج فلوس
بابا : صباح النور خد من البنطلون اللي انت عايزه
انا : لا انا محتاج يجي الف جنيه
بابا : ليه دا كله
انا : طالع مصيف كام يوم فمحتاج فلوس معايا
بابا : طب يومين كدا ويبقو عندك
انا : ماشي شكرا
ماما : ابنك مالو يامجدي في ايه مش عوايده
بابا : تلاقيه بيحب جديد وعايز يجيبلها هديه و بياكلني الاونطه
ماما : وانت هتديله المبلغ دا كله
بابا : انا اديته كلمه عايزاني ارجع فيها يعني ناوليني علبه السجاير من جنبك


بيت معتز

الشغاله : خلاص ياستي فهمت
سلوي : علي **** تغلطي ولا تبوظي الدنيا انتي عارفه انا ممكن اعمل ايه
الشغاله : ياستي مابلاش انا خايفه انا خايفه ابوظ الدنيا
سلوي : انا عارفه الواد دا مش سهل بس برضو علي مين دا انا ماما
الشغاله : ياستي بلاش والنبي دا شكله ابن ناس ودمه زي العسل وانا مستحرمه اللي هنعمله فيه
سلوي : ومين سمعك يابت انا بحبه اكتر منك ومش عايزه اعمل فيه حاجه وحشه بس هو اللي عاند معايا وحط نفسه وانا ناري مش هتبرد غير لما اعمل اللي في دماغي وانتي يابت انشفي كدا بدل مااشيلك الليله
الشغاله : حاضر ياستي افرضي بقي كان عامل حسابه
سلوي : اكيد هو عامل حسابه وعلشان كدا انا عايزاكي تدلعي عليه وتخليه ينيكك بس بعد متركبي الكاميرات
الشغاله : ( للدرجه دي انا رخيصه حته لحمه بيتاجرو فيها ) حاضر ياستي اللي تشوفيه
سلوي : يالا بلاش لكاعه شويه ومعتز هيصحي وهتروحي معاه


(في مشهد اخر )
معتز : ايه يابني في حد يتصل بحد بدري كدا
انا( مايكل ) : معلش يامعتز كنت بس بتاكد البت الشغاله جايه ولا لا علشان لو مش جايه اعمل حسابي
معتز : يعني انت بكسمك مصحيني بدري علشان تقولي كدا ياعم كسمك
انا : معلش انا اسف حقك عليا
معتز: مالك انت كويس
انا : اه كويس وكنت عايز منك خدمه
معتز : استني طب افوقلك دا شكل في حوار كبير
انا : اه بصراحه
معتز : خير ياسي قلق في ايه بقي
انا : بص ياسيدي هبعتلك كام فيديو علي الواتس اب شوفهم وقولي ايه رايك
معتز : ياعم سهله ابعتهوملي
انا : حبيبي اسيبك انا وهبعتهوملك دلوقتي يالا سلام
معتز : سلام


بيت علي

ام علي : عاش من سمع صوتك ياخول
انا (مايكل ) : متصطبحي وتقولي ياصبح
ام علي : مالك صوتك مالو
انا : مافيش عايزك في حوار
ام علي : اؤمرني تحت امرك
انا : بصي ياستي .................... ها فهمتي
ام علي : حاضر بس ليه دا كله
انا : حوار كبير كدا المهم هتعرفي ولا لاء لو مش هتعرفي قولي عادي اشوف حد تاني
ام علي : اخس عليك دا انا افديك برقبتي
انا : دا العشم برضو المهم قدامك ساعه وتتصلي بيا تقوليلي تمام ولا لا
ام علي : تمام من دلوقتي
انا : ماشي سلام
ام علي : سلام

بيت اندرو

ام اندرو : صباح الخير ياحبيبي
انا ( مايكل ) : صباح الفل يازوزو معلش اتصلت بيكي بدري انا اسف
ام اندرو : ايه الادب اللي نزل عليك مره واحده دا
انا : ظروف بقي ياهندزه بقولك عايز منك خدمه
ام اندرو : قول ياوش المصايب
انا : بص ياستي ..................... هتعرفي تجبيهم
ام اندرو : اه
انا : اخدهم منك امتي
ام اندرو : هشوفهملك الاول وبعدين اكلمك اقولك تعالي خدهم
انا : طب بصي انا هعدي عليكي مسافه السكه تكوني شفتيهم
ام اندرو : عنيا حاضر
انا : تسلميلي يالا سلام
ام اندرو : سلام
(وقفلت واتصلت باندرو )
اندرو : ايه يابني في ايه علي الصبح
انا : قوم فوق كدا واخلص
اندرو : فايق ياعم قول في ايه
انا : تاخد عربيتك وتطلع علي المكان دا هبعتلك العنوان علي الواتس اب متتحركش من هناك غير لما اتصل بيك
اندرو : ليه ياعم دا كله
انا : مالكش فيه
اندرو : هقعد قد ايه هناك طيب
انا : خليك قاعد لحد ماتصل بيك مترجعش غير لما اقولك اديني قلت
اندرو : طب فهمني طيب في ايه
انا : اسمع بس الكلام متبضنيش يالا سلام
اندرو : سلام


بيت هيما

انا : ايه ياصاحبي فايق ولا مصطبح
هيما : مصطبح طبعا ومتفصليش الدماغ
انا : طب عايزك في حوار
هيما : حوار ايه علي الصبح كدا
انا : بص ياسيدي ...................ها هتعرف تتصرف
هيما : لا منا عايز اعرف عايز الحاجات دي ليه
انا : هعرفك بس مش دلوقتي هاااااا معايا ولا مش دريان بالدنيا
هيما : معاك ياعم خلاص فهمت
انا : اصلي ياصاحبي ومحدش يعرف كلمه الكلام دا بيني وبينك بس امين مسافه السكه هعدي عليك تكون جاهز يالا سلام
هيما : بعد مفصلتني سلام ياعم


بيت مايكل ( الشقه القديمه )

(وصف الشفه القديمه : تفتح باب الشقه في وشك الصاله قدام باب الشقه علطول اوضتين وجنب باب الشقه طرقه طويله (هول) فيهه حمام ومطبخ و3 اوض )
(علي الساعه 11 الصبح )
انا : ايوااااا هفتح اهوه .... خش ياصاحبي
معتز : ادي ياسيدي الشغاله خشي يادينا
الشغاله : سلامو عليكم
انا : وعليكم السلام اتفضلي
معتز : الشقه اهيه عايزها بتبرق علي **** تكسفيني قدام صاحبي
الشغاله : امرك ياسيدي
انا : ياعم بالراحه عليها انتو اشترتوها
معتز : ياعم سيبك منها يالا احنا ننزل نقعد علي القهوه عقبال ماهي تخلص
انا : لتسرق حاجه ولا نيله
معتز : ياعم متخافش
الشغاله : عيب يابيه انا مش حراميه
انا : ياستي بهزر حقك عليا
معتز : يالا ياعم النحنوح
انا : يالا سلام
( نزلنا قعدنا علي القهوه شربنا كوبايتين شاي ونص ساعه ولقيت معتز جاله تليفون )
معتز : طب انا جايلك سلام سلام
انا : خير في ايه
معتز : احمد فلوسه اتسرقت ومعوش فلوس يروح وبيكلمني اروح اجيبه
انا : طب اجي معاك
معتز : ياعم مش مستاهله وكمان علشان لما البت تخلص تطلع تطمن علي شقتك
انا : ماشي ابقي طمني علي احمد
معتز : ماشي سلام
( وسبت معتز وطلعت الشقه القديمه اول مدخلت لقيت دينا (الشغاله) لابسه قميص نوم لحد طيزها بالظبط يعني هي موطيه كلوتها كله باين بطيزها كلها لحد ضهرها ومش لابسه سنتيانه وبتنضف في الشقه وشكلها لسا مستحمي وانا دخلت وهي عادي لسا موطيه وبتهز طيازها ولا اكني موجود )
انا : **** ينور يادينا
دينا: بنورك ياسي مايكل
انا : الحمام نضيف اخش ولا غرقان مياه
دينا : لا خش يابيه بس امسح رجلك علشان متبهدليش الدنيا
انا : حاضر ياست الناس
دينا : دا انت اللي سيد الناس كلها
انا : اخش الحمام واطلعلك نشوف الحوار دا
(دخلت الحمام وخرجت لقيتها برضو مصدرالي طيزها)
انا : هو انتي يادينا متعوده تمسحي بالهدوم دي وجسمك كله باين كدا
دينا : لا يابيه علشان بس الجلابيه اللي جايه بيها متتوسخش
انا : وانتي معكيش غيرها ولا ايه هي سلوي مبتدكيش مرتب حلو
دينا: بتديني بس بيتي اولي بالفلوس دي
انا : طب خدي دول متتكسفيش خليهم معاكي
دينا : كتر خيرك يابيه بس دول كتير
انا : ياستي دي حاجه بسيطه
دينا : بسيطه ايه يابيه دول يجو 1.2.3.4.......... يالهوي دول الف جنيه
انا : تجيبيلك بيهم كام هدمه حلوه كدا
دينا : ش**** يخليك يابيه
انا : كنتي قولتيلي عندك بيتك هو انتي مش بتباتي عند سلوي في البيت
دينا : اه يابيه بس باخد اجازه يوم في الاسبوع اروح اشقر علي اهلي واديهم اللي فيه النصيب وارجع تاني
انا : انتي متجوزه
دينا : *مسم* ياحسره ومين هيتجوزني غير شويه الشمامين اللي في المنطقه اسكت والنبي يابيه متفكرنيش
انا : طموحك ايه ؟
دينا : اتستر واعيش جنب الحيط واتجوز واحد يحبني ويتقي ربنا فيا بس مش عايزه غير كدا واتبسط شويه في حياتي اللي كلها فقر دي وابعد عن اهلي ونجاستهم
انا : ايه رايك فيا يادينا
دينا : شاب زي الفل محترم ابن ناس لسانك حلو ودمك زي العسل وشكلك شقي
انا : واكيد طبعا اعرف بنات كتير وعطيت كتير وشفت اشكال والوان
دينا : ههههههههه وانا هعرف منين يابيه
انا : طب تفتكري ان واحد زيي مش محروم من النسوان هيهيج علي واحده بتمسح بقميص نوم مبين طيزها كلها والقميص مبلول عليها ومبين بزازها كلها
دينا : قصدك ايه يابيه انا لابسه كدا علشان عارفه انك ابن ناس مش هتاذيني ولا فاكر انك هتشتريني بالفلوس اللي ادتهاني
انا : وهو انا لو عايز اعمل معاكي حاجه هدفع المبلغ دا كله ليه غطي نفسك يادينا متخليش حد يبيع ويشتري فيكي
( حست انها عريانه وراحت مداريه جسمها بايديها وراحت ماسكه الكيس اللي جايه بيه مطلعه منه جلابيه غير اللي جات بيها )
انا : ماهو في جلاليب تاني اهيه
دينا : *عينيها بتدمع *اسكت يابيه **** يباركلك انت بتعمل كدا ليه
انا : طب اقعدي ارتاحي هروح اعملك حاجه تشربيها
( دخلت الطرقه واتزحلقت علي الارض من المياه دينا جات جري تسندني قلتلها دخليني الحمام اتسندت عليها واول مدخلت الحمام رحت ماسكها من دراعها )
انا : انطقي سلوي باعتاكي تعملي ايه وانتي فكرك اني مش عارف ان انتي اللي كنتي مع اندرو في الفيديو متخافيش مفيش كاميرا هنا في الحمام انا اتاكدت اول مدخلت من الشقه انطقي بدل مانيكك بجد مش دا اللي باعتاكي علشانه صح بس تفتكري باعتاكي تتناكي وخلاص اكيد لا يبقي اييييييييييه ايوا اكيد بتصورني طبعا لازم تصورني علشان تفضحني قدام ابويا وامي وابويا يرميني في الشارع زي الكلاب بس هتصورني ازاي وهي مدخلتش البيت فكري معايا كدا برافو هتبعت خدامتها تنضف الشقه وتركب كاميرا في البيت بس هتركبها ازاي وانا في البيت يبقي لازم انزل من البيت يبقي تخلي معت.................. احاااااااااااااا معتز ازاااااااي ايه دا لا لالا لا اكيد مش كدا لحظه واحده دا اللي عامل الفيديو حد بيفهم ومعتز بيعشق التصوير معقول معتز اللي عمل كدا طب ليه دا صاحبه لالالا اكيد في حاجه غلط انطقي يابت وقولي ايه اللي تعرفيه
دينا : يابيه انا معرفش حاجه انا عبد المامور ومقدرش اقول حاجه حتي لو هتموتني الموت اهون من اللي هتعمله ستي لو عرفت اني قلتلك حاجه
انا : طب امشي غوري البسي هدومك واطلعي برا استني قبل ماتمشي حاطه الكاميرات فين
دينا : في الصاله واحده فوق الستاره اللي علي الاوضه جايبه الصاله كلها والتانيه في الاوضه اللي علي الشمال فوق الدولاب
انا : امشي غوري اطلعي برا
دينا : يابيه انا لو مشيت دلوقتي ستي هتعرف اني فشلت ومعرفتش اعمل حاجه وهتطين عيشتي ابوس ايدك يابيه سبني اكمل ترويق الشقه زي منا هي دلوقتي اكيد مراقبه الصاله واحنا بقالنا كتير اكتر من 5 دقايق في الحمام وكدا هتشك ابوس رجلك انا مش قدها
انا : طب سنديني ونرجع الصاله تاني
( ورجعنا للصاله وهي بتسندني وقعدت علي الكنبه وبمثل ان رجلي واجعاني )
دينا : هعملك حاجه تشربها وانت ارتاح يابيه
(وراحت ورجعت بكوبايه شاي وبعد مشربت الشاي بربع ساعه حسيت اني بدوخ ومش دريان بالدنيا وهوب نمت صحيت لقيت نفسي نايم علي السرير في الاوضه اللي فيها الكاميرا في نفس الشقه وسلوي ودينا في نفس الاوضه )
سلوي : اعمليله حاجه يشربها تفوقه فوق ياكيمو فوقي يابطه فوق ياحبيبي صباحيه مباركه ياعريس هههههههههههه ليه كدا بس انا مش قولتلك ملكش دعوه بالحوار دا
انا : انتي عملتي فيا ايه انا دماغي مصدعه فشخ
سلوي : دلوقتي تفوق لما تتفرج علي الفيديو دا
انا : فيديو ايه
سلوي : خد ياقلبي ياروحي اتفرج علي نفسك وانت مبدع ااااااااااااه ياسلام لو الفيديو دا يروح لابوك ويشوف ابنه وهو...... ولا اقولك خد اتفرج احسن
( مسكت منها الموبايل وبتفرج علي فيديو ليا وانا نايم علي السرير وواحده طالعه نازله علي زبري بنيك فيها ومديا ضهرها للكاميرا ولابسه نقاب علي وشها بس دا مش جسم دينا احا الجسم دا انا عارفه يانهار اسود دي ام علي ازاااااااااااي )
سلوي : هههههههه خشي ياام علي
ام علي : انا اسفه يامايكل غصب عني هددتني انها هتحبسني وشكلها ست قادره
انا : طب ازااااااااااااااااااي
سلوي : اقولك انا ولا استني تعالي يادينا .... بص ياسيدي انا عارفه ان دينا هبله وانت اكيد هتهددها وهي زي الهبله هتقول كل حاجه ودا اللي حصل لما زنقتها في الحمام و انا اللي قايلالها تديك الامان وتبينلك انها خافت وتعترفلك علي مكان الكاميرات وبعد مشفتك وانت بتوعظها في الصاله وبتديها فلوس اتاكدت انك هتوقعها بالكلام علشان كدا قبل متنزل ادتلها حبوب منومه حطيتهالك في الشاي وانت شربت زي الدغف وانا كنت مستنيه تحت العماره واول منمت انت انا طلعت علطول علشان اكمل خطتي وبالنسبه لام علي اللي انت كلمتها في التليفون وقلتلها تيجي وتستخبي في الاوضه ولو حصلك حاجه تطلع تكتف البت وتنقذك للاسف بغباءها عمل صوت في الاوضه وقفشناها وهددتها اني هحبسها وهتهمها بالسرقه وهي خافت مخدتش في ايدي غلوه بس الصراحه انا كنت ناويه انيكك هي اللي اقنعتني انك تنيك مش تتناك وانا وافقت علشان بحبك مش عايزه ااذيك جامد اااااه صح وام اندرو اللي كلمتها علشان تحضرلك فلوس علشان تديها للبت دينا وتستشيخ عليها وتجيبها في صفك ااااااااااه نسيت كمان هيما اللي كلمته علشان يجبلك حشيش معرفش انت كلمته ليه اساسا اااااااااه وكمان معتز ابني اللي كلمته علشان تبعتله فيديوهات اخوه علي الواتس اب عايز تفضح ابني قدام اخوه ااااااااه نسيت اقولك خش ياااااحمد هو انت فكرك انا معرفش عيالي بيعملو ايه فاكر لما روحت تعمل انتر فيو انت ومعتز وشوفتوني انا ودينا في العربيه بعديها انتو جيتو علي هنا وانا جيت وراكو وشفتك وانت خارج من اوضه احمد وسمعت معتز وهو بيقولك متلعبش في اللاب بتاع احمد ولما طلعت بعديك شفت الفيديوهات واتاكدت انها معاك بس تعرف ايه اللي واجعني ومانب ضميري انك يابن الجزمه طلعت راجل ومفكرتش تساومني علي فيديوهات احمد مقابل فيديوهات اندرو وهتجنن واعرف انت معملتش كدا ليه وكنا خلصنا بدل وجع القلب دا وبالنسبه لاندرو اللي انت وديته الشاليه بتاعهم اللي في السخنه يقعد هناك يومين انا بعتله كام واحد ينيكوه ويخلوه خول رسمي بيتناك من رجاله وستات هههههههههههههههه عرفت ان انا ماما يالا قلتلك ناري مش هتبرد غير لما انتقم من العيله دي ايه رايك فيا انفع زعيمه عصابه
انا : علي حق قد الدنيا ياست الكل بسم **** ماشاء **** شغل فاخر حاجه شغل فنادق كدا ياريتني كنت سمعت كلامك انا مش قدك حقك عليا
سلوي : ايه دا بالسهوله دي
انا : اه اومال انتي فاكره ايه
سلوي : مش مطمنالك
انا : ليه منتي مخططه ورسما كل حاجه من اول مابتديتي تتسنطي علي مكالماتي لحددددددددددددددددد ما جبتيني هنا زي الدبيحه شغل افلام ايه علي ابوه.....طلباتك
سلوي : خلاص مش عايزه حاجه انا انتقمت من ابو اندرو فابنه اندرو فاضل بس الرجاله تكلمني انهم ناكوه وخلوه خول رسمي وبكدا ابقي ارتاحت وانت الفيديو بتاعك دا انا كنت عايزه اصورك علشان اهددك تبعد عن سكتي لحد مااشفي غليلي لكن دلوقتي ولا يلزمني بنكله اهوه اديني مسحته انا مش عايزه ااذيك انت اللي حطيت نفسك في سكتي انا كنت عايزه اخلي البت تنيك فيه لحد مايبقي خول ويشيل ازبار وبعديها اديك الفيديو بتاعك لكن انت سهلتلي الطريق وباعتهولي علي الشاليه لوحده يتناك لما يتعمي كدا الفيديو بتاعك مالوش لازمه انا فشيت غلي خلاص وهبعد عن الواد وادي الفيديو بتاعه هو كمان اهوه بمسحه قدامك ومعنديش نسخ تانيه منه اطمن بس علي **** هو يعرف يبطل هههههههههههههههه
انا : معلمممممممممممه عليا الطلاق معلمه طب ايه بقي مش هنحتفل بقي بالمناسبه دي ونقطع التورته
الشغاله : انا خايفه ياستي ومش مطمنه
سلوي : خايفه من ايه يابت دا طلع اهبل اهوه وانا اللي مفكراه حويط ...... استني ارد علي التليفون الو ايه يارجاله كله تمام يعني ايه الشاليه مقفول مفيهوش حد انتو رحتو العنوان صح........
انا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
سلوي : طب اقفلو انتو دلوقتي وارجعو علي العزبه ..... بتضحك علي ايه
الشغاله : قلتلك ياستي انا خايفه
ام علي : تمام انا كدا ياسي مايكل عملت اللي قلتلي عليه بالحرف
انا : تمام ياام علي اتكلي انتي علي ****
سلوي : يعني ايه مش فاهمه حاجه
انا : اسمعي واتعلمي بقي ياست الكل انتي مش ابتديتها افلام اكملهالك افلام كل واحد انا كلمته في التليفون كنت عارف انك بتسمعي المكالمه وعلشان كدا طلبت منه اي هررري وبعد مقفلت معاهم بعت لكل واحد المطلوب منه بالظبط في رساله عرفت منين انك بتتسنطي عليا دي جات صدفه فشخ قبليها بيوم كنت بتكلم في التليفون وكل دقيقه اسمع صوت صفاره في المكالمه ودي يااما طرف تالت في المكالمه يااما اللي بكلمه بيسجلي وقبل ما معتز يجي بساعه بالشغاله طلعت علي الفرع عملت بدل فاقد للشريحه وخدت واحده مكانها مش هتعرفي تتسنطي عليها بالنسبه بقي للناس اللي كلمتهم خدي عندك ياستي
ام اندرو صح كلمتها اخد منها فلوس
اندرو بعتله مسدج ميتحركش من البيت النهارده مهما حصل ويركن عربيته بعيد عن البيت
معتز بعتله فيديوهات سكس علي الواتس اب ملهاش لازمه
ام علي دي بقي الجوكر بتاع الليله دي بعتلها مسدج تجيلي علي الشقه وتستخبي في الاوضه وبعد كدا تعمل صوت وتخليكو تقفشوها وموصيها ان مهما حصل متسمحلكوش انكو تخلوني خول وقامت بالدور علي اكمل وجه
فاضل مين ايوااااااا هيما بعتله مسدج عايز حبوب مودافينيل دي تبطل مفعول المنوم والمهيج علشان لو هتهيجيني علي الشغاله غصب عني او هتنيميني ودا اللي حصل انتي نسيتي اني دكتور ولا ايه
سلوي : يعني ايه
انا : يعني انا صاحي ومدرك بس مدروخ شويه وسامع كل اللي عملتيه من ساعه معملت اني مغمي عليا لحد مجيتي انتي وابنك وقفشتي ام علي لحد ماعملت اني بفوق ولو عندك سنه ذكاء بسيطه كنتي فكرتي لثانيه كدا هو في واحد واخد منوم زبه هيقف برضو ههههههههههههه ايه رايك انا معلم صح
احمد : هههههههههههههههههههههه يابن الحراااااام عاااااااااااااش *وبيصقف*
الشغاله : قلتلك ياستي انا خايفه
سلوي : *وهي حرفيا مذهوله * شاطر يامايكل كنت واثقه انك مش بالسذاجه والهبل دا وكنت كل لما الاقي الدنيا ماشيه معايا سهله كنت اقلق اكتر انا بس اللي مجنني انت ليه مساومتنيش بفيديوهات احمد وكنت هعمل اني متفاجاه وفيديوهات قدام فيديوهات وخلصنا
انا : عارفه ليه
سلوي : ليه
انا : اولا علشان دي حركات نسوان وثانيا علشان دا اخو صاحبي واندرو صاحبي فمينفعش افضح واحد فيهم ولعلمك معتز انا شكيت فيه انه يكون هو اللي عمل الفيديوهات بس اتاكدت ان مش هو لما انتي قولتيلي دلوقتي وثالثا ودا الاهم هقولهولك بيني وبينك
سلوي : يعني احنا دلوقتي صافي يالبن
انا : رفعتي ايدك من علي اندرو خلاص هتسبيه في حاله
سلوي : اوعدك خلاص ماليش دعوه بيه وفيديوهات احمد
انا : مش معايا مسحتها واجيبلك اللاب من البيت حالا لو عايزه تفرمتيه كله معنديش مانع
سلوي : مصدقاك خلاص
احمد : حبيبي يامايكل و**** انا مش عارف اقولك ايه ومكسوف منك في نفس الوقت
انا : ياض انت اخويا ياض ياخول انت يالا انطر بقي علشان عايز امك في كلمتين .....قبل متنطر بس كنت عايز اسالك انت كنت عايز ايه من اختي ؟
احمد : من غير لف ودوران وعلي بلاطه
انا : هااااااااااااا يابن الهرايه
احمد : كنت عايزها تعرفني علي صاحبتها
انا : احمدددددددددددد
احمد: و**** ياصاحبي هو دا اللي كنت عايزه
سلوي : مش اللي في دماغك ياخول اذا كان انا مش عايزه ااذيك هاذي اختك انت الافلام فشختلك دماغك
انا : ماشي ياستي
احمد : انطر انا بقي عايزه حاجه مني ياماما
سلوي : لا يااخره صابري يافاضحني دنيا واخره
احمد : هههههههههههه سلام يااحلي ماما في الدنيا
انا : قوليلي بقي حكايه الشغاله دي ايه وشكلك ماسكه عليها حاجه
سلوي : دي حكايه طويله هبقي اقولهالك بعدين ..... بس طلعت قرد ياض يامايكل متيجي انا وانت نعمل عصابه ههههههههههههههه
انا : لا ياستي انا مش قدك
سلوي : ههههه شوف الواد ااااااااااه منك انت بس انا كنت عملالك مفاجاه بسيطه كدا
انا : ياخوفي منك انت يابتاع المفاجات
سلوي : لا دي مفاجاه بسيطه ..... شويه وتلاقيها بتخبط علي الباب
انا : مين دا اللي جاي
سلوي : اتقل وهتشوف بنفسك
الشغاله : ولازمته ايه بس ياستي ماخلاص كفايه كدا وخلصنا
سلوي : بس اخرسي انتي خالص انا مبخسرش ابدا مهما حصل
انا : خلاص ياستي اعتبري نفسك انتي الكسبانه
سلوي : منا كدا كدا بكسب من غير متقول ياابن مني دا انا ماما يالا
انا : يالهوووووي لا تكون مني اللي طالعه
سلوي : هههههههههه انت عبيط ياض امك ايه اللي هيجيبها هنا دا انت خيالك واسع اسكت اسكت ......اهو جيه اهوه افتحيله يابت
اندرو : هو فين ابن المتناكه ( وراح داخل علينا الاوضه وقول ماشفني علي السرير نزل ضرب فيا بالبوكسات والاقلام وفي كل جسمي لحد مابقي جاب دم وتحت عيني ورم ) انطق يابن المتناكه دينا بتعمل عندك ايه هنا انطق ياكسمك بدل ماموتك انطق يانجس يابن المتناكه انطق بدل ماخلص علي كسمك
سلوي : يابني اهدي اهدي سيبو وانا هفهمك امسكيه يادينا معايا .... اهدي يابني اهدي اهدي واسمعني علشان خاطري اعملي خاطر
اندرو : سيبيني متهمدينيش انا هطلع كسمه هقتله ابن المتناكه الخول دا
سلوي : طب اهدي بس اهدي واسمعني روحي يابت اعمليله ليمون يروق اعصابه .... انتو اصحاب في الاول وفي الاخر
اندرو : اصحاب هو دا يعرف يعني ايه صحاب بتطعني في ضهري يابن الزانيه اوعي سيبيني عليه
سلوي يابني اهدي واعملي اعتبار هو انا مش ماليه عينك ولا ايه
اندرو : اوعي ياام معتز سيبيني افش غلي في كسمه ابن الزواني دا
سلوي : اسمع بس واهدي خد اشرب شويه علشان خاطري يابني اشرب
اندرو : مش عايز اطفح زفت سيبيني عليه اقرقشه بسناني ابن المتناكين دا بتغفلني انا اووووعي سيبيني (وهجم عليا يضرب فيا تاني بكل عزمه )
سلوي : طب اهدي طيب واسمع بس اللي حصل انا مايكل كلمني قالي انه غلط لما اتفق عليك مع الشغاله بتاعتي وانه كان عايز يقلب منك فلوس علشان انت عارف ابوه مخنقها عليه حبتين وقالي اتوسطله عندك علشان تسامحه و انه مش هيعمل كدا تاني وترجعو صحاب تاني
اندرو : منا عرفت اول مجيت علي العنوان عرفت انه هو اللي ورا الحوار ابن المتناكه دا اتفوووو عليك عيل ناقص .......ههههههه احا وانا اللي فاكرك صاحبي ولجاتلك اول واحد تطلع انت اللي بتخزوقني اتفووو علي معرفتك عيل نجس ابن متناكه كسم الفلوس علي كسمك مش عايز اشوف وشك تاني يالا يابن المتناكه ولو قربت من بيتنا انا هقتل كسمك
سلوي : يابني اهدي بس انت غلطت وهو غلط وفي الاخر مالكوش غير بعض ............. متتكلم يامايكل ساكت ليه
انا : ماهو مش مديني فرصه اعتذرله وانه يسامحني
سلوي : (حرفيا مبرقه اللي هو احا انا كملت معاها في حوارها ومعترضتش ) طب طب طب اهو اعتذرله وهو هيقدرني وهيسامحك
اندرو : مش مستني منه كلمه دا لو ليه عين يتكلم اصلا وزي ما قلتلك لو لمحتك في اي حته انا هقتل كسمك ....اوعي سيبيني خليني امشي
الشغاله : عاجبك اللي حصل دا ياستي ارتاحتي يعني كدا لما خسرتيه صاحبه
سلوي : اخرسي كلبه قطع لسانك انتي ازاي تكلميني كدا روحي انجري هاتي قطن وبيتادين
انا : *بصقف وعيني بتدمع * مبروك ياسلوي انتي اللي كسبتي ....فرحانه مبسوطه راضيتي كبرياءك وغرورك ناهيتي الحكايه علي مزاجك بالطريقه اللي انتي عايزاها يامعلمه ..خسرتيني صاحب عمري علشان تشفي غلك من ابوه خلاص شافيتي غلك ارتاحتي ولا لسا نفسك في حاجه تاني ليه دا كله انا ماذتكيش في حاجه مكنش ليه لازمه تعملي كدا كنتي عايزه تطلعي نفسك زي الشعره من العجين بطريقتك انتي مع اني اصلا مجبتش سيرتك في الحوار ولا هو كان يعرف حاجه
سلوي : *بتمسحلي دموعي وبتاخدني في حضنها وبتعيط* حقك عليا يابني حكم القوي وانت عارف مينفعش اخسر ابدا ونسيت ان انت مايكل ابني اللي مربياه علي ايدي ووجعتني اكتر لما مردتش حتي تقاومه ولا تقوله حاجه عليا حقك عليا سامحني انا هحلها
الشغاله : عديني ياستي خليني اطهرله الجرح ..... رايحه فين ياستي ياستي طب استني
(خرجت سلوي وهي بتعيط وبتجري علي باب الشقه ونزلت )
الشغاله : ماخ.........
انا : *حطيت ايدي علي بوقها* شششششششش
(رحت مقلعها التوكه اللي في شعرها وراميها في كوبايه المياه )
الشغاله : ايه دا يامايكل
انا : دا ميكرفون ياهبله سلوي كانت حطاهولك في التوكه من غير ماتعرفي )
الشغاله : وانت عرفت منين
انا : اومال هي عرفت منين اللي قلتلهولك في الحمام وانتي محطتيش كاميرا في الحمام
الشغاله : يابن القررررررررررررده
انا : سيبيني والنبي انا متاثر ومنهار سيبيني اكمل عياط
الشغاله : انت هتظيط ماخلاص نزلت ههههههههههه ....دا انتا عفريت دا انا قربت اصدقك ههههههههههههه انت جبت الدموع دي منين يخيبك
انا : يعني انفع ممثل والنبي
الشغاله : تنفع اووي كمان ومخرج ومولف وكل حاجه ....اوعي اوعي خليني امسحلك الدم اومال بس عاملي فيها سبع رجاله في بعض دا الواد شلفطك خالص ..... بقولك ايه ماتيجي ترزعني زب كدا علي السريع والشقه فاضيه
انا : يعني يرضيكي تتناكي من واحد اعور
الشغاله : ههههههههههههههههههههههه وانا هعمل بوشك ايه انا عايزه زبك ........ خد موبايلك بيرن
انا : الو ايه يااندرو ..
الشغاله : احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا ازاااااااااااااااااااااي !!!!!!
انا : يابت صوتك اخرسي.... ايه يابني
اندرو : دي دينا دي
انا : اسمها ستك دينا ياخول
اندرو : طب ياعم علي العموم انا اسف و**** افتريت عليك في الضرب بس كان لازم اسبك الدور
انا : وانا هسكت لكسمك انا هنيكك النمله احا دا انا وشي بقي شبه وش امك
اندرو : هههههههههه ياعم قلنا خلاص انت عملت ايه مع سلوي انا شفتها نازله بتجري علي عربيتها كلمتك اشوف في ايه
انا : كسمك متغيرش الموضوع هنيكك النمله برضو علي الضرب دا .. المهم روح انت دلوقتي ومتتصلش بيا خالص لما اعوزك هتصل بيك ولسا المعامله بنت متناكه مابينا امين
اندرو : امين يالا سلام
الشغاله : انا هتجنن عايز افهم ازاي دا كان هيقتلك
انا : خليها تاكلك هق هق هق هق هق
الشغاله : ياسي مايكل هتجنن
انا : دلوقتي سي مايكل
الشغاله : اخلص بقي وحياه امك
انا : بصي ياستي ولا اقولك اعمليلي شاي
الشغاله : هعملك اللي انت عايزه بس قولي ريحني
انا : طب هاتي بوسه
الشغاله : اهوه موااااااااااااااااااااااااه يالا بقي
انا : تفهمي ايه ما علي يدك الحوار كله مانتي اللي باعتالي مسدج قبليها بيوم قايلالي اني سلوي هتراقب مكالماتك انا معرفش ازاي هي صدقت حوار الصفاره في المكالمه دي
الشغاله : ماشي دي عارفاها وكمان انا اللي قايلالك علي حوار الكاميرات والتمسليه اللي عملناها قدامها في الصاله وانت جهزت كل حاجه وكلمت الناس قبل ماجي انضفلك الشقه
انا : اديكي قولتي يعني من غيرك كان زمانها بتنططنا انا واندرو علي حجرها
الشغاله : علشان تعرف...... بس ليه سبتني احطلك المنوم في الشاي انا كنت هتجنن ساعتها وخايفه بجد
انا : ماهو مينفعش تبقي عارفه كل حاجه علشان انتي بيبان عليكي وبعدين لو مخدتش المنوم هيبان اني صاحي لكن البرشامه اللي جابهالي هيما دي تخلي جسمك سايب بس سامعه ومدركه كل اللي حواليكي
الشغاله : انا كنت هضحك وقلت عليك دا مجنون لما لقيتك زانقني في الحمام وبتقولي اعترفي يابت انطقي بس انت لحقتني وشاورتلي ازيط معاك
انا : وانتي طلعتي قرده وكملتي ولا احسن فنانه
الشغاله : دا كله كويس بس انا وحياه غلاوتك عندي ما كنت اعرف انها هتكلم اندرو وتعمل اللي عملته دا انا عرفت وانت مغمي عليك ومكنتش عارفه اقولك ازاي احكيلي بقي انت عرفت ازاي انها هتكلم اندرو
انا : بصي ياستي ولا اقولك هاتي بوسه الاول
الشغاله : ياعم متفصلنيش انا مندمجه معاك
انا : ههههههههههههههه حاضر بصي ياستي اول مره رحت لسلوي البيت وقلتلها ابعدي عن الواد وهي قالتلي لا وابعد يامايكل والهري دا وانتي بعديها كلمتيني قولتيلي سلوي مستحلفالك انا قلت هي مش هتجيبها لبر وانا عارف انها مبتحبش تخسر رحت مكلم اندرو مفهمه ومرسيه علي كل حاجه وعرفته الدنيا كلها وقلتله يشغل دماغه ويتصرف حسب الموقف اللي هيتحط فيه لان انا هعرف منين انها هتعمل كدا او انها هتخليه يجي الشقه هنا وتعمل اللي عملته دا انا كنت عارف انها هتلبسنا في بعض علشان اطلع من الحوار وتستفرد بيه بس مكنتش عارف هتعملها ازاي واديكي شفتي جات بالحب
الشغاله : دا انت مرزق وهتعمل ايه هتكلم اندرو تاني ازاي
انا : هي اللي هتكلمني وتحاول تصلح الموقف
الشغاله : الا بالحق عرفت منين ان في ميكروفون في شعري
انا : سلوي بنت متناكه مبتسبش حاجه للظروف بتخطط لكل كبيره وصغيره وبما انك جايالي ملط وهي اصلا عارفه انك هبله ولقيتك لابسه توكه وانتي اصلا بتحطي في شعرك بنس فقلت يبقي اكيد فيها حاجه
الشغاله : اه صحيح دي ادتهاني قبل منزل وقالتلي علشان تبقي حلوه وتعرفي تغريه
انا : عرفتي انك هبله
الشغاله : طب ايه بقي هنقضبها رغي موحشتكش يعني انا
انا : وانا فيا حيل بعد العلقه اللي اخدتها دي
الشغاله : سيبلي نفسك انت بس كدا واديهوني علشان وحشني
( وراحت طلعت نامت عليا بتحك كسها علي زبري من فوق البنطلون وبتبوسني في شفايفي وانا رحت حاصنها وضميتها عليا وبخبط زبري في كسها رايح جاي من فوق الهدوم وروحت بايسها في رقبتها ومصتلها الحنه المدلدله من ودنها وهي بتااااوه وبتبعد راسها وانا اشدها عليا اكتر لحد مقشعرت وراحت باستني في بقي وبعديها نزلت فتحتلي سوسته البنطلون ونزلته شويه ومن فوق البوكسر قعدت تمص في زبري وتفعصلي بضاني براحه وتمشي ايديها علي زوبري وانا زوبري وقف نيييييييك وتعبت من ايديها وهي لسا ملمستوش وراحت بحركه بطيئه رفعت البوكسر من عند الاستك ودخلت مناخيرها في البوكسر وبتشم زوبري اوووووووووووووف ريحه زوبرك وهو عرقان تجنن وتشم تاني روحت قايم واخد شفايفها في شفايفي وانا واقف علي ركبتي علي السرير وهي قاعده علي طيزها يعتبر انا فوقيها ورافع راسها لفوق بعصر شفايفها ورحت منزل ايدي براحه علي رقبتها علي صدرها علي فتحه الجلابيه دخلت ايدي جوا الجلبيه نزلت بايدي علي حلمه بزها الشمال فركتها بصوابعي برااااااااحه وروحت قافش بزها مره واحده جامد اااااااااه بالراحه وراحت حطت ايديها علي ايدي وانا ماسك بزها كل دا وشفايفها لسا فشفايفي رحت ساحب ايدي من بزها وقومتها وقفتها علي الارض وخليتها توطي علي السرير وانا واقف زي منا علي ركبي علي السرير وصباعي بحركه عليها من اول قفاها ماشي علي جسمها لحد منزلت علي طيزها ورحت مبعبصها من فوق الجلابيه في طيزها وفضلت احرك صباعي علي خرم طيزها وصباع ايدي التانيه حاطه في بوقها بتمصه وروحت رافع لها الجلابيه لحد ضهرها وهي لسا موطيه وروحت ماشي بصوابعي علي فرده طيزها اليمين ورحت ضاربها مره واحده علي طيزها ومشيت بصوابعي علي فرده طيزها التانيه ورحت ضاربها علي طيزها ونزلت بصباعي علي خرمها من برا حننت عليه قعدت المسه من برا واحرك صباعي دواير عليه من غير مدخله لقيت جسمها ساب وريحت جسمها علي السرير رحت ضاربها علي طيزها راحت قامت تاني موطيه زي مكانت وحننت تاني علي خرمها ااااااااااه مش قادره يامايكل رجلي مش شايلاني ششششش مصي صباعي اهووووووه بليه كويس اهوووووه وروحت بصباعي المبلول محنن علي خرم طيزها تاني من برا ونزلت تحت لحد كسها مشيت علي كسها من برا بصباعي لقيته مبلول شويه فضلت افرشلها بصباعي علي كسها ااااااااااااااه مش قادره اقف بجد رجلي مش شايلاني طب انام علي ضهري واعمل اللي انت عايزه ششششش مصي صباعي وصباعي التاني بحركه علي كسها لحد متبل من كسها رحت مره واحده مدخله في طيزها لقيتها صوتت ونطت بجسمها لقدام رحت ضاربها علي طيزها ونزلت وقفت علي الارض شديتها من رجلها لحد طرف السرير ورفعتلها الجلابيه ونزلت علي كسها لحسته لحسه واحده وطلعت بوستها في بقها لقيتها بتشدني جامد علي بقها وايديها لفت حوالين وسطي وبتشدني عليها رحت نازل من شفايفها ماسك بزازها بايدي الاتنين من فوق الجلابيه بعصرهم وابوس في كل بز شويه واعض الحلمه ونزلت علي بطنها بوستها وايدي لسا ماسكه بزازها وايديها ماسكه ايدي ابوس ايدك ارحمني بقي شششششش ونزلت علي كسها علي الشعر اللي فوق كسها شديته بسناني براحه وابوسها حوالين الشعر اللي فوق كسها وحوالين كسها في فخدها من جوا ومره واحده الحسلها كسها وابوس حوالين كسها تاني وهي بطنها ابتدت تطلع وتنزل ونفسها صوته عالي فشخ رحت طالع بايسها في رقبتها وهي بتبوس في شعري وراسي وتشدني عليها وتلف رجليها حوالين وسطي وتطلع بوسطها تخبط كسها في بطني وزبي وانا ببوس في رقبتها وخدودها وعنيها واورتها وروحت بايسها في شفايفها وهي بتااوه وحسمها بيتنفض وماسكاني من دراعي بتشدني عليها اكتر حراااااااااام عليك تعبتني كفايه مش قادره ششششششش وروحت قايم مقلعها الجلابيه وقميص النوم اللي تحتيه وزي ماهي نايمه علي ضهرها رفعت ايديها الاتنين لفوق مسكتهم بايدي ونزلت علي شفايفها ببوس فيها ومثبت ايديها رافعهم لفوق وهي بطنها بتطلع وتنزل من الهيجان وبتتنفس بسرعه فشخ وكل اللي بتقوله كفايه كفايه تعبتني نزلت من شفايفها علي باطها شميته وكان في شويه شعر صغيرين قعدت اشد فيهم بسناني ورحت لاحس باطها من فوق لتحت لفوق لتحت وهي بتحك راسها في السرير وتتاووه اااااه كفايه كفاااااااايه ورحت علي باطها التاني نفس الكلام لقيتها عايزه تنزل ايديها وبتقاومني وانا مثبتها ارجووووووك مش قادره عايزه احضنك شششششششش ونزلت علي حلمه بزها اليمين مشيت بلساني حوالين الحلمه وعضتها ورحت شاددها وسبتها رحت علي البز الشمال نفس الكلام ورحت واخد بزها في بوقي وارضعه واشفطه واشده جامد جوا بقي ورحت طالع ابوسها لقيت عينيها بتدمع وبتبصلي بعطف علشان خاطري ريحني بقي رحت سايب ايديها لقيتها بسرعه راحت حضناني جامد وبتبوس فيا بشغف وبهيجان وبنظره استعطاف دخله بقي جسمي بيتنفض رحت قايم قاعد علي طرف السرير وشدتها قعدتها في الارض قلعتني البنطلون والبوكسر وفي ثانيه كان زبري جوا بقها بتمص فيه زي اللي عمرها مشافت زب قبل كدا وماسكاه بايد والتانيه سانداها علي ركبتي وهي بتمص انا ماسكها من راسها بدخله في بقها اكتر وببوسها في راسها وهي بتمص ورحت رافع راسها وبوقها كله مايه وروحت بايسها في شفايفها وهي بتدعك في زوبري بايديها ونزلتها تاني علي زوبري تمص فيها ورفعت راسها تاني بوستها في شفايفها ورحت شاددلها الشفه التحتانيه بمص فيها وايدي علي بزها وايديها شويه بتدعك في زبري وشويه ثابته ورحت مدخل لساني جوا بقها لعبت بلساني في لسانها ورحت ماصص لسانها وشديته لبرا بشفايفي وهجمت علي شفايفها ابوسها وهي بتترعش في ايدي بصيت في عنيها لقيت عنيها كلها شهوه بتقولي كمل رحت شايلها من تحت باطها ونيمتها علي وشها علي السرير نزلت علي طيزها قعدت ارج في طيزها بايدي واضربها علي طيزها وهي ماسكه في ملايه السرير بتشد فيها رحت مباعد بين رجليها لحستلها كسها من تحت لحد موصلت لطيزها لحستهالها بلساني وبلعب بلساني علي خرم طيزها من برا وبدخل طرف لساني في خرمها بنيكها بلساني في طيزها ورحت تافف علي الخرم وبصباعي قعدت امشي علي الخرم من برا وهي حرفيا كان جسمها ساب خااااااااااالص رحت مدخل عقله صباعي وزقيت صباعي لحد مدخل كله دخل زبك بقي مش قااااااااادره شششششششش طلعت صباعي دخلته تاني وطلعته ورحت قايم فضلت احرك زبي علي كسها من برا بسرعه وكتير وقمت تافف عليه ومثبته علي خرم طيزها ومدخله بالراحه هي بتنط بجسمها لقدام وانا ماسكها من وسطها بشدها عليا فضلت ادخله بالراحه بالراحه لحد اما دخل نصه ورحت مخرجه تاني ورحت مدخله لحد نصه وخرجته كله تاني ورحت مدخل الراس ومره واحده زاقق زبي كله جوا طيزها ااااااااااااااااااااااه طلعته لحد نصه ودخلته تاني كله ااااااااه بلاش كله زبك طويل عليااااااااا هتتعودي عليه ريحي جسمك متقمطيش خرمك ايوااااا كدا اهووه بصي سهل ازاي وبراحه ااااااااااااه كمان كمان كمان اااااااه خليك استني متحركوش خليه شويه كدا ااااااه تعالي نام عليا تعااااالي نام فوقيا عايزه احس بيك علي جسمي اااااااه خليك فوقيا وانت بتنيكني اااااه حركه براحه كمان وانا نايم عليها هي لفت راسها ببوسها في شفايفها وبنيكها في طيزها لحد مرقبتها وجعتها راحت منزلاها علي السريروانا فضلت ابوس في خدودها ورقبتها وضهرها وانا بنيكها وهي لافه ايديها حوالين كوعي ورحت قايم واقف علي السرير ومنيمها علي جنبها ومدخل زبي في طيزها وضامم رجليها الاتنين علي بعض لاا بلاش دا والنبي بيوجعني اووووي بيفشخنييييييييي اااااااه طب براحه طيب علي مهلك ورحت ابتديت اسرع في النيك وهي تتاااااااوه جامد وتعض في السرير ورحت مطلعه من طيزها وفشختلها رجليها ونزلت الحس المياه اللي نازله من كسها وهي عماله تتنطط وتشد في شعري لحد اما فضلت ساكته ساكته ساكته وفجاه لقيت جسمها بيتنفض كله وبتصووت وبتتنطط وكسها بيجيب عسله وراحت قامت شداني عليها وبشفايفها في شفايفي وتحضني جامد وتتنفض فجاه وهي بتبوسني لحد اما هديت خااااااااالص مسحتلها وشها من العرق وبوستها في راسها وحطيت زبري في بقها تمصه لحد ماجبتهم علي بزازها وهي بتتنفس بسرعه وجسمها كله عرق ومياه قعدت علي السرير وخدتها في حضني نامت علي صدري بحرك ايدي علي كتفها وابوسها في راسها واحنا بنتكلم )
دينا : ااااااااااااااه يخربيتك عذبتني
انا : مواااااااااااااااه انتي اللي جميله
دينا : اخر مره اقولك نيكني تاني
انا : برضو جميله
دينا: * بتحك راسها في صدري* انا بعشقك
انا : * رحت ماسك ايديها وبوستها في كف ايدها* متيجي نعمل واحد كمان
دينا : ههههههههههه انسي انا لسا باخد نفسي بالعافيه شايف العرق لسا منشفش
انا : ييييييع جاتك القرف ..... يالا قومي الحق اوصلك بيتكو علشان متتاخريش
دينا : توصلني !!!!!!!
انا : اه اوصلك مش عايزه خلاص
دينا : غريبه انا كنت فاكراك هتنيكني وتمشيني
انا : لما تبقي شرموطه ابقي اعاملك كدا
دينا : *عينيها بتلمع * حاضر هقوم استحمي والبس
انا : ماشي عقبال ماعملك حاجه تاكليها
دينا : انا بحبك
انا : وانا بموت فيكي (رحت ضاربها علي طيزها ) يالا يابت بلاش مياصه انا مطبق من امبارح وهموت واناااااااااااام................... انتهي الجزء العاشر


انتهت النهايه الاولي من سلسله مارفل والي اللقاء في السلسله التانيه من مارفل برضو


(مشهد مابعد النهايه )
(في عربيه سلوي )
سلوي : *بتمسح دموعها وترد علي الموبايل* ايوا ياعادل
عادل *شخصيه جديده* : عملتي ايه؟
سلوي : كله تمااام ياعادل بيه زي ماقولتلي بالظبط


تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

#السلسله الثانيه #
الجزء الحادي عشر
(بيت مايكل )


الشخصيات كما هي بالاضافه الي

ايريني 22 سنه ( بنت خالي متوسطه الجمال قمحاويه بزازها متوسطه وطيزها كبيره شويه علي جسمها )
نجوي 45 سنه ( خالتي هانم في نفسها نيك بزاز وطياز هوانم جسمها شبه جسم سلوي ام معتز بالملي وبتعشق النضافه زي عنيها )
فاكيهه 68 سنه ( تاتا ... حاجه كدا من الزمن الجميل المتربي علي السمنه البلدي برغم سنها دا الا ان جسمها ماسك نافسه بزازها مدلدله وجسمها مدلدل بس يتقال عليها مره مهتميه بنفسها نيييك والعز باين عليها )
بقيت الشخصيات منهم هنحكي عليه بعدين وفي اللي ولاد وسخه ملهمش لازمه في القصه اصلا



&بعد مرور حوالي عامين &


ماما : قوم يازفت اخلص هقعد ادادي فيك علشان تقوم
انا : هي الساعه كام
ماما : 10 الصبح ياحبيبي يالا قوم
انا : بتصحيني من 10 وانا شغلي الساعه 3 اقفلي النور واطلعي برا
ماما : مش لسا هتفطر وتستحمي وتفوق وتنزل تجيبلي الطلبات اللي عايزاها
انا : ابعتي مريم واطلعي برا بقي عايز انام
ماما : لا هنزل انا اجيب الطل.....
انا : (( الطلبات ماهو اصل انا مخلفتش رجاله )) كفايه بقي ايه مبتزهقيش
ماما : طب قوم اخلص واطلع سلم علي خالتك برا وخالك كمان هو وعياله وتحترم نفسك مش عايزه طوله لسان
انا : يعني مبدائيا كدا محدش بيزور حد الساعه 10 الصبح عرفتي بقي انكو عيله رزله
ماما : طب اتلم ياواد وقوم يالا
انا : هو يوم باين من اوله
ماما : اتلم بقي وقوم بلاش لعب عيال


مشهد الصاله

انا : ازيك يانجوي عامله ايه
خالتي : نجوي !!!! وانا من سنك ياحيوان علشان تقولي نجوي اسمها ازيك ياخالتو
انا : *بكل بضان وسنتحه * طب الحمد لله انك كويسه ... ازيك ياخالو
خالي : اهلا بطويل التيله
انا : ( كسم القدم اللي انت فيه دا انت هتكفر كسمي انا عارف ) كويس الحمد لله ياخال ..ازيك ياايريني
ايريني: ازيك يامايكل عامل ايه والشغل اخباره ايه
انا : *بابتسامه فرح ولهفه* كويس اووووي انا تمام زي الفل ......... ازيك يايوسف
يوسف : تمام نشكر ربنا
انا : ( مسيحي مسيحي يعني مفيش كلام ) ......خديني جنبك يامريم مش عايز اقعد جنب خالتك هتقرفني
خالي : مش ناوي تتجوز بقي وانت زي الشحط كدا دا ايريني بنتي الاكليل بتاعها الاسبوع اللي جاي وانت لسا مخطبتش حتي
انا : هو مال خالك قالب علي عواجيز الفرح ليه كدا
اختي : اتلم بدل مايسمعك ورد عليه باي حاجه
انا : معلش بقي ياخالو ظروف وبعدين كويس انها هتتجوز بدل ما كانت تعنس جنبك
خالتي : فشششر تعنس ايه دا طوابير عليها كدا كدا امم زي الرز
انا : (طب ارزعها ايفيه يبضنها ولا اسكت ).. طبعا يانجوي ياخالتي ايريني دي اموره عيلتنا ...... وانت يايوسف عامل ايه في شغلك
يوسف : نشكر ربنا الشغل كويس وكمان مرتبي زاد 50 جنيه
انا : هههههههههههههه زاد 50جنيه مره واحده انت بتتكلم جد ولا بتشتغلني شغل ايه ياعم اللي يزودو المبلغ دا مره واحده ياعم لا مفيش الكلام دا دا كدا يخسرو ويفلسو
يوسف : لالالالا صدقني في عندنا طب تعرف ان زميل ليا زاد 75 جنيه
انا : *باستغراب وتريقه * لاااااا متقولش اكيد بتهزر ... انت كدا بتهزر وانا مش قد هزارك دا انا بسمع الارقام دا بدوخ ازاي هو في حد بيقيض كدا لالاللا اسكت يايوسف كفايه والنبي
يوسف : حاضر
انا : (احااا دا سكت )....... هو سكت ليه يامريم
مريم (اختي) : *بتضحك * سيبه في حاله مش كل مره تستلمه كدا
انا : وانا اعمله ايه هو اللي عبيط دا مسرحينله شعره علي جنب ياشيخه بلا قرف دا انا هموت واحضرله فرح اشوف عروسته هتبقي عامله ازاي
اختي : مش لما تتنيل انت وتتجوز الاول
انا : امسكي العقل كدا واهدي هنلاقيها منك ولا من خالك اللي طيزه اكبر من مستقبله دا
اختي : هههههههههههه طب اتلم بدل مايسمعك
ماما : قوم يامايكل شوف مين علي الباب
انا : * بفتح الباب* لاااااااااااااااا مش مصدق مين كرباج عيلتنا وحش التلاتينات صاروخ العشوائيات جميله الجميلات ملكه الشقلبظات
تاتا : يخيبك واد خد امسك مني الاول السلم تعب نفسي
انا : لا مش ماسك غير لما احضن وابوس
تاتا : هيههيهيهيهي ياواد يابكاش امسك مني مش قادره اقف
انا : طب اسندي عليا ياكرباج وحاولي تريحي اوووي
تاتا : *بتضربني علي راسي * اختشي ياواد الناس قاعده وسيبني اسلم علي عيالي
انا : يعني لو مفيش حد قاعد عادي امان يعني
تاتا : ازيك يامني وبعدين في ابنك اللي مربتيهوش دا
ماما : بيدلع عليكي ياماما مش سته
تاتا : بلا خيبه ازيكو كلوكو مش قادره اجيلكو .... هاتيلي كوبايه مياه اشرب مش قادره ريقي ناشف
انا : ايه ياتاتا وانتي جايه بجمل
تاتا : لا جايه بناقه ياخفيف ( وبتضربني علي راسي )
انا : احبك وانت عسليه كدا *وبنغزها في جنبها بصباعي* ..... ايوا ياابو اشررررررف
تاتا : هههههههههههههه شوفي الواد وقله ادبه
خالي : متحترم نفسك يالا ايه الحركات الزباله دي
تاتا : وانت مالك انت حد اشتكالك وبعدين فين مراتك مجاتش معاك ليه ولا احنا مش قد المقام
ايريني : ماما تعبانه ياتاتا مقدرتش تيجي
تاتا : *مسم* تعبانه اااااه لا الف سلامه عليها ...ازيك ياواد يايوسف عامل ايه
يوسف : نشكر ربنا ياتاتا كويس
تاتا : لسا زي مانتا عبيط زي امك ولا اتنحررت شويه
يوسف : انا ماسمحلكيش تقولي علي ماما كدا
تاتا : اقعد يالا ياخول انت تسمحلي ايه ومتسمحليش ايه يابوشخه انت
ماما : عيب ياماما الالفاظ دي في بنات قاعده
تاتا : بس ياناقصه انتي كمان ولا حد فيكو بيسال عليا مفيش غير الشحط دا اللي بيسال علي سته
انا : دا انتي الخير والبركه ياقلبي
خالتي : ما انتي عارفه ياماما الدنيا مشاغل
تاتا : مشاغل ايه يابت هتصيعي عليا دا انتي قاعده لوحدك جوزك مات وعيالك اتجوزو وسافرو برا مشاغل ايه ... وانت يابقف متجيش تزور امك ولا مره
خالي: ايه ياماما مش قدام الولاد كدا
تاتا : هتكبر عليا ولا ايه يابوشخه اشحال اما كنت لسا مكلمني علشان جارك اللي.... ولا بلاش عيالك قاعدين
انا : جاره مالو ياتاتا ها مالو هاااا مالو
تاتا : اسكت انت ياواد مالكش دعوه وفين اختك مقصوفه الرقبه اللي مبتسالش عليا هي رخره
انا : لااااااا دي تبعي ياصاحبي مينفعش
تاتا : تخصك يعني
انا : اه يامعلمه
تاتا : خلاص امان ياواد
انا : قلب الواد
تاتا : يالا قوم وضبلي اوضتك علشان هنام عندك لحد الفرح
انا : ايه القرف دا انتي جايه تضايقينا قومي يالا ارجعي علي بلدك اقعدي هناك متقرفيناش
تاتا : هقل منك ياواد قدام العيله اسكت احسنلك
انا : ياوليه بنكشك ياعسليه انتي دا انا سريري بيزقطط من الفرحه
تاتا : طب ياموكوس قوم خد الشنط دخلها جوا وسيب دي علشان فيها الادويه بتاعتي
انا : خدي يامريم تعالي معايا نروق الاوضه
اختي : حاضر .... بقولك ايه انا هفصل السريرين وستك تنام جنبك انا مبطيقش ريحتها وطول الليل تكح وترفص وانا مبستحملش
انا: دا عز الطلب انها تنام جنبي ايش فهمك انتي دا الدهن في العتاقي
اختي : عيل معفن رمرام بيريل علي اي كلبه
انا : بقي ستك كلبه طب وحياه امك لاقولها ...ياسسس...
اختي : بس اسكت دا انت فضيحه ........ وبعدين متسرحش وتنسي نفسك عندك شغل
انا : ياديني فكرتيني صح هكلمهم لو عرفت ااجز امين معرفتش هروح بقي
اختي : مالك ملهوف علي القعاد ليه كدا كل دا علشان ستك هنا
انا : لا وانتي الصادقه علشان ايريني هنا وانتي ناسيه اني كنت بحبها واحنا صغيرين
اختي : يخربيتك انت لسا بتحبها
انا : اه وغيري الموضوع بقي وتعالي نطلع لهم
اختي : لا مش هغير حاجه دي فرحها كمان اسبوع انت عبيط يامايكل
انا :قلتلك خلاص غيري الموضع انا طالع برا

( كلمت الشغل وقولتلهم مش جاي وطبعا شخير وتهزيق قي الموبايل وهيتخصملي يومين واتغدينا وخلصنا وكل واحد في دنيته اللي بيرغي والي تاتا بتهزقه واللي بيتفرج علي الماتش وايريني واختي قاعدين في البلكونه )
انا : بتعملو ايه بتشربو سجاير
اختي : مابلاش الدخلات المسرحيه دي مش لازم جمله خش عادي واقف ساكت او نط في الحوار
انا : طب اركني انتي علي جنب كدا عايز رورو في حاجه
اختي : رورو طب ياعم خليها تنفعك
انا : ليه كدا هتتجوزي ليه
ايريني : عادي يعني نصيبي
انا : وانا انا مش كنت نصيبك
ايريني : عدي وفات يامايكل انت دلوقتي اخويا والمفروض تفرحلي وتقف جنبي
انا : وحياه امك اخوكي ايه انتي عارفه اني بحبك ولسا بحبك وهموت عليكي لولاش امك العقربه دي اللي مش راضيه
ايريني : خلاص يامايكل اللي حصل وكل شي قسمه ونصيب
انا : انتي بتكلميني ببرود كدا ليه ولا اكني فارق معاكي
ايريني : علشان هي دي الحقيقه انت مبقتش / ف ا ر ق / م ع ا ي ااااا
انا : مممممم طب بصي بقي انا لاهعيط ولا هتشحتف ولا هقولك قلبي اللي حبك ولا ارجوكي متسبنيش انا مش قادر اتنفس و ولا هقعد بليل اسمع اعذريني يوم زفافك انا بس هقولك كلمه واحده (كسم قلبي العلق اللي حبك علي كسمك)
ايريني : انت انسان سافل ومش متربي وانا غلطانه اني وقفت اتكلم معاك
انا : يالا يابنت كوم اللباوي من هنا عيله متناكه زي امها
اختي : ايه اللي هببته دا وايه الفاظك الزفت دي
انا : ماهي اللي بتتكلم ببرود استفزتني وبعدين عايزاني اعمل ايه يعني هااا عايزاني ابينلها اني ضعيف ولسا عايزها .... اوعي اوعي عديني
تاتا : واااااااااد يامايكل خد تعالي
انا : ايه ياتاتا في ايه
تاتا : ايريني طالعه بتعيط من البلكونه ليه
انا : وانتي قاعدلنا علي السقطه واللقطه بقي حلك من شغل الفلاحين دا وقعده المساطب دي
تاتا : انت لسا بتحبها ياواد
انا : احبها ازاي وفرحها اللي كمان اسبوع دا
تاتا : وعينك اللي فاضحاك دي
انا : فاضحاني ايه بس يا ست زوزو شكيب انتي مكفايا هري وهبد التلاتينات دا يعني ايه عيني فاضحاك يعني عيني مطلعه قلوب ولا راسي عليها بوكيه ورد مثلا مكفايه رزع بقي
تاتا : طب يابن اليومين دول اتريق علي ستك ياواد اتريق وانا اللي كنت هجوزهالك
مايكل : علشان اقولك صحيح والنبي ياتاتا تقومي قايلالي شوفت اديك لسا بتحبها اكبري بقي خلاص حفظتك ياقرشانه انتي
تاتا : لا يابن الخايبه كنت هقولك نبوظ الفرح ونخلي امها العقربه غصب عنها تجوزهالك
انا : ازاي هنعمل كدا
تاتا : ههههههههههههههههههههههه شفت يابن الخيبانه اديك اتلقت زي الجردل خايب زي امك
انا : قد الدنيا ياتاتا ...... استني اشوف مين علي الباب
انا : ازيك عامله ايه........خشي خشي
مرنا : الحمد لله ...... مريم فين
انا : هندهالك يامرييييييييييييييم كلمي
تاتا : مين البت القمر دي ياواد
انا : دي مرنا كانت معانا في الجامعه اصغر مننا وبتيجي لمريم تذاكرلها كام ماده كدا
تاتا : طب متتجوز دي ياواد البت دي زي القمر شبه الاجانب وح....
انا : متفكك ياوليه من شغل الخاطبه دا وبعدين انت اللي تملي عيني ياجميل انت
تاتا : خليك قاعد جنب امك كدا ريالتك تملا طشت
انا : ههههههههههههههههه عليكي شويه امثال تجيب صداع انا هخلع انا اريح شويه
( دخلت الاوضه لقيت مرنا ومريم قاعدين وفاتحين الكتب ولسا هيذاكرو)
انا : ايه القرف دا والضيوف اللي برا دول هتسبيهم
اختي : مرنا عليها امتحان كام يوم وبراجعلها
انا : طب انا عايز اشرب سيجاره طيب
اختي : متشرب حد حايشك
مرنا : معلش انا اسفه بس ريحة السجاير بتتعبني
انا : وانا مالي دي اوضتي
مرنا : بعد اذنك يعني
انا : طب خلاص هقف في الشباك
(وببص علي طيزها وبزازها اللي مسنوده علي المكتب وهي بتوطي تكتب وهيجت نيك علي منظرها وزبري وقف في البنظلون رحت مصدرلهم ضهري علشان اداريه وهي اصلا ريحتها تهيج لوحدها )
اختي : مالك يابت مش مركزه ليه كدا هي دي اول مره تيجي
مرنا : مش عارفه متوتره ليه
اختي :اااااااااااااااه طب اقله يطلع برا
مرنا : *بلهفه* لاااااا والنبي بلاش دي اول مره اجيلك ويبقي موجود خليه قاعد
اختي : طب يانحنوحه ركزي وسيبك منه مش هينفعك
مرنا : *بصوت حنين وناعم * طب متناديه يقعد جنبنا يشرحلي اي حاجه
اختي : وريحه السجاير مش بتضايقك
مرنا : تؤتؤ نادي عليه بقي
اختي : تؤتؤ طيب ياختي ميكووووو خد تعالي .... بص الحته دي كدا مش فاكره كنا بنجيب المعادله ازاي
انا : (ورحت ساند بايد علي كرسي اختي والتانيه علي كرسي مرنا وواقف مابينهم ) دا ايه دا chemistry ....جيتيلي في ملعبي وريني كدا ( ورحت موطي راسي اووي علي المكتب لقيت مرنا بتقرب راسها مني وبتشمني ) ... مالك ياماما انتي كويسه
مرنا : ايه انا اه اه كويسه مش فاهمه بس الحته دي
انا : طب بصي ( وحطيت ايدي اليمين علي ضهرها وبشاورلها بالشمال علي الشرح )......... ها فهمتي سهله مش حوار مالك مركزه معايا انتي ولا شاربه حاجه في ليلتك دي


مرنا
( اول مقرب مني ووقف جنبي وشميت ريحته وهي سجاير معرفش ليه حسيت باحساس غريب وحلو مش عارفه ايه هو واول مابتدي يشرح انا ابتديت اسرح منه مكنتش مركزه غير مع نبره صوته واول محط ايده علي ضهري جسمي اتنفض مش عارفه ليه ونفسي ابتدي يزيد وحسيت ان الجو ساقعه وجسمي بيترعش كان نفسي اقوم اترمي في حضنه واقوله اني بحبه وبموت فيه بموت في كل حاجه فيه بس كنت خايفه من رد فعله لاني عارفه انه مبيجبنيش بيحب ايريني بنت خاله زي ما اخته قالتلي كنت عايزه اقوله انا هعوضك عن مليون ايريني وهعملك كل اللي نفسك فيه هعيش خدامه تحت رجلك بس ابقي جنبك اااااااااااااه يامايكل لو تعرف انا بحبك قد ايه اااااه )


مرنا : اه مركزه مركزه
انا : ولا انتي فاهمه حاجه وعماله تهزيلي في راسك وخلاص زي كلب تابلوه العربيه .... بقولك ايه يامريم انا نازل شويه وجاي يالا سلام
اختي : سلام ..... مالك يابت سرحانه ليه كدا يخربيتك انتي بتعيطي مالك بس في ايه معلش هو طريقته ناشفه كدا
مرنا : *وهي بتعيط * انا بحبه بحبه اوووووي يامريم بحب كل حاجه فيه وهو مش حاسس بيا
اختي : طب اهدي طيب .... تحبي اقوله او المح له
مرنا : لاااااااا اياكي و**** هزعل منك ومش هعرفك تاني انا عايزاه هو اللي يحبني بنفسه يحس بيا بنفسه محدش يقوله
اختي : مانتي برضو اللي مش بتبينيله حاجه هيعرف منين يعني
مرنا: منا مبعرفش اول لما بشوفه بحس اني اتشليت مببقاش عارفه اقوله ايه ببقي عايزه افضل بصاله بس وسرحانه في عنيه
اختي :ياحنيييييييينه وايه كمان
مرنا : *بتضرب اختي وبتمسح دموعها* بكره تحبي وتعرفي وتحسي باللي حاسه بيه
اختي : طب يانحنوحه نكمل بقا مذاكره

(نزلت روحت علي كافيه بنتجمع فيه مع اصحاب الشغل شادي وهدير ومنه وريمون وقعدنا نحرق ورغي وخلص الحوار علي اننا اتفقنا ناخد اسبوع اجازه ونطلع نغير جو في اي حته وطبعا زي كل مره نتفق ومفيش حاجه بتحصل وروحت البيت لقيت كلهم مشيو وتاتا وخالتي بس اللي بايتين عندنا خالتي نايمه في الصاله علي الارض مرضيتش لا تنام جنب مرنا ولا تنام في اوضه مرنا القديمه علشان مكركبه وتاتا طبعا نايمه علي سريري وصوت شخيرها جايب حدود ليبيا رحت طالع نايم علي الكنبه اللي في الصاله وخالتي نايمه ومتغطيه بالبطانيه لاننا كنا في الشتا شهر 1 وشويه وقمت بالليل علي صوت تكتكه موبايل ببص بعيني لقيت خالتي مدياني ضهرها وماسكه التاب وبتتكلم علي الشات قربت شويه براسي منها لقيتها بتكتبله يومين كدا وعدي عليا خد الفلوس بصيت علي المسدج اللي قبلها من الراجل بيقولها هتجبيهم امتي المسدج اللي قبلها من خالتي حاضر هجيبهملك المسدج اللي قبلها من الراجل كنت عايز 5 الاف جنيه ياشرموطه انا اول مشفت كدا تنحت شويه لقيت خالتي بتنهي معاه الكلام وبتقفل التاب رحت عادل نفسي وكملت نووووم .....تاني يوم رجعت من الشغل علي بالليل نفس الكلام بس تاتا كانت صاحيه)

تاتا : متنام جنبي السرير واسع اهوه
انا : لا ارتاحي انتي انا هنام برا
تاتا : جرا ايه ياخول مالك هتعملي مكسوف
انا : وطي صوتك حد يصحي
تاتا : طب اتلم ونام واخلص .....هتنام بهدومك
انا : لا هنام ملط علشان تتبسطي يادلوعه
تاتا : يا واد انا طول عمري دلوعه وشقيه وخلفتي تشهد بكدا مش شايف امك واختها جوزين نسوان يجيبه اجدع شنب علي الارض
انا : يخربيتك دي امي
تاتا : ماهي بنتي ياروح امك برضو
انا : طب خلاص ياتاتا ننام بقي
تاتا : لا تاتا ايه قولي يانونا
انا : يااحااااااااااااااااااااا
تاتا : * بتضربني علي وشي * عيب الالفاظ دي ياوسخ انا ستك
انا : وبعدين معاكي بقي في التخلف اللي هتجيبهولي دا هو انتي شويه تدلعي وشويه تفتكري انك ستي
تاتا : ههههههههههههه شوق ولا تدوق
انا : تدوق ايه بجسمك المدلدل دا وانتي عاد فيكي صحه لحاجه قوليلي بس ختي برشام السكر ولا لسا هههههههه
تاتا: ماشي يابن الوسخه اتمالس عليا اتمالس ....معرفش انا بحبك ليه ياخول انت دون عن احفادي كلهم
انا : علشان انا طالعلك ياستي بحب الدلع والصياعه
تاتا : ماشي يابن الصايعه قوم اقلع وتعالي في حضن ستك
انا : لا ياستي اخاف تتغرغري بيا
تاتا : هتخلص ولا اسيبك تنام برا البرد يقرقض في جتتك
(فمت فتحت النور وطبعا الباب مقفول واختي نايمه علي السرير التاني بعيد عننا شويه ورحت مغير هدومي وطبعا تاتا عنيها عليا وانا بغير ولبست بنطلون وتيشيرت بكم وقفلت النور ورحت نايم جنبها خدتني في حضنها وهي بصراحه بزازها كبيره ومدلدله ولقيت ايديها بتمسك زبي من فوق البنطلون رحت ماسك ايديها وشايلها )
انا : ايه ياتاتا دا هي هبت منك ولا ايه
تاتا : ايه ياواد بطمن عليك بشوفك راجل ولا زي امك
انا : اهدي كدا واعقلي ولايميها علشان الواحد علي شعره
تاتا: طب متريح جسمك كدا وانا احلقلك الشعره دي
( وبتحط ايدها علي زبري تاني )
انا : اااااااااه ياتاتا وحياه امك ااااااه سيبيه في حاله
تاتا : متنشف ياض كدا ايه دا دا بيقف اهوه طلعت راجل مش خيبان
(وراحت مدخله ايديها تحت البوكسر )
تاتا : يالهووووي ايه دا دا انت سيد الرجاله ياواد
انا : متبالغيش اوووي كدا عادي يعني ااااااه براحه هجيبهم في ايدك
تاتا : مبالغش ايه اتنيل انت مش عارف قيمته ياهبل وبعدين متجيبهم هو حد حاشك
انا : طب ادعكي حلوو ااااااه يخربيتك دا انتي احححح خبره
تاتا : ههههههه علشان تعرف ياروح ستك اني موقفاهم علي رجل
انا : طب مبدل مانقضيها كلام خليني اشوف بنفسي
تاتا : لااااا انا مستحملكش انا عجزت دا انا اموت فيها
(رحت حاطط ايدي علي كسها من فوق الجلابيه بلعب فيه وابعبصها )
انا : عجزتي ايه بس متخافيش هديهولك بالرااااحه زي كدا
تاتا : احااااا انت بتعمل ايه يابن الخايبه ياض افهم انا كبيره يعني اللعب بتاعك دا مياثرش فيا انا علشان اتكيف لاز....
( ورحت نايم فوقيها قبل متكمل الجمله وبايسها بوسه بسرعه علي خفيف كدا وفي ثانيه كنت منزل نص البنطلون ورافع لها الجلابيه وهي نزلت كلوتها بنفسها وبراحه رحت مدخل زبري في كسها كان ناشف حجر رحت بليت زبري وكسها وحطيته تاني مفيش برضوو مقفول )
انا : طب ايه هو خلاص قفل مش هيفتح
تاتا : ماهو كسم الافلام اللي بتتفرج عليها ياخول عكس الحقيقه انا سلمت نمر من زمان بس استني روح هات زيت طبيخ وتعالي متجيبش كريم
انا : اشمعنا زيت طبيخ
تاتا : علشان الزيت بيسخن بسرعه لما بتحكه وهيسخن خرقي (كسي) عكس الكريم مبيسخنش لما تحكه فهمت ولا افهمك
انا : معلللللللللللمه ......... اهو ادي الزيت عارفه لو منفعش عليا الطلاق لانيكك وهو مقفول
تاتا : هههههههههههههههه ياواد اهدي كدا بدل متجيبهم علي نفسك .....اااااااه بالراحه براحه ياخول براحه علشان مزعلش منك ايواااااااا كدا براحه ونتمتع انا وانتحححححح زود سنه سنه ايواااااا كدا سنه كمان سيب بزي مش هيعمل حاجه دلوقتي لما اهيج اووووي ارضعه ااااااااااه كمان يخربيتك زبك طويل ليه كدا
انا : طويل ايه مانتي بالعاه كله اهوووووه ااااااااااه تصدقي عندك حق الزيت بيسخن دا سخنلي زبي وقربت اجيبهم
تاتا :خخخخخخخخخخخ احا انت لحقت لو هيجتني وسبتني هنيكك انا نيك ياوااااد نيك اووووووي ارزع جامد براااحه متسندش عليا مش هستحمل تقلك اااااااااه احححححح نار ياولا جوا ناااااار
انا : شششش وطي صوتك اختي تصحي اهوووه اوووووف يخربيت حلاوتك جيبتي ولا لسا
تاتا : مبجبش دلوقتي لسا بدررري سد انت بسسسسسسسسسس ......... يخربيتك وتقولي بجيب بسرعه بقالك ربع ساعه بتنيك ولسا مجبتش اااااااح انا الغلطانه اني هيجتك ياخول ااااااااااح يخربيتك ياواد تعبتني بقي هات واخلص
انا : مستعجله علي ايه اااااااااه خلينا للصبح دا انتي كسك حلووووو نييييييك
تاتا : لا دي مش اول مره ليك لااا انت نكت قبل كدا صح ياواد دي لو اول مره كان زمانك جبتهم من بدري
انا : خلينا بس في كسك دا ونرغي بعدين احاااااااا مالحلمه وقفت اهيه يالبوه
تاتا: *بتضربني بالقلم * لبوه ايه ياخول متنساش انا ستك
انا : *بزود في النيك * انا خول هااااا قولي انا خول
تاتا : لالالالالالا اهدي خلاص اهدي اهدي جسمي مش قادر ياواد حقك عليا جسمي بجد وجعني ياواد خلاص انت سيد الرجاله بجد اهدي ياواد انا كبيره مش صغيره علي القوه دي
انا : * هديت عليها في النيك * يبقي لبوه ولا مش لبوه
تاتا: طيب ياوسخ ااااااااااح لما تخلص هوريك.... خلاص خلاص حقك عليا اااااااح لا سيب صدري كفايا ياواااااااااد يقطعني ويقطع عيشتي طب استني طلعه وحطه فطيزي
انا : احاااااااا انتي بتتناكي فطيزك
تاتا : اخلص بعدين نرغي
( خرجته ودخلته في طيزها كانت ضيقه وسخنه نيييييك مكملتش دقيقتين وكنت جايب جوا طيزها)
تاتا : قوم اعسله وتعالي علشان طيزي مش نضيفه يالا
انا : ماشي ..... احا انتي عدلتي نفسك ليه
تاتا : اومال عايز ايه تاني كفايه كدا انا كبيره مستحملش دا كله دا كويس اني لسا عايشه
انا : هههههههههه اومال ايه شوق ولا تدوق وعملتيلي فيها عبد الملك زرزور وطلعتي بتاع
تاتا : مين زرزور دا ياواد
انا : انتي مغيبه اصلا وانا هشرحلك في ساعه
تاتا : ماشي ياجزمه انت وبعدين تعالي هنا كنت بتقول لمين يالبوه
انا : محصلش دا انتي الحب كله
تاتا : ماشي هعديهالك
انا : وطبعا هتقوليلي اياك حد يعرف باللي حصل دا
تاتا : لا طبعا كسمهم ميعرفو انا تاتا يالا
انا : ههههههههههه عرفتيها منين انا تاتا يالا دي
تاتا : من التليفزيون يابن النهارده ويالا نام بقي واتخمد

(تاني يوم الصبح )

اختي : خد يامايكل عايزاك
انا : عايزه فلوس ولا ايه
اختي : كفي نفسك ..... ايه اللي عملته امبارح دا مع تاتا مش اتفقنا نبطل وساخه ونتعدل ونبقي كويسين
انا : الجيلي بالموز اللي في التلاجه خلص ولا لسا
اختي : انا مبهزرش دلوقتي رد عليا
انا : هي امك ماتت ولا عايشه
اختي : اشمعنا
انا : ردي بس
اختي : يديها الصحه
انا : ولما هو يديها الصحه مالك بقي متقمسه شخصيتها ليه .... متحلك مني واصطبحي وروحي هاتي معلقه علشان اكل الجيلي دا
اختي : طب انا هقول لابوك يتصرف معاك
انا : ششششامششي غوري في داهيه
انا : اجيبلك طبق جيلي انجوي
خالتي : اسمها خالتي ياحيوان
انا : في بالموز وفي عادي اجيبلك انهي
خالتي : هات بالموز
انا : لا قومي هاتيه لنفسك ياا ياخالتي
خالتي : اما صحيح تربيه زباله عيل مش متربي قليل الادب مشفش تربيه قذر جربوع تربيه الزر.....
انا : اييييييييييييييه كل الشتايم اللي شبه بعض دي متغيري قولي حاجه جديده
خالتي : عيل وسخ
انا : وسخ اهي دي جديده اهي
خالتي : روح هاتلي كوبايه مياه اجري
انا : كوبايه ايه مافي ام تلاجه اشربي منها ولا اجيبلك من عند (محمد المصري )
خالتي : * مذهوله * انت جيبت الاسم دا منين
انا : من التلاجه اسمه مكتوب علي علبه الجبنه اهوه حتي بصي صنع بواسطه محمد المصري تكلفه العلبه 5 الاف جنيه
خالتي : طب خد تعالي هنا ووطي صوتك
انا : حاضر يانجوي
خالتي : *بغيظ * قولي تعرف ايه بقي؟
انا : منا لسا قايل في الجمله اللي فاتت كل اللي اعرفه انتي نايمه علي روحك
خالتي : ولو قلتلك محدش يعرف هتقول اييه ؟
انا : خالتي وسرها في بير تنام وتطمن
خالتي : بس كدا
انا : اه بس كدا لااااء وتسبيني اقولك يانجوي
خالتي : نعم ياروح امك هو دا كل طموحك
انا : اه شفتي انا غلبان ازاي
خالتي : غلبان بقي انت غلبان يابن مني انت
انا : هو ايه حكايه ابن مني ابن مني هي مني كانت معلماكو الادب وانتو صغيرين ولا ايه
خالتي : مش وقته الكلام دا بس اوعدني ياحبيب خالتو متجبش سيره لحد
انا : طب افرضي كدا الشيطان بعبصني وقلت
خالتي : احترم نفسك عيل مترربيتش ... عايز تقول قول انا كمان هقول علي اللي بتعمله مع ستك
انا : لا عادي متهزتش قولي مفيش مشكله
خالتي : يعني ايه
انا : يعني انا قولتلك سرك في بير متحوريش بقي
خالتي : هنشوووووووووف
انا : بقولك ايه يانجوي صحيح مين دا والا بالحق انتي شرموطه فعلا ولا هو بيقولهالك من باب الهزار
خالتي : *بعصبيه* لو قليت ادبك تاني معنديش الا الجزمه اديك بيها
انا : ههههههههههههههههههه ماشي ياطاهره استني ارد علي التليفون
هدير : ايه بتعمل ايه
انا : مفيش قاعد قرايبي عندنا وواجب الضيافه بقي انتي عارفه
هدير : طب بقولك ايه متنزل نقعد مع بعض شويه
انا : امين نصايه وهتلاقيني في الكافيه
هدير : لا عدي عليا في البيت
انا : ااحااااااااااااااا واخوكي ومراته فين
هدير : تلاقيهم بيتسرمحو في اي حته اخلص متصدعنيش وانجز عاملالك مفاجاه
انا : انا قدام البيت اصلا افتحي
هدير : ههههههههههههههه طيب يالذيذ انجز سلام
انا : سلاااااااااااااااااام ................................... ................................... ...... انتهي الجزء الحادي عشر




( مشهد مابعد النهايه )
جلال : قدامك اسبوع تفكري في اللي قلتلك عليه يااما.......
.



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء الثاني عشر
(بيت هدير )


الشخصيات

هدير 30 سنه ( مديرتي في الشغل غنيه فشخ بمعني الكلمه شبه الممثله رانيا يوسف بنفس السمار بالطيز بالبزاز بكله اختلاف بس ان عندها وحمه في قفاها )
جلال 32 سنه ( متجوز بس مخلفش عايش هو ومراته امنيه مع هدير في نفس الفيلا بيصرف من ورث ابوه خمورجي وبيعشق السفر )
امنيه 28 سنه ( حته بلدي تحسها شبعه من بعد جوعه ملهاش اهل بس هي كرباج اتجوزت جلال علشان الفلوس كلبه فلوووووس جسمها بلدي ونضيف طيازها كيرفي كبيره وبزازها كبيره تحسها بترضع ووشها مقبول الي حد ما بس لو محطتش ميكاب متتشافش )



هدير : ايه يابني السرعه دي انت لحقت تيجي
انا : معالي الباشا ماشيين علي تعليمات سيادتك يافندم
هدير: خش يالا واقفل الباب وراك ...... يخربيت برفانك بيجنني
انا : شكرا
هدير :ايه ياض السماجه دي
انا : انا كدا عظمه لما احب اكلمك اكلمك من فوق من العظمه...... صدااع من كتر العظمه
هدير : ههههههههه طب نتكلم جد بقي شويه عايزاك في موضوع مهم
انا : خييييييييييييير
هدير: منه شايله من شادي
انا : ماهما علطول بيتخانقو ربنا يهدي سرهم انا هكلمه دلوقتي واخليهم يتصالحو
هدير: يتخانقو ايه وزفت ايه بقولك شايله من شادي حااااااااامل منه
انا : ههههههههههههههه احا طب وايه المشكله
هدير : ولا انت شارب حاجه علي الصبح
انا : لاء ليه
هدير: هما متجوزين اصلا يامتخلف انت
انا : شادي ومنه مين صحابنا اللي معانا في الشغل دول
هدير : اه
انا : اللي بيحبو بعض دول
هدير : اه هما دول
انا : اللي بيجيبو لبعض دباديب حمرا في الفلانتين دول
هدير : ايوا هما اخلص
انا : اللي بي.....
هدير: مخلااااااااااااااااااااااااص قولنا هما هنغنيها
انا : مالهم بقي
هدير : انت رايق وانا غلطانه اني اعتمدت عليك انت هتتعبني وهتحرق دمي
انا : منا مش فاهم يعني انتي عايزاني اعمل ايه اعترف انا بالطفل مثلا
هدير : بص افهم انت اكيد تعرف دكتور زميلك تكلمه ونعمل للبنت عمليه تنزل الولد
انا : عايزاني في ايه ياهدير ايه الموضوع اللي عايزاني فيه
هدير : * بتتوتر عبيط واهبل * هو دا
انا : منتي دكتوره وهما دكاتره وعلاقاتك اكتر مني بكتير متقنعنيش انك مش عارفه تجيبي دكتور هااااااا ايه الموضوع
هدير : بصراحه اخويا عمال يبعزق في فلوسه علي العقربه مراته وعمال يشتريلها في دهب وحاجات ويكتبها باسمها وفلوسه قربت تخلص و و و و
انا : هاااااااااااااا وايه
هدير: وعايز مني خمسه مليون جنيه او اكتبله الفيلا دي باسمه
انا : طب وانا مال امي بالهري دا
هدير : ماهو اصل انا مليش غيرك يقف جنبي ومعرفش غيرك انت ومنه وشادي وريمون وكلهم لايعتمد عليهم دماغهم في البلالا انت الوحيد اللي دماغك شغاله
انا : دون عن العالم كله جايه لابو شخه هو اللي ينقذك
هدير : وحياتي عندك يامايكل تقف جنبي وتساعدني
انا : طب مابسيطه كسمه قوليله لا ........هدهد ايه الموضوع اخلصي مش هتنقطيني
هدير: *وهي بتدمع *مايكل انا تعبانه ومليش غيرك ارجوك اقف جنبي
انا : طب اهدي طيب انا جنبك قوليلي بس في ايه
هدير : بصراحه انا متصوره فيديو وانا ب.......
جلال : مش تقولي ان عندنا صيوف ازيك يامايكل
انا : اهلا وسهلا ازي حضرتك يااستاذ جلال
جلال : ههههههههه استاذ ايه ياراجل متكبرنيش جلال بس او قلي ياجلو
انا : هههههههههه حاضر ياجلو ...... ازيك يامدام امنيه
امنيه : اهلا .... *بعلوقيه* جلجولتي انا طالعه اوضتي هاتلي العصير الفريش بتاعي وحصلني علي فوق ياروحي *وبتبوسه في الهوا*
جلال : طب استاذن انا بقي عايزه حاجه ياحبيبتي اعملهالك
هدير : ميرسي شكرا
انا : اخلصي بقي وانطقي كفايه ام اكشن وساسبنس هنقعد ساعه عقبال متنطقي
هدير: مايكل هو انا وحشه
انا : يادي النيله عليا وعلي سنيني السوده هتنطقي ولا اسيبك وامشي
هدير: مايكل انا انا انا متصوره فيديو وانا بتساحق مع امنيه
انا : وانتي بتعرفي تسوقي اصلا علشان تتسابقي
هدير: سباق ايه بقولك سحااااااق سحااااق مش سباق انت ايه ودنك النهارده مالها
انا : يعني ايه سحاق مش فاهم
هدير : هتصيع عليا يامايكل
انا : طب وايه المشكله منتي وهي متصورين يعني مش هيفضح مراته اكيد
هدير : لا عادي دا ديوث ومعرص
انا : نعممممممممممم
هدير : انت مش شايف بتقوله جلجولتي
انا : لاااا اهدي كدا وامسكي العقل ياهدافه واحكيلي بالتفصيل
هدير: من غير لف ودوران وعلشان مصدعكش الحكايه ابتدت من اول ماتجوز الزفته مراته كنا بنصيف وفجاه لقيته داخل عليا بيقولي انا اتجوزت امنيه تشوفها تقول شحاته او خدامه طبعا نصحته بس لاقيته قافل دماغه فقلتله ماليش دعوه اعمل اللي تعمله ابتدت تلبس وتنضف وتبقي هانم بس كنت بحس فيها حاجه غريبه مش عارفه ايه هي وابتدو كل يوم سهرات وخروجات يرجعو سكرانين لوش الفجر وابتديت الاقيه بيشتريلها دهب كتير وكل شويه تغير عربيه وبقيت تخرج لوحدها وتبات برا باليوم والاتنين والتلاته ولما اقوله مراتك فين ميصحش كدا الاقيه يقولي مالكيش دعوه لحد في يوم راجعه من الشغل لقيتها في اوضتها مع واحد غريب وبينيكها ولما زعقت وقولتها هفضحك ولا اتحركت وولا حتي الراجل اللي معاها اتحرك وكملو عادي انا كنت هتشل من الصدمه واتصلت باخويا قلتله قالي انا جايلك واول ماجييه قلتله متقتلهاش متوديش نفسك في داهيه طلقها من سكات لقيته طلع دخل عليها الاوضه وشويه وطلعلي قالي سيبيهم لحد ميخلصوا ملكيش دعوه بيهم استغربت واتشليت منطقتش لقيته بيقولي انه راجل تقيل وانه عارف انها بتتناك منه وانه بيعرص عليها ابتدي ينزل من نظري ومعاملتي ليه تتغير ومبكلموش ولا بخليه حتي يخش اوضتي وهما في حالهم وانا في حالي ومكنتش بسمح لاي حد عريب يخش الفيلا وعينت بودي جارد في الفيلا لحد مالوسخه مراته لعبتله في دماغه انه لازم يبتزوني علشان يعرفو يكملو شغلهم لان حالهم واقف ومعرفش سكرت ازاي وغيبت عن الوعي صحيت لقيت نفسي انا وهي في حضن بعض عريانين ولما قمت صوت هددتني بالفيديو قلتلها عايزه ايه قالتلي تمشي البودي جارد ومالكيش دعوه بينا نجيب اللي نجيبه في البيت لما كلمت اخويا لقيته موافق عرفت اني لوحدي ومش هقدر علي شرهم فاستسلمت وبعديها جات طلبت مني عايزه تنام معايا ولما رفضت هددتني بالفيديو وطبعا وافقت بس الغربيه اني ابتديت استمتع لحد اخر مره انا اللي طلبت منها اننا ننيك بعض وتلحسلي كسي لانها كانت فنانه فعلا وعارفه ازاي تهيجني بعديها لما طلبت منها تاني قالتلي لا بعد مخلتني حبيت الموضوع ومش بس كدا لا دي ابتدت تلعب في دماغ اخويا انه يسحب مني فلوس ويبتزني بالفيديو لحد ماتعبت وحسيت اني بضيع رحت مكلماك
انا : طب ومطلبتيش منها الفيديو دا ليه وانتو مع بعض او مصورتيهاش انتي ليه
هدير : طلبته منها وقالتلي لا بحب اتفرج عليه كل شويه بيهيجني وفي مره كنت بصورها من غير متاخد بالها بس هي شافتني لقيتها راحت لفا جسمها وقعدت تستعرض ولا هاممها حاجه فانا بطلت تصوير لانه مالوش لازمه بس بعديها ملقتش الفيديو علي الموبايل ودي كانت اخر مره اتساحق معاها
انا : طب وفين الفيديو بتاعك دا وريهوني
هدير: ماهو اصل الفيديو مش معايا هو وراهوني علي موبايله وقالي تنفذي الاتفاق اديكي الفيديو والا هفضحك وكدا كدا مراتي مش هيفرق لا معاها ولا معايا
انا : طب متسافري برا بالفلوس وكسمه ابدي حياتك هناك
هدير : ماهو مش هينفع
انا : ماطبعا مش هينفع هو انتي بينفع معاكي حاجه
هدير : اصل اصل انا ممنوعه من السفر علشان علي زمه قضيه ومتسالنيش ايه هي علشان مش هقول
انا : والمطلوب مني
هدير : فكر معايا مديني فرصه لمده اسبوع
انا : كام مره نمتي معاها
هدير: 6 مرات
انا : مممممممممممم هساعدك بس بشرط
هدير : الفلوس اللي عايزها خدها
انا: انا بتاع فلوس برضو تصدقي عيب
هدير : اومال عايز ايه !! تنام معايا؟؟
انا : كلك نظر
هدير : *بتبصلي باحتقار ومغلوبه علي امرها مش عارف ليه * اه ياوسخ
انا : يعني حلال مع مرات اخوكي وحرام معايا
هدير : * فكرت شويه * وهتساعدني
انا : لو اتبسط منك هساعدك
هدير : * بتبص في الارض وبصوت مكسور * حاضر بس هي مره واحده بس قوم تعالي نطلع اوضتي
(دخلت تستحمي وانا مستنيها في الاوضه وعمال ابعبص في حاجتها ولقيتها داخله عليا ولابسه هدوم بيت عاديه وانا قاعد علي السرير وهي جات قعدت جنبي )
انا: يالا قومي اقلعي وفرجيني جسمك
هدير : حاضر
(قلعت هدومها وبقت ملط )
انا : البسي هدومك
هدير: * باستغراب* ليه منا قلعت اهوه وسمعت الكلام
انا : مش عايز منك حاجه انا كنت بشوفك بس صادقه في كلامك ولا بتشتغليني البسي البسي
هدير : * عنيها كلها فرحه وعلي وشها ابتسامه ومش عارفه تقول ايه * يــــ يعني بجد مش عايز مني حاجه
انا : انتي هبله يابت انا مش وسخ اوي كدا يعني والبسي بسرعه علشان انتي بصراحه كرباج وانا ماسك نفسي بالعافيه
هدير : *عنيها بتدمع وبتضحك في نفس الوقت *حاضر حاضر ....... مايكل استني
(وجات عليا تحضني وهي لسا ملط سبتها تحضن ومحطتش ايدي عليها حتي باستني في خدي وبصتلي متكلمتش وعيونها كلها فرحه سبتها تلبس ونزلت قعدت تحت في الرسيبشن وشويه وجات)
هدير : مش عارفه اقولك ايه بس انا نظرتي فيك مخيبتش
انا : مالك ياست المظ قلباها دراما ليه كدا احنا مهزقين اصلا فكي كدا ياهدهد
هدير : هههههههه حاضر اهوه بقولك صحيح انا وافقتلك علي الاجازه اللي طلبتها علشان فرح قريبتك دي وطولتلك الاجازه شويه علشان هنطلع مصيف بعد الفرح زي ماتفقنا
انا : اه ياقذره دا انتي طلعتي عين كسمي عقبال موافقتي صحيح اللي ليه عند الكلب حاجه
هدير : ههههههههههه طب ياعم الكلب هنعمل ايه
انا : لا منا مش مصباح علاء الدين هطلعلك بالحل دلوقتي سيبيها بظروفها بس ماوعدكيش بحاجه حاليا ....بقولك ايه حوار شادي ومنه دا صحيح ولا اي رزع
هدير : لا صحيح وهما هيشوفو دكتور
انا : طب اخلع انا بقي علشان محتاج اختلي بنفسي شويه
هدير : هههههههههههههه سافل
انا : كلمه تانيه وهتشيلي مني زي منه
هدير: ههههههههه لا خلاص غور ولو وصلت لحل كلمني

(وبعدين في القرف ابن المتناكه دا انا هلاقيها من كسم هدير ولا كسم خالتي اللي طلعت شرموطه دي ولا تاتا اللي استحلت زبي واكنها اول مره تشوف زب ولا اختي اللي عاملالي فيها ناظره مدرسه ولا ايريني بنت اللبوه اللي قهراني عليها وفرحها اللي هحضرو بنفسي دا كمان احاااااااااااا علي البضان انا لسا صغير علي المرمطه بنت المتناكه دي وانا عارف اشيل هم كسمي لما اشيل هموم الناس يحرق كسم حياتي لا مش كدا وبس يحرق كسم ام حياتي تاني ...... ورجعت بيتنا وانا ليا غير كسمه )

انا : اومال اختك فين
ماما : روحت بيتها وهتيجي علي قبل الفرح بيومين
انا : وتاتا طبعا بايتالنا هنا
ماما : مالك ياواد بتتكلم كدا ليه انت كويس
انا : هو اللي يشوفكو يبقي كويس بقولك ايه مريم فين
ماما : في اوضتها مع مرنا
انا : وهي هتنطلنا كل شويه بقي
ماما : وانت مال اهلك انت لما يبقي بيتك ابقي قول مين يدخل ومين ميدخلش ويالا لو عندك هدوم وسخه هاتها علشان هغسل ومش هشغل الغساله تاني
انا : غوري بقي انتي رخره واحده في سنك كان زمانها بتلعب تنس في النادي مش قاعده تغسل في كلوتات وبوكسرات

اختي : اددددددخل
انا : قدامكو كتير
اختي : قربنا خلاص ساعه كدا ونخلص
انا : طب انا عايز انام شويه
مرنا : طب خلاص استاذن انا
انا : اخيرا حسيتي علي دمك
مرنا : *بابتسامه مصطنعه * معلش انا اسفه حقك عليا انت صح
اختي : رايحه فين اقعدي سيبك منه وانت متحترم نفسك حد يقول لبنت كدا
انا : ( بصراحه انا زبري واقف من ساعه هدير ولو مرنا قعدت بجمالها دا انا هغتصبها انا ولا الكلاب في موسم التزاوج ) ششش خلاص انتي هتصدعيني كملو ولما تخلصو اقفلوا النور ووطو صوتكو علشان هنام
مرنا: لا خلاص نام براحنك انا همشي خلاص
انا : اقعدي بقي متعملكيش حوار يااوفر مطردتكيش من الجنه يعني
اختي : اقعدي بقي
مرنا: طب لو عايز تولع سجاير ولع عادي دي اوضتك وانت حر
انا : هههههه انتي هبله صح و**** ماهرد عليكي
مرنا : انا بحبك
اختي : يخربييييييييتك
انا : ياستي **** يكرم اصلك
مرنا : *بتبلع ريقها وعينيها ثابته عليا وشفايفها بتترعش * من اول مره شفتك فيها في الجامعه وانا بحبك
انا : صح الحب من اول نظره موجود اجدادنا قالولنا كدا
مرنا : *بتقرب مني * ممكن احضنك
انا : لا ممكن تورينا عرض كتافك ومشوفش وشك هنا تاني في البيت تحبي تمشي بالزوق ولا اهين كرامتك شششش اخرسي انتي كمان مسمعش صوتك اتفضلي برا قبل ماامد ايدي عليكي
مرنا : * واقفه مذهوله وعنيها راحت مدمعه * حاضر
انا : يالا انتي لسا هتبرقيلي لمي حاجتك ومشفش وش اهلك هنا تاني
( خرجت مرنا واختي بتوصلها لحد باب الشقه وهي بتعيط وبعدين رجعتلي ولسا هتتكلم وتزعق )
انا : بقولك ايه هتعمليلي فيها اسامه منير مسمعش صوتك علشان مهزقكيش انتي كمان
اختي : *بصوت هادي* انا مكنتش هقول حاجه كنت هقولك حرام عليك بس تكسر بخاطرها
انا : فعلا مقولتيش حاجه
اختي : يامايكل دي بتحبك
انا : انا مش بحبها ياستي هو الحب عافيه وبعدين حبتني امتي هي شافتني فين غير في الجامعه قعدت معايا كام مره في حياتها علشان تحبني
اختي : عندك حق هي مش بتحبك هي بتعشقك
انا : قشعرت وحياه ربنا قشعرت ماليش حق فعلا بقولك ايه اتصلي بيها تححدلي ميعاد مع ابوها اجي اخطبها
اختي : لا والنبي ظريف اوووي ايه اللذاذه دي خليك زي الكلب احفي ورا اللي مسقعالك ومدياك علي قفاك
انا : *قمت بعصبيه ورحت رازعها بالقلم * حسك عينك تجيبي اسمها علي لسانك مره تانيه امشي غوري
اختي : *بتتنهد وبتبتسم باستغراب * للدرجه دي ...للدرجه دي بتحبها وخايف عليها من لسان اختك يوسخها بتضربني علشانها حاضر يامايكل حاضر ياخويا ياللي ماليش غيرك في الدنيا حاضر مش هجيب اسمها تاني علي لساني علشان انا وسخه وهي اشرف مني ومن عيلتي صح مترد ساكت ليه ساكت ليه ياراجل يادكر ياللي بتمد ايدك علي اختك علشان واحده رامتك ومدياك علي قفاك ايوا مدياك علي قفاك متبصليش متكدبش علي نفسك هي عمرها محبتك هي كانت بتستغلك هي وامها ويلعبو بيك علشان بيكرهونا وبيكرهو عيلتنا فاكر ولا افكرك
انا : خلاص يامريم
اختي : لا افكرك افكرك باللي في ابتدائي كنت بتشتريلها بمصروفك حلويات وبتعملها الواجب وبتدافع عنها لما المدرسين يزعقولها وتضرب بسببها وفي اعدادي كنت بتاخد صورتها في حضنك طول الليل وتقعد تبوس فيها
انا : * بزعيق * قلتلك خلاص يامريم
اختي : *بعياط وعصبيه* لا مش خلاص وفي ثانوي نسيت ثانوي لما كنت بتاخد فلوس الدروس وتجيبلها في هدايا وتخرجها وانا انا لما كنت اقولك نفسي في حاجه تقولي معلش معيش فلوس ونسيت كمان لما كنت بتاخد فلوس دروسي من شنطتي علشان تصرفها علي الهانم ومكنتش بروح دروسي بسببك ولما ماما تسالني اقولها الفلوس وقعت مني علشان اداري عليك وكنت بتضرب بسببك علي اهمالي نسيت نسيت امها اللي خلتك مرمطون عندها وبتبعتك تجبلها طلبات البيت نسيت لما كانت بتهزقك وتديك علي قفاك وتقعد تشتم في امك وانت تضحك علشان متزعلهاش نسيت لما اتخانقت مع الخول ابنها ايوا خول متبصليش وضربتك بالاقلام وهزقتك وخلت ابنها الخول يضربك بالاقلام علي وشك ويتف عليك نسيت نسيت ياراجل جاي بعد دا كله تعمل راجل عليا علشان شرموطه زي دي هي وبنتها وتقولي متجبيش اسمها علي لسانك حاضر يامايكل انت صح حااااضر )
انا : خلصتي ولا لسا في كلام تاني عايزه تقوليه
اختي :*نحسها كانت في غيبوبه وفاقت* انا انا انا اسفه انا معرفش انا قلت الكلام دا ازاي
انا : لا متتاسفيش انتي صح انا اللي اسف .استاذنك
(خرجت برا لقيت تاتا قاعده في الصاله وبتنادي عليا )
تاتا : رايح فين يامايكل
انا : نازل شويه وجاي ياتاتا
تاتا : طب استني هغير واجي معاك
انا : معلش مضايق شويه
تاتا : قلتلك استني هغير واجي معاك
انا : طب هستناكي في العربيه عقبال متخلصي
( نزلت استنتها في العربيه والموبايل رن )
انا : ايه ياهدير عامله ايه
هدير : كويسه مال صوتك
انا : مفيش شويه مشاكل في البيت كدا
هدير : طب جاي ولا لاء كلنا في الكافيه
انا : مش هينفع تاتا معايا ومش عارف هروح فين
هدير : بجد تاتا معاك اللي حاكتلي عنها طب هتقعدو فين انا اجيلكو همووووت واشوفها
انا : معرفش لسا
هدير : طب انزل وسط البلد القهوه اللي قعدنا قبل كدا عليها ايوا اللي عند شقتي القديمه وانا هجيلكو
انا : مش فاكر العماره بس فاكر القهوه بالشبهه كدا هروح واستناكي هناك خلاص يالا باي
تاتا : امسك ايدي قعدني ياواد مش عارفه
انا : ياوليه متتعبيناش بقي متتهدي واقعدي في حته بقي
تاتا : ماشي ياواد يالا هتخرجني فين بقي
انا : انا مش فايقلك اقسم ب**** فانجزي حالك بقولك ايه انتي مش عايزه تشيشي خلاص اسكتي وملكيش دعوه
تاتا : مالك ياواد فيك ايه احكيلي كل دا علشان اللي قالتهولك اختك
انا : منتي عارفه كل حاجه اهوه
تاتا : ههههههههههههههههه ومالو مش عيب كنت عيل بشخه وبتحب البت بس هما اللي عيله وسخه مقدروش
انا : انا اللي قاهرني لما فكرتني بابنها الخول دا لما تف عليا وضربني
تاتا : مابلاش شغل عيال صغيره ياواد اكبر بقي طب شوف انت دلوقتي ايه وهو ايه دا انت تخبيه في طيزك وتقول مشفتهوش
انا :ههههههههههههه يخربيت امثالك
تاتا : فك كدا ياواد بقي ولما تروح صالح اختك وانسي البت الوسخه دي بقي
انا : سيبك منها دلوقتي يالا وصلنا هتنزلي ولا اجيبلك نقاله تنزلك
تاتا : نقاله يشيلوك عليها يابعيد يالا تعالي لف سندني

مشهد القهوه

انا : ماخلاص ياتاتا دا رابع حجر ايييييييه شفاط قاعد
تاتا :اخرس ياواد هي دي شيشه ولا عمركو شوفتو شيشه دا زمان كانت الشي....
انا : مابلاش نخع بقي هو ايام احمس كان في شيشه انتي هتزيطي وخلاص
تاتا : وهو انا من ايام احمس ياواد اخس عليك ياوسخ
انا : هههههههه طب كفايه بدل ماتموتي مننا ......انتي بتبصي علي ايه
تاتا : يااااااااااااااااه ذكريات في المكان دا شايف ياواد العماره دي لا التانيه اللي عليها يافطه بتنور دي ياواد اللي بتنور مش شايفاه مكتوب عليها ايه بس اللي بتنور دي ايوااااا دي كانت زمان انضف واغلي عماره في المنطقه كانت باشوات بس اللي ساكنين فيها يالا قول للزمان
انا : ايه دا كنتو ساكنين هنا ياتاتا انتي مش من سوهاج
تاتا : سوهاج ايه يابن الهبله انا اتولدت هناك بس جينا القاهره اول ماتجوزت جدك يااااه فكرتني ولا اقولك ابقي احكيلك بعدين سبني اتمزج بالشيشه بقي ...... ايوا ياحبيبتي انتي مين
انا : ازيك ياهدهد دي هدير ياتاتا صاحبتي و مديرتي في الشغل
هدير: ازيك ياتاتا *وبتبوسها * مصدقتش لما مايكل قالي انك هنا قلت لازم اجي اشوفك بنفسي واسلم عليكي
تاتا : انش**** يخليكي يابنتي اقعدي اقعدي
هدير : بسم **** ماشاء **** ياتاتا انتي زي القمر ليه حق يقولي مبحبش غير تاتا في العيله دي
تاتا : ههههههه كلك ذوق يابنتي هو قالك ايه المفعوص دا
هدير : كان بيقولي انك زمان كن.......... رايح فين يامايكل
انا : هجيب سجاير من الكشك واجي اقعديي انتي ارغي مع تاتا شويه
(قمت مش علشان اجيب سجاير قمت لاني شفت جلال وامنيه نازلين من عربيتهم وطالعين عماره رحت متسحب وراهم طبعا مفيش اسانسير وهما طالعين علي السلم انا وقفت تحت في المدخل باصص فوق علي السلم وسامع خطواتهم وكل شويه اخطف بصه وارجع علشان ميلمحونيش لحد ماوقفو في الدور الرابع ودخلو الشقه طلعت ابص علي الباب ملقتش مكتوب عليه اي حاجه نزلت بسرعه ووقفت قدام المدخل ببص علي العماره وعلي البلكونات بشوف الدور الرابع انهي بلكونه لفت نظري يافطه المحامي اللي بتنور ايه دا احاااااااااااااااااا دي نفس العماره اللي تاتا قالتلي عليها ايه اللخبطه دي بقي في حاجه غريبه رحت راجع لتاتا وهدير )
تاتا : ايه يابني كل دا بتجيب سجاير
انا : وانا لحقت ياوليه انتي هتزيطي
تاتا : طب اتلم ياوسخ بدل مااهزقك قدام صاحبتك
هدير: هههههههههههه خدي راحتك ياتاتا انا نفسي اشوفك وانتي بتهزقيه
انا : بقولك ايه ياتاتا انتي مش لسا قايلالي عماره المحامي دي ليكي فيها ذكريات يعني تعرفي اللي ساكنين فيها
تاتا: اشمعنا يعني وبعدين تلاقي اللي فيها عزلو مش شايف العماره بقيت عامله ازاي
هدير : ايه دا ياتاتا انتي كنتي ساكنه هنا اصل انا كمان شقتنا القديمه كانت هنا
انا : **** اكبر دي باينها هتحلو وتزقطط انتو الدور الكام ياهدهد
هدير : ايوا يابني منا مشاورالك عليها كذا مره قبل كدا...... احنا في الدور الرابع
تاتا : * بتفكر* الراااااابع!!!!!! الرابع الرابع الرابع مش دي شقه ابو النجا
هدير : صح صح ايوااااا هي ماهو ابو النجا دا يبقي بابا اللي يرحمه .... ستك دي يامايكل جامده اووووووي انتي عرفتي منين ياتاتا
تاتا : بجد انتي بنت ابو النجا بس انتي شبهه امك مش شبهه خالص **** يرحمه مات امتي
هدير : من 10سنين كدا
تاتا : يالا **** يرحمه ويبشبش الطوبه اللي تحتيه
انا : وانتي تعرفيه منين ياتاتا
تاتا : ياااااااااااااااااااااه دا زمن يابني علي الكلام دا .... ناديلي علي بتاع الشيشه الخول دا دا انا هطلع عينه وعين امه
هدير : ههههههههههههه ايوا ايوا انا عايزه اتفرج
انا : ياستي اهدي دي لو سخنت مش هنعرف نسكتها ..... ولعه شيشه خد
بتاع الشيشه : اؤمريني ياست الناس اغيرلك حجر
تاتا :خد شد كدا .... ها دي منظر شيشه تنزلهالي شيلها وهتلي واحده سالكه غيرها
بتاع الشيشه : و**** ياست الكل الشيش كلها نزلت علي الارضيه
تاتا : *بكل هدوء* قرب ياواد اقولك حاجه *بتوشوشه* هاتلي شيشه سالكه وهظبطك
بتاع الشيشه : عنيا ياست الكل احلي شيشه تنزلك
تاتا : هههههههههههه ما كان من الاول ياخول لازم تبقي شواف كدا وتقرا الزباين وتعرف اليافت من الاشفور
بتاع الشيشه : ههههههه لامواخذه ياست الكل هجيبلك احلي شيشه عندنا
هدير : ستك دي جامده فشششششششششششخ انتي قولتيله ايه ياتاتا وازاي تشتميه كدا ويسكت عادي
تاتا : هههههههههههه انتو عيال ورور لسا
( خلصنا قعدتنا وقامت هدير روحت وانا وتاتا روحنا واول مدخلنا البيت لقينا مريم نايمه في الصاله دخلنا اوضتي وغيرنا ولسا تاتا هتنام )
انا : بقولك ايه ياتاتا عايزك في حوار مهم
تاتا : الصبح نرغي علشان عايزه اناام
انا : مش هعرف استني للصبح علشان خاطري
تاتا : اتلم ياواد يابن الهايجه مفيش حاجه هتتعمل
انا : حاجه ايه وزفت ايه عايزك في حوار تاني
تاتا : طب قول واخلص
انا : احكيلي بالظبط ذكريات ايه اللي كانت في العماره دي وتعرفي ابو هدير منين
تاتا : هههههههههههههههه انا تاتا يالا
انا : طب ياجامده يافشيخه يا موقفا جيل التلاتينات علي رجل يابنت ملكه انجلترا اخلصي قوليلي والنبي
تاتا : وانت مالك ياواد عايز تعرف ليه
انا : اصل انا بفكر اكتب قصه حياتك في كتاب وانشره
تاتا : طب ابقي انشره بسرعه لحسن يكمكم منك ههههههههههه
انا : **** علي ايفيهاتك اللي بتدوخني من حلاوتها انتي ازاي مضحكه فشخ كدا
تاتا : طب وحياه امك منا قايله حاجه
انا : ههههههههههه خلاص اهو بضحك اهوه هههههههههه يانهار اسود علي الايفيه وحلاوته هاهاههاهاههااههاهاههاهاهاه
تاتا : انت اهبل ياواد عبيط انت حمار ياحمار
انا : حمار ياحمار !!!! متعدلي بقك دا بقي ياتاتا متتعبنيش معاكي اشحال اما كنتي معايا علي الخط وفاهمه الدنيا
تاتا : طب يابن الهبله عايز ايه صدعتني
انا : قصه حياتك مع العماره دي و مع ابو النجا بابا هدير
تاتا : ولو اني مش فاهمه انت عايز ايه بس هريحك بس يكون في علمك لو حد عرف بكلمه هموتك
انا : سرك في بير هااااا قولي
تاتا : بص يابن الزنانه ...هات سيجاره الاول
انا : انا عرفت البرود اللي عندي دا جايبه منين ما هو اصل اللي هعمله في الناس هيطلع عليا
تاتا : ههههههههههههه بص يافالح جينا انا وجدك من سوهاج علي القاهره اشتغل جدك عند راجل غني في الارص بتاعته وكان بيحب جدك اووووي وكان عنده عيلين (ابو النجا و عادل ) لما الراجل الغني دا قرب يموت راح كاتب لجدك جزء من ميراثه ووزع الباقي علي عياله وعياله معترضوش لانهم كانو بيحبو جدك وكانو بيعتبروه اخوهم الكبير اللي مربيهم وبعد ما مات الراجل الغني وعيالو ابتدو يكبرو ويتجوزو كان جدك كبر ووابو النجا كان لسا شباب وصحته حلوه ومن غير ماتعرف تفاصيل حصل علاقه بيني وبينه من ورا مراته ومن ورا جدك وكان مغرقني فلوس ودهب و.... وكان مظبطني كل حاجه انت فاهم بقي المهم جم في يوم فتحو شركه مع بعض ( جدك و ابو النجا وعادل ونشات )
انا : نشات مين ؟
تاتا : نشات جوز اسمها ايه دي مش فاكره اسمها ياواد نشات ابو صاحبك القصير دا اسمه ايه اسمه ايه اااااااااه اندرو
انا : اندرو اندرو مين اندرو نشات احااااااااااااااااااااااااااااا ابن طنط عفاف
تاتا : ايواااااااااااااا عفاف عليك نور المهم اكلمك دخلو شركه هما التلاته ونشات ( ابو اندرو ) كان ابن سوق وخبيث كدا وصايع يموت علي القرش وابتدت الشركه تعلي وتكبر لحد مافي يوم ابو النجا ونشات اتفقوا مع بعض علي (عادل وجدك) وخدوا كل فلوسهم وخلوهم علي الحديده ورموهم في الشارع جدك لما عرف جاتله ازمه قلبيه ومات وعادل محدش يعرف عنه حاجه لحد دلوقتي وبعديها نشات (ابو اندرو ) خد نصيبه واشتغل مع نفسه وابو النجا ( بابا هدير ) فضل زي ماهو والشركه بقيت بتاعته لوحده
انا : وانتي ازاي تسبيهم يعملو كدا في جوزك
تاتا : انا مكنتش اعرف ساعتها انا عرفت بعدين كنت مع ابو النجا في سهره دلع ونعنشه وجاب كل اللي في بطنه وحكالي وعلشان يعوضني اداني شويه فلوس بس انا ساعتها محستش بانتقام ولا اي حاجه لانه خلاص اللي حصل حصل وجدك كان مات وخدت الفلوس وروحت قعدت في الشقه اللي قاعده فيها دلوقتي لوحدي ونسيت كل حاجه
انا : واحنا كنا فين وعيالك كانو فين
تاتا : انت تقريبا كنت في حضانه وعيالي طبعا ميعرفوش حاجه عن الموضوع دا مفيش غيرك انت وعفاف ( ام اندرو صاحبك )
انا : احاااااااااااااا ودي تعرف منين
تاتا : انت اهبل ياواد مش جوزها لازم تعرف عنه كل حاجه
انا : احاااااااااااااااااا انا مش فاهم حاجه بس الملخص ان جدي وابو هدير وابو اندر وعم هدير كانو شركاه وحصل مشاكل واللي عايشين دلوقتي عم هدير بس اللي هو عادل والباقي ماتو
تاتا : براااااافو عليك بس عادل منعرفش اذا كان عايش ولا ميت هو اختفي من ساعتها ...... وكفايا بقي علشان صدعتني وعايزه انام
انا : لا تنامي ايه انا عايز اعرف حاجه العماره بقي اللي قولتيلي عليها ذكرياتك فيها مالها بقي بالقصه دي
تاتا : هتتعبني معاك انا عارفه بص يابن الزنانه العماره دي ابو النجا كان واخد فيها الدور الرابع واخوه الدور التالت ونشات كان الدور التاني والدور الاول كان شقه فاضيه كنت بقابله انا فيها او سهراته كانت بتتعمل فيها من ورا مراته وعياله كانو مش كبار ولا صغيرين يعني ابنه كان في ثانوي مثلا .... هاااا فهمت ولا اقول تاني
انا : انتي لخبطتيلي دماغي بس فهمت فهمت
تاتا : بتسال دا كله ليه بقي
انا : هبقي اقولك بعدين
تاتا : وحياه امك ياخول بعد مخلتني احكيلك احكي ياخول انت وقولي بتسال ليه
انا : طب اهدي طيب خلاص ههههههههه بصي ياستي هدير حصل معاها واحد اتنين تلاته ......................... فهمتي بقي انا بسال ليه
تاتا : بسيطه يابن الهبله انت مش شفت جلال وامنيه مراته داخلين العماره وهدير قالتلك انه معرص عليها يبقي خلاص الشقه بتاعت ابوه **** يرحمه هي اللي فيها كل الاسرار
انا : جبتي التايهه انتي كدا وبعدين ماهما برضو شغلهم علي المكشوف في الفيلا بتاعتهم وافرضي انه في الشقه يعني هنخش ام الشقه دي ازاي
تاتا : عيب عليك دا انا تاتا يالا
انا : يعني اكلم هدير اطمنها
تاتا : بس يابن الهبله تكلم مين احنا لسا عملنا حاجه سيب الموضوع دا عليا وانا هظبطك يافلذه كبدي
انا : فلذه كبدك طب نامي طيب نامي علشان مقطعلكيش لسانك دا
تاتا : ههههههههههههههه ماشي اطفي النور يالا
(قعدت افكر شوبه هعمل ايه مع هدير واخوها ومراته وتاتا اللي طلعت فشيخه واحاا علي تاريخ عيلتي القذر دا وايه اللي جاب هدير لابوها لتاتا لجدي لابو اندرو دا ايه اللخبطه دي وتاتا كمان اللي طلعت شرموطه لا دي مش مستغربها خالص الصراحه واندرو الخول اللي اتجوز وسافر ومبيكلمنيش حتي علي الفيس بوك ولا واتس اب ابن الندل الوسخ بس كسمه اهو اتجوز وربنا هداه ومعتز ابن اللبوه اللي اخر مره شفته كانت في فرح اندرو ...... طب افرض انت دخلت الشقه ياعم مايكل هتعمل ايه بعديها ماهو اكيد مش هتخش هتلاقيه جايب واحد ينيك مراته وعاملين حفله سكس وانت هتخش تصورهم وفيديو قدام فيديو ماكسمك علي كسم خيالك علي الافلام بنت المتناكه دي ولا هتنفعك بحاجه كسم الشقه دي فكر فكر فكر طب متوقع مراته وتنيكها وتخليها تحبك ششش اسكت تحب مين انت عبيط دي كلبه فلوس وانت فلوسك علي قدك طب اوقع جوزها وانيكه واصوره وفيديو قدام فيديو لاااا برضو دا ديوث ومعرص يعني ممكن يكون بيتناك اصلا وهينبسط لما انيكه وبعدين انت ملكش في الخشن اصلا طب اعمل ايه هتجنن وبعدين انت مش تاتا قالتلك ملكش فيه خلاص بقي بكسمك نام وشوف الخبره هتعملي ايه .............. وروحت في سابع نومه صحيت علي موبايلي بيرن )
انا : الو مين
المتصل : مش عارف صوتي وكمان مش مسجل الرقم
انا : انا لسا صاحي ومش فايق هتقولي مين ولا اقفل في وشك
المتصل : انا بسنت انت نسيتني
انا : بسنت مين
بسنت : بسنت صاحبه احمد اللي قابلتك علي القهوه زمان ساعه اللازقه والجيبه
انا : مش فاكرك خالص معلش انا لسا صاحي من النوم طب ابعتيلي صورتك واتس اب يمكن افتكرك
بسنت : خلاص ماشي عقبال ماتفوق اكون بعتها وكلمني لما تشوفها
انا : خلاص اوك باي.....
( احا مين خرا اللي علي الصبح دي انا ناقص كسم نسوان وقرف علي الصبح كملت نوم تاني وصحيت علي بليل زبين رنه من رقم دولي وبسنت باعتالي علي الواتس اب صورتها افتكرتها خدت الرقم الدولي علي الترو كولر طلعلي ( المرحوم رشدي اباظه ) ايه كسم الاستظراف دا مش مكلمه كسمه لقيت طبعا كله نايم حاولت اتكلم مع اختي اصالحها كانت قالبه وشها فطنشتها وكلمت بسنت واتفقنا علي اني اقابلها بكره وشويه ولقيت المرحوم رشدي اباظه بيتصل )
انا: ازيك يافنان عامل ايه واحشني **** يرحمك
المتصل : هههههههههههههههههه لسا فقري زي مانت عامل ايه ياطيب
انا : فقري وطيب الصوت انا عارفه بس الكلام مش بالعه انت مين
المتصل : اخس علي العيش والملح اللي كلناه
انا : ياعم مين اخلص كلوكو النهارده روشين كدا ميييييييييييين بدل ماكسمك واقفل
المتصل : طب اقفل علشان انيكك يابن بائعه الفجل
انا :احاااااااااااااااااااااااااااااااا ا هو مفيش غيره اللي كان بيقولهالي ايه يابن الكئيبه عامل ايه يخربيت امك اخيرا افتكرتني
اندرو : واحشني نيك ياكيمووووو و**** اخبارك ايه
انا : طب انت فين جاي امتي ولا استحليتها هناك
اندرو : انا في مصر بقالي يومين وكلمتك اشوفك فين
انا : ولما انت في كسم مصر مكلمني من رقم دولي ليه ياخول ولا بتتمنظر علي كسمي وخلاص
اندرو : ههههههههههههه وانت حاجه علشان اتمنظر عليك ياوجه البرص يامعيرص انت اخلص علشان الدقيقه غاليه والتجوال فاشخني هكلمك من رقمي ولا اقولك بص نتقابل بكره علي قهوتنا القديمه وانا هبعتلك الرقم واتس اب
انا : اصلي ياعم اشوفك بكره يابن الخول واحشني نيييييييييييييييييك
اندرو : ماخلاص يابضان هتغنيها
انا : طب غور بكسمك سلام ...........
.................................... ................................... ....... انتهي الجزء الثاني عشر



مشهد ما بعد النهايه
انا : انتي شكلك كبرتي وخرفتي .......



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الثالث عشر
(بيت اندرو الجديد )



الشخصيات للتذكير

مادونا ( مرات اندرو ) 23 سنه ( وشها امور وجميله بيضه وقصيره زي اندرو ومدملكه طيازها عالميه وبزازها متوسطين بس تشوفها تحبها لوحدك وعندها حرق بسيط في رقبتها تحت ودنها اليمين)
اندرو 25 سنه ( بيشتغل في دبي حاليا قصير مش تخين ولا رفيع وقمحاوي دقنه كامله وشكله عادي زي اي شاب )
اميره ( اخت اندرو) 21 سنه ( قصيره و مليانه شويه من طيزها وبزازها اكبر من سنها قمحاويه برضو واخر سنه ليها في الجامعه )
طنط عفاف (ام اندرو) ( اواخر اربعينات ست بيت طيزها وبزازها كبيره بيضه وشعرها صبغاه احمر بطايه من الاخر وبتمشي تشخلل من كتر الدهب )


#ملحوظه#
هبدأ القصه باندرو من ساعه مااتجوز (يوم فرحه ) لحد مارجع مصر وبعديها اكمل من ساعه ماكلمني في التليفون امبارح واتفقنا نتقابل النهارده علي القهوه


انا (مايكل ) : طب ايه مش خلاص كدا ياجدعان نروح بقي ولا نطلع مع العرسان شقتهم
ام اندرو : ياواد اوعي اسلم علي ابني ... مبروك ياحبيبي خلي بالك من عروستك وهعدي عليك الصبح مبرووووك يامادونا ياحبيبتي يالا امشي انا واد يامايكل يالا تعالي وصلني انا واميره
اندرو : مايكل خد بقولك ايه انا خايف
انا : اجمد يابن الخول كدا وانشف متكسفناش سمعت الشله بين ايديك هههههههههههه اقولك ادبحلها القطه
اندرو : كسم روشنتك مش وقته انا مش عارف خايف ليه
انا : ياعم وهي هتعضك منا مفهمك الصبح هتعمل ايه خت البرشامه ولا لسا
اندرو : لسا
انا : طب خدها اول متخش هي تستحمي عقبال متطلع تكون اشتغلت واخلص بقي مش هنقعد نرغي ونسيبها يالا مبروووك لولولولوللوولوللووللولوولوي والعجل هد المسطبه
معتز : عجل ايه يابن العجل الاغاني دي انقرضت يالا نروح بدل متفضحنا
هيما : ايوا ياااندرو ياراااااااااااااااااااااايق اسد يالااااا ..... بس العروسه ايه صارو......
معتز : * بيحط ايده علي بق هيما * فوقوه ياجدعان قبل ميودينا في داهيه يلا نمشي بسرعه
سلوي (ام معتز ) لام اندرو : مبروك ياعفاف عقبال بنتك
ام اندرو : ش**** يخليكي ياسلوي عقبال معتز واحمد
سلوي : في حياتك ياحبيبتي دول عيالك انتي اللي هتجوزيهم هههههههه
ام اندرو : يديكي طوله العمر وتفرحي بعيال عيالهم يارب
انا : مش يالا ياام اندرو الحق اوصلك وانتي ياسلوي ايه مش هتروحي بقي ولا ناويه تطلعي تباتي معاهم
سلوي : شوف الواد وقله ادبه ياواد اختشي طب وحياه مني لما تتجوز لاباتلك في الشقه ليلتها هي فين مني
انا : هههههههههههههه خلاص بقي فكك منها لسا هتقعدو تسلمو وترغو سلام ياطنط
سلوي : سلام ياحبيبي

(مشهد اوضه النوم )

اندرو : كلتي ؟
مادونا : *بكسوف* اه
اندرو : شفتي الواد مايكل ههههه ابن اللذينه كان بيرقص زي الاهبل ازاي هههه فضحنا
مادونا : *بتضحك بكسوف* اه شفت
اندرو : طب طب طب ايه
مادونا : ايه
اندرو : ايه انتي
مادونا : *بتبتسم وباصه في الارض*
اندرو : طب لو تعبانه نخليها بكره
مادونا : *بتبتسم وباصه في الارض*
اندرو : *بيرفع وشها بايده* انتي مكسوفه مني انتي خلاص بقيتي مراتي يالا خشي غيري هدومك عقبال مااستحمي واجيلك
مادونا : * باصه في الارض بكسوف* حاضر
( دخلت غيرت هدومها وهو استحمي وهي دخلت تستحمي بعديه وهو كان شرب البرشامه وابتدي يهيج ويسخن )
اندرو : *بيصفر* ايه الجمال دا ملكه جمال قدامي *بيمسكها من ايديها وبيقعدها علي السرير جنبه * مالك بس بتترعشي ليه كدا اهدي انا جنبك اهوه
مادونا : *باصه في الارض* مفيش بس مكسوفه
اندرو : لا متتكسفيش تعالي
(راح واخدها في حضنه ورفع ايديها ناحيه بوقه وباس كف ايديها وهي بتضحك وتبص في الارض وشويه تبصله ومكسوفه خالص وهو ابتدي يتجرا اكتر وبقي يبوس راسها ونزل علي بوقها يبوسها وهي ابتدت تهدي شويه وتتجاوب معاه وابتدي يقلعها حته حته وهي طبعا بتقلع بكسوف وتداري نفسها اول مره تقلع قدام حد وهو البرشامه اشتغلت معاه وبقي هايج علي اخره ونسي كل اللي قولتهوله وراح راكب فوقيها زي الجحش علطول وابتدي يدخل زبه فيها وهي كسها لسا بنت وضيق نيك قعد يدخل بالراحه لحد مدخله ونزل نقطتين دم واتفتحت البت هي طبعا صوتت مستحملتش وقامت دخلت الحمام ولقيته بيكلمني بيقولي مادونا بعد مفتحتها بتعيط في الحمام وبتتوجع جامد قلتله خش عليها وخليها تقعد في مياه دافيه شويه وسبها متلمسهاش راح سمع الكلام وقعدها في مياه دافيه وشويه والوجع راح وهو زبره شادد حيله علي اخره (طبعا صغير قد صباعي ) راح ابتدي ينكوشها تاني وهي ابتديت تتجاوب معاه وابتدي ينيك فيها لحد مهاااج علي اخره وراح جايبهم فيها وباسها في بوقها وقام غسل نفسه استحمي ورجعلها تاني قعدو يهزرو شويه وراح هايج عليها تاني وقام عمل واحد تاني بس اطول شويه وجابهم برضو جواها وبعد كدا مقدرش يكمل من تعب النيك وتعب اليوم وراح نايم وهي قامت تستحمي ونامت

مادونا
( انا كنت مكسوفه مش عارفه اعمل ايه وكنت خايفه اووووي ومتوتره بس فرحانه وفي نفس الوقت حاجه جديده عليا وخايفه اتوجع علشان سمعت ان بيوجع في الاول جامد ابتدي اندرو يهديني ويبوسني وياخدني في حضنه انا ابتديت ارتاح واهدي شويه لما حضني وابتدي يقلعني هدومي كنت مكسوفه وبداري جسمي بس مبسوطه ولما لقيته فجاه نام عليا وعايز يدخل زبه فيا انا خفت منه اوووي والغريبه انه مكنش مركز معايا كان مركز في هيجانه وملوش دعوه بالبني ادمه اللي تحتيه المهم انا اول مشفت زبره قد صباعي كنت عايزه اضحك بصراحه لاني كنت بتفرج علي سكس وعارفه الازبار شكلها ايه بس قلت في نفسي ضل راجل ولا ضل حيطه وبعدين انا بحبه فمش هيفرق ابقي اريح نفسي باي حاجه لو مكيفنيش بس مش هينفع احرجه لان دا جوزي وابتدي يدخل زبه ويفتحني و اول مفتحني انا اتوجعت وقمت بسرعه علي الحمام كنت بعيط من الوجع وبعيط من بختي بس قلت مش مهم برضو المهم انه راجل وبيحبني ويتقي ربنا فيا وبعد مقعدت في المياه الدافيه وطلعنا لقيته هاج عليا تاني وابتدي ينيكني هو صحيح طول شويه في النيك بس انا حرفيا مكنتش حاسه بحاجه كنت حاسه ببطنه بتخبط في كسي وكنت بعمل اني بتوجع علشان ماحبطوش او اكسفه واهز ثقته بنفسه بس بصراحه هو جاب لبن كتير جوايا اول ماجبهم انا حسيت باكلان في كسي وبدل مارتاح هجت اكتر لقيته نام حتي ماخدنيش في حضنه ولا باسني اكني شرموطه من الشارع قمت انا دخلت الحمام وقعدت العب في كسي لحد ماجبتهم وارتاحت وطلعت لقيته نايم رحت بايساه في راسه ونمت جنبه )


مادونا: صباح الخير ياحبيبي كل دا نوم
اندرو : صباح الفل ياروحي *باسها في راسها *
مادونا : يالاقوم علشان تفطر وكمان مامتك ومامتي برا
اندرو : طب ياحبيبيتي انا هطلعلهم اهوه
مادونا : ماشي ياحبيبي
ام اندرو : *رقعت زغروطه اول مااندرو دخل عليها الصاله * صباحيه مباركه ياعريس
اندرو : ازيك ياماما ازيك ياحماتي
حماته : صباحيه مباركه ياعريس بنتي
(وراحت ام اندرو خدته علي جنب يرغو وتطمن عليه وعلي العروسه وسالته عن( المنيكه بتاعت الجيل العجوز دا ) وحماته راحت لبنتها تطمن عليها وتشوف ايه الدنيا ومادونا قالت لامها انها تمام واسد عشره علي عشره مرضيتش تقول حاجه علشان عيب دا جوزها مينفعش تقل منه وبعديها روحو وسابو العرسان لوحدهم )
مادونا : هتفطر ولا تستني شويه ونتغدي
اندرو : لا يادوب ناكل لقمه علشان نلحق نسافر
مادونا : ايه دا هنسافر فين انت مش قلتلي مش هنعمل شهر عسل احنا اولي بالمصاريف دي
اندرو : ههههههههه كنت عايز اعملهالك مفاجاه يالا بسرعه نحضر الشنط
مادزنا : * فرحانه وبتبوسه * يخليك ليا يااحلي دودا في الدنيا كلها
اندرو : انتي عبيطه يابت ازاي يعني مش هعملك شهر عسل يالا بسرعه اخلصي بدل مارجع في كلامي
مادزنا : لا ترجع ايه حاضر حاضر
( طلعو علي الغردقه قعدو اسبوع ورجعوا وملوش لازمه تفاصيل الغردقه علشان مفيهاش حاجه غير نيك وخروجات واندرو كان مقضيها برشام علشان زبه مبيقفش من ضرب العشرات ومن اللي كان بيعملو زمان واول يوم بعد مارجعو وسهرانين بليل قدام التليفزيون )
اندرو : بتعرفي ترقصي
مادونا : علي قدي كدا
اندرو : طب قومي فرجيني وانا احكم بنفسي
مادونا : حاضر ياروحي
( راحت لبست قميص نوم يوقف زب الخول وقعدت ترقص لحد اما اندرو مبقاش قادر عليها خلاص وراح قايم رافعلها القميص ومنيمها علي الكنبه في الصاله ويادوب دخله في كسها واقل من دقيقه كان جايبهم وهي بتبصله بابتسامه وتبوسه في راسه )
مادونا : مش مهم ياحبيبي انا عارفه ان انا زودتها بالرقص وبعدين منتا بقالك اسبوع بتنيكني مجتش من مره
اندرو: * استغرب من لفظ بتنيكني* بس احنا لسا في اول الجواز انا عارف ان بتاعي مش كبير بس معلش خلقه ربنا هعمل ايه
مادونا : ياحبيبي مش فارقه معايا كبير صغير المهم عندي انت وانك تبقي مبسوط وبعدين بقي ياسي اندرو بتاعك كبير وقد الدنيا دي كلها
اندرو : ههههههههه *بيبوسها في راسها وواخدها في حضنه * ربنا يخليكي ليا يادودي فعلا انا اخترت صح
مادونا : وبعدين ياحبيبي ما انت اتجوزتني وانا في زي حرق اهو في وشي ومهمكش حاجه وبتخرج معايا قدام الناس ومش بتتكسف مني يعني يبقي انت بتصوني وتخاف عليا وانا مشيلكش جوا عيني
اندرو : بطلي هبل يابت انتي لو مشلوله هتجوزك برضو انا بحبك *بيبوسها في بقها *
مادونا: *بتبتسم وعنيها بتحبه * وانا كمان بحبك وبموت فيك وهعملك كل اللي نفسك فيه وبعدين لو مشلوله هتنيكني ازاي هااا ازاي هاااا انطق رد
اندرو : هنيكك في افكارك ههههههههههههههه
مادونا : هههههههههههههههه طب متيجي ننام جوا علي السرير شويه لحسن الجو ساقعه اوووووي حتي بص حط ايدك كدا علي صدري شايف ساقع ازاي ومتلج
اندرو : ههههههههه مش ناويه تليميها انتي
مادونا : *بتضحك بشرمطه * مش عروسه وبتدلع
اندرو : *بيضربها علي طيزها وراح قايم شايلها وداخل بيها اوضه النوم * ممكن اطلب منك طلب
مادزنا : اؤمرني ياروحي
اندرو : مصيلي زبي
مادونا : حاضر ياحبيبي
(وراحت ماسكه زبه تمصهوله طبعا ماسكاه بصباعين بس لان مش هتعرف تمسكه بايديها كلها وهو منسجم فشخ راحت نزلت لحسستله بضانه هو لما لحستله بضانه راح هايج عليها وراح جايب علي وشها وفي بوقها وهي بتمص )
اندرو : انا اسف حقك عليا مستحملتش انتي بتمصي حلو اوووي
مادونا : * مضايقه بس مش مبينه * ولا يهمك المهم انك ارتاحت طب ايه مش هتريحني طيب انا كمان
اندرو : طب شويه ويقف تاني واقوم انيكك
مادونا : طب متلحسلي شويه عقبال ميقف وبعدين نيكني
اندرو : *مستغرب من جرائتها والفاظها * معلش يادودي اصل انا بقرف
مادونا : *بلبونه * بتقرف مني يادودا دا حتي بص نضيف وريحته حلوه ازاي
(وراحت مسكت بضانه تلعب فيها وهو ابتدي يسيح معاها واكنه متنوم مغناطيسي راحت منزلاه لكسها يلحس فيه هو اندمج في اللحس لحد مابتدت تترعش وجابتهم عليه وهو معترضش ولا هي اعتذرتله زي ماعمل ساعتها حس اندرو بانكسار بس هي لحقته )
مادونا : يالهوي يااندرو انتي جننتي اول مره اجيب الكميه دي كلها يخربيتك فنان في اللحس
اندرو : اول مره الكميه دي ؟؟
مادونا : بص من غير ماالف وادور عليك علشان انا حاسه ان انت مستغربني انا كنت بتفرج علي افلام سكس بس هو دا كان اخري فاتعلمت شويه حاجات لكن محدش لمسني ولا عمر حد يلمسني غيرك علشان دماغك متروحش لبعيد بس
اندرو : ياحبيبتي انا بحبك وبثق فيكي وعارف من غير ماتقولي مواااااااااااااااااه
مادونا : كويس انك طلعت فاهم وواعي انا كنت قلقانه اصارحك بالموضوع دا
اندرو : لا قولنا ايه نبقي اصحاب نصارح بعض باي حاجه مهما كانت
مادونا : موااااااااااااااااااااه يخليك ليا ياربي
(نامو وبعديها بيومين كان اندرو ابتدي ينزل الشغل وابتدت مقابلتنا تقل (احنا اصحابه ) وكل واحد انشغل في جامعته وشغله والهري دا ورجع البيت فرحان )
اندرو : دووووووووووووووووووودي خدي تعالي
مادونا : خير في ايه
اندرو : مش هتصدقي جالي عقد عمل في دبي
مادونا : بجد !!!!!!!!!!!!!!!!!! طب وشغلك هنا
اندرو : ماهو تبع البنك اللي شغال فيه هروح فرع دبي
مادونا : *بفرحه شديده بتحضنه وتبوسه * طب صحيح واهلنا هنعمل فيهم ايه
اندرو : هنقول لهم عادي دي حياتنا واحنا حريين فيها
مادونا : بس انا اول مره ابعد عن ماما كدا
اندرو : وانا خاطفك يابت انتي مراتي
مادونا :هههههههههههههههههههه طب ياحبيبي خش غير عقبال ماحضرلك الغدا
(بعد ماتغدو مادونا بتدلع عليه شويه عايزه تتناك او يلحسلها كسها دا لو اعتبرنا انه لما يخبط بطنه في كسها دا اسمه نيك قعدت تدلع عليه وهو ماسك الموبايل وتلعبله في زبره مرخي مش عايز يمسك نفسه ولا يقف حتي رغم ان طوله مش هيفرق بس اهو اي حاجه اندرو ابتدي يهيج بس زبره مش عايز يقف وهي عماله تمص فيه وتلحس بضانه وبرضو مش عايز يقف )
اندرو : معلش ياحبيبتي يمكن بس حاله نفسيه
مادونا : نفسيه ايه انت مبسوط وبتزقطط قومه بقي نفسي فيه متبقاش رخم
اندرو : *وهو بينهج من ايديها اللي علي زبه وابتدي يهيج علي اخره *عايزاه يقف
مادونا : ااااااه نفسي اوووي
اندرو : ب ب ب ب بعب بعب ب
مادونا :ايه مالك بتتهته ليه قول اوقفه ازاي
اندرو : بعب بعب بعبصيني
مادونا : يعني ايه
اندرو : يعني كدا
( وراح واخد ايديها ورايح ناحيه طيزه وبيمشي صباعها علي خرم طيزه هي راحت نتشت ايديها بسرعه وهي مذهوله )
مادونا : لا ياحبيبي مقدرش اعمل كدا
اندرو : اعملي بس متخافيش كدا ههيج بسرعه صدقيني يالا بس سيبي ايدك كدا متنشفيهاش سيبي ايدك ايووااااا ايوا كدا علي الخرم بالظبط كمان العبي كمان
مادونا : ايه دا زبك ابتدي يقف بجد
اندرو : مش قولتلك يالا بقي دخلي صباعك جوايا
مادونا : *بتشيل ايديها * لا يااندرو مينفعش اعمل كدا انت جوزي لا مش هعمل كدا
اندررو : * بينهج * ماهو انا علشان جوزك مش مكسوف منك وبنعمل اللي عايزينه مع بعض يالا بقي بصي اهو نام تاني اهوه *راح بايسها في بوقها * وشد ايديها علي طيزه
( ابتدت تبعبصه وتدخل صباعها في طيزه وهو ابتدي زبه يقف وبقت تبعبص بايد والتانيه تلعب في زبه بصوابعها واندرو انسجم خاااالص وهاج علي اخره وابتدي يحث بانوثته وابتدي يوحوح زي النسوان ويتاوه بصوت شراميطي وهي ماسكه دموعها مش قادره مش متخيله وصعبان عليها راجلها في المنظر دا وهو عينه مقفوله وسرحان في ملكوت تاني راح مفتح عينه )
اندرو : اشتميني
مادونا : لا طبعا ايه اللي بتقوله دا
اندرو : اشتميني انا متناك انا خول انا شرمووووط اووووووي قوليلي ياشرموط ياخول شرمطيني بالكلام
مادونا : لا يااندرو انت جوزي حبيبي ودكري فوق فوق انت راجل
اندرو : لا انا مره ااااااااح انا مره متناكه بعبصيني يامراتي بعبصيني ونيكي طيز جوزك المتناك
مادونا : *بتعيط * فوق يااندرو علشان خاطري فوق ابوس ايدك انت مش كدا * راحت شايله صباعها من طيزه *
اندرو : * بسرعه راح شادد ايديها جامد وهي بتقاومه وراح مدخل صباعها في طيزه تاني * كملي نيكيني اكتر كمااااان دخلي صباعك التاني كمان اشتميني يالا
مادونا : *منهاره من العياط* لا يااندرو فوق بقي ابوس ايدك علشان خاطري فوق انت مش كدا
اندرو : اضربيني طب بالقلم علي وشي اشتميني قوليلي بس ياشرموطه او انا متجوزه خول
مادونا : *لسا بتعيط* لا مش هقول كدا وسيب ايدي
(فجاه راح قايم ونزل علي رجليها قعد يبوس فيها وهي بتبعد رجليها وبتمسكه تقومه ودموعها مغرقه وشها وهو عمال يمسك ايديها ويضرب نفسه بالقلم ويبوس في رجليها ويقوم يحك طيزه فيها وخلاص بقي في حاله هيجان كامله ومادونا مش عارفه تعمل ايه بتعيط بس لحد ماقعد يحك طيزه في ايديها وهي خلاص جسمها ساب من الصدمه ومنظر جوزها وهو بيعمل كدا ودموعها نازله علي خدودها وبقث ثابته زي اللوحه الحزينه وراح جابهم علي الارض وابتدي يفوق من الهيجان ويدرك هو عمل ايه حس طبعا انه شكله بقي كلوت نيييييك مش كلوت بس دا كلوت فتله كمان لا بيستر ولا بيدفي ومادونا بتعيط وبتبصله بنظره مش شماته لا نظره صعبان عليها حاله وراح لابس هدومه ونزل بعديها بشويه قعدت تتصل بيه مبيردش عليها هي خايفه عليه لحسن يعمل في نفسه حاجه وفضلت مستنياه بليل لحد مارجع الفجر وراح نام في الصاله هي قامت وراحتله )
مادونا : اتعشيت اعملك تاكل
اندرو : ماليش نفس
مادونا : * جت قعدت جنبه * انت كويس طيب
اندرو : *من غير ميبصلها * اه كويس خشي نامي انتي
مادونا : طب مش هتنام انت كمان
اندرو : هنام هنا
مادونا : * قربت منه وخدته في حضنها وباست راسه وبتعيط * مكسوف مني يااندرو انا مراتك انا بس مفهمتش اتخضيت في الاول من اللي حصل انت لو قلتلي واحده واحده انا مش هقولك لا دا انت جوزي والمفروض ابسطك بالطريقه اللي تحبها حقك عليا متزعلش مني واللي نفسك فيه هعملهولك ومتخافش ياسيدي السرير حاجه وحياتنا العاديه حاجه تانيه انا عارفه ان دي حاجات بتجيلك لحظه الهيجان هعملك كل اللي انت عايزه خلاص بقي فك كدا
اندرو : * بصلها راح بايس دماغها ومسح دموعها وخدها في حضنه* انا اسف حقك عليا انا لو لفيت مش هلاقي ضفرك انا فعلا مكنش ينفع اخبي عليكي كان لازم اصارحك بس كنت خايف متفهمنيش بس في حاجه عايز اقولهالك
مادونا : قول كل اللي نفسك فيه متتكسفش مني
اندرو : انا مش بحب كدا بس علي السرير يعني بحبه عادي في الطبيعي كمان
مادونا : يعني ايه طب فهمني علشان اعملك كل اللي نفسك فيه
اندرو : من غير كسوف بقي يعني مثلا ابقي معدي قدامك تضربيني علي طيزي تديني بعبوص كدا اتشرمط انا عليكي تعاكسيبني اكني بنت وتدلعيني اكنك انتي الراجل يعني تلاقيني واقف في المطبخ تحضنيني من ورا وتحسسي علي طيزي نخلي مثلا يوم في الاسبوع ابقي انا الست وانتي الراجل يوم من اوله لاخره من اول منصحي لحد ماننام والبس لبسك وتلبس لبسي وتتعاملي معايا اكني ست فعلا وانتي راجل بجد اجي مثلا في يوم اصحي من النوم الاقيكي بتلعبي في طيزي وتقوليلي قومي ياموزه يالا علشان هيجانه عليكي نبقي قاعدين مثلا بنتفرج علي التليفزيون تقعديني علي حجرك وتبعبصيني واحنا بنتفرج او ابقي نايم جنبك وانتي ماسكه موبايلك قاعده علي النت وبايدك التانيه بتحسسي علي طيزي وتضربيني عليها تقرصيني من بزازي تاخديني في حضنك زي العيال الصغيره وترضعيني كدا يعني
مادونا : * مستغربه * كل داااااااااا علي العموم حاضر ياحبيبي بس معايا انت واحده واحده علشان الحاجات دي كتيره عليا مش هعرف وطالما جوا بيتنا مقفول علينا نعمل اللي احنا عايزينه
اندرو : مش بالظبط يعني ممكن برا البيت علي خفيف
مادونا : *بتبرق ومستغربه * ازاي يعني
اندرو : من غير متبرقي كدا هههههههههه متخافيش انا مش معرص انا قصدي تبعبصيني واحنا في العربيه واحنا في الاصانصير طالعين تحسسي علي طيزي نيجي مثلا نركب مترو وتقفي ورايا تتحرشي بيا الحاجات اللي علي خفيف كدا
مادونا : مش عارفه يااندرو طب خليها واحده واحده ولما اتعود جوا البيت اكيد هنعمل كدا برا البيت بس انا مش هقدر اشتمك سامحني معلش
اندرو : طب اقولك اشتميني لما نكون علي السرير بس لحد متتعودي
مادونا : حاضر يااندرو هشوف طب انت كدا بترتاح يعني بتتبسط
اندرو : اه بتبسط اوووووي
مادونا : طب وانا يااندرو مين هيبسطني
اندرو : اللي نفسك فيه هعملهولك
مادونا : انا عايزه اتناك عادي زي اي واحده متجوزه
اندرو : مانتي عارفه زبري صغير اسمعي بس انا عارف انه مش بيكيفك وانا بتضايق من جوايا لما ابقي عارف انك بتمثلي انك مستمتعه علشان متحرجنيش بس انا اوعدك هريحك بخيار او باي حاجه لحد اما نسافر دبي واحاول اشتري زبر صناعي من هناك والبسه وانيكك بيه
مادونا : مش عارفه يااندرو خايفه في يوم تقل في نظري وانا بحبك اوووي ومش عايزه دا يحصل
اندرو : متخافيش انا قلتلك انا مش معرص انا اخري زي مقلتك كدا ولو في يوم لقيتي نفسك مش مبسوطه او مش مرتاحه هنبطل
مادونا : حاضر يااندرو اللي تشوفه .... يالا بقي تعالي ننام جوا وخدني في حضنك محتاجه حضنك اووووي
(بعديها باسبوع اندرو سافر دبي استقرو هناك وظبطوا حالهم وكان بقالهم شهر في دبي والحياه كانت عاديه هناك بس مصاريفها غاليه عليهم وطبعا اندرو مش ناسي الزب الصناعي لانه كل يوم بيشوف في عيون مراته حرمان وهيجان واحده عايزه تتناك المهم عرف يجيب الزبر **وجاب زبرين واحد عادي بحزام Strapon والتاني زبر صغير بهزاز بيتحط في الطيز او الكس وتشغل الهزاز يخليك تتنطط من الهيجان والمحنه اسمه #Vibrating Butt Plug# بس وهو بيستلم الطرد اللي فيه الزبرين لفت نظره حاجه ان كدا مراته ممكن في يوم من الايام تكسمه ماخلاص ملوش لازمه الزبر الصناعي موجود ويكيفها راح رجعلها البيت ومخبي الزبرين ومكنش قايلها انه جايبه )
اندرو : دودووو خدي انا بصراحه دورت علي الزبر الصناعي من ساعه مجيت دبي بس مش عارف الاقيه
مادونا: يااااااااه يااندرو انت لسا فاكر ياحبيبي هي صوابعي مش بتبسطك يعني
اندرو : لا ياروحي انا كنت عايز اجيبه علشانك
مادونا : ياسيدي مش هتفرق انا مستكفيه بيك وراضيه بالطبيعي هههههههههههههه
اندرو : * راح مطلع الزبر من الشنطه * ايه رايك
مادونا : * باستغراب وصياعه * جبته منين دا يالهوي سرقته
اندرو : بس يابنت الاهبل انتي حد يسرق زبر
مادونا : ماهو كل واحد بيسرق الحاجه اللي ناقصاه
اندرو : *بدل ميضايق بالعكس هاج * يعني انا ناقصني زبر
مادونا : هههههههههههههههه يعني حاجه زي كدا
اندرو : طب متيجي نجربه
مادونا : طب خش استحمي عقبال ماوضبلك نفسي
( دخل اندرو يستحمي طلع لقي مادونا عريانه علي السرير وفاشخه رجليها وماسكه الزبر بتنيك نفسها بيه وعنيها مقفوله وفي عالم تاني ومش حاسه بالدنيا ساعتها حس اد ايه مراته محرومه من النيك وابتدي يحس انه بيعوضها بالزبر دا وراح مقرب منها حط ايده علي راسها وبيبوسها هي كانت فتحت عينيها وبصتله وبعدين بصت تحت وكل دا لسا بتنيك نفسها مخرجتوش من كسها )
مادونا : تعبانه تعبانه يااندرو مش قادره مستحملتش اااااااه
اندرو : عارف ياحبيبيتي عارف ( راح قايم يشيل منها الزبر علشان يلبسه وينيكها راحت ضارباه علي ايده ) ايه هلبسه علشان انييك
مادونا : استني استني مش قادره اشيله اااااااااااااااه استني هجيب وخ خ خ خده
اندرو : (راح قام وجايب الزبر الصغير ابو هزاز وراح سحب العادي من كسها وحطلها دا )
مادونا : اوعي يااندرو طلعه ايه دا دا صغير هات التاني اكبر هاتووووو مش قادره
( ووهي بتتكلم راح مشغل الهزاز هي حرفيا اتنططت وجسمها بيتنفض بيترفع لفوق وتحت اكنها بتتنطط علي سوسته وقاتحه بوقها بتصوت بس مفيش صوت طالع وبتعرق جامد وبتتلوي علي السرير بتحاول تقفل رجليها علي كسها واندرو فرحان بمنظرها وراح قافل الهزاز ( الهزاز بريموت ) هي اول متقفل راحت صرخت حته صريخه ودعكت كسها جامد وهي بتجيبهم حرفيا غرقت السرير ( علشان مش مختونه واللي مش مختونه بتجيب كميه كبيره عكس المختونه )وبتاخد نفسها بسرعه اوووي وجسمها ساب خالص وريحت علي السرير راح اندرو مشغل الجهاز تاني بس علي سرعه اقل شويه ابتدت تتنطط تاني وتهيج وتبص لاندرو علشان يقفله مش قادره تتكلم راح اندرو قعد يلعب زي الاطفال يشغل ويقفل يشغل ويقفل يعلي السرعه ويوطي وهي مش قادره حتي تحرك ايديها تطلعه من كسها لحد مااندرو وهي هديو وراح مطلعه من كسها )
مادونا : *بتبتسم ومبسوطه اووووي* اااااااااه حرام عليك و**** ايه اللي بتعمله دا انا بموت مش قادره اتنفس
اندرو : مش انتي اللي اتريقتي انه صغير شفتي بقي الصغير بيعمل ايه
مادونا : ااااااه هاتلي اشرب عطشانه مش قادره
اندرو : خدي براحه براحه ايه كنتي صايمه
مادونا : انا بكرهك اوعي قوم من جنبي ااااااااه اه ياكسي اااه ياجسمي ليه يابن المؤذيه كدا ماشي هيجيلك يوم وهفشخك فيه
اندرو : طب ماحنا فيها اهوه
مادونا : لا مش قادره اتحرك سبني انا تعبت وجبت كتيييييييييير اوووي وجسمي همد هنام مش قادره
( نامت مادونا من التعب واندرو طلع اتغدي وقعد يبعبص علي النت والتليفزيون وبعد كدا هاج لما افتكر منظر مادونا وهي بتترعش وبتتنطط من المحنه والشهوه وكان نفسه يجرب الزبر الصناعي في طيزه كان نفسه يتناك لاول مره من مراته بجد يتناك ويتعب ويصوت زي النسوان يحس بزبر في طيزه مش شويه صوابع من مراته وراح قايم واخد الزبر ابو هزاز وراح جنب مراته علي السرير وحطه في طيزه وشغل الهزاز علي اقل سرعه حس باحساس عمره ماحسه قبل كدا وجسمه ابتدي يسيب وزبره في ثانيه كان واقف زود السرعه شويه ابتدي ينط وطيزه تترفع لفوق وتنزل راح مزود السرعه شويه ابتدي يتلوي زي الافعه في السرير جنب مراته ومكملش اقل من دقيقتين وجاب علي نفسه وهدي وارتاح جيه يطلع الزبر من طيزه لقي نفسه تعبان وقال لما اجرب انام بيه في طيزي وراح نايم عريان ومراته عريانه وهو الزبر في طيزه صحيت مادونا علي الفجر لقيت اندرو الزبر في طيزه راحت واخده الهزاز خليته معاها ولبست اندرو هدومه والزبر لسا في طيزه وفضلت صاحيه شويه ولما الصبح طلع قبل ميعاد شغل اندرو بساعه راحت طلبت من الصيدليه دليفري ويجيلها كمان نص ساعه وراحت نامت جنب اندرو شويه والدليفري خبط )
مادونا : اندرو قوم قوم الباب بيخبط قوم افتح يااندرو قوووووم
اندرو : مين اللي جاي دلوقتي
مادونا : انا طلبت حاجه من الصيدليه ققوم افتحله مش هينفع افتح كدا وانا بقميص النوم قوووم
(قام يفتح وهي راحت طالعه وراه ومستخبيه وشايفاه وهو بيفتح الباب واول مفتح الباب راحت مشغله الهزاز اندرو اتفاجا وبقي بينط براحه قدام الراجل وماسك نفسه بالعافيه وهي بتضحك علي منظره وهو مش عارف يقول كلمتين علي بعض وعمال يتنطط ويمسك طيزه ويحط ايده علي خرمه والدليفري واقف بيضحك )
الدليفري : انت بخير يا طيب
اندرو : تعبان بس شششششويه ال ال ال الحساااااب كاااااااام
الدليفري:*بيضحك بس كاتم الضحكه * 12 درهم
اندرو : ثثثثثااااانننننيه وهجيبللللك الفلووووس
(قفل الباب وبيلف لقي مادونا واقفه وبتضحك عمال بيبرقلها بعينه علشان تهدي وهي مسخسخه من الضحك وراح لحد الاوضه يجيب الفلوس وهي ماشيه وراه وهو قدامها بيتنطط من الهيجان وابتدي يعرق جامد ويبصلها وهي بتضحك وجاب الفلوس ورجع يحاسب الدليفري وشكله كان مسخره وبعد ماقفل الباب هي كانت وقفت الهزاز )
اندرو : * بزعيق* ايه اللي بتعمليه دا ينفع كدا
مادونا : علشان اللي عملته فيا امبارح * وبتطلع لسانها *
(بيقلع الشورت علشان يطلعه من طيزه راحت هي مشغلاه راح اتنطط واتكعبل ووقع علي الارض عمال يتلوي زي اللي بيتكهرب وهي بتضحك ومسخسخه عنيها بتدمع من كتر الضحك )
اندرو : خلاااااااااص كفففففايه اااااااااه
مادونا : هااااا قول انك حرمت مش هتعمل فيا كدا تاني
اندرو : حرحرحرحرحر
مادونا : ايه حران اشغلك التكيف هههههههههه
اندرو : حرررحرحرحر حرمت
( راحت موقفا الهزاز وهو راح مطلعه من طيزه )
اندرو : وحياه امك لافشخك (وبيجري وراها )
مادونا : *بتضحك * خلاص خلاص مش هعمل كدا تاني هههههههههه خلاص يادودي بقي بس شكلك بصراحه ههههههههههه انا عمري ماضحكت كدا هههههه يالا خش غير علشان تنزل شغلك
اندرو : طب وحياه امك لما ارجع انا هعر....
مادونا : *راحت بايساه في بوقه* بحبك يااحلي دودي في الدنيا
اندرو : بتثبتيني ماشي ياقلبي حظك اني بحبك
مادونا : وانا بموت فيك واعمل حسابك تيجي بدري علشان تفسحني
اندرو : حاضر ياحبعمري
(فضلو في دبي حوالي سنتين وحياتهم عادي جدا وخدو علي بعض اوووي ورجع مصر من يومين كلمني امبارح وهقابله النهارده )


مشهد القهوه

اندرو : يادين اممممممممي احااااااااا نييييك واحشني نيييييييك نيييك نيييييك ( احضان وبوس بقي )
انا : هههههه احا كسم الزمن يادين اممممممي قعد قعد طال عمرك انا قلت هتنزلي بالجلبيه والعمه وهتعملي خليجي
اندرو : هههههههههه احا شكلك اتغير فشخ جسمك اعرض شويه وشكلك بقي نضيف كدا ومستحمي
انا : خخخخخخ انت هتتناكلها متتحسسنيش انك كنت في كسم كوكب تاني دا كلهم سنتين سفر ولاد احبه
اندرو : وحشتني نييييك ووحشتني شتايمك بنت الوسخه دي...... ايه دا انت مش هتقولي اني واطي ومبسالش عليك والشويتين دول
انا : هههههههه ايوا يااندرووو منتا هارش بقي احنا مش نسوان هنقعد نوحش بعض طول اليوم ونقطم في بعض ساعتين مين سال ومسالش
اندرو : هههههه اومال فين بقيه العيال مفيش غير فادي اللي رد عليا
انا : اخر مره اتقابلنا يوم فرحك بعديها كنا بنشوف بعض تخاطيف اسكت صحيح مش هيما اتحبس
اندرو : احاااااااااااااااااااااااااااا ازاي
انا : كان خربان طينه وقل ادبه علي ظابط في كمين راح ملبسه قضيه حلوه دا بعد مسافرت انت باسبوع ولا حاجه كلمنا ابو معتز مرديش يدخل قالك مش هبهدل اسمي علشان عيل شمام
اندرو : خد اد ايه
انا : معرفش و**** متابعتش كسمه
اندرو : واطي واطي يعني قولي عامل ايه واشتغلت ولا لسا والدنيا اخبارها ايه
انا : سيبك من امي عامل ايه هناك ومراتك عامله ايه والعيشه والدنيا هناك ايه نظامها مقضيها انت لما اتعميت
اندرو : عادي الجواز بس في اوله حلو بعد كدا عادي نيك وحياه عاديه هناك زي هنا اختلاف بس ****جه الا صحيح يابن الخول ولا مره تزور امي ولا تطمن عليها
انا : انت بكسمك مسافر هروحلك البيت اهبب ايه انيك امك يعني
اندرو : هههههههههههههه وانت بتعتق بكسمك
انا : احا يالا انت شارب حاجه ولا انت شكل السلسله اللي لابسها غيرتك
اندرو : سيبك من الهري دا المهم بكره وراك ايه تيجي تتغدي معايا
انا : ولا كسمك انت ايه اللي حصلك مالك بقيت معرص في نفسك ليه كدا انت حصلك حاجه لما سافرت
اندرو :ياعم اتناكلها في حته بقي المهم انا عازمك بكره عندي علي الغدا في شقتي مش شقه امي وبكلم معتز موبايله مقفول كنت عازمه هو كمان
انا : معتز شفتله صوره علي الفيس بوك كان في الهند وصوره في تايلاند معرفش بيهبب ايه هناك بعديها ولا اعرف حاجه عنه
اندرو : اخبار نسوانك ايه واخبار الني...... استني ارد علي الموبايل
اندرو : ايه ياقلبي لا انا قاعد مع واحد صاحبي اااه لا متعرفيهوش وانتي كمان و**** يعني مثلا يومين كدا ااه ااه ااه طب ااه ااه خلاص ماشي خلا طب تمام هكلمك قبليها نظبطها يالا باي ياقلبي
انا : نسواني ايه بقي دا انت اللي عديت ونسوان رايحه وجايه ومستهفا مراتك انت علي الاخر
اندرو : هههههههههههههههه دي سوزي مصريه عايشه في دبي وجات مصر من شهرين ولما عرفت اني نزلت عايزه تقابلني
انا : طب ومراتك لو عرفت احا ولا احنا علشان معندناش طلاق فواخد راحتك
اندرو : ههههههههههههههههه سوزي دي كسم الدنيا هبقي اعرفك عليها
انا : لا ياعم انا بطلت نجاسه وماشي جنب الحيط دلوقتي
اندرو : كسمك خد دا واتنطط عليه اوووي لا استني خد تاني لا استني خد تالت
انا : ماخلاص ياجامد علشان وقت البرنامج
اندرو : هههههههه **** وكمان لذيذ وبتروش
انا : ولا ولا انت واحشني فمتخلنيش اقوم اهزقك زي زمان ايواااا اعقل كدا وارسي متخليش فاتن الحلو تركبك وتقعد تتنطط
اندرو : هههههههههه طب ياعم تعالي نروح اوريك بيتي علشان بكره لما تيجي
انا : احنا لحقنا بكسمك نقعد
اندرو : مانت عارف لو مروحتش بدري الشبشب هيترفع
انا : هههههههههه سيد الرجاله ياصاحبي
(تاني يوم رحتله بيته الجديد وبخبط علي الباب فتحتلي امه )
انا : طبعا انا لو حلفتلك انك واحشاني قد ايه مش هتصدقيني
ام اندرو : يابن الكدابه ياوسخ ولا حتي تليفون
انا : حقك عليا ياست الكل ياعسليه ( رحت حاضنها وبايسها في خدها )
ام اندرو : لا لايمكن سنتين مشوفكش ليه اشحال مكنت واكل شارب شاخخ عندنا في البيت لما كنت قارفنا
انا : خلاص العضمه كبرت بقي ياوزه
ام اندرو : ههههههههه وانت هتكبر عليا ياواد ياوس.....
انا : انتو لسا فيكو العاده الزفت دي هنقضي يومنا كله علي الباب مش نخش ونرغي جوا ولا هنرغي علي الباب اوعي عديني كدا جاتك القرف وليه رغايه
ام اندرو : *ماسكاني من شعري* طب يابن الجزمه يابو لسان طويل انت وحشك التهزيق بتاع زمان ياكلب انت فين الشبشب
انا : ياوليه اتهدي بقي منظري قدام الدنيا شكلي كدا بقي بتاع خالص
ام اندرو : مانتا اللي عصبتني وعايز تتربي
انا : هههههههههه بنكوشك يافنانه * ببوسها في راسها*
اندرو : مش قلتلك يامادونا هو اللي جيه علي الباب دا طالما سمعتي زعيق مع امي يبقي هو اللي جيه
انا : وانت يعني بفكاكتك دي ماهو اكيد انا لان انا الوحيد المعزوم فاكيد اي رزع علي الباب هيبقي انا .... ازيك يامادونا عامله ايه اوعي تكوني اتعديتي من العيله المتخلفه دي
مادونا : هههههههههههه ازيك يامايكل تشرب ايه
ام اندرو : احنا متخلفين ياواد والنبي لاقوملك
انا : ماخلاص بقي يازوز انتي غاويه فرهده .....وبعدين اشرب ايه يامادونا فين الغدا
اندرو : لا وحياه امك بيت امي غير بيتي فاعدل كدا واظبط الكلام
انا : طب انا مش هرد عليك علشان مراتك قاعده لينا قهوه تلمنا
اندرو : هههههههههه ماشي ياعم ... دودي هاتي الشنطه بتاعت مايكل من الدولاب جوا
ام اندرو : و**** خساره فيه تجيبله حاجه وهو جاي
اندرو : اديني بكسب ثواب بعطف علي الغلابه
انا : ايوا ايوا شقطوني لبعض انت وامك واركب معاها علي السلام
اندرو : خد امسك حار ونار في جتتك
انا : طب اديتهاني ليه طيب طالما حار ونار ...... ايه دا يابن الجزمه هههههههههه يادين امي جبتها منين دي ايه دا ودي كمان لاااا دا انت عايز تتباس بقي يابن الجاحده انت تعرف اني هموت واجيبه بس غالي فشخ
اندرو : منتا صاحبي وعارف
ام اندرو : هو جابلك ايه ياواد متفتح وتفرجنا
انا : جابلي حاجات ولاد ليكي فيه اهدي بقي
ام اندرو : *مسم* حاجات ولاد طب هتفرج فوفا حبيبتك ولا اقوم اسكعك علي قفاك
انا : خلاص هوريكي جاتك القرف مره خره
ام اندرو : ايه بتقول ايه ياوسخ انت فين الشبشب
انا : مسخره بقولك مسخره انتي مسخره
مادونا : هههههههههههههههههههههههههههههههه مايكل وامك دول توم وجيري المفروض يتصورو فيديو
اندرو : دا كدا قاعدين هاديين
انا : ماخلاص يارايق في ايه وانتي اهوووه ادي الشنطه جايبلي ازازه خمره وبلاي ستيشن 4 ارتاحتي
اندرو : اخس يااندرو خمره
انا : والنبي امادونا حضريلنا الغدا علشان ناكل ونغور من وشها الوليه دي
مادونا : ههههههههههههههههههههه حاضر
(قامت مادونا و ام اندرو يحضرو الغدا وانا وهو قعدنا في اوضه من الاوض نلعب بلاي ستيشن وشويه واحنا بنلعب )
اندرو : قوم هاتلنا مياه عقبال ماعمل الخطه
انا : خخخخخخخخخ وانا مال كسمي هو بيتي ولا بيتك
اندرو : يعني انت بيفرق معاك اوووي قوم بدل ماروح انا واتاخر وارجع ولسا هعمل الخطه وتزعقلي ونتنرفز علي بعض
انا : كسمك ماقتنعتش برضو
اندرو : اخلص بقي يابضان
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لسا زنان زي مانتا
اندرو : ايه ياعم كل دي بالع خنزير
انا : بس ياض يابضان يالا
(رحت علي المطبخ لقيت ام اندرو ومادونا بيتكلمو ومديني ضهرهم وقفت سمعتهم )
مادونا : تفتكري مايكل هيوافق
ام اندرو : جربي معاه انا مجرباه وعارفه هو تقيل بس هيدلعك
مادونا : طب افرضي عمل فيها شريف وانتي مرات صاحبي والشويه دول
ام اندرو : ههههههههههه لا متخافيش هو لو هاج عليكي مش هيفرق معاه حد اتدلعي انتي بس عليه ولا لو مش عاجبك خليكي كدا
( دخلت عليهم )
انا : عايزين مياه
ام اندرو : *بتتف في عبها * يخربيتك خضتني
انا : انتي هتمثلي منتي سامعاه صوت باب الاوضه وانا بقفله وعارفه ان انا اللي واقف وسامعكو
ام اندرو : قررررررد طول عمرك قرد
مادونا : *بتوتر * سمعت ايه بالظبط
انا : سمعت اللي انتو لسا قايلينه وانك هتدلعي عليا علشان انام معاكي
مادونا : * بكسوف* عجبك كدا ياماما منظري ايه دلوقتي
ام اندرو : ياواد انت بجح ليه حد يقول كدا وبعدين افرض ان انا عارفه انك واقف وسامعني خش ومثل معانا وزيط مش تجيبها كدا خبط لزق زي البقف
انا : انتي عبيطه ياوليه بتعرصي علي مرات ابنك
ام اندرو : مش احسن متنام مع حد غريب ويفضحها انت اولي ومننا وعلينا
انا : ناوليني بس ازازه المياه دي انتي كبرتي وخرفتي شكلك
(خدت الازازه رجعنا نلعب بلاي ستيشن ودماغي بتجيب وتودي في الكلام اللي اتقال دا وقعدنا بعديها اتغدينا وطبعا مادونا مبترفعش عينها في عيني وبعد الغدا بشويه قاعدين نرغي مادونا قامت تعملنا حاجه نشربها وندهت علي اندرو يروحلها المطبخ )
ام اندرو : قوم والنبي يامايكل قول لهم ميحطوش سكر في الشاي بدل ماتنسي وتحط سكر
انا : ماتقومي انتي وانتي اتشليتي
ام اندرو : ياواد احترم نفسك بقي واحترمني شويه
انا : حاضر ياطاهره
ام اندرو : يالا ياوسخ
( دخلت المطبخ لقيت مادونا واندرو حاضنين بعض واندرو ضهرو ليا ومادونا شايفاني ومكمله حضن عادي وبتزود في الحضن وراحت منزلا ايديها علي طيز اندرو مبعبصاه قدامي وهو في حضنها وهو بيقولها طب استني لما يمشو متهيجنيش علي الفاضي وهي بتغرز صباعها اكتر وعنيها بصالي بنظره قويه تقريبا عايزه تقولي متخافش او ان دا خول متخافش منه او انها المسيطره هنا رحت انا راجع ورا شويه ورحت مزعق )
انا : حاجه تانيه غير السكر ياوزه ( ودخلت المطبخ لقيتهم عدلو نفسهم ) بقولك ايه يامادونا معلش فوفا عايزه الشاي من غير سكر
مادونا : كويس انك قلتلي انا كنت هنساه خد يااندرو الصينيه دي وانا هجيب الكيكه واجي
اندرو : خد امسك
انا : وانا مال امي هو بيتي
اندرو : مسيرك تتجوز واخشلك بيت
( خلصنا اليوم وخدت ام اندرو اوصلها في سكتي واحنا مروحين كانت بترغي وانا مسقعلها بصراحه وصلتها وروحت بيتنا لقيت اختي صاحيه وبتعيط..................... انتهي الجزء الثالث عشر



مشهد مابعد النهايه
هدير : خد كلم في حد عايزك ......



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الرابع عشر
(بيت شادي )

الشخصيات جديده

شادي 26 سنه ( دكتور صيدلي زميلي في الشغل جسمه عادي ورفيع جسمه مشعر قمحاوي هو نضيف وريحته حلوه تشوفه ابن ناس يتكلم تلاقيه ابن متناكه )
وائل 16 سنه ( اخو شادي .... في ثانويه عامه مابين فاشل وشاطر سرسجي شويه وابن ناس شويه اقصر من اخوه ومشعر برضه وماشي مع اي موضه )
خالد 50 سنه ( ابو شادي .... فاتح محل كوافير حريمي من الجيل اللي بيسبب شعره وبكرش وشنبه تقيل سبعيناتي نيك في نفسه )




انا: ايه يامريم بتعيطي ليه في ايه انتي كويسه
مريم ( اختي ) : مافيش مش بعيط
انا: طب منختصر وقت ونوفر العمر اللي بيضيع علي الفاضي دا ونقول في ايه
اختي : مرنا كل شويه تتصل بيا وعايزه تعتذرلك علي اخر مره والبنت منهاره ومش بتذاكر وعندها امتحانات وبتسقط ودي اخر سنه ليها
انا : طب انا ذنبي ايه انا مالي
اختي : طب كلمها بس علي الاقل اعتذرلها او اقعد معاها فهمها انك مش بتحبها هي فاكره دا كله انك بتتقل عليها
انا : مريم انا فيا اللي مكفينا مليش دعوه بصاحبتك دي حلك مني انا مقلتلهاش حاجه اصلا ولا قلتلها تحبني
اختي : طب ممكن طب علي الاقل اعمل ثواب فيها كلمها هديها تركز بس في مستقبلها وبعديها سيبها
انا : انتي عبيطه لو كلمتها هتشبط اكتر ماتشيلنيش ذنب مش ذنبي
اختي : طب ولو قلتلك علشان خاطري علشان خاطري انا انا اختك حبيبتك
انا : * ببصلها بخنقه ومبضون منها* خلاص يامريم حاضر هشوف الحوار دا
اختي : طب انت لسا زعلان مني
انا : زعلان من ايه
اختي : متستهبلش انا عارفه انك عارف انا اسفه مكنش قصدي اقولك كل الكلام اللي قولتهولك دا انا اتضايقت لما انت ضربتني بالقلم
انا : خلاص يامريم حصل خير وعادي يعني مصارين البطن بتتخانق
اختي : طب هات حضن
انا : معلش جاي عرقان وريحتي تقرف يوم تاني بقي
اختي : *بهزار وابتسامه * منتا علطول ريحتك تقرف فرقت يعني يامعفن .......... يعني برضو لسا زعلان طب ابوس رجلك يعني علشان تسامحني طب منتا لما بتغلط فيا بسامحك علطول اشمعنا انت لما بغلط فيك بتقلب الدنيا وتقعد بالايام متكلمنيش
انا : مريم اسكتي علشان انتي بتعكيها اكتر يالا تصبحي علي خير
اختي : طب ممكن تنام جنبي النهارده بقالي كام يوم منمتش في حضنك
انا : اتعودي بكره اتجوز او تتجوزي وكل واحد هينام لوحده
اختي : * بصعبنيات وشفقه * طب ممكن تحضني
انا : اووووووووف ماشي ياستي اهوه
اختي : لا انا عايزه حضن بنفس ..... خلاص خلاص اي حاجه اااااااااااااااااه حضنك وحشني اوووووي حقك عليا انا اسفه بس متزعلش مني انا عارفه اني غلطت في حقك وكرامتك بس انت اخويا ماليش غيرك اتدلع علي مين انا طيب خلاص بقي * ابتديت تدمع* انت جبت القسوه دي منين انت مش قلتلي انك عمرك مهتزعل مني مهما حصل شوفت اديك طلعت كداب اهوه وبقيت بتقسي عليا عادي )
انا : بتعيطي ههههههههه ياهبله ياعبيطه وبعدين ايه دا ايه دا ايه دا بنعرف نعيط ونحب ونتدلع ونتموحن ها يابت ها يابت دا يابخته اللي هيتجوزك
مرنا : *بتضحك وتمسح دموعها * اتلم بقي وبعدين انا بنت متفجره الانوثه والف من يتمناني
انا : طب يالا يابت انجري من هنا قال متفجره الانوثه قال يجي يشوف المتفجره وهي بتاكل مانجه بتبقي عامله ازاي
مرنا : *بتضربني علي كتفي * نتوجه للي خلفتك بالشكر مش عايزين رايك في حاجه
تاتا : ماخلاص يانحنوح انت وهي متسامحها وتخلص صدعتونا مش عارفه انام منكو
انا : يعني صاحيه وبتتسنطي قلنا ماشي نعديها لكن تفصلينا من اللحظه الحلوه دي دا انتي كئيبه
تاتا : راجل يعني انت لما تسيب اختك تعيط كدا هااا راجل
انا : *رحت خدتها في حضني وبايس راسها * انتي مالك انتي اخوات في بعض ياكش نولع في بعض القحي انتي في اي حته واتكي علي الصبر
تاتا : طب يالا اخلصوا اطفو النور عايزه انام عندنا يوم متعب بكره
انا : ياديننننننننننننني دا الفرح بكره
تاتا : امشو غورو كملو كلام برا
اختي : لا خلاص احنا هنام اهوه
تاتا : طب يالا تعالي اتخمد
انا : لا انا هنام جنب مريم
تاتا : نام في اي داهيه اقفل النور عيني وجعتني يابني
( تاني يوم الصبح طبعا البيت مقلوب علشان الفرح وكل واحد مشغول مع حاله وتاتا قدام التليفزيون في ملكوت تاني وانا ومريم بنتخانق علي اني مش هروح الفرح وهي عايزاني اروح )
انا : طب بصي علشان بقالنا ساعه بنهري وانا صدعت عندك حللين يااما اجي الفرح ويتحرق دمي واتخانق هناك يااما اكلم صاحبتك واعتذرلها ويتحرق دمي برضو هااا اختاري
اختي : يابن البتاعه يعني انت بتزنقني يعني طب ما ايه رايك تعمل الاتنين واديك 200 جنيه
انا : طب ايه رايك اديكي انا 200 جنيه وتسبيني في حالي
اختي : طب ايه رايك اد...
انا : لا مااحنا مش هنبات فيها هنقعد نباصي لبعض مش هنخلص انجزي بنام بدري
اختي : خلاص كلم مرنا وصالحها
انا : وربنا عارف انك هتختاري كدا .... هاتي رقمها علشان اخلص من ام الحوار دا
( دخلت البكونه مع سيجاره وكوبايه قهوه ورحت مكلم مرنا وملحقتش ارن لقيتها ردت )
انا : الو ايوا يامرنا انا ما....
مرنا : *بفرحه *ازيك يامايكل عامل ايه طبعا عارفه انه انت
انا : الحمد لله عامله ايه في المذاكره
مرنا : * كل كلامها بفرح ولهفه علشان مكتبهاش تاني* الحمد لله كويسه انا اسفه علي اللي قلته المره اللي فاتت انا معرفش انا قلت كدا ازاي
انا : ياستي عادي انا اللي اسف انا بكلمك علشان اعتذرلك اني طردتك من البيت ودا بيتك يعني تخشي وتيجي في اي وقت
مرنا : بجد متشكره جدا وكمان اسفه مره تانيه
انا : متشكره علي ايه ايه يعني الحلو اللي في بيتنا ملهوفه عليه
مرنا : *بكسوف وبصوت متقطع * يعني كل اللي في البيت واصحاب البيت وكدا
انا : طب كويس اني اطمنت عليكي اسيبك انا بقي علشان رايح اقعد علي القهوه
مرنا : خلاص ماشي اجيلك علي هناك
انا : تيجي فين انا انا اللي رايح علي القهوه مع صحابي وكدا تيجي فين انتي
مرنا: انا اسفه انا سمعتها تعالي اقابلك علي القهوه
انا : وحتي لو سمعتي كدا قهوه ايه اللي تنزليها انتي
مرنا : طب خلاص انا اسفه محصلش حاجه
انا : ( هو انا بتصل اصلح ولا اعك ) طب خلاص ياستي متزعليش انتي فين
مرنا : في الجامعه عندي محاضره كمان نص ساعه
انا : طب هعدي عليكي اخدك ونقعد في اي كافيه تمام كدا
مرنا: بججججججججججججد طب ماشي ماشي هستناك اول متيجي رنلي اطلعلك علي طول
انا : ماشي سلام ( دي هبله دي ولا ايه )
اختي : لا مش هبله دي واحده *بتغني * بتحب وتعشق ولابتطووووووول
انا : انتي هنا طب ياست شيرين طرقينا بقي علشان نازل
اختي : رايح فين هتقابلها
انا : هتزفت اقابلها واصلح الدنيا مرضي ياارضي
اختي : هق هق هق هقهق ااااه
انا : ( بضربها علي قفاها ) متتشاقيش في الفرح وتحترمي نفسك
اختي : حبيبي تسلم ... متخافش هقف اسقف زي كلاب البحر هق هق هق هق
انا : ههههههههه طب يابنت الظريفه عديني

مشهد الكافيه

انا : ايه هتفضلي بصالي كتير وساكته كدا
مرنا : انا مبسوطه اني قاعده معاك
انا : ش**** يخليهملك هااا خلاص يعني مش زعلانه
مرنا : لا طبعا مقدرش ازعل منك
انا : ياقلبك الابيض .... ايه دي
مرنا : هديه بسيطه كدا علشان لو لسا زعلان مني
انا : عليا الطلاق مازعلان تحبي امسك مايك واغنيهالك ......علي العموم شكرا ياستي علي الهديه ومتبصليش انا مبجبش هدايا
مرنا : * بابتسامه وفرحه ومحن* كفايه انك جيت وقابلتني وشوفتك
انا : ( وبعدين في المدلوقه دي انا عايز واحده تشبشبلي تخليني احفي وراها مش واحده واقعه كدا ) طب ياستي شكرا مش يالا بقي علشان تروحي
مرنا : طب متخلينا شويه انا مصدقت اني ابقي قاعده معاك
انا : مرنا انا بس عايز افهمك حاجه علشان بس انتي صعبانه عليا انا مش بحبك عارف ان انتي بتحبيني بس انا مش بالعك مش حاسس بيكي انا عارف ان كلامي صعب وبيوجعك بس احسن متعيشي في الوهم .... يوه بقي بتعيطي ليه انتي كبيره مش صغيره علي العياط دا لو ممسحتيش دموعك هقوم وامشي
مرنا : لا خلاص اهوه اهوه *بتمسح دموعها بايديها *
انا : انا بقولك كدا علشان مصلحتك ياماما متعلقيش نفسك بحد مبيحبكيش وبعدين انتي تعرفي ايه عني بتحبي منظر ودم خفيف بس لكن متعرفيش انا محترم ولا صايع هصونك ولا هبهدلك معايا
مرنا : * عنيها بتدمع وبصوت يدوب الحجر * مش مهم عندي دا كله انا اللي يفرق معايا اني ابقي جنبك وخلاص متعرفش انا لما بشوفك بس انش**** من بعيد ببقي مبسوطه قد ايه
انا : مرنا مالوش لازمه الكلام دا مش هيغير حاجه ويالا علشان تروحي
مرنا : * بانكسار * حاضر
انا : هوصلك فين ساكنه فين انتي
مرنا : وصلني للمترو وانا هركب من هناك
انا : ماشي اللي تشوفيه
(واحنا في العربيه )
مرنا : ممكن اطلب منك طلب واوعدك اني مش هقولك حاجه تاني ولا هجيبلك سيره الموضوع دا
انا : اتفضلي
مرنا : ممكن احضنك
انا : *بعصبيه *تاني
مرنا : و**** متفهمني غلط انا نفسي احضنك بس مش عايزه حاجه تاني
انا : وايه المقابل انا استفدت ايه كدا
مرنا : اللي عايزه اطلبه بس احضنك انش**** حضن واحد بس
انا : مش انتي عايزه تتحضني طب ياستي مش هينفع في الشارع عدي عليا في البيت احضنك
مرنا : * مبتسمه وفرحانه * بجد خلاص هجيلكو بكره بس انت هتبقي موحود
انا : تيجي فين انا مش قصدي بيتنا انا قصدي شقتنا القديمه شقه فاضبه وتحضني براحتك زي مانتي عايزه ( بحاول اعجزها )
مرنا : شقتكو القديمه (وبتبصلي وبتبص في الارض بنظره الاحاااا ايه دا )
انا : انتي اللي عايزه مش انا
مرنا : *بابتسامه مغلوبه علي امرها* وهتحضني
انا : * اكني شيطان بيتكلم * اللي انتي عايزاه هعملهولك
مرنا : طب حاضر بس ممكن تخليها الصبح وبدل مااروح الجامعه اجيلك علشان مبنزلش من بيتنا غير للجامعه
انا : ماشي ... انتي عارفه العنوان
مرنا : مش انتي هتيجي تاخدني من عند المترو
انا : لا مش انا اللي عايز انتي اللي عايزه انا اقعد باشا وانتي تيجي لحد عندي
مرنا : *بتفكر ومتلخبطه * طب طب خلاص ماشي قولي العنوان
انا : اهوووه ياستي .... يالا المترو اهوه سلام
مرنا : ( وفضلت شويه بتبصلي وبتبص للشارع متردده عايزه تقول حاجه وخايفه وبعديها فتحت باب العربيه ونزلت ) سلام

مشهد بيت شادي

انا : ازيك ياعمو شادي موجود
خالد ( ابوشادي ) : اه يابني اقوله مين
انا : مايكل زميله في الشغل
ابو شادي : اهلا يابني اتفضل .لحظه هناديه
شادي : ايه ياصاحبي عرفت تيجي علي العنوان
انا : ااااه سهل مش حوار يعني
شادي : طب يالا نقعد جوا في الاوضه بقولك ياخالد اعملنا شاي
انا : احا انت عبيط ازاي تكلم ابوك كدا
شادي : وانت مال امك انت ملكش فيه يالا خش بس خش
انا : ياسطه احا وهو ساكت كدا دا بدل ميقوم يلطشلك
شادي : ياعم وانت مال امك انت جاي تبضنا
انا : علي راييك وانا مالي كسمك علي كسمه
شادي : لااااااااا كسمه اه كسمي لا
انا : خول خول يعني مشفتش في خولنتك
ابو شادي : الشاي يابني
انا : تسلم ايدك ياعمو
شادي : اطلع واقفل الباب وراك .... استني هاتلي علبه سجايري من برا
ابو شادي : حاضر
انا : احاااااااااااااااااااااااااااااااا ايه ياسطي دا هو مين ابو مين
شادي : ههههههههههههههه هو احنا كدا عيلتنا مختلفه شويه
انا : دا انت لو عايش مع ابويا كان زمانه دافنك
شادي : ياعم اتنيل انت وابوك المهم هتيجي معانا المصيف ولا هتتعولق انا بفكر مطلعش
انا : لسا هشوف الدنيا صحيح هدير قالتلي علي اللي عملته مع منه انت اهبل يالا مافي كسم كوندم ولا توبس ولا جيبهم برا بكسمك حبكت تعمل فيها جوني سينس بميتين اهلك يعني
شادي : ياسطه اهي جت كدا وبعدين كسمها خلاص هتنزله
انا : طب وانت ناوي تتجوزها
شادي : احا لا طبعا هتجوزها ليه منا نكتها وفتحتها وحبلتها هتجوزها ليه
انا : صح انت فعلا نكتها اديتهولها مغري نظرتي فيك متخيبش انت عيل متناك وانا قلتلها كدا بس هي اللي كانت بتحبك
شادي : عيل خول بتطعني في ضهري ياصاحبي
انا :ياعم كسمك بلاش اوفر .... طب يابني متتجوزها البت بتحبك
شادي : ياسطه وانا كمان بحبها بس مش هينفع كذا سبب مش هينفع يخلوني اتجوزها
انا : ايه يعني الاسباب زبك معووج ولا حلمه بزها مطلعتش الماظ ولا كسها مطلعش بيطل علي البحر
شادي : هههههههههههه كسم سخافتك لا ياسطي مش كدا حوارات كدا
انا : متنطق يابن السخيفه واحنا من امتي بنخبي علي بعض يعني
شادي : ياسطي انا ابن متناكه مش بتاع جواز وهي محترمه وبنت ناس اهلها يشرفو انا لو اتجوزتها هعرها هتندم انها اتجوزتني
انا : ايه ياعم الكلام ابن المتناكه الكبير دا انتي بتشقيني معاك ليه متخلص وانطق
شادي : ياسطه وعلي بلاطه انا ابويا ميشرفنيش انا بس قاعد معاه لحد ماشقتي تتوضب واغور من وش كسمه
انا : ليه دا كله في ايه ولا انا شاكك في علاقتك بابوك ياض هو ناكك ولا ايه
شادي : هههه لا ياخفيف انا عارفك ابن متناكه زنان ومش هتهدي غير لما تعرف كل حاجه بص الملخص انه خمورجي وبتاع نسوان وياريته زبير دا النسوان ركباه وشغلانته في الكوافير متعرفش بقي هي السبب في خولنته ولا ايه السبب من ساعه ما امي ماتت من سنتين وهو بقي كدا ... اهدي جايلك في الكلام ... لحد من سنه فاتت مكنتش اقدر ارفع عيني فيه لحد مالقيته في يوم راجع سكران دخل نام وشويه سمعت صوت في الصاله طلعت اشوف في ايه لقيت وائل راكب عليه وبينيكه
انا : احا وائل مين
شادي : اخويا الصغير
انا : احا صغير ايه دا شحط دا في ثانوي وهو مش فاهم يعني وازاي ينيك ابوه كدا عادي
شادي : ماهو دا اللي استغربتله لما لقيت الواد مبسوط وابويا متكيف مش معترض وشكلها مكنتش اول مره
انا : احاااا اوبعدين
شادي : ولا قبلين رحت نازل عليه ضرب وشتيمه وسحبته لحد الحمام افوقه من الخرا اللي شاربه وكلت اخويا علقه بنت متناكه وتاني يوم خدت اخويا وديته يقعد عند عمه في البلد بحجه انه يشتغل معاه في الارض وابويا من ساعتها مبيرفعش عينه فيا وكاسر عينه زي مانتا شايف وكذا مره يحاول يجيب معايا ناعم ويتشرمط عليا علشان ارجع الواد مش علشان ابنه وحشه لا علشان عايز يتناك
انا : ولا انت بتتكلم بجد ولا انت مبضون من ابوك فبتعمل حوار وخلاص
شادي : وهحور علي كسمك ليه وبعدين مش انت اللي سالت وعايز تعرف انا مش هتجوز البت ليه
انا : وحياه كسمك هو اي حد يسالك هتشرد لابوك
شادي : لا ياكس انا حكيتلك علشان تزق معايا الدنيا وتقنعها انها تنساني ومتفكرش في الجواز انا عارف انها بتسمع كلامك وبتحترمك
انا : طب سيبك منها كسمها مش هتتجوز انت يعني خالص علشان ابوك
شادي : بعد مااجوز اخويا واطمن عليه ابقي اتجوز انا وهي اكيد اهلها مش هيستنو دا كله
انا : ولا انا في حاجه مش بالعها في الحوار دا ازاي ابوك بيتناك وقاعد دا كله مستني يشوف ابنه ومتناكش من حد تاني
شادي : عليك نوووور اديك قلتها انا بقي ايش ضمني انه ميكنش اتناك من حد تاني ويجي في يوم من الايام حد يكون عارف منه وعارفني ويقولها ان ابويا بيتناك شكلي هيبقي ايه بقي قدام عيلتها
انا : طب ماهو اي واحده هتتجوزها هتبقي نفس الحكايه
شادي : لا ساعتها هكون سبت البيت وبعدت عنه وهبقي اقول ان ابويا مات ... المهم سيبك انت كنت عايزني في ايه
انا : احا بعد اللي قولتهولي دا انا نسيت انا جاي ليه
شادي : ههههههههههههه ياعم فاكس كلها اقل من سنه والدنيا هتتظبط
انا : طب بص ياجامد في اكونت علي الفيس بوك اسمه محمد المصري هاتلي قرار كسمه هكرهولي
شادي : صعب نيييييييييييييك
انا : هو ايه اللي صعب اومال انت هكر ازاي
شادي : افهم ياغبي علشان اهكر لازم هو يفتح لينك ابعتهوله او احطله فلاشه في اللاب بتاعه فيها ملف بينزل تلقائي علي اللاب عنده بتخليني اقدر اشوف هو بيعمل ايه علي اللاب عنده واخد اللي عايزه من عليه
انا : طب خلاص سهله ابعتله اي لينك مبروك كسبت ايفون ولا شاهد لحظه سقوط فستان هيفاء وهبي
شادي : ههههههههههههههه احا هو في حد لسا بيخش علي الكلام دا
انا : واحد اسمه علي الفيس محمد المصري وكاتبه بالعربي مش بعيد تلاقيه بيدور علي سكس علي اليوتيوب .......ياعم اتعامل بس وحياه امك عايزه ضروري نيك
شادي : هههههههههههه امين هحاول بس تساعدني في موضوع منه
انا : ياعم كسمكو هو مفيش غيري في البلد هو انا الصدر الحنين بتاعكو
شادي : اه يابو قلب كبير
انا : ماشي اطير انا بقي ولو وصلت لحاجه كلمني علطول
شادي : امين سلام
( نزلت من عند شادي احا ايه القرف ابن المتناكه دا هي مالها بقيت وسخه ليه كدا واحد مراته بتنيكه والتاني بيتناك من ابنه والتالت معرص وديوث علي مراته كسم النت اللي ناك الشعب دا علي كسمي انا كمان منا بنيك ستي وام صاحبي وبستغل خالتي يعني انا اللي عدل منا اخول منهم المهم ركز كدا ياعم مايكل حوار خالتك شادي بيشوفه وحوار هدير واخوها ستك بتحله انت بقي بتعمل ايه انت هتحل موضوع منه وشادي وهتشوف حوار مرنا دي كمان هتنيكها وتسيبها ولا هتعمل فيها ايه هي البت كرباج وجامده نيك مليون غيري يتمنو ابتسامه منها بس انا مش بالعها انا من النوع ان مكنتش احفي ورا البت وتطلع كسمي محسش بقيمتها ولا احس اني فزت بيها في الاخر والشويتين دول يالا ادينا مستنين الفرج ..... الموبايل بيرن )
انا: ايه ياهدهد عارف و**** اني مبسالش عليكي بس انتي عارفه اتسحلت في الفرح وكدا
هدير : ولا يهمك يامايكل خد كلم
انا : مين اكلم مين .... الو ايوا مين حضرتك
جلال : انا جلال اخو هدير
انا : اهلا وسهلا بحضرتك خير
جلال : لا خير طبعا بص علشان نجيب من الاخر انا عارف ان هدير حكتلك وعرفتك الحوار فمن الاخر متلعبش معايا انت مش قدي وطلع نفسك بدل مااذيك علشان انا وحش اوووي ولما بزعل ماقولكش
انا : طب انت ايه اللي مضايقك تحكيلي ولا متحكليش انت مش جامد وواثق من نفسك عايز ايه بقي
جلال : ههههههههه طب بص يابن المتناكه علشان الزوق مينفعش معاك لو مطلعتش نفسك من الحوار انا هنيك كسمك هخليك مره بكس هخلي اصغر عيل عندي يعلمك الادب فاهم ولا لاء ياين الشرموطه
انا : كدا انت اهبل وانا ماليش في شغل الخولات اللي بيقعدو يشتمو في التليفون دول انا جايلك بنفسي لحد عندك نشوف الحوار دا مع بعضينا ... سلام ياجامد

مشهد بيت هدير

(جلال وهدير وامنيه قاعدين في الانتريه خبطت علي باب الفيلا هدير فتحتلي )
هدير : * بخوف وقلق * انت جيت ليه ليه
انا : هشربها سكر زياده
جلال : اهلا بالمنقذ بسبع الرجال اتفضل بيتك ومطرحك
انا : جلال بيه ازيك عامل ايه عاش من شافك ياراجل
جلال : ههههههههههههه مش قلتلك هيجيب ناعم
انا : انا طلبت قهوه من هدهد تحب تشرب حاجه معايا ولا شربت
جلال : *واثق من نفسه* ومالو نشرب وننبسط
انا : ايه دا دي ميريت مستورد صح طب ممكن سيجاره ادوقها .... حبيبي تسلم .. تاخد مكانها ولا مسامح
جلال : ههههههههههه و**** انت عسل طب ايه رايك تبقي صاحبي وتسيبك من البت دي ونعمل بزنس مع بعض
امنيه : فكره حلوه ياجلال شكله بيفهم ومش هيتعبنا
انا : ايه دا انتو بتكلموني انا لامواخذه معلش كنت مركز مع السيجاره طعمها حلو فشخ
امنيه : ولا اسلوب الاستهبال والاستعباط دا مش هيخش علينا عايز ايه اخلص عايز فلوس عايز كام
انا : 80 مليون جنيه
امنبه : وبعدين بقي في اللي جاي يهزر دا اتصرف انت ياجلال انا بضاني متستحملش
انا : معلش انا اسف بس بضانك ازاي مينفعش انتي ممكن تقولي يابيوضي او يابويضاتي ولا ايه ياجلو
جلال : هههههههههههههههه كفك و**** حلوه
امنيه : *بنرفزه * جلال ايه اللي بتعملوه دا .... طب ياعم الظريف انطق عايز ايه احنا بندي الفرصه مره واحده
هدير : القهوه اهيه ( وقعدت جنبي )
انا : عايزه تعرفي ردي بس قبل ماتجاوبي بس عايز اعرف انا لو اتفقت هتفق مع مين
جلال : معايا انا الاتفاق معايا انا
انا : ( رحت ماسك ايد هدير وهي جنبي وبوستها قدامهم ) هو دا ردي ايه رايكم
جلال : طيب بحيث كدا بقي هنتكلم علي بلاطه انا معرص اه معرص علي مراتي وعلي اي ابن متناكه هيديني فلوس يعني مفيش حاجه ابكي عليها لا شرف ولا ترف واختي قدامها اهو بقولك كسمها هاخد فلوسها يعني هاخد فلوسها زوق عافيه لو هفضحها عادي مش هيفرق معايا لو هجيب ناس تنيكها وتمضيها غصب عنها كسمها هعمل كدا واللي هيقف في سكتي هوديه ورا الشمس وهندمه علي اليوم اللي امه خلقته فيه
هاااا ايه رايك في الكلام
انا : بس خلاص كدا ولا في حاجه تانيه
امنيه : *حاطه رجل علي رجل وبعظمه * لا ياحبيبي متخافش دا كل دا بس يعتبر بنسلك زورنا لو عايز اكتر فيه بس انت مش هتستحمل ياحبيبي
انا : وانتي ياهدهد مش هتقولي حاجه هتقعدي ساكته كدا طب قولي اي جمله في المشهد الدرامي دا طب علي الاقل اساليني القهوه عجبتني ولا لاء
هدير : *بتبتسم * و**** انت رايق وهتوديني في داهيه
جلال : الاسبوع المهله فاضل فيهم كام يوم وبعديها متلوميش الا نفسك وانت يامايكل ممكن تطلع من هنا كسبان لو خلتها تديني الفلوس واديها الفيديو بتاعها وشكرا مش عايز منها حاجه تاني
انا : طب انت مفكرتش ان انا ممكن اكون بسجلك ولا حاجه وخصوصا اني اول مجيت طلعت موبايلي علي الترابيزه وسايبه ملمستوش
امنيه : سجل ولا يفرق معانا هتعمل محضر وتتحامي في الحكومه شكلك لسا مش عارف بتتعامل مع مين * راحت فاتحه رجليها * شايف رجلي دي كل لما تتفتح باخد قصادها خدمه فانت هيبقي تمامك معايا فاتحه رجل شفت قد ايه انت قليل اوووي
انا : طب خلاص الفيديو مقابل الخمسه مليون انا موافق
هدير : ايه دا بتقول ايه
انا : مانتي شايفه ولا تحبي تتفضحي يعني
جلال : تعجبني اهو كدا الكلام
انا : انا مستعد اخليهالك تكتبلك شيك حالا بس بشرط اشوف الفيديو
جلال : بسيطه هاتيلي اللاب ياامنيه
انا : هو مش كان علي الموبايل
جلال : هههههههههه لا منا عامل 3 نسخ واحد علي الموبايل وواحد علي اللاب وواحد علي فلاشه متشال
هدير : طب وانا اضمن منين انك بعد متاخد الفلوس مش هتهددني بعد كدا
جلال : من غير ضمانات
هدير : انت ساكت ليه متقول حاجه يامايكل
انا : الراجل عداه العيب انا مشفتش في صراحته قبل كدا اهنيك ياباشا علي صراحتك دي
جلال : ههههههههههههه امسك ياسيدي اللاب اهوه
انا : * مسكت مفاتيحي وطلعت الفلاشه حطيتها في اللاب * ممكن اخد الفيديو علي فلاشه
جلال : * قام وجيه عليا* لا طبعا انت عبيط ولا ايه (ونتش اللاب وشال الفلاشه بعديها حطها تاني لقاها فاضيه راح رمهالي )
انا :في ايه ياجلال هتفرق يعني 3 نسخ من 4
جلال : عايز تتفرج عليه هيبقي عندي علي اللاب غير كدا لاء
انا : وانا هشتري سمك في مياه افرض انا عايزه اتفرج عليه واتمزج بيه
هدير : ايه اللي بتقوله دا
انا : هو دا شرطي يااما اخده علي فلاشه يااما مافيش فلوس
امنيه : احنا شكلنا ضيعنا وقتنا ........ وقتك خلص سلام
انا : اللي تشوفوه سلام
هدير : استني انا جايه معاك
جلال : رايحه فين
هدير : وانت مال اهلك انت منك لله
انا : رايحه فين انتي
هدير: مش هينفع اقعد هنا دقيقه واحده انا لميت هدومي وهروح اقعد في اي حته
انا : طب هاتي عربيتك وحاجتك ويالا
جلال : يومين والاقيكي هنا يابتديني الفلوس يامتلوميش الا نفسك
هدير : منك لله وانت يامايكل روح منك لله ضيعتني وضيعت مستقبلي
انا :* ببص في الارض* انا اسف ياهدير
( وسبتها ومشيت متضايق اني معرفتش اساعدها وهما شكلهم عيله بنت متناكه وانا عايز اقولها انا مال كسمي مش هي اللي اتشرمطت كسمها بقي وكالعاده بيقطع حبل افكاري الموبايل بيرن )
انا : الو ايه ياام اندرو خيييير
ام اندرو : مالك يالا بتكلمني كدا ليه
انا :مفيش مخنوق شويه
ام اندرو : طب تعالي عايزه اتكلم معاك شويه عدي عليا
انا : اجيلك فين الدنيا ليلت خليها بكره
ام اندرو : ياواد متبقاش سئيل كدا محتاجاك في موضوع
انا :سئيل!!!!!! متعدلو بقوكو دا بقي ياجدعان محدش بيقول كدا دلوقتي مكفايا خرا بقي
ام اندرو : هههههههههههه خرا في عينك يازباله الزباله انت
انا : بقولك ايه انا جيلكو دا بيعصبني بطريقه كلامه دي وبعدين مش جاي انا ...عندك موضوع حليه مع نفسك وهو انا الاخصائي الاجتماعي بتاع اللي خلفوكو
ام اندرو : طب يابن مني علي صوتك عليا كمان ياواد علشان انسل الشبشب علي دماغك اخلص يالا عايزاك في حاجه مهمه
انا : وغلاوه مني لو طلعت حاجه تافهه او مشكله كبيره لاهسيبك وامشي
ام اندرو : هههههههههههه انت بتقول ايه ياواد انت ماهي ياتافهه يااما كبيره ههههههههههه دا انت لسعت خلاص وشكلنا هنوديك السرايا الصفرا
انا : السرايا الصفرا !!!!! طب اقفلي اقفلي **** يباركلك انا بضاني بقت في زوري اقفلي
ام اندرو : ههههههههههههه طب ياوسخ مستنياك

بيت اندرو القديم

انا : خير ياست الكل في ايه
ام اندرو : تشرب ايه ياحبيب ست الكل
انا : مش مطمنلك
ام اندرو : ليه ياواد هو انا بعبع
انا : انا مقضيها مشاوير من الصبح وهموت وارتاح
ام اندرو : زعلان علشان حب عمرك بيتجوز النهارده
انا : وانتي عرفتي منين
ام اندرو : وهو اندرو بيخبي عليا حاجه
انا : اه ياستي زعلان علشان فرحها النهارده
ام اندرو : طب متزعلش ياواد هي الخسرانه صدقني بكره اجوزك ست ستها
انا : *بعيط * مش عايز ست ستها انا عايزها هي
ام اندرو : * بتاخدني في حضنها * يالهوووووي انت بتعيط يامايكل للدرجه دي بتحبها *بتطبطب عليا * دا انا اول مره اشوفك بتعيط طب خلاص يابني متقطعش قلبي عليك يمكن لو كنت اتجوزتها مكنتش هترتاح خلاص بقي ياواد هو في راجل بيعيط ولا اقولك عيط ياواد عيط وطلع كل اللي جواك متشيلش في نفسك عيط في حضني ياقلب امك اااااااه عيط ياحبيبي عيط
انا : *بمسح دموعي * خلاص ياعفاف مفيش حاجه كانو شويه مشاعر مكبوته وطلعتها
ام اندرو : هو انت مبتفضفضش مع حد ياواد يعني مبتشكيش همك لحد لامك مثلا لابوك
انا : *بابتسامه سخريه * هيه امي.. امي دي عايشه في عالم موازي لوحدها اولويتها في الحياه تعمل الاكل والشرب وتدور علي الهدوم تغسلها وتشوف ابويا كل ولا شرب ولا بيعمل ايه وتقعد تحسب في مصاريف البيت والجمعيات ولو فكرت تتكلم معايا بتفتح موضوع الجواز ونفسها تفرح بيا وطول اليوم خناقات مع اختي علشان تساعدها في شغل البيت وابويا عايش في زمن تاني الاول كان يرجع من الشغل يفكر ازاي يتخانق معايا علي قد ماكنت بتخنق منه علي قد ما حسيت بقيمه الخناق دلوقتي علي الاقل كان في مجال للكلام والحوار دلوقتي يرجع من الشغل يتغدي يقعد علي الكمبيوتر بالساعات يحرق في سجاير وشاي وبقوم علي بليل ينام ولا حياه لمن تنادي اسكتي اسكتي والنبي ياعفاف وهو احنا بنضيع ولا بننحرف من شويه دا لولا ان انا بحب اختي وبنتكلم مع بعض كان بقي كل واحد في البيت في وادي تصدقي وتامني ب**** انا مش فاكر اخر مره قعدت اتكلمت مع امي في مشكله كانت امتي
ام اندرو : كل دا شايله جواك يابني طب لو احتاجت تفضفض مع حد انا موجوده مش انا امك حبيبتك برضو
انا : احنا قلبناها دراما كدا ليه يخربيت امك ياشيخه شوفتي بقيت شبه الجيل بتاعكو اهوه حتي طريقه كلامي بقيت زيكو منك لله ياشيخه عوجتيلي بقي
ام اندرو : انا اللي غلطانه يابن الجزمه اني قلبي عليك ياكش تولع
انا : اااااااااااااه طب خلاص شعري شعري و**** بتوجع طب خلاص هتلم اهووووه ...... وبعدين فين اميره مش سامع صوتها يعني
ام اندرو : في رحله مع اصحابها
انا : طب كنتي عايزاني في ايه بقي بدل منتسحل في مليون حوار
ام اندرو : كنت عايزه اكلمك في حوار مادونا مرات ابني
انا : انتي اتجننتي رسمي عقلك ضرب صح انتي احمدي ربنا اني بكلمك تاني اصلا
ام اندرو : طب اهدي وافهم كدا لو معجبكش الكلام خلاص امشي
انا : اناهسيبك ترغي علشان انا عارف البيضه اللي عليكي لازم تنزل بس وشرف امي انا عارف كل كلمه هتقوليها
ام اندرو : طب هقول ايه يافالح
انا : هتقوليلي البنت متجوزه بقالها كتير وانت عارف اندرو يعني علي قده وهي برضو نفسها تتناك نفسها تحس انها متجوزه انهي الاحسن بقي تروح تتناك برا وتتفضح او حد ابن حرام يصورها ويبتزها ولا انت تريحها وتبقي ستر وغطا عليها وعلي صاحبك اقوم انا قايلك لا مينفعش دي مرات صاحبي تقومي انتي تقوليلي طب ماانت نكت ام صاحبك ولا امه عادي ومراته حرام اقوم انا اعطل ومعرفش ارد تقومي تقوليلي فكر كدا ياواد هتلاقي ان كلنا كسبانين من جميع الاتجاهات اقوم انا اسكت شويه واسرح وابتدي افكر واقولك ماشي او تدلعي عليا لحد مااهيج واقوم انيكك وبعد مانيكك وانتي فحضني تطلبي مني بكل حنيه اني اريح البت وان زبري جامد وجبار وبيخرم الحيطان وحرام البت نفسها تتناك بزبر زي زبرك ياهرقليز .... صح مش هو دا اللي هتقوليه
ام اندرو : خلصت ولا لسا هتتذاكي تاني
انا : استني كدا ... لا خلاص مفيهاش حوار تاني انا خمنت كل السيناريوهات
ام اندرو : ههههههههههههه علشان لسا ابن امبارح خد الجديد بقي ...خشوا ياعيال
( لقيت اندرو ومادونا طالعين من اوضه اميره وجايين علينا مادونا لابسه قميض نوم فااااااااجر لونه اسود وهو طالع بروب مقفول )
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احااااااااااااااااااااااااااااااااا ا ايه دا مش فاهم
ام اندرو : ولا اتلم ايه الصوت اللي بتعمله دا
انا : اتلم احااااااااااااا ايه اللي انا شايفه دا مترد عليا يابني انت مبتسم كدا ليه ببضان دا بدل متطلع تقتل كسمي علي الكلام اللي سمعته دا انا كان قلبي حاسس انك بقيت معرص صح بقيت معرص وحياه امك تقولي ان انا غلط وان اللي في دماغي غلط
اندرو : طب اهدي بميتين امك وسبني اقول كلمتين علي بعض ..خد ولع واهدي روحي يامادونا اعمليله حاجه يشربها
انا : *ببص لاندرو وابص لامه * ورحمه ابوك ميطلع اللي في دماغي يااندرو صعب صعب عليا الموقف صعب انت فاهم حاجه انت ايه كسم البرود دا ولا لو مبطلتش تبتسم هقوم اضرب كسمك
ام اندرو : متتلم بقي ياواد ايه الشتايم دي كلها متحترم نفسك واهدي واسمع متبقاش متسرع
انا : طب اديني هديت اهوه انطق واخلص
اندرو : طبعا انت عارف ان انا بتاعي يعني ميشرفش وكدا وان انت صاحبي من زمان ويعتبر اخويا وكل حوارتنا مع بعض ومبنخبيش علي ..........
انا : ولا اخلص مش قاعدين في كسم برنامج بنشكر في بعض انجز وهات من الاخر
اندرو : طب اشرب الليمون طب واهدي
انا : متتباردش علي كسمي علشان انا بضان وانت عارف
اندرو : طب خلاص اهدي طيب من الاخر والملخص انا عارف انك بتنيك امي متستغربش انا عرفت وخلاص ومراتي نفسها تتناك تحس انها متجوزه وانا انت عارف ان زبري صغير وهي لما شافتك اخر مره عندي طلبت مني انها تتناك منك متفتكرش انه سهل عليا اقولك الكلام دا بسهوله كدا حط نفسك مكاني مش هقولك انها ماسكه عليا ذله ولا بتعايرني بالعكس دي شايلاني في عنيها وبقالها اكتر من سنتين ومشتكتش لحد مافاض بيها خلاص تعبت مش قادره والازبار الصناعيه مش مريحاها نفسها تحس بنيك بجد حقيقي وانت علطول كاتم اسراري وعمرك ما جليت معايا في حاجه اسمعني بس ولما جيت افاتح امي في الموضوع دا لقيتها عارفه ان مادونا نفسها تتناك منك وساعتها قالتلي ان انت نكتها اكدب عليك لو قلتلك اني اتعصبت او اتنرفزت واحد في مكاني ملوش حق يتكلم ولا يفتح بقه وكمان اللي متعرفوش ان مادونا هي اللي بتنيكني وطبعا انت عارف السبب ايه اللي خلاها تنيكني انا واحد مش عايز بيته يتخرب عايز يبسط مراته ويرضيها زي مابترضيه وفي نفس الوقت المجتمع دلوقتي ابن متناكه وكله يموت في الفضايح والابتزاز انا قلتلك كل اللي عندي وانت ودماغك انا عارف ان ممكن دا يخسرنا صحوبيتنا ومتفتكرش اني بضحي بصحوبيتنا علشان ارضي مراتي بس انا فعلا مش عارف وبعدين زي منتا قلت لامي مش هتفرق طالما انك نكت امي وانا مفرقتش معاك يبقي تنيك مراتي عادي وبس مستني اسمعك
انا : في حد تاني عايز يقول حاجه
ام اندرو : يابني احنا عرينا نفسنا قدامك علشان بنثق فيك ولا يرضيك يعملو حاجه برا ويتفضحوا وابن الخايبه ميعرفش يتصرف ويجيلك تاني وتبقي حوار ومشكله منتا عارف
انا : طب انا هسال كل واحد فيكو سوال وعلي حسب اجابته مش انا اللي هقرر انتو اللي هتقررو اذا كنت اوافق ولا لاء ماشي
ام اندرو : ماشي
انا : مادونا ايه رايك في منظرك كدا وجوزك راجلك بيتحايل علي صاحبه علشان ينيكك علشان صاحبه ارجل منه لا والانقح ان صاحبه مش موافق وبيتشرط عليكو كمان ؟
مادونا : *بتبص في الارض * مش هتفهم الاحساس اللي انا حاساه ولا هتحس بالنار اللي جوايا انا زيك بالظبط بين نارين نار ان جوزي بينزل من نظري كل يوم عن الاول بس بحبه ونار ان انا ست نفسي احس اني زي اي ست متجوزه عادي حياتها طبيعيه بتتناك من جوزها عادي وطبيعيين ومش قادره اتكلم لانه غصب عنه مش بمزاجه انه زبره صغير ولا بمزاجه انه يحب يتناك وبرضو لانه بيحبني وشايلني في عنيه فمتضغطش عليا اكتر من كدا وتمثل دور الاخلاق والمبادئ والكلام دا مفيش حد فينا مبيغلطش وكل واحده وليه نقطه ضعف
انا : تمام .... وانتي ياعفاف ايه رايك في ابنك الحيله الراجل اللي عرف انك بتتناكي وعادي بيعرص عليكي وايه رايك في مرات ابنك اللي عايزه تتناك من نفس الراجل اللي ناكك اللي هو صاحب ابنك اللي يعتبر ابنك اللي مربياه من وهو صغير اللي كنتي بتغيرليه وكنتي بتديله فلوس يروح يجيب حاجه حلوه اللي كان نفسك تجوزيه لبنتك اللي لسا من شويه كان بيعيط في حضنك ومعتبرك امه ؟
ام اندرو : اجابتي هتضايقك
انا : جاوبيني عادي
ام اندرو : رايي ان صاحب ابني اللي هو ابني وكنت بغيرله وهو صغير و....الخ هو نفس الراجل اللي لما كبر ناك اللي بيعتبرها امه واستسلم لشهواته وخان صاحبه الكلام دا تقولهولي لما اكون انا عرضت عليك تنيكني وانت موافقتش لكن انت ريلت علطول ومستحملتش فمتعمليش فيها سبع الرجال وتقطمني بالكلام وبالنسبه لابني الحيله انا عارفه من ساعه ما ابتدي يكبر وانه هيبقي ضعيف في السرير وبحاول احميه وجوزته واحده عارفه انها هتصونه ومش هتزله في يوم من الايام ولا هتعايره عارف ليه علشان انا ام وبحب ابني مهما كان هو ايه وبالنسبه لان انا سبتك تنيكني ليه لان انا ست برضو وليا احتياجات مش معني كدا ان كل ست جوزها مات تنحرف وتدور علي حد ينيكها بس انا ضعيفه شهوتي اكبر مني وانت حليت في عنيا زي اي ست مابتحب راجل او راجل يعجب بست ويبقي نفسه فيها
انا : تمام ... اندرو هتقدر تقعد معايا علي القهوه وترفع عيني في عينك وانا نايك مراتك وامك ومش بعيد تطلب مني انيكك معاهم؟
اندرو : مانا قعدت معاك علي القهوه عادي لما انت عرفت حوار المتسوله لما ناكتني وكمان شفتني صوت وصوره بل بالعكس انا اللي وريتك وقلتلك كل حاجه واهو عادي بكلمك واول ماجيت من السفر كلمتك علشان انت صاحبي وانا بحبك والدنيا عادي سيبك من الكلام دا انا عايز اسالك انت بقي سوال طالما انت قلبتهالنا دراما وحصه تاريخ في الصح والغلط وجاي تتنطط علينا وعايز تعلمنا الادب بالطريقه ايه اللي خلاك اصلا تقعد وتسمعنا وتناقشنا مع انك في الاول كنت متعصب وعامل فيها كسم الشهامه مسبتناش ومشيت ليه وكنت هتبقي علمتنا الادب صح كنت هتخلينا قاعدين مكسوفين من نفسنا وكنت هتجبرنا نكلمك ونتحايل عليك ونعتذرلك الا بقي لو كان انت عاجباك مادونا ونفسك تدوقها ونفسك تنيك امي ولا ايه رد ياجاااااامد * ورجع سند لورا وحط رجل علي رجل *
انا : انا قلتلك في الاول هسالكو وانتو اللي هتقررو اوافق ولا لاء انتو موافقين انا معنديش مانع
اندرو : واحنا مش موافقين
انا : تمام استاذن انا بقي مليش لازمه في القاعده كدا يالا سلام
ام اندرو : يعني بعد دا كله هتمشي علشان ترضي كبرياءك وغرورك طب انا عايزاك متخربش علينا وغلاوتي عندك طب بلاش انا وسيبك من اندرو ريح البت الغلبانه دي علي الاقل البت حلمت باليوم اللي تتناك فيه ومصدقت متكسرش بخاطرها البت غلبانه ونفسها فيك متبقاش بايخ بقي
انا : يطلب مني انيك مراته وانا اوافق
ام اندرو : هو عند وخلاص
انا : احب اسمعها
اندرو : ههههههههههههههههه لا برضو مش بمزاجك بمزاجي انا
مادونا : *عنيها كلها شهوه وشويه وهتعيط * ارجوك يااندرو علشان خاطري انا تعبانه محتجاله علشان خاطري نفسي اتناك منه مش انا مراتك حبيبتك اللي بتريحك علطول ارجوك خليه يريحني
اندرو : * ببضان * طب ياعم نيك مراتي
انا : وانا مش هنيكها هههههههههه
ام اندرو : ماخلاص ياخول انت هتخليني اشتمك ليه متزيطش فيها بقي يالا خد البت وخش جوا بس براحه عليها واوعي تخلص عليك هههههههههه
انا : تعالي يامادونا
مادونا : اروح يااندرو ؟
اندرو : روحي ياحبيبه اندرو واتبسطي
انا : هههههههههههههههه يالهووووووي قنبله رجوووووووووله ياريتني نص رجولتك دي
اندرو : مخلاص ياكسمك هتزيط
انا : اقف لنا علي الباب بقي امسكلنا الفوطه عقبال ماانيك مراتك الجامده دي واجيلك
اندرو : لا ياجامد هنيجي معاك نتفرج
مادونا : بلاش اول مره خليني اخد عليه الاول وبعدين تعالو
انا : اقنعتك اهيه اقعد نيك في امك شويه يووووه نسيت انك عطلان خلاص نيكيه انتي يافوفا
ام اندرو : ماخلاص يالا بطل استفزاز بقي وشوف انت رايح فين

اوضه النوم

انا : احااااااااااا طب استني اخش استحمي واجيلك نضيف
مادونا : *بلهفه ورعشه *مش مهم عايزاك زي مانتا كدا
( راحت مقربا عليا وبصتلي في عيني وبعديها راحت واخده شفايفي في شفايفها وروحنا في بوسه طويله طلعت فيها كل سنين الحرمان وراحت نازله علي البنطلون بتفكلي الحزام بسرعه وبلهفه وبتفتحلي السوسته وتفك الزرار وايديها بتترعش ونزلتلي البنطلون والبوكسر وانا بتاعي كان واقف نيييييك من سربعتها ولهوجتها وراحت هجمت علي زبري ببقها زي المحرومه وماسكاني من رجلي وعماله تمص فيه وتدخله في بقها جامد لحد نصه وتقوم تطلعه وتقعد تكح وتتف عليه وتمصه من الجنب طالعه نازله وتلعب بلسانها في الراس ومن الجنب عند البضان وتلحس فيه وزبري بقي غرقان مياه من ريقها وخط رياله نازل من عند راس زبري لحد شفتها انا شفتها كدا رحت نازل عليها بايسها في شفايفها وبقومها وانا ببوسها ووقفنا وهي بتبوسني وتتنفس بسرعه وماسكه زبري بايديها وراحت زقاني لورا علي الحيطه وراحت رافعه القميص شويه واحنا واقفين انا ضهري للحيطه وراحت تحك زبري في كسها وتضم عليا جامد من فوق الكلوت وانا من هيجاني رحت منزل ايدي علي بزازها بعصرها وايدي التانيه بزيح لحها الكلوت علشان تحك زبري علي شفايف كسها وبقينا واقفين شفايفي في شفايفها وايدي الشمال علي ضهرها من ورا بزقها عليا واليمين ماسك راسها وانا ببوسها وهي ايديها اليمين بتفرش زبي علي كسها والشمال ماسكه في القميص من جنبي واحنا الاتنين هيجانين علي اخرنا ونفسنا في نفس بعض بسرعه وراحت مدخلاه في كسها سنه وراحت طلعته دعكت فيه وراحت مدخلا الراس تاني وزقته شويه وبعديها راحت مطلعاه دعكته وتفت عليه ودخلته سنه اكتر رحت انا زاقق زبي جواها مره واحده هي بتصوت وتبرق رحت كاتم صوتها بشفايفي علي شفايفها ورحت رافع رجليها وهي واقفه علي رجل واحده وعمال ادخله واطلع في كسها وهي بتوحوح مش معايا مركزه في الزبر اللي بينيكها لاول مره بتتناك وتستمتع ورحت زودت في السرعه جامد لقيتها بتصوت وتوحوح بصوت عال فششششخ معرفش بتسمع اللي برا ولا هي فعلا محرومه من الصويت ومكملتش دقيقتين ولقيت رجليها بتترعش وزبري بيطلع من كسها وجابت عسلها علي علي بطني وزبري كتيييييير اكنها بتشخ عليا عرفت ساعتها انها مش مختونه وقلت كسم الجمال دا انا هنتمتع نييييك ولقيتها وقعت علي الارض مش قادره تقف رحت زي ماهي وهي علي الارض رحت منيمها علي ضهرها ورافع رجليها تانيها علي صدرها وانا رحت نايم فوقيها بس وضع اكني بلعب ضغط ورحت نازل علي كسها مره واحده مدخله ومطلعه وادخله واطلعه كله كذا مره وهي تصوت )
مادونا : * بصوت متقطع وبتتنهد * متطلعوش متحنسنيش دخله دخله اااااااه كله كله كله ايوا كله حركه حركه جوااااا ايواااا اخبط جوا اووووي في الحته دي ازنقه جامد انزل عليا دخلو لحد بضانك اااااااااااااااااااااااااااه *تنهيده فيها حرمان رهيب* سيبه كدا اي اي اي سيبه متحركوش خليه لاخره جوا كدا خليك خليك علشان خاطري (ولفت رجليها حوالين وسطي بتزقني عليها بايديها من ضهري خايفه اهرب منها ) ايواااا جوا متطلعوش عايزه اتفشخ عايزه اجيب دمممممممم ااااااااااااه
(وابتدت تترعش تاني ولقيت حاجه بتزق زبي لبرا وهي قافله عليا مش عارف اطلعه فضلت ضماني عليها يجي 5 ثواني ووشها بيحمر ومنفوخ وكاتمه صويتها باعافيه وعنيها بتدمع من الشهوه وراحت فكت رجليها مره واحده وزقتني من بطني ومصوته حته صويته بتجعر مش بتصوت وكسها عمال يطلع في مياه نافوره طالعه وبتدعك في كسها ووسطها طالع نازل بتتنطط لفوق وتحت ورجليها بتترعش جااااااامد وتجيب وبتاكل كسها مش بتدعكه وعرقت فشخ بمعني الكلمه وتصوت وتهدي وتصوت وتهدي وانا جسمي بقي كله مياه منها وكنت هضحك من منظرها ومن رعشتها لحد مالقيتها هديت شويه وابتدت تظبط نفسها وراحت فاتحه عنيها وبصالي )
مادونا : تعالي في حضني بوسني عايزه اتباس
( رحت نايم عليها وهي عرقانه وانا مبلول من مياه كسها ورحت ببوس في شفايفها وهي بتبوس وبتحرك راسها مع البوسه يمين وشمال وماسكه راسي من ورا ضماني علي شفايفها رحت انا مدخل زبي فيها تاني وهي بقت تصوت جوا بقي صويت مكتوم وانا لقيتها هديت وبقي النيك عادي بالنسبالها قلت احا انا لازم اكيفها ورحت مطلعه من كسها وضاربها علي كسها بكف ايدي لقيتها صوتت وبصتلي وحطت صباعها علي شفايفها قلت يبقي عجبتها الحركه وضربتها كذا مره علي كسها وهي تتاوه وتبصلي بعلوقيه وتمص صباعها وتضحك تعض شفايفها رحت لاففها علي جنبها وضربتها علي طيزها ونمت وراها صدري في ضهرها واحنا الاتنين نايمين علي جنبنا ورحت رافع رجل من رجليها لفوق دخلت زبري في كسها ورحت مريح رجليها علي رجلي وايدي من تحت راسها ببوسها في قفاها وكتفها وايدي التانيه ماسك رجليها من فخدها الوضع دا تعبني انا كنت حاسس بنار في عمودي الفقري وضع ابن متناكه صعب نيييك ميعملهوش غير بطل فيلم سكس انا مكملتش دقيقه ورحت مطلعه ولفيت وشها ليا نفس الوضع بس بدل ماهي مدياني ضهرها مدياني وشها وبقي وشي في وشها رحت ضاممها عليا اوووي ورافع رجليها عليا ورومانسيه بقي زبي في كسها وايدي تحت راسها بضمها عليا وهي باصه في عيني وبتتاوه وتصوت وكل شويه تبوسني او ابوسها ونبص لبعض ولما تيجي تتاوه هي او تصوت تضحك بعلوقيه مع الصويته وتبصلي والحركه دي هيجتني اكتر ولقيت كسها بيقمط ويقفل علي زبي اووووي معرفش عملتها ازاي هي بس لقيتني بصوت من الحركه وهي بتبوسني وانا بصوت ورحت مطلعه علي اخر ثانيه جايبهم علي كسها من برا وبنهح واتنفس بسرعه وهي بتصوت معايا و بتمسحلي عرقي وتبوسني في كل حته في وشي ووشها مبسوط ونزلت مصتلي زبري ونضفته من اللبن ولقيتها بتاخد اللبن من علي كسها وبتبلعه وتلحسه )
مادونا : لبنك سخن وطعمه مالح وحلو اوووووي
انا : *بنهج * احااا ايه دا انتي جامده نيييك يخربيتك اول مره واحده تبلع لبني
مادونا : انا برضو دا انتي خليتني اجيب لما شطبت وبعدين لبنك انا اولي بيه مش حرام يترمي برا
انا : (رحت بايسها في بوقها ) انتي مش مختونه صح
مادونا : * باستغراب * اه صح عرفت منين
انا : هههههههههه انا بابا يالا وبعدين مش اي واحد يعرف المعلومه دي
مادونا : طب سيبك من الرغي وقوم نيكني تاني مشبعتش لسا
انا : ولا عمرك هتشبعي انتي محتاجه تتناكي اسبوع ورا بعضه لحد متبقي طبيعيه بس انا صعب دلوقتي تاني انا صاحي بدري ولا كلت ولا نمت ولا قعدت دقيقتين علي بعض وجعان خول
مادونا : طب ناكل وتنيكني بعديها
انا : هجيلك تاني متخافيش مش هسيبك احكيلي بقي وانتي في حضني بصراحه متشاقتيش من ورا اندرو
مادونا : اتشاقيت بس علي النت شات وصوت بس مش اكتر من كدا انت بس بعد اندرو
انا : ههههههههه ماشي هصدقك
(بتدخل ام اندرو واندرو )
ام اندرو : ايه ياعرايس مزهقتوش ولا ايه الليله حلوه شكلها
مادونا : متكسفنيش بقي **** وبعدين اندرو ازاي تخش عليا بتكسف
اندرو : ههههههههههه احا لا صح عندك حق
انا : هههههههههههههههههه دا انتو عيله مهزقه
اندرو : طب ياعم الزبير يالا علشان تتعشي انت شكلك تعبت وفرهردت
انا : اصل مراتك جامده بصراحه احا دي لو مراتي انيكها كل ثانيه
اندرو : شكرا لاضافه سيادتك يالا وتعالو كملو بعدين
انا : انا مشفتش في تعريص الواد دا دا التعريص عنده موهبه مش هوايا
مادونا : ههههههههههههههههههه دا مواهبو متعدده مشفتوش بقي وهو بيوحوح علي السرير وبعدين اتلم دا برضو حبيبي
انا : طب ياختي قومي علشان انا ميت من الجوع .............................انتهي الجزء الرابع عشر


مشهد ما بعد النهايه
خالتي : حقك عليا يامايكل انا اسفه ......



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الخامس عشر
(بيت مايكل)



الشخصيات كما هي

انا : احكيلي عملتي ايه في الفرح ؟
اختي : اسكت يامايكل حته فررررح انا مشفتوش قبل كدا حته قاعه تحفه تحفه ولا البوفيه ولا الاغاني ولا.....
انا : فرح عيان يعني مالوش لازمه
انا : رغم دا كله بس العريس شكله شلحف كدا وجلنف
انا : جبتيها منين الجمله دي
اختي : دا علي اساس ان اخويا طيار ماهو صايع والفاظه شبه وشه
انا : طب ياحب العمر يامدفيه العش فطرتي ولا اعملك فطار معايا
اختي : ايه دا ايه دا ايه دا من امتي الحنيه دي
انا : انا غلطانلك انجري اعمليلنا فطار ( علي قفاها )
اختي : طب متديني قفا تاني وتعمل انت الفطار وانا مسامحاك
انا : دا بقي كييف عندك بقي
اختي : ايدك حنيه ياسيد المعلمين يامافيا ياكبير
انا : انا مش مطمنلك يابنت انتي
اختي : راضيه عنك ياهداف علشان صالحت البت وكبرتني قدامها
انا : دا انتي بقيتي بنت سوق بقي ومعلمه
اختي : تلميذتك يارااااايق
انا : ابيض عليك ياجمل
اختي : يعني ايه دي اول مره اسمعها
انا : يالا يامو شخه من هنا دا انا الاساس والباقي دهان
اختي : ماخلاص انت هتزيط تلاقيك قريتها من علي توكتوك
انا : طب اتكلي علي **** ستك فين ؟
اختي : بيتت عند خالو وغالبا هتطلع من عنده علي بيتها
انا : اصلي يااصلي
اختي : شد في مفاصلي
انا : اقعد عليه وارقصلي
اختي : نحله بتقرصني
انا : اعتمدنا الكلام يا شغلاهم وشغلاني
اختي : هههههههههههههههه منتا تربيه شوارع مش هخلص معاك
انا : طب خدي هاتي حضن علشان وحشتيني وبعد كدا امشي
اختي : *بتطلع لسانها * لا
انا : يابت بلاش سنتحه حضن علي السريع كدا قبل جوزك مايجي
اختي : جوز مين يامنحرف ياسافل انت ماهو من الافلام اللي بتشوفه....طب براحه طيب هتكسر عضمي في حضنك
انا : وحشني حضنك اوووووي ياوزتي *بايس راسها * حقك عليا اليومين اللي فاتو كنت متضايق شويه
اختي : ولا يهمك وانا يعني ليا غيرك وهات 200 جنيه هنزل اجيب بقسماط
انا : لييييييييييييييييييه ابو تريكه
اختي : وايه علاقه ابوتريكه بالبقسماط يامتخلف انت اي كلام بتقوله وخلاص اي هررري
( فطرت وبعديها بشويه شادي بيتصل بيا )
شادي : جبتلك بيانات وتاريخ محمد المصري
انا : طب انطق اخلص هاااا
شادي :فين بوسه شادي
انا : اخلص يابن الخول انا قاعد علي الصبر
شادي :ههههههههههه طب دا كلام وزبري موجود
انا : لا ياعم زبرك ناشف انا طيزي متكيفا علي الصبر اخلص يابن الظريفه
شادي : مالك يابت كدا قافشه ليه دا انا هروقك
انا :هقفل في وش كسمك علي الصبح انجززززززززززز طلعلي حيل تحت بضاني
شادي : طب يابن الرخمه اولا اكونت ابن متناكه مالوش عازه ومفيش غير رقم تليفونه بس ومتسجل علي الترو كولر محمد المصري ولقيت شويه صور ليه وهو في البيت بيسكر وفيديو واحد بس بس عادي مش سكس واحده بتقوله لو جوزي شاف الفيديو دا هيقتلني ب**** عليك يامحمااا محدش يشوفه وشويه رغي بس هو دا كل اللي جبته
انا : عااااااااااااااااش نيك قنبله رجوله اقسم ب**** ابعتلي الرقم علي الواتس اب والفيديو والصور
شادي : تدفع كام
انا : اكلك حمومك هدومك شربك سجايرك نسوانك حشيشك عليا مرضي اخلص بقي
شادي : امين ياعم
انا : كسك احمر مزيت يالا سلام
(ورحت طالع علي بيت خالتي )
خالتي : اهلا اتفضل
انا : نجووووي حبيبه قلبي وحشتيني
خالتي : قلتلك اسمي خالتي نجوي ياحيوان
انا : طب انا غلطانلك انا نازل سلام
خالتي : غور في داهيه
انا : ايه دا مش هتمسكي فيا ولا تقوليلي خش انا بهزر دا انت ابن اختي ولا الكلام دا
خالتي : لا ياخفيف ووريني عرض كتافك
انا : اهوووه هااا طلع عرضهم كام ؟
خالتي : ولا اصطبح انا مش فايقالك
انا : لا انا ساكتلك من الصبح حيث كدا بقي انا داخل اشوف حاجه تتشرب في المطبخ مش هباتلك علي الباب انا
خالتي : خد يازفت انت رايح فين خد
( وانا ماشي داخل المطبخ شميت ريحه برفان رجالي عملت عبيط وخالتي جات ورايا )
خالتي : انت مهزء يالا انا مبحبكش مبطيقكش ولا بطيق صوتك بتزورني ليه انا مش عايزه اعرفك ولا انت ولا اختك
انا : كل دا علشان اختي رفضت ابنك ومرضيتش تتجوزه
خالتي : لا مش علشان كدا وبعدين اهو اتجوز وسافر برا ابقي اعمل زيه ولا حتي نصه بس
انا : ياستي ربنا يكرمه ويزيده وبفتحها عليه علي العموم انا العشم قتلني بس وقلت صله رحم وكدا فجيت علشان اوريكي الحاجات دي
انا : حاجات ايه
انا : هبعتهملك واتس اب اتفرجي عليهم مع نفسك وهسيبلك رساله باللي كنت عايز اقولهولك سلام
خالتي : انا مش فاهمه حاجه
( عشر دقايق ولقيتها بتتصل بيا )
خالتي : انت جيبت الحاجات دي منين
انا : مش هتفرق المهم الحاجه معاكي فلو الراجل دا بيبتزك او بيستغلك اديكي معاكي اللي تدافعي عن نفسك بيه سلام
خالتي : طب قو....... الو الو
انا : ( دا انتو عيله بنت متناكه ناقصه انا غلطان اني بعملك فيكي جميله جاتكو القرف عيله رزله ..... الموبايل بيرن )
انا : الو ازيك ياهدهد عامله ايه
هدير : انا اسمي دكتوره هدير مش هدهد
انا : لا وحياه امك ماناقصه شغل افلام والهري دا قوليلي في ايه
هدير : اولا شكرا علي مساعدتك ليا انا خلاص كتبتله الفيلا باسمه وكمان خلاني اكتبله علي كل رصيدي اللي في البنك وانا حاليا معيش غير 3500 جنيه وكل دا بسببك شكرا اني اعتمد علي شخص خول زيك وتاني حاجه اجازتك اتلغت تقدر تنزل الشغل من بكره وبعد كدا حدودك معايا انت عارفها اياك تتعداها
انا : طب كويس انك حليتي المشك....... قفلتي في وشي هو يوم باين من اوله طب انا كسم لما احتاج حد اكلم مين انا دلوقتي تاتا وهتقولي تعالي ومشوارها ابن متناكه سحله وشادي هيكلمني في حوار منه وهدير كسمها وريمون مسافر بكسمه واختي مينفعش احكيلها وامي في مياه البطيخ واندرو مستعرصه اعمل ايه دلوقتي انيك نفسي يعني فينك يامعتز كنت بتنقذ كسمي من المواقف دي ااااااااه يادماغي هو انا ابويا ليه مبيسالنيش عامل ايه في حياتك هو لقيني علي باب جزار ولا ايه كسم دي عيله علي دي صحاب علي كسمي شخصيا مين اللي بيرن دا كمان ماهو اصل انا فاتح كسم سنترال )
انا : الو عايزه ايه
مرنا: مافيش كنت بطمن عليك
انا : كويس الحمد لله في حاجه
مرنا : لا انا بس كنت قاعده بذاكر وجيت في بالي فجاه فقلقت عليك فقلت اتصل اشوفك انت كويس ولا لاء
انا : دا تواصل ارواح وكدا
مرنا : لا عادي بطمن عليك مش اكتر
انا : فيكي الخير و**** يالا اسيبك تكملي مذاكره
مرنا : طب لو في حاجه مضايقاك احكيلي هسمعك ويمكن نوصل لحل مع بعض
انا : انتي مش صاحبتي علشان احكيلك ثانيا دي مش بتاعتك خااالص
مرنا : طب انا اسفه طب هو هو هو معادنا بكره زي ماهو
انا : انتي وحظك لو صحيت
مرنا : *بتتوسل * طب تحب اصحيك الصبح
انا : ماشي يالا اقفلي بقي بعمل حاجه مهمه سلام
مرنا : سلام (سلام يااغلي حاجه في حياتي )
انا : ( يارب النيزك يارب ياخد كوكب المحن ابن المتناكه دا كسم صوتك وقفلي زبي بس برضو بضان انا هغور اروح مكدبش اني كنت هيجان علي مرنا فشششخ وهموت وانيكها وهي اللي جايالي برجليها احااا اخيرا هنيك حاجه نضيفه هنيك ملكه جمال مش كسم شويه نسوان عرر وروحت نمت وتاني يوم انا كنت صاحي من بدري بس عملت اني نايم وقولتلها تجيلي علي شقتنا القديمه هكون هناك طبعا انا في ثانيه كنت مستحمي ومنضف شعر زبي وقاصص وراشش و ممضمض بقي بغسول وجايب كلورتس احااااا دي نضيفه نيك لازم ابقي في مستوي نضافتها وطيران علي الشقه )

(تنويه بسيط مرنا تعبيرات وشها من ساعه مجات الشقه لحد مروحت كالتالي : #تعبيرات وشها مبتسمه و زي اللي بيطلب طلب وخايف من الاجابه او بيطلبه بتوسل ولو اتقاله لاء هيعيط # وانا علشان مش كل شويه هكتب الجمله الطويله دي هكتب بدلها *مع ثبات التعبيرات * )
مرنا : *بابتسامه كسوف* ازيك
انا : كويس اتفضلي خشي عرفتي تيجي علي العنوان سهل
مرنا : اه
انا : مالك مكلفته نفسك ليه كدا قعدي وفكي عقبالك معملك حاجه تشربيها
مرنا : لا ملوش لزوم خليك انت واقوم اعمل انا
انا : طب خلاص روحي اعملي لنفسك
مرنا : حاضر المطبخ منين
انا : *بضحك * انا مشفتش في هبلك اقسم ب****
مرنا : *بتبتسم وبتضحك علي ضحكي* ماهو عادي بقي
انا : طب تشربي ايه انجزي
مرنا : متتعبش نفسك ملوش لزوم
انا : طب قشطه عامله ايه في المذاك........
مرنا: * تعبيرات وشها زي اللي بيطلب طلب ومبتسم وخايف من الاجابه * انت مش هتحضني
انا : ايه دا في ايه ... ايه السرعه دي
مرنا: * بتاخد نفس عميق مع ثبات التعبير * انا من امبارح منمتش مجاليش نوم
انا : ازاي يعني كل دا علشان حضن
مرنا : *مع ثبات التعبير * انت مش عارف الحضن دا بالنسبالي ايه
انا : طب ياختي قومي اقفي علشان احضنك بس استني انا ليا شرط
مرنا : *بتقف وجسمها بيترعش وبترد بلهفه * اللي انت عايزه انا تحت امرك بس احضني
انا : مش عارف ليه حاسك بتافوري او بتتموحني علي العموم انا كنت هقولك اعمل اللي انا عايزه مقابل الحضن بس انتي سبقتيني فقشطه خلاص تعالي قربي يابت قربي في ايه مش عايزه تتحضني
مرنا : مش قادره اتحرك احضني انت
انا : ( قربت عليها بحضنها واول مخدتها في حضني لقيت جسمها فعلا سايب وبتترعش جامد معرفش ليه وبتحضني جامد اكني راجع من سفر وسانده راسها في حضني وبتحك راسها علي صدري زي القطط وانا ضميتها عليا جامد وزبي وقف عليها من جمالها ومن ريحتها اللي عمري ماشميت في حلاوتها وبوستها في راسها ووانا حاضنها نزلت ايدي علي وسطها من ورا وضميتها عليا لقيتها اتنهدت تنهيده طويله وقالت ااااااااااااااااااااه طالعه من جوا اوووووي باحساس رهيب بعديها لقيت رجليها بتترعش وهي واقفه ومش قادره تقف رحت ساندها وقعدنا علي الكنبه ) انتي كويسه

مرنا
( اول مقمت علشان احضنه فجاه حسيت اني اتشليت ومش قادره اتحرك حلم بالنسبالي بيتحقق اني اخيرا هحضن حب عمري اللي ياما حلمت بس اني اقف اتكلم معاه ولو 5 دقايق بس دلوقتي هبقي في حضنه واول مقرب عليا وحضني وحسيت بجسمه بيلمس جسمي ابتديت اترعش وادوخ ومن حبي ليه حضنته جامد اكني بعصره في حضني وكنت بحك راسي في صدره عايزه اقوله اني معاك بحس بالامان بس انا واثقه انه مفهمش وطلعت مني تنهيده غصب عني عبرت عن كل احساسي تجاهه ونسيت نفسي خااالص في عالم تاني مفوقتش غير علي رجلي بتترعش مش قادره اقف وهو بيقعدني علي الكنبه )


مرنا : *شفايفها بتتعرش وعنيها بتقفل نص قفله * اه اها اه كويسه
انا : طب اجيبلك مياه تشربي
مرنا : * مع ثبات التعبير * ممكن تحضني تاني
انا : مالك ياماما انتي فيكي حاجه دا حضن عادي يعني مش حوار وبعدين احنا اتفقنا علي حضن واحد
مرنا :* مع ثبات التعبير * هعملك كل اللي انت عايزه بس حضن واحد تاني بس علشان خاطري
انا : طب تعالي اقعدي علي حجري
( قامت بلهفه قعدت علي حجري علي الكنبه ركبت عليا اكني حصان ورجعت شعرها لورا ونامت براسها علي كتفي وعماله تحك راسها في كتفي وتحضن فيا اووووي وضوافرها ماسكه في لحم ضهري زي الطفل المتشعلق في جسم امه وفجاه لقيتها بتعيط )
انا : *بمسحلها دموعها * مالك بس بتعيطي ليه اهدي طيب
مرنا : *بتعيط بشحتفه وشفايفها بترعش * مايكل انا انا انا بحبك اوووووي اوووووي اوووووي بحبك اوووووي ( وعنيها في عيني )
انا : طب اهدي بس اهدي (وبرجعلها شعرها لورا )
مرنا : انا عارفه انك مش بتحبني بس انا عمري ماحبيت ولا هحب حد قدك انا مش عايزاك تتجوزني لاني عارفه انه حلم عمري ماهوصله انا بس كل اللي نفسي فيه اني ابقي جنبك حتي لو قلتلك ابقي صاحبتك عارفه انه برضو كتير عليا انا بس كل اللي عايزاه منك حضنك مش عايزه اكتر من كدا صدقني وكل اللي عايزه مني انا موافقه من قبل ماعرفه بس خليني جنبك انا ماليش غيرك
انا : ( انا اللي جبت كسمه لنفسي عجبك كدا ياعم زبي شوف وصلتنا لفين احا بدل متنيكها اهي قلبت صعبانيات بكسمك نمت دلوقتي وسبتني صح منتا كنت واقف جنبي وشادد حيلك ) بصي يامرنا انا عارف انك بتحبيني الكلام دا كله كويس وانتي مش بس جميله انتي اموره وحلوه بس انا م....
مرنا : *العياط بيزيد* متكملش ارجوك انا عارفه هتقول ايه ارجوك متبوظليش الردود اللي راسماها في احلامي انا كل يوم بحلم بيك وبحلم بحضنك وبحلم بكلام نفسي اسمعه منك وعارفه انه لا يمكن هيحصل علشان كدا انا معنديش غير حلمي دا اللي عايشه عليه فارجوك ارجوك ابوس ايدك متقولش حاجه خليني كدا في اوهامي
انا : انا مش عارف اقولك ايه بصراحه بس صعب يامرنا صعب بجد
مرنا : *بتقوم من علي حجري وبتمسح دموعها وبتمسك شنطتها * طب خلاص يامايكل انت وافيت بوعدك معايا وحضنتني انا اللي كنت عشمانه انك بس تحس بيا *وبتعيط*
انا : ابقي بظلمك لو قلتلك حاسس من ناحيتك بحاجه مفيش حتي 1% مشاعر
مرنا : *بتشن وتمسح دموعها * عارفه عارفه يامايكل ..... ينفع احضنك تاني
انا : تعالي ياستي
(وفاتح دراعاتي لقيتها رمت الشنطه ونطت في حضني عصرتني حرفيا في حضنها فكرني بحضن اختي بس للاسف مبحبهاش وطبعا غرقت التيشيرت مياه من دموعها وبعد خمس دقايق وهي مش عايزه تسيب حضني اكنها مش هتشوفه تاني )
مرنا : انا عارفه اني زودتها بس ينفع اجيلك تاني
انا : *ببضان * ليه
مرنا : * مع ثبات التعبير * احضنك تاني ...
انا : انتي وحظك بقي حسب مزاجي لما يبقي ليا مزاج ابقي اكلمك
مرنا : * فرحه غريبه في وشها * اللي تشوفه بس ممكن يكون الصبح علشان مش بنزل بليل
انا : طلباتك كترت
مرنا : * مع ثبات التعبير * حقك عليا انا اسفه
انا : خلاص ماشي هبقي اكلمك قبليها بيوم تعملي حسابك
مرنا : *بتتنفس الصعداء* ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك
انا : طب ياستي متشكرين يالا اتكلي علي ****
مرنا : حاضر حاضر
( وبتبصلي اللي هو طب مش هتوصلني وانا عامل من بنها ونزلت مرنا وبعديها بيوم كلمتها بليل قلتلها تعمل حسابها بكره وكانت مزقططه وجاتلي الشقه تاني )

انا : بصي بقي ياستي المره اللي فاتت خدتي الحضن بتاعك صح
مرنا : * مع ثبات التعبير * اه صح
انا : طيب المره دي عايزه حاجه تانيه ولا حضن بس
مرنا : انا كفايا عليا حضنك عندي بالدنيا
انا : بغض النظر عن المحن اللي انتي فيه دا انا عايز اتبسط عايز استمتع هتعرفي
مرنا :*بلهفه* اه اه اعرف هبسطك واعملك كل اللي انت عايزه
انا : هههههههههههههههههههههه طب كويس
( رحت قايم مقلعها الشال وهي واقفه خايفه حرفيا مرعوبه وشكلها اول مره ومتنحه وعنيها بتتحرك معايا في كل حته بصه عليا وكل شويه تبلع ريقها وايديها بتترعش سنه بسيطه رحت بايسها في راسها بوسه واحده وبصتلها لقيتها بصالي واكنها بتحلم وشفايفها بتترعش رحت مقرب عليها براحه وبايسها في بقها كذا بوسه صغيره ورا بعض وهي مغمضه عنيها وماسكه في دراعي رحت باصص لها في عينيها ومسرحلها شعرها بايدي )
انا : ايه مالك
مرنا : * بتبلع ريقها وهيمانه *مش عارفه احححم مش عارفه مالي
(رحت مقرب من شفايفها تاني ولسا مبوستهاش لقيت شفايفها بتترعش وبتاخد نفس طويل مع تنهيده اطول وبتبصلي في عيني وعلي شفايفي رحت مقرب شفايفي في شفايفها وبدل مابوسها في بقها رحت بايسها في خدها لقيتها اتنهدت اوووي وراحت حكت خدودوها في شفايفي وراحت رافعه ايديها مسكتني من خدودي وقربت تبوسني وبتمسح شفايفها بلسانها وتبلع ريقها رحت مقرب عليها ورحت بايسها اول مبوستها لقيتها طلعت ااااااه بسيطه من قلبها ونزلت ايديها علي كتفي من ورا بتزوقني عليها جامد وانا ببوسها وانا بضمها عليا من وسطها واشدها جامد عليا وزبري بقي علي اخره بيخبط في بطنها فضلنا علي الوضع دا يجي 5 دقايق رحت بعديها مسحت بايدي علي شعرها )
انا : يابنتي اهدي مالك بتترعشي ليه دا احنا لسا بنبوس
مرنا : * مع ثبات التعبير *احضني احضني احضني
انا : لا كفايه حضن مش هنضيع اليوم كله في احضان
مرنا : * مع ثبات التعبير وبتهز راسها موافقه * حاضر اللي تشوفه ياحبيبي
( رحت واخدها علي الاوضه جوا وقعدتها علي السرير رفعتلها البادي اللي لابساه وهي مبتعملش حاجه مبتتحركش هي بس عينيها عليا وخايفه قلعتها البادي وياريتني ماقلعتهولها حته دين جسم ابن متناكه انضف من مستقبلي عمري مشفت زيه مش عارف اوصفه من حلاوته انا شفته تنحت احااااااا اخيرا الجسم دا بقي بتاعي ملكي ورحت حاضنها علشان افكلها السنتيانه من ورا لقيتها بتحك راسها في حضني رحت فاكك السنتيانه وبشيلها لقيتها حطت ايديها علي بزازها وبتبصلي بخوف رحت ماسك ايديها براحه وهي منشفه نفسها رحت نشفت عليها شويه ومسكت ايديها بوستها في كف ايديها كذا بوسه راحت هي هجمت عليا وباستني في شفايفي جامد وعنيها بتدمع وبتبوس في راسي ووشي بلهفه وبسرعه وفي كل حته )
مرنا :انا بحبك اوووي مووواه اووووي اووووي يامايكل مووواه بحبك بحبك مواااااه بحك اووووي *عينيها بتدمع حب مش شهوه *
( انا نفضتلها مردتش عليها ورحت مقرب ايدي علي صدرها مشيت بصباعي عليه براحه اول ملمست جسمها اتنفضت وطلعت ااااه بسيطه رحت منيمها فارد جسمها علي السرير وبفكلها زرار البنطلون لقيتها قامت وماسكه ايدي )
مرنا : بلاش يامايكل علشان خاطري اعمل اللي انت عايزه بس بلاش دا
انا : متخافيش مش هعمل حاجه هتفضلي بنت زي مانتي
مرنا : * مع ثبات التعبير * ابوس ايدك بلاش علشان خاطري
انا : *بعد ساعه محايله* خلاص قومي غوري في داهيه ومتجيليش تاني
مرنا : * بتبصلي بخوف وعنيها بتدمع وقربت مني وانا واقف راحت حضناني ونامت علي صدري* خلاص ياحبيبي حقك عليا اللي تشوفه انا اسفه
انا : لا خلاص فصلتيني غوري في داهيه
مرنا : * حطت ايدي علي خدودها بتبوسها وهي بتعيط وبتبصلي في عيني * حقك عليا مش هقولك لاء علي حاجه تاني بس متزعلش مني انا اسفه
( رحت بايسها في بوقها وهي بتبوسني ودموعها نازله علي خدها وتتشحتف في البوسه رحت ماسح دموعها ومنيمها تاني علي السرير ومقلعها البنطلون ومنزلها الكلوت انا كان هيغمي علي كسمي من كسم جمال المنطر مفيش كلمه تقدر توصف جمال كسها وفخادها وبطنها وبزازها وجسمها كله كلمه فشيخه قليله عليها رحت مقرب علي فخادها ببوسها في كل حته براحه وبحنيه وهي بتترعش وبتتنفض ومش سامع منها غير اااااه بس مش بصوت بالنفس اللي طالع منها قربت علي كسها قعدت انفخ فيه علشان اجننها اكتر ووببص علي فخادها لقيت جسمها علم من مكان صوابعي ومحمر احاااااااااا علي الجمال وروحت طالع نايم فوقيها وانا لسا بهدومي اول مطلعت لقيتها بتشدني من التيشيرت عليها بتبوسني وتاخدني في حضنها بلهوجه وبسرعه غيبنا في بوسه طويله هي بتبوس بوسه عشق وانا بوسه هيجان ونزلت علي بزازها طلعت لساني وقبل مالمس الحلمه بصيتلها لقيتها بصالي وبتعض شفايفها وبتتنهد ومستنيه اللحسه رحت وانا باصصلها مطلع لساني لحستلها الحلمه لقيتها اااااااااه من قلبها وعنيها قفلت وراسها رجعت لورا كل حركه وتعبير وش وكلمه مرنا بتقولها كفيله انها تهيجني تعبيراتها مش واحده مصطنعه واحده خااااام تلقائيه اللي بتحس بيه بتعمله وتقوله ....فضلت امص في صدرها والحس في بطنها وجسمها هي مبتتكلمش هي بتتاوه ونفسها بيعلي ويزيد وجسمها بيطلع وينزل ورحت نازل علي الكنز علي كسها احلي كس في العالم ريحته انضف من اي عطر فرنسي مفيهوش شعره وحتي لو فيه جميل برضو مرنا دي لو شخت شختها دي تتبلع تشربها وانت مستمتع اكنك بتشرب شوربه بالعسل ....يادوب لسا بقرب بلساني ملحستوش لقيته غرقان مياه وهي مبتتحركش وعنيها مقفوله ضربتها كام قلم علي وشها براحه لقيتها فتحت عينيها وبتبصلي بعيون عاشقه )
انا : انتي كويسه

مرنا
(اول مدخلنا الاوضه كنت طايره من الفرح مش علشان هينام معايا لا علشان اخيرا هقدر احضنه وابوسه والمس جسمه واحس بعضلات جسمه وايدي تلمس كل حته فيه لقيته بيقعدني علي السرير وبيقلعني البادي انا خايفه اقوله لاء يزعل مني واتحرم من حضنه وكمان شغفه عليا خلاني مفكرش فيه انه عايز جسمي افتكرت انه بيحبني وعايز يحضني ويحس بجسمي علي جسمه زي مانا نفسي لقيته بعديها بيقلعني السنتيانه تلقائيا لقيت ايدي بتتحط علي صدري اول مره حد يشوف جسمي وخايفه جسمي ميعجبوش او يتقرف مني لقيته مسك ايدي وبيبوسني في كف ايدي انا دوبت وقلبي بقي بينبض بسرعه وحسيت بحنيته اول مره احس انه عايز يبسطني مدرتش بنفسي غير وانا بهجم عليه وببوسه في كل حته في وشه وبعترفله بحبي ليه اللي كان طالع من قلبي مكنش لساني اللي بيتكلم دي كانت مشاعري وقلبي اللي بيقولوا اني بحبه وبعشقه لقيته قرب يلمس صدري وانا جسمي بيترعش وبتنفض اخيرا يامايكل ااااااااااااااه اخيرا هحس بايدك علي جسمي ااااااااه ورحت نايمه فارده جسمي علي السرير ولسا بتخيل واستمتع بلمسه ايده علي جسمي لقيته بيقلعني البنطلون انا خفت وقومت ابصله انه بلاش يمكن اصعب عليه انا بحبه بس مش عايزه جنس انا عايزه احس بحبه عايزه حضنه فضل يتحايل عليا وانا بدمع مش علشان خايفه منه بدمع علشان ملقتش في عينه غير هيجان وجنس بيتعامل معايا علي اني حته لحمه تمتعه مفيش اي مشاعر في عينيه ناحيتي صعبت عليا نفسي اوووي بس مقدرتش استحمل اني اشوفه بالمنظر دا حتي ولو عايز ايه مش مهم انا المهم هو يرتاح ويبقي مبسوط ولما لقيته زعل قمت اترميت في حضنه يمكن يحس بيا وقهرني لما قالي امشي غوري مش عايزك ساعتها اتاكدت اني فعلا رخيصه وان هو مبيحبنيش بس مقدرتش برضو اسيبه يزعل مني ورحت بايسه ايده واعتذرتله وانا بعيط لاني ضايقته مني ونسيت كرامتي ونسيت نفسي ومبقتش بفكر غير ازاي ارضيه وكنت خايفه يقولي امشي واتحرم من حضنه بعد ماجربته وجربت احساسه لقيته هدي وابتدي يلمس صدري ويمص فيه وانا ساعتها مدرتش بنفسي غير نايمه عيني مقفوله سرحانه في خيالي اللي هو يااااااااااااااه مش مصدقه نفسي كنت بترعش وبتنفض مش هيجان ولا شهوه لا حب احساس ان حبيبي هو اللي بيلمسني وبيلمس جسمي وكل حته فيا هو اللي خلا جسمي يترعش ويتنفض ولقيتني بجيبهم علي نفسي مستحملتش حتي من قبل مايلحسلي وفقت علي ايده علي وشه وبيقولي انتي كويسه)


مرنا : *بتتنهد بالعافيه *ايييييييييه اه اه كوبسه كوبسه
انا : انتي لحقتي جبتيهم انا ملمستكيش لسا
مرنا : *بتبتسم بحب وبتتنهد تنهيده طويله ومتكلمتش*
انا : طب تعبتي ولا نكمل
مرنا : * مع ثبات التعبير * اللي تشوفه انا بتاعتك انت
( بيني وبين نفسي احا ماهو يااما انتي شرموطه يااما انتي بتمثلي لان مافيش واحده بالهبل دا ورحت نازل الحس في كسها و يالهووووي علي حلاوه وجمال طعم ميتها اللي نزلتها وريحتها فضلت اكل فيها مش بلحس وهي بتترعش مش معايا ومكملتش دقيقتين ولقيتها بتجيبهم تاني قلت احا كدا هي هتتعب مني وانا لسا معملتش حاجه ولا استريحت رحت قايم قالع هدومي واوال ماشافت زبري لقيتها حطت ايديها علي وشها )
انا : ايه شفتي بعبع
مرنا: *مش بصالي* لا بس غطي نفسك مش كدا
انا : وحياه امك واحنا جايين نلعب اسكواش
(رحت ماسك ايديها بقربها علي زبري وهي قافله ايديها ورحت قربتها علي زبري اول ملمسته راحت شاده ايديها رحت شددها تاني ومقربها وايديها مقفوله ومحطوطه علي زبري وكل دا مش بصالي فكتلها صوابعها وفتحتلها ايديها وهي ايديها سايبه وحطتها علي زبري فضلت ماسك ايديها امشيها علي زبري وانا واقف وهي قاعده علي السرير ورحت شايل ايدي لقيتها سحبت ايديها )
انا : احااااااااا بقي دا ايه القرف دا
مرنا : *بخوف وضعف * انا اسفه انا اسفه حقك عليا منا مش عارفه طيب دي اول مره اعمل حاجه زي كدا
انا : بقولك ايه مش عاجبك بجد و**** امشي متقرفيش امي مش كل شويه هتفصليني
مرنا : *بخوف وحنيه راحت ماسكه ايدي وبصالي من تحت لفوق وهي قاعده وانا واقف * طب خلاص خلاص حقك عليا قولي انت عايز ايه وانا هعملهولك خلاص علشان خاطري ابوس ايدك متزعلش مني
انا : لو قرفتيني تاني وشرف امي هسيبك مش هكمل
مرنا : *باستعطاف * لا لا لا خلاص خلاص هسمع الكلام مش هفتح بقي تاني بس براحه عليا انا اول مره اقلع قدام حد او اعمل كدا
انا : (استهبلي استهبلي ) ماشي ياستي
( رحت قاعد علي السرير فارد جسمي وهي جت قعدت جنبي رحت ماسك ايديها مشيتها علي زبي وابتدت تمشي بايديها واحده واحده علي زبي وبتشده جامد مش عارفه تعمل ايه وبتبص علي زبي مستغرباه )
انا : براحه يامتخلفه هتعوريني
مرنا : * مع ثبات التعبير * انا اسفه اسفه طب اعمل ايه
انا : لازم يبقي مبلول حطيه في بقك الحسيه ومصيه
مرنا : لا مش هعرف ازاي احطه في بقي مينفعش
ان : هو ايه اللي مينفعش مصي زبي
مرنا : يعني ايه زبي
انا : (دا احنا في حصه علوم بقي ) دا اسمه زبي ودي اسمها بزازك ودا اسمه كس
( اول ماقلتلها بزاز وكس لقيتها برقت واستغربت واتكسفت ووطت وشها)
انا : هتتعمليلي مكسوفه وعبيطه مسمعتيش الالفاظ دي قبل كدا
مرنا : *مكسوفه * مش مكسوفه بس الكلام دا عيب
انا : بقولك ايه انا اتخنقت قومي روحي
مرنا : * مع ثبات التعبير * لا لال ال ال خلاص هحطه في بقي
(وراحت فاتحه بقها وحطيته جوا وبقها مفتوح وسكتت متحركتش )
انا : ههههههههههههههههه ايه اللي بتعمليه دا
مرنا :مغمشافهع
انا : طلعيه من بقك واتكلمي
مرنا : منا مش عارفه اعمل ايه
انا : انتي بجد اول مره ولا بتستهبلي متقنعنيش انك متفرجتي حتي علي سكس
مرنا : *بترد بسرعه وبجد* لا و**** ابدا عمري ماشفت الحاجات الوحشه دي
انا : طب بصي ( ورحت ماسك صوباعها قعدت امص فيه علشان اعلمها ) هااا عرفتي تمصي ازاي
مرنا : اه
( وراحت واخده زبري في بقها تمص فيه وراحت معوراني بسنانها )
انا :حاسبي يامتخلفه سنانك
مرنا : * مع ثبات التعبير *انا اسفه حقك عليا طب انت اتعورت انت كويس طيب
انا : ههههههههه انا مشفتش حد كدا ابدا
مرنا : *بتبتسم متلخبطه *
(وابتدت يعني تمص عدل شويه وانا اتبضنت لانها مش عارفه برضو تمص رحت قايم وخليتها توطي تديني طيزها احا علي دي طيز مش هوصفها ولا هوصف نضافه وريحه وجمال خرم طيزها ونضافته رغم انها جايه مش عامله حسابها انها تتناك )
مرنا : * مع ثبات التعبير *انت هتعمل ايه
انا : هستخرج بترول
مرنا : هههههههههههههههههههههههه
انا : انتي بتضحكي
مرنا : *بتبتسم وبتضحك بهبل * منا مش عارفه انت هتعمل ايه
انا : متخافيش اهدي بقي علشان الحته اللي جايه دي اصعب حاجه فبراحه كدا علشان متتوجعيش
مرنا : *بخوف* حاضر طب بلاش طيب نعمل كدا انا ممكن احطه في بقي طيب
انا : انتي صح يالا البسي
مرنا : *مع ثبات التعبير* لا خلاص حاضر حاضر اللي تشوفه
(رحت انا خليتها قاعده علي ايديها ورجليها مش هقول زي الكلبه لانها انضف من ان يتقال عليها كلبه ورحت لحستلها في خرمها وهي بتتنفض وبتطلع لقدام ورجليها بتتهز رحت بالل صباعي وبدخله في طيزها مش عايز يخش طيزها ضيقه نيييييك رحت قايم بدور علي زيت ملقتش رحت جايب زيت طبيخ حطيته في كوبايه ورحت راجعلها لقيتها زي ماهي متحركتش من مكانها قلت مصلحه ياريت كل البنات زيها كدا ورحت داهن صباعي ودخلت يادوب عقله لقيتها بتصوت بحرقه بجد مش تمثيل وراحت راميه جسمها لقدام وماسكه طيزها وبتصوت وانا واقف اضحك علي منظرها وهي تبصلي وتصوت وعنيها فيها كميه غلب وطيبه رهيبه رحت مطبطب عليها وبايس راسها)
انا: حقك عليا براحه خلاص
مرنا : *بتتنفس بسرعه من الخوف والوجع * بلاش كدا خليني اعمل اي حاجه تانيه غير دي بلاش دي وجعتني
انا : طب اهدي طيب هعمل براحه
( وابتديت ادخل صباعي سنه سنه وهي تصوت اكنها في معتقل بتتعذب قلت مفيهاش فايده ولا هعرف انيكها هقضي اليوم كله كدا وصوتها عالي مش عايزه تسكت وهتفضحنا )
انا : خلاص يامرنا خلصت خلاص يالا قومي البسي
مرنا : *بهبل* يعني خلاص كدا انت ارتاحت ولا انت بتقول كدا زعلان مني
انا : (اول مره ابصلها ومستحرم اللي بعمله فيها دا ) لا خلاص ارتاحت خلاص (وببتسم )
مرنا: انت بتضحك عليا يعني ما انا دكتوره وعارفه انت منزلتش الحيوانات المنويه بتاعتك يبقي ارتاحت ازاي
انا : هنزلهم كمان شويه هما بس بيجمعو بعضيهم وجايين علطول
مرنا : *بابتسامه * ماهو انا مش هينفع امشي من غير ما انت ترتاح مش هقدر اسيك كدا بعد ما حصلك انتصاب مينفعش ممكن يحصلك حاجه ويجيلك دوالي او حص....
انا : شششششششش كفايه بيولوجي **** يخليكي انتي مش هتستحملي وانا هصرف نفسي خلاص
مرنا : * مع ثبات التعبير * طب خلاص خلاص اقولك علي حاجه طيب هحاول امسك نفسي واسكت خالص كدا اهو مش هفتح بقي و**** مهفتح بقي وانت اعمل اللي انت عايزه بس متسيبش نفسك كدا علشان خاطري
انا : انتي جميله اوووي يامرنا
مرنا : *بابتسامه فرح ومع ثبات التعبير اللي تاعبني دا * وانا بحبك اووووي وماليش غيرك
انا : طب يالا لفي ووطي ولو سمعت صوتك مش هنكمل
مرنا : *بلهفه وخوف* لااااااالالاالالالالالالاا متخافش مش هعمل صوت هحط ايدي علي بقي هقعد ساكته
انا : هههههههههه طب يالا ياختي
( وابتديت ادخل زبي قلت بدل ماقعد اسلك فيها وهتتعبني صويت بصويت بقي ورحت ابتديت احط راس زبي علي خرم طيزها وهي ياعيني حطه ايديها علي بقها وخايفه صوتها يطلع رحت ابتديت ادخله سنه لقيتها شالت ايديها وبرقت وبوقها فتح علي الاخر وشهقت شهقه طويله وبصت عليا اكنها بتعتذر انها طلعت صوت وراحت حطه ايديها علي بقها بسرعه فضلت ادخله سنه سنه وسبته جوا شويه لحد ماخدت عليه بتاع دقيقتين وببص عليها صعب عليا منظرها وهي بتدمع ووشها محمر علي اخره ومنفوخ وكاتمه بقها خايفه صوتها يطلع وبتبلع ريقها بسرعه ورا بعضه وايديها بتترعش وعروقها كلها باينه اللي في وشها وايديها وانا بسبب ان خرم طيزها ضيق وسخن نييييييك مكملتيش بعد الدقيقتين يادوب خمس دقايق ورحت جايبهم بس جبتهم برا علي الارض هي اول مطلع منها اكنها بتغرق وحد انقذها بقيت بتاخد نفسها بسرعه وبترتاح من الوجع وعماله تعيط اكني اغتصبتها رحت غسلت نفسي ورجعتلها لقيتها قاعده زي ماهي )
انا : ايه دا انتي لسا زي مانتي ملبستيش
مرنا: *بتدمع * مش قادره يامايكل مش قادره اتحرك ولا اقفل رجلي وجسمي سايب
انا : ايه يابنتي الاوفر دا كله اومال لما تتجوزي هتهببي ايه قومي قومي اتسندي عليا
مرنا : *بتعيط* مش قادره مش قادره بجد
( رحت رايح قاعد جنبها علي السرير وعدلت جسمها بالراحه ونشفتلها عرقها وعدلتلها شعرها ولبستها السنتيانه والبادي وقومتها سانده عليا رحت بيها الحمام غسلتلها وشها وفوقتها جيت اغسلها طيزها )
مرنا: لا لا سبني سبني مش قادره مش مستحمله اي لمسه انا لما اروح هظبط نفسي
(سبتها ولبست هدومها وهي ماشيه )
مرنا : ممكن تيجي توصلني علشان مش عارفه اقعد وكمان دايخه
انا : لا
مرنا : *بابتسامه وبتبص في الارض وتبصلي * ماشي اللي تشوفه
(راحت لحد الباب ورجعت تاني )
مرنا : *مع ثبات التعبير * طب ممكن تحضني قبل ما انزل
انا : لا
مرنا : *بنفس الابتسامه وكسره النفس* طيب ........ طب طب هشوفك تاني
انا : دا انتي عجبك الموضوع بقي
مرنا : *بابتسامه مضطره انها تقول اه* اي حاجه معاك بتبسطني
انا : هههههههههه اتموحني ياختي اتموحني هبقي اشوف لو فاضي هكلمك تيجي
مرنا : *مبسوطه ومنكسره* طيب
(نزلت مرنا وانا قاعد بفكر طب هي بتعمل كدا ليه مافيش حد بالهبل دا استحاله كل دا حب بس وبرضو دي مش شرموطه لانها متلمستش قبل كدا طب ماهو عادي احا ممكن تكون اتباست ولا اتقفش لها ولا اتفرجت علي سكس وبتمثل دور الهبله بس برضو لااااا البت دي فيها حاجه غريبه فيها نضافه انا اول مره اشوفها وبعدين يابن الخول انت مش كنت هتموت عليها في الجامعه ونفسك تنيكها وكنت بتحاول تعاكسها وتحك معاها مالك قلبت عليها ليه كدا جبت القسوه دي منين جبت الجبروت دا منين وملقتش غير اغلب واحده في الكون تعمل معاها كدا دا انت صحيح عيل ابن وسخه ايه دا غريبه تليفوني مرنش وانا بفكر .......ههههه ما انا بقول برضو استحاله ميرنش وانا بفكر )
انا : الو ايه ياسي خرا
شادي : بقولك ايه الواد ريمون هيرجع بكره من السفر
انا : كسمه اعملو ايه يعني اكتب علي راسي مرحبا بك في القاهره ولا اجيبله welcome drink
شادي : ههههههههههههه لا يابن الظريفه عايزين نتقابل تاني وبالمره نشوف هنطلع مع بعض اسبوع ولا ايه
انا : ياعم امين نتقابل بس مش هينفع اجي معاكو ششششش من غير ماتجعر انا متخانق مع هدير ولغتلي الاجازه
شادي: احاااااااااااااااااااا هدير وبعدين انت لازم تيجي ياسطه منه هتبقي هناك وعايزك معايا
انا : بقولك ايه نزلت افلام اجنبي جديده
شادي : مش وقت بضان خالص علي فكره
انا : ياعم متروحش كسم الاسبوع مش لازم كسمها مالك مضيقها علي بضانك ليه كدا
شادي : طب بقولك تعالي ننزل نقعد مع بعض شويه انا مبضون وننزل نفك
انا : مش هدفعلك جنيه وتفك فلوس مش كل مره تقولي معيش فكه كسم المليون جنيه اللي بتنزل بيها دي فكها
شادي : هههههههههههههههههه ياعم حاضر يالا هسبق انا علي هناك سلام
انا : سلام
(احا ايه الرقم دا )
انا : الو مين
خالتي : انا خالتك يامايكل
انا : اه ازيك ياخالتي
خالتي : تمام ياحبيب خالتك
انا : يارب دايما
خالتي : بص بقي انا عارفه ان انا قليت ادبي عليك وان انت طلعت عيل جدع واستجدعت معايا وانا مكسوفه من نفسي اوووي علي اللي قلتهولك وعلي الطريقه اللي كنت بعاملك بيها انت واختك فعايزاك متزعلش مني ونبدا صفحه جديده صافي يالبن وانا اوعدك انك من هنا ورايح في مقام ولادي بالظبط
انا : دا استروكس دا هو استروكس صح هي دي دماغه
خالتي : اسفوخس بتقولي اسفوخس بتشتمني يابن مني انا غلطانه اني اعتبر....
انا : استروكس يانجووووووي استروووووكس
خالتي : يعني ايه دي
انا : دا الهرمون المسئول عن الحب والحنيه موجود في الستات اللي قلبها ابيض زيك كدا
خالتي: يقطعني معلش افتكرتك بتغلط كلك ذوق ياحبيب خالتك
انا : دا انتي الخير والبركه ياست الكل
خالتي : ههههههههههههههه حبيبي يامايكل هستناك تعدي عليا بكره الصبح تتغدي معايا
انا : حاضر ياخالتو يالا سلام ................................... ................................... ................................... انتهي الجزء الخامس عشر


مشهد مابعد النهايه
شادي : اتشاهد علي روحك ....
انا : هتعمل ايه يابن المجنونه اهدي ........



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء السادس عشر
(بيت شادي)


انا : ايه كوبايه الشاي المقرفه دي ..يامعلم يامعلممم هات قهوه
شادي : ايه مالها مافيهاش سكر
انا : بس يالا ياخول مش فاهم مقعدناش علي قهوتنا ليه غاوي كسم قرف وخلاص
شادي : عايزك في حوار مهم مش هينفع حد يسمعه
انا : خخخخ دا علي اساس ان علي قهوتنا الناس قاعده علي حجرنا ماهي هي يابضاني
شادي : بقولك ايه انا فيا اللي مكفيني ومش طايق هزار
انا : قوم غور في داهيه مش ناقصه نكد ........احااااااااا بص وراك كدا البت دي طيزها جامده نياكووووس بنت الملبن
شادي : طب سيبك من كسمها وركز معايا
انا : قول يابضاني
شادي : فاكر الفلاشه اللي عليها ملف الهكر اللي قلتلي عايزها في حوار
انا : اه مالها عايزها خد اهيه
شادي : من ساعتها وانا عمال ابعبص مش عارف القط حاجه لحد مالراجل اللي انت حطيت الفلاشه عنده فتح النت علي اللاب قدرت انا ساعتها اخش علي اللاب بتاعه ولقيت حاجات هتعجبك نييييييك
انا : احا اوعي تقولي انك لقيت فستان هيفاء وهو بيقع
شادي : مش هكمل و**** ماهكمل وكسمك
انا : ههههههههههههه طب خلاص هسكت اهوه ياعم قول بقي
شادي : هتقاطعني تاني همشي
انا : اخلص يابن الوارمه
شادي : هتحاسبلي علي المشاريب
انا : هحاسبلك هي جت علي النهارده ها ااااااااااااااااا بضاني كبرت
شادي : خد الفلاشه دي نقلتلك عليها كل حاجه لما تروح افتحها
انا :احا دي زي بتاعتي بالظبط اوعي يكون عليها الهكر تهكرني انا كمان
شادي :لو متلمتش ههكرك
انا : طب هقوم انا اروح اشوف الفلاشه فيها ايه
شادي : احاااااااااااااا هي معرفه مصلحه ولا ايه وبعدين مالك مهتم بالراجل دا كدا ليه ياسطي الحاجات اللي عليه توديه ورا الشمس
انا : هبقي اقولك بعدين
شادي : طب اقعد لسا عايزك في حوار منه
انا : بعدين هنزلك تاني نصايه بالكتير وراجعلك
شادي : لو ملقتنيش هنا كلمني
انا : ماشي سلام
(وانا مروح في الطريق لقيت هدير واقفه علي المحطه مستنيه ميكروباص رحت نزلتلها )
انا : ازيك ياهدير عامله ايه (مبتردش عليا ) طب تعالي اوصلك بدل ما انتي واقفه كدا
هدير : انت عايز مني ايه انا مش عايزه اشوف وشك تاني غور في داهيه متعرفنيش تاني امشي بدل ماافرج عليك الناس والبسك مصيبه
انا : باااااااااااااااااس اهدي ياما انا غلطانلك ياكش تولعي
هدير : بتحسبن عليا
(روحتالبيت و حطيت الفلاشه في اللاب احاااااااااااااااااااااا طلع ليها باسورد رحت مكلم شادي )
انا : ولا باسورد الفلاشه ايه
شادي : بص سني يتبي لادي
انا : احااااااااا بتقول ايه اقف في حته فيها شبكه ياااااااااااعم
شادي : تب تتخ ميلادي وكسل ننا كيلي
انا : ايه تاريخ ميلادك وايه ياعم متطلع...........تيت تيت تيت
(كلمته تاني موبايله اتقفل ايه السحله بنت اللبوه دي مفيش حاجه سهله ابدا وبكسمه راح فين دا منا لسا سايبه علي القهوه رحت نازل رايح علي القهوه ملقتوش وبكلمه موبايل اتقفل خالص رحت طالعله علي البيت بعد ساعه خبط لقيت ابوه بيفتحلي وايده بترعش وشكله عرقان انا شكيت ان فيه حاجه جوا )
انا : سلامو عليكو ياحج شادي هنا
ابو شادي : لا لا يابني ششادي مشش هنا نزل نزل
انا : ازاي دا قايلي اجيله هنا يالا مش مهم معلش ازعجتك
ابو شادي : لا يابني ولا يهمك
انا : سلامو عليكو ايه دا ياحج في فلوس واقعه وراك (ورحت زاقق وداخل الشقه ) شااااااااااااادي ياشااااااااااااادي فين شاااااااااااااااادي ايه دا ايه دا ايه دا ايه الجمال دا مين الكتكوت الصغير العسل دا وقاعد عريان كدا ليه
ابو شادي : ابوس ايدك يابني وطي صوتك واستر علينا متفضحناش **** يباركلك
انا : اوعي ياراجل ياخول متلمسنيش بقرف غور امشي اقف بعيد قال وانا اللي بقولك ياحج وبحترمك غور اقعد هناك متتحركش لحد ماابنك يجي
ابو شادي : *بيوطي يبوس ايدي* يابني ابوس ايدك متفضحنيش غلطه مش هتتكرر ابوس ايدك بلاش ابني
انا : * نتشت ايدي* ياعم اوعي هي ناقصه قرف غور اقعد هناك
( ولقيت الواد الصغير اللي معاه بيعيط عيل عنده بتاع 17 سنه ابيضاني وجسمه رفيع شكله ابن ناس نييك )
الواد : والنبي ياعمو خلاص ياعمو بس سبني اروح والنبي والنبي
انا : انت منين يالا واسمك ايه .... لا ياكسمك مش هتلبس سيب يالا الهدوم دي
الواد : والنبي ياعمو خلاص مش هعمل كدا تاني والنبي والنبي بس سبني اروح
انا : انطق يالا يابن الوسخه بدل ماكلم الحكومه تيجي تنيك كسمك انت وهو
الواد : لا والنبي ياعمو بلااااش والنبي سيبني انزل
انا : متنطق يابن المتناكه * وبرزعه بالقلم علي وشه * بدل مانيك كسمك
ابو شادي : يابني ابوس ايدك ابوس رجلك بلاش فضايح
انا : انطق يابن المتناكه متنحليش كدا *بالقلم علي وشه *
الواد : *بعياط وشحتفه * عمر ياعمو اسمي عمر
انا : وايه اللي جابك هنا يابن الخول
الواد : غلطه والنبي ياعمو سبني امشي وانا و**** مش هعمل كدا تاني والنبي سيبني امشي
انا : عرفته منين انطق يابن المتناكه ياشاذ يابن الاحبه
ابو شادي : ابن واحده ابن واحده من اللي بيجولي الكوافير خلاص يابني ابوس ايدك كفايا فضايح
انا : احا فضايح وانت لسا شفت حاجه بكسمك
(والواد كل دا بيحاول يلبس هدومه وانا كل لما يجي يلبس اشد منه الهدوم مخليهوش يلبس )
انا : كلملي امه علي الموبايل تيجي تستلم ابنها الخول
الواد : والنبي ياعمو والنبي بلاش ماما و**** ماهعمل كدا تاني علشان خاطري ياعمو
ابو شادي : ب**** عليك سبنا يابني طب سيبه هو يروح حرام عليك عيل صغير متضيعش مستقبله
انا : خخخخخخخخخخخخخ احا انا اللي هضيع مستقبله انت عبيط ولا شارب كسم حاجه اقعد يالا انت وهو جنب بعض ......بقولك اقعد يابن الشرموطه انت وهو
ابو شادي : لا يابني مش هينفع مش هينفع تصورنا ( وراح هجم ينتش الموبايل)
انا : اوعي ياراجل يابن المتناكه انت مفيكش قلم انت والخول التاني دا متخلنيش اكتف كسمكو انتو الاتنين اوعي يابن الوسخه (ورحت ضاربه بالرصيه))
( موبايلي ايفون فالكاميرا بتفتح بسرعه نيك من برا وشغلت الفيديو وطبعا الواد بيشد ايدي اللي فيها الموبايل وبيتحايل عليا بلاش تصوير وابوشادي بيفوق من الرصيه اللي في مناخيره رحت رازع الواد بالرجل ورفعت الموبايل يادوب صورت الواد واقع علي الارض ملط وابوشادي قاعد علي جنب بهدومه وبقيت الفيديو اكيد الصووره ببتهز ووعمال يصور اي كلام بس الصوت باين ورحت حاطط الموبايل في جيبي والفيديو لسا شغال )
ابو شادي : يابني ب**** عليك مينفعش تصورنا ابوس رجلك امسح اللي صورته دا
انا : انا مش عايز كسم صداع بقولك ايه انا مش هطلب فلوس علشان انتو عيله متناكه مش لاقيه تاكل الواد دا شكله ابن ناس ومعاه فلوس
الواد : حاضر ياعمو اللي عايزه بس والنبي بلاش تفضحني هروح اجيبلك الفلوس واجي
انا : انت ساكن فين يالا واسمك ايه بالكامل
الواد : في مدينه نصر اسمي عمر والنبي ياعمو متقول لبابا ولا لماما
انا : خلاص اهدي مش هعملك حاجه وهمسح الفيديو بس انا بصراحه نفسي اتفرج علي خولات بينيكو بعض لايف علي الهواء مباشره
ابو شادي : يعني ايه يابني ايه اللي بتقوله دا مينفعش
انا : انت صح ... الموبايل في جيبي وريني هتاخده ازاي وانا هفضل مكدركو كدا وابنك هيجي في اي وقت ونلتقي كلنا علي الهواء مباشره مع مني الشاذلي ايه رايك
الواد : والنبي ياعمو خلاص نعمل اللي هو عايزه ابوس ايديكو انا عايز انزل
انا : شفت الواد الصغير طلع بيفهم وكل لما تنجزوا بسرعه كل لما نخلص اسرع وكل واحد يروح لحاله
( وقام ابو شادي مغلوب علي امره بيقلع هدومه والواد بيعيط وازبارهم هما الاتنين مختفيه من الرعب وانا بصراحه مش عايز اتفرج ولا نيله انا بقرف اصلا انا بس قلت اكدرهم لحد ما شادي يجي وفي نفس الوقت ينزلو من علي ودني هنقعد نحرق كتييير والنبي ياعمو وابوس بضانك ومش هنخلص وابتدو الاتنين يمسكو ازبار بعض وانا واقف بتفرج واكني المخرج )
انا : الاول بس مين اللي بينيك التاني
ابو شادي : احنا تبادل يعني احنا الاتنين بننيك ونتناك
انا : حلو الكلام دا يالا وقفولي ازباركو الحلوه دي وبوسولي في بعض كدا يالا عايز زبري يقف عليكيو اخلصو يالا
(ابتدي ابو شادي والواد يبوسو في بعض ولسا الواد بيعيط بس بيبوسو وماسكين ازبار بعض بيدعكو فيها وابو شادي زبره ابتدي يقوم بس الواد لسا راح ابو شادي نزل وخد زبر الواد في بقه بيمص فيه والواد كل شويه يبصلي انا اعمله بايدي علامه صح علشان يسيب نفسه ويهدي ويكمل وابتدي زبر الواد يقف ويتاااااوه وتطلع منه اااااه هاديه كدا وابو شادي علي ركبته بيمص زبر الواد وايده علي طيز الواد من ورا بيبعبصه وهو بيمصله وبيلحس بضانه كان ولا اجدعها لبوه بتمص وراح قايم بايس الواد في بقه وحطو ازبارهم علي بعض فضلو يدعكوها في بعض....... واللي فهمته انهم بيحبو يتخيلو في النيك انهم اب وابنه والباقي هحكيه علي لسان ابو شادي )
انا ( ابوشادي ) : اهدي ياعمر خلاص مفيش حاجه ياحبيبي اكنه مش موجود يالا مصلي زبري اللي بتحبه
عمر : (نزل خد زبره في بقه بيمص فيه وابتدي يندمج) مممممممممم جميل اووووي يابابا بضانك تجنن مممممم افتح رجلك شويه عايزني ابعبصك يابابا
انا : اه ياحبيب بابا بعبصني بعبص ابوك الخول في طيزه اااااااااااه براحه علي طيزي يابني صباعك بيوجعني ااااااااح
عمر : مالك يابابا صباعي بيوجعك طب وكدا وكدا وكدا ااااااااااااااااااح طيزك بتقفل علي صباعي ياشرموط
انا : ااااااااااااح براحه يابني ااااااه براحه علي طيزي
عمر : لف وريني خرمك يا لبوه الحسهولك
انا : لا انت بتلحس جامد وبتهيجني اوووووووي
عمر : (بلفه ويضربه علي طيزه ) انت اللي متناك اووووي يابابا وطيزك بتهيجني سيبني بقي الحسلك خرمك وهو سخن وبيقفل ويفتح كدا ممممممممممم
انا : ااااااااااه اححححححح براحه لسانك مدوخني لسانك سخن اوووووي مش قادررررر
عمر : ( رحت تافف علي خرمه وبدخل صباعي في طيزه وبلحسله في خرمه )
انا : كمان كمان الحس اووووووي الحس جامد اااااااااااه قوم قوم نيكني مش قادر عايز اتناك
عمر: عايزني انيكك فين يابابا
انا : في طيزي في طيزي نيكني في طيزي
عمر : لا مسهمهاش طيزك اسمها كسك اسمها ايه
انا : كسي نيكني في كسي نبك ابوك في كسه وريحه بقي اااااااااااااااح مش قادر
عمر : افتحلي رجلك علي اخرها يابابا علشان انيكك كويس واكيفك (وراح عمر تافف علي زبره ومدخله في طيزي مره واحده ودخل علطول كله )
انا :ااااااااااااااااااااااه ااااااح كله دخله لاخره نيكني في طيزي نيك اوووووي عشرني نيك ابوك المتناك نيك نيك اووووووي شرمطني بحبك اووووي وانت بتنيكني كدا بحب زبرك في طيزي اووووووي بيكيفني
عمر : ااااح طيزك حلوه اوووووي يابابا سخنه وهايجه متناكه اووووووي بتبلع زبري بص كدا علي زبري وهو في طيزك يامتناك مكيفك مبسوط يا شرموط وانا بنيكك
انا : اوووووي متكيف اووووي مبسوط اوووووي نيكني كمان عايزك تنيك فيا طول اليوووووم طيزي مبتهداش عايزه تتناك علي طول نييييك اوووووي
عمر : (نايم عليا وزبره في طيزي وبيحضني وبيبوس فيا ) مبسوط يابابا ياشرموط وابنك بينيكك زبري مكيفك حاسس بيه في خرمك يامنيوك طيزك بتاكلك اريحهالك
انا : مواااااااااه اووووي مبسوط اووووي نيكني انا شرموط ومتناك لابني اللي بينيكني حاسس بيه اااااااااااااه براحه حاسس بيه بيحرقني اوووووي ولعلي طيزي هيجها علي الاخر
عمر : براحه ايه مفيش براحه يابابا انت عايز تتناك جامد انت متناك اوووووي بتحب تتناك من عيالك
انا : اااااااااااه بحب اتناك من اي حاجه المهم اتناك طيزي بتاكللني اوووووو ي هاتهم جوايا يابني هات جوا ابوك دوقني لبنك حبلني اااااااااااه جيب بقي طيزي بتاكلني عايزه ترتاح
عمر : ااااااااااه متقمطش بطيزك ياخول متقمطش هتخليني اجيب كدا اااااااااااااه احا بجيب في طيزك يابابا ااااح بجيب بجيب بجيب (وراح مسرع في النيك وراح جايبهم في طيزي وساب زبره جوا شويه لحد مانام وبياخد نفسه وانا ببوس فيه وفي شفايفه اللي زي شفايف الستات )
انا : ااااااااح كل دا لبن ياحبيبي هيجان كدا ليه كل دا علشان صاحب ابني بيتفرج علينا
عمر : اححححح احساس حلو اووووي وانا بنيك وحد بيتفرج عليا
انا : وهيبقي احلي وانت بتتناك وحد بيتفرج عليك يالا قوم نام علي صهرك وافتحلي رجلك علشان ابوك ينيكك ياخول
عمر :اااااااااه هتنيكني يابابا في طيزي هتنيك ابنك حبيبك
انا : اه ياروح بابا هنيكك علشان انت متناك انا مخلف خول عايز يتناك
عمر : ااححححححح طب الحسلي طيزي يابابا قبل ماتنيكني
انا : لا ياخول هنيكك علطول علشان تتناك وتتعب من الوجع (ورحت مدخل زبري مره واحده )
عمر :ااااااااااااااااااااه بيوجع طلعه طلعه يابابا انا طيزي ضيقه علي زبرك يابابا ااااااااااه اححححح حرام عليك طيزي ضيقه علي زبرك طلعه امصهولك شويه
انا : خلاص دخل هتتعود عليه اهووووه بص اهووووه حاسس بوجع اهووووه بص زبري داخل طالع في طيزك ازاااي احححححح طيزك الضيقه دي هتخليني اجيب بسرعه ياخووول
عمر : لا يابابا علشان خاطري متجيبش بسرعه انا لسا متكيفتش نيكني اوووووي عايز اتناك نيكني يابابا في طيزي الصغننه دي حسسني بزبرك وهو بيخبط في جدران طيزي من جوا اضربني علي طيزي وانت بتنيكني يابابا اححححححح بتلسع اوووووي ايدك تقيله يابابا برااااحه عليا دلعني وانت بتنيكني اااااااه دخله سيبه جوا متحركوش عايز احس حجمه جوا طيزي
انا : ااااااااااااح هيجتني عليك اووووي يامتناك يخربيت لبونتك وشرمطتك انت خوووول اووووي نفسك تبقي شرموطه عايز تبقي بنت وتتناك من ابوك وكل الناس تنيكك
عمر :اوووي يابابا نفسي ابقي بنت ااااااح جااامد نفسي ابقي بنت والبس كلوت وسنتيانه اااااااه واحط ميكاب وابقي بنت وبزازززززي تكبر اوووي واخد زبر بين بزازي واتناك اوووووي عايز اتناك
انا : عايز تبقي بنت ياشرموط بابا عايز تتجوز راجل ينيكك ويعشرك ويجيب لبنه فيك وتحبلي يابت ياشرموطه وتنسي بابا
عمر : ااااااااااح مقدرش انساك اااااه يابابا ولا اقدر انسي زبرك ااااااه دا انت اللي فتحتني ودوقتني حلاوه النيك وطعامته اااااح انت اللي خليتني احب النيك اوووووي واحب احساس الزبر في طيزي نيكني اووووي
انا : يخربيت شرمطتك ااااااه هجيبهم هجيبهم عايزهم فين ياااااااااا خول
عمر : في طيزي هات هات في طيزي كله كله اااااااااااااااه سخنين اوووووي اااااااه يالهوي علي زبرك اااااااه
(نكمل القصه علي لساني انا مايكل )
انا (مايكل ) : (كنت بصورهم وهما مندمجين مش واخدين بالهم ) احا علي فيلم السكس اللي انا بتفرج عليه دا
ابو شادي : (تحسه كان ناسي اني هنا ) انت هنا لامواخذه نسينا نفسنا (وبيلبس هدومه)
انا : يقطعني معلش جيتلك من غير ميعاد ياحبيبتي
الواد : فين هدومي ياعمو ..................
(مع دخله شادي )
شادي : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ياولاد المتناكه احااااااااااا دا انا هقتل كسمكو
انا : اهدي يالا بلاش عبط
(وراح شادي جري علي اوضته جاب مطوه ورجع )
شادي : دا انا هنيك كسمك
( وراح مقبل علي ابوه بيلوش بالمطوه راح ابوه رجع لورا وانا بحاول امسك شادي مش عارف راحت المطوه جابت كتف ابووووه وانا بمسكه وهو زي التور الهايج عمال يلوش في اي ابن متناكه وراح واخد الواد عمر في راسه فتحهاله وعمال يشتم وييضرب ويشلت في كل اللي واقفين وعور ابوه تاني في راسه وخربوش جيه في وشه وابتدي يهدي لما شافهم متعورين ولقيته بصلي )
شادي : احاااااااااا انت بتعمل ايه هنا
انا : اهدي بس فرهدت كسمي اهدي ياعم بقي اهدددددي
شادي : اوعي يالا يابن المتناكه بدل ماعور كسمك انت كمان انت هنا وسايبهم يابن المتناكه ( وبيضربني بضهر المطوه علي راسي )
انا : ولا يابن المتناكه انت انا مش عايز اكلم كسمك علشان اللي احنا فيه دا لكن هتزيط هنيك كسمك
شادي : تنيك مين يابن.......... خد يابن الخول رايح فين اقعد هنا يالا بقي بتغفلني وجاي تنيك ابويا انت مين ياض وفين موبايلك ومحفظتك ......(بالشلوت في بطن الواد ) انطق يابن المتناكه انطق بدل مااقتل كسمك
انا : ياعم سيبه حرام علي ميتين امك عيل صغير بلاش افتري
شادي : اوعي سيب ايدي متفرهدنيش انا هقتلهم ميتين ابوهم اتشاهد علي روحك انت وهو
انا : هتعمل ايه يابن المجنونه اهدي اهدي طيب متوديش نفسك في داهيه وتعالي معايا ....انت يابني اسمك ايه عمرو ولا عمر خش اغسل راسك من الدم والبس هدومك
شادي : خخخخخخخخ محدش هيمشي اللي هيمشي هنيك كسمه
انا : اهدي محدش هيمشي اهدي وتعالي
(خدت شادي قعدنا في الصاله نتكلم وشرحتله انا كنت جاي ليه وبكلمه موبايله مقفول واللي حصل بس مقولتلوش اني صورتهم فهمته اني جتله لقيت ابوه متوتر والواد عريان ومقلتلوش اني خليتهم ينيكو بعض قدامي وكنت مفهمه اني قاعد دا كله بعاتب فيهم وطبعا عمر لبس وابو شادي لبس وغسلو وشهم )
شادي : يعني انت جاي علشان كسم الفلاشه وشفتهم ومكلمتنيش طب افرض مجبتش
انا : مابكسمك بكلمك موبايلك مغلق اهدي بقي ياعم وسيب الواد يروح متضيعش مستقبله
شادي :ملكش فيه دي بتاعتي انا
انا : يعني ايه مش هنزل غير بالواد انا وابوك اعمل فيه اللي انت عايزه
شادي : هات الفلاشه
انا : احنا في ايه ولا ايه
شادي : هات الفلاشه
انا : خد كسمها اهيه
شادي : امشي اطلع برا متعرفنيش تاني انا مبصاحبش خولات بيعرصو علي شرفي برا يالا يابن المتناكه ومشوفش وش كسمك تاني لو شفتك هنيكك وفي الشغل لو جيت علي سكتي ههين كرامتك برااااا
انا : ياعم افهم بلاش كسم قفله دماغ
شادي : براااا مش عايز اسمع صوت كسمك برااااا
( طلعت برا الشقه ونزلت مش عارف رايح فين وعمال افكر ههبب ايه لقيت هدير باعتالي ايميل علي الموبايل (you will be terminated according to attendance,Regards) شكرا انا كدا اترفدت هي ناقصه اصلها حاولت اكلمها في الموبايل لقيتها عاملالي بلووك ماشي يادنيا يابضان فينك يامعتز سبت كسمي وسافرت ليه .....كالعاده الموبايل بيرن )
الو : يادين اممممممي انت فين ياسطه واحشني نييييك
ريمون : وانت اكتر انت لسا لسانك وسخ زي ماانت
انا : طب يابن الناس الكويسين الواد شادي قالي انك جاي بكره
ريمون : انا كنت عاملهاله مفاجاه انا لسا واصل من ساعه
انا : طب ايه مش هنتقابل
ريمون : منا بكلمك علشان كدا شادي موبايله مقفول فقلت اكلمك
انا : تلاقيه مسحول في اي ابن متناكه متيجي ننزل انا وانت ونقعد في اي حته وبعدين نكلمه يجيلنا
ريمون : اوك نقعد في كوستا المهندسين
انا : ايييييه ياعم القرف دا وانت شاقط شرموطه وخارج انزل نتقابل علي اي قهوه متعمليش فيها الماني
ريمون : هي ايه دي اللي الماك ههههههههه
انا : الايفيه دا انقرض يابن البضان دا جدي نفسه كان مستبضنه هتبتديها بضان كسمك متنزلش
ريمون : متشتمنيش بامي قلتلك
انا : حاضر يابن الطاهره انجز بقي كفايا حرق هستناك علي الكافيه بتاعنا سلام

مشهد الكافيه

ريمون : يانهار ابيض كل دا فاتني يعني منه حامل من شادي وهدير رفدت علشان اتخانقت معاها طب ليه تعمل كدا وكمان اتخانقت انت وشادي ماهو علشان انت وسخ وعمايلك وسخه زيك
انا : بقولك ايه اعدلي بقك كدا متحسسنيش اني قاعد مع امي
ريمون : ياعم ولا يهمك فداك ..لو عايز تنزل شغل من بكره اجيبلك
انا : لا ياعم بلا شغل بلا نيله المهم انت عامل ايه ومراتك عامله ايه
ريمون : كلو كويس ................(رغي ملوش لازمه وبعديها )
ريمون : استني شادي بيتصل الو ايه ياحبيبي عامل ايه هههههه لا عملتهالك مفاجاه انا قاعد في الكافيه بتاعنا.. لا معايا مايكل ...الو الو الو
انا : كنت متوقع
ريمون : الحوار شكله كبير ايه اللي حصل
انا : بعدين تعرف بقولك ايه هقوم انا علشان اتبضنت وعايز انام سلام
( تاني يوم خالتي كلمتني اروحلها اتغدي معاها )
انا : ازيك يانجوي
خالتي : روح قلب نجوي
انا : مش مطمن لحنيتك دي ياوليه
خالتي : هههههههههههههههه دا انت ابني ياولا
انا : حبيبتي .....هتغدينا ايه بقي
خالتي : علطول كدا همك علي بطنك
انا : طبيخك لا يعلي عليه ياسمراء تكحلت فاربكت ذلك الذي عن العشق تاب
خالتي : هههههههههههه و**** منا فاهمه منك كلمه اقعد اقعد الاكل جاهز علي السفره
انا : (وانا باكل ) الا قوليلي يانجوي المره اللي فاتت كنت عندك شميت برفان رجالي دا كان ايه جوزك **** يرحمه كان بيشقر عليكي
خالتي : لاااا اياخفيف دا كان معايا راحل
انا : احااااااااا عادي كدا
خالتي : اتلم ياواد الفاظك دي
انا : انا اللي اتلم برضو هههههههههههههه ودا حكايته ايه دا كمان
خالتي : وانت مال امك انت
انا : اومال جايباني ليه وجرا معايا ناعم
خالتي : علشان اعرف انت جيبت الحاجات دي منين
انا : هنقعد نحرق ونرغي وفي الاخر مش هتعرفي انا جبتهم منين فاكمل اكل ولا اقوم اروح
خالتي : اخس علييك ياواد ودي تيجي برضو .... استني افتح الباب
انا : مستنيه ضيوف ولا ايه
خالتي : خد اشرب بلع بلع عقبال ماافتح ..... اتفضل خش اهلا اهلا
الشخص : اهلا وسهلا
انا : اهلا بيك مين دا يانجوي
خالتي : دا عادل بيه **** يباركله هو اللي خلصني من حوار محمد المصري
انا : انا مش فاهم منا باعتلك فيديوهات تخلصك من حواره
عادل بيه : هفهمك انا ...قهوتي مظبوطه يانجوي (وقاعد في عظمه ) انت اسم حضرتك ايه بس
انا : انا مايكل ابقي ابن اختها
عادل : تشرفنا ...بص يااستاذ مايكل انا ابقي صديق عزيز لخالتك وهي مبتخبيش عليا حاجه ولما وقعت في مشكله مع اللي اسمه محمد دا جات قالتلي وانا كنت بحل مشكلتها بس فوجئت انها بعديها بتوريني فيديوهات وصور وانك حليت المشكله فطلبت منها اني اشوفك بنفسي واتعرف عليك لان واضح انك شخص ذكي وانا بحب الشباب الاذكيا اللي زيك
انا: ربنا يخليك بس دا ايه علاقته بيا
عادل : هفهمك ...تسلم ايدك يانجوي ...بص ياسيدي انا فاتح مجموعه شركات استيراد وتصدير ومعايا ناس بتشتغل بالبلدي كدا يسدو النفس دماغهم عطلانه بقر وانا لما جبت محمد دا وخليته يعترف بطريقتي اكدلي انه ميعرفكش ولا انت حتي شوفته ولا يعرفك فانا استغربت جبت الحاجه دي منين وكنت عايز اعرف كفضول مش اكتر لو مش عايز خلاص عادي اتشرفت بمعرفتك وكان نفسي لو تيجي تشتغل معايا مستشاري الخاص او المنصب اللي انت عايزه
انا : ربنا يخليك ياباشا بس انا دكتور صيدلي مفهمش في الكلام دا
عادل : بس دماغك حلوه وهتنفعني في شغلي اكيد هيبقي ليك مكان ومستقبل حلو معايا وهتمسك فلوس مكنتش تحلم بيها طول عمرك
انا : و**** ياباشا مش عارف اقول لحضرتك ايه اكيد مقدرش ارفض عرض زي دا بس استاذنك لو مفيهاش اساءه ادب يعني تديني مهله افكر
عادل :هاهاهاهاهاها (ضحكه بشواتي ) اكيد طبعا دا الكارت بتاعي هستناك تشرفني في شركتي بس لو مكنش خلال الاسبوع دا هتستني لحد ماارجع من السفر واتصل بيك تحدد ميعاد
انا : تمام ياباشا مفيش مشكله
عادل : طب استاذن انا يالا السلام عليكم
خالتي : انت لحقت ياباشا طب كمل قهوتك
عادل : فرصه تانيه يانجوي استاذنكم
انا : مين دا يانجوي وتعرفيه منين
خالتي : دا عادل باشا كان ابني اتعرف عليه وهو اللي سفره برا يشتغل هناك وحصل زي انه اعجب بيا وبقي يزورني من وقت للتاني لحد مانت شايف كدا
انا : اااااااااااه قلتيلي بيكفيكي يعني فلوس ولبس وضهر ونيك واللذي منه
خالتي : اتلم ياقليل الادب انت يالا مش كلت قوم غور روح
انا : اروح فين مش ماشي غير لما ادوق انا كمان ولا هو حلال ليه وحرام عليا
خالتي : جراااا ايه يالا انت هتستهبل ولا ايه وانت هتقارن نفسك بيه مبقاش الا العيال كمان اللي يعملو رجاله
انا : طب متيجي اوريكي انا راجل ولا عيل
خالتي : اخرس ياوسخ وامشي اطلع برا بيتي مشفش وشك تاني هنا اتفوووه عليك وعلي تربيتك براااا
انا : شششش اهدي علي نفسك كدا وابلعي ريقك *بصوت رايق وواثق من نفسه * الكلمتين دول تقوليهم لحد تاني تمثلي عليه الاحترام لكن واحده شرموطه زيك بنت متناكه تمامها معايا نيكه واقلبها فمتكونيش فكره بكسمك ششششششش اخرسي متكونيش فاكره بكسمك اني عاشق جمال عنيكي انتي بالنسباله خرم افضي فيه وكسمك اشوف غيره فتاني مره ياكسمك تعمليلي فيها الخضره الشريفه وصوتك يعلي عليا هنيكك النمله ولا انتي ولا كسم اللي يتشددلك يعمل حاجه معايا فاهمه ياخرم سلام
خالتي: طيب يابن الوسخه ان مخلتكش تندم علي الكلا..........
( كفايا نخع بقي بكسمك وبعدين يابن الوسخه في اللي بيحصلك دا هي مالها بتقفل كدا ليه من كله مترد ياجااامد مش فرحان وواخدها بصدرك وبتفتري وزبرك اللي ممشيك البس وادي خالتك كمان طارت اكتر ماهي طايره وعادل بيه مكان هيشغلك ويديك فلوس بدل ماانت مرفود كدا واكيد هي هتقوله برافوووو ياكس خلي زبرك ينفعك بقي )
انا : الو ايوا يامادونا خير
مادونا : الحقني يامايكل اندرو تعبان اوووي وعايزك
انا : احااااااااااا طب اطلعي بيه علي اي مستشفي وانا هجيلكو علي هناك
مادونا : هو تعبان نفسيا مش عارفه ماله وكل اللي بيقوله عايز مايكل عايز مايكل
انا : طب خلاص خلاص انا جايلك سلام

بيت اندرو


انا : خير يامادونا ف يايه اندرو ماله
مادونا : تعبان خشله جوا
انا : (دخلت الاوضه ملقتش حد) هههههههههههه هو برضو اللي تعبان
مادونا : منا لو قلتلك اي حاجه غير كدا مش هتيجي
انا : وماجيش ليه يعني زبري فاتح نص يوم النهارده
مادونا : ههههههههههه لا انا عايزاه يفتح هنا ( وبتشاور علي كسها )
انا : واندرو فين .؟
مادونا : خرج من شويه ومش عارفه راح فين يالا قبل مايجي
انا : طب وفيها ايه منا نكتك قدامه عادي
مادونا: احنا متفقين وهو موجود ااه لكن من وراه لا
انا : هتفرق في ايه
مادونا : تعالي بس واحنا جوا احكيلك
(دخلنا اوضه النوم انا قلعت وهي قلعت وجت نامت في حضني وبتتكلم وايديها علي زبري )
انا :احكيلي بقي ايه اللي غير اندرو كدا
مادونا : نيكني الاول طيب وبعدين احكي
(وراحت نازله علي زبري خدته في بوقها تمص فيه وتلحس في راسه وفي بضاني وبتشفط بضاني في بقها وتبصلي مستمتعه بالوجع اللي انا فيه وراحت طلعت علي الحته اللي فوق زبري قعدت تبوس وتلحس وتشم فيها وطلعت علي بطني تبوس فيها بحنيه وفي صدري وكل دا ايديها علي زبري بتدعك فيه ولقيتها بتلعبلي بلسانها في حلمه بزي انا قشعرت بس لكن محستش بهيجان ومستغربها راحت بايساني في بوقي بوسه طويله وهي بتبوسني وبتعدل نفسها علشان تقعد علي زبري واول ماقعدت عليه )
مادونا : اه اااه ااااه ااااااااااه ااااااااااااااه *بتنهيده مشتاق لحبيبه *
انا : اوووووف يخربيتك دا انتي ناااااار
مادونا : شششش سيبني انا هتنطط لوحدي متتحركش انت ااااااه
انا : (وهي بتتنطط علي زبري بالراحه بهدوء) طب انا عايز ااااابسطك عايز الحسلك كسك نفسي فيه
مادونا : اااااااااااه لا بلاش انا بيتلحسلي كتير اوووووووي انا عايزه اتناك بس عايزه زبررررر خخخخخخخ عايزه اتنااااااااااااااااااك
انا : اااااااااه طب اهدي شويه علي زبري كسك سخن نييييك وهيخليني اجيب بسرعه
مادونا : جيب ميهمكش جيب ونيكني تاااااني مش هسيبك غير لما ارتاااااح ااااااااااااااه كسمك يااندرو علي كسم اليوم اللي اتجوزتك فيه
انا : ههههههه شرموطه شرموطه يعني وبعدين عيب داجوزك اااااااااااااااه ... خلاص خلاص كسمه سيبي بضاني بتوجع بتوجع
مادونا : *بتضحك وهي بتتاوه * ايواااا كدا ااااه
(وراحت نايمه علي صدري وانا رحت حاطط ايدي علي طيزها رفعتها سنه وابتديت انيكها انا في كسها جامد وبسرعه فشششششخ وهي يابتتاوووه يابتبوس فيا يابتحطلي بزازها في بوقي علشان ارضعها وبقيت بنيك في كسها وبزازها في بقي برضعهالها وهي سانده ايديها علي السرير ورايا والتانيه حطاها علي خدودي)
انا : قومي نغير الوضع
مادونا : لالالالالالاللا مش قادره اتحرك خليك زي مانتااااااااااااااااه خليك خليك (وراحت شفطت بطنها سنه ولقيتها بتقرص في صدري جامد ) نيك بسرعه نييييك اووووووووي هنزل هنزل ااااااااااااااااااااااااااااااااه
( وراحت منزلا عليا غرقت وشي وصدري لقيتها خدت نفسها وقامت جابت مناديل مسحتلي وشي وفي ايديها الزبر الهزاز )
انا : احاااااااااا ايه دا
مادونا : دا احلي حاجه في الدنيا دا الي مخليني مستحمله وصابره
انا : طب وانا مالي وبعدين احا متفصلنيش انا زبي بيوجعني عايز اجيب
مادونا : (راحت طلعت علي زبي حطيته في كسها وحطيت الهزاز في طيزها ) افشخني انا عايز امووووت من كتر النيك وامسك الريموت دا شغله وانت بتنيكني
انا : معرفش دا بيشت..............
(ولقيت مادونا بتصوت وبتترعش وتتنطط وعماله تشاور ومش فاهم منها حاجه ومن التنطيط قامت من عليا ووقعت ولقيتها بتترممغ علي الارض وبتتلوي بتتكهرب مش بتتلوي وانا واقف مفشوخ صحك ببص في البتاع اللي في ايدي لقيته معمول علي الماكس رحت مهديه خالص لقيتها ابتدت تهدي وجسمها بيتنفض وانا عمال بضحك )
انا : اهدي اهدي هههههههههه مالك بس في ايه شكلك جامد نيييييك
مادونا :اااااه انت انت انت محدش بتشغل ليه كدا عالي اعلي اخره
انا : بتقولي ايه انتي تعالي قومي (وشلتها علي السرير تاني اهدي بس مالك ههههههههه اهدي اهدي )
مادونا : *بتاخد نفسها بالعافيه * بتضحك ايه اللي عملته دا كنت هتموتني مبتعرفش تقرا يعني ولا لازم تلعب وخلاص
انا : حقك عليا و**** انا بصراحه كان قصدي ههههههههههه
مادونا : انت جزمه *بتضربني في صدري*
انا : ههههه خلاص بقي يابت يابت يابت طب فين بوسه مايكل
مادونا : هههههههههههه لا مفيش انا هدي البوسه لزب مايكل ( ونزلت علي زبه تبوسه )
انا : زي مانتي كدا ( ورحت مدخله في بوقها فضلت تمص فيه شويه ورحت جايبهم جوا بقها لقيتها بتكح وببتف) مالك
مادونا : احححم اااااحم شرقت شرقت
انا : طب اشربي امسكي
(رحت مريح جسمي علي السرير وخدتها في حضني )
انا : يالا بقي احكيلي ايه الزبر دا وايه اللي حصلكو في دبي
مادونا : بص ياسيدي ................................... ......................... انتهي الجزء السادس عشر



مشهد مابعد النهايه
(( احا طلعتي شيميل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)))



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء السابع عشر
(بيت اندرو )


مادونا : يانهااااار اسوووووووود انت نمت مني
انا : ايه في ايه سرعتيني يازفته ايه حد يصحي حد كدا
مادونا : يعني انا صوتي اتنبح عماله احكي وانت نايملي
انا : معلش و**** يادودي اصلك ممله عماله تقوليلي حضرنا الشنطه ومكنش لاقي بوكسره الاصفر وزغرطنا لما الطياره عملت لاندينج وجبنا كولدير في البيت انا مال كسمي بالتفاصيل دي
مادونا : طب غور امشي مش هحكيلك حاجه
انا : *ببوسها * يابت ياعبيطه طبعا كنت سامعك انا بضحك عليكي
مادونا : طب انا وقفت لحد فين في القصه
انا : لحد طبعا عارف ودي محتاجه وقفتي لحد لما انتي واندرو روحتو قومتو استنتونا هناك وملقتوهاش فروحتو البيت اتعشيتو
مادونا : هههههههههههههههه لا واضح انك كنت مركز فعلا
انا : طبعا يابنتي وانتي فكرك ايه دا انا ...................
اندرو : مايكل انت بتعمل ايه هنا
انا : خضتني يابن الجزمه ثم انت ازاي تخش عليا وانا نايم مع مراتك كدا انت اتجننت
اندرو : انت هتهزر .....انطق بتعمل ايه هنا
انا : بطلع بدل فاقد للبطاقه علشان بطاقتي ضاعت
مادونا : وفيها ايه يعني متعمليش راجل بس يابو كس
انا : ههههههههههههههه حلوه اديتهالك في النص في الكس بالظبط
مادونا : هههههههههههههه كفك ياكيموووو
اندرو : طب قوم ياخول انت تعالي برا عايزك ...وانتي حسابك بعدين
مادونا : اتنيل بلا وكسه
اندرو : طب اعمليلنا حاجه نشربها وانت اخلص قوم
انا : متهدي علي ميتين امي بدور علي الزفت البوكسر غور وانا جاي وراك

مشهد الصاله

اندرو : انت بتنيك مراتي مقولناش حاجه بس يبقي قدامي مش من ورايا مش اجي البيت الاقيك
انا : انتو مش منزلين قناه ميكي ليه علي التليفزيون
اندرو : هتلاقيها هنا ولا هنا تقريبا بعد القنوات الرياضيه
انا : مفيش حاجه ياعم زبي
اندرو : هات هات بس الريموت
انا : بتقفل ليه التليفزيون يابضان
اندرو : انت بضانك كبيره وهتسحل كسمي معاك وانا عايز ارغي معاك شويه
انا : ترغي في ايه يابن الشراميط ياخول وانت ليك عين تتكلم اصلا بقي تجيبلي البلاي ستيشن والهارد فاضي مفيهوش ولا حتي سوبر ماريو يابن العلق
اندرو : ههههههههه اجتهد انت بنفسك المهم قولي دنيتك عامله ايه انا لحد دلوقتي معرفش عنك حاجه
انا : ولا اي اندهاش عادي نيك نزلت شغل ولسا مرفود النهارده ويعتبر خسرت كام واحد من اصحاب الشغل متعرفهمش انت ومريم اختي متقدملها عريس واتعشيت كويس امبارح بس كدا
اندرو : الف مبروك عريس مين دا
انا : يعني انت سايب كل مصايبي وركزت في العريس دا انت شرموط برخصه يالا
اندرو : ههههههههههه اقعد انت امسك لكسمي علي الواحده وبعدين اخلص عريس مين
انا :ياعم لا عريس ولا نيله دا عيل خول شافها في وهي في الكني.....ه اعجب بيها ولقيته بيكلمني وعايز يتعرف عليا ويقعد معايا فانا فهمت انه معجب باختي طبعا بعد مشخرتله وحلفلي انه مكلمهاش حتي
اندرو : طب متشوفه يمكن يطلع ابن حلال ومحترم
انا : كسمه انت اهبل يالا هو اعجب بيها بجمالها بجسمها بوشها لكن متكلمش معاها يعني داخل يتقدم بزبره
اندرو : ياكسم حكمك قول يامزاجنجي قول
انا : و**** بتكلم بجد وبعدين اللي بيخش الدخله دي اللي هي يكلم اخوها علطول علشان لو البت عرفت تقول عليه راجل وبتاع قدمت نييييك وبكسمه جاي يتجوز صالونات هو حتي متكلمش معاها بس بلاش قرف
اندرو : ههههههههههه صدااااع من كتر الرجوله طب والشغل اترفدت ليه
انا : حوار طويل
اندرو : طب تيجي تشتغل معايا في دبي
انا : كسمك خد دا تاني علشان اروح ارجع معرص زي حالاتك
اندرو : هي هي هي هي كسم عسلك
انا : لا العسل دا اللي بينزل منك يابو كس
مادونا : القهوه اهي .....انت بتقول فيها ياميكو ماهو فعلا بكس
انا :علي رايك هو اللي عنده دا زبر دا محصلش زنبور حتي هههههههههه
مادونا : لا بتكلم بجد عنده كس
انا : مصلحه نيييييييك الحوار دا اهو تغيروا مع بعض في الالويز
اندرو : انت فاكرها بتهزر هي بتتكلم بجد
انا : لا طبعا تهزر ايه راجل بكس معروفه وعاديه طب دا البواب القديم بتاعنا كان بيرضع ابنه عادي في مدخل العماره وكنت بشتريله سنتيانات علي حسابي
مادونا : وحياه ربنا مبنهزر بنتكلم بجد قوم وريه يااندرو
انا : اقعد يالا ياخول انت توريني ايه
اندرو : اوريك كسي
مادونا : استني بس ياميكو بص
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احا ايه دا احااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا دا كس بجد يادين امممممممممممممممي
اندرو : ايه ياعم كل دي شخره بتحلم بخنزير ولا ايه
انا : احاااااااااااا ايه دا محدش جاوبني برضو ايه دا
مادونا : مالك ياعم في ايه اول مره تشوف كس
انا : اه اول مره اشوف كس علي دقن وشنب
اندرو : هههههههههههههههه احنا بتوع الجديد
انا : احاااااااااااااااا كسم الترجيع البس البس كسم القرف
مادونا : هههههههههه مالك بس يامايكل قرفان ليه كدا
انا : ولا تلمس كسمي تاني احاااااااااااا دا انا مش لاقيلك شتيمه مناسبه عليك احاااااا انت ازاي ابن متناكين كدا
اندرو : ياعم مالك في ايه زبري ومالوش لازمه خلاص باظ فرحت شلته خالص سافرت المانيا عملت العمليه هناك وجيت عادي
انا : لا احااااااااااا انا اسمع الحكايه من الاول بعد اذنك كدا
اندرو : تموت في الحكاوي
انا : اخلص الفضول نايكلي طيزي
اندرو : بص ياعم اخر حاجه انت عارفها لما قلتلكو هسافر دبي ساعتها كانت مراتي عرفت اني بتناك واتفقت معاها تنيكني وسافرنا دبي
انا : عرفت ازاي ناكتك يعني ولا انت اللي قلتلها
مادونا : بص انا عرفت من واحنا في شهر العسل ايوااا متبصليش يااندرو لما رحنا شهر العسل كنت بشوفه بيشرب برشام كتير فعرفت انه خول وكمان انا عارفه زبره صغير واللي اكدلي كمان انه في مره واحنا علي البسين والمايوه اتنتش مني اتقطع فلفيت نفسي بالفوطه بسرعه وهو قاعد يضحك وانا بضحك من الموقف ومكسوفه جدا لان في ناس خدت بالها وفضلو مركزين معايا وراح اندرو بعديها نزل المياه وسابني بدل مايقوم يطلع الاوضه يجيبلي اي هدوم البسها وبعد مطلع من البسين عمل نفسه عبيط وراح شادد الفوطه اللي متغطيا بيها قال ايه بينشف نفسه طبعا انا صوتت فالناس بصت وشافو بزازي وهو عمل اكنه بيضحك ومش عايز يديني الفوطه وبعديها اعتذرلي لما لقاني اتضايقت وقالي انه بيهزر ومره تانيه كنا بنتفسح في القريه وماشي حاطط ايده علي طيزي فبقوله عيب الناس واحنا في الشارع قالي مراتي كسم اي حد ووهو بيحسس علي طيزي راح مبعبصني فانا شهقت واتخضيت وضربته علي صدره قلتله اتلم لما نروح بيتنا ولسا يادوب بكلمه لقيت واحد عدي من ورايا وراح مبعبصني فانا خفت وقلت لاندرو لقيته بيقولي معذور اصل طيزك مغريه وبيضحك عااااااادي جدا انا كنت مبضونه منه بس قلت يمكن بيهزر فعلا ولما رجعنا من شهر العسل جيه في مره لقيته هايج وعايز يتشتم ويتناك انا كنت مخضوضه مش فاهماه وبعد كدا شرحلي حكايته وفهمني وقالي متخافيش كل دا هيبقي بينا وبين بعضينا وانه مش معرص بس انا من جوايا عارفه انه معرص واتاكدت ساعتها لما اعترفلي بس انا كنت بحبه ساعتها وعايزه ارضيه باي شكل ووافقت علي اللي هو عايزه وسافرنا دبي ومع تالت يوم في دبي كان اجازه هناك بمناسبه العيد الوطني للامارات فلقيته صاحي بدري وبيصحيني و متشرمط في نفسه )
اندرو : صباحك فل ياحبيبتي
مادونا :صباحك فل يابيبي اجازه انت النهارده
اندرو : اه ياروحي والنهارده هيبقي يوم مختلف فاكره اتفاقنا يوم في الاسبوع ابقي انا مراتك فيه
مادونا : اه
اندرو : النهارده هيبقي اليوم دا حتي بصي
مادونا : يالهووووووووووووي ايه اللي انت لابسه دا يااندرو دا قميص نومي
اندرو : اه ياحبيبتي ولابس اندر و برا بس مش بتوعك اشتريتهم
مادونا : يالهوووووووووي يااندرو وكمان حالق دقنك
اندرو : ههههههههههه هو في لبوه بدقن برضو
مادونا : طب استني افوق علشان انا حسه اني دايخه
اندرو : خليكي ياحبيبتي رايحه فين انتي دلوقتي راجلي وانا مراتك خليكي اجيبلك المياه لحد عندك
مادونا : اوعي يااندرو بلاش هزار علي الصبح
اندرو : اقعدي بس
(ولقيته راح وراجع بصينيه فيها فطار وعصير وكوبايه مياه وبياكلني في بقي انا كنت مستغربه ومش فاهمه لحد اما لقيته بيرفع في صوته وبيتشرمط اووووي في الكلام وراح قايلي تحبي ارقصلك وراح مشغل اغاني ووقف يرقصلي ويهز في طيزه اووووي ويوطيها ناحيتي ويشد ايدي علشان اضربه علي طيزه وكنت بضربه علي طيزه وبعديها لقيته قرب مني بيبوسني وبيقولي مبسوطه مني ياحبيبتي وبعديها راح قايم علي المطبخ يغسل المواعين انا قمت وراه )
مادونا : بتعمل ايه اوعي دا هما كوبايتين سبني اغسلهم انا
اندرو : هاا احنا قولنا ايه انا مراتك النهارده وهتناديني بسوسن ويالا بقي يادكري شرمطيني زي ماعلمتك
مادونا : ( انا مكنتش لسا اتعودت لان بعد ماعترفلي مبعبصتوش غير كام مره وشتمته علي خفيف ) طب اغسلي عدل ياشرموطه
اندرو : اهوه بغسلها اهوه ممكن تهرشيلي في طيزي علشان ايدي مبلوله
مادونا : اهرشلك كدا (وبحسس علي طيزه ) كدا تحب اهرشلك كدا
اندرو : ااااااه اووووي
مادونا : ( ورحت واقفه وراه وبقيت بحك كسي في طيزه وببوسه في ودنه من ورا ورفعتله القميص شويه ورحت ضارباه علي طيزه ) اغسلي يابت عدل بدل مااسيبك هايجه كدا
اندرو : ااااااااااااه بتوجع اوووي
مادونا : انت مبسوط يااندرو
اندرو : اه سوسن مبسوطه منك اووووي وهتتبسط اكتر لما تشتميها
مادونا : (لقيت نفسي مبسسوطه اوووي ان جوزي بقي زي الشرموطه قدامي اعمل فيه اللي انا عايزاه ورحت ضارباه علي طيزه اجمد ) دا انتي لبووووه اووووي وطيزك حلوه ياوسخه
اندرو :ااااااااااااه عجبتك ياراجلي ياحبيبي
مادونا : ااااااااه ياكس كس كسمك
اندرو : اححححححححححححححححححح ااااااااااه
مادونا : يالهووووووووووي يااندرو انت جبتهم دا انا شتمتك بس بامك
اندرو : ااااااااااااااه اشتميني تاني بامي انا ابن متناكه اوووووي
مادونا : لا ياشرموطه مش هريحك خليكي كدا اعمليلي نسكافيه وهاتيهولي برا بسرعه
اندرو : حاضر ياحبيبي
مادونا : ( رحت قعدت برا قدام التليفزيون لقيته جاي بالنسكافيه ) اندرو شوف سلك التليفزيون مش شغال ليه
اندرو : (راح للتليفزيون وقف بيشوف السلك ) مفيهوش حاجه
مادونا : ( رحت رايحه واقفه وراه وببعبصه بالريموت في طيزه ) اهو ه يااندرو السلك دا
اندرو : اححححححححح فين مش لاقيه
مادونا : ( وعماله ابعبص فيه) اطلع قدام شويه هتشوفه
اندرو : ااااااااه ماهو سليم اهووووووووووووه
مادونا : يبقي مش دا شوف السلك اللي تحت التليفزيون كدا
اندرو : ( راح موطي بس وهو واقف ) مفيهوش حاجه
مادونا : ( انا وطيت معاه اكني ببص ورحت بصباعي بلعب علي خرم طيزه ) دور كدا تاني وخليك موطي علشان تحس بالسلك وتشوفه
اندرو : اااااااااااه مش لاقيه اححححححح براحه ياحبيبي صباعك بيوجعني
مادونا : ( بضربه علي طيزه ) بس ياخول خلاص قوم استني كدا التليفزيون اشتغل (ورحت مبعبصاه ) البعبوص دا علشان طلعت شاطر وصلحته وكل لما تعمل حاجه حلوه هبعبصك يابت وابسطك
اندرو : ااااااااااااااااااه يخليكي ليا يا دكرررري
مادونا : مش انا دلوقتي راجلك يابت
اندرو : طبعا يا حبيبتي
مادونا : طب انا هنزل اقعد علي القهوه ارجع الاقيك محضر الغدا واياك تفتح الباب لحد وانا مش موجوده يالا هاتلي هدومي وتعالي لبسني ياراجلي يوووه قصدي ياشرموطتي
(بعديها دخلت الاوضه ولبست هدومي ولقيته بيجبلي الجزمه وبيلبسهاني اكني سي السيد وراح جري عليا بايسني قبل منزل )
اندرو : متتاخريش عليا ياحبيبتي
مادونا : هههههههههههه حاضر يابت متخافيش واعملي نفسك هتتروقي النهارده (ورحت ضارباه علي طيزه ونزلت لفيت شويه واشتريت شويه حاجات وطلعت اول مفتحت الباب لقيته جاي بيجري عليا وبياخد مني الشنط )
اندرو : حمدلله علي السلامه ياحبيبي
مادونا : وحشتيني يابت ( ورحت بايساه من راسه )
اندرو : وانتي اكتر ياحبيبتي
مادونا : حضرت الغدا احسن انا جعانه اوووووي
اندرو : عنيا ياحبيبتي خمس دقايق وتلاقي الاكل جاهز
مادونا : طب بسرعه يابت (ورحت ضارباه علي طيزه )
(اتغدينا وهو لسا بقميص النوم وقام بعديها يعملي شاي وانا كل كل شويه اعدي عليه ابوسه ابعبصه اضربه علي طيزه واغمزله علشان انيكه وهو يتدلع ويتحجج بانه لسا هيوضب البيت ويمسح ويروق لحد علي المغرب كدا لقيته موطي قدام الغساله بيحط الهدوم فيها رحت مبعبصاه بعبوص جامد اووووي خلاه ينط لفوق)
اندرو : يالهوووووي اخس عليكي *بيضربني علي كتفي* خضيتني
مادونا : ماتيالا بقي يابت مش قادره هموت عليكي وانت طيزك مجنناني كدا
اندرو : ههههههههههه اهدي ومتتشقاش ياحبيبي انا لسا هستحمي وعندي غسيل قد كدا
مادونا : كسمك انا مش قادره وهيجانه هنيكك يعني هنيكك
اندرو : ( وهو بيجري مني علي الصاله ) تؤتؤ مش هتلمسيني
مادونا : (جريت وراه وزنقته في الحيطه فضلت ابوس فيه وادعكله في بزازه وهو بيسيح مني ورحت لافاه مخليا وشه للحيطه ومبعبصاه ) احححححح علي طيزك يابت وقفت زبري عليكي
اندرو : اااااااااااااه براحه صباعك بيوجعني
مادونا : ولسا ياخول لما تجرب زبري
(ورحت شاديته من زبره وقعدت علي الكنبه وهو قعد عند رجلي وقلتله يالا مص كسي ياخول وهو راح مقلعني البنطلون وهجم علي كسي يلحسه اكنه زبر وبيمص فيه ويشده وانا ازق راسه علي كسي اكتر لحد مقربت اجيب وخليته يفتح بقه وجبتهم كلهم في بقه خليته يبلعهم كلهم )
اندرو : اححححححححححح لبنك حلوو اوووووي ياحبيبتي
مادونا : طب يالا ياشرموطه علشان تتناكي
( ورحت شايلاه زي العروسه ودخلت بيه علي الاوضه حدفته علي السرير ونزلت بوس فيه وهو بيتدلع ويتشرمط وعامل مكسوف ورحت نازله علي خرمه بلحس فيه )
اندرو : اااااااااااه احححححححح نيكيني بقي مش قادر خرمي بياكلني اوووووي
مادونا : عايزه تتناكي يالبوه
اندرو : ااااه اوووووي اووووي
مادونا : عايزه صباعي ولا عايزه زبر
اندرو : عايز زبر ينيكني اووووووي
مادونا : يعني صباعي مش بيكيفك ياخول
اندرو : اااااااااااااااه بيكيفني اوووووي دخليه بقي مش قادر حطيه نيكيني يالا حرام عليكي متعذبنيش
مادونا : وانا كلمتك يامتناك انت اللي طيزك بتاكلك زي الشراميط
(ورحت محسسه علي خرمه بالراحه لقيته بيرجع بطيزه علي صباعي وكل لما احرك صباعي هو يقرب بطيزه وانا اضحك عليه وهو بيتلوي وبيدعك في بزازه وبيتشرمط ويوحوح عايز يتناك لحد اما صعب عليا ورحت مدخلا صباعي في طيزه لقيتها سخنه اووووووي وبتقفل علي صباعي وتفتح رحت مدخلاله اتنين لقيته برضو مش بيتوجع ومتكيف رحت مدخلاله 3 صوابع ابتدي يتاوووه ويوحوح شويه ومكملناش خمس دقايق وراح جايبهم علي روحه ولقيته بيلم لبنه بصباعه وبيبلعه انا استغربت بس لقيته مستمتع فسيبته ورحت نايمه جانبه وهو جيه نام في حضني اكنه مراتي وبيحسس علي صدري ويبوس في ايدي ويقولي يخليكي ليا يادكررري يامكيفاني بحبك اووووووي وبعديها بشهر لقيته داخل عليا بزبرين صناعين وكررنا نفس اللي انا لسا قايلهولك دا يامايكل )
انا : كل دا كويس فين بقي العمليه وانه بقي بكس
اندرو : هحكيلك انا الجزء اللي جاي دا بص ياسيدي بعديها بقتره لقيت عميله داخله عليا البنك وعايزه تحط وديعه كانت كرباج في نفس سني كانت سمره شويه وبتلبس تايير (بدله حريمي) زي ستات الاعمال كدا وشيك جدا ومن لهجتي عرفت اني مصري وعرفت انها مصريه وسابت مصر من 5 سنين وبتسافر كتير وكدا المهم اتصاحبنا وبقينا بنخرج مع بعض واتصاحبنا جدا ومكانتش مادونا تعرف الحوار دا لحد مافي يوم سكرنا انا وهي ومدرتش بنفسي غير تاني يوم علي سريري في بيتي ومادونا زعلانه مني ومكشره )
اندرو : خير يادودا في ايه مالك علي الصبح
مادونا : انت كنت فين امبارح بليل راجع سكران وبصحيك الصبح مش قادر تروح شغلك
اندرو : كنت سهران مع جماعه صحابي
مادونا : انا عايزه ارجع مصر
اندرو : ايه العبط دا في ايه بس
مادونا : انت بتخوني يااندرو
اندرو : ايه العبط دا هخونك مع مين وانا اعرف بنات غيرك هنا ياهبله وبعدين اخونك ازاي بزبري دا هاااااا متردي ياعبيطه
مادونا : مع رجاله يااندرو بتخوني مع رجاله
اندرو : ههههههههههههههههه انتي شاكلك شاربه حاجه روحي اعمليلنا فطار وانا هنزل اجيب سجاير واطلع
مادونا : مبهزرش يااندرو وانت راجع سكران كنت بغيرلك هدومك ولقيت بلل عند خرم طيزك ولما حطيت صباعي في طيزك طلع بلبن عارف اللبن يعني كنت بتتناك يااندرو وجابهم في طيزك كمان
اندرو : بلاش هبل بس واصطبحي
مادونا : انا مش بهزر ولو مش عارف مين اللي ناكك تبقي المشكله اكبر لان انا كدا هبتدي اخاف اذا كان انت مش عارف تحافظ علي نفسك هتحافظ عليا ازاي
اندرو : طب اهدي طيب *باخدها في حضني * اهدي حقك عليا انا هعرف ايه اللي حصل وهقولك منتي عارفه مبخبيش عليكي حاجه
مادونا : مش عايزه اعرفك تاني يااندرو انا موافقه انك تتناك عادي بس مني انا متكونش شاذ يااندرو وارجوك متلمسنيش خالص ولا تكلمني لحد منرجع مصر
( وبس ياسيدي مكنتش فاكر اي حاجه ويوميها قعدت افكر يمكن سوزي هي اللي جابت ناس تنيكني طب ليه ومرذتش اظلمها وقلت اكلمها وقابلتها في بيتها علشان مش هينفع تحكيلي علي الكافيه )

بيت سوزي

سوزي : تشرب ايه
اندرو : لا ياستي انا شربت امبارح ومش فاكر حاجه
سوزي : ههههههههههههه دا انت طلعت جامد امبارح
اندرو : سوزي هو ايه اللي حصل بالظبط
سوزي : سكرت مني وروحتك بس
اندرو : لا انا لقيت حاجه في هدومي لما روحت في البوكسر بالتحديد
سوزي : هههههههه قصدك علي اللبن
اندرو : ما انتي عارفه اهوه جايبه رجاله تنيكني وعلي كدا بقي ختي عليا كام وانا اللي كنت فاكرك صاحبتي
سوزي : انت متسرع ليه مفيش رجاله ناكتك انا اللي نكتك
اندرو : ههههههههههههه وجبتي منين اللبن
سوزي : من دا ( وراحت فاتحه الروب ومطلعه حته زبر من تحت الكلوت)
اندرو : احاااااااااااااااااااااا ايه دا انتي طلعتي شيميل
سوزي : كويس انك عارف علشان محكيش كتير
اندرو : انا مش مصدق نفسي دا انا حلم حياتي اني اقابل شيميل
سوزي : هههههههه منا عارفه اللي يشوفك امبارح ميقولش عليك راجل ابدا دا انت ولا اللي كنت اول مره تشوف زبر دا انت خليتني اجيبهم 3 مرات يافاجر من هيجانك ولبونتك علي زبري
اندرو : (ببلع ريقي بهيجان ) طب طب (ورحت هاجم علي زبر سوزي بمص فيه )
سوزي : هههههههههههه براحه براحه ياخول هتعورني يخربيتك
اندرو : بحبه بحب زبرك اووووي ياسوزي احااااااااااااا دا انا نفسي اوووي اتناك وامص زبر ست طبيعي
سوزي :اااااااااااااه براحه مص براحه متخلنيش اجيبهم
اندرو : احااااا دا كبير نيييييك كل دا دخل في طيزي
سوزي : دا انت شفطه لاخره ياخول وكنت عايز اكبر منه كمان
( ورحت قالع البنطلون بسرعه وهدومي ووطيت وبليت صباعي حطيته في طيزي )
اندرو : نيكيني ياسوزي نيكيني عايز احس بزبرك وانا صاحي وفايق
سوزي : هههههههههه طب استني البس كوندوم علشان الامراض (لبسته وراحت مدخله زبرها في طيزي ) اااااااح اهدي اهدي هنيكك اهدي متتحركش كدا هجيب بسرعه
اندرو : ااااااااااااااااه مش قادر عايز اتناك اووووووي من زبرك دخليه كله لاخره اححححححححح علي المتعه اووووووف انا خدام زبرك تتجوزيني وتنيكيني كل يوم اااااااح نفسي اتجوز واحده بزبر زيك كدا احححح
سوزي : هههههههههههههههه اهدي يامتناك اهدي (وبتضربه علي طيزه )
اندرو : مش قادر مش قادر انا اول مره اهيج اووووووي كدا اححححح انا مش مصدق بنت قدامي ببزاز وزبرها في طيزي احااااااااااااا كسم المتعه ااااااااااه افشخي جامد اقلعي الكوندم عايز احس بزبرك ارجوكي
سوزي : لا ياشرموط انا مبنيكش غير بيه ااااااااااه واهدي شويه هتخليني اجيب
اندرو : اووووووووف طب لما تيجي تجيبيهم هاتيهم في طيزي هاتي لبنك في طيزي ياسوزي امليني لبن اااااااااااااااااه طلعتيه ليه دخليه تاني بسرعه بسرعه عايز زبرك مش قادر
سوزي : كسمك انت بهيجانك دا هجيب بسرعه تعالي مصلي زبري شويه
(ورحت هاجم علي زبرها لقيتها لطشتني بالقلم علي وشي )
سوزي : مش بسهوله كدا انزل علي الارض اقعد علي ركبك وارفع وشك لفوق وبصلي وانت بتمص يامتناك
اندرو : حاضر حاضر اهووووه ايه بتبعدي زبرك ليه
سوزي : ايدك ورا ضهرك تمص ببقك بس مش انت عايز زبري
اندره : اه عايزه اووووووي عايز امصه
سوزي : تعالي تعالي ( وبترجع بجسمها لورا وانا بمشي علي ايدي ورجلي زي الكلب وراها وفاتح بقي وكل لما اقرب امصه تقوم راجعه ورا لحد اما مبقتش قادر ورحت ناطط علي زبرها زي الكلب لما بينط علي صاحبه ورحت نازل مص فيه بنهم وشهوه ولهفه )
سوزي : هههههههههههه يخربيت خولنتك انا مشفتش حد شرموط زيك كدا دا انت خول اوووووي يخربيتك اول مره انيك واحد هيجان اوووي كدا هيموت علي زبر ايه مشفتش ازبار خالص
اندرو : ممممممممممم مشفتش في زبرك قبل كدا ياسوزي اول مره اشوف شيميل ومش مصدق اااااااااه نيكيني بقي عايز احس بزبرك في طيزي
سوزي طب تعالي ورايا يامتناك ( وراحت لبستني هدومي تاني ووقفتني في البلكونه ووقفت ورايا ونزلتلي البنطلون شويه وراحت مدخله زبرها في طيزي )
اندرو : احححححح حد يشوفنا ياسوزي اااااااااااااه
سوزي : متخافش احنا في دور عالي وبعدين ميشوف مش انت بتحب كدا نفسك تتناك قدام الناس كلها
اندرو : ااااااااااااه اووووووي نفس بنت تنيكني بزبرها وسط الناس كلها وتشرمطني
سوزي : احححححححححح طيزك حلووووه اوووووي يااندرو بجد انا حاسه انك هتجيبهم من طيزك مش من زبرك
اندرو : اححححح انتي مش عارفه دا حلم بالنسبالي احاااا انا مش هسيبك خاااالص انا طيزي ملكك في اي وقت انش**** اجي اضربلك عشره وامصلك زبرك ببقي احححححح نيكيني اوووووي
سوزي : اووووووووف هجيب يخربيت شرمطتك هجيب ااااااااااااااااااه
اندرو : جوا في طيزي في طيزي جواااااا هاتي لبنك في طيزي ااااااااااااااااااااااااااه احا علي الاحساس اول مره اخد لبن في طيزي اااااااااااااه
سوزي : اااااااااااااااه افتح طيزك خليني اشوف اللبن وهو نازل منها زرط واحزق ايوااااا احا دا انت مش عايز تنزلهم
اندرو : عايزهم يفضلو جوا ميطلعوش خاااالص اعتبريها ذكري منك
سوزي : هههههههههههه (بتضربه علي طيزه ) طب يالا نخش جوا ياشرموط
اندرو : احححححححححححح انا عايز اتناك تاني ياسوزي زبرك مش عايز اسيبه خالص
سوزي : اللي يشوفك زي الشراميط كدا ميشوفكش وانت برنس في نفسك في البنك
اندرو : كسم برستيجي انا قدامك خول ومتناك وكلب وزبرك دا سيدي وتاج راسي احااااا اتجوزيني وابقي خولك ومتناكك وجوزك الشرموووط اووووي هعيشك ملكه واخدمك صبح وليل
سوزي : ههههههههههههههههه متخافش مش هسيبك وهريحك يامتناك كل لما طيزك تاكلك منتا هتاكلك كتير مش خت لبن فيها يبقي هتاكلك انا عارفه المهم قولي بقي مين ناكك قبل كدا
اندرو : مراتي بتنيكني جبتلها زبر في البيت بتنيكني بيه
سوزي : احااااااااا دا انت خول رسمي بقي
اندرو : اااااه بس هي بتعاملني بحب وحنيه مش بتشرمطني جامد ولا تهيني وتهزقني وتمسحي بكرامتي الارض
سوزي : شكلها بتحبك اووووي
اندرو : وانا بموت فيها بس انا عايز واحده تعمل كدا من غير ماقولها تعمل ايه زيك كدا
سوزي : قلتلك متخافش مش هسيبك انت واد جدع ووقفت جنبي في مشكله البنك وكمان لذيذ مش بضان فانت خلاص صاحبي (راحت بايساني في بقي )
اندرو : طب ممكن خدمه ممكن تقولي لمراتي ان انتي اللي نكتيني علشان هي شافت اللبن في طيزي امبارح وافتكرت اني كنت مع راجل بينيكني
سوزي : وايه المشكله ماهي عارفه انك متناك
اندرو : هي دماغها كدا متحبش اخونها مع رجاله ولا ستات بس لما تعرف انك بنت بزبر يمكن تهدي شويه وتسامحني
سوزي : حاضر يااندرو هقولها واجيلك في يوم
( وبعديها باسبوع طبعا مادونا مبتكلمنيش وسوزي كانت مشغوله لحد اما فضيت وعدت عليا في البيت )
سوزي : بس ياستي هي دي كل الحكايه يعني جوزك كان نايم معايا او بمعني اصح انا اللي كنت نايمه معاه مش هو ومنامش مع رجاله ولا حاجه
مادونا :انتو بتشتغلوني مفيش الكلام دا ولو سمحتي متداريش عليه اكتر من كدا احنا لو عندنا طلاق انا كنت اطلقت حالا
اندرو : طب وريها ياسوزي
(وراحت سوزي رفعت الجيبه وطلعت زبرها ومادونا اول ماشفته برقت وتنحت ورحت انا غامز لسوزي فهي فهمت اني عايزها تنيك مادونا ولقيت سوزي سحبت مادونا من ايديها ومادونا في عالم تاني وراحت قربت راسها من زبر سوزي وراحت ابتدت تمص فيه لحد اما وقف ولقيت قدامها حته زبر اكبر من اي زبر وطبيعي وهي نفسها تتناك من الطبيعي ومادونا مدريتش بنفسها غير وهي علي السرير فاتحه رجليها وبتلعب في كسها وانا بمص في صدرها وسوزي بتلعب بزبرها علي كس مادونا )
مادونا : اااااااااااااااااه هيجتيني اووووي نيكيني بقي بقالي كتير متناكتش نسيت احساس النيك اييييه دخليه بقي عايزه احس بالزبر
سوزي : هههههههههه انتو كلكو هيجانين كدا نفسكو تتناكو اومال مين اللي بينيك دا انتو جوزين خول وشرموطه
اندرو : نيكيها ياسوزي نيكيها وكيفيها علشان جوزها الخول مش عارف يكيفها
سوزي : (راحت مدخله زبرها في كس مادونا ) اححححححح انتي كمان كسك سخن اووووي زي طيز جوزك يخربيتكو هيجتوني اوووووي
اندرو : ( وقفت ورا سوزي وبزق طيزها علي كس مادونا جامد ) نيكيها اوووووي افشخيها خليها تتكيف الشرموطه دي
سوزي : براحه يااندرو البت هتتفشخ تحتيا براحه عليها
مادونا :لا مش براحه نيكيني جامد انا عايزه اتفشخ ااااااااااااااااه اجمد اوووووووي نيكيني ملكيش دعوه افتري عليا
سوزي : ههههههههههه يخربيت شرمطتكو انتو الاتنين اااااااااااااااه تعالي يااندرو نام جنب مراتك وارفع رجليك
اندرو : ( رحت نايم جنب مراتي وفاتح رجلي وطيزي بايدي ) اهووووه يالا نيكيني معاها
سوزي : (راحت مدخله زبرها في طيزي ) احححححححح انت علطول هيجان كدا يخربيت طيزك اللي بتاكلك دي
مادونا : نيكيه بسرعه ونيكيني بعديه انا ملحقتش استمتع مش قادره عايزه اتناك ( ووقفت ورا سوزي بتلحس في بضانها وهي بتنيك في طيز جوزها )
اندرو : كماااااان كمان اووووووووووي استني لفيه جوا طيزي اووووووي طلعيه كله ودخليه مره واحده عايز اصوت من الوجع
مادونا : لا احااااااااا انا هيجانه مش قادره كفايا عليه كدا ( وراحت شدت زبر سوزي من طيزي ونزلت تمص فيه وراحت نايمه علي ضهرها وفتحت كسها دخلت زبر سوزي بايديها )
اندرو : احااااا انا لسا مرتحتش طيزي بتاكلني
مادونا : ( بتزقه وبتضربه علي وشه ) امشي ياخول لما اتكيف انا الاول انا لسا متكيفتش
سوزي : هههههههههه اتنين شراميط ..... اهدو علشان هتخلوني اجيب بسرعه ومحدش فيكو هيرتاح كدا
مادونا : (بتضربه تاني ) اوعي ياخول سيبني احس اني بتناك اوعي اوعي
اندرو : (ادالها طيزه ) طب بعبصيني وانتي بتتناكي مش قادر
مادونا : مش فايقالك انا عايزه اركز في الزبر اللي بيفشخني دا اوووووووووف ناااار ياسوزي ناااار
سوزي : لف يااندرو اديني طيزك ابعبصك انا هريحك ياحبيبي لف
( وراح اندرو لف مدي لسوزي طيزه بقيت سوزي بتبعبصه وبتنيك في مادونا والتلاته بيصوتو ويوحوحو واندرو من الهيجان جابهم علي وش مادونا وقعد يلحس لبنه من علي وشها وراحت سوزي مقوماهم هما الاتنين قعدتهم تحت رجليها رافعين وشهم لفوق وراحت جابت لبنها علي وشهم وفضلو يبوسو بعض ويلحسو اللبن ومادونا كانت اول مره تشرب لبن زبر وعاجبها واتبسطت بيه اووووي وبعديها اتكررت لقاءتنا بسوزي تاني كتيييير في السنه الاولي واحنا في دبي والسنه التانيه سافرت مشفنهاش تاني لحد ماكلمتني اول مجيت مصر وانا معاك علي القهوه وقالتلي انها في مصر اما بالنسبه للكس اللي انا عملته دا كان بسبب سوزي اقنعتني اني اسافر المانيا واشيل زبري واقلبه كس وبالفعل سافرت انا وهي حوالي اسبوعين عملت العمليه وكان كسي مقفول وسوزي هي اللي فتحتني وساعتها فتحتني قدام مراتي وكانت دخلتي فعلا لبست فستان فرح وسوزي لبسه بدله وانا حطيت ميكاب وكنت شايل شعر جسمي كله ساعتها وكانت دخله فعلا ومادونا مصوراها فيديو كمان من اولها لاخرها وسوزي جابت لبنها في كسي وقالتلي علشان ابقي اول راجل ينيكك ياشرموطه وقعدت معانا اسبوع ساعتها كانت بتنيكني كل يوم لحد ماكسي يتعود علشان لما اخد زبر صناعي ميوجعنيش ومصورين شويه فيديوهات وهي بتنيكني ووهي بتنيكنا احنا الاتنين وناكت مادونا في حمام ديسكو مره وناكتني في عربيتها مره علي الطريق ومره خلتني امص زبرها وهي بتسوق علي الطريق لحد ماجبتهوملها وبلعت لبنها ومره تانيه قعدتني علي زبرها خلتني اتنطط عليها وهي قاعده بتسوق هي عربيتها متفيمه وكنا الصبح ساعتها واحا علي المتعه وانا طالع نازل علي زبرها وراسي علي كتفها وماسكاني بايد والتانيه ماسكه الدريكسيون وبتسوق حسيت ساعتها اني شرموط اكتر من اي شرموطه تشوفها في حيااااااااتك وطبعا طيازنا اتهرت منها بعابيص في الشارع وفي الكافيهات كنا بنتبعبص منها اكتر مابنتكلم معاها كانت اكنها متجوزانا احنا الاتنين بجد فعلا وبس ياسيدي دي كل قصتنا من ساعه مسافرنا دبي لحححححححححححححد دلوقتي )
انا : مفكرتش تمثل افلام سكس طيب وانك راجل بكس دي كسم الفجر هتتشهر نيك وكمان مصري عربي شوف كام واحد هيشوف الفيديو
اندرو : دا انا اتقتل انا وعيلتي كلهم
انا : امك عارفه الكلام دا
اندرو : لا دي امي دي حكايتها حكايه ابقي اقولهالك بعدين المهم بعد مانت عرفت القصه كلها وسوزي لسا هقابلها كمان كام يوم منفسكش انت تدوق كسي
انا : اوعي يالا ياخول انت بدل ماديك علي وشك
اندرو : ومالو اضربني وشرمطني انا نفسي ادوق زبرك مادونا قالتلي عليه بيكيف اووووي
انا : ولا يابن المتناكه انت لو لمستني هنيكك ضربك واخر مره هخشلك بيت تاني ولو شفتك في حته هقلعك ملط واخلي اللي في الشارع ينيكوك غور من وشي عيل ابن متناكه عرص
( ونزلت من عنده وادي اندرو قطعت علاقتي بكسمه هي ناقصه قرف رايحه بيا علي فين يادنيا يابضان وبعدين بقي في القرف دا كدا مش فاضل حد في حياتي خاااااالص رحت مكلم ريمون )
انا : ايه ياصاحبي مبتردش عليا ليه علطول
ريمون : متتصلش بيا تاني شادي حكالي علي كل حاجه انت انسان مش كويس وانا ميشرفنيش انك تكون صاحبي
انا : كسمك (وقفلت في وشه )
( كدا كملت اندرو وراح وريمون وشادي وهدير وطبعا منه باي باي وخالتي وعادل بيه باي باي شكرا يامصر يابنت الوسخه شكرا ياانترنت ياللي نكتنا في افكارنا شكرا لابويا اللي نطر النطره الوسخه دي كان لازم بكسمي اعمل فيها سريع وانا حيوان منوي واتسابق مع زمايلي الحيوانات علشان انزل اديك نزلت وبقيت بني ادم فرحان ياكس الجنينه وبعدين بقي في القرف دا مترن بقي ياعم الموبايل .....هههههه ايوا كدا )
انا : الو ايه يامرنا جيتي في وقتك
مرنا : خير في ايه انت كويس ياحبيبي
انا : اولا انا مش حبيبك ثانيا انا هيجان تعدي عليا بكره في الشقه ولا كسمي
مرنا: ايه اللفظ اللي بتقوله دا ممكن متشتم بعد اذنك
انا :قشطه قشطه سلام
مرنا : لا خلاص خلاص قول اللي انت عايزه حاضر هجيلك بكره الصبح هبقي عندك
انا : ماشي ماشي سلام
مرنا: سلام ( يارب تكون كويس ياحبيبي )
(وروحت بيتنا )
اختي : ايه ياقلبوبي زعلانه ليه يابطه مين مضايقك ياكوكو
انا : ياراااااااااايقه انتي وربنا انتي البونبونايه اللي في حياتي
اختي :ايوا كدا فك متعلميش فيها بتاع
انا : نعناع
اختي : فزاع
انا : برشلونه
اختي :ههههههههههههههههه اي هري تعطل تهري اي كلام
انا : بقولك ايه متيجي معايا وانا بحلق دقني في الحمام
اختي : (بتطلعلي لسانها ) قديمه قول حاجه جديده
انا : ياعبيطه منتي لما تيجي معايا هوريكي الجديد في الحمام
اختي : ( بتضرنبي علي صدري) اتلم ياسافل ياقليل الادب ياحيوان يازبا...
(رحت شاددها وحضنتها اووووووي ورحت معيط في حضنها )
اختي : مالك يامايكل فيك ايه انت يتعيط ليه طب اهدي ياحبيبي واقعد اهدي حد برضو يعيط وهو في حضن اخته حبيبته
انا :انا تعبان اووووي يامريم ومليش حد في الدنيا دي
اختي :وانا رحت فين ياحبيبي بس قولي في ايه وانا هساعدك (وبتبوس راسي وبتدعك في كتافي وانا في حضنها )
انا : صعب يامريم احكيلك هتتوسخي زيي وانا مش عايزك تتوسخي
اختي : ياحبيبي مش هتفرق المهم اشيل عنك شويه دا انت كل حياتي وان مكنتش اشييل همك اشيل هم مين
انا : (ببوس ايديها ) ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي وميحرمني منك ولا من حضنك ابدا
اختي : ايو اتلكك اتلكك علشان تحضني وانا مش عارفاك عيل جزمه ......ايوا كدا اضحك وفك ياكش تولع كلها المهم انت عندي بالدنيا وبعدين عاملي راجل هو في راجل بيعيط اخس علي الرجاله
انا : بتقولي اخس علي الرجاله علشان شوفتيني بعيط اومال لو سمعتي اللي انا سمعته هتقولي ايه دا مش بعيد يجيلك صرع
اختي : هههههههههه ياعم اتنيل وبعدين انا مش حشريه زيك وبتدخل واحب اسمع مشاكل الناس وانا ناقصه هم ياخويا مش كفايا همك انت اللي شايلاه
انا : (بضربها علي قفاها ) طب خلاص خلصنا دراما روحي اعمليلي عشا
اختي :اهو انت كدا تاخد غرضك مني وترميني عضم بعديها عيل راضع زباله
انا : هههههههه طب خدي صحيح في واد اسمه روماني برقوق كلمني معجب بيكي مين دا وتعرفيه منين
اختي : برقوق ههههههههههههه اسمه روماني مرزوق
انا : هنسيب بقي ام المشكله ونشوف اذا كان برقوق ولا مخروق
اختي :اتلم بالفاظك دي وبعدين دا عيل اهبل بيشوفني يقف سرحان وممحون علي روحه كدا عارف العيال اللي بتروح بجيتار الجامعه او بتلاقي بقخم ملزق كدا وهما بيتكلمو تحسهم بينونو زي القطط نيوينيوينيوينو
انا :اه العيال الخولات دي
اختي :يابني اتلم واحترم نفسك
انا : هااااااااااا اخلصي مالهم
اختي : اهو دا زيهم كدا وبعدين يامكموكتي ياحبيبي انا يوم مااحب واتجوز هتجوز واحد صايع زيك كدا نتدلع انا وهو في البيت مش واحد محترم نقعد انا وهو نتفرج علي نشره الاخبار
انا : ابو ام الفيس بوك اللي فشخلوكو دماغكو دا
اختي : هههههههههههههه طب علشان انا عايزه انام هروح اجيبلك سم هاري تطفح علشان الحق انام
انا : طب لو جيتي لقيتيني نايم خديني في حضنك وانتي نايمه علشان انا جسمي مكسر بصراحه
اختي : انت هتصاحبني يالا مش كفايا هعملك اكل
انا : طب شوفي انتي رايحه فين وقتك انتهي
اختي : ماشي يارايق ................................... ................................... انتهي الجزء السابع عشر


مشهد مابعد النهايه


اختي : الحقني يامايكل................
انا : احاااااااااااااااا انتي بتقولي ايه !!!!!!!!!!!



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الثامن عشر
(بيت مايكل )


اختي : ولا انا مش مطمنالك بقالك كام يوم كدا بتصحي الصبح بدري وتنزل بتروح فين
انا : ايه دا انتي متعرفيش ان للاستيقاظ باكرا فوائد كثيره
اختي : حقا فعلا امعقول هذا
انا : نعم يااختاه فهو يساعد علي استقبال القفا بصدر رحب ( بضربها علي قفاها )
اختي : ياالهي اني اشعر بسعاده بالغه بعد ان تناولت هذا القفا
انا : الم اقل لكي عزيزتي
اختي : اتعلم ايضا انه يساعد علي نمو الشعر بصوره طبيعيه ( بتشدني من شعري )
انا : اااه اااااااه ههههههههههه خلاص خلاص بدل ماشدك من شعرك وامثل بيكي فيلم الارض هنا
اختي : ههههههه خلاص انت غبي وايدك تقيله
انا : ريحتي حلوه نضيف يعني ولا مش اوووي ارش برفان تاني طيب
اختي : لا حلوه ريحتك جميله مغريه كدا
انا : طب قشطه سلام
اختي : شوفي الواد الندل سلام ياحيلتها
انا : امشغوري يالا يابت من هنا

شقتنا القديمه

للتذكير
#مرنا تعبيرات وشها مبتسمه ونظراتها زي القطه اللي بتبصلك وبتبقي جعانه او زي اللي بيطلب طلب وخايف من الاجابه او بيطلبه بتوسل ولو اتقاله لاء هيعيط # وانا علشان مش كل شويه هكتب الجمله الطويله دي هكتب بدلها *مع ثبات التعبيرات * )

مرنا : انا اسفه حقك عليا المترو عطل وبتصل بيك انت مش عايز ترد عليا
انا : انا مستنيكي بقالي ساعه ودي عمرها ماحصلت معايا
مرنا : *مع ثبات التعبيرات *طب انا اسفه حقك عليا ممكن ادخل بقي
انا : لا خلاص روحي امشي مش عايزك
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب معلش انا اسفه مش هينفع امشي طيب
انا : هو ايه اللي مش هينفع روحي مطرح ماجيتي ولا روحي جامعتك
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب اخش نتكلم جوا علشان الجيران وكدا
انا : خلص الكلام عندي احترمي مواعيدك بعد كدا
مرنا : *بتدمع* طب انا اسفه حقك عليا مش هعمل كدا تاني
انا : لو عندك كرامه انزلي
مرنا : *بتبصلي بدموع وبصت في الارض وبصتلي تاني وبتفكر * عندي كرامه بس بس مش هقدر انزل
انا : ليه
مرنا *مع ثبات التعبير* طالما كلمتني يبقي انت محتاجني وانا مقدرش اسيبك وانت محتاجني علي الاقل *بتبص في الارض وبصوت واطي* اريحك
انا : فكره حلوه تصدقي انتي صح ( ورحت مطلع زبري واحنا واقفين علي الباب وهي كل دا مدخلتش ) ريحيني
مرنا : (بصت علي زبري وبصت عليا مستغربه ومندهشه وخايفه وتعبير الاحا علي وشها ) ايه دا ايه دا بتعمل ايه ممكن حد يشوفنا من الجيران ارجوك ندخل جوا وهعمل اللي انت عايزه ارجوك
انا : انتي مش عايزه تريحيني انا طلبت معايا هنا علشان تتعلمي الادب عجبك امين مش عجبك احنا لسا علي الباب واتكلي علي ****
مرنا *مع ثبات التعبير* يعني هو دا اللي هيريحك
انا : مش عايز رغي اه ولا لاء
مرنا : *بانكسار وضعف وذل* حاضر يامايكل
(راحت باصه في عيني ودموعها نزلت علي خدها وهي بتبصلي وصعبت عليها نفسها اوووي وراحت سحبت نفس طويل وحطت شنطتها علي الارض ونزلت علي ركبتها ومسكت زبري تمص فيه وهي بتعيط وكل شويه تبصلي وهي بتمص ووشها كله عياط وانا كنت متلذذ ومبسوط وزبري علي اخره وهي مش عارفه تمص اه بس يعني اهي بتلحوس لحد اما قربت اجيبهم ومردتش ابعد عنها او اطلعه من بقها وهي متعرفش اني بجيب ورحت جايبهم في بقها هي حست بيهم في بقها راحت مطلعاه وبتكح وبتتف اللي في بوقها وفي حبه وقعوا علي البادي بتاعها رحت انا قعدت ادعكه بايدي لحد ماانزلت اخر نقطه وهيديت ورحت مدخله في البنطلون وبقفل الباب ومرنا مستنياني اخلص ومطلعه مناديل بتمسح بوقها )
مرنا:*مع ثبات التعبير* استني طيب اغسل بقي جوا
انا : لا اغسليه لما تروحي (وبقفل الباب)
مرنا : (بتسند الباب ) *مع ثبات التعبير* طب شويه مياه بس طعمهم وحش في بقي
انا : برضو لا غوري بقي
مرنا :*مع ثبات التعبير وبضعف اوووي* طب اخش علي الاقل اوضب نفسي مش هينفع امشي في الشارع والبادي عليه بقعه كدا ارجوك ارجوك
انا : انتي مش معاكي وايبس اعمليها بوايبس
مرنا :*مع ثبات التعبير* ابوس ايدك متذلنيش اكتر من كدا دقيقتين بس مش هتخسر حاجه هعدل هدومي وامشي
انا : انتي اللي ذليتي نفسك ياشرموطه يالا غوري من هنا ولما احتاجلك هكلمك (ورحت قافل الباب )
(رحت ولعت سيجاره وغسلت زبري وسمعت صوت علي السلم بصيت من عين الباب لقيت مرنا قاعده علي السلم جنبيها مناديل وعماله تمسح في البادي وتمسح في ركبتها اللي اتوسخت وبتعدل في شعرها وعينيها كله مياه عياط وقهره وكل شويه تبص ناحيه باب الشقه اكنها متعشمه اني افتح لها حرفيا انا طبقت المقوله اللي بتقول همسح بكرامتك سلالم العماره هي صعبت عليا جدا ولسا هفتحلها لقيتها قامت ونفضت طيزها وبصت علي الباب حته بصه وعنيها كلها دمووووع وبتهز راسها يمين وشمال اكنها بتتحسر اكنها بتقولي ليه تعمل كدا انا عملتلك ايه لدا كله نفضتلها الصراحه وحاولت اكلم شادي مردش عليا لان شادي معاه مفتاح الدنيا معاه مفتاح اللي هيرجع الدنيا تضحكلي تاني قلت اروحله البيت لبست ونزلت رحتله )

بيت شادي

شادي : انت ايه اللي جابك هنا انا مش قلتلك لو شفتك هنيك كسمك
انا : ياسطي كسم الهبل مش هتضيع صحوبيتنا علشان غلطه انا ماليش فيها ابوك السبب مش انا ياسطي اسمعني متبقاش عبيط وتقفل الباب ايه الشغل ابن المتناكه دا*بزعيق* اسمعني يابضان انت هما كلمتين هقولهوملك واغور في داهيه اول حاجه جايلك اصالحك وتشوف ايه اللي يرضيك وانا معاك فيه
شادي :والتاني
انا : والتاني جايلك علشان اشوفك عملت ايه في حوار منه
شادي : مفيش فلاشات
انا : انا مجبتش سيره فلاشات خالص
شادي : (بيقفل الباب في وشي )
انا : عيل غبي ابن وسخه انا غلطان لكسمك غور في داهيه
(نزلت وافكر سبحان **** اللي لسا عامله في مرنا بيطلع عليا يكنش كل اللي بيحصلي دا ذنبها لا ياعم مش للدرجه دي حتي لو معرفتش مرنا كل دا كان هيحصل برضو طب اروح لمين انا هروح لخالتي اعتذرلها قبل ماتقول لعادل بيه ويرفض يشغلني معاه ورحت لخالتي )
انا : طب افتحي طيب مش هنتكلم علي الباب كدا
خالتي : مش عايزه اشوف وشك تاني ولو ممشتش هتصل بالبوليس اقول بيتهجم عليا
انا : خلاص ياخالتي ملوش لزوم انا كنت جاي اعتذرلك مش اكتر سلام
( طب وبعدين بقي يابضاااااااااااااااااني علي القرف اكلم مين فكر فكر فكر اااااااااه يادماغي ياما طب احا وانا ساحل نفسي ليه مع الناس اللي باعتني او بعتها طب ما انا اجرب الاسلوب المعاكس احا صح انا اروح لجلال بيه اخو هدير منا ساعدته علشان ياخد فلوس اخته اكيد مش هيقول لاء ورحت لجلال بيه اللي هو بيت هدير )
جلال : ههههههههههههههه عايز تشتغل معايا فين انت مش عملت راجل اخر مره وقلتلي اشوف الفيديو اديك فلوس
انا : بس في الاخر دفعتلك الفلوس وساعدتك صح
جلال : احنا قلنالك الفرصه بتيجي مره واحده
انا : انا معاك في اي ابن متناكه
جلال : ايه رايك ياامنيه في الكلام دا
امنيه : مممممم و**** انا شايفه انه في شغلانه فاضيه ممكن نشغله فيها لو هو حابب
انا : من ايدك دي لايدك دي
امنيه : طب خلاص بتعرف تسوق
انا : ابقي السواق بتاعكو يعني
جلال: بسم **** ماشاء **** وكمان لماح
انا : انتو صح واحد جايلكو بعد ماكان بيترسم عليكو وبيتنطط بقي بيتحايل عليكو لازم تعملو فيه كدا انتو صح انا اللي غلط سلامو عليكو
امنيه : خد الباب في ايدك
( انا ايه اللي خلاني اجيلهم واقل من نفسي كدا مكانش ليه لازمه المشوار دا خالص كسم الخرا بقييييييي منا لو رحت قدمت في اي شركه مرتباتها بنت شرموطه قليله مفيش غير الشركه اللي كنت فيها يعتبر اعلي مرتب فيهم كلهم احاااااااااااااااااااااااااا كسم امك ياهدير علي اللي خلفوكي علي اليوم اللي شفتك فيه ....يعني ايه اتقفلت كدا باظت خلاص لا احااااا مفيهاش كسم استسلام يامعتز بقي يخربيت امك انت فين احاااااااا عمو وهبه ابو معتز انا ازاي كنت ناسيه دا دا هينقذ كسمي ورحت علي بيت معتز لقيتهم عزلو هههههههههههههههههه و**** كنت حاسس انا خايف اروح بيتنا الاقيه بيولع انا مالي قلبت علي بوشكاش كدا ليه هههههههههههههههه ااااااااااااااه يازمن يابن كوم اللباوي ياعم وانا باضن نفس كسمي ليه انا اروح انام ولما فلوسي تخلص يحلها حلال )
(بعديها بيومين )
اختي : انت مبتروحش شغلك ليه
انا : اترفدت
اختي : طب وايه المشكله دور علي غيره مانتا علطول مبتكملش في شغلانه
انا : يعني اشتغل ايه يعني انزل اقف في صيدليه بعد ماكنت في شركه وليا اسم ووضعي
اختي : لا خليك نايم جنبي هنا
انا : وحياه امك انا مش فايقلك انا مقفله في وشي ومش طالبه سقراط اللي راكبك دا يطلعلي دلوقتي
اختي : طيب هسيبك ترتاح شويه
انا : ماشي ...(الموبايل بيرن )
مرنا : ازيك يامايكل عامل ايه
انا : خير في ايه
مرنا: ممكن اقابلك بكره
انا :ليه
مرنا : مفيش كنت عايزه اقولك حاجه
انا : قوليها هنا
مرنا: مش هينفع في التليفون ممكن اقابلك خمس دقايق بس
انا: هههههههههههههه ايه عايزه تتناكي
مرنا: (سكتت شويه ) هينفع اقابلك
انا : هستناكي في الشقه بكره سلام
مرنا : لا انا عاي........... الو يامايكل (وبتتصل تاني وانا مبردش )
(تاني يوم في الشقه )
انا : ما انتي جيتي اهوووه اومال ايه اللي لاء
مرنا : *مع ثبات التعبير* مكنش ينفع اقولك لاء لاني لازم اشوفك
انا : منا عارف انك هايجه وعجبك زبري
مرنا : *بابتسامه بريئه * ممكن طب بلاش الالفاظ دي علشان مش بحبها
(رحت هاجم عليها بايسها في بوقها وواخدها في حضني وابتديت اقلعها هدومها وهي ساكته مبتتكلمش وعنيها كلها ضعف ورحت داخل بيها الاوضه وهي واقفه مبتتحركش ثابته في مكانها )
انا : ايه هنقضيها نكد ولا ايه يالا انزلي مصيلي
مرنا :*مع ثبات التعبير* حاضر
(ونزلت تمص زبري وانا بمشي علي شعرها ولقيتها بتمص حلو المره دي رحت رافع راسها وبايسها في شفايفها لقيت عنيها مقفوله وابتدت تتنهد وتترعش سنه بسييطه ورحت موقفها ونزلت علي ركبي ورحت حاطط لساني علي كسها وابتديت الحس فيه لقيتها ابتدت تتاوووه وتحرك كسها علي بقي براحه وماسكاني من شعري )
مرنا : مايكل مايكل مايكل بلاش بلاش اااااااااااه يامايكل استني طب اقعد واعمل اللي انت عايزه يامايكل ااااااااااه... طب اقعد طيب مش قادره اقف ياماااااااااااايكل اااااااه
(وراحت نزلت عليا قعدت تبوس فيا بلهفه وبعشق وايديها وشفايفها بتترعش وبتبصلي في عيني وهي بتتنفس بسرعه )
مرنا : عايزه احس بيك جوايا (وبتبوسني في بقي )
( رحت قايم ومنيمها علي السرير علي بطنها ورحت جايب زيت ودهنت زبري وخرم طيزها وابتديت ادخله سنه سنه براحه لقيتها بتفتح اكتر بايديها وبتبلع ريقها
مرنا : براحه عليا يامايكل
انا : شششششششش مسمعش صوتك
مرنا : حاضر حاضر اااااااااااه
( دخلته لحد نصه وخرجته ودخلته تاني وخرجته وهي بتصوت من الوجع مش من الشهوه كررت الحركه دي اربع مرات لقيتها ابتدت تهدي جسمها وتتاوه براحه رحت مدخله كله مره واحده لقيتها بتصوت جامد وبتنط مني لقدام رحت نايم عليها علشان متتحركش )
انا : شششششششش اهدي اهدي خلاص دخل كله اهووووه شويه وهتتعودي عليه اهدي اهدي براحه اهوووه
مرنا : اااااااه حرام عليك وجعني اوووي بيوجعني بجد انا اتعورت حاسه اني اتعورت ااااااااه طب قوم قوم علشان خاطري اشوفه
انا : متخافيش متعورتيش ولا حاجه اهدي اهوه بصي بحركه براحه اهووووه حاسه بيه اوووووووف احلي حاجه فيكي انك لسا ضيقه
مرنا : ااااااااه يامايكل بيوجعني بجد فعلا مش قادره حاسه بوجع طب اخرج مني شويه وكمل تاني
انا : هتقرفيني تاني و**** هقوم والمره دي وغلاوه اختي مهجيبك تاني
مرنا :*مع ثبات التعبير* خلاص خلااااااص اعمل االي انت شايفه ياحبيبي براحتك خلاص
انا : ما كان من الاول دا ايه القرف دا
مرنا : *مع ثبات التعبير* اسفه حقك عليا مش هقولك لاء تاني خلاص ومش هفتح اااااااااااااااااااه مش هفتح بقي خااااالص
( وابتديت مرنا تهدي والوجع مرحش برضو وهي مستحمله الوجع علشان انا مزعلش وانا فاكرها بتمثل او بتتموحن وبعد كدا خرجت زبري من طيزها لقيتها اتنهدت تنهيده طويييييييييله بتدل علي اخيرا ارتحت وراحت لفت جسمها وبقي وشي في وشها )
مرنا : *مع ثبات التعبير* ممكن تبوسني
انا : لا
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب احضني
انا : انا مبحبش الكلام الكتير اللي انا اعمله اتقبليه هتقعدي تطلبي مش هعملك حاجه
مرنا :*بكسره نفس وابتسامه هزت دماغها بالموافقه * حاضر حاضر انا بس كان نفسي في حضنك وحشني اووووووي
( رحت نازل علي كسها شميته ويااااااااااااااه علي ريحته وجماله ريحته كفيله اني تخليني اجيبهم علي نفسي ورحت بايسها في فخادها وقعدت ابوس في كسها ورحت لحسه بلساني وابص عليها الاقيها سايبه جسمها خااااالص ومريحاه وبتتنفس بسرعه وبطنها بتطلع وتنزل رحت مكمل لحس في كسها وهي مبتتكلمش بتتاوه بس وانا مش قادر ابطل لحس في كسها من حلاوته ومن حلاوت رد فعلها وجسمها اللي بيتحرك ويتنفض وايديها كل شويه تحطها علي راسي وتمسك ايدي وتمسك السرير ومش عارفه تعمل ايه لحد لما لاقيتها بتخربش في ايدي جامد ووسطها بيترفع بالتصوير البطي لفوووق وراحت اتنهدت بصويته طويله ووسطها نزل علي السرير ولقيت كسها بينزل رحت لاحسه لقيت وسطها اترفع تاني وصوتت اكتر وعماله تشدني من ايدي علشان اطلعلها في حضنها رحت طلعت في حضنها لقيت عنيها كلها دموع شهوه وهي بتترعش بشفايفها راحت نطت في حضني ولفت ايديها علي رقبتي وبتبوسني بعشق مش بتبوس دي بترضع شفايفي وبتلف رجليها علي وسطي وبتزوقني اكتر في حضنها فضلنا دقيقتين علي الوضع دا وهي بتبوس بغباوه وبتزود في البوس كل شويه مش بتهدي دي بتسخن اكتر وتترعش وتتاوه وهي بتبوسني انا هيجت فشششخ من تعبيراتها ورياكشنتها دي ورحت مفتري عليها في البوسه وبقيت انا اللي ببوسها مش هي اللي بتبوسني لحد ماهدينا احنا الاتنين وبالذات هي وباصين لبعض انا عيني قويه وهي عينيها عيون عاشقه ضعيفه بتتحامي في حبيبها اللي ملهاش غيره )
انا : انتي ايه اللي عملتيه دا مش قايلك انا اللي اعمل متعمليش حاجه من دماغك
مرنا :*مع ثبات التعبير+عيون حنينه * غصب عني ياحبيبي مش بايدي حسيت اني عايزه احضنك اوووووووي وابوسك عايزه اخدك في حضني مخرجكش منه ابدا عايزه اضمك علي صدري اووووي عايز احس بجسمك عليا عايزه احس اني بستخبي جواك انا بحبك اوووووي يامايكل حسيت حسيت ان انت بتاعي انا بس وعايزه اخبيك جوا حضني تفضل في حضني علطول مايكل مايكل افتحني افتحني يامايكل
انا : انتي هبله ولا ايه افتح مين
مرنا :*مع ثبات التعبير* متخافش متخافش مش هقولك اتجوزني بعديها ولا هجيب سيره انه انت ابدا متخافش بس علشان خاطري افتحني عايزه احس بيك جوايا
انا : انتي شاربه حاجه ولا هيجانه مش دريانه بتقولي ايه (ولسا هقوم من عليها لقيتها بتشدني بلهفه وبتبص في عيني بعياط وباستعطاف )
مرنا : ارجوك نفسي احس بيك جوااااااي ارجوووووووك ولو خمس دقايق بس ارجووووووك افتحني ( وبتسحب ايدي علي وشها وبتبوس كف ايدي وبتبصلي ) ارجوك يامايكل اخر طلب هطلبه منك واللي انت عايزه هعملهولك بس ارجوك نفسي احس بيك جوايا
انا : ولما تيجي تتجوزي بقي ايه العمل
مرنا : *مع ثبات التعبير*مش هتجوز انا عمري ماحبيت ولا هحب حد غيرك انا استحاله انام في حضن حد بعدك الاحساس اللي بحسه وانا في حضنك صعب صعب صعب احسه مع حد غيرك ارجوووك انا نفسي فيك
انا : قبل ماافتحك انا مش بحبك ولا عمري في يوم هتجوزك وعلشان اضمن انك متجيش في يوم الاقيكي جايبالي مصيبه هتمضيلي علي وصل امانه هتلعبي بديلك هسجنك دا شرطي
مرنا : *بتبصلي بابتسامه وصعبانه عليها نفسها اوووي وفي نفس الوقت عينيها كلها حب ومجبره علي كدا * للدرجه دي يامايكل انا رخيصه عندك كدا دا انا سلمتك نفسي سلمتك كل حاجه فيا برمي نفسي في حضنك علشان احس بالامان معاك وانت مش واثق حتي فيا ولا مصدقني حاضر يامايكل *بتعيط اووي* حاضر يااغلي حاجه في حياتي همضيلك علي اللي انت عايزه*شفايفها بتترعش* ممكن بعد اذنك احس بيك جوايا ممكن تفتحني
انا : حاضر لما اشوف اخرتها معاكي ايه
(ورحت دعكت في زبري شويه لانه نام من الرغي لقيتها هي بتقوم تعدل نفسها وبتمصلي زبري وغلب الدنيا في عنيها وبتمصه بحب المره دي )
انا : دا انتي مبسوطه بقي ياشرموطه
مرنا : *رفعت عينيها الكلمه ضايقتها* لااا انا مش كدا انا مش اللي انت بتقوله دا انا واحده انت عمرك ماهتحس بالاحساس اللي هي بتحسه ناحيتك
انا : خلاص طالما انتي مش كدا يبقي بلاها وقومي البسي
مرنا : *مع ثبات التعبير وبلهفه ومتردده * لااااا ارجوك خلاااص اللي تشوفه *بتعيط وتبص تحت* اللي تشوفه يامايكل بس متزعلش مني
انا : خلاص زبري وقف نامي علي ضهرك يالا
(وابتديت امشي زبري علي كسها من برا وهي بصا علي عنيا بتتحرك معايا بعنيها ابص يمين تبص يمين شمال شمال مبتبصش علي حاجه غير عليا وعنيها كلها شوق وحنين ومستنيه حلمها يتحقق وبتتنفس بسرعه جداااااااااا وعنيها بتقفل شويه ورحت مدخله براحه في كسها لقيتها قتحت بقها واتاوهت براحه ااااه اااااه ااااااااااه ااااااااااااااااااه رحت بايسها في شفايفها لقيتها مسكتني من وسطي وعنيها لسا بصالي وبتعض علي شفايفها وبتزقني عليها براحه وفي نفس الوقت بخوف وانا فصلت ادخل سنه سنه وارجع وادخل وارجع بعد كدا جيت اطلعه كله لقيتها بتشدني )
مرنا : لا لا لا لا متخرجش خليك خليك ااااااااااااااه ايه الاحساس دا يالهووووووووووي
انا : هخرجه تقومي تغسلي نفسك ونرجع نكمل متخافيش
مرنا :*مع ثبات التعبير* لا لا لا خليك خليك انا مصدقت احس بيك جوايا مش عايزه اضيع ولا لحظه وانا معاك كمل كمل اااااااااااااااااه اااااااااه يامايكل اااااااااااه ايه دا انا مش عارفه انه حلو كدا اااااه كمل براحه عليا ياحبيبي براحه اوووووي عايزه احس بكل حته فيك وهي جوايا اااااااااه نام عليا احضني احضني اوووووي احضني وانت جوايا احضني ......اااااااااه يالهوي يالهووووووي علي الاحساس يالهووووي ايه دا انا مبسوطه اووووي خليك جوايا علطول ياحبيبي متطلعش مني ابدا ابدا ابدا ااااااااه مايكل مايكل انا بحبك اوووي انا بحبك اووووي انا بعشقك انا ماليش اااااااااااه ماليش غيرك متسبنيش متسبنيش خااااالص ااااااه ياحبيبي ااااااااااه ايه دا اااااااه انا بتاعتك يامايكل بتاعتك انت بس يالهووووووي انا بدوخ انا مبسوطه اووووووي
انا : وانا كمان مبسوط اهدي بقي علشان تعبيرات وشك مهيجاني اوووووي وهتخليني اجيب بسرعه
مرنا : *بفرحه * بجد مبسوط وانت معايا ياحبيبي اااااااااه اوعدك اني هبسطك علطووووول ااااااه نزل حيواناتك المنويه جوايا نفسي اخلف منك نفسي في طف......
انا :هجيب اهدي هجيب
مرنا : طب ممكن قبل ماتنزل حيوانتاك المنويه تبوسني تحت
انا : لا
مرنا : *بتوسل* علشان خاطري بوسه واحده بس ارجوووك واحده
انا : قلت لاااااء ااااااااااااااااااه هنزلهم
مرنا : ماشي ماشي (وبتمسح وشي وبتبوسني في بوقي وانا بصوت ) حقك عليا انا اللي وجعتك حقك عليا (وبتبوسني )
(ورحت مطلع زبري وجبتهم علي كسها من برا وابتديت ارتاح وبتنفس بسرعه)
مرنا : *مع ثبات التعبير*حقك عليا اني وجعتك انا اسفه انا اسفه
انا : اسفه ايه مانا لازم اتوجع لما انزلهم
مرنا : *مع ثبات التعبير* منتا بتتوجع بسببي انا السبب انا اسفه
انا : مش طالبه هبل وحياه امك .....ايه عايزه ايه
مرنا : خليك في حضني شويه خليك علشان خاطري
انا : لا هقوم اغسل نفسي واشرب سيجاره
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب شويه صغننه وقوم بعديها علشان خاطري احضني احضني بس متعملش حاجه تاني
انا : لا وقومي يالا علشان متتاخريش
مرنا : *بتبصلي وبتبص علي الباب وبتبصلي تاني * حاضر حاضر اللي تشوفه ياحبيبي
انا :بطلي حبيبك دي بقي انا مش حبيبك
مرنا : *بابتسامه وكسره نفس* حاضر يامايكل حاضر
(وطلعت اتشطفت وهي غسلت نفسها ولبست وجاتلي في الصاله كنت بشرب سيجاره)
مرنا : اتفضل كل سنه وانت طيب عيد ميلادك النهارده
انا : ايه دا وانتي عرفتي منين
مرنا :*مع ثبات التعبير* ازاي بس عايزني معرفش عيد ميلادك امتي
انا : طب شكرا ياختي ( خدت منها الهديه ورميتها علي الكنبه )
مرنا : *حاسه بالاهانه * طب مش هتفتحها وتقولي رايك
انا : هديه زي اي هديه يعني ايه الجديد
مرنا : *مش عارفه ترد ولا عارفه تعمل ايه * طب طب طب هشوفك تاني
انا : قبل بس متشوفيني تاني والكلام دا امضي علي الوصل دا علشان لو فكرتي تلعبي بديلك
مرنا : *بابتسامه واتاكدت فعلا انها رخيصه وعنيها بتدمع * برضو مصمم تهيني مش كفايا كرامتي اللي بهدلتها اخر مره ليه يامايكل كدا انا ماذتكش في حاجه ولا عمري هفكر ااذيك ليه بتعاملني كدا
انا : فكك من الشويتين دول امضيلي هنا بس كدا انا مش ناقص بلاوي كفايا اللي عندي
مرنا : *بتعيط وصعبانه عليها نفسها * حاضر يامايكل حاضر * وبتمضي*
انا : شاطره يالا اتكلي علي **** ولو احتاجتك تاني هكلمك
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب ممكن اقعد معاك شويه لو مش هيضايقك وتحكيلي ايه المشاكل اللي عندك جايز اقدر اساعدك
انا : بصي انا فعلا مش فاهمك مفيش حد زيك كدا اقسم ب**** ومش مطمنلك اساسا ثم ان انتي مش صاحبتي علشان احكيلك حاجه فايا كان اللي بترسمي عليه مش هتوصلي لحاجه
مرنا : *بتبصلي وعنيها مدمعه وبصت في الارض* برسم عليه!!!! لا يامايكل انا مش برسم علي حاجه انا من اول ماعرفتك لحد دلوقتي مطلبتش منك غير حضنك انت اللي طلبت مني اعمل كل الباقي
انا : وانتي وافقتي ليه هبله انتي يعني
مرنا : *بتعيط * لا مش هبله انا حبيتك ومفرقش معايا اي حاجه في الدنيا غيرك انت لا كرامتي ولا شرفي ولا دمعتي اللي بتنزل علي خدي كل شويه بسببك ولا الذل اللي بتذلهوني ولا الالفاظ اللي بتقولهالي علشان انا مش كدا ممكن انت فاكر كدا علشان كل اللي بتتعامل معاهم مش كويسين لكن انا نضيفه وعمر محد جيه جنبي ولا لمسني ابدا غيرك ولا حد هيلمسني غيرك عارف ليه علشان انا ماليش غيرك فعلا ماليش غيرك لو سمحت سيبني اكمل انت متعرفش عني حاجه خالص ومش هشيلك همي ولا عمري اشتاكيتلك ولا قلتلك الحقني انا كنت كل اللي عايزاه حضنك هو الوحيد اللي بيحسسني بالامان بيديني امل في الحياه بحس اني مش لوحدي بحس اني بتحامي في راجل بيضمني ويخاف عليا مع انك عمرك مححستني بكدا وانت بتحضني انت كنت بتحضني تقضيه واجب وبتتريق عليا لما جسمي بيترعش وانا بحضنك بتتريق علي الاحساس اللي بحسه وانا في حضنك عمرك ماهتحس الاحساس اللي انا بحسه معاك انت متعرفش حضنك بالنسبالي ايه يامايكل تخيل كدا تخيل ان واحده بنت اموره وجميله زيي وانا عارفه ان مليون واحد نفسه بس اقوله صباح الخير تخيل واحده زيي بتتذللك علشان تحضنك حطت كرامتها تحت رجليك علشان بتحبك سابتك تاخد شرفها وهي اللي طلبته منك علشان نفسها فيك وممكن تموت بسبب كدا بس عملت كدا علشان تحقق حلمها انه نفسها فيك نفسها تحس انك بتحبها علي الاقل لو قلتهالي من ورا قلبك دا انت حتي عمرك مفكرت تقولهالي ولا تحافظ علي مشاعري علي طول بتجرحني وتهيني وفرحان بانك عمال تذل فيا وتهيني وانا مستحمله وساكته مش علشان انا معنديش كرامه ولا زي اللفظ اللي بتقولهولي انا مستحمله علشان انا بحب طبعا مش هتفهم يعني ايه الكلمه دي حط نفسك مكاني اخر مره لما رميتني من علي الباب وعاملتني اسوء معامله دا انا لو واحده جايبها من الشارع هتعاملها احسن من كدا حط نفسك مكاني وانا واقفه علي السلم بمسح هدومي خايفه مرعووووبه حد يقولي بتعملي ايه هنا وماشيه في الشارع حسه ان كل الناس بتبص عليا وبتاكلني بعنيها وبيشتموني في سرهم حسستني اد ايه انا رخيصه ومع ذلك انا اللي كلمتك علشان اقابلك واديك هديه عيد ميلادك اللي حتي مفكرتش تشوفها ورميتها واكنك قاصد تهيني وحتي مفكرتش تكلمني تعتذرلي تقولي اي حاجه او تجبر بخاطري انت ليه بتعمل كل دا فيا ليه انا عملتلك ايه ايه اللي غيرك من ناحيتي كدا انا عارفه انك ايام الجامعه كان نفسك تتعرف عليا وانا بالعكس سبتك تتعرف عليا لاني شوفت علاقتك باختك وخوفك عليها وحبك ليها وعرفت اد ايه انت حنين واتمنيت نفسي اني اكون مكان اختك ولما اتخانقت علشاني في الجامعه حبيتك اكتر قول عليه دلع بنات بس فعلا الحاجات دي بتفرق معانا حتي لو مش بنبين وكنت مبسوطه لما مسكت ايدي اول مره وكنت بعديها بحاول اشوفك او المحك في اي حته وانت كنت بتتكلم كلمتين معايا وتجري اكني هعضك وعلي فكره انا عارفه انك كنت متراهن عليا مع اصحابك انك تعلقني وقلت مش مشكله علي الاقل اترحم من قله ادبهم ومن المعاكسات اللي باخدها كل يوم انش**** حتي في الجامعه بس وكنت عايشه علي حسك ولما اتخرجت انت واختك علي قد ما كنت فرحانه بنجاحك علي قد ما كنت خايفه لاني حسيت اني بقيت لوحدي ماليش ضهر وحسيت اني مش هعرف اشوفك تاني اتحججت باني ضعيفه في بعض المواد مع اني الاولي علي دفعتي كل السنين مش محتاجه حد يذاكرلي وقلت لاختك تذاكرلي علشان بس اخش بيتكو واشوفك او اشم ريحتك او اسمع صوتك وانت كنت بتتعمد تزلني وتهيني ليه يامايكل دا كله انا ضعيفه علي كل دا انا اضعف مما تتخيل ولا انا علشان ضعيفه تعمل فيا كدا ليه ليه انا مقولتلكش حبني لاني عارفه انه مش هيحصل ولا قولتلك اتجوزني ولا قلتلك اعتبرني اختك او صاحبتك حتي انا كل اللي طلبته منك انك تحميني تحسسني بالامان انش**** بكلمه واحده انش**** بحركه واحده بس انت استخسرتها فيا وكان كل همك جسمي عايز تنام معايا انت عايز جسمي وانا عايزه حبك وعلشان اوصل لحبك اديتك جسمي ومع ذلك موصلتش لحبك ولا عمري هوصله انا عارفه انا اسفه ياامايكل علي كل الكلام اللي قولته دا وانا عند وعدي لو بعد 100 سنه هتلاقيني لسا زي مانا متجوزتش حد غيرك لان اللي بحسه معاك صعب احسه مع حد تاني واوعدك اني مش هقولك ياحبيبي تاني ولا هقولك حاجه تاني تضايقك ولو احتجت واحده تذل فيها في اي وقت تفرض رجولتك عليها وتستعرض قوتك قدام ضعفها انت عارف رقمي هتلاقيني استاذنك انا معلش صدعتك ونكدت عليك *بتنهيده طوييييييله وبتمسح دموعها* سلام يامايكل
انا : مش هتقوليلي مش هتحضني
مرنا : *بابتسامه * مبقاش ليها لازمه خلاص ...انا اسفه سلام

(برافو يادكر برافو يابن الاحبه برافو ياراجل يامصري ياشرقي مبسوط بنفسك عارف انت عامل زي ايه عامل زي الكلب اللي بيجري ورا عضمه مع ان في طبق اكل قدامه مليان لحمه بس علشان هو كلب بيحفي ورا عضمه وصاحبه بيرميهاله ويذل فيه اهو انت زي الكلب دا قعدت تحفي ورا ايريني تذل فيك واهي اتجوزت وكسمك مع ان قدامك مرنا ملكه جمال.. ايريني جنبها شبشب بصباع لا وكمان قايدالك صوابعها العشره شمع وبتعملك اللي نفسك فيه ومش عايزه منك مقابل عايزاك بس تحضنها ههههههههههههههه بتضحك مبسوط اضحك اضحك اديك خسرت مرنا اللي متهيالي ضفر رجليها برقبه كل اللي تعرفهم فاضل مين فاضل اختك وابوك وامك يالا فكر كدا ازاي تخسرهم فكر ياجامد يابن الوسخه فكر .......فضلت قاعد يومين في الشقه القديمه منهار وعمال افكر في حياتي اللي اتقلبت فجاه بمشاكل معظمها ماليش ذنب فيها وجيه في دماغي اني اكلم مرنا وصالحها )
انا : الو ازيك يامرنا عامله ايه
مرنا : الحمد لله تمام
انا : ممكن اشوفك بكره
مرنا : حاضر
انا : انتي كويسه
مرنا :الحمد لله كويسه بكره هعدي عليك الصبح حاضر
انا :بس انا مش عايزك في الشقه انا عايز اقابلك برا اعزمك علي اي حاجه
مرنا : متشكره بس معلش دا مقامي ابقي بتاعت شقق مش مقامي انك تخرج معايا
انا :ايه الهبل اللي بتقوليه دا بلاش اوفر بقي
مرنا : مش اوفر انا بس بطلت اتعشم واحلم
انا: طب نتقابل بكره في اي كافيه
مرنا : انا اسفه ياامايكل اعذرني مش هقدر لو عايزني في الشقه هجيلك انا عرفت مقامي ايه خلاص
انا : طب خلاص مش عايز اشوفك
مرنا : طيب
انا : ايه دا مش هتقوليلي لا خلاص خلاص هعمل اللي انت عايزه
مرنا : *بوجع والم *انت ليه بتحب تذلني وتهين فيا ليه ارحمني كفايه بقي ارجوك
انا : خلاص يامرنا هستناكي بكره
مرنا :حاضر بس ممكن تخليها بعد بكره علشان بكره عندي حاجه مهمه
انا : *حسيت بكرامتي بتنقح عليا * لا بكره مفيش بعد بكره
مرنا : حاضر هجيلك بكره
(تاني يوم في الشقه )
(لقيتها جايه مبتسمه زي عادتها ولابسه بادي عليه جاكت صغير واول مدخلت كانت الاول بتحضني اول ماتيجي المره دي لقيتها قلعت الجاكت ودخلت علي الاوضه علطول وقاعده علي الارض جنب السرير )
انا : انتي قاعده كدا ليه
مرنا: مستنياك علشان امصلك مش دا اللي قلتلي اول متخشي تعمليه
انا : اهو انتي اللي بتخليني اشتمك واهزقك بتصرفاتك دي
مرنا : انا اسفه حقك عليا
(رحت قاعد علي السرير ومطلع زبري )
انا : انتي شكلك بتحبي تتشرمطي اصلا وتتهاني بس حبيتي تعيش اللحظه وتعمليلك كرامه
مرنا : *رفعت راسها وهي بتمص وبصيت في عيني بانكسار متكلمتش وراحت باصه لزبري ثانيتين وبعد كدا حطيته في بقها *
انا : هههههههههههههه انا عارف الاشكال دي كويس
مرنا : عمرك ماهتحس بيا
انا :طب مصي يالبوه مصي .......(الموبايل بيرن )
مرنا : ممكن ارد علي الموبايل
انا : لا
مرنا : معلش دا حاجه مهمه
انا : ايه زبون تاني هتروحيله ينيكك هههههههههه
مرنا : *مع ثبات التعبير* ممكن ارد بعد اذنك
انا : ردي وانتي بتمصي
مرنا : حاضر ( وماسكه زبري بتمص وبتتكلم في الموبايل ) ايوا ايه يابنتي لا مش هينفع اجي
انا : مش قلتلك شرموطه هههههههه
مرنا : *بتبصلي وكملت في الموبايل* لا مش مهم ابقي اعوض بعدين ...مش هلحق انا لسا صاحيه عقبال مالبس واجي مش هلحق .......خلااااااص بقي ياجهاد هعوضها السنه اللي جايه يالا اقفلي بقي تعبانه عايزه انام
(خلصت المكالمه وبصتلي وراحت حطت زبري في بقها تكمل مص )
انا : مين دي ومش هتلحقي ايه وهتعوضي السنه اللي جايه
مرنا : لا دا موضوع كدا مش مهم متشغلش بالك ( وبتكمل مص في زبري )
انا : (رحت رافع راسها وطلعت زبري من بقها ) موضوع ايه دا انا عايز افهم ايه اللي هتعوضيه السنه اللي جايه دا امتحان صح
مرنا : اه عندي امتحان النهارده
انا : احااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا وسايبه الامتحان وجيالي انتي هبله ولا في فمخك حاجه قومي البسي بسرعه يخربيت امك علي هبلك
مرنا : مش مهم مش هلحق عقبال ماروح مش هيدخلوني
انا : وانتي لما عند ميتين اهلك امتحان ماقولتيش ليه ( بكلمها وانا بدور علي هدومي )
مرنا : منا قلتلك وانت اللي رفضت
انا : ياستي اتحرق انا كسمي علي كسم طلباتي .... بتضحكي
مرنا : اول مره اشوفك متعصب
انا : طب يالا يانحنوحه اعدلي نفسك بسرعه عقبال متشطف ( بكلمها وبلبس في البنطلون )
مرنا : انت بتلبس ليه طيب
انا : هاجي اوصل اهلك اخلصي البسي انتي لسا هتتكلمي
مرنا : *عنيها فرحانه اول مره متكونش مكسوره *طب خليك هروح لوحدي انا
انا : مش وقت محن خاااااااااااااالص نلحق ام الامتحان بعديها نتموحن هو هيبدا امتي
مرنا : كمااااااان نص ساعه كدا
انا : احاااااااااااا علي الهبل ............. لبستي تمام
مرنا : اه لبست
انا : طب يالا ياختي يارب نلحق
مرنا : *بتشدني من ايدي* انا بحبك
انا : يالا يانحنوحه يالا بقي نلحق مستقبلنا اللي بيضيع دا ولا نقعد نحب في بعض
مرنا : ههههههههههههههههههههههه حاضر حاضر ( وراحت متشعلقه في ايدي )
انا : ماهو في مثل بيقول ايه لا تنيك الاهبل ولا تخلي الاهبل ينيكك قدامي يابنت الاهبل
مرنا : ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه انت قليل الادب ( ومبسوطه اووووي )

مشهد الجامعه

انا : دلوقتي 9:30 اطلعي الامتحان لو دخلتي ومحصلش حاجه اقفلي موبايلك هرن عليكي لو لقيته مقفول تمام هروح انا لو مدخلوكيش كلميني معاكي رصيد ولا لاء
مرنا : معايا معايا
انا : طب يالا اطلعي وانا مستني تليفونك اخلصي مش وقت سنتحه
(طلعت هيا الامتحان ورنيت عليها لقيته مقفول قلت الحمد لله ولقيت عم منصور الامن كان بيشرب شاي في الكافتيريا بتاعت صيدله )
انا : عم منصور عامل ايه ياراجل ياطيب ازعل لو مش فاكرني
عم منصور : وهي دي تيجي يابلطجي
انا : ههههههههههههه كدا افتكرتني عامل ايه ياراجل ياطيب عجزت انت خلاص
عم منصور : ههههههههههههههه خلاص يابني هناخد زماننا وزمن غيرنا يعني
انا : علي رايك مش عارف انت مخلل فيها ليه لحد دلوقتي قوم انتحر
عم منصور : ههههههههههه عامل ايه انت ..........( وشويه رغي لحد اما مرنا خصلت الامتحان ونزلت )
انا : اطير انا بقي ياراجل ياطيب
عم منصور : ابقي خلينا نشوفك
انا : عنيا ياحجيجه
( شايف مرنا نازله من المبني بس هي متعرفش اني مستنيها دا كله ولسا بقرب عليها قلت افاجئها لقيتها بتلف وبتشبشب لواحد بمعني الكلمه قلت اتفرج شويه وبعدين ادخل زي حنفي الابهه كدا )
مرنا : انت انسان قليل الادب ومش محترم وانا هشتكيك لامن الجامعه ياحيوان انت
الشبح : مالك بس ياقمر زعلانه ليه
مرنا : وحياه ربنا لو ممشيتش بالشوز وعلي دماغ اهلك يازباله ياقذر
مازن (زميل مرنا في الجامعه ) : متضايقيش نفسك هما بتوع تجاره كدا اشكال بيئه
مرنا : هو دا اللي ربنا قدرك عليه اوعي يالا وانت ياقذر انت امشي من هنا بدل ماعملك محضر
الشبح : طب متيجي معايا ونعمل محضر مع بعض
مرنا : *راحت ضارباه بالقلم *
الشبح : *راح تافف عليها وضاربها بالقلم * خخخخخخخخخخخخخخخ جرا ايه يامتناكه هي طارت منك وانتي فاكراني خول زي الخولات اللي تعرفيهم احا دا اانا انيكك انتي واللي يتشددلك يابنت المتناكه
اصحاب الشبح :خلاص خلاص ياعم دي بنت برضو خلاص وانتي يالا يابنت المتناكه من هنا ومشوفش اي ابن شرموطه واقف هطلع (سب دين ) يالا يا ولاد المتناكه من هنا
انا : ( احا مبدهاش بقي ورحت داخل عليهم ) مالك ياصاحبي في ايه مش عيب تضرب بنت كدا وتشتمها كدا دي رجوله يعني
الشبح :وانت مال كسمك يابن المتناكه انت الدكر اللي فيهم يعني خخخخخخخخخخخخخ (وبيقلع الحزام )
انا : انت لسا هتخوخ وتشخر ( ورحت رازعه بالرصيه وابتدي الضرب بالحزام والطوب وعصيان مش عارف جات منين انا لوحدي علي 3 اشخاص ندب في بعض رحت جايب واحد منهم تحتيا شلفطله وش كسمه والاتنين التانين نازلين ضرب في كسمي قافشين يهودي بينيكوه والبنات بتصوت وخولات صيدله واقفين بيتفرجو واللي بياخد البنات وبيبعد قال كدا بكسمه راجل خايف عليهم لحد مابتوع الكافتريا ادخلو كنت انا خلاص شطبت وجبت جاز والعيال تعبت وفصلونا عن بعض انا كنت واقف ملط من فوق وشي كله دم وجسمي متعلم بالحزام ودراعي اليمين مش قادر احركه وواحد منهم مش قادر يقف علي رجله والتاني وشه كله دم وهدومه متقطعه والتالت زيهم .... المهم بعد الشتيمه والهري)
انا : اركبي يالا
مرنا : حاضر حاضر
الشبح : مش هحل كسمك يابن المتناكه لو راجل خليك مستني
انا : الو ايه يامومن بقولك ايه مين اللي ماسك الكليه دلوقتي
مومن : عيل اسمه شهاب
انا : طب كلمه لو هنا خليه يجيلي ...بتخانق بكسمك هكون عايزه ليه
مومن : طب شويه واكلمك
مومن : ايه ياصاحبي عندك هتلاقيه داخل عليك هتلاقيه شعره طويل عامله دريد
انا : اصلي
(جيه شهاب ومعاه زغابه بنت متناكه بتجري وراه )
شهاب : فين مايكل
انا : احااااااااا انت لسا هتسال يالا العيال اهيه
( واتعمل معاهم الواجب وشهاب جالي )
شهاب : اخلع انت بقي علشان العربيه متتبهدلش وصاحبتك كمان ولو حد جيه هنتعامل ياعم اسمع بس اخلع انت ياصاحبي.... رجوله يابا في ايه.... اخلع انت
انا : حبيبي ياحجيجه
(روحنا علي الشقه القديمه لانه مينفعش اروح لامي ملط وبالمنظر دا كانت يغمي عليها )
انا : براحه يازفته انتي
مرنا : المشهد دا انا شفته في فيلم ايه قبل كدا فيلم ايه
انا : بتتريقي ياروح امك منا اللي قايلهولك اول ماقابلتك ساعه اول خناقه
مرنا : *بتريقه * ياحرااااااام تلاقي قلبك كان حاسس ياحبه عيني
انا : طب اتلمي وعدي ليلتك دي وبراحه انا مش قادر احرك ايدي
مرنا : ههههههههههههههههه لا بس انت طلعت راجل
انا : منا عارف اني راجل
مرنا : مش قصدي قصدي انك استحملت ضرب كتير ميستحملهوش الا الرجاله هههههههههه
انا : وخياه امي كلمه تانيه وهخليكي شايفه عصافير بتجري قدام عينيكي
مرنا : هههههههههههههه ياعم اسكت انت فيك حيل
انا : كله بسببك بس ايه يابت قله الادب اللي انتي فيها دي بتقولي للواد هضربك بالشوز
مرنا: ماهو اللي عصبني
انا : هههههههههههههههه انتي جميله
مرنا: طب اديني ظبطلك جسمك اهوه قوم البس بقي علشان تروح
انا : طب هاتيلي اشرب .............الموبايل بيرن
اختي : *بتعيط *الحقني يامايكل الحقني ابوك مات
انا : احااااااااااااااااااااااا انتي بتقولي ايه بطلي عياط انتو فين
اختي :*بتعيط * مات يامايكل ماااااااااااااااااات
( رحت نازل بسرعه علي البيت لقيت كله صويت وعياط رحت ماسك اعصابي وابتديت اخلص الاجراءات قبل مالموظفين يروحو علشان ابويا ميباتش لتاني يوم وخلصنا الدفنه وفي العزا )

مشهد العزا

اللي جيه العزا (اندرو/مراته / ام اندرو / ريمون/شادي/منه/هدير/مرنا / علي/ام علي/ خالتي طبعا / خالي/ايريني وجوزها/ عادل بيه /تاتا )
انا : وحياتك الباقيه..وحياتك الباقيه..وحياتك الباقيه...وحياتك الباقيه...وحياتك الباقيه..وحياتك الباقيه
ريمون : *اتلغبط وهو داخل * البقاء للاقوي
انا : وانت بميتين امك جاي تعزي في اسد
اندرو : اهدي يامايكل مش كدا
عادل بيه : البقيه في حياتك شد حيلك لو احتجت حاجه مكتبي مفتوحلك في اي وقت انا عارف انه الظرف مش مناسب بس خد الفلاشه دي خليها معاك شفها براحتك
انا : شكرا ياعادل بيه
( خلص العزا وطبعا كله علي بيته والوحيده اللي قعدت هي مرنا )
انا : قومي روحي خلاص الدنيا ليلت
مرنا : انا قلت لماما هبات مع مريم وكدا متشيلش هم
انا : طيب
اختي : *منهاره من العياط *ماااات يامايكل ماااااات ابوك ماااااات
انا : *باخدها في حضني * اهدي اهدي سنه الحياه خلاص بقي يالا فين امك علشان نروح
( روحنا البيت طبعا نكد في البيت وناس كتير في البيت بايتين فضلت قاعد لحد التالت وبعديها رحت انا واخد بعضي ونازل علي شقتنا القديمه قاعد هناك وقافل موبايلي ومنزل الستاير ومضلم الشقه وقاعد بعيط شويه وافوق شويه)
(بعد اسبوع )
اختي : انت فين وقافل موبايلك ليه وسايبنا لوحدنا كل دا انت فين متوجعش قلبي اكتر ماهو موجوع
انا : مفيش كنت مخنوق شويه
اختي :طب انت فين
انا : انا جايلك البيت سلام
(بيتنا )
انا : *بحضن اختي وببوسها* حقك عليا بس مستحملتش ومرضتش تشوفوني كدا علشان متتعبوش اكتر
اختي : *بتعيط * مالناش غيرك دلوقتي يامايكل
تاتا : تعالي ياروح قلب ستك في حضني .... انت دلوقتي راجل البيت مسؤل عن امك واختك ولازم تعرف راسك من رجليك وبالنسبه لورث ابوك لازم تعر...
انا : انتي عايشه معانا هنا لا يبقي مالكيش فيه ورث مش ورث ملكيش فيه
تاتا : انا مش هكلمك علشان الحاله اللي انت فيها
انا : طب بصو بقي البيت دا زي ماهو والورث دا بتاعي انا واختي نحرقه نعمله قراطيس لب محدش ليه فيه واللي هيفتح بقه مش هيلاقي غير الجزمه واللي هيدخل في حياتنا ههين كرامته اسمع بس ياخال متعمليش فيها عشر رجاله في بعض انتو عيله بنت وسخه متشرفش واللي كان مصبرني عليكو اهو خلاص راح فاي حد من هنا ورايح هيجي يزورنا بادب علي عينه وراسي هيخيب قسما ب**** لاهين كرامته
ماما : ايه اللي بتقوله دا ..... معلش ياخويا هو بس منهار من اللي حصل
انا : الكلام لاي حد انا المسؤل دلوقتي وانتي ياماما الكلام ليكي عيلتك الوسخه دي مشفش وشها هنا تاني لاختك ولا اخوكي يخشلنا بيت عجبك اهلا وسهلا مش عاجبك غوري معاهم انتي كمان
ماما : *بتضربني بالقلم * جرا ايه يالا محدش مالي عينك ولا ايه
انا : مش همد ايدي عليكي علشان انتي امي بس انا كلمتي قلتها خلاص خمس دقايق وملاقيش اي ابن متناكه في البيت
اختي : اهدي يامايكل متعملش في نفسك كدا
انا : اسكتي انتي مش عارفه حاجه
ماما : طيب ياحيوان انا هفرجك بعد مايمشو
(سبتهم ودخلت اوضتي لقيت اختي داخله عليا )
اختي : ايه يامايكل في ايه ايه اللي عملته دا
انا : ملكيش دعوه بالاوساخ دول دي عيله وسخه اسكتي اسكتي
اختي : مش معنا انك مبتحبهومش يبقي تعمل كدا وتطردهم وامك زنبها ايه
انا : عايزه تروحي معاهم انتي كمان
اختي : *بتقرب في حضني * اروح فين وانا ليا غيرك دلوقتي
انا: *ببوس راسها * متخافيش انا جنبك مش هسيبك
ماما :ايه ياوسخ اللي عملته دا قدام العيله انت اتجننت
انا : اطلعي برا يامريم عايز امك في كلمتين
ماما : لا متطلعيش ورد ياوسخ عليا *بتضربني بالقلم *
انا : مابلاش بدل مااردلك القلم قدام بنتك
ماما : *بتضرب كذا قلم ورا بعض علي وشي * هي حصلت يابن الوسخه عايز تمد ايدك عليا انت فاكر نفسك راجل البيت بجد ولا ايه ولا عمرك هتبقي مكان ابوك ياوسخ عايز تقعد في البيت دا كلمتي اللي تمشي هنا مبقاش الا العيال هتتكلم كمان تطلع دلوقتي تروح لخالك وخالتك وتعتذرلهم متخشليش البيت غير لما تعتذرلهم
اختي : يامااما كفااااااااااااااااايه كفاااااااااااااااااايه بقي انتو ايه مفيش دم بابا لسا ميت وتعملو كدا لييييييييييييييييييييييييييييه
مااما : اخرسي انتي مالكيش دعوه
انا : طب يامني ايه رايك في واحد اسمه عادل العطار مبيفكركيش بحاجه الاسم دا
ماما : *بتوتر وعنيها بتلف * مين دا مين العطار دا بتقول ايه انت جبت الاسم دا منين
انا : مش عايز اعرفك تاني امشي اطلعي برا البيت دا برااااااااا ياوسخه
اختي :مايكل يامايكل في ايه دي امك برضو يامايكل اهدييييييييي في ايه
ماما : انا مش هحاسبك علي اللي قلته دا علشان ابوك لسا ميت بس تفوق كدا وهعلمك الادب
انا : يالا ياشرموطه من هنا مشوفش وش كسمك في البيت تاني براااااااااا
اختي :يامايكل اهدي في ايه بس ياماااااااااااايكل حرام عليك دي ماما يامايكل انت كويس طيب فايق عارف بتقول ايه
انا : اخرسي انتي دلوقتي
ماما : لا يابن الوسخه مش رايحه في حته دا بيتي اللي مش عاجبه يغور في داهيه الباب يفوت اوسخ جمل
اختي : *بتعيط * مااااااااااااايكل رايح فين ياماااااااااااااايكل متسبنيش يامااااااايكل...................... ......................انتهي الجزء الثامن عشر





مشهد مابعد النهايه
عادل بيه : ايه رايك في اللي شفته





تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء التاسع عشر
(بيت ميرنا )



الشخصيات
ميرفت ( ام مرنا ) 48 سنه ( جسم امهاتي من الاخر وشعرها اصفر مصبوغ ومش اموره زي مرنا بزازها كبيره وطيازها معقوله وعنيها عسلي مره كرباج من الاخر )
مونيكا (اخت مرنا ) 20 سنه ( نفس حلاوه مرنا بزاز منحوته مدوره وطيز متقسمه مفيهاش غلطه شعرها اسود وعنيها عسلي بتدرس في كليه علوم )




(سبت اختي وامي ورحت علي الشقه القديمه عمال افكر اززززززاي ازاي عادل يعرف امي منين وجاب اللي علي الفلاشه منين هو ميعرفش غير خالتي وبينيك خالتي طب يكونش خالتي عرفته علي امي وخليته ينيكها طب ازاي دا راجل محترم وباشا وكان عايز يساعدني ويشغلني معاه وقابلته صدفه بسبب موضوع خالتي يعني لو في نيته اذيه مش هينفع ياذيني طب ايه انا مش فاهم حاجه والفيديو بتاع امي وهي بتتناك جديد مش قديم يعني من حوالي سنتين بس في حاجه غريبه في الفيديو في حاجه متلخبطه احااااااااا مش عارف اركز ..... ازاي يعني ايه ابويا كان معرص وعارف ولا هي بتتشرمط من وراه انا مش فاهم حاجه مين الراجل ابن المتناكه دا وليه بيديني الفلاشه في الوقت دا طب اكلمه ........كسم القرف السكرتيره بتقولي مسافر وبقلب في الموبايل لقيت الفيديوهين بتوع ابو شادي وهو بيتناك احااااااا طب ماانا اساوم شادي بفيديوهات ابوه مقابل الفيديوهات اللي لقاها علي لاب جلال وارجع فلوس هدير واخد نسبه واخد اختي ونسافر ونسيب العيله المتناكه دي بس شادي اصلا مش طايق ابوه يعني هيقولي كسمك اشرب من البحر احااااااااااا انا تعبت ودماغي هتنفجر .............بعد اسبوع )
اختي : انت قافل موبايلك ليه وفين انت كل شويه تسبني وتمشي يامايكل بقي حرام عليك
انا : معلش يامريم في حاجه كدا شغلاني
اختي : طب ياحبيبي انت فين واجيلك
انا : في شقتنا القديمه
اختي : طب انا جيالك علشان عايزه اخد رايك في حاجه
انا : لا متجيش قولي هنا
اختي : طب انا هنزل شغل علشان مش هتستحمل المصاريف انت لوحدك وكمان انت دلوقتي مش شغال فهشيل معاك شويه
انا : ماشي اللي تشوفيه
اختي : انت كويس طيب
انا : اه
اختي : وجسمك لسا واجعك ولا بقيت كويس
انا : الحمد لله كويس هابقي اطمن عليكي كل شويه
اختي : انت مش راجع تاني البيت
انا : هخلص حاجه وارجع كدا
اختي : طب ياحبيبي خلي بالك من نفسك اااه وابقي كلم مرنا علشان قلقانه عليك اووووي
انا : حاضر سلام
انا : الو ايه يامرنا
مرنا : الحمد لله انك كويس قلقتني عليك اووووي يامايكل
انا : الحمد لله اطمني ايه فينك كدا
مرنا : في البيت المهم طمني عليك انت كويس
انا : اه كويس فاضيه دلوقتي اعدي عليكي نقعد مع بعض في اي حته عايز اقولك حاجه
مرنا : انا مش بنزل غير للجامعه بس وانت عارف
انا : طب بكره تعدي عليا
مرنا : حاضر ياحبيبي بكره هتلاقيني عندك من النجمه
انا : ماشي سلام ياختي
مرنا :سلام ياروحي موااااااااااااااااااااااااه
انا :لم تكن تعلم ان فرحتها لن تكتمل
مرنا : ايه دا
انا :متشغليش بالك اشوفك بكره سلام

(تاني يوم في شقتنا القديمه )

مرنا : وريني كدا حرك دراعك بيوجعك لسا
انا : سيبك بس من دراعي وبصي علشان نبقي علي بلاطه هفهمك نقطه حلوه علشان لما اتخنقتلك في الجامعه ناس كتير شدت في شعرها بسبب الموقف دا فانا هوضحلك حاجه بسيطه
مرنا : ناس مين اللي شدت في شعرها
انا : مالكيش فيه انا الملايكه بتلاعبني اسمعي بس انا اتخانقتلك كنوع من الشهامه مش اكتر انك بنت بتتشتم وبتتضرب وانا رجولتي نقحت عليا وكمان الواد شكله مستفز لكن انا مشاعري ناحيتك زي ماهي متغيرتش وختك وديتك الامتحان علشان دا مستقبلك وحرام يضيع تقديرك اللي بتجبيه كل سنه علشان ترضي واحد مبيحبكيش لما تكبري وتفوقي من الوهم دا هتدعي عليا لحد اما تموتي
مرنا : *مع ثبات التعبير* يعني ايه انا قلت انك ابتديت تحبني وتخاف عليا وكنت مبسوطه اوووووي متعرفش فرحتي كانت ازاي اليومين اللي فاتو دول *بتدمع* عارف عارف الموقف اللي عملته معايا دا نساني كل حاجه عملتها فيها ومبقتش فاكره اي حاجه غير الحلو اللي عملته معايا ليه كدا يامايكل دا انا مصدقت دا انا كن......
انا : بصي انا مش ناقص صداع وقرف انا ابويا لسا ميت ومقفله من كل حته في وشي فهتيجي تشيليني همك مش هشيله ومتندمنيش اني طلعت راجل معاكي من الاخر كدا انا عايز خدامه شرموطه تيجي تروق عليا ولو عايزه فلوس اديكي فلوس شايفه نفسك خدامه شرموطه اقعدي مش شايفه نفسك كدا الباب اهوه واطفي النور وانتي خارجه
مرنا : *بتضحك بسخريه * اااااااااااااااااااااااااااااااه *بصتلي وبتعيط * انا اسفه انا مش كدا استاذنك
انا : متتصليش بيا تاني علشان انا لساني طويل
مرنا : *بانكسار وبتتحسر * حاضر
(الموبايل بيرن )
اندرو : ايه يامايكل عامل ايه وصحتك عامله ايه بكلمك تليفونك مقفول لسا جايلي مسدج انك فتحته
انا : انا كويس يااندرو
اندرو : طب انت فين اجي اقعد معاك شويه
انا : معلش مش هقدر عايز اقعد مع نفسي شويه
اندرو : طب لو زعلان مني في حاجه حقك عليا انت شايف مش دايمه لحد فسامحني لو ضايقتك ولو احتاجتني في اي وقت هتلاقيني
انا : فيك الخير يااندرو هقفل انا علشان تعبان شويه
اندرو : ماشي ياصاحبي سلام
(الموبايل بيرن )
انا : الو الو الووووووووووو طب طالما صوتي وحش ومش عاجبك بتتصل ليه مترررررد
هدير : انا هدير يامايكل
انا : هدير مين
هدير : هدير صاحبتك
انا : استاذه هدير اذي حضرتك يارب تكوني بخير
هدير : الحمد لله انت كويس انا قلت اطمن عليك
انا : فيكي الخير و**** انا كويس المهم حضرتك تكوني كويسه ومبسوطه
هدير : انت بتتكلم ليه كدا يامايكل انا عارفه الظروف اللي انت مريت بيها بس انا ظرو....
انا : هدير هدير اسمعي بس لا ظروف ولا نيله انتي صح انا اللي خول وحطيت نفسي في حوار مش بتاعي فعلشان انا مش ناقص هري معلش حوارات وخلصت المهم انك كويسه دلوقتي
هدير : لا طبعا احنا في بينا عيش وملح
انا : وعز جلاله **** ماليا نفس اضحك خاااااالص فشكرا علي سؤالك ومنجلكيش في حاجه وحشه
هدير : طب انا كنت بطمن عليك وكنت عايزه اقولك لو حابب ترجع الشغل تعالي اعمل انترفيو تاني وانا هخليهم يوافقو عليك وترجع معايا في التيم تاني
انا : شكرا مبقبلش شفقه من حد
هدير : هعتبر نفسي مسمعتش حاجه وهستني ردك
انا : يؤسفني اني اقولك اني قفلت في وشك
(الموبايل بيرن )
انا : ( ماهو مش كسم سنترال ) ايوا ايه ياعم ريمون خير
ريمون : انت كويس
انا : اه كويس لسا مشدتش في شعري خير
ريمون : انا بطمن عليك موبايلك كان مقفول وك...
انا : موبايلي كان مقفول وكنت عايز تطمن عليا تشوفني كويس ولا لاء وتشوفني لو محتاج حاجه ولا لاء شكرا ياسيدي مش محتاج مساعده سلام
ريمون : انا كن......
(الموبايل بيرن )
انا : (طبعا لازم يكون انت ماهو مش فاضل غيرك ) خير يااستاذ شادي
شادي : انت بتتكلم كدا ليه
انا : هو دا كسم اسلوبي مش عاجبك متتصلش
شادي : انا غلطان اني كلمت كسمك اطمن عليك عاجبك كدا ياهدير
انا : هدير دا انتو كلكو مع بعض بقي مش لاقيين حاجه تعملوها فقولتو نعمل ايه نعمل ايه نكلم مايكل نتناك عليه شويه براااااافو فيكو الخير و****
شادي : ياعم اسمع بس احنا عارفين ظروفك دلوقتي وفكرنا ان انت طلعان ميتين اهلك دلوقتي فكل واحد فينا فكر مع نفسه وقال انه ايا كان اللي حصل فهو مش بمزاجك انك تعمل كدا فقولنا نرجع المياه لمجاريها
انا : ياعم وانا كسم تلميذ انتو جايين تكلموني وتسامحوني علشان ابويا مات مش علشاني انا ..مش علشان مايكل فمتكدبش علي نفسك **** يباركلك ومش عايز اعرفكو تاني سلام
( احاااااااااااااا عيال بنت متناكه كسم معرفتكو فينك يامعتز يابن الوسخه بقي احااااااااا ايه القرف ابن المتناكه دا انا تعبان تعبااان يامعتز محتاجلك اوووي مفيش كسم فانوس ادعكه تطلعلي تنقذ كسمي من القرف دا وبعدين انا ايه اللي عملته مع العيال دا مكنت صلحت الدنيا وخلص الحوار لالالالا كرامتي فوق كسمهم طب البس بقي يادكر يابو كرامه اديك ضيعت فرصه جاتلك لحد عندك متجييش تعيط بعد كدا طب انا باقيلي مين كدا انا ايه اللي بعمله دا انا متلغبط وتعبان مش عارف افكر هقوم اعمل قهو...... الباب بيخبط )
انا : انتي ايه اللي رجعك تاني
مرنا: *مع ثبات التعبير*انا موافقه اكون خدامتك و وو....
انا : و ايه
مرنا : واللفظ التاني اللي انت قلته دا
انا : ابوس ايدك اخرجي من حياتي انا مش ناقص هم وقرف هو انتي قدر ميتين امي كان يوم ابن وسخه يوم ماقلت لاختي عايز اتعرف عليها لو عندك سنه صغيره قد كدا كرامه امشي اختفي من كسم حياتي
مرنا: مش جايز كل اللي انت فيه دا بسببي
انا : يعني ايه
مرنا : يعني ممكن انك حياتك متلخبطه ومضايق علشان مش معاك حد يقف جنبك ويهون عليك ويفكر معاك
انا : وانتي بقي اللي هتنقذي كسمي وتنتشليني من الضياع
مرنا : ممكن بلاش شتيمه والفاظ وحشه واديني فرصه اساعدك
انا : بتعرفي تعملي قهوه
مرنا : اه
انا : بشربها سريقوسي (مسكره نييك) مغليه يعني من غير وش كفايه وش امك كفيل انه يقفلي اليوم
مرنا : حاضر
(بعديها بشويه )
مرنا : القهوه اهيه .... ممكن تهدي وتقولي مالك يمكن اساعدك طب علي الاقل اديني فرصه افرفشك اخرجك من المود اللي انت فيه دا علي الاقل اخليك تضحك يمكن تعرف تفكر في حل مشاكلك
انا : هو واضح ان العمق راكب الجيل دا كله ... طب بصي ياستي وباختصار ومش هعيد كلامي وهقول الفاظ وسخه
مرنا : قول كل اللي نفسك فيه فضفض باللي جواك
انا : طب بصي .. قفلتي البوتجاز كويس
مرنا : *ببراءه* اه قفلته
انا : دا انتي ضايعه خالص علي العموم بصي ياستي
( المتسوله ناكت اندرو وساومته علي فلوس وطلعت سلوي اللي عامله فيه الملعوب دا وانا نكت سلوي في الاخر وبعديها سلوي ومعتز عزلو و معتز صاحبي الانتيم سافر برا واندرو صاحبي اتجوز وبقي خول وسافر دبي ورجع تاني وعلي اتجوز وعايش لوحده ومعرفش حاجه عنه غير لما جالي هو وامه في العزا وبعديها نزلت شغل في شركه اللي لسا مرفود منها اتعرفت علي اصحاب تانيين هدير ومنه وشادي وريمون وشادي اتخانقت معاه لسبب ما وهدير قصدتني في خدمه ومعرفتش احلها واخوها جلال خد كل فلوسها وخسرت هدير وشادي معاه فلاشه عليها فيديوهات ترجع فلوس هدير بس انا اتخانقت مع شادي ومش هعرف اخد الفلاشه وفي نفس الوقت معايا فيديوهات ومش هينفع اساومه بيها وريمون دلدول لشادي خسرته هو كمان ومنه بتحب شادي بالسلامه معاهم وفي واحد طلعلي في المقدر جديد اسمه عادل يعرف خالتي وكان هيشغلني ويساعدني بس انا اتخانقت مع خالتي وخسرت عادل وخالتي وبعدين ابويا **** يرحمه مات فخسرت ابويا واتخانقت مع عيله امي بعد العزا واتخانقت مع امي لسبب ما وتاتا اللي كانت هتساعدني في حوار هدير علشان هي تعرف ابو هدير اللي كان مشارك ابو اندرو و جدي وعادل اخوه فبالتالي تاتا مش هتساعدني وعادل بعتلي فلاشه عليها فيديو معرفش جابو منين وبكلمه افهم طلع مسافر دي كل الحكايه فهمتي حاجه طبعا لاء اذا كان انا نفسي مش فاهم )
مرنا : اه فهمت يعني
انا :فهمتي ايه
مرنا : فهمت انك عندك مشاكل كتيره معلش
انا :هههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه تصدقي عندك حق انا فعلا كنت محتاج حد يمعلشني مش عارف من غيرك كنت هعمل ايه
مرنا : هههههههه ايوا كدا اضحك وفك وهنلاقي حل علي العموم انا فهمت فعلا بس في حاجه لخبطتني
انا : ايه هي
مرنا : عادل اللي اداك الفلاشه في العزا هو دا نفسه عادل قريب خالتك ولا تشابه اسماء
انا : يافقاقه اهلك هو دا اللي وقف معاكي اه هو ياستي
مرنا : طب وهو نفسه عادل اللي كان مشارك جدك باين زي ماتاتا قالتلك ولا برضو تشابه اسماء
انا : مش فاهم
مرنا: يعني عادل اللي تاتا حكيتلك عنه دا يبقي صاحب خالتك اللي هو جابلك شغل وهيساعدك بتاع الفلاشه برضو
انا : لا صعب اوووووي ايه الافلام دي وبعدين عادل شريك جدي دا اختفي من زمان هيظهر تاني ليه
مرنا : انا بسال بس ....بتفكر في ايه
انا : هو ممكن يكون هو وخصوصا انه كبير ومتهيالي نفس السن بس ازاي يعرف خالتي ...... ايه اللفه الطويله دي لالالا صعب مش مقنعه
مرنا : طب اشرب القهوه بردت
انا : يخربيت امك سحلتيلي دماغي اكتر ماهي مسحوله
مرنا : *مع ثبات التعبير* حقك عليا انا اسفه انا كنت عايزه اساعدك
انا : بقولك ايه هتروحي امتي
مرنا :شويه كدا
انا :طب تعالي انيكك شويه
مرنا: ايه اللي انت بتقوله دا في حد يقول كدا
انا : اخلصي هاااااا ولا تقومي تمشي
مرنا : *مع ثبات التعبير* حاضر
(دخلنا الاوضه وقلت كسم الدنيا انا انبسط شويه وافرفش وقلعنا هدومنا وهي مصتلي زبري وانا ابتديت الحس كسها وهي ابتدت تهيج وتتاوه وانا شغال لحس في كسها وامص واشد فيه واطلع ارضع في بزازها شويه وابوسها شويه وهي استوت علي الاخر وابتدت توحوح وكسها بينزل مياه خفيفه وابتديت افرش لها بزبري علي كسها لقيتها بتوحووح وبتبصلي باستعطاف ادخله )
مرنا : بلاش الحركه دي ياحبيبي بتوجعني اووووي دخله علطول ارجوووووك انا استويت علي الاخر مش مستحمله ااااااااااه
انا : شششش اسكتي
مرنا :*مع ثبات التعبير*حاضر حاضر
( رحت مدخل زبري في كسها وابتديت انيك فيها بس مش مستمتع ولا حاسس بحاجه وهي في دنيا تانيه منسجمه ومش دريانه باللي بيحصل وانا دماغي عماله تفكر مش عارف اركز في النيك وزبري كل شويه ينام بس لما بدخله في كسها بيقف تاني واتبضنت رحت مطلع زبري وبعدل نفسي )
مرنا : ليه ليه ليييييييه طلعته ليه دخله تاني
انا :ماليش نفس (وقعدت علي طرف السرير )
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب انا زعلتك في حاجه حقك عليا طب تعالي كمل وهقولك الكلام اللي بتحبه
انا : خليها وقت تاني
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب انا تعبانه ومحتاجاك متسبنيش كدا انا مبصدق ابقي معاك
انا : قلت ماليش نفس خلاص
مرنا : * نزلت قعدت علي الارض بين رجلي وساندا علي ركبي * طب طب قولي اعمل ايه يبسطك وانا اعمله بس مينفعش اسيبك كدا علشان خاطري
انا : انا عارف انك هيجتي بس انا ماليش نفس حتي زبري بصي نام اهوه
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب طب امصهولك يقف وتكمل (وبتمسك زبري رايحه تمصه )
انا : (بشيل ايديها ) انتي ايه مبتفهميش ماليش نفس انتي غبيه
مرنا :*مع ثبات التعبير* طب ابوس ايدك اعمل اي حاجه متهيجنيش وتسيبني كدا انا تعبانه ونفسي فيك ... *بتنهج وبتترعش* طب بلاش تدخله فيا طب ممكن تبوسني تحت لحد مارتاح علشان خاطررري ارجووووووووك مش مستحمله
انا : و**** ماهرد عليكي
مرنا : *بلهفه وهيجان * طب طب خلاص خلاص بلاش كدا ممكن علي الاقل طيب متعملش حاجه خالص هات ايدك بس حطها تحت وانا هرتاح علطول
انا : طب متعمليها بايدك انتي
مرنا :*مع ثبات التعبير* مانا مش بعرف اعملها بنفسي انا اتعودت عليك انت
انا :يعني انتي عايزه تقنعيني مبتريحيش نفسك في البيت لوحدك
مرنا : *بجد وبسرعه* لااااا ابد صدقني مش بعرف مش بحس بحاجه برتاح بس لما ببقي معاك انت
انا : قشطه قشطه
مرنا : *مع ثبات التعبير* طب هقولك حاجه بلاش تحط ايدك عندي احضني بس احضني وانا هرتاح لوحدي ارجووووووك انا تعبانه بجد ارجووووك
(سبتها وخرجت قعدت في الصاله لقيتها جايه معايا وعماله تكلمني وتتحايل عليا زي الشحاتييين ورحت قاعد علي الكنبه )
مرنا : ارجوك المسني بس وانا هرتاح علطول ارجوووووك مش بقولك نام معايا او اتعب نفسك انا بس عايزاك تلمسني بلاش تحضني المسني وانا هرتاح علطول ابوس ايييييدك انا بتعب بسرعه مش بستحمل
انا : شوفي كدا الولاعه تحتيكي
مرنا : *بتدمع وجسمها بيترعش وسخنت جامد ووشها بقي احمر وايديها ببتترعش جامد واعصابها بايظه وبتبص علي الولاعه وماسكه في دراعي خايفه اسيبها * ارجوووووووووووك ارجووووووك بقي ارحمني
انا : منا مش فاهمك متحطي ايدك وارتاحي
مرنا : *مع ثبات التعبير وبتبلع ريفها بالعافيه * مش بعرف و**** مش بعررررررف بنزل بس مش برتاح انا اتعودت علي ايدك انت مش فاكر اخر مره لما كنت بنزل رحت انا سحبت ايدك وعملتها بايدك ارجووووووووووووووووك يامايكل فعلا مش مستحمله * وراحت قعدت علي الارض ولقيتها بتقرب كسها من رجلي وهتحك كسها في رجلي *
انا : بتعملي ايه
مرنا : اي حاجه المهم المسني المسني مش قااااااااااااااادره *واتنهدت تنهيده طوييييييييييله اووووي * طب بص كدا بص بيقفل ويفتح ازااااي بلاش داااا حط ايدك علي راسي هتلاقيني سخنه موووولعه ارجوووووووك
انا : (رحت حاطط ايدي علي كسها لقيتها يادوب حركت ايدي علي كسها 4 مرات ولقيتها بتترعش وبتتنهد وبتجيب وراحت نايمه بجسمها علي رجلي في حضني وبتتنفض *اكني واخد طفل في حضني* )
مرنا : *عنيها مقفوله وبتهدي وبتظبط نفاسها لقيتها طلعت باستني في راسي* ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك
انا : يحرمك من ايه انا بعذبك
مرنا : *بتبتسم ومبسوطه* مش مهم المهم انك ريحتني في الاخر
انا :انتي مريضه طيب
مرنا : لا ياحبيبي مش مريضه انا جسمي حسااااس جدا وعمري معملت الحاجات دي خالص غير معاك فجسمي اتعود عليك بسرعه انا عارفه انك عمرك مشفت كدا بس دي طبيعه جسمي بياتقلم علي اي حاجه بسرعه يعني مثلا لو انا هنزلهم وانت بتضربني جسمي مينزلش بعد كدا غير لما تضربني فعلشان كدا مبعرفش انزل غير بايدك
انا : جديده دي اول مره اشوفها شوفي مش انا دكتور بس اول مره اسمع عنها طب افرضي متجوزتكيش او انا مت او سافرت هتقعدي طول عمرك تعبانه دا انتي مستحملتيش عشر دقايق
مرنا : *مع ثبات التعبير* بعد الشر عليك ياحبيبي
انا : بغض النظر عن المحن جاوبيني
مرنا :*مع ثبات التعبير*انا مش بهيج غير معاك انت بس يعني انت لو مش موجود مش ههيج ولو حصل وانت مش موجود بصبر نفسي بريحتك (وراحت مورياني علي موبايلها التشرتايه بتاعتي وهي متصوره بيها )
انا :ايه دي جبتيها منين
مرنا : لما كنت عندك في البيت خدتها من الحمام وكانت فيها ريحتك وعرقك شلتها معايا وكل لما افكر فيك اشمها الاقي نفسي بنزل وارتاح
انا : انتي فعلا مريضه
مرنا : *بتبص في الارض وبتبتسم وبصتلي تاني * انا ماليش غيرك في الدنيا *بتعيط*
انا : طب يالا البس هدومك علشان اتاخرتي
مرنا :* بتبص في الساعه * يانهار اسووووووود دا انا هتعلق في البيت
(وقامت تلبس هدومها بسرعه ووهي خارجه )
مرنا : مش هتحصني
انا : لا
مرنا : *مع ثبات التعبير* ربنا يخليك ليا ياحبيبي
(ونزلت رحت انا مكلمها بعديها بخمس دقايق تطلعلي تاني )
مرنا : * بلهفه وخوف* خير ياحبيبي في ايه انت كويس
انا : كنت عايز اشوف بزازك
مرنا : *بتبص في الساعه وبتبصلي مش عارفه تعمل ايه وراحت سكتت شويه وراحت منزله الشنطه وطلعت بزها من البادي وبتقرب عليا * اهووووه اللي نفسك فيه اعمله
انا : انتي مش متاخره
مرنا : *بتبتسم * انت اهم عندي من اي حاجه *وبتتنهد*
انا : طب تعالي انا هيجان وعايز ارتاح
مرنا : * سكتت مش عارفه ترد ومتاخره وبتبصلي في عيني مش عارفه تايهه * حاضر حاضر اللي تشوفه *وبتبص في الارض وبتخش علي الاوضه *
انا : (رحت شاددها من دراعها حته افلام بقي ورحت بايسها في بقها وحضنتها اوووووووووووووووووي لقيتها بتحضني وبتبوس فيا بقوه وعشششق ودموعها نازله علي خدودها وانا اول مره احس بيها فعلا لان هي قدرت تغيري مودي 180 درجه من شويه كانت الدنيا مقفله في وشي دلوقتي حاسس بحاجه حلوه مش عارف ايه هي ورحت ماسحلها دموعها )
انا :استني هوصلك
مرنا : لا متتعبش نفسك انا هلحق اروح بسرعه
انا : اياكي تتحركي هلبس واوصلك
( في العربيه )
انا : هااااا ساكنه فين بقي
مرنا : وصلني للمترو وانا هروح من هناك
انا : انتي ليه من ساعه معرفتك مش عايزاني اوصلك لبيتكو انتي ساكنه تحت كوبري
مرنا : لا مش القصد مش عايزه بس اتعبك
انا : انجزي فين بيتكو
( ووصلنا لبيت مرنا ساكنه في حته مش هقول عليها عشوائيه لانها مابين العشوائيه ومابين العاديه يعني شوارع وشوارع )
انا :علشان كدا مش عايزاني اوصلك وفيها ايه يعني عادي وانتي شايفاني ساكن في الرحاب ولا الويك ايند بقضيه في هايسندا
مرنا : ههههههههههه اسمها هاسيندا
انا :شوفتي بقي اديني متخلف اهوه يالا بقي انزلي ..... بقولك ايه اسيب العربيه عادي ولا هتتسرق
مرنا : لا متخافش مش هتتسرق
انا: انتو انهي عماره بقي من العماير المعفنه دي
مرنا : *بتشاور وهي مكسوفه * اللي هناك دي
انا : ومالك مكسوفه ليه بالعكس دي اعفن عماره فيهم كلهم يالا يافقرا مش بعيد اطلع الاقي امك بتزغط بط فوق ونشرا لباس ابوكي في الصاله
مرنا : *بتبتسم بكسوف* بابا تعيش انت
انا : بصره انا كمان ابويا ميت
مرنا : بس انا بابا ميت من زمان
انا : خلاص انتي اللي كسبتي ماحنا مش هنخش سباق ابو مين اللي مات قبل التاني ........ ها لسا كتير انا ركبي ضاعت من ام السلم
مرنا : ايه الاوفر دا احنا لسا في الخامس
انا : انا ابن وسخه اني قلتلك اوصلك
مرنا : *بخوف *طب انت عايز تطلع ليه روح يامايكل بلاش تطلع علشان خاطري بلاش
انا : ايه قله الذوق دي دا بدل ماتقوليلي اتغدي معانا
مرنا : *متلخبطه ومتوتره * مش قصدي
(وصلنا ودخلنا البيت شقه متواضعه جدا جدااااااااااا وامها قاعده في الصاله قدام التليفزيون بتقور كوسه حتي مبصتلناش لما دخلنا )
مرنا : ماما معايا ضيوف
ام مرنا : ضيوف مين اهلا وسهلا اهلا وسهلا اتفضل يابني واقف ليه اهلا وسهلا خشي يابت اعمليله حاجه يشربها اتفضل انست ونورت اتفضل
مرنا : *بصوت واطي * دا مش عريس ياماما
ام مرنا : بس يابت خشي يالا اتفضل ياحبيبي وانت بقي زميل مرنا في الكليه
انا : لا انا اتخرجت من بدري
ام مرنا : وشغال ايه ياحبيبي
انا : طب مش تعرفي اسمي الاول ولا علطول كدا بتساليني عن قصه حياتي
ام مرنا : لامواخذه يابني معلش مخدتش بالي
انا : ولا يهمك ياام مرنا انا اسمي مايكل
ام مرنا : عاشت الاسامي بس انا مش ام مرنا انا ام مونيكا
انا : انا اسف اومال فين مامتها
ام مرنا : هههههههه انا مامتها بس بيقولولي ياام مونيكا
انا : ربنا يخليهالك مونيكا دي الكبيره
مرنا : لا دي اختي الصغيره ....اتفضل القهوه
ام مرنا : قهوه ايه هاتي شربات
انا : انا مش جاي اتجوز انا جاي اتعرف عليكو وانول الشرف دا
ام مرنا : مممممممممم الشرف لينا احنا يابني
مرنا : معلش ماما بتحب تهزر
ام مرنا : اهزر مع مين ياحيوانه انتي قومي يالا غيري هدومك علشان تنزلي تجيبي الطلبات وتطلعي تروقي الشقه وحسابك بعدين معايا علي التاخير دا
مرنا :حاضر * وبتبصلي وبصت في الارض*
ام مرنا : دي بقي مونيكا بنتي
انا : اهلا ازيك
مونيكا : ازيك *بابتسامه *
انا : انا مايكل صديق مرنا
مونيكا : اهلا وسهلا شربت حاجه يامرررررنا اعمليله حاجه يشربها واعمليلي نسكافيه
انا : ( هي دي بنتهم ولا خدامه عندهم ايه الخرا دا ) طب استاذن انا بقي علشان اتاخرت
ام مرنا : ليه يابني منتا مشرفنا ومنورنا
انا : معلش شكرا ابقي اجيلكو وقت تاني
(وبلف اخرج لقيت مرنا بتبصلي و صعبان عليها منظرها اكنها بتقولي قلتلك بلاش وراحت باصه في الارض وانا خرجت وبتتصل بيا مبردش عليها ورحت علي شقتنا القديمه لقيت اختي هناك )

ام مرنا : مين دا يابت
مرنا : دا يبقي اخو مريم صاحبتي اللي قلتلك عليها
ام مرنا : وتعرفيه منين انطقي
مرنا : ايدي ياماما ايدي دا كان معانا في الكليه واكبر مني واصحاب عادي
ام مرنا : انا معنديش حاجه اسمها اصحاب عادي يايجي يتقدملك يامشوفش وشه تاني فاهمه ولا لاء وامشي انجري هاتي الحاجات دي وتطلعي بسرعه علشان تحضري الغدا وتروقي البيت وتنضفي اوضتك انتي واختك
مرنا : طب متنضفها هي ماهي اللي مكركباها
مونيكا : انتي اتجننتي انتي عايزاني انا *بعظمه* اقوم انضف الاوضه انتي جرا لعقلك حاجه يالا غوري في داهيه
مرنا : حاضر *بتعيط*
ام مرنا : متئوئيش اخلصي غوري
مرنا : حاضر حاضر
(نزلت مرنا جابت الحاجه وروقت وخلصت وقعدت في اوضتها اللي هي اوضتها هي واختها مع بعض وبتقلب في صور مايكل وواخده التيشرت بتاعه في حضنها وفتحت كراسه الرسم بتاعتها اللي راسماله فيها صور كتييييييير اووووووي بتقلب فيها وكمان مذكراتها اللي كاتباها بتقلب فيها افتكرت ابوها لما مات وقعدت تعيط وبتحاول تكلم مايكل مبيردش عليها وراحت قامت تعمل شويه اكسسوارات وشنط هاند ميد )
ام مرنا : بقولك ايه يامونيكا الواد شكله نضيف وابن ناس ايه رايك فيه
مونيكا : هو حلو وامور شويه بس دا صاحب مرنا
ام مرنا : ماهو انا مستخسراه فيها وبعدين ماهو قال انا مش جاي اتجوز وانه صاحبها وكمان دكتور يعني مستقبله حلو وريحته مشمتيش ريحته حلوه ازاي
مونيكا : بصراحه هو عجبني بس انا ممكن معجبوش
ام مرنا : هعرفلك كل حاجه عنه من مقصوفه الرقبه دي وانتي وشطارتك بقي
مونيكا : اللي تشوفيه ياماما

مشهد اخر في شفتنا القديمه

انا : مريم انتي ايه اللي مقعدك علي السلم كدا ومكلمتنيش ليه
اختي : *بتحضني* وحشتني اوووووي وحشتني اووووي يامايكل
انا : وانتي اكتر ياحبيبتي تعالي نخش جوا
انا : ايه في ايه مالك ومقولتليش ليه انك جايه
اختي : *بتعيط *مايكل انا تعبانه اووووي مش عارفه اعيش من غيرك انت ليه سايبني وقاعد هنا في ايه بينك وبين ماما ارجوك يامايكل ارجع البيت بقي
انا : مفيش حاجه كنت مضايق من امك بس بسبب عيلتها وحصل اللي حصل
اختي :طب ماترجع واضحك عليها بكلمتين وخلاص خلص الموضوع وهي هتسامحك
انا : مش هينفع انا شتمتها بالفاظ وسخه مش هينفع
اختي : دي برضو امك وهتسامحك يعني يرضيك تفضل قاعد هنا كدا لوحدك وبتصرف منين وتاكل وتشرب ايه قوم معايا بقي متقطعش قلبي عليك
انا : مريييم اهدي مش هينفع ارجع البيت في حاجه في دماغي هعملها وبعدين ارجع البيت ريحي نفسك قوليلي بس امك كلمتك في حاجه او ضايقتك
اختي : ايه اللي بتقوله دا طبعا لا محصلش حاجه انا بس قلبي واكلني عليك وهي منهاره من بعد ابوك ممات ومش بتتكلم ولا بتاكل ولا بتشرب
انا : طب محتاجه فلوس معاكي فلوس عايزه فلوس
اختي : نزلت شغل بس لسا الترينينج وهقبض اخر الشهر
انا : طب بصي كويس انك جيتي بالمره انتي هتاخدي الشقه التانيه وانا هاخد الشقه دي والعربيه باذن **** لما يبقي معايا فلوس هديكي نصيبك فيها ومعاش بابا **** يرحمه دا بتاعك انتي وامك
اختي :ايه اللي انت بتقوله دا بس ومن امتي بنفكر في الحاجات دي انا مش عايزه حاجه انا عايزه اخويا يرجعلي زي زمان ايه اللي حصلك انت مكنتش كدا
انا : بعدين ياحبيبتي هتعرف المهم هتروحي ولا هتقعدي
اختي : لا هبات معاك النهارده لو مش هيضايق سيادتك يعني
انا :مصلحه اهو الاقي حد يعملي اكل خشي شوفي في ايه يتاكل عقبال ماستحمي
(دخلت استحميت لقيت اختي عملت اكل )
اختي : مرنا رنيت عليك كتييير اوووي خد كلمها وفي رقم كلمك
انا :بعدين بعدين رقم ايه دا
انا : الو ايوا مين
عادل : انا عادل العطار يامايكل
انا : اه اهلا وسهلا كنت بكلم حضرتك بس السكرتي....
عادل :اه قالتلي المهم ايه رايك في اللي شفته
انا : ماهو انا بكلمك علشان كدا انا مش فاهم حاجه
عادل : ههههههههههههههههه كنت واثق من كدا طيب خليك علي تليفون هتصل بيك تاني وافهمك كل حاجه يالا سلام
انا : طب متف.... يحرق كسم الساسبنس علي كسم امك
اختي : اهدي اهدي مين عادل دا
انا : خليكي في حالك انا داخل انام
اختي : طب خلاص اهدي
(دخلت نمت ولقيت اختي جايه تنام في حضني مش بتحضني بتستخبي في حضني )
انا : سقعانه
اختي : لا خايفه
انا : من ايه
اختي : مش عارفه
انا : عطشانه
اختي :لا
انا : حرانه
اختي: ههههههههههههههه لا برضو
انا :اومال ايه جننتيني
اختي :جعانه
انا :طب متطلعي تطفحي
اختي : تؤتؤ مش هاكل انت اللي تاكلني بايدك
انا : يامحني
اختي : *بتبصلي بضعف نفس نظره مرنا* جبتها منين القسوه دي
انا : لااااااااا وحياه امك بلاش النظره دي انا النظره دي تطلع من اي حد الا انتي انتي مش اختي دا انتي ضفر رجلك برقبتي اياكي اشوف في عينك النظره دي تاني ياهبله انتي
اختي : طب قوم ناكل
انا : حاضر خدي هنا صحيح شغل ايه دا اللي انتي اشتغلتيه اوعي تكوني شمال ومفهيمانا انك ممرضه
اختي : بس يالا يااهبل انت هو حد يطول علي الاقل فلوس زي الررررررررررررز
انا : ههههههههههههههه علي رايك انتي ترقصي وانا اطبلك
اختي : انت عارف كدا هتبقي ايه
انا : طبعا هبقي عسل اه هبقي عسل
اختي :هههههههه عسل اه طب قوم ياعسل هاااااا ياعسل علشان تاكل
انا : يااااااااااااااه نستيني يامريم و**** نسيت حاجه مهمه فشششخ
اختي : *بلهفه *ايه هي
انا : دي ياقلبي (بالقفا طبعا )
اختي : هههههههههههههههههه يووووووووه انا كمان نسيت
انا : لو ايدك لمستني هفشخك ايواااااا اهدي كدا متخليش فاندام يركبك ايوااااا شاطره
اختي : لا انا كنت هحصنك (وبتحضني )
انا :انتي حبيبتي انتي ياعسليه
اختي : ( بتضربني علي قفايا ) ههههههههههههه دا انا ماما يالا
انا : ماشي يابنت المسحوله
اختي: هي ايه العلبه دي
انا : دي هديه مرنا جبيتهالي ...يخربيت امك فتحتيها ليه
اختي : ايه دا انت ازاي رامي الهديه كدا دي جايبالك حته سلسله تحفه دي دهب
انا : ولا انتي فاهمه حاجه تلاقيها صيني وبعدين دهب ايه وهو انا شرموطه
اختي : الفاظك ياجزمه لا مش صيني دي دهب الختم اهوه
انا : طب هاتي الموبايل اكلمها ...الو ايه يامرنا ايه دا بتعيطي ليه
مرنا : انا قلت مش هتكلمني ولا تعرفني تاني
انا : طب اهدي بقولك ايه عايز اشوفك بكره
مرنا : طب انت زعلت مني
انا :لما تيجي هتعرفي يالا اسيبك انا علشان هنام
مرنا : مايكل
انا : ايه
مرنا : انا بحبك اووووووووووووووووي
انا : وهاتي معاكي ترايدنت فراوله مش بطيخ
مرنا : *بتضحك وهي بتعيط * حاضر حاضر
انا : ماشي سلام ..............يالا اقفلي معايا وايت (انتظار)
انا : الو مين
بسنت : انا بسنت فاكرني بتاعه اللزقه واالجيبه
انا : و**** فاكرك ومسجلك بسنت جيبه بس دا مش رقمك
بسنت : رقم تاني المهم كنت عايزه اشوفك فاضي دلوقتي
انا :ااااه اجيلك فين
بسنت : عند جنينه الميرلاند عارفها
انا : الا عارفها دا انا حافظها صم نصايه وهبقي عندك سلام

(مشهد الجنينه قاعدين في العربيه )

بسنت : بس ياسيدي دا كل اللي حصل وكل لما اكلمك اشوفك تنساني
انا : دا انتي جيتي في وقتك وانا اقدر انساكي دا انتي انقذتي امي
بسنت : علشان تعرف بس
انا : طب والكلام اللي قولتيهولي دا معاكي منه دليل وعرفتيه منين
بسنت : عرفته منين من احمد اخو معتز صاحبك ودليل للاسف مش معايا دليل الادله كلها مع حد مش هقدر اقولك هو مين وهو ميعرفش انها معاااااه اصلا
انا : بوسبوس وحياه امك مش طالبه ساسبنس وطالما مش هتقولي بتعرفيني ليه اصلا
بسنت : ههههههههههه انا كنت عايزه اقولك الكلام دا من بدري بس كنت مستنيه حاجه كدا وبعديها هقولك واسافر
انا : كسم الهندي اللي ناك الشعب انجزي وحياه امك بقي مش انا مكموكتك اللي بيضحكك ويفرفشك يالا بقي ابوس فخادك
بسنت : فخادي بس
انا : اه يالبوه علشان كدا جبتيني جنينه الميرلاند
بسنت : ههههههههههه احترم نفسك ياحيوان يامتحرش انت
انا : ( رحت مقرب بايسها وهي اكنها مستنيه كدا وابتديت ابوس فيها واندمجنا انا وهي في البوسه وزبري وقف هي كرباج بنت وسخه الصراحه وايديها ناعمه نييييييييك بتمشي علي زبري من فوق البنطلون كنت هجيب في ايديها ولسا ببوسها وهي راحت فتحت السوسته وطلعت زبري وراحت بصالي بشرمطه ونزلت علي زبري تمصه انا سندت راسي لورا وحطيت ايدي علي راسها بزوقها علي زبري تمصه اووووي وراحت ساحبه ايدي وحطيتها بين بزازها وانا كل شويه ابص علي الشارع اشوف اللي بيعدي واندمجت نيييييك في المص وانا هجت وانا بلعب في بزازها ومن مصها لزبري وابتديت اسرح معاها والمتعه اللي انا فيها وفقت علي حد بيخبطلي علي الازاز رحت عادل هدومي بسرعه وهي عدلت هدومها )
انا : دا ظابط صح ظابط انا قلت كدا برضو
بسنت : يانهار اسود اتفضحت
الظابط : اخلص انزلي
انا : خير ياباشا في ايه
الظابط : الرخص والبطايق
انا : اهيه .... معلش سؤال بس ياباشا يعني معاليك سايب كل اللي واقفين بيحششوا دول وجايلي انا شخصيا
الظابط : حظك كدا بقي ياسيدي وكمان دكتوووور دا انت ليلتك حلوه .... وانتي مين بقي...ايه دا انتي بنت عادل بيه العطار
بسنت : ايوا انا بنته خير في حاجه
الظابط : انا اسف لسيادتك ياهانم ارجو تقبل اعتذاري وتبلغي تحياتي للسيد الوالد
انا : ياعم انت بتفتش ايه انا لابس شورت بتفتش ايه في شعر رجلي انت دا شعر رجلي اللي انت بتفتشه دا وبعدين انا معيش حشيش بتفتش علي ايه فهمني بس هريحك
الظابط : انت اتجننت ياامين .... احنا اسفين يااااا مايكل باشا تقدرو تتفضلو دلوقتي
انا : احا علي الزمن
الظابط : اتفضل ياباشا
انا :شكرا ياسيدي سلامو عليكو
انا : انتي بنت عادل العطار
بسنت : انت متعرفش ولا ايه
انا : وانا هعرف منين وبعدين لما اتخانقت معاكي عند الكشك مكلمتيش ابوكي ليه ساعتها
بسنت : مشاكل كدا بيني وبين بابا
انا : انتي عارفه اللي بتقوليهولي دا ممكن يودي ابوكي في داهيه انتي متخيله
بسنت : اه عارفه وعلشان كدا انا قلتهولك ومسافره بكره مش هيشوفني تاني
انا : طب ماتيجي نكمل اللي كنا بنعمله
بسنت : لا انا ركبي سابت يالا وصلني لحد عربيتي وروح انت *راحت بايساني* سلام يامايكل
انا : سلام ياقلب قلب روح عقل مايكل من جوا ياست الستات يااحلي البنات يابنت الجامد ه ياكرباج
بسنت : ههههههههههههههههههههههه سلام
انا : دي كدا بقيت فل اووووووووي وعشره علي العشره انا هروح انام وبكره نشوف ايه الدنيا تصبحوا علي خير ..............................انتهي الجزء التاسع عشر



مشهد ما بعد النهايه
انا : سلوووي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلوي : وحشتني يامايكل......



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار







تنويه اداري

بقية القصة بدءا من الجزء 20 موجودة اعتبارا من راس الصفحة 2

وقتا ممتعا وقراءة مسلية ومفيدة نتمناها للجميع


قام بآخر تعديل شوفوني يوم 09-14-2018 في 11:43 AM.
قديم 08-18-2018, 09:21 PM
قديم 08-18-2018, 09:21 PM
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : في بلدي الجميل
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 10,003

امبراطور الادب الجنسي
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : في بلدي الجميل
المشاركات : 10,003
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : مارفل



بصراحة مش عارف انا هو اسلوبك ده حلو والا مش حلو

مرة تلاقيني مش مرتاح لأنك كل شوية بتاخذنا بالكلام ويتمثل دور القارئ وتتكلم باسمه وتلاقيني خرجت عن جو القصة اروح زعلان ومش مرتاح

ومرة ثانية تلاقيني مبسوط انك عامل جو حلو واكشن بين الأحداث تشدني اكمل للاخر هههههههههههه

عموما

قصتك حلوة وفيها حاجة مميزة وأسلوب غير تقليدي ، اتمنى ان بعجب القراء والمتابعين

لا انصحك بالاكثار من الاخ وآلاف والاهات الطويلة والوحوحة المكتوبة ، حاول أن تصف رد الفعل أو الفعل نفسة بطريقة أخرى تحليلية اكثر منها ترديد لكلمات وعبارات والفاظ أصبحت غير مستساغة كثيرا من القراء

الحبكة جميلة ، ولو أنني أرى أنك استعجلت بالوصول الى اللقاء الجنسي ، فكان يمكن لك أن تؤجله الى الجزء الثاني وتبين لنا اصل علاقتك بالبنت ومن هي ومواصفاتها وهل هي متزوجة ام عزباء ...الخ

طبعا كلامي هذا أقوله لانني أرى أن بإمكانك أن تكتب الافضل . وما هي إلا نصائح تأخذ منها ما تريد وتترك الباقي ولك الخيار والموز هههههههههههه

الاضافات تكون على شكل رد على هذا الموضوع ثم تخبرنا بذلك على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص على هذا الرابط
//gh.lk-auto.ru/fbjav/showthread.php?t=362784
تحياتي



قديم 08-19-2018, 12:25 AM
قديم 08-19-2018, 12:25 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي

لغايات المحافظة على الترتيب
الادارة

قام بآخر تعديل شوفوني يوم 11-01-2018 في 03:58 PM.
قديم 08-19-2018, 01:36 AM
قديم 08-19-2018, 01:36 AM
 
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
مشاركات : 89

نسوانجي نشيط

المشاركات : 89
الجنس : ذكر
سمعه النايك غير متصل

افتراضي رد : مارفل

قصتك حلوه بس بطل فصلان بحكاية انك تسف بتفصلنا اقسم ب****
لكن القصه شكلها حلوه وطريقتك ف السرد كويسه بس هوا تعقيب انك بتمثل دور القارئ ف بتسف ف بتخرجنا برا جز القصه
منتظر باقى الاجزاء وارجو ماتتاخرش علينا
قديم 08-19-2018, 10:06 AM
قديم 08-19-2018, 10:06 AM
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy
صداع من كتر الهبد
الجنس : ذكر
الإقامه : Cairo
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 4,044

صداع من كتر الهبد
 
الصورة الرمزية لـ Michael magdy

الإقامة : Cairo
المشاركات : 4,044
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Michael magdy غير متصل

افتراضي رد : مارفل

اقتباس:
الكاتب : شوفوني عرض المشاركة


بصراحة مش عارف انا هو اسلوبك ده حلو والا مش حلو

مرة تلاقيني مش مرتاح لأنك كل شوية بتاخذنا بالكلام ويتمثل دور القارئ وتتكلم باسمه وتلاقيني خرجت عن جو القصة اروح زعلان ومش مرتاح

ومرة ثانية تلاقيني مبسوط انك عامل جو حلو واكشن بين الأحداث تشدني اكمل للاخر هههههههههههه

عموما

قصتك حلوة وفيها حاجة مميزة وأسلوب غير تقليدي ، اتمنى ان بعجب القراء والمتابعين

لا انصحك بالاكثار من الاخ وآلاف والاهات الطويلة والوحوحة المكتوبة ، حاول أن تصف رد الفعل أو الفعل نفسة بطريقة أخرى تحليلية اكثر منها ترديد لكلمات وعبارات والفاظ أصبحت غير مستساغة كثيرا من القراء

الحبكة جميلة ، ولو أنني أرى أنك استعجلت بالوصول الى اللقاء الجنسي ، فكان يمكن لك أن تؤجله الى الجزء الثاني وتبين لنا اصل علاقتك بالبنت ومن هي ومواصفاتها وهل هي متزوجة ام عزباء ...الخ

طبعا كلامي هذا أقوله لانني أرى أن بإمكانك أن تكتب الافضل . وما هي إلا نصائح تأخذ منها ما تريد وتترك الباقي ولك الخيار والموز هههههههههههه

الاضافات تكون على شكل رد على هذا الموضوع ثم تخبرنا بذلك على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص على هذا الرابط
//gh.lk-auto.ru/fbjav/showthread.php?t=362784
تحياتي



اولا شكرا انك قريتها
ثانيا هو الاسلوب برا الصندوق شويه وبالنسبه لموضوع السف دا انت صح لانه مينفعش في قصص جنسيه ينفع في القصص العاديه
ثالثا بالنسبه للقاء الجنسي كان لازم اخش فيه بسرعه علشان زي مقولت دا زي اسلوب افلام مارفل
رابعا
اكيد اسلوبي حلو دا كفايه ان انا اللي كاتبه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
مصري مريم .. احدي شخصيات قصه مارفل Michael magdy صور سكس عربي 63 07-18-2019 11:50 PM
الرجال ملائكه يمشون على الارض monaa2222 الموضوعات العامه غير الجنسيه 25 05-15-2018 09:58 AM
منى العسال صور سكس أجنبي 4 07-04-2017 02:10 AM
أكبر صفحة مجمعة لقصص المحارم السكسية صفحة واحده sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:53 PM
أكبر صفحة مجمعة لقصص سكسية في صفحة لنسوانجي sexawyieee المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 01-27-2017 02:52 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
امي اختي نيكني طيزي, حيوانات
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 09:16 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


صور طيزمفتوحه مثيرهcache:dFfqbzLS39oJ:https://lk-auto.ru/showthread.php?t=79096 ناكني وملانيسكس اه اي اخت مراتي نسرين وجارتها نسوانجيفيلم سكس كويس طويل ربع ساعهقصه زاميلي فتحني من كسيقصه نكتو وقلت خد في طيزك ياخول مص زبي يامتناكاكساس واطياز تجننقصص جنس منتهى اللذهhttps://lk-auto.ru/showthread.php?p=2093581قصص سكس رح تموتني اااااهنسوانجي متميززوجة صاحبي خلتني اغتصبها هي وامها وام صاحبي وبنتهاقصص سكس بنت شيميل تنيك ابوها وامه نسوانجي مصورهسكس العتبه قصص نسونجيقصص سكس متسلسلة مينا و امه الجزء العشرينايييي اححححح قصص سكس site:lk-auto.ruازبار واكساس منتديات نسوانجيقصص سكس متسلسلة مع ام صديقيكيف تحولت من بريئه الى شرموطهانا ومينا ومشيرة واخته وابوه الجزء 26متزوجه ذهبت عند رجل غريب ببيته لينيكها فشربت حتى يذهب خجلها قصة جنسقصص محارم سلاح مرات خالي الفتاك الجزء 30قصص سكس محارم طويلة shكوكتيل صور اظياز وبزاز نسونجيقصص سكس انا ومرات عمي في الارافمريومه من نسوانجيفوزيه الممحونة قصص جنسقصص سكس محارم متسلسله الجزاءصور الكس قبل مايتناك لاول مرهصور ولاد متناكةف طيزهاقصص نسوانجى عائلة حيحانة جدا الجزء الأولأنا وخطيبتي مني متسلسلهشرموطه لابسه لانچيرىقصص نيك محارم احححح احووو اااااه وااااايداخل السياره نسوانجي قصص.‏(ﻣﺴﻠﺴﻞ , ﻣﺴﻠﺴﻠﻪ , ﻣﻜﺘﻤﻠﻪ, ﺍﻣﺎﻡ, ﺍﻟﺤﺎﺿﻨﻪقصص نيك محارم اخته مرشوق فياhttps://forums.neswangy.net/showthread.php?t=162396قصص ساخنه ومثيره سكس مروهبحب ينلحس كسيمصري قمر وكسها المشعرقصص سكس اخت زوجتي شوشوقصص نيك زوجي يحكيلي قصص عن النيكيستفرد بمرات اخوه ويدخل عليها الحمام وينيكهااوروبيات نسوانجي زوجي يقرصني من اشفاريقصص نيك خالد ل مينا وامهقصص ساديه كلب اسكندريهقصةنيك.ارملةمحرومةقصة ولد بنوتي مراتي نزلتهم في طيزيقصص سكس نسوانجي تحوي الداله متسلسلهشرموطه لابسه لانچيرىصور ورعان سكسي سوسو البوم صور ولد سالب حلو بكل الاوضاعcache:Ang6TJmCf5kJ:https://lk-auto.ru/showthread.php?t=409237 "طيزيها""المدرسه"قصة نيك ماما قالت لي ما بصير تنيكني هن خليها بعد اللليلقصص سكس انا وحماتيقصص سكس ولد مع اخواتهاطيز ايناس عز الدينقصص سكس محارم أصبحت كسولةباقه ذهبيه لواطأرشيف منتدي نسوانجي قصص سكس كوافير عهود القصة كاملةصور ألبوم نهى نسوانجىسلسلة امرأة منقبة نسوانجيقصص سكس اغتصبت مرات خالي وبناتهاقصص نيك فى الزحمةقصص سكس زوجتي والفيزونمراتي بتشرمط قداميقصص نيك في الغيطانكس وطيز زجتي هندماذايفعل لو ان بنت لمسة شفرت كسه بيدهاالحلقه ٨٦ من قصص فيلامازوجتى الشرموطة عالكامالالبومالكامل لشرموطة منتئمنتديات سكس بلدي صور البوماتأرشيف منتديات نسوانجي قصص سكس النداهة القصة كاملة صور منيوكراجلي قال اتدخن عشان ينيكنيلينا بول تتناك من صديق جوزهاقصص جنس شلحني التنورةقصص ملط جديده نسوانجيقصه كامله الاجزاء محارم والمتعه الجنسيةقصة سادية السيطرة الجزء السابعماأحلى كسك ياخالةقصص نيك متسلسله تكب الشهوة