منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 03-20-2019, 11:03 AM
قديم 03-20-2019, 11:03 AM
 
الصورة الرمزية لـ شاعر الجسد 94
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : مصر
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 63

نسوانجي نشيط
 
الصورة الرمزية لـ شاعر الجسد 94

الإقامة : مصر
المشاركات : 63
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شاعر الجسد 94 غير متصل

Cool عبير وصديقتها ميار مع خالد ( علاقة ثلاثية بين بنتين أندرايدج ١٩ سنة وصديقهم ) الجزء الثاني

وقفت عبير أمام المرآة وخلعت ملابسها
بدأت بخلع البنطلون الليجن المشجر الذي يختبئ وراءه أندر أحمر ملتهب تفرع منه فخذين ممتلئين كامرأة في الثلاثين من عمرها كانت مؤخرتها ولا اروع بيضاء يحملها الاندر
فتحت سوستة السويتشيرت وألقته علي السرير ومن ثم خلعت الاندرشيرت الأبيض ووراءه كانت البرا البينك تحمل صدرها
ذلك الصدر الفاجر صاحب الحلمات الوردية ياله من صدر مثير بدرجة لا تعقل
ارتدت البادي الأبيض والبنطلوب الجينز البويفريند التلجي الذي يجسد فخذيها بطريقة مثيرة ويعطي تجسيم واضح لمؤخرتها الكبيرة وألقت بالجاكيت الجينز علي كتفيها وأغلقته ليبرز صدرها وكأنه مدفعين قاتلين
علي الجانب الآخر كانت ميار أيضا تستعد للذهاب خلعت العباية البلدي البيتي المخططة ونادت وهي في غرفتها تبدل ملابسها
ميار : ماما انا بلبس ونازلة ابقي قولي لبابا
أم ميار : لا ياروح امك مش تلبسيني معاه انا طفحاه منه ومن زعيقه عندك برة ع القهوة عند حسني عدي عليه قوليله
ميار : والنبي يامة انا راحة لعبير نصاية وهرجع مش هيفضل وقفلي ع الوحدة
أم ميار : يابت الوسخة قافشك والواد عمال مقطع شفايفك في المدخل وعيزاه يعديلك عادي اتظبطي ياميار
ميار : هنفضل علي ديك أم السيرة دي يامة ماخلاص والنبي المرارة هجبلك هدية معايا ياتوحة والنبي ؟؟
أم ميار : طب بس ما تتأخريش الساعة دلوقتي خمسة سبعة تبقي هنا
ميار : ولو أبويا سألك راحت فين بقا هتروحي كراله الشريط بتاع كل مرة خرجت مع المماحين صحابها يتسرمحوا
ويتصل بيا يسبلي ويشخرلي وسط صحابي
أم ميار : انا بعمل كدة ياعبير ماتخلنيش اقفش واعمل كدة بحق
ميار : خلاص ياقمر بهزر معاكي هتقوليله ايه طيب
أم ميار : هقوله اني بعتك لخالتك توديلها فلوس الجمعية والصبح انا ريحالها هبقي أديهالها
ميار : ماشي ياقلب اطلعي برة بقا علشان أغير
أم ميار : دا بيتي يابت الجزمة هههههه
ميار لها ملابسها الخاصة وطريقتها الخاصة في ارتداء الملابس
المعيار الأول الذي تراعيه عند اختيار ما ترتديه هو الاثارة فكلما زادت اثارة الملابس كانت أكثر اعجابا بها فربما يعجبها شيميز لكن لا تشتريه لأنه قليل الاثارة أو لا اثارة فيه
كانت بشرتها خمرية جذابة ملامحها سكسية وشهوانية جدا خصوصا عندما ترتدي النظارة الدائرية حتي النظارة ترتديها لأنها ترى فيها نوعا من الاثارة حيث أن مقياس نظرها لا مشكلة فيه فهي نظارة حفظ نظر وليست نظارة بصرية
أخرجت البنطلوب السكيني الجينز المقطع وصندل سليبر كان طولها يصل ١٧٧ سم فعندما تمشي يهتز الشارع من مشيتها التي تري فيها اثارة وتشم فيها اثارة وتسمع فيها اثارة كانت ميار بمثابة تجسيد للشهوة التي تمشي علي قدمين
أي نعم تبلغ من العمر تسع عشرة سنة لكنها تعي وتفهم كل ماله علاقة بالجنس والثقافة الجنسية ومايثير الرجال حيث كان لها العديد من العلاقات التي تضعها في خانة just friend
خلعت العباية المخططة التي كانت تعشقها ساعة الرقص كانت ترتديها في البيت وترقص بها علي نغمات المهرجان الشعبي الرقص البلدي الأصيل
خلف العباية المخططة لم يكن هنا لا أندر ولا برا فقط بنطلون قطيفة تايجر تحت العباية
خلعت البنطلون التايجر ووقفت أمام المرآة تدقق في جسدها وجماله إنها في أشد أيام مراهقتها لا تحمل هم شئ تأكل وتشرب وتنفق كصديقاتها فتهريب الدقيق للسوق السوداء كان يجلب الكثير من المال الحرام لأبوها صاحب العربية الكارو
أمسك بصدرها وبدأت تفكر
مممم انا شكلي هجت عليكي ياعبير أحااااا بقا ثم تذكرت بسرعة ان علي الموبيل فيديو رقص خاص كانت عبير وميار يرقصان فيه علي وقع أغنية عبدالباسط حمودة يعجبني كل ياولا كلك عاجبني فتحته بسرعة وهي عارية تماما فزاد هيجانها علي عبير عندما رأت صدرها الأبيض شبه ظاهر في الفديو ومؤخرتها الناعمة التي تتحرك كأنها أمواج بحر بدأت ميار بدعك كسها ولا تفكر الا في عبير ثم تذكرت أنها علي معاد معها فتوقفت عن دعك كسها وارتدت بسرعة فلربما ذاقت رحيق فم عبير اليوم في شقة المعادي
الساعة السادسة والربع تقريبا تقابل الاثنان عبير وميار في محطة المترو وتمشيا وصولا الي العمارة
نستطيع القول أنه لا يوجد رجل علي طول الطريق من المحطة للعمارة لم يدقق النظر في مؤخرات عبير وميار التي أقل ما يقال عنها أنها مؤخرات عاهرات قد أدمنَّ النياكة والفجور
بنتين في التاسعة عشرة من عمرهما يحسبون علي الاندر ايدج نظارتهما وملامحمها شهوانية عن جدارة رائحة الجنس والشهوة تفوح من جسدهن المشتعل الذي لا يمكن تصنيفه علي أنه جسد بنات صغيرات وصل الاثنين للعمارة
ميار : معاكي المفتاح ياعبير ولا هنتسوح
عبير : مع خالد هنا تعالي
ميار : خالد مين دا
عبير : صاحب أخويا متأجر محل فاتحة اكسسوار وميكب تعالي نبص عنده بالمرة علي كذا حاجة بيجيب برندات اورجينال
ميار : ههههه من ورايا ياعلقه صاحب اخويا عليا انا برده
عبير : انتي هبلة ياميار دا اكبر مني يجي بسبع سنين وبعدين ريحي نفسك شبكته كانت من شهرين
ميار : أيوة كدة اطمن حد ياخدك مني ياقلبي اشقه 😂
عبير : ماشي بطلي لوكلوك وانجزي هتلاقي امك بتتصل تقولي تعالي
ميار : علي رأيك يلا بينا علي خلود نشوفه 😂
عبير : ههههه ماتتلمي وتفصلي بقا خلينا نعرف نخش ع الراجل
دخلت عبير وميار المحل علي خالد
عبير : ازيك ياخالد
خالد : أهلا ازيك ياعبير عاملة ايه
عبير : الحمدلله كويسة
خالد : وبابا والحجة سلميلي عليهم كتير
عبير : يوصل السلام ان شاء **** ألف مبروك معلشي جت متأخرة بس كنت في امتحانات و**** وانت عارف الظروف
خالد : ولا يهمك ياعسل شريف قام بالواجب تشربوا ايه طيب انتي وصاحبتك
ميار : لا شكرا بس علشان مستعجلين
خالد : ايه ياعبير صحبتك بخيلة ولا ايه 😂
عبير : بخيلة ايه دي الود ودها تقولك هات نص مشوي ونص طرب 😂😂
ميار : يالهوي عليكي ماتسمعلهاش انا أصلا مابكلش خالص ونباتيه
خالد : بنظرات شهوانية ماهو واضح
شعرت ميار بهذه النظرات الشهوانية التي استقبلها بها خالد وكان يركز مع تفاصيل جسدها غير منتبه لعبير حيث يعتبرها كأخته لكن وجود ميار مع عبير جعل خالد ينظر للبنتين بشهوانية لا تفهمها عبير وتشعرها وتتذوقها وتدركها ميار
عبير : ماما قالتلي المفتاح معاك
خالد : اه معايا بس تشربوا حاجة الاول ماينفعش تمشوا كدة يا انسات
عبير : ربنا يخليك ياخالد بس علشان مانتأخرش عن البيت بس
خالد : انا هعاتب فيها اخوكي دي ماشي
عبير : مرة تانية و**** بس علشان بس ميار مستعجلة
خالد : انتي اسمك ميار
ميار : اه ماله اسمي بضحكة شراميطي جعلت عبير تنظر لميار بغضب
خالد : هههه لا ماقصدش بس أقصد تعرفي معناه
ميار : ممممم صراحة مافكرتش فيها قبل كدة يعني تعرف انت
خالد : ميار يعني جالبة الخير يعني انتي دلوقتي جيالي بالخير
عبير : لا النهاردة جيالي انا بالخير هات المفتاح ياعم خالد انت عارف الحجة والحج 😂
خالد : ههههه ماشي اتفضلي ياقمر المفتاح
عبير : تسلم سلملي علي خطيبتك هي اسمها ايه
خالد : عنيا حاضر يوصل اسمها رانيا
عبير : ربنا يتملكوا علي خير مع السلامة
خالد : مع السلامة مع السلامة ياميار الخير معاكي هاااا
ميار وهي خارجة : اه الخير كله هيولع دلوقتي
عبير : ميتين اهلك اهدي خالد بيشرب هيفهم
ميار : خخخخ مانا عرفت انه بيشرب المحل معتق ريحة حشيش وخوابير كمان ياديكي انا كنت متكيفة جوة
عبير : متكيفة من المحل ولا من خالد وهو بيلاغيكي يالبوة
ميار : اهدي احنا ع السلم
عبير : سلم ايه ياقهر دا ماكنش منزل عنيه من عليكي بس عرفتي ازاي انه بيشرب حشيش انا ماكنتش شامة ريحة غريبة جوا ولا حاجة
ميار : ندخل بس الشقة ونتكلم هي انهي دور احنا كدة في الرابع جدك العرص مش عارف يعملها أسانسير
عبير : احنا هنتقرعن علي بعضه كتر خيره ماخلفش غير ابويا وسبهاله بس احنا هنطلع السابع
ميار : احااااا انا مش قادرة السجاير مخلياني انهج يابت كسم كدة
عبير : انتي اللي معفنة بقولك اشربي معايا بينك دريمز وانتي بروح امك لاااا انا بحب كوكو الضعيف أصله علي اسم بتاعي
بقا بتاعك ضعيف ياميار أحاااا 😂😂😂
ميار : يابت السيجارة الكيلوبترا بتكيف لوحدها وبتعلي الدماغ لما تبقي شاربة
عبير : انا ماقدرش عليها ياختي لو شربتها وانا شاربة حشيش هتأفور مني
ميار : ماتهدي وطي صوتك امال لو مش عمارة ابوكي والناس تعرفكي
عبير : يابنتي احنا لا نعرف حد هنا ولا حد يعرفنا شريف أخويا اللي بيكتب معاهم العقودات والايجار بيجي عند محمود حد مننا يجيبه اخر الشهر اخويا مدور المصلحة يعني
ميار : مش خلاص كدة وصلنا طيب
عبير : وصلنا ياقلبي اووووف تصدقي جدي دا كان علق ماعملش اسانسير 😂 بزازي هي اللي متقلة نفسي تصدقي 😂
ادخلي
دخلت عبير ومنار الشقة التي كانت مفروشة بالكامل
ميار : اوووف ايه الشقة دي يابت ياعبير هو مين مشطبها كدة اكيد مش ابوكي
عبير : ابويا ايه أبويا ربنا يشفيه عيان بقاله زيادة عن عشر سنين
امي كان عندها فدانيين في البلد باعتهم وفرشت أعلي فرش علشان تجيب ايجار حلو
ميار : يعني دي ايجارها كام بقا
عبير : قري بقا علي ديك ابوها مش حيلتنا غيرها يامة
ميار : لا ياحبيبتي ربنا يخليهالك مش بتاعة قر انا بسأل بعشم بس
عبير : بقولك ايه بلاش القفش العفش دا انتي الحتة الشمال
ميار : ايوة ارزعي ام الدبشاية في وشي وبعدين قولي الحتة الشمالي انتي حلوفة ف الفاظك ياعبير بجد
عبير : ههههه بضايقك ياقلبي دي ياستي ايجارها ٢٥٠٠
ميار : و**** لو كانت رخيصة في المتناول لقولتلك نتأجرها سوا انا وانتي والبنات نقعد فيها
عبير : نعمل فيها ايه بقا ان شاء ****
ميار : نضرب فيها نقلب جامعة فيها اللي عندها مشكلة تقعد فيها انا زهقت و**** من تحكمات ابويا عملتلي عقده بقيت مابصدق اطلع من البيت
عبير : و**** فكرة بس هي هتتأجر خلاص من يوم السبت اللي جاي بعدين نجبلها ٢٥٠٠ منين وأصلا ماينفعش أخويا اللي بيكتب العقد ولو عرف هيفشخني في افكارى
ميار : بصي طيب ام يارا بتدور علي شقة كدة ومعاها فكة حلوة اقولها وتدفع هي النص مش هتقولي حاجة وانا وانتي وزينب النص التاني كل واحدة هتدفعلها ربعمية جنيه ماتعرفيش تعملي مصلحة ب ربعومية جنية في الشهر علي جنب
عبير : لو علي ربعمية جنيه سهلة فشششخ بس الفكرة بقولك ماينفعش نمضي معاه عقد بقولك لو عرف هيفشخني
ميار : ماتفتحي ام مخك بقولك ام يارا معانا هي اللي تكتب وتخلص ولما ندخل ندخل من ورا مادام محدش يعرفك غير محمود وعادي لو عيزاني أسستمه
عبير : بقولك ايه انا مش عايزة مشاكل ابعدي عنه ليقول لاخويا اختك وصحبتها وتبقي قصة انا ماصدقت اتجوزت وحل عن دماغي لابسة دا ليه حاطة لون الروج دا ليه خلصت منه ماتفتحيش فاتحة اصل مش مرتحالك من ساعة وقفتك مع محمود تحت
ميار : لا و**** ياقلبي انتي ظلماني
عبير : عينك في عنيا
ميار : هخهخخخخهههه
عبير : مش بقولك شرموطة 😂😂😂 طلعي طيب كدة الخير ياجلبة الخير يافضحية
ميار : امسكي يارايقة سجارة ودبوس يودوا ورا السحاب
عبير : جيباها منين دي يابيه
ميار : ام يارا بتتعامل مع واحد لما بعوز بقولها تجبلي
عبير : حبيبة قلبي يام يارا مش جبتيها معاكي ليه طيب
ميار : انتي اللي هبيتي فيا يابت عليا الحرام بتحلي القاعدة وتعرف كل حاجة عن صنف الرجالة يالهوووي
عبير وهي بتفرد دبوس : ههههه هي اتجوزت كام مرة ام يارا دي
ميار وهي بترول جوب : اللي اعرفه تلت مرات واللي ماعرفوش بلقطه من حكاويها عدي العشر رجالة
عبير : يالهووووي دي مدوباهم بقا
ميار : ماري منيب علي صغير هههههه
عبير : حطي فلة السيجارة في الكارت والنبي
ميار : علشان كدة مابحبش اشرب معاكي يابنتي دا بيفصل الجوب
عبير : صدرى ياميار
ميار : خخخخخخهههه صدرى بيلبش استني بس واشربي السيجارة دي وهخليها مكتومة زي مابتحبي علقي بقا الدبوس دا في كوبيات هنا ؟!
عبير : مودياني في داهية ديما هفتح شباك البلكونة واجيب كوباية وجاية
فتحت عبير البلكونة وجاءت بكوب شاي صغير جلست وأمسك بسيجارة بينك دريمز لتعلق بها الدبوس الا أن ميار أشارت لها بالتوقف
ميار : استني معايا سيجارة حمرا
عبير : العب أيوة كدة
ميار : عيب حاسة بيكي وعارفة انك بتحبي تعلقي ع السجاير الحمرا قلبتها من علبة أمي مكمراها من ورا أبويا 😂😂
عبير : أحا هي امك بتشرب يابيه
ميار : ياديكي دا أبويا كل يوم بيصطبح معاها ومش عايزها تشرب سجاير فجايبة دي ومكمراها
عبير : امك دي مزاجها عالي اوي أتاريها لما جت معانا الحسين شيشت وشيشنا معاها عادي
ميار وهي تشعل الجوب : أمي كانت ليا أيام لما كانت صغيرة اشتغلت فترة رقاصة دا بيني وبينك
عبير : هههههه هذه العلقة من تلك اللبوة
ميار : ولعي يابت الوسخة الدبوس خسارة في امك القعدة الحلوة
عبير : بس كان جامد الفيلم اللي بعتيه دا
ميار : اوووق مش تفكريني لسة منزلاه من يومين ومش مبطلة عمالة أسمعه
معاكي ع الفون دلوقتي !؟
عبير : استني الفون فاصل جايبة الشاحن في الشنطة هحطه يقوم حتي عشرين في المية
انتي بعتاه أكيد عندك ع الفون
ميار : انا كنت فاتحة من اللاب ومنزلاه من علي اللاب مابعرفش احمل من التليفون وكنت عاملة حسابي هتبعتيه
عبير : مش هياخد حاجة ع الشاحن علي مانخلص الحاجة دي هحطه وجيالك
ميار : طب حاسبي يوجعك وانتي بتحطيه
عبير : انا مابحاسبش واستني بس الدبوس يشتغل وهروش علي كسمك دلوقتي
ميار : هي دماغة متأخرة شوية بس رايقة حطي الفون ع الشاحن وتعالي يلاااا
عبير : حاضر ياقلبي
للقصة بقية ........
قديم 03-20-2019, 12:17 PM
قديم 03-20-2019, 12:17 PM
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني
امبراطور الادب الجنسي
الجنس : ذكر
الإقامه : قسم القصص موطني
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 11,032

امبراطور الادب الجنسي
 
الصورة الرمزية لـ شوفوني

الإقامة : قسم القصص موطني
المشاركات : 11,032
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
شوفوني غير متصل

افتراضي رد : عبير وصديقتها ميار مع خالد ( علاقة ثلاثية بين بنتين أندرايدج ١٩ سنة وصديقهم ) الجزء الثاني

القصص ذات الاجزاء المتعددة تنشر بكامل اجزاءها في موضوع واحد وليس كل جزء موضوع

الاجزاء تضاف بشكل رد ثم يتم طلب الدمج من خلال التبليغ في موضوع التتبليغات الخاص بقسم القصص

اضف هذا الجزء برد على الجزء الاول وابلغنا بالاضافة

اغلاق
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة يوميات عبير وصديقتها ميار حتى الجزء السادس 22/3/2019 شاعر الجسد 94 قصص سكس عربي 40 08-01-2019 10:52 AM
تحت ١٩ mimihot431 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 6 06-04-2019 03:52 PM
نيم شيماء الحاج ومني فاروق وخالد يوسف كامل ١٦ دقيقة للي بيدور عليه ٢٠١٩ sara ali m المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 02-15-2019 10:34 AM
شخصي Boooooom صور أعضاء نسوانجي الشخصيه 1 12-06-2018 12:31 AM
انا ومرات خالي وصديقتها.. الجزء الثاني meega.mgm قصص سكس المحارم 3 09-11-2017 11:38 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
نيك, قصص -سكس
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:10 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


ااااه.نيكني دخلو بقي تعباااانه اويقص نيك قواده في بيتها اييييقصص سكس عربي متسلسله اخته الجميلهانا ة مينا و امه و اخته و زوجته الجزاء 18و 19قصص سكس تعبد الحمل من أبنها أخو حملها اللى فى بطنها ولما تترك الأبن كل ليله الا شبه جثه هامده من نيكه ليها وأصبح لايشبع رغباتهانيك يستحق المشاهدةقصص جنس محارم مصوره ابن وامه بلشت تبسطنيقصة نيك منيرة نسوانجىقصه سكس عيلتي لدي ازبار عملاقهأرشيف منتدي نسوانجي قصص سكس كوافير عهود القصة كاملةقصص سكس مع خطيبتي متسلسلة3 أزبار في طيز واحدةقصص نيك سالب بنوتي من زميلهعشقت.خطيب.بنتي.فجعلي.شرموطه.الجزا.الهدعشقفشت بزازهانسونجي قصص الدالة اعترفتنسوانجي. صور بنات عربمحجبة غلبانة خالص وع نياتها مع واد شمحطى ومفترى يخلعها العباية والسنتيانة ويطلع بزازها يرضع وينزل لها الكلتصورة حبيبتي الممحونةناكتني بزب اصطناعيقصص تحرر جنسيه نسوانجىﺑﺰﺍﺯ ﺍﻣﻰ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﻩ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻻﻭﻟﻰ ﻗﻔﺸﻬﺎ ﻣﻊ ﺻﺪﻳﻘﻰﺑﺎﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﻩسكس مدام حنانالشرموطةليلىصور تجسس بيوت سكس نسوانجيالمحارم.مشتهيةللزب.ايناس الدغيدى تتناك من حسام مدير اعمالها ويضربها بالكرباج وتقوله كمان يا حسامصور هنتاي توم.وجيريقصه لينا وليلى تعليم نيك طيزهقصص سكس زوجتي و ابن عمهاقصص محارم الولد واخته وتعليم السواقةقصص سكس زوجتي تنتاك من وراي ﻭﺗﻌﺸﻖانا يضا بحب كتير زبقصة سكس فيلاما الحلقة 81 نسوانجيقصص نيك محارم موتني كلبقصص سكس محارم سيبني أروحصور بزاز لهطه قشطهصور وقصص سكس مدام سومهقصص سكس ماهر مع امهقصص الخاله فيلاما الجزء18جديدسكس العرب من حملت واتفضحت ملبن تتناك وجسمها طريﻗﺼﻪ ﻓﻴﻼﻣﺎ ﺍﻟﻤﺼﻮﺭﻩ ﺍﻟﺤﻠﻘﻪ 84 ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺜﺎﻧﻰ ﻧﻴﻚ ﻓﻰ ﻣﺴﺘﺸﻔﻰ ﺍﻟﻤﺠﺎﻧﻴﻦ كاملهاروع وامتع صورسكسقصص نساء بتحلب بزازها يدويقصة محارم يسببها الجو الحارGay boy youngصورقصص سكس عربية لبسي فاضح محرومه نيكعشقت.خطيب.بنتي.فجعلي.شرموطه.الجزا.الهدعشفخامه الجسم الثقيل سكسقصص سكسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسقصص سكس انا وام مينا متسلسلةنسوانجى سلامتك يا زبىألبوم مرات ديوثتطبخ وانا اشوف كسهاقصتي كلبة اقدامقصص سكس محارم ابني بهيج علياقصه متسلسله الشاب ومراة ابوه متسلسله كاملهاطياز بملابس ضيقة منتديات نسوانجيباقه ذهبيه لواطقصة سكس فيلاما الحلقة 81 نسوانجيقصة االام والابنه والرجال السوداءقصص سكس محارم وريني كدهneswngy.netجزائري ينيك افريقيةصور سكس شيميلات غريباريد خصة عشقت خطيب بنتي وجعلني شرموطة ١٠صور طيز سالب احقصص محارم قديمة عيد الميلادمتسلسلة انا ومينا وامه واخته وابوه الجزء15قحبه ونتايه وكسقصص سكس مصوره.الام.الحاضنهقصص سكس نيك طيز محارم متسلسة ريفقصص سكس محارم نسونجي انا ومينا وأمه واختة وزوجته كاملهسكس نيك في محل جزاره مقابل لحمهنسوانجي قصة سكس نيك متسلسله دياثة الصديقانقصص نيك مرات البواب وجوزهاوصاحبه الشقهسكس مدام غادهصور سكسي لفاهيتا من نسوانجيقصه.سكس.اناوعصام.الفلاحهبديش اتناكقصص سكس كاملة الأجزاء محللبنتي تقول لي نيكني يا باباقصص نسوانجى عشرون جزءيرهزني نيكزبك كبير ياجدوقصص نيك تعالى إلحس كسي يامتناك ياخولارمله هيجانهقصص سكس انا بنوتي وحب نفسي زوجه احسد النساء 2019 متسلسلةcache:26mZ6vmzoXcJ:https://detki-52.ru/showthread.php?s=29d6a49a5857d74704c28119e0b77341&p=2428010 منتجع اشبوري الصحي منتديات نسوانجيبرنامج اندرويدللسكس سكس بنت جسم حلووووينسوانجى سكس شيماالحاج زوجتي اسعبدتني انا واهلي صاحب اخويا ناكني جامد